Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02118 Дизайн. Графикалық дизайн в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құзыреттілігі мен өзіндік прогрессивті ойлау шығармашылық әлеуеті бар және өсіп келе жатқан жаһандық талаптар жағдайында өз жұмыстарын сыни тұрғыдан бағалайтын "график-дизайнерлер" мамандарын даярлау. Графикалық дизайн және жарнама мамандығының сапасына бәсекеге қабілеттілікті арттыру, әлемдік стандарттар деңгейінде заманауи жоғары кәсіби контент құруға қабілетті маркетингтік мәдениетті, блогерлікті дамыту
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Академиялық сурет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: академиялық сурет салу негіздерін практикалық меңгеру Мазмұны: бет бөліктерінің суретін талдау, қарапайым формадағы гипс басының суреті, портреттегі жарықтандыру, бастың конструктивтік суреті, сурет салу және сурет салу, портрет суретінде жарық және тон. Қалыптасатын дағдылар гипс бастарын сауатты құру және тонирлеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: дизайнның білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн саласының түрлері мен түрлерін талдау. Мазмұны: алтын қима ережесі. Нысаны. Пропорция. Ритм. Ауқымдылығы. Дизайндағы түс. Композиция негіздері. Көлемдік-кеңістіктік және тереңдік-кеңістіктік композиция. Қаріптер. Жарнама дизайны. Визуалды ақпаратты қабылдау психологиясы. Пішін мен кеңістікті көру арқылы қабылдау. Қалыптасатын дағдылар: дизайн негіздері бойынша орындалатын тапсырманың ерекшелігін еркін меңгеру, дизайнда құралдарды қолдану дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік графика (AutoCAD)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: инженерлік графика мен жобалаудың негізгі әдістері мен принциптерін игеру мазмұны: Сызу негіздері. Сызбалар мен сызбаларды оқу және қолмен орындау – бұйымдарды бейнелеу. Сызбалардағы қаріптер мен жазулар. Масштаб. Сызбадағы материалдардың шартты бейнесі. ЕСҚД. Координаттары X, Y, Z. Аксонометрия. Қалыптастырылатын дағдылар: инженерлік графика және жобалау саласында оқу жұмыстарын орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Мақсаты: акварельді кескіндеме техникаларын игеру және теориясын меңгеру, олардың ерекшеліктері, қасиеттері, құрамы, сонымен қатар жұмысқа қажетті материалдар. Мазмұны: жылдам қысқа мерзімді этюдтардағы "a la prima" шикі техникасы. Академиялық лессировкалық тәсіл. Кеңістіктің пішіні мен тереңдігін бояудың мөлдір қабаттарымен мүсіндеу. Қалыптасатын дағдылар: натюрморттың оқу этюдімен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін еркін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Түс туралы ғылым. Түс табиғаты - негізгі, композициялық және толықтырушы түстер, түс контрасттарының негізгі сипаттамалары - түс контрасттары, түс үйлесімі, түс, түс үйлесімі, түс тілі, түс үйлесімі және түс мәдениеті. Түрлі-түсті текстуралық композициялар құрылысының негізгі заңдары мен ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Композиция
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: композициялық ойлауды қалыптастыру Мазмұны: композиция аспектісі, Композиция шығармашылық түрлендірудің негізі ретінде, композиция түрлері, композицияның математикалық әдістері. Көркем образ, идея, тақырып, сюжет, өнер туындысындағы мотив. Қалыптастырылатын дағдылар: әр түрлі стильде және жанрда композиция құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ақпараттық технологиялар құралдарын игеру және пайдалану және осы білімдерді олардың одан әрі кәсіби қызметінде қолдану. Мазмұны: компьютерлік графика негіздері. Компьютерлік графика құралдарының даму кезеңдері. Компьютерлік графиканы қолдану саласы. Компьютерлік графиканың аппараттық құралдары. Компьютерлік графика түрлері. Екі өлшемді графика. Үшөлшемді графика. Графикалық файлдардың форматтары. Түс модельдері. Мәтінді толтыру. Қалыптасатын құзіреттіліктер: қолданбалы бағдарламаларды пайдалана отырып, дербес компьютерде сызбаларды жасайды, өңдейді және ресімдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты:бейнелеу өнеріндегі әлемдік мәдениет тарихын зерттеу. Мазмұны: батыс-еуропалық және орыс бейнелеу өнері теориясының тарихы мен негіздері. Өнертанудағы жалпы әлемдік үрдістерге негізделген барлық кезеңдердің тарихи, әлеуметтік-мәдени және иконографиялық ерекшеліктері. Бейнелеу өнеріндегі шығармашылық тұлғалар. Қалыптасатын дағдылар: дәуір мен аймақтар бойынша әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің белгілерін бөледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Цифрландыру технологиясы мен деректер қорын, олардың жаһандану және заманауи әлемнің интеграциясы аясындағы өсіп келе жатқан рөлі мен маңыздылығын қарастыру. Мазмұны: Салыстырмалы түрде қысқа мерзімде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін жүйені талдау және синтездеу, ақпараттық мәліметтерді кодтау және аудару. Қалыптасқан дағдылар: ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, кәсіби қызметтің ғылыми-зерттеу, педагогикалық және қолданбалы мәселелерін шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сызықтық графиканың негізгі түрлері мен құралдарының принциптерін қалыптастыру. Оқу және нақты дизайндағы арнайы суреттің рөлі. Мазмұны: тоналды графиканың құралдары мен әдістері. Тәсілдерін және құралдарын құрастыру жазық, көлемді және кеңістіктік формалар. Қалыптастырылатын дағдылар: композицияның теориялық түрлерін архитектурада еркін қолдану және көлемдік-кеңістіктік формаларды анықтау құралдары. Жобаны толықтыруға арналған үлгі, стафаж.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді өнер туындыларымен, бейнелеу өнерінің әртүрлі бағыттарымен, оның стильдік және жанрлық ерекшеліктерімен таныстыру.Мазмұны: Отандық өнер мен көркем мәдениеттің ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: 3ds MAX компьютерлік білім беру бағдарламасын меңгеру, дизайн объектілерін кәсіби визуализациялау үшін бағдарламаны талдау және қолдану. Мазмұны: 3d Max интерфейсімен танысу. Бағдарламаның ерекшеліктері. Ойындарды құру және жобалау кезінде 3D модельдеу, анимация және визуализация. Пішіні мен күрделілігі жағынан әртүрлі үш өлшемді үлгілерді жасау. Қалыптастырылатын дағдылар: теориялық білім және практикалық дағдылар, бағдарламаның 3d Max әдіснамалық материалдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жарнаманың арнайы түрлері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - жарнаманың арнайы түрлерін дамытудың теориялары мен практикасын меңгеру, дағдыларды меңгеру. Мазмұны: Жарнама туралы түсінік. Жарнама және қоғаммен байланыс. Арнайы жарнама түрлері: жергілікті, корпоративтік, коммерциялық емес және халықаралық. Ішкі және сыртқы жарнама. БАҚ және интернетте жарнама. Қалыптасатын дағдылар: жалпы бірлікке жету мақсатында жарнаманы тәуелсіз қолдану және ұйымдастыру тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Формальды композиция
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын меңгеру, формальды композиция, материалдар мен технологиялар туралы негізгі түсінік беру, абстрактілі элементтер үйлесімінде безендіру және құру. Мазмұны: нәтижелерге қол жеткізу - суретшілердің тәжірибесін зерттеу және пайдалану, технологияларды игеру - құру принциптері мен заңдары. Қалыптасатын дағдылар: практикалық дағдыларды пайдалану, жаңа технологиямен танысу, өнердің түрлі бағыттарын меңгеру. Композицияның көркем мәнерлілігі құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу мәдениетін анықтау. Сөйлеу дұрыстығы. Сөзді дұрыс таңдау, сөздің формалары. Сөздің дәлдігі. Сөйлемдерді дұрыс құру. Сөйлеу мәнерлілігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы кескіндеме
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы кескіндемедегі әр түрлі көркемдік бағыттар, стильдер мен мектептер. Монументалды және декоративті кескіндемеде көлемді-кеңістіктегі және жазықтықтағы туындыларды жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Еркін тақырыптық дискурс. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер, заманауи көркем әдебиет туралы мақалалар мен хабарламалар. Өзіңіздің жеке проблемаңызды талқылауға, өз пікіріңізді түсіндіруге және қорғауға белсенді қатысу. Барлық жақсы және жағымсыз жақтарын айту өзекті мәселе. Әсіресе маңызды оқиғалар мен әсерлерді баяндайтын эссе, баяндама, хаттар жазу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жарнамалық менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жарнаманы басқару заңдарының әрекетін және олардың дизайндағы көріну формаларын оқып үйрену. Мазмұны: Оның ерекшеліктерін ескере отырып, дизайндағы экономикалық қатынастар. Дизайнның материалдық өндірістің басқа салаларымен өзара әрекеттесуі. Жарнамалық менеджменттің менеджменттің, маркетингтің және сұраныс пен ұсыныстың қалыптасуының ерекше түрі ретіндегі қатынасы. Қалыптасқан дағдылар: графикалық дизайндағы экономика мен менеджментті түсіну

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Графикалық дизайн типологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Графикалық дизайн типологияларының білім беру бағдарламасын меңгеру, бейнелеу әдісінің түрлерін талдау. Мазмұны: композиция құралдары, заңдар, Графикалық дизайн типологияларының заңдылықтары мен принциптері, дизайн-жобалау құрылымы, көлемдік – кеңістіктік форманы құру кезеңдері. Бейнені көру арқылы қабылдау заңдылықтары. Қалыптасатын дағдылар: тәжірибелік дағдыларды қолдану, Графикалық дизайн типологиясы жаңа технологиямен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Графикалық тіл және визуалды мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эстетикалық әдістермен ақпарат алмасудың принциптері мен тәсілдерін қалыптастыру. Мазмұны: бейнелеу және таңбалы ақпаратты білдірудің түрлі жүйелері туралы түсінік. Бейнелеу құралдарының түрлері графика элементтері: -нүктелер, -сызықтар, -түзу және қисық сызықты, контурлар. Жазықтықтар және қисық беттер. Қалыптасатын дағдылар: қабылдаудың жаңа ережелерін еркін қолдану, сызықтық перспективаның бейнелеу жүйелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Графикалық дизайн элементтері мен процестері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: - білім беру бағдарламасындағы Графикалық дизайн үдерістерін дамыту теориясы мен тәжірибесін меңгеру. Мазмұны: дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздері. Графикалық тілмен, объектілерді бейнелеу тәсілдерімен танысу. Графикалық дизайн объектілерінде өтетін әлеуметтік-функционалдық процестердің түсінігі мен тәсілдері. Жобаны кәсіби беру негіздері. Қалыптасатын дағдылар: еркін қолдану және графикалық дизайн процестерін ұйымдастыру тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалау графикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сәулет - графикалық беру білім беру бағдарламасын меңгеру, сәулет ортасының әр түрлі элементтерінің ерекшеліктері. Қатты және жұмсақ құрылым. Мазмұны: заттар мен объектілер графикасының негізгі проекциялары. Әр түрлі сәулет бөлшектерінің көлемін графикалық модельдеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қаріптер
    Несиелер: 4

    Мазмұны: Тұжырымдаманың шрифті және өндірістік графика: негізгі түсініктер, тіл, құралдар. Бейнелі, экспрессивті, композициялық мәселелерді шешудің ықтимал тәсілдері туралы ойды кеңейту. Қалыптастырылатын дағдылар: Қаріптерді еркін пайдалану және әртүрлі графикалық дизайн жанрларында қолдану. Таныс мәселелерді шешуге жаңа көзқарас қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жарнама және маркетинг
    Несиелер: 4

    Мақсаты: - білім беру бағдарламасындағы Графикалық дизайн процестерін дамыту теориясы мен практикасын меңгеру. Мазмұны: дизайн дизайнының теориялық негіздері. Дизайн элементтері. Объектілерді бейнелеу тәсілдерімен танысу. Графикалық дизайн ұғымдары мен тәсілдері. Жобаны кәсіби беру негіздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жобалау негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жобаны әзірлеудің архитектуралық негізінің білім беру бағдарламасын меңгеру. Жұмыс құжаттамасының жиынтығы қалыптасқанға дейін бастапқы материалдарды жинау. Жобалық шешімдердің жоғары техникалық деңгейін қамтамасыз ету. Мазмұны: заңнамалық актілер, нормативтік құжаттар, техникалық шарттар, стандарттар, құрылыс нормалары мен ережелері. Жобалау сатысының негізгі кезеңдері: қалыптасатын дағдылар: терминдер мен анықтамаларды еркін қолдану және қолдану. Жобалық құжаттаманы әзірлеу. Эскиздік жоба. Жоба. Жұмыс жобасы. Жұмыс құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Заманауи дизайн
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи дизайн туралы жүйелі мәліметтерді қалыптастыру, білім беру бағдарламасын меңгеру, заманауи архитектуралық дизайнда әр түрлі бағыттарды араластыру. Мазмұны: жобалау принциптері - жалпы мақсаттарға жету және міндеттерді шешу. Қазіргі және өткеннің өзара байланысы, классикалық интерьерлерді қайта ойластыру және ең батыл эксперименттер. Жайлылық, эргономикалық, жайлылық, серіктестермен кездесу, рекреациялық аймақтар, ажырату үшін аймақтар. Қалыптасатын дағдылар: жаңа тұжырымдамаларды құру процесінде жобалау тәсілдерін еркін қолдану, қолайлы жұмыс жағдайларын жасау. Проблеманы шешудің ерекшелігі. Нәтиженің құндылығы мен жаңалығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • WEB-дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім беру бағдарламасын игеру - веб-әзірлеудің мақсатты саласын қалыптастыру және дизайн түрлері, веб-қосымшалар, сайттар үшін пайдаланушы веб-интерфейстерді жобалау. Мазмұны: веб-беттердің логикалық құрылымын жобалау, ақпарат берудің ыңғайлы шешімдерін әзірлеу, веб-жобаны жаңа веб-технологиялармен көркем безендіру. Қалыптасатын дағдылар: дизайнерлік жобалау әдістерін еркін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Иллюстрация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - білім беру бағдарламасын дамыту теориясы мен тәжірибесін меңгеру, иллюстрация дағдыларын меңгеру. Мазмұны: "иллюстрация" сөзінің мағынасы , көркем шығарманың эмоционалдық атмосферасын беру, әңгіме кейіпкерлерін визуализациялау, объектілерді көрсету, техникалық құжаттар, күрделі ұғымдарды, заттарды, балалар кітаптарын нақтылау, жарнамада, құттықтау ашық хаттарында, плакаттарда, кітаптарда, журналдарда, газеттерде пайдалану. Қалыптасатын дағдылар: көркем мәнерлілік құралдары арқылы иллюстрацияларды құру және еркін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өнеркәсіптік графика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - өнеркәсіптік графикадағы білім беру бағдарламасының теориясын және даму тәжірибесін меңгеру. Мазмұны: өндірістік графиканың негіздері мен түрлері. Өнеркәсіп өнімдерін өндіру және өткізу (тауарлық жапсырмалар, фирмалық белгілер, ораулар, баспа маркалары; жарнамалық басылымдар - каталогтар, буклеттер, проспектілер және т.б.) және өндірісті басқару - бланкілер, конверттер, шрифт, ою-өрнек рөлі. Қалыптасатын дағдылар: еркін қолдану және өнеркәсіптік графиканы ұйымдастыру тәсілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Визуалды коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көрнекі коммуникацияның білім беру бағдарламасын меңгеру, түрлері мен әдістерін талдау. Мазмұны: Көрнекі коммуникация туралы түсінік, көрнекі байланыс жүйесі. Семантикалық жүктемені көтеретін визуалды белгілер-хабарламаларды беру және қабылдау процесі. Көрнекі коммуникацияның пәндік-кеңістіктік ортасы. Жарнама, ақпараттық тақта, пиктография, супер графика, қаріптердің тіркесімі және түсті аудандастыру жүйесі. Қалыптастырылатын дағдылар: практикалық дағдыларды пайдалану, көрнекі коммуникацияның жаңа технологиясымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жарнамалық және баспа графикасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: баспа графикасының білім беру бағдарламасын меңгеру, бейнелеу әдісінің түрлерін талдау. Мазмұны: плакаттағы формалардың бірыңғай пластикасы. Тұтыну міндеттері. Графика техникасы. Суреттерді тираждау. Баспа графикасының мәнерлілігі. Баспа кестесін ресімдеу. Баспа графикасының құндылығы. Қалыптасатын дағдылар: практикалық дағдыларды пайдалану, жаңа технологиямен танысу, баспа графикасының түрлерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жобаны ғылыми зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дипломдық жобаны орындау әдістемесін оқу Мазмұны: дипломдық жобамен жұмыс. Шығармашылық жұмысты орындау технологиясы. Дипломдық жобамен жұмыс істеу реті. Дипломдық жобаның аналогтарын салыстырмалы талдау. Жобаның эскизден жобаның аяқталуына дейінгі кезеңдері. Дипломдық жобаның түсіндірме жазбасының бөлімдері. Қалыптасатын дағдылар: дипломдық жобаны орындау және презентациялау әдістемесін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Графикалық дизайн стильдері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Графикалық дизайн стилінің принциптерін қалыптастыру. Мазмұны: «mise-en-page» стилі туралы түсінік арнайы техниканы қолдана отырып нақты бейнені құру және визуалды түрде көрсету. Қалыптасқан дағдылар: белгілі бір стильдің теориялық қағидаларын еркін пайдалану және ондағы бейнелеу техникасының басым болуы. ... Қазіргі заманғы стильдер соңғы жылдары пайда болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Экспо дизайн
    Несиелер: 4

    "Экспо дизайн" пәнін оқытудың мақсаты болашақ мамандардың технология, көрме, мұражай және т.б. экспозициялар жасау және орналастыру саласында өздерінің жобалық әлеуетін ашу қабілетін қалыптастыру болып табылады. Көрме кеңістіктерінің тұжырымдамалық көрнекі ортасын жобалау, көрмелерді және экспозициялық қызмет объектілерін жобалауда кешенді тәсіл қағидаттарын терең игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Көшбасшылық: тиімді көшбасшылық дағдылары
    Несиелер: 3

    Көшбасшылық негіздері. Көшбасшылықтың жеке теориялары. Мінез-құлық және ситуациялық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалды (рөлдік) көшбасшылық. PAEI ерекшеліктерінің көшбасшылық стиліндегі үйлесімсіздігі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін енгізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Типографика
    Несиелер: 5

    Белгілі бір тілге тән ережелерге негізделген баспа мәтінін теру және беттеу арқылы ресімдеу өнері туралы. Гарнитураны, кегльді, жол ұзындығын және олардың арасындағы қашықтықты (интерлиньяж) таңдау, әріптер арасындағы бос орындарды өзгерту (кернинг) және әріптер тобы (трэкинг). Типографияны қолдану аймағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: - фотографияның білім беру бағдарламасын дамыту теориясы мен практикасын игеру, нақтылау және әсемдік дағдыларын игеру. Мазмұны: фотосурет, сурет және мәтін синтезі. Графикалық көркем образ. Фотографиялық кескіннің ерекшелігі. Суретті түрлендіру Графикалық дизайн өнімі-плакат, күнтізбе, қаптама, баспа жарнамасы, парақшалар немесе буклеттер. Терминология, технологиялық және көркемдік аспектілер

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Дипломалды жобалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: дипломалды жобалау бағдарламасын игеру – болашақ маман даярлаудың жоғары деңгейі және кәсіби дағдыларды игеру. Мазмұны: дизайн нысандарын жобалаудың функционалдық-эргономикалық, конструктивтік-техникалық, ландшафтық-экологиялық мәселелерін шешу; Қалыптасатын дағдылар: өзекті әлеуметтік-кәсіби проблематикада бағдар ала білу, тұжырымдамалық жоба алдындағы зерттеуді жүргізу, орта құрылымдардың түрлі типтерін ұйымдастыру мәселелерін түсіну және оларды шешудің тиісті құралдарын таңдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Код ON5

    жобалау кезінде кәсіби-көркем тапсырмаларды шешу кезінде логикалық ойлау, шыдамдылық, зейінділік және интеллект арқылы жүйелендірілген теориялық және практикалық білімді қолдана алады

  • Код ON10

    Графикалық дизайн саласындағы колледждер мен жоғары оқу орындарында және басқа да білім беру ұйымдарында оқытушылық және оқу-әдістемелік қызметті жүзеге асырады

  • Код ON9

    Дизайн мен архитектураны, қазіргі заманғы технологияларды ілгерілету саласында жобалау-эксперименттік, демонстрациялық және басқа да зерттеулерді ұйымдастырады, сондай-ақ дизайн және менеджмент бойынша әртүрлі қызмет түрлерін ұйымдастырып тәсілдерін құрастырады

  • Код ON3

    Жаңа бағдарламалық құралдарды және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып, техникалық жетістіктерге негізделген дизайнерлік жобалаудағы білім беру процесін модельдейді

  • Код ON12

    Талдай компьютерлік және инженерлік графика және қолдану қазіргі заманғы компьютерлік технологиялар үшін сәулетші-дизайнерлер 2D сурет салу және 3D модельдеу, бағытталған сәулет-дизайнерлік жобалайды

  • Код ON8

    Жобаны жасайды және оны қазіргі заманғы әртүрлі материалдар мен идеяларды білдіру құралдарын пайдалана отырып іске асыру мақсатында сурет, жобалық графика, кескіндеме, композиция, түстану бойынша практикалық дағдыларға ие боладыи

  • Код ON4

    Заманауи ғылымның философиялық, әлеуметтанушылық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ ұлттық сана және тиімді мәдениетаралық коммуникация техникалары мәселелерін бейімдеу; академиялық адалдық қағидаттарын сақтау және мәдениетін қолдайды

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби шеберлігін қалыптастыру, кәсіби оқуға қызығушылығын арттыру, өзін-өзі көрсету мүмкіндігін ұсынады, графикалық дизайнның тез өзгеретін үрдісіне бейімделу мақсатында оқу кезінде жаңалықтар мен жаңалықтарды мониторинг жургізеді, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгереді

  • Код ON6

    Экономикалық бағалау жүргізу және жобалық шешімдердің құнын бақылайды, осы процесте туындайтын қауіптерді түсінеді, ақпараттық қауіпсіздіктің, оның ішінде мемлекеттік құпияны қорғаудың негізгі талаптарын сақтайды

  • Код ON2

    Мемлекеттік (латиницаны қоса алғанда), орыс және шет тілдерінде графикалық дизайнды дамыту проблемалары мен перспективалары бойынша әңгімелесу, іскерлік қарым-қатынас және пікірталас процесінде өз пікірін білдіру және дәлелдеу, зерттеу қызметінің қолданбалы әдістерін және академиялық жазуды көрсетеді

  • Код ON1

    Графикалық дизайн материалдарында студенттің жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясатын және дамудың қоғамдық-саяси перспективаларын бағалай отырып, жалпы әлемдік және Ұлттық контексте тарихи-саяси сипаттағы заманауи процестерді жіктейді

  • Код ON11

    Жобаны бағалауды, сараптауды қоса алғанда, кәсіби ғылыми қызметте өнердің әралуандылығын оның барлық өзіндік заңдылықтарымен зерттеу және талдаудың түрлі әдістерін қолданады

Top