Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01535 STEM білім беру в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс өмірдің әртүрлі салаларында: әлеуметтік, саяси, білім беру, кәсіби және ғылыми зерттеулерде өзін-өзі оқыту үшін шет тілін жетілдіруге бағытталған. Магистранттар курсты аяқтағаннан кейін шет тілінде баяндамалармен, презентациялармен дәлелді түрде сөйлей алады, дискуссиялар жүргізе алады, сыни тұрғыдан ойлау принциптері негізінде шет тілінде жарыссөздерге шығып қарым – қатынас жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • SMART білім беру
    Несиелер: 4

    Smart білім беру процестерін, сондай-ақ осы процестерде пайдаланылатын әдістер мен технологияларды кешенді жаңғыртуды көздейтін тұжырымдама ретінде қаралады. Білім беру бөлігіндегі Smart тұжырымдамасы «ақылды тақта», «ақылды экрандар», кез келген нүктеден Интернетке кіру сияқты технологиялардың пайда болуына әкеп соқты. Осы технологиялардың әрқайсысы контентті әзірлеу, оны жеткізу және өзектендіру процесін жаңаша құруға мүмкіндік береді. Оқыту тек сыныпта ғана емес, үйде де, кез-келген жерде де: мұражайлар немесе кафе сияқты қоғамдық орындарда мүмкін болады. Білім беру процесін байланыстыратын негізгі элемент – белсенді білім беру контенті болып табылады, оның негізінде уақыт пен кеңістік шектерін алып тастауға мүмкіндік беретін бірыңғай репозиториялар құрылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • STEM-ге кіріспе
    Несиелер: 4

    Курс STEM білім берудегі тұжырымдамалар мен заманауи мәселелерді ұлттық және жаһандық деңгейде түсінуге бағытталған. Курста заманауи зерттеулер шеңберінде кіріктірілген STEM білім беру тарихына, әдістері мен теорияларына сыни шолу жасау арқылы кіріктірілген STEM білім беру стратегиялары ашылады. . Магистранттар білім берудегі STEM тәсілін дамытудың перспективалары мен бағыттары туралы өз ойларын айта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттар да жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениеті заманауи педагогикалық ғылым теорияларын меңгеру арқылы қалыптасады. Білім алушылардың оқу-кәсіптік құзыреттілігін меңгерудің арнайы заңдылықтарын ашатын андрагогика элементтері қарастырылады. Сабақтың интербелсенді форматы (жобалау кроференциялар, көпшілік жарыссөздер және т.б.), оқу сабақтарының жеке түрлеріне, сонымен қатар ерекше білім берілуіне қажеттіліктері бар тұлғаларға оқытудың практикалық дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Информатика саласындағы STEM оқытудың заманауи тәжірибелері
    Несиелер: 4

    Курс оқытуда кіріктірілген STEM тәсілін пайдаланатын информатика пәнінің оқытушысына қажетті кәсіби құзыреттілігін кеңейтуге бағытталған. Заманауи STEM тәжірибелерін және олардың өзгермелі технологиялық және әлеуметтік мәселелермен байланысын түсіну негізінде магистранттар STEM оқыту үдерісіне оқушыларды қызықтыру үшін тұрақты іс-әрекет жоспарларын әзірлеуге зерттеу және көшбасшылық дағдыларды көрсететін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаратылыстану ғылымдары және STEM
    Несиелер: 4

    Курс әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін дамытудың негізгі кезеңдерінің тұжырымдамалық біліміне бағытталған, әлемнің осы көріністері сипатталатын іргелі ұғымдар мен принциптер қарастырылады. Жаратылыстану ғылымдары аясында қоршаған болмысты зерттеу формалары мен таным процестері туралы түсінік қалыптасады. Қоршаған ортаның мәселелері мен құбылыстарын кешенді көру дағдылары дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Информатиканы оқыту процесінде қолданылатын теориялық және практикалық оқыту әдістерін талдау; оқу сабақтарын ұйымдастыру тәсілдерін, құралдарын, нысандарын салыстыру; оқыту процесін жүзеге асырудың әдістемелік (технологиялық) іскерліктерін қалыптастыру, оның барысы мен нәтижелерін талдау, жобалау іскерліктерін жетілдіру және оларды кәсіптік-әдістемелік білім кешеніне қосу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Магистранттар ғылыми ойлаудың тарихи дамуы мен әдістемесін - нақты ғылым мен гуманитарлық ғылымның мәдени, әлеуметтік және институцироалдық факторлармен өзара байланысы негізінде жан-жақты зерттейді. Курс магистранттарға жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Жоғары білікті мамандардың кәсіби қызметінде қажет, қазіргі заманғы психологиялық ғылымның негізгі тәсілдері мен принциптері. Психологиялық тұжырымдамалар бойынша ғылыми-теориялық дүниетанымның қалыптасуы, психологиялық ғылым туралы ойларды дамыту, пәннің мазмұнын анықтау. Жеке тұлғаны психологиялық зерттеу дағдылары мен әдеттерін қалыптастыру, тәжірибелік-психологиялық зерттеулердің негізгі әдістерімен танысу және психокоррекциялық жұмыстың негізгі бағыттары. Жанжалды басқарудың ерекшеліктері, стресс жәнеоларды шешу әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі роботехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курста робототехниканы оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері, робототехниканы оқытуда білім беру крострукторларын қолданудың әдістемелік аспектілері қарастырылады. Магистранттар робототехниканы оқып-үйренудің әдістемелік принциптерін меңгереді,оларды пайдалану кезінде өзіндік зерттеу іс-әрекетінің дағдылары, практикалық есептерді шешуде заманауи технологияларды қолдана білулері қалыптасады. Arduino, Raspberry Pi және MyRIO платформалары негізінде робототехниканы оқыту әдістемесі ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • STEM білім берудің әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 6

    Курс STEM білім берудің мазмұнын, әдістемелік тәсілдерін, технологияларын және дидактикалық құралдарын зерттеуге бағытталған. Магистранттар STEM тәсілін енгізу бойынша тәжірибені талдау, жүйелеу, жалпылау және сипаттау қабілетіне ие болады, пәнаралық мәселелерді өз бетінше шешу үшін креативті қабілеттерге ие болады, білім беру мақсаттарына жету үшін STEM сабақтарын жобалау негіздерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Виртуалды және аралас шындық принциптері
    Несиелер: 5

    Бұл оқыту процесіне, білім алушылардың күнделікті өміріне жаңа ақпараттық технологияларды енгізуге, түрлі оқу пәндерін оқытудың тиімділігін арттыруға ықпал ететін болады. Цифрлық нысандар арқылы шынайылықты толықтыруға байланысты барлық технологиялар шынайылықтың екі полярлы нұсқаларының арасында орналасқан: біз өмір сүретін шынайылық және виртуалды шынайылық. Физикалық шынайылық кеңістіктегі қосымша объектілердің мүлдем болмауы, яғни физикалық кеңістіктің өзі. Виртуалды шынайылық - бұл нақты объектілердің мүлдем болмауы. Іс жүзінде шынайылық көбінесе ішкі жиындарға бөлінеді. Екі классикалық ішкі жиынтық - толықтырылған шынайылық (augmented reality, AR) және виртуалды шынайылық (virtual reality, VR). Бірінші жағдайда, шынайылықты әртүрлі объектілермен толықтыратын технологиялар, екіншісінде виртуалды шынайылықты нақты объектілермен толықтыратын технологиялар деп түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интернеттегі білім беру платформалары
    Несиелер: 6

    Курс жаңа ақпараттық, коммуникациялық және интерактивті технологиялар саласында, сродай-ақ оқу материалын визуализациялау үшін өз интерактивті бағдарламаларын құру саласында қажетті құзыреттерді қалыптастырады; оқыту және оқу үдерісін басқару құралы ретінде АКТ қолданады. Білім берудегі SMART интерактивті технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеллектуалды робототехникалық жүйелер
    Несиелер: 6

    Бағдарламалық операциялардың статикалық және динамикалық сипаттамалары, Роботты басқару үшін ақпаратты өңдеу әдістері, сенсорлық жүйелерді ұйымдастыру принциптері, Робототехникалық жүйелерде бейімделу, сенсорлық жүйелердің ақпараттық бағалары, Робототехникалық тану жүйелері оқытылады. Магистранттарда әртүрлі сипаттамалар бойынша электроника негізінде Роботтарды жобалау және құру біліктері мен дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Толықтырылған шындық
    Несиелер: 5

    Курста кеңейтілген шындық нысандарының негізгі түсініктері мен анықтамалары, кеңейтілген шындық қосымшаларын әзірлеу платформалары оқытылады. Кеңейтілген шындық қосымшаларын әзірлеу негіздері, функциялары, құралдары, кеңейтілген шындық қосымшасы жобасын іске асыру бойынша жұмыс кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі робототехника
    Несиелер: 6

    Курс Робототехника негіздерін меңгеруге және оқу процесінде Робототехникалық крострукторларды қолдану үшін қажетті білімді, шеберлікті, дағдылар мен құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Магистранттардың логикалық және шығармашылық ойлауы дамиды, әртүрлі күрделілік дәрежесіндегі Роботтарды құрастыру және бағдарламалау білігі қалыптасады. Магистранттар техникалық шығармашылық жобаларын әзірлеудің әдістері мен технологияларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 6

    Курс цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) меңгеруге бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын жобалау мәселелері қарастырылады: ЦБР мазмұнын жобалау принциптері, оқу материалын ұсыну принциптері, ЦБР-ға қойылатын дидактикалық талаптар, ЦБР-ның базалық компроенттерін құру технологиялары, ЦБР-ны құру құралдары мен кезеңдері. Курс соңында магистранттар ЦБР-ны әзірлеу бойынша біліктері мен дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беруді цифрландыру
    Несиелер: 5

    «Білім беруді цифрландыру» курсы «Цифрлы Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасын іске асыруды және іске асырудың негізгі кезеңдерін, электрроды қызметтерді ұсынудың цифрлық платформаларын, 3D басып шығару және графикалық ақпаратты өңдеудің әдістерін, цифрлық құрылғыларды, 3G, 4G сымсыз технологияларды қолдану мәселелерін қамтиды. Интернеттің заманауи мультимедиялық құралдарын қолдану, кәсіби бағыттардағы кротент пен веб-сайттарды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мобильдік қосымшалармен жұмыс
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны Android платформасының құрылысын және осы платформадағы ұялы жүйелерді дамытуға пайдаланушы интерфейсін жасауда, сигнализация, аппараттық сенсорларды және ақпаратты сақтаудың стандарттын құруда практикалық дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бұлттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұлттық есептеулер архитектурасы және бұлттық есептеулер жүргізу қағидаларын жүзеге асыруды үйретеді. Бұлттық қор құру, қолданушылар мен бұлттық ортаны басқаруды және бұлттық есептеулер ортасын басқару мәселелері қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс Машиналық оқыту мен статистика негіздері туралы негізгі түсінік береді. Бұл курс мынадай тақырыптарды қамтымайды логистикалық регрессия, көп қабатты перцептрон, ультра дәл нейрондық желілер, табиғи тілдерді өңдеу және т.б., бұл курс студенттерді деректер ғылымымен таныстыруға арналған болғандықтан, олар өздерінің элективті курстарын саналы түрде таңдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Магистранттар жобаларды басқарудың негізгі қағидаларын, тұжырымдамаларын және стратегияларын оқиды. Жобаның жоспарын құрудың, ресурстарды бақылау мен мониторингілеудің заманауи құралдары мен әдістері қарастырылған. Курсты аяқтағаннан кейін магистранттар жоба көлеміне, құны, уақыты мен сапасына байланысты мақсатқа қол жеткізуді қамтамасыз ету үшін жобаны басқарудың құралдары мен әдістерін нақты қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үлкен деректер
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны үлкен деректерді сақтау және басқару процестерін, бұлтты сервистер модельдерін, архитектуралар мен құралдарды зерттеуге бағытталған. Деректерді талдау мәселелеріне өмірлік циклдің құрылымдық тәсілін өрістету. Үлкен деректерді талдау үшін тиісті аналитикалық әдістер мен құралдарды қолдану. Бұлттық қызметтерді басқаруға арналған қажетті тұжырымдманы, қағидаттарды, әдістерді және әдіснаманы зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық білім беру ресурстарын жобалау және әзірлеу
    Несиелер: 5

    Курс цифрлық білім беру ресурстарын (ЦБР) меңгеруге бағытталған. Цифрлық білім беру ресурстарының мазмұнын жобалау мәселелері, ЦБР мазмұнын жобалау мен оқу материалын ұсыну қағидалары, ЦБР -на қойылатын дидактикалық талаптар, ЦБР -ның базалық компоненттерін құру технологиялары, ЦБР -ын құру құралдары мен кезеңдері қарастырылады. Курс соңында магистранттар ЦБР-ын жасау біліктері мен дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және командамен жұмыс
    Несиелер: 6

    Курста көшбасшылықтың негіздері мен жеке теориясы, мінез-құлықтық және жағдайлық көшбасшылық қарастырылады, келесі тақырыптар талқыланады: көшбасшы және команда, функционалдық көшбасшылық, Тиімді көшбасшылықтың стильдері және олардың командада жүзеге асырылуы. Магистранттар командалық үдерістер мен сыни оқиғаларды талдай алады, тиімді басқару, команда мүшелерін ынталандыру дағдыларын меңгереді, қақтығыстарды өңдеу және командаларды тиімді пайдалану әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту үшін білім берудегі заманауи трендтерді, STEM – оқытудың ерекшеліктерін терең түсіну.

  • Код ON2

    Білімгерлерді, оның ішінде ерекше білім беруді қажет ететін білімгерлерді, оқыту, дамыту және тәрбиелеу мақсатында кәсіби қызметінде психологиялық-педагогикалық технологияларды тиімді пайдалан.

  • Код ON3

    Білімгерлердің өмірлік дағдыларын дамытуда STEM- технологияны белсенді қолдана отырып, оқу сабақтарын кәсіби деңгейде өткізу.

  • Код ON4

    Ақпаратты талдау, іріктеу және қайта құру дағдыларын көрсете отырып, ғылыми және инженерлік тәжірибелерді оқыту, оқу материалдары мен бағалауда біріктіру және қолдану.

  • Код ON5

    Сыни ойлау негізінде мәселелерді шеше отырып, логикалық, жүйелі және дәйекті тәсілдерді пайдалана отырып, цифрлық технологияларды және ресурстарды қолдана отырып, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде жобаларды нақты жоспарлау және басқару.

  • Код ON6

    Зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізе отырып, әріптестерімен бірлесіп жаратылыстану-педагогикалық ғылымдар саласында білім беру практикасын жетілдіру үшін зерттеулерді жоспарлау және жүргізу.

  • Код ON7

    Кәсіби мәселелерді, оның ішінде пәнаралық байланыс саласына қатысты мәселелерді, шешуде жаңа идеяларды генерациялау.

  • Код ON8

    Нәтижеге жауапкершілікті сезініп, шешімдер қабылдай отырып, ғылыми, әлеуметтік-педагогикалық және коммуникациялық қызмет стратегиясын сыни тұрғыдан анықтау.

Top