Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02119 Сәулет дизайны в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Сәулет дизайны саласында кәсіби құзыреттілікке ие, дизайн және сәулет саласындағы мамандардың сапасына қойылатын талаптарды қанағаттандыратын, ғимараттардың құрылысына және интерьер дизайнын әзірлеуге бағытталған үдерісті басқаруға және жобалауға байланысты, адамның рухани және утилитарлық қажеттіліктеріне жауап беретін және еңбек нарығында және қоғамда сұранысқа ие, әлеуметтік және кәсіби ұтқырлыққа қабілетті кадрларды қамтамасыз ету және даярлау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Абай тұлғасының сан қырлылығы туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Абай Мұрасы. Ақын-ойшыл. Абай тұлғасының сан қырлылығы-адамгершілік-философиялық, мәдени-аксиологиялық, тарихи, әлеуметтік-саяси көзқарастар. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойлары: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздер; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру. Құзыреттіліктер: адамгершілік-философиялық, мәдени-тарихи, гуманистік құндылықтарды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика (AutoCAD)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: инженерлік графика мен жобалаудың негізгі әдістері мен принциптерін игеру мазмұны: Сызу негіздері. Сызбалар мен сызбаларды оқу және қолмен орындау – бұйымдарды бейнелеу. Сызбалардағы қаріптер мен жазулар. Масштаб. Сызбадағы материалдардың шартты бейнесі. ЕСҚД. Координаттары X, Y, Z. Аксонометрия. Қалыптастырылатын дағдылар: инженерлік графика және жобалау саласында оқу жұмыстарын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: алтын қима ережесі. Нысаны. Пропорция. Ритм. Ауқымдылығы. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемдік-кеңістіктік және тереңдік-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Визуалды ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті көру арқылы қабылдау. Қалыптасатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшелігін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Мақсаты: акварельді кескіндеме техникаларын игеру және теориясын меңгеру, олардың ерекшеліктері, қасиеттері, құрамы, сонымен қатар жұмысқа қажетті материалдар. Мазмұны: жылдам қысқа мерзімді этюдтардағы "a la prima" шикі техникасы. Академиялық лессировкалық тәсіл. Кеңістіктің пішіні мен тереңдігін бояудың мөлдір қабаттарымен мүсіндеу. Қалыптасатын дағдылар: натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін еркін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Мақсаты: түстану негіздерін меңгеру және принциптерін қалыптастыру. Түстер табиғаты базалық, құрамдас және қосымша түстер, мазмұны: түстер қарама-қарсы түстердің негізгі сипаттамалары, түстер араластыру, түстер үйлесімі, түстер үйлесімі, түстер үйлесімі, түстер үйлесімі және түстер мәдениеті. Қалыптасатын дағдылар: теориялық негізгі заңдарды және түс-фактуралық композицияларды құру ережелерін еркін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Мақсаты: көркем-бейнелі, мазмұндық-формальды тұтастық білім беру бағдарламасын меңгеру - құрылымның аса күрделі және жетілдірілген түрі, барлық элементтер органикалық байланысты. Мазмұны: бейнелеу туындысының құрылымы, өрнегі. Конструкцияның көркем-бейнелі қайта ойлауынан пайда болатын, іске асыруды сипаттайтын көркемдік форманы құру. Қалыптасатын дағдылар: методологияны еркін қолдану Теориялық білім және әдіснамалық материалдар көркем-бейнелі нәтижесінде пайда болатын барлық элементтердің мазмұндық-формальды тұтастығы, түстерді құрастырудың флористикалық техникасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:бейнелеу өнеріндегі әлемдік мәдениет тарихын зерттеу. Мазмұны: батыс-еуропалық және орыс бейнелеу өнері теориясының тарихы мен негіздері. Өнертанудағы жалпы әлемдік үрдістерге негізделген барлық кезеңдердің тарихи, әлеуметтік-мәдени және иконографиялық ерекшеліктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармашылық тұлғалар. Қалыптасатын дағдылар: дәуір мен аймақтар бойынша әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің белгілерін бөледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ақпараттық технологиялар құралдарын игеру және пайдалану және осы білімдерді олардың одан әрі кәсіби қызметінде қолдану. Мазмұны: компьютерлік графика негіздері. Компьютерлік графика құралдарының даму кезеңдері. Компьютерлік графиканы қолдану саласы. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары. Компьютерлік графика түрлері. Екі өлшемді графика. Үшөлшемді графика. Графикалық файлдардың форматтары. Түс модельдері. Мәтінді толтыру. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып, дербес компьютерде сызбаларды жасайды, өңдейді және ресімдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Фигураны салу, суретті жүргізу реті. Модельдің қозғалысы, пропорциясы, формасы және сипаты. Фигураны қағаз парағы пішімінде құрастыру, қағаз немесе кенеп пішімі бар сурет масштабы. Биіктігі, пропорциясы, орналасуы. Жамбас, бел, кеуде, мойын және бас бейнесі. Фигураның жалпы формасындағы жеңіл сызықтармен және оның бөліктерін салу (екі рет). Фигураның бөлшектерінің сызықты-конструктивтік құрылымы. Конструктивтік форма. Формаларды тоналды өңдеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді Шығыс елдерінің көркем шығармаларымен, бейнелеу өнерінің әр түрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру. Мазмұны: ежелгі дәуірден бастап бүгінгі күнге дейінгі, шығыс өнері мен көркем мәдениетінің қалыптасуы және дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл шығыстың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісі. Құзыреттілік: Шығыстың бейнелеу өнері туралы білімді түсіндіру, ірі суретшілердің жұмысын аналитикалық тұрғыда сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық технологиялар және мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларына үйрету. Мазмұны: Сандық технологиялар - бұл салыстырмалы түрде қысқа мерзімде әртүрлі тапсырмаларды шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтауға және таратуға арналған жүйе. Мәліметтер базасы (МҚ) - бұл мәліметтер қорын құруға, оларды жаңартып отыруға және олардан қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыруға қажетті, компьютер жадында сақталған арнайы ұйымдастырылған мәліметтер жиынтығы. Құзыреттіліктер: бір ұйымдағы бірнеше қолданушының мәліметтерді бір уақытта қолдану дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: 3ds MAX компьютерлік білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн объектілерін кәсіби визуализациялау үшін бағдарламаны талдау және қолдану. Мазмұны: 3d Max интерфейсімен танысу. Бағдарламаның ерекшеліктері. Ойындарды құру және жобалау кезінде 3D модельдеу, анимация және визуализация. Пішіні мен күрделілігі жағынан әртүрлі үш өлшемді үлгілерді жасау. Қалыптастырылатын дағдылар: теориялық білім және практикалық дағдылар, бағдарламаның 3d Max әдіснамалық материалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эргономика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эргономиканың физиологиядағы, техника мен психологиядағы принциптері мен ерекшеліктерін қалыптастыру. Мазмұны: жұмыс ортасын жайластыру кезінде тиімділік пен жайлылықты арттыру бойынша ұсыныстар беру. Қалыптасатын дағдылар: теориялық материалдарды еркін қолдану және жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыру. Адамның барлық ерекшеліктерін ескере отырып, ыңғайлы және практикалық жиһазды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Сәулет білім беру бағдарламасын меңгеру және макеттеу негіздері және модельдеудің техникалық тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: 3 өлшемді кеңістіктегі үстіңгі бетті және оның көлемді элементтерін пластикалық өңдеу тәсілдерін оқу. Макеттік жұмыстың ерекшеліктері, макеттерді орындау материалдарымен, құрал-саймандарымен және тәсілдерімен танысу. Қалыптасатын дағдылар: дизайн нысандарының формалық құрылу принциптері мен теориялық заңдылықтарды еркін қолдану. Материалдарды түсті-графикалық және көлемді өңдеудің түрлі тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сәулет ортасының типологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: орта түрлері мен нысандарының архитектуралық типологиясының білім беру бағдарламасын меңгеру. Орта түрлері мен формаларының жалпы типологиясы. Мазмұны: орта объектілер мен жүйелерді жіктеу критерийлері. Интерьерлер ортасының типтері, қалалық орта,"орта-оқиға". Қалыптасатын дағдылар: ортаның теориялық интегралды формаларын еркін қолдану. Ортаны қалыптастыру және оны пайдалану факторлары мен компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи кескіндемедегі архитектуралық көркем бағыттар, стильдер мен мектептердің білім беру бағдарламасын меңгеру. Мазмұны: монументалды-декоративтік кескіндемеде жазықтық және көлемді-кеңістіктік шығармаларды жасау. Қалыптасатын дағдылар: модуль, масштаб, ырғағы, түсі, фактурасы, қозғалыс пластикасы арқылы интерьер немесе архитектуралық ансамбльдің басқа компоненттерімен жобаланатын туындының теориялық өзара байланысын еркін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен процестері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәулет ордерінің принциптерін қалыптастыру. Тіреуіш-Арқалық жүйесінің көркемдік өрнегі. Мазмұны: сәулет нысанын қалыптастырудың негізгі принциптері. Функционалдық, эстетикалық, конструктивтік-техникалық, экономикалық және басқа да негізгі талаптар. Қалыптасатын дағдылар: теориялық нормативтер мен заңнамаларды барлық кезеңдерде еркін қолдану. Эскиздік жобаны әзірлеу-егжей-тегжейлі өңдеуге дейін. Жобалық бағдарламаның өлшемдеріне сәйкес аяқталған жобаны бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулет дизайнындағы материалтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: - білім беру бағдарламасын меңгеру және жайлы өмір сүру кеңістігін ұйымдастыру принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: құрылыстағы біріздендіру, типтеу және стандарттау. Құрылымның пропорционалды, масштабты және ырғақты құрылымын, оның тектоникасы мен тұтастай құрамын құру. Қалыптастырылатын дағдылар: қазіргі заманғы технологиялар мен материалдардың сапасын ескере отырып, оларды еркін қолдану. Жаңа композиттік материалдар мен қасиеттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби қызметті табысты жүргізу үшін қажетті негізгі құзыреттілікті пысықтау. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар, репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Құзыреттіліктер: кәсіби және жеке тұлғалық білім алуды жүзеге асыру, болашақ білім беру бағыттарын, кәсіби мансабын жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Заманауи дизайн
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи дизайн туралы жүйелі мәліметтерді қалыптастыру, білім беру бағдарламасын меңгеру, заманауи архитектуралық дизайнда әр түрлі бағыттарды араластыру. Мазмұны: жобалау принциптері - жалпы мақсаттарға жету және міндеттерді шешу. Қазіргі және өткеннің өзара байланысы, классикалық интерьерлерді қайта ойластыру және ең батыл эксперименттер. Жайлылық, эргономикалық, жайлылық, серіктестермен кездесу, рекреациялық аймақтар, ажырату үшін аймақтар. Қалыптасатын дағдылар: жаңа тұжырымдамаларды құру процесінде жобалау тәсілдерін еркін қолдану, қолайлы жұмыс жағдайларын жасау. Проблеманы шешудің ерекшелігі. Нәтиженің құндылығы мен жаңалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интерьер стильдері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - принциптерді қалыптастыру және білім беру бағдарламасын игеру-интерьердің адаммен ыңғайлылығы мен эстетикалық жағымды қарым-қатынасын қамтамасыз ету. Мазмұны: арнайы ережелерге сәйкес кеңістікті безендіру және стильдерді анықтау тұжырымдамасы: заманауи, классикалық, этникалық. Тиісті материалдарды, декор элементтерін, жиһаздарды, түстер мен макеттерді таңдау. Қалыптасқан дағдылар: интерьердің стилистикалық дизайнының жұмыс схемасын жасай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дизайн-көрме экспозициясын әзірлеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: - көрме экспозициясының сәулет – дизайнерлік жобаларының білім беру бағдарламасын меңгеру. Сәулет-көркемдік шешімдердің қазіргі заманғы принциптерімен ғылыми тұжырымдамалар жасау. Мазмұны: көрме экспозициясы проблемаларының инновациялық, шығармашылық және практикалық шешімдерін әзірлеуге арналған технологиялар мен әдістердің кең спектрі. Үш өлшемді кеңістікте коммуникативті орта құру қалыптастырылатын дағдылар: көрме экспозициясын безендіруге қойылатын практикалық талаптар. Көрме алаңының көлемін анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жобаны әзірлеудің архитектуралық негізінің білім беру бағдарламасын меңгеру. Жұмыс құжаттамасының жиынтығы қалыптасқанға дейін бастапқы материалдарды жинау. Жобалық шешімдердің жоғары техникалық деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: заңнамалық актілер, нормативтік құжаттар, техникалық шарттар, стандарттар, құрылыс нормалары мен ережелері. Жобалау сатысының негізгі кезеңдері: қалыптасатын дағдылар: терминдер мен анықтамаларды еркін қолдану және қолдану. Жобалық құжаттаманы әзірлеу. Эскиздік жоба. Жоба. Жұмыс жобасы. Жұмыс құжаттамасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалау графикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - сәулет-графикалық жұмыстың білім беру бағдарламасын меңгеру. Мазмұны: сәулет графикасы элементтерінің ерекшеліктері, дизайн идеялары мен кескіндерінің процесі. Масштабты ескере отырып, болашақ ғимараттың жоспары мен бөлімін егжей-тегжейлі әзірлеу. Әр түрлі архитектуралық бөлшектердің көлемін графикалық модельдеу. Қалыптастырылатын дағдылар: жобалау жұмыстарын графикалық ресімдеу жұмысының техникалық дағдыларын еркін қолдану және игеру және жобаны ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулет дизайнның нысандарын жобалау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жобаны әзірлеудің архитектуралық негізінің білім беру бағдарламасын меңгеру. Жұмыс құжаттамасының жиынтығы қалыптасқанға дейін бастапқы материалдарды жинау. Жобалық шешімдердің жоғары техникалық деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: заңнамалық актілер, нормативтік құжаттар, техникалық шарттар, стандарттар, құрылыс нормалары мен ережелері. Жобалау сатысының негізгі кезеңдері: қалыптасатын дағдылар: терминдер мен анықтамаларды еркін қолдану және қолдану. Жобалық құжаттаманы әзірлеу. Эскиздік жоба. Жоба. Жұмыс жобасы. Жұмыс құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ландшафтық дизайн
    Несиелер: 4

    Мақсаты: интерьерлер мен ашық орта жағдайлардағы сәулет-ландшафттық композициялардың білім беру бағдарламасын меңгеру. Объектінің архитектуралық бейнесін жетілдіру және Микроклимат. Мазмұны: сәулет, құрылыс, жобалау, ботаника және Өсімдік шаруашылығы және мәдениет тарихымен өзара байланыс. Қалыптасатын дағдылар: аумақты көгалдандыру мен абаттандырудың теориялық және практикалық материалдарын еркін қолдану. Ғимараттар инфрақұрылымымен үйлесім, Сұлулық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интерьер және жабдық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру және ғимараттар мен құрылыстардың ішкі ортасын қалыптастыру тәсілдері. Мазмұны: жиһаз бен жабдықтарды құрастыру жүйесінің түрлері мен түрлерін талдау, Эргономика, масштабы, Функционалдық талдау және интерьер дизайнының колористикасы, антропометрияның сәулеттік композициясының ерекшелігі. Адам денесінің және интерьер элементтерінің физикалық өзара әрекеттесуі. Қалыптасатын дағдылар: интерьерлік кеңістіктің функционалдығын еркін меңгеру,эстетика және өмір тіршілігінің қолайлы жағдайлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Инженерлік инфрақұрылым
    Несиелер: 6

    Мақсаты: аумақты тік жоспарлаудың сәулеттік негіздерінің білім беру бағдарламасын меңгеру. Тік жоспарлауды жобалаудың кезеңдері мен әдістері. Беттік ағысты ұйымдастыру. Мазмұны: қала аумағын құрғату. Өзендері мен қалалық су айдындары, жағалау белдеуін абаттандыру. Аумақтарды инженерлік даярлаудың ерекше шарттары. Қалыптасатын дағдылар: жасанды суландырудың теориялық материалдарын еркін қолдану және қолдану. Аумақты инженерлік абаттандыру элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сәулет композициясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламасының теориясы мен практикасын меңгеру - архитектуралық элементтерді қолдану тәсілі, композициялардың үйлесімділігіне қол жеткізу. Мазмұны: архитектурадағы Композиция, нысанның барлық элементтерінің мазмұндық тұтастығы. Объектінің барлық сыртқы және ішкі элементтерінің заңды орналасуын анықтау және үйлесуі. Қалыптасатын дағдылар: теориялық білімдерді және композициялардың методологиясын сәулеттік шығарманың көркем құрылымында қолдану, мәнерлі форма. Композиция принциптерін дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Көлік құрылыстарының интерьерлерін жобалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - білім беру бағдарламасын меңгеру және көлік құрылыстарының интерьерін жобалау принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: пайдалану, экономикалық, экологиялық, дизайнерлік және сәулеттік сипаттағы негізгі талаптарды ұтымды шешу. Жолаушылар бөлмелерінің қону платформаларымен ыңғайлы байланысы. Конструкторлық және экономикалық есептеулер кешені. Қалыптастырылатын дағдылар: жолаушылар платформаларын инженерлік абаттандыру бойынша жобалық әзірлемелерді еркін қолдану және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Cәулеттік ортаның элементтері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: модульдік жүйені қолдануды ескере отырып, білім беру бағдарламасын меңгеру және сәулет ортасының негізгі элементтерін әзірлеу принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: бейімделгіш, интерактивті және функционалды процестерге бағытталған кеңістікті құру. Ғимараттың үйлесімді бейнесін жасау, сәулет элементтерінің сауатты және сәтті үйлесімі. Қалыптасқан дағдылар: теориялық білімді еркін қолдану. Ортаның жарық-түс ұйымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Интерьер тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білім беру бағдарламасын меңгеру және орта тарихын зерделеу бойынша қағидаттарды қалыптастыру. Ыңғайлылық пен кеңістіктің адамдармен эстетикалық жағымды қарым-қатынасын қамтамасыз ету мазмұны: интерьердің көркемдік бағыттарының тарихы. Сұлулық, ыңғайлылық, стиль, жиһаз бен жабдықтың жаңа формалары туралы идеялар. Тұрғын үй мен қоғамдық кеңістікті жоспарлау. Қалыптасқан дағдылар: адамның кеңістікті қабылдауының теориялық принциптерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Монументалды өнер түрлерінің негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: пластикалық кеңістіктік бейнелеу және бейнелеу өнері негіздері мен принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: сәулет немесе табиғи табиғи ортамен келісе отырып жасалған үлкен форматтағы туындылар. Қалыптасатын дағдылар: еркін қолдану және теориялық композициялық бірлік және қоршаған ортаның идеялық-бейнелік аяқталуын игерумен өзара әрекеттесу. Ғимараттың интерьері мен экстерьеріндегі Сграффито. Монументалды мүсіндік композициялар. Фреска. Витраж. Мозаика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жобаны ғылыми зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дипломдық жобаны орындау әдістемесін оқу Мазмұны: дипломдық жобамен жұмыс. Шығармашылық жұмысты орындау технологиясы. Дипломдық жобамен жұмыс істеу реті. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден жобаның аяқталуына дейінгі кезеңдері. Дипломдық жобаның түсіндірме жазбасының бөлімдері. Қалыптасатын дағдылар: дипломдық жобаны орындау және презентациялау әдістемесін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Мәдени-ойын-сауық мақсатындағы нысандарды жобалау
    Несиелер: 4

    Мәдени-ойын-сауық орталықтарын жүйелеу және әзірлеу. Халықтың бос уақытын өткізуге арналған құрылыстар мен қалыптастырудың негізгі принциптері. Сәулет-дизайнерлік қалыптың сипаттамасы. Архитектураның тұтастық ретіндегі кәсіби түсінігін қалыптастыру. Сәулет және дизайнерлік процестердің теориясы мен практикасы. Қала тұрғындарының бос уақытын ұйымдастыру және шығармашылыққа, мәдени дамуға және өздігінен білім алуға, әуесқой өнерге баулу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: көшбасшылықтың теориясы, принциптері мен негіздері бойынша іргелі, кәсіби білімді қалыптастыру. Мазмұны: Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың жеке теориялары. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалдық (рөлдік) көшбасшылық. Көшбасшылық стиліндегі PAEI ерекшеліктерінің сәйкессіздігі. Көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Басқару стильдері. Құзыреттері: кәсіби қызметтегі көшбасшылық дағдыларды қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Дипломалды жобалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: дипломалды жобалау бағдарламасын игеру – болашақ маман даярлаудың жоғары деңгейі және кәсіби дағдыларды игеру. Мазмұны: дизайн нысандарын жобалаудың функционалдық-эргономикалық, конструктивтік-техникалық, ландшафтық-экологиялық мәселелерін шешу; Қалыптасатын дағдылар: өзекті әлеуметтік-кәсіби проблематикада бағдар ала білу, тұжырымдамалық жоба алдындағы зерттеуді жүргізу, орта құрылымдардың түрлі типтерін ұйымдастыру мәселелерін түсіну және оларды шешудің тиісті құралдарын таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Білім беру бағдарламасын дамыту теориясы мен практикасын игеру, фотографиялық бейнені графикалық көркем образға айналдыру. Мазмұны: фотосурет, сурет және мәтін синтезі. Графикалық дизайндағы фотосурет-плакат, күнтізбе, қаптама, баспа жарнамасы және буклет. Терминология, технологиялық және көркемдік аспектілер. Қалыптастырылатын дағдылар: фотография бағдарламасын қолдану және ұйымдастыру тәсілі, графикалық редакторда файлдарды өңдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Диплом жұмысын жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Теориялық және практикалық бөлімдерді қамтитын арнайы пәндерден тақырып таңдау бойынша дипломдық жобаны орындау. Дипломдық жұмыс қорғалатын мамандықтың негізгі мәселесіне сәйкес келуі. Өзектілігі, ғылыми жаңалығының мазмұны және практикалық маңыздылығы. Ғылымның, техниканың және өндірістің заманауи жетістіктерін қолдана отырып орындау. Озық ақпараттық технологияларды қолдану арқылы орындау

    Оқу жылы - 5
    Семестр 10
  • Код ON7

    - ғылыми-зерттеу қызметінің және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін қолданады, өзінің кәсіби шеберлігін қалыптастырады, кәсіби оқуға деген қызығушылығын арттырады, өзін-өзі көрсету мүмкіндігін ұсынаады, дизайн мен архитектураның тез өзгеретін үрдісіне бейімделу мақсатында оқу кезінде жаңалықтар мен жаңалықтарды мониторинг жүргізеді

  • Код ON2

    мемлекеттік (латиницаны қоса алғанда), орыс және шет тілдерінде дизайн мен архитектураны дамыту проблемалары мен перспективалары бойынша әңгімелесу, іскерлік қарым-қатынас және пікірталас процесінде өз пікірін білдіру және дәлелдейді

  • Код ON1

    дизайн және сәулет материалдарында студенттің жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатын және дамудың қоғамдық-саяси перспективаларын бағалай отырып, жалпы әлемдік және Ұлттық контексте тарихи-саяси сипаттағы заманауи процестерді жіктейді

  • Код ON5

    дизайн және сәулет саласы үшін экономика және бизнес, кәсіпкерлік және көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды талдайды

  • Код ON8

    жобаны жасау және оны қазіргі заманғы әртүрлі материалдар мен идеяларды білдіру құралдарын пайдалана отырып іске асыру мақсатында сурет, жобалық графика, кескіндеме, композиция, түстану бойынша практикалық дағдыларға ие болады

  • Код ON4

    заманауи ғылымның философиялық, социологиялық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ ұлттық сана мәселелерін және академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникаларын бейімдейді

  • Код ON3

    жаңа бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген сәулет-дизайнерлік жобалаудағы білім беру процесін модельдейді

  • Код ON6

    экономикалық бағалау жүргізу және жобалық шешімдердің құнын бақылау, осы процесте туындайтын қауіптерді түсіну, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтайды

  • Код ON9

    дизайн мен архитектураны, қазіргі заманғы технологияларды ілгерілету саласында жобалау-эксперименттік, демонстрациялық және басқа да зерттеулерді ұйымдастыру, сондай-ақ дизайн және менеджмент бойынша әртүрлі қызмет түрлерін ұйымдастыру тәсілдерін құрастырады

  • Код ON10

    - дизайн және сәулет саласында колледждер мен жоғары оқу орындарында және басқа да білім беру ұйымдарында оқытушылық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді

  • Код ON11

    жобаны бағалауды, сараптауды қоса алғанда, кәсіби ғылыми қызметте өнердің әралуандылығын оның барлық өзіндік заңдылықтарымен зерттеу және талдаудың түрлі әдістерін қолданады

  • Код ON12

    талдай компьютерлік және инженерлік графика және қолдану қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар үшін сәулетші-дизайнерлер 2D сурет салу және 3D модельдеу, бағытталған сәулет-дизайнерлік жобалайды

Top