Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06101 Компьютерлік ғылымдары в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Бағдарламалауға кіріспе
    Несиелер: 6

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра және геометрия
    Несиелер: 4

    Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін нақты өмір мен түрлі ғылымдардың мысалдарымен зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 4

    Механика, молекулалық физика және термодинамика, электр және магнетизм заңдарын, принциптерін, постулаттарын және теңдеулерін, сәулелік оптика теңдеулерін, кванттық оптика, физикалық есептерді шешуде физикалық теңдеулерді қолдану, зерттеу, талдау үшін физика әдістерін қолдану табиғаттағы және техникадағы физика заңдарының орындалуын тексеру мақсатында және зертханалық жұмыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқыту практика
    Несиелер: 2

    Практика жалпыланған схеманың әрлеу блоктарын нақтылауды, қажетті сыныптар мен әдістерді бөлуді, өзара қисынды байланысқан деректердің жиынтығын (деректер ағындарын) анықтауды, жобаланатын бағдарламаның сервис деңгейін арттыру және көрнекілікті қамтамасыз ету үшін түрлі қосымша құралдарды енгізуді, алгоритмнің жалпылама схемасын әзірлеуді, жобаланған модельді іске асыратын бағдарламаны әзірлеуді және баптауды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау 1
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты студенттерді есептеу салаларымен және оның компьютерлік ғылымдардағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесі кезінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды тани және қолдана білуі тиіс. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген, шексіз шағын айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • C# тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Бұл практикалық курста студенттер C# бағдарламалық тілімен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен жұмыс істеу тәжірибесін алады. C# - Microsoft өнімдерінің экожүйесіндегі ең танымал бағдарламалау тілі. C # коды жылдам жұмыс істеуге және оңай қызмет көрсетуге арналған. C # негізінде біз қарапайым бағдарламаларды жазу үшін C # - мен жұмыс істеуді үйренеміз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 6

    Java бірегей архитектурасы бағдарламашыларға бірнеше платформаларда кедергісіз және сенімді жұмыс істей алатын бірыңғай қосымшаны әзірлеуге мүмкіндік береді. Бұл практикалық курста студенттер Java-мен және оның объектілі-бағытталған функцияларымен ауқымды жұмыс тәжірибесін алады. Студенттер сенімді консольдік және графикалық қосымшаларды жасауды, сондай-ақ қатынастардың деректер базасынан деректерді сақтауды және алуды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 6

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 6

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • WEB технологиялары
    Несиелер: 6

    Бұл курстың мақсаты студенттерге веб-қосымшалардың тетіктері туралы түсінікті түсінік беру, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Математикалық талдау 2
    Несиелер: 5

    Курс белгілі бір интегралдың және оның қасиеттерінің негізгі ұғымдарын түсіндіреді; интегралдарды бағалау үшін әртүрлі математикалық әдістерді қолданыңыз, қолданбалы есептерді шешу үшін белгілі бір интегралдарды қолданыңыз; сандық интеграция әдістерін жасаңыз; шексіз қатарлар, функциялардың жуықтауы және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік жүйелер архитектурасы
    Несиелер: 4

    Компьютердің архитектурасы шығындар мен өнімділік арасындағы ымыраға келудің сандық тәсіліне назар аудара отырып зерттелуде. Командалар жиынтығы, құбыр, кэштеу, физикалық жад, виртуалды жад, суперскаляр және реттелмеген енгізу-шығару командаларының орындалуы, көп ағынды және Жалпы жад мультипроцессорларына кіріспе қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектілі бағдарланған программалау
    Несиелер: 6

    Курс C ++ және QT кітапханасының GUI бөлімдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау принциптеріне арналған. Класстар мен нысандар, мұрагерлік және полиморфизм сияқты тақырыптар қарастыралады. QT кітапханасында GUI бағдарламалауының барлық негізгі түсініктері оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Тәжірибе ұйымның ақпараттық-аналитикалық орталығының ұйымдастыру құрылымын және техникалық құралдар кешенін зерттеуді қамтиды. ИАК шешуші негізгі міндеттерді анықтау. Таңдалған тапсырманы (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе) ақпараттық қолдауды зерттеу. Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе). Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған тапсырманы ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді зерттеу (міндеттер жиынтығы немесе шағын жүйе). емтихан тапсыру үшін қажетті материалдарды жүйелеу және талдау, ғылыми есеп және тәжірибелік сабақ туралы есеп.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Программистерге арналған математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Студент қабілеті мен дайындығын көрсетуі керек: әлеуметтік, демографиялық, экономикалық және басқа зерттеулердің мәліметтерді өңдеу міндеттерін құрастыру. Тұжырымдалған есептерді шешу үшін математикалық статистика әдістерін қолданыңыз, алынған нәтижелердің мәнінің деңгейін, сондай-ақ оларды қолдануға болатын салаларды біліңіз.Медиа практикасында туындайтын жаңа есептерді тұжырымдай біліңіз Аналитика және оларды кәсіби математиктермен (математикалық статистика мамандары) талқылауға ыңғайлы түрде ұсыну

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - студенттерге экономист сияқты ойлау үшін қажетті құралдарды ұсыну. Біз экономика әркімнің өмірін қалыптастырудағы маңызды рөлін көрсету үшін әр түрлі қосымшаларға сүйенуді мақсат етеміз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 4

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректер ғылымы 1
    Несиелер: 5

    "Пәндерді оқып-үйрену мақсаты студенттерді деректерді алдын-ала талдауды үйрету болып табылады. Пәндерді оқудың міндеттері: - зерттеудің заманауи әдістерімен танысу, стационарлық және стационарлық емес серияларды болжау әдістері мен модельдері, уақыттық сериялар мен кеңістіктік деректерді болжаудың көп факторлы модельдері; - салынған үлгілердің барабарлығы мен дәлдігін бағалаудың сандық әдістерінің негіздерін беру; - әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және болжауда компьютерлік технологияны пайдалануды үйрету (регрессиялық талдау негізінде сызықтық және сызықты емес болжау модельдерін құру, олардың параметрлерін бағалау, үлгілерді талдау үшін барлық қажетті статистиканы есептеу). "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Есептеу математикасы
    Несиелер: 6

    Пәнге: қателік теориясының негіздері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жақындау, дифференциалдау және функцияларды интегралдау, Қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Деректер қоры теориясы
    Несиелер: 6

    Курс мәліметтер базасының жүйесі деген не екенін түсіндіреді, содан кейін реляциялық мәліметтер базасын - реляциялық (немесе кестелік) модельге сәйкес жасалған мәліметтер базасын зерттеу үшін оқу материалының көп бөлігіне көшеді. Содан кейін, деректер абстракциясынан курс сұраныстардың өнімділігін арттыру үшін қосымша материалдармен транзакцияларды басқаруға көшеді. Ақырында, деректерді сақтау технологиясының кең тарихындағы соңғы оқиғаларды анықтайтын мәліметтер базасын жобалауда заманауи тенденциялар пайда болды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Python бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Internet of Things (IOT) бағдарламалау
    Несиелер: 5

    "Студент біледі: - «Интернет заттарын» ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптері - «Интернет заттарының» пайда болу және даму тарихы - «заттар интернетін» дамытудың негізгі факторлары - «Интернет заттары» саласындағы қолданыстағы технологиялар - «Интернет заттары» саласындағы негізгі тенденциялар мен бағыттар. Ол сонымен қатар: - микроконтроллерлермен және негізгі жөндеу тақталарымен жұмыс істей алады (Arduino және Raspberry Pi) - IOT технологияларын түсіну және оларды нақты сценарийлерге қолдану - толық IoT жүйелерін жобалау (соның ішінде соңғы құрылғылар, желілік қосылым, деректермен алмасу, бұлтты платформалар, деректерді талдау)."

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жоғары деңгейлі WEB технологиялары
    Несиелер: 5

    Курсқа web-сайтты статикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістері; web-сайтты динамикалық ақпараттық жүйе ретінде жобалау әдістері; web-парақтарда графиканы пайдалану теориясы; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістері; Web-беттерді құру үшін пайдаланылатын клиент тарапының бағдарламалық құралдары; Web-беттерді құру үшін пайдаланылатын сервер тарапының бағдарламалық құралдары; дерекқорларды құруға арналған бағдарламалық құралдар; виртуалды серверді құрудың бағдарламалық құралдары; нақты web-серверді конфигурациялаудың негізгі қағидаттары кіреді.; web-беттерді орналастыру және сүйемелдеу үшін пайдаланылатын бағдарламалық құралдар; Интернет желісінде жылжыту үшін web-сайтты оңтайландыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 2

    "Кәсіби бағдарлы мәтіндердегі негізгі ойды түсіну, БАҚ-тағы күнделікті жаңалықтан кәсібіне қатысты ақпараттарды түсіну, мамандығы бойынша жалпы тақырыптарға әңгімелесе алу, өзін қызықтыратын тақырыптарға ойын жаза алу, өз мамандығы, болашақ қызметі туралы баяндай алу. Әр мамандық саласына қажетті терминдер мен сөз тіркестері, кәсіби бағдарлы мәтіндер оқу, жазу, талдау. Сөйлемдер мен мәтіндерді дұрыс, жүйелі құруға қажетті фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік, стилистикалық ережелер мен заңдылықтарды еске түсіру, сақтау, дұрыс пайдалану. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Анализ бен алгебраның сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнге: қателік теориясының негіздері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жақындау, дифференциалдау және функцияларды интегралдау, Қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 4

    Тәжірибе ұйымның ақпараттық-аналитикалық орталығының ұйымдастыру құрылымын және техникалық құралдар кешенін зерттеуді қамтиды. ИАК шешуші негізгі міндеттерді анықтау. Таңдалған тапсырманы (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе) ақпараттық қолдауды зерттеу. Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе шағын жүйе). Таңдалған тапсырмалардың бағдарламалық жасақтамасын зерттеу (тапсырмалар кешені немесе кіші жүйе). Таңдалған тапсырманы ұйымдық-құқықтық қамтамасыз етуді зерттеу (міндеттер жиынтығы немесе шағын жүйе). емтихан тапсыру үшін қажетті материалдарды жүйелеу және талдау, ғылыми есеп және тәжірибелік сабақ туралы есеп.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • PL/SQL тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің міндеттері студенттерде қазіргі заманғы мәліметтер базасын басқару жүйесінің орны мен рөлі туралы нақты түсінік қалыптастыру, ақпаратты модельдеу мен өңдеудің теориялық негіздерін игеру, саланың даму тенденциялары мен перспективалы зерттеулердің бағыттарын түсіну, студенттердің принциптерін зерделеу ақпараттық іздеу жүйесін құру және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ASP.NET платформасында қосымшалар жасау
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің міндеттері студенттердің заманауи ақпараттық технологиялар саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. ASP.NET платформасын қолдана отырып, толық жұмыс істейтін веб-қосымшаны құру, баптау және конфигурациялау бойынша теориялық және практикалық дағдыларды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Деректер ғылымы және машиналық оқыту
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді әлеуметтік-экономикалық деректердегі жасырын заңдылықтарды анықтау үшін алдын-ала талдауға үйрету, содан кейін анықталған заңдылықтарды болжау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Amazon Web Services Foundations (AWS Foundations)
    Несиелер: 5

    Курс нақты техникалық рөлдерге қарамастан, бұлтты есептеу тұжырымдамаларын жалпы түсінуге ұмтылатын студенттерге арналған. Онда бұлтты тұжырымдамалар, AWS негізгі қызметтері, қауіпсіздік, сәулет, баға және қолдау туралы егжей-тегжейлі шолу берілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Алгоритмді жобалау және талдау
    Несиелер: 4

    Алгоритмдерді жобалау және талдау - бұл қазіргі алгоритмдердің барлық спектрін қамтитын күрделі курс: жылдам алгоритмдер мен деректер құрылымдарынан бастап, шешілмейтін болып көрінетін есептер үшін полиномиялық уақыт алгоритмдеріне дейін, графикалық теориядағы классикалық алгоритмдерден жолдарды сәйкестендіруге арналған арнайы алгоритмдерге дейін, есептеу геометриясы және сандар теориясы. Қайта қаралған үшінші басылымда, атап айтқанда, ең пайдалы мәліметтер құрылымының бірі ван Эмде Боас ағаштары туралы тарау және көп ағынды Алгоритмдер туралы тақырып маңызды бола бастады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Операцияларды зерттеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты-экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық моделдерін дамытудың қазіргі жағдайы мен негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеуші алгоритмдерді экономикалық талдау практикасына енгізу және жобалау бойынша өзіндік жұмыс үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелік типін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 2

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жетілдірілген мәліметтер базасы
    Несиелер: 6

    Жетілдірілген мәліметтер базасы пәнін игерудің мақсаты студенттерге деректер қорының реляциялық модельдерін жобалау бойынша, деректер қорын басқарудың негізгі жүйелерін (ДҚБЖ) құрудың жалпы принциптері және функционалдық ерекшеліктері бойынша кәсіби дағдыларды дамыту, деректер қорын басқару жүйелерін қолдану арқылы "клиент-сервер" архитектурасы негізінде ақпараттық жүйелерді құру, SQL тілінің ерекшеліктері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адамның компьютермен өзара әрекеттесуі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі міндеттері * адам-машина" жүйесінде туындайтын техникалық және ақпараттық процестердің заңдылықтары; • "адам-машина" жүйесіндегі адам-оператордың физиологиялық, психологиялық және антропометриялық сипаттары; • өзара іс-қимыл интерфейсін ұйымдастыруға және оларды іске асыруға қойылатын негізгі талаптар. "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машиналық оқытудың алгоритмдік аспектілері
    Несиелер: 6

    Шешілетін мәселеге байланысты машиналық оқытуда мәліметтер жиынтығын болжамды модельдерге аудару үшін алгоритмдердің спектрін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Параллель бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Жоғары өнімді есептеулерді ұйымдастыру үшін параллель бағдарламалауды қолдану бірқатар нақты проблемаларға әкеледі, сонымен қатар параллель есептеу жүйесінің архитектурасы оларды шешудің әртүрлі әдістері мен құралдарын қамтиды, ал практикалық тілдік енгізулер бағдарламашыға тиімді бағдарламаларды жазудың нақты құралдарын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Деректер ғылымы 2
    Несиелер: 5

    "Пәндерді меңгеру мақсаты - машиналық үйренудің негізгі түсініктерімен танысу, машина жасаудың негізгі алгоритмдері, оларды қолдану ерекшеліктері. Мақсат шеңберінде академиялық пәннің мақсаттары: - машиналық үйренудің заманауи тұжырымдамасын, оның әртүрлі сатыларын зерттеу; - машина үйренудің әртүрлі модельдерін зерттеу және салыстырмалы талдау: сызықтық модельдер, шешімдердің ағаштары, нейрондық желілер; - Машина үйренудің онлайн тапсырмаларымен және мұғалімсіз машина оқыту міндеттерімен танысу "

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • IOS-та мобильді қосымшаларды әзірлеуу
    Несиелер: 5

    Курс Android-дегі интерфейсті, интерфейсті бағдарламалауды, бағдарламалық интерфейсті құруды және PlayMarket-ге бағдарламаны жүктеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Android-де мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Курс IOS-дегі интерфейсті, интерфейсті бағдарламалауды, бағдарлама интерфейсін құруды және AppStore-да бағдарламаны жүктеуді қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Бизнес процестерді интеграциялау (SAP)
    Несиелер: 5

    ERP-дің қысқаша тарихы. ERP-sistema дегеніміз не.Roll ERP-system.The кәсіпорын ауқымындағы ресурстарды жоспарлау жүйелерінің тұжырымдамасы. ERP-II келесі буын тұжырымдамасы. ERP жүйесін не істей аласыз. ERP жүйесінің функциялары. ERP жүйесінің негізгі мақсаты. Қолдану аясы. ERP жүйелерінің сипаттамалары. ERP жүйесін таңдау. ERP архитектурасы. ERP жүйелерінің жіктелуі. ERP-жүйелер нарығын талдау. Кіріспе. Жаңа тенденциялар: ERP жүйесін жалға беру. SAP R/3 жүйесіне шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Компьютерлік көріністе терең зерттеу
    Несиелер: 5

    «Компьютерлік көрінуінің терең үйрену» пәнін меңгеру мақсаты терең білім беру алгоритмдерін қолдану арқылы студенттерді тануды, бейнені және кескінді өңдеуді, 3D-реконструкцияны және сандық фотографияны тереңдету. Суреттелген алгоритмдер автономды құрылғылар (роботтар) жобалау кезінде пайдаланылады және ақ суреттерді өңдеудің зияткерлік тапсырмаларында қолданылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: негізгі кескінді өңдеу (шуды азайту, реңкті түзету, жиектік анықтау), эвристикалық талдау әдісі (сегменттерді сегменттеу және талдау), бейнелерді жіктеу (негізгі ерекшеліктері), нысандарды таңдау (каскадты әдістер, қосалқы әдістер) мазмұнды (дескрипторды қысу, жақсырақ сипаттауды салыстыру әдісі), тұлғалық тануды, барлық тізімделген тапсырмаларды шешуге арналған нейрондық желілік модельдерді (терең оқу) қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жоғары деңгейлі Python
    Несиелер: 5

    Бұл сыныпта кәсіпорынды дамытуға баса назар аудара отырып, Python озық тақырыптары мен дағдылары қарастырылады. Сіз ОЖ қызметтерін пайдалану, қосымшалардың графикалық интерфейстерін бағдарламалау, модульдерді жасау және модульдік тесттерді іске қосу, кластарды анықтау, желілік сериялармен өзара іс-қимыл жасау, деректер базасын сұрау және XML деректерін өңдеу. Бұл кешенді курс кәсіпорынды дамыту үшін бағдарламалау тілімен жұмыс істеуді тереңдетіп зерттеуді береді. Қорытындыда сіз нақты әлемде күрделі тапсырмаларды орындау үшін Python пайдалана аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Диплом алдындағы практика
    Несиелер: 5

    Практика мамандықтың оқу пәндері бойынша теориялық білімдерді бекітуді; қазіргі заманғы бағдарламалық қамтамасыз ету мен қазіргі заманғы ұйымдастыру техникасын пайдалана отырып, тікелей жұмыс орындарында мамандық бойынша практикалық дағдыларды, жұмыс технологиясын меңгеруді; практикадан өту кәсіпорын – базасына қатысты қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде АЖЖ статикасы мен динамикасындағы нақты жағдайды зерделеуді және талдауды; осы нақты кәсіпорындарға қолданылатын қысқа және ұзақ мерзімді кезеңдерде автоматтандыруды енгізудің қол жеткізілген коммерциялық нәтижелерін бағалауды қамтиды.; АЖЖ әзірлеу техникасымен және технологиясымен, нақты кәсіпорындарда автоматтандыру бойынша шешімдерді қабылдау және іске асыру процедураларымен танысу; дипломдық жобаларды орындау үшін материалдар жинау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Power BI деректерді талдау және визуализациялау
    Несиелер: 4

    Талдаушы-белгілі бір саланы зерттейтін және модельдеумен айналысатын маман. Power BI-әртүрлі ақпарат көздерінен алынған деректерді біріктіретін, оларды түрлендіретін және талдауға ыңғайлы көрнекі түрде ұсынатын аналитика жүйесі. BI технологиялары шешім қабылдау үшін үлкен құрылымданбаған деректер көлемін өңдеуге мүмкіндік береді. Power BI-бұл Microsoft корпорациясының бағдарламалық жасақтама қызметтерінің жиынтығы, олар компанияның байланыссыз деректер көздерін тұтас интерактивті есептерге айналдырады. Бұл жағдайда дерекқор, Excel файлдары, бұлт көздері мен интернет деректері, мәтіндік файлдар және т.б. болуы мүмкін. Бұл құрал жағдайды бақылауға және әр құрылғыда қол жетімді егжей-тегжейлі ақпараттық панельдердің көмегімен сұрақтарға дереу жауап алуға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON7

    Үлкен деректер массивтерін зерттеу әдістерін қолдану.

  • Код ON1

    Казіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың ақпараттық қауіпсіздік жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдауды қоса алғанда, жобалаудың негізгі принциптерін, принциптерін және әдістерін, әдістерін, құралдарын және бағдарламалау тілдерін таңдауды талқылау

  • Код ON5

    Ақпараттық жүйелерді құру және модификациялау үшін бағдарламалық және аппараттық құралдар нарығын, ақпараттық өнімдер мен қызметтерді талдау

  • Код ON4

    Эргономикалық пайдаланушы интерфейстерін құру және жасау

  • Код ON9

    Ақпараттық жүйенің жұмыс істеуі кезінде техникалық қолдауды басқаруда қатысу

  • Код ON8

    Ақпараттық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуін және деректер базасын жүктеуді орнату

  • Код ON3

    Дерекқор архитектураларын, бағдарламалық қамтамасыз етуді және ақпараттық жүйелерді жобалау

  • Код ON10

    Ғылым мен техниканың заманауи жетістіктерін, дербес деректерді жинау, зерттеу, талдау және синтездеу дағдыларын қолдана отырып, кешенді талдау жүргізу және ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін аналитикалық түрде қорытындылау

  • Код ON6

    Жұмысқа деген ынта-жігерін, бастамашылығын және психологиялық дайындығын көрсету, оның ішінде командада жұмыс істеу және басқару және техникалық шешімдер қабылдау

  • Код ON2

    Әртүрлі процестердің математикалық модельдері мен әдістерін қолдану

Top