Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11103 Хореографиялық орындаушылықтағы мәдени-тынығу қызметі в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Музыкалық грамота, мажорлық және минорлық жүйелер, ноталардың ұзақтығы, музыкадағы альтерация белгілері, үзілістер, квартоквинт шеңбері, нотаға ноталарды жазу, ноталардың әріптік белгіленуі хроматикалық және диатоникалық интервалдар, музыкадағы интервалдар мен аккордтар, халық музыкасының ладтары, ауыспалы лад, динамикалық реңктер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена
    Несиелер: 4

    Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде адам ағзасының тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Адам ағзасының үйлесімді дамып келе жатқан принциптері мен механизмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нота сауаттылығы және музыкалық ұғымдар
    Несиелер: 5

    Скрипка және басс кілттері, ноталық жазба, мажорлық және минорлық гаммалар, музыкалық ұғымдар мен терминдер, негізгі ырғақтық схемалар, метр және ырғақ ұғымы, альтерация белгілері, туыстың бірінші дәрежесі, ауытқу және модуляция түсінігі, өткір және бемоли, бекаралар, әріптік белгілеу, темп атауы және аудармасы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 4

    Минор және мажор ладтарының құрылысы. Лад пен олардың үндеулері. Ладтың альтерирленген сатылары. Халық музыкасының алақаны. Әуенді желіге аНҚомпанементті таңдау. Интонациялық нөмірлерді ән айту. Музыкалық диктант жазумен жұмыс. Гармоникалық тізбектердің есту анализі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка және ырғақты білім негіздері -1
    Несиелер: 4

    Музыкадағы ырғақты ұйымдастыру негіздері. Қарапайым және күрделі ритмикалық сызбалар мен схемалар. Әр түрлі жанрдағы ырғақпен танысу. Дирижерлаудағы ырғақ сезімін тәрбиелеу және дамыту. Қарапайым және күрделі дирижерлік схемалар. Қарапайым және күрделі шығармаларды дирижерлауда қолды үйлестіру бойынша жұмыс. Музыкалық шығарманың құрылымындағы ырғақты жоспарды талдау. Музыкалық шығарманың ырғақты жағын талдау.және алыс шетел композиторларының шығармаларын бастапқы дәрежеде хормен орындау .

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Community Service
    Несиелер: 3

    Қоғам қызметіндегі маңызды және жеке маңызды оқиғалар. Қоғамға сервисті оқу мақсатына және / немесе мазмұн стандарттарына жету үшін оқу стратегиясы ретінде пайдалану. Өзіңіз туралы және қоғаммен қарым-қатынасыңыз туралы ойлау. Қоғамға қызмет ету процесінің барлық қатысушылары арасындағы әртүрлілік пен өзара құрмет туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореграфия тарихы
    Несиелер: 3

    Би тарихы әлем халықтарының хореографиясын дамытудың негізгі бағыттары. Хореографиядағы мектептер мен бағыттар. Шет елдер биінің даму тарихы. Қазақстан мен шетелдің би мәдениеті. Қазақстанның және XX-XXI ғасырдың шет елдерінің халықтық-кәсіби хореографиялық мәдениеті. Би шығармашылығы. Қазақ би өнерінің даму жолдары. Тәуелсіздік кезеңіндегі қазақ хореографиялық өнерінің дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді зерделеу кезінде студенттер кәсіпорын, аймақ және ел деңгейінде әсер ету әдістерін, стильдерін, көшбасшылық қасиеттерін қолдану жолымен адамдардың мінез-құлығын және өзара әрекеттесуін тиімді басқару методологиясы мен практикасын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық би практикумы-1
    Несиелер: 6

    Балет тағанындағы жаттығу. Жаттығу залдың ортасын-да. Аллегро. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Комбинациялар мен бүкіл қозғалыстарды құруға арналған байланыстырушы элементтер. Адажио. Порт-де-Бра.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Тіршілік ету ортасының қазіргі жай-күйі мен жағымсыз факторлары, биоэкология, биосфера және адамзат, "адам-тіршілік ету ортасы" жүйесіндегі қауіпсіздік мәселелері, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимыл қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды идентификациялау; қауіпсіздікті арттыру құралдары мен әдістері тіршілік ету қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздері; тіршілік ету жағдайларын бақылау және басқару; табиғатты ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғауды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді экономика саласындағы даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етеді, қазақстандық қоғам өміріндегі болып жатқан өзгерістерге бағдарлау және әлеуметтік бейімделу үшін қажетті экономикалық сауаттылық деңгейін қалыптастырады, ажырамас бөліктердің бірі ретінде экономикалық ойлау мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді дүниетаным, өзін-өзі дамыту мүмкіндігі, өзін-өзі білім алу, экономикалық қабылдауда тәуелсіздік шешімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Классикалық бидің теория мен практикасы-1
    Несиелер: 6

    Классикалық бидің негізгі шарттары-денені қою, қол мен аяқтың орналасуы. Балет тағанындағы жаттығу . Жат-тығу залдың ортасында. Аллегро. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Комбинациялар мен қозғалыс тізбегін құруға арналған байланыстырушы элементтер. Классикалық би сабағында Адажио. Классикалық би са-бақтарын өткізу бойынша әдістемелік ұсынымдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыка және ырғақты білім негіздері -2
    Несиелер: 6

    Шығармаларды жаттаудағы орындау жоспарының маңызы. Музыкадағы әртүрлі стильдер мен дәуірлердегі ырғақты фигуралар. Музыкалық шығармаларды жүргізудегі ырғақты принциптің ерекшеліктері. Жүргізудегі қарапайым және күрделі өлшемдер. Күрделілігі әртүрлі деңгейдегі шығармаларда Дирижерлаудың техникалық және орындаушылық ерекшеліктері. Шығармаларды орындауда дирижерлік ым-ишараның тағайындалуы. Концерттік практика оқушылардың орындаушылық қызметінің қорытындысы ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық хореографиялық шығармашылығының тарихы
    Несиелер: 3

    Әлем халықтарының билері. Әлем халықтарының би мәдениетінің ұлттық ерекшелігін зерттеу. Әлемдік халық және академиялық бидің пайда болуы мен дамуының бастауы. Әлем халықтарының би мәдениеті, бидің әр түрлері мен хореографияның әр түрлері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды жинақтау. Алған білім негізінде би импровизациясы дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттер мен студенттер арасында мемлекет пен құқықтың, құқықтық қатынастардың және Қазақстан Республикасы құқық салаларының әртүрлі бағыттарының негізгі түсініктері мен категорияларын қалыптастырады. Ол сыбайлас жемқорлыққа қарсы әдістер туралы білім жүйесін қалыптастырады, осы құбылысқа және азаматтық төзімділікке қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу жұмыстарында жаппай қойылымдарды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Хореография саласындағы мәдени-демалыс іс-шараларының жаппай формаларын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі мазмұнды таңдау туралы, сонымен қатар мазмұн мен форманың бірлігі міндетіне сәйкес эмоционалды әсердің сипаты, ерекшелігі, әдістері және оларды қолдану әдістері туралы білім жүйесін білдіреді, сондай-ақ мәдени қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл негізінде процесті ұйымдастыру тәсілдері.Бұл пән ақпараттық қамтамасыз ету және мәдени-демалыс қызметіне озық әдістемелерді енгізу тұрғысынан хореография саласындағы әлеуметтік-мәдени қызметті әдістемелік қолдау мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық бидің теория мен практикасы-2
    Несиелер: 5

    Классикалық бидің негізгі терминдері. Балет тағанындағы жаттығу. Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Қозғалыс комбинациясы мен тізбегін құруға арналған байланыстырушы элементтер. Adagio классикалық би сабағын құру. Классикалық бидің комбинацияларын, этюдтерін құрастыру бойынша әдістемелік ұсынымдар. Балет гимнастикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Өнердің тарихи дамуының мәні, заңдылықтары туралы теориялық білім жүйесі. Театр өнерінің даму тарихы. Өнердің өзара байланысы және синтезі. Актерлік өнердің тарихи даму кезеңдері. Қазақстандағы өнердің қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 4

    Мемлекеттік тілді кәсіби қызметте, ғылыми және практикалық жұмыста, әріптестермен қарым-қатынаста, өз бетінше білім алу, ғылыми, оқу-ағартушылық және өзге де мақсаттар үшін қолдана білуі мен дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми мақалалар мен ғылыми-зерттеу жұмыстарын және жобаларды жазуда мемлекеттік тілді қолдану мүмкіндіктерін көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Классикалық би практикумы-2
    Несиелер: 5

    Балет тағанындағы жаттығу. Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері. Қимылдарды орындауда үйлестіру. Классикалық бидің үлкен және кіші позалары. Қозғалыс комбинациясы мен тізбегін құруға арналған байланыстырушы элементтер. Adagio. Portdebras.Балет гимнастикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалы-ырғақтық тәрбие негіздері - 3
    Несиелер: 4

    Әр түрлі орындаудағы музыкалық – ырғақты экспрессивтіліктің негізгі құралдары. Музыкалық-ырғақтық әрекетте музыкалық шығармаларды тыңдау және талдау дағдыларын қолдану. Қазақстандық авторлардың шығармаларындағы музыкалық – ырғақтық негіздер. Аспапта және дирижерлауда орындау дағдыларын дамыту. Әр түрлі дәуірлердегі шығармаларда көркем бейнені бейнелеу музыкалық-ырғақты іс – әрекеттің құралы концерттік практика оқушылардың орындаушылық іс-әрекетінің нәтижесі ретінде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ биінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің негіздері. Дене, аяқ, қол, бас қою. Балет станогындағы және залдың ортасындағы жаттығулардағы элементтер мен қимылдарды зерттеу. Қазақ биінің сипаты, мәнері мен стилі туралы түсінік. Би мұрасының үзінділерін зерттеу. Биде қазақ халқының этнографиялық ерекшеліктерін бейнелеу. Би композицияларындағы ерлер мен әйелдер партиясының ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық-ырғақты білім негіздері-4
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспапта ойнаудың жаңа деңгейін меңгеру: виртуозды пьесалар. екі, үш - дауысты полифониялық шығарма, тән пьесалар. Үлкен формадағы шығармалар: вариация, рондо, соната, шығарманың идеялық ниетін, музыкалық экспрессивтілік арқылы көркем бейнені жеткізу. Қазақстандық авторлардың, классиктердің шығармаларындағы музыкалық – ырғақтық негіздер. Композиция, композиция импровизациясы. Концерттік практика оқушылардың орындаушылық қызметінің қорытындысы ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық бидің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны халықтық-сахналық бидің оқу комбинацияларын таныстыру, жаттау және пысықтау, этюдтер құрастыру, әртүрлі халықтар билерінің ұлттық ерекшеліктерімен танысу болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықтық сахналық бидің практикумы
    Несиелер: 5

    Халық хореографиялық өнерінің дамуының бастауы. Славян халықтарының (орыс , украин, беларусь), Азия халықтарының (өзбек, тәжік, қырғыз), Кавказ халықтарының (грузин, армян, әзірбайжан, шешен), Батыс халықтарының (неміс, итальян, поляк, испан) билері. Негізгі қозғалыстар мен қозғалыстар. Жұптық билерде ерлер мен әйелдер партияларын орындау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ хореографиясының тарихы
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің теориялық негіздері. Қазақ биінің қалыптасу тарихы. Қазақ халқының би мәдениетінің қалыптасу тарихы. Қазақ биі, оның ерекшеліктері мен ерекшеліктері. Қазақ халық-сахналық, тарихи-тұрмыстық, жеке және ансамбльдік және стильдендірілген бидің теориясы мен тарихын меңгеру. Қазақстанның хореографиялық өнерінің қазіргі жағдайы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ биі бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Қазақ биінің негіздерін үйрену. Дене, аяқ, қол, бас қою. Қазақ биінің аяқтарының ерекше жағдайы. Қолдың позициясы мен жағдайы. Қазақ биі қолдарының ерекше жағдайы. Аяқ қозғалысының негіздері, хо-ды (тербелістер, еңкею, дененің бүгілуі, иықтың қозғалысы, притоптар, бұрылыстар, айналулар). Қозғалыстардың күрделенуі.. Ансамбльде қарым-қатынас жасау дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хореографтың шеберлігі-1
    Несиелер: 5

    Хореографиялық өнердің түрлері, формалары мен жанрлары. Хореографиялық шығарманың идеясы. Драматургияның негізгі заңдары және оларды хореографиялық шығармада қолдану. Қоюшының орындаушылармен жұмысы. Хореографиялық бейнені жасау бойынша балетмейстердің жұмысы. Бейненің сипаты. Бидің суреті (хореографиялық сурет).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті би бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Арт терапия .Импровизация, байланыс импровизациясы. Эмоционалды Зияткерліктің өзара әрекеттесуіне арналған ойындар.Ритммен жұмыс, ритмопластика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі би практикумы
    Несиелер: 4

    Балет тағанындағы жаттығу Залдың ортасындағы Экзерсис. Allegro. Айналу элементтері, бастың қозғалысы, оқшаулау, Кросс

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тарихи-тұрмыстық бидіңнегіздері
    Несиелер: 3

    Тарихи және тұрмыстық би мұрасының негіздерін зерттеу. Әр түрлі дәуірлердің би стильдерімен, олардың тарихи ерекшеліктерімен танысу. Сарай шарларының этикеті. .Костюм мен өнімділіктегі тән белгілер. Реверанс және олардың ерекшеліктері, орындау тәсілі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Композиция және би қойылымы-1
    Несиелер: 5

    Драматургия заңдарын қолдана отырып, хореографиялық қойылымдарды, бидегі бейнелерді жасауды зерттеу. Би өнерінің түрлерін,жанрларын, формаларын ашу.Хореографиялық эскиздер,композициялар,қойылымдар үшін музыка таңдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы бидің теория мен практикасы
    Несиелер: 4

    ХХ ғасырдың бірінші және екінші жартысындағы музыкалық және би бағыттары. Қазіргі заманғы техника мен техниканың негізгі заңдары, Джаз биі, Contemporary dance. Қазіргі клуб билері. Contraction, кудаеѕ, оқшаулау.. Еуропалық бал биінің терминологиясы. Еуропалық бал биінің би техникасының негізгі принциптері. Қазіргі заманғы пластиканың тренажына денені, қолды, аяқты, басты қою әдістемесін зерделеу; қарапайым комбинацияларда қозғалыстарды үйлестіру дағдыларын дамыту, жұпта негізгі ережелерді игеру бойынша жұмыс; бидің бағыттары мен сызықтарын анықтау. Әр қимыл мен фигураның музыкалық-ырғақтық негізін меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті хореография
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру. Мәдени-демалыс қызметінде инклюзивті процестерді басқару. Инклюзивті хореографияның мәні мен мазмұны - инновациялық әлеуметтік-мәдени технология. Арт терапия. Мүмкіндігі шектеулі жандарды оңалтудағы би иинклюзиясының рөлі. Кешендегі түзету жаттығулары. Оңалту және еріктілік, әлеуметтік оқшаулануды жеңу және достық ортаны ұйымдастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хореографиялық ұжыммен жұмыс істеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұжым құрылымы. Ұжым түрлері. Ұжымның даму кезеңдері. Ұжыммен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері. Хореографиялық көркемөнерпаздар ұжымына қатысушылардың әлеуметтік-демографиялық және әлеуметтік-психологиялық портретін талдау; тәрбие процесін басқару. Концерттік қызметті, конкурстарды, фестивальдерді ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері және көркемөнерпаздар ұжымдарының шығармашылығын бағалау өлшемдері. Хореографиялық ұжымда жаппай ұжымдық жұмыс түрлерін ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хореографтың шеберлігі-2
    Несиелер: 5

    Хореографиялық қойылымды көркем безендіру (костюм, грим, Жарық). Хореографиялық мәтін. Би лексикасы (би тілі). Балалар биі. Балалар билерінің тақырыбы. Балалар хореографиялық ұжымындағы балетмейстердің жұмысы. Сюжетті биі. Хореографиялық сюита. Жаппай би.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Бұл пән қазіргі заманғы теория мен практиканың жетістіктері туралы білім негізінде мәдени – демалыс қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен тәсілдерін зерделейді және оқушылардың әлеуметтік – мәдени қызметті басқаруды бағдарламалық қамтамасыз ету саласындағы біліктері мен дағдыларын, мәдени-демалыс қызметінде әртүрлі инновациялық бағдарламалар мен технологияларды өз бетінше пайдалану дағдыларын меңгеруін қамтамасыз етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сахна қозғалысының негіздері
    Несиелер: 3

    Сахнада мінез-құлық ерекшеліктері және қимылдарды орындау.Сахналық қимылдарды орындаудың қауіпсіз әдістері мен тәсілдерін үйрену (тарихи сипаттағы көріністер-ұрыс ерекшеліктері, құлауды орындау ).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сценография негіздері
    Несиелер: 3

    Театр және декорация өнерінің даму кезеңдері. Көркем-декораторлық құралдар және сахнаны безендірудің композициялық тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-бос уақыттағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Мәдени-демалыс қызметінің әлеуметтік функциялары .Мәдениет мекемесінде адамдарды ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері. Клуб қызметінің негізгі түрлерін жіктеу Ақпараттық-ағартушылық іс-шаралар клубтық құрылымдар. Клуб жұмысының жаппай түрлері. Инно-вациялық Нысандар: акциялар, корпоративтер, шоулар, флешмоб, перфоманс, тимбилдинг, батл құралдары мен әдістері-іс-шара формасының құрылымдық негізі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Композиция және би қойылымы-2
    Несиелер: 5

    Хореографиялық нөмірдегі Пантомима және қимыл. Берілген тақырып бойынша пластикалық этюдтың құрамы. Еркін тақырыптағы пластикалық этюд композициясы. Ұлы орыс және шетелдік суретшілердің суреттері мысалында қимылдың экспрессивтілігін талдау. Шоу-бағдарламалар мен театрландырылған концерттік бағдарламаларды қою. Берілген тақырып бойынша шоу-бағдарламаның композициялық және музыкалық жоспарын құру. Театрландырылған концертке Пролог-экспозиция қою

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар ұжымымен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалар ұжымының құрылымы. Ұжым түрлері. Балалар ұжымымен жұмыс. Балалар ұжымымен және ата-аналармен жұмыс істеу әдістері мен тәсілдері .Концерттерді, мерекелік іс-шараларды, концерттерді дайындау және ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметінің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пән хореография саласындағы балалардың мәдени-демалыс іс-әрекетінің ерекшеліктерін пән шығармашылық белсенділікпен сипатталатын және оның мәдени даму деңгейіне әсер ететін пәндік, мазмұнды және практикалық қызметті жүзеге асыратын мақсатты ұйымдастырылған процесс ретінде зерттейді. Оқу процесінде мәдени құндылықтарға баулу, шығармашылық әлеуетті дамыту арқылы білім алушылардың мүдделері мен қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылатын мәдени-демалыс қызметінің нысандары мен әдістері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Костюм және грим
    Несиелер: 5

    Негізі бет бояудың. Гриммен жұмыс істеу әдістемесі. Театр және тұрмыстық костюм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бидегі актерлік шеберлік және режиссура негіздері
    Несиелер: 4

    Актер шеберлігінің психофизикалық негізі-актер шеберлігіндегі сахналық іс-әрекеттің оқиғасы. Режиссерлік ой түсінігі. Дайындық процесін ұйымдастыру және басқару. Сахналық әрекеттің мәнерлі құралдары. Мизансцена әрекеттің бейнелі-пластикалық көрінісі ретінде. Мизансценаның негізгі түрлері (жеке, топтық, жаппай). Статикалық және динамикалық мизансценалар. Контраст принципі. Тиімді талдау әдісі. Режиссердің актермен жұмысы

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Би костюмі және сахнаның дизайны/
    Несиелер: 5

    Әр түрлі халықтарда ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі әртүрлі ғасырлардағы костюмдердің пайда болу, даму және жетілу тарихы. Дәстүрлі және сахналық халық костюмдерінің үздік үлгілері және олардың негізінде құндылық бағдарлары мен көркемдік талғамын тәрбиелеу; Сахналық костюмдерді жобалау және кию Сахна алаңының құрылымын курстық шолуға кіріспе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ұлттық саясаттың, әлеуметтік басымдықтардың, әлемдегі тарих пен қазіргі әлеуметтік-саяси жағдайдың негіздерін білу

  • Код ON2

    Хореографиялық орындау саласында ана, орыс және шет тілдерінде қарым-қатынасты жүзеге асыру

  • Код ON3

    Мәдени-тынығу қызметінің алуан түрлілігінде оның жұмыс істеуінің экономикалық, ұйымдық-құқықтық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсіну

  • Код ON4

    Жастардың әлеуметтік белсенділік принциптерін, Кәсіби коммуникация және ынтымақтастық негіздерін түсіну, өзін-өзі жүзеге асыруға дайындығын көрсету

  • Код ON5

    Адам мен қоғамның даму заңдылықтарын өркениеттік көзқарас, табиғатты пайдалану принциптері тұрғысынан түсіндіре білу

  • Код ON6

    Заманауи экологиялық, физиологиялық және ақпараттық зерттеулер негізінде хореографиялық және мәдени-демалыс қызметін дамыту мәселелерін шешуде өз көзқарасын дәлелдей білу

  • Код ON7

    Инклюзивті, көптілді білім беру жағдайында мәдени-бос уақыт қызметі контексінде хореографияны оқытудың тиімді стратегияларын меңгеру

  • Код ON8

    Хореографиялық орындаушылық пәндерінің пәндік мазмұнына инновациялық білім беру технологияларын кіріктіре білу

  • Код ON9

    Азаматтық ұстанымды және негізгі құзыреттіліктерді басшылыққа ала отырып, оқушылардың бос уақытын ұйымдастырудағы мәдени құбылыстарды талдау және бағалау

  • Код ON10

    Мәдени-демалыс қызметі контексінде хореографиялық орындаушылық, қойылымдық жұмыс және шығармашылық жұмыстарды бағалау әдістері мен тәсілдерін меңгеру

Top