Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01514 Биология ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Жалпы химия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Бейорганикалық химияның теориялық негіздері. Пәннің мазмұны: Атомдық-молекулалық оқу, химияның негізгі стехиометриялық заңдары, Атомдық және молекулалық массаларды анықтау әдістері, атом құрылысы, кванттық механиканың негізгі принциптері, кванттық сандар, Паули, Хунд және Клечковскийдің ережелері, периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс, орбитальдардың гибридизациясы; ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, тұздардың гидролизі, тотығу-қалпына келтіру реакциялары. Сутегі, алу, қасиеттері. Құзыреттілігі: химияның негізгі стехиометриялық заңдылықтарын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасуша және ұлпа биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаңа әдістерді енгізумен байланысты жасушалар мен ұлпалардың құрылысы, тіршілік әрекеті және жаңғыртылуы туралы заманауи түсініктерді оқу. Прокариоты и эукариоты. Жасушаның негізгі компоненттері: жасушалық қабырға, плазмалық мембрана, цитоплазма және оның органоидтары. Құзыреттілігі: тірі материяны ұйымдастырудың түрлі деңгейлерінде ағза, жасушалар мен тіндердің арасындағы өзара қарым-қатынас туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам мен жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын , онтогенездің негізгі кезеңдерін зерттеу. Мазмұны: онтогенездің Периодизациясы. Гаметогенез және ұрықтандыру. Ұнтақтау, бластуланың түзілуі, гаструляция, нейруляция. Құзыреттіліктер: ғылыми-практикалық және педагогикалық міндеттерді шешу үшін онтогенезде ағзаның морфофизиологиялық дифференциялану механизмдері туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Неорганикалық химия
    Несиелер: 3

    Химиялық элементтердің жіктелуі. А- топтар. В- топтар. s-элементтер. s-элементтерге жалпы сипаттама. Алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. р-элементтер. р-элементтерге жалпы сипаттама. Алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. d-элементтер. d-элементтерге жалпы сипаттама. Алынуы, қасиеттері, маңызды қосылыстары, қолданылуы. Комплексті қосылыстары. f-элементтер. Лантаноидтар және актиноидтар. Радиоактивтілік, ғылымда, техникада өнеркәсіпте пайдаланылуы. Қазақстандағы металдар және олардың балқымаларының өндірісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өсімдік жасушасының жалпы құрылысы. Пәннің мазмұны: Өсімдіктердегі ұлпалардың алуан түрлілігі. Өсімдіктердің сыртқы және ішкі құрылысының ерекшеліктері. Сабақтың, тамырдың және жапырақтың анатомиялық құрылысы менқызметтері. Тұқымның, ұрықтың және өскіннің құрылысы. Өркеннің түрлері. Өсімдіктердің көбеюі. Гүлдің жалпы құрылымы. Құзыреттілігі: өсімдіктердің анатомиясы мен морфологиясының тұтастығын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Омыртқасыздар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Омыртқасыздар жануарларының морфологиясын, тіршілік циклдарын және әртүрлілігін зерттеу. Мазмұны: Омыртқасыз жануарлардың сыртқы және ішкі құрылысын жеке және тарихи дамуын, басқа жануарлармен қарым-қатынасын оқытатын пән. Қарапайымдылар патша тармағының сиапаттамасы және филогениясы. Көпклеткалы жануарлардың сипаттамасы және жіктелуі. Құзыреттілігі: омыртқасыз жануарларлардың құрылысы және физиологиясы туралы тұтас көзқарас қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жүйелік биология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: күрделі белгілердің молекулалық-генетикалық механизмдерін зерттеуге және математикалық модельдерді құруға мүмкіндік беретін және ағзаның фенотиптік белгілерінің дамуын реттейтін гендік желілерді құру және талдау әдістерімен таныстыру. Пәннің мазмұны: Жасушаішілік және жасушалық деңгейдегі биологиялық жүйелер. Гендерді реттеу жүйесі, метаболизм, жасуша динамикасы, жасуша популяциясындағы өзара әрекеттесу – организмдердің және тұтас экожүйелердің популяциялық деңгейі. Құзыреттілігі: таңдалған қызмет саласында негізгі теорияларды, тұжырымдамалар мен принциптерді біледі және қолданады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологияның даму тарихы. Пәннің мазмұны: Биологияның қазіргі дамуы. Тіршілік дамуының қазіргі теориясы. Планетада тіршілік қалыптасуының негізгі кезеңдері. Тіршілік формалары. Тіршілікті сипаттайтын негізгі заңдылықтар. Жасушаның құрылым ағзалары. Биосферадағы тірі иерархия. Әрбір ұйымдасу деңгейінің құрылымдық элементтері. Көбею формалары. Онтогенезді эксперименттік зерттеу. Эволюциялық процестің негізгі бағыттары. Құзыреттілігі: органикалық эволюциясының заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құрылымдық ботаника
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жоғары сатыдағы өсімдіктердің күрделі ұлпалық құрылымы мен әртүрлі морфологиясын, сондай-ақ репродуктивті биологияның негіздерін зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдіктер ұйымдасуының ерекше белгілері. Өсімдіктер морфологиясы ғылым ретінде. Жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиялық эволюциясы. Жасуша. Құзыреттілігі: Далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен жұмыстың заманауи эксперименталды әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттерге балалар денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Энтомология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: насекомдардың морфологиясын, биологиясын, анатомиясын систематикасын және экологиясын зерттеу. Өндіріс және ғылым саласы ретінде жалпы энтомология туралы білімді қалптастыру. Мазмұны: Насекомдардың көбеюі, дамуы, анатомиясы және физиологиясы. Метаморфоздың типтері, жұмыртқалардың құрылысы, жұмыртқасалғыштардың,дернәсілдердің және қуыршақтардың типтері.Насекомдардың систематикасы және экологиясы. Гидротермикалық коэффицентті шығару. Құзыреттілігі: Насекомдардың жіктелуін, морфологиясын біліп анықтауға дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған)
    Несиелер: 5

    Таныс тақырыптар бойынша стандартты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіндіреді. Оқытылатын тілде сөйлейтін елде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе алады. Ол өзіне таныс немесе оны қызықтыратын тақырыптар бойынша мәтін жасай алады. Әсерлерді, оқиғаларды, армандарды, үміттер мен ұмтылыстарды сипаттай алады, өз пікірін және жоспарларын білдіре және негіздей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас, жеке ерекшеліктері. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Оқу себептері. Оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологияны оқытудағы педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 3

    Биологияны оқытудағы педагогикалық шеберлік және оның маңызы. Әдістемелік шеберліктің мазмұны, оны қалыптастыру жолдары. Білім беру үдерісін басқарудағы мұғалімнің шеберлігі. Педагогикалық техника педагогикалық шеберліктің элементі ретінде. Педагогикалық қарым-қатынас шеберлігі. Мұғалімнің сөйлеу мәдениеті. Педагогикалық өзара әрекеттестікті ұйымдастыру. Жанжалдарды педагогикалық шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Адам биологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам биологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру Пәннің мазмұны: Табиғаттағы адамның жағдайы. Адамның шығу тегі мен эволюциясының теориялары. Адам ағзасын біртұтас биологиялық жүйе ретінде ұйымдасу деңгейлері. Адам ағзасына жалпы шолу. Адам ағзасының ұйымдасу деңгейлері. Тері, оның құрылымы мен функциялары. Құзыреттілігі: Кәсіби қызмет салаларындағы міндеттерді шешу үшін ғылыми түсініктерді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі В1-В2 (мамандандырылған)
    Несиелер: 5

    Таныс тақырыптар бойынша стандартты хабарламалардың негізгі идеяларын түсіндіреді. Оқытылатын тілде сөйлейтін елде болу кезінде туындауы мүмкін көптеген жағдайларда сөйлесе алады. Ол өзіне таныс немесе оны қызықтыратын тақырыптар бойынша мәтін жасай алады. Әсерлерді, оқиғаларды, армандарды, үміттер мен ұмтылыстарды сипаттай алады, өз пікірін және жоспарларын білдіре және негіздей алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Бес тірі ағзалар патшалығының ерекшеліктерін зерттеу: прокариоттар, эукариоттар, протисталар, саңырауқұлақтар, өсімдіктер. Пәннің мазмұны: Тірі ағзалардың бес патшалығының жалпы сипаттамасы. Өсімдіктердің негізгі жүйелі топтары: патшалықтар, бөлімдер, класстар. Өсімдіктердің жіктелуінің мәні. Саңырауқұлақтар Патшалығы. Бір жасушалы саңырауқұлақтар-ашытқы. Көпжасушалы саңырауқұлақтар. Құзыреттілігі: өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтары туралы дүниетанымды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағзаның функциясына, адамның шығу тегі мен жас ерекшелігіне байланысты адам денесінің құрылысын оқыту. Ішкі: ас қорыту, тыныс алу жүйелері, несеп-жыныс аппараты. Тамыр жүйесі. Нерв жүйесі: нерв жүйесінің орталық және шеткі бөлімдері. Вегетативті (автономды)жүйке жүйесі. Сезім мүшелері. Құзыреттілігі: адам органдары мен жүйелерінің құрылымдық және функционалдық ұйымдары туралы білімді қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Омыртқалы жануарлардың көптүрлілігін және биосферадағы алатын орнын зерттеу. Мазмұны:Омыртқалылар зоологиясының қазіргі жағдайы, олардың биосферадағы алатын орны, адам өмірі үшін маңыздылығы.Эволюциялық даму кезеңінде дене құрылысының күрделенуі. Хордалылар типінің жалпы сипаттамасы және олардың жануарлар патшалығындағы орны, негізгі даму бағыттары. Құзыреттілігі: Омыртқалылардың биосферадағы маңызы туралы білімді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Зоология практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зоологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі әдістерді игеру. Мазмұны: Омыртқасыз жануарлармен зертханалық жұмыстарды өткізу тәсілдері: өсіру, коллекциялар жасау, ішкі мүшелердің құрылысымен танысу, анықтағыштармен жұмыс жасау.Омыртқасыздардың әр класс өкілдерін дала жағдайында жинау, сақтау тәсілдері. Құзреттілігі: жануарларды жинау, сақтау, анықтау дағдыларын игеріп білімін практикада қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ботаника практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өсімдіктер систематикасының негізгі аспектілерін, әртүрлі жүйелі топтағы өсімдіктердің анатомиялық құрылысының ерекшеліктерін ашу. Пәннің мазмұны: Архегониалды және гүлді өсімдіктердің негізгі кластары. Зертханалық жұмыстың негізгі тәсілдері. Анықтағыштармен жұмыс. Құзыреттіліктер: өсімдіктерді жинау әдістемесі мен ережелері, сонымен қатар класс бойынша материалдарды жинаудың әдістемелік ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адам және жануарлардың физиологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұтас ағзаның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерді, организм функцияларының дифференциациясы мен интеграциясын зерттеу. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қозғыш тіндер. Зат алмасу және энергия. Құзыреттілік: адамдар мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші тетіктері туралы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі материяның құрамына кіретін биомолекулалардың құрылысын, қасиеттері мен функцияларын зерттеу; тірі организмдердегі метаболизм процестері туралы білімді кеңейту. Пәннің мазмұны: Биохимия ғылым ретінде. Биохимия бөлімдері: статистикалық, динамикалық, функционалдық. Статистикалық биохимия: тірі организмдердің биомолекулаларының құрылысы мен құрамын зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде өтетін жиналыстарға қатысу, жұмыс кезінде ағылшын тілінде сөйлейтін лауазымдық міндеттер аясында сұрақтар қою және оларға жауап беру мүмкіндігі. Тілдерімен жұмыс істеуден тыс қарым-қатынас, мысалы, сіздің өміріңіз, саясатыңыз және біліміңіз туралы, фильмдер мен кітаптарды, саяхаттарды, қаржылық мәселелерді талқылау, осы және басқа салаларда ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жас ерекшелік анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұтас ағзаның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерді, организм функцияларының дифференцировкасын және интеграциясын зерттеу. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қоздырғыш ұлпалар. Жүйке жүйесі (үйлестіру және реттеу). Нерв жүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Қан жүйесі. Қан айналымын жақсартады. Тыныс алу. Бөлу. Ас қорыту (рационалды тамақтану).Зат және энергия алмасу. Құзыреттілігі: адам мен жануарларда гомеостазды қамтамасыз етудің реттеуші механизмдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Биологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауды қамтамасыз ететін әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздері және бастапқы әдістемелік дағдылар. Унокқа дайындық, педагогикалық талдау және оқу пноцессінің рефлексиясы. Пәндік саланы оқыту әдістемесінің пәні мен проблемалары. Пәндік саланы оқыту мақсаттары. Мектептегі пән саласының құрылымы мен мазмұны

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін тұлғаларға арналған жеке білім бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа құзырлылығын қалыптастыру - қашықтан оқытуды (ҚО) ұйымдастыру. Мазмұны: ҚО негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. ҚО арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. ҚО түрлері мен формалары. Құзыреттілік: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұқым қуалаушылық және өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пән мазмұны : Тұқым қуалаушылықтың цитологиялық негізі.Дигибридті будандастыруда хромосомалардың тәуелсіз таралуы.Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Есептерді шешу. Аллельді және аллельді емес гендердің өзара әрекеттесуі. Эпистаз Полимерия. Көптік аллелизм. Модификациялық өзгергіштік. Өзгергіштік белгілерінің вариация қатарлары. Спонтанды және индукцияланған мутациялар. Құзіреттілігі: жаратылыстану ғылымдарының негізгі заңдылықтарын кәсіби қызметте қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктің функциональды белсенділігі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: өсімдік организмдерінде өтетін физиологиялық-биохимиялық процестерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдіктер физиологиясы ғылым ретінде. Өсімдіктер физиологиясының бөлімдері. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Жасушадағы осмотикалық құбылыстар. Торға су мен иондардың түсуі. Өсімдіктердің су режимі. Өсімдіктерді көміртекпен қоректендіру (фотосинтез). Фотосинтездің химизмі.Жарық және қараңғы кезеңдер. Цикл Кальвина. Цикл Хэтча-Слэка. Өзі-метаболизм. Минералды тамақтану. Макро және микроэлементтер. Құзыреттіліктер: кәсіби қызметте теориялық ақпаратты және практикалық дағдыларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің генетикалық заңдылықтарын зерттеу. Пәннің мазмұны: белгілерді мұрагерлеудің цитологиялық негіздері.Дигибридті кесіп өту кезінде хромосомалардың тәуелсіз таралуы. Құзіреттілігі: кәсіби қызметте жаратылыстану пәндерінің негізгі заңдылықтарын қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өсімдіктердің физиологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: өсімдік ағзаларында болатын физиологиялық және биохимиялық процестерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдіктер физиологиясы ғылым ретінде. Өсімдіктер физиологиясының бөлімдері. Өсімдік жасушасының физиологиясы. Су мен иондардың жасушаға түсуі. Құзыреттер: Теориялық ақпаратты пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тілінде өтетін жиналыстарға қатысу, жұмыс кезінде ағылшын тілінде сөйлейтін лауазымдық міндеттер аясында сұрақтар қою және оларға жауап беру мүмкіндігі. Тілдерімен жұмыс істеуден тыс қарым-қатынас, мысалы, сіздің өміріңіз, саясатыңыз және біліміңіз туралы, фильмдер мен кітаптарды, саяхаттарды, қаржылық мәселелерді талқылау, осы және басқа салаларда ұсыныстар беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Биоинформатика және биофизика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қазіргі заманғы компьютерлік әдістер туралы негізгі теориялық білімді игеру.Пәннің мазмұны: Биоинформатика және биофизика пәні және негізгі алгоритмдері. Биоинформатика және биофизиканың негізгі әдістері. Биологиялық деректерді талдау алгоритмдері. Биологияның негізгі мәліметтер базасы және биоинформатиканы талдау бағдарламалары. Құзіреттілігі: әр түрлі деңгейдегі биологиялық жүйелерді зерттеуде физикалық әдістерді қолдану туралы қазіргі заманғы идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Молекулярлық биология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдерін, күрделі жоғары молекулалық қосылыстардың құрылысы мен функцияларын зерттеу. Пәннің мазмұны: нуклеин қышқылдары. Дезоксирибонуклеин қышқылы (ДНҚ) молекуласының құрылысы. ДНҚ құрылымы (бірінші және екінші тізбек). ДНҚ функциялары. Транскрипция. РНҚ процессингі. Сплайсинг және оның түрлері. Рибонуклеин қышқылының (РНК) құрылысы мен функциялары. Құзыреттілігі: басқа пәндерді оқу кезінде алынған білімді іздеу, талдау, бағалау және қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюция ілімі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: эволюциялық теорияның қазіргі жағдайы, сонымен қатар тарихи даму организмдерінің негізгі топтарына шолу. Пәннің мазмұны: Эволюциялық теорияның алуантүрлілігі. Қазіргі биологияның маңызды мәселелері. Биологиялық түр және түрдің түзілуі. Эволюциялық үрдісті қозғаушы күштер және оның шектеуші факторлары. Эволюциялық прогресс. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық теорияның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биология мұғалімінің кәсіби міндеттерін шешу
    Несиелер: 3

    Білім беру үрдісіндегі кәсіби міндет. Кәсіби міндеттердің түрлері. Әр түрлі жастағы балаларды әлеуметтік қолдау және педагогикалық қолдау технологиясы кәсіби мәселелерді сәтті шешудің шарты ретінде. Білім беру үрдісінің басқа субъектілерімен өзара әрекеттесудің формалары мен технологиялары. Жобалау кәсіби білімін жетілдіру. Нақты педагогикалық мәселені шешу үшін білім беру ортасын ұйымдастыру. Білім алушыны дамыту және әлеуметтік қорғау бойынша іс-шараларды ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологияны оқытудың заманауи негіздері
    Несиелер: 3

    Үздіксіз биологиялық білім берудің заманауи жүйесі.Жаңғырту жағдайындағы жалпы биологиялық білім берудің мақсаттары.21 ғасырдағы жалпы биологиялық білім берудің даму мәселелері мен перспективалары. Биологияны оқытуда жаңа ақпараттық технологиялар құралдарын қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Органикалық дүниенің дамуы және теориясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тірі жүйелердің материалдық, құрылымдық және энергетикалық негізі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны: эволюцияның қазіргі теориясы. Түр түзілуінің тұжырымдамасы. Эволюциялық үрдістегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. Гендердің дрейфі. Популяциялық толқындар. Оқшаулағыш механизмдер. Эволюцияның дәлелі. Организмдердің бейімделуі. "Түр"ұғымының анықтамасы. Түр құрылымы. Күн жүйесі және жер ғаламшарының қалыптасу гипотезасы. Құзыреттілігі: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық микробиология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: адам ауруларының патологиясындағы патогенді микроорганизмдердің рөлі, бактериялық және вирустық инфекциялардың жасушалық-молекулалық даму механизмдері туралы қазіргі мәліметтерді қарастыру. Пәннің мазмұны: медициналық микробиологияның негізгі мақсаттары мен міндеттері. Эпидемиялық процесс түсінігі. Адам денесінің микрофлорасы. Жұқпалы аурулардың алдын алудағы микробтық деконтаминация әдістері. Инфекция туралы түсінік. Микроағзаның макроорганизммен өзара әрекеттесу сипаты. Вирусты инфекциялардың ерекшеліктері. Құзыреттілігі: биологиялық объектілерді құрылымдық және функционалдық ұйымдастыру принциптерін қолдану алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиялық үрдістердің молекулярлық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тірі материя химиясының принциптері мен негіздері, маңызды биологиялық процестердің химиялық негіздері және молекулалық логиканың принциптері туралы түсінік. Пәннің мазмұны: жасушаның маңызды химиялық компоненттері (ақуыздар, көмірсулар, нуклеин қышқылдары, липидтер) және олардың құрылымдық ұйымының деңгейлері, биокатализ негіздері, ферменттер және коферменттер. Құзыреттілігі: алынған нәтижелерді талдау кезінде биологиялық ғылымның даму заңдылықтары мен негізгі жаратылыстану ғылыми заңдарын қолдана алуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми әрекеттерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биолог-студенттерде жалпы білім беретін мектепте ғылыми қызметті ұйымдастыру негіздерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: биологияны оқытуда оқу-зерттеу жұмысының маңызы. Биология бойынша оқу-зерттеу жұмыстарын жоспарлау. Оқушыларды биология пәнінен оқу-зерттеу жұмыстарына оқыту. Биология бойынша мектептік зерттеу жұмыстарының түрлері. Биология бойынша жобалық жұмысты жазу. Құзыреттілігі: қазіргі ғылыми-әдістемелік әдебиетті оқып, оқу-білім беру үдерісін ұйымдастыру мен өткізудің ғылыми тәсілдерін анықтай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Микробиология биотехнологиясы
    Несиелер: 5

    Биотехнологиялық өндірісте қолданылатын микроорганизмдердің өндірістік құнды штамдарын оқшаулау және зерттеу әдістерін меңгеру. Пәннің мазмұны: Түрлі бактериялар. Бактериялардың таралуы және қолданылуы. Түйінді бактериялар. Бактериялардың табиғаттағы маңызы. Биотехнологиялық процестің жалпы схемасы және биотехнологияда алынған өнімдер. Инсулин өндірісі. Патогендермен күресу жолдары. Вирустар. Тіршілік әрекетін ұйымдастырудың жасушалық емес формасы ретіндегі вирустар құрылымының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    бақылау мен тәжірибе нәтижелерін компьютерлік модельдеу тәсілдерін және бақылаулар мен тәжірибелердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, оның ішінде қазіргі заманғы білім беру BL моделін online режимінде қолданады;

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениаралық және кәсіби әрекеттесу міндеттерін шешу үшін мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде жазбаша және ауызша формада қарым-қатынасты қолданады;

  • Код ON5

    негізгі биологиялық ұғымдарды, заңдар мен құбылыстарды түсінеді және қоршаған ортаны сақтаумен ондағы әлеуметтік жауапты мінез-құлық үшін қоршаған ортаны зерттеуді жоспарлайды;

  • Код ON2

    кәсіби этика принциптерін сақтайды, мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, пәндік саланы, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденцияларын, нормативтік құқықтық актілерді және электрондық құжаттаманы жүргізу негіздерін педагогикалық қызметте пайдаланады;

  • Код ON1

    академиялық адалдық мәдениетін қолдай отырып және ұстанымдарын сақтау мен түсіну және қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби әрекетті ұйымдастыру тәсілдерін, сондай-ақ, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдарын меңгерген;

  • Код ON6

    органикалық әлемнің биохимиялық бірлігі мен заңдылықтарын, тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін, өзгергіштікті және генетикалық талдау әдістерін талдай алады;

  • Код ON8

    оқу үрдісінде формативті, жиынтық бағалауды, биологиялық білім беру саласындағы зерттеу нәтижелерін қолдана алады және өзінің оқу іс-әрекетін бағалауды, рефлексияны жүзеге асырады, ары қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағыларын меңгерген;

  • Код ON7

    оқытудың инновациялық әдістерін, нысандары мен құралдарын биологияны оқытуда заманауи білім беру технологияларын, биологиядан сыныптан тыс жұмыстарда биологиялық білімнің құндылықтарын қолдана алады, адамгершілік нормаларға сәйкес биологиялық білімді шығармашылықта пайдалану негізінде сындарлы шешімдер қабылдай алады;

  • Код ON4

    белгілі бір контексте оңтайлы шешім қабылдау және жағдаятты бағалау үшін биологиялық білімді пайдалану тәсілдері туралы түсініктерді қорытындылайды;

  • Код ON10

    білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің (жеке, оқушылар, ата-аналар) іс-әрекеттерін талдайды, биологияны оқыту үрдісін жетілдіру мақсатында практикалық және зертханалық сабақтарда әріптестермен ынтымақтастықта жұмыс істей алады және оқытудың заманауи инновациялық стратегиясын бағалайды.

Top