7M01535 Информатика в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы еңбек нарығының талаптарына сәйкес теориялық және практикалық информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында кәсіби инновациялық-педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін сапалы жүзеге асыруға қабілетті жоғары білікті бәсекеге қабілетті магистрлерді даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M012 Информатика педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Виртуалды шындық жүйелері
Курсты өту барысында магистранттар ғылыми саладағы VR / AR мүмкіндіктері мен технологияларымен танысады, белгілі бір пәндік сала бойынша VR/AR жобаларын әзірлейді, шешімді әзірлеу үшін арнайы құралдар мен орталарды пайдаланады. Пән виртуалды шындықты құру және VR/AR жабдықтарымен жұмыс істеу принциптері, сондай-ақ білім беру процесінде виртуалды шындықты қолдану саласындағы білімді, дағдыларды және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіби менеджмент
Магистранттар басқарудың практикалық мазмұны мәселелерін зерттейді, басқару туралы білім кешені қалыптасады, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдылары, басқару жүйелерін талдау және оларды жобалау. Магистранттар негізгі салаларда, негізгі процестерді ұйымдастыру, кәсіпорынды жоспарлау және басқару мәселелерінде басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Бұл курсты оқу барысында ғылыми танымның ерекшеліктері қарастырылады. Бұл ретте ғылыми білім жүйесінде ғылымның функциялары, философия және ғылым, ғылымның пайда болуындағы философияның рөлі, ғылыми білімнің құрылымы, эмпирикалық және теориялық білім, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияның динамикасы, ғылыми ұтымдылық, оның түрлері мен құндылықтары, ғылым әлеуметтік институт ретінде, ғылымдардың ерекшелігі және олардың орны сияқты мәселелерді қарауға ерекше назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өндірістік менеджмент
Осы курсты зерделеу барысында магистральдар ұйымды басқару жүйесіндегі өндірістік менеджменттің рөлі туралы түсінік алады; бизнес-процестер мен кәсіпкерлік қызметтің даму негіздерін, инновациялық жобаларды басқару ерекшеліктерін; өндірістік процестердің түрлерін, кәсіпорынның өндірістік құрылымын құру принциптерін, өндірістік және бизнес-процестерді ұйымдастыру әдістерін, өндірістік қызметті болжау, жоспарлау әдістерін үйренеді. Курсты оқыту нәтижесінде магистранттар кәсіпорынның өндірістік қызметімен байланысты басқарушылық шешімдер қабылдау саласында практикалық дағдыларды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инновациялық менеджмент
Пәннің мақсаты инновациялық үрдістерді зерттеу туралы білім мен оның әдіснамалық негіздерін игеру, зерттеудің жалпы ғылыми әдістері негізінде ғылыми көзқарастың мәнін ашу, сондай-ақ магистранттарда инновацияларды басқару саласында тиімді шешімдер қабылдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар жобаларды басқаруды меңгереді, теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді, инновациялық ортаға бейімделеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (кәсіби)
Кәсіби лексикаға бағытталған тілді қарқынды оқыту, кәсіби деңгейде диалог жүргізе білу. Курсты оқу кезінде магистранттар: шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеуді құру заңдылықтарын, құжаттама жүргізу және іскерлік хат алмасу негіздерін білуі; есту арқылы түсініп, мәтіндік материалды оқи білуі; монологиялық және диалогтік сөйлеу дағдыларын меңгеруі тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
3D модельдеу және толықтырылған шындық
Курстың мақсаты-3D модельдеу негіздері, объектілер мен оқиғаларды модельдеу, интеграцияланған даму ортасында қолданбалы есептердің шешімдерін модельдеу туралы білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны толықтырылған және виртуалды шындықпен танысуды, виртуалды шындық құрылғыларының жұмыс принциптерін анықтауды, VR құрылғылары туралы ақпаратты талдауды және құрылымдауды қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Магистранттар басқару психологиясы, оның мақсаттары мен міндеттері туралы ұғымдарды меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, басқару барысындағы әртүрлі жағдаяттардың тиімді әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Топтарда жұмыс жасай отырып, топпен және ұжымдармен тиімді өзара іс-қимыл жасау, даулы жағдайларды шешу әдістері мен тәсілдерін әзірлейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Информатиканы оқытудың сабақтастығы мәселелері
Пәнді оқыту барысында магистранттар қарастырады: мектепте және ЖОО-да Информатиканы оқытудағы сабақтастықтың түсінігі мен мәнін, оның теориялық және практикалық алғышарттарын; мектепте және ЖОО-да информатиканы оқытудағы мақсаттарды, міндеттерді, әдістерді, нысандарды, құралдарды, қағидаттарды қарайтын болады. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттарда информатика пәнін оқыту бөлімдерінде сабақтастық жүйесінің мазмұндық компонентін құру, сабақтастық қағидатын сақтай отырып, IT-пәндер бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу үшін оқыту мақсаттарын, міндеттерін, әдістерін қолдану, оқу курсының бөліктері арасында қажетті байланысты және оқытудың әртүрлі кезеңдерінде оның дұрыс арақатынасын белгілеу дағдылары қалыптастырылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мобильді оқыту және виртуалды шындық
Курстың мақсаты магистранттарда виртуалды (VR) және толықтырылған (Ar) шындық жүйелері саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Зерттеуге әр түрлі қосымшаларға арналған интерактивті 3D графикасына негізделген VR/AR жүйелерінің мүмкіндіктері, негізгі ұғымдар, принциптер, қосымшаларды құруға арналған платформалар, бағдарламалық жасақтаманы іске асырудың ерекшеліктері ұсынылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
Курс магистранттардың өзіндік ғылыми ізденіс дағдыларын қалыптастыруға, ғылыми проблеманы сараптау мен талдауға, оны шешу жолдарын анықтауға бағытталған. Пәнді зерделеу барысында теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасы қаралатын болады, инновациялық қызмет проблемаларына, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін енгізуге және тиімділігін бағалауға ерекше назар аударылатын болады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар ғылыми зерттеудің тақырыбын, мақсаты мен міндеттерін, қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау; теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау; зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Магистранттар жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-да педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларына, педагогикалық идеяларға талдау жүргізеді; жоғары білім беруді дамытуды болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың әртүрлі формаларын қолданады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми қызметтің мазмұны, ғылыми танымның әдістері мен формалары, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістері, танымның қазіргі теориясындағы проблемалар,әлеуметтік, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктері туралы түсінік алады. Курс барысында магистранттарда ғылыми ойлау дағдылары; ғылыми таным әдіснамасы саласындағы дағдылар мен біліктер; кәсіби қызмет саласында өзіндік ғылыми зерттеулерді және ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми жобаларды жоспарлау
Курсты оқу барысында магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысы, ғылыми ізденістің ерекшеліктері, зерттеулер жүргізу, ғылыми болжамдарды тексеру, заңдылықтарды, ғылыми жалпылама тұжырымдар мен негіздемелер туралы түсінік алады, өзіндік зерттеулер жүргізуді және нәтиже алу үшін ғылыми тәсілдерді қолдануды үйренеді, ғылыми жұмысты жоспарлаудың және алынған нәтижелерді талдаудың практикалық дағдыларын алады; ғылыми болжау дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері
Пәнді оқу барысында магистранттар техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарының оқу жоспарындағы информатика курсының орны; техникалық және кәсіптік білім беретін оқу орындарында информатиканы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздері мен ерекшеліктері туралы түсінік алады. Курс шеңберінде: информатика курсының мазмұны мен құрылымы, оның басқа пәндермен өзара байланысы,теориялық және практикалық оқытудың байланысы; көптілді және мобильді оқытудың ерекшелігі қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
IT курс мазмұнын құрудың CLIL технологиясы
Бұл курс барысында CLIL пәндік-тілдік біріктірілген оқытудың мәні, қағидаттары, әдістері, технологиялары қарастырылады (Content and Language Integrated Learning), оны информатиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктері бар. Бұл курс барысында CLIL пәндік-тілді кіріктіріп оқытудың мәні, принциптері, әдістері, технологиялары, оны информатиканы оқытуда қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; CLIL тұжырымдамасы бойынша оқыту үлгілерінің ерекшеліктері, кіріктірілген оқытудағы бағалау принциптері мен критерийлері. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистранттарда 4С мүмкіндіктеріне (контент, когнитивтік мүмкіндіктер, коммуникация және мәдениет) негізделген қазіргі заманғы педагогикалық құралдарды пайдалана отырып, информатика бойынша сабақтарды ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу, CLIL технологиясын пайдалана отырып, IT курстардың мазмұнын жасау дағдылары, кәсіби қызметте шет тілін пайдалану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беруді ақпараттандыру және оқыту мәселелері
Курс барысында білім беруді ақпараттандырудың тұжырымдамасы мен теориялық аспектілері, қазіргі қоғамдағы білім беруді ақпараттандырудың рөлі мен орны, білім беруде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолданудың мәні, мақсаттары, міндеттері, принциптері, құралдары, тәсілдері мен әдістемесі, білім беруде қазіргі заманғы АКТ-ны қолдану мүмкіндіктері; АКТ қолдану арқылы педагогикалық мәселелерді шешудің әдістері мен құралдары. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар интерактивті оқытуды ұйымдастыру дағдыларын меңгереді; кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлемдік ақпараттық ресурстар
Пәнді меңгеру барысында магистранттар мыналарды қалыптастырады: ақпараттық қызметтердің заманауи нарығына ақпараттық ресурстарды алу, сақтау, беру және пайдаланудың ақпараттық процестері туралы тұтас көзқарас. Мемлекеттік ақпараттық саясаттың мәселелері мен келешегі қарастырылады; мемлекеттік ақпараттық ресурстарды қалыптастыру және тарату ерекшеліктері, ақпараттық ресурстарды пайдаланудың құқықтық аспектілері; Web-серверге қойылатын заманауи талаптар туралы түсінік қалыптасты. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар бетті белгілеу тілін (HTML, JavaScript) пайдалана отырып, Web-беттер мен веб-серверлерді құрудың заманауи технологияларын, веб-серверлерді басып шығару және тіркеу және қолдау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық орталарда бағдарламалау
Курсты оқу барысында магистранттар мультимедиялық орталардың негіздері мен негізгі анықтамалары; JUCE мультимедиялық ортасы; JUCE туралы негізгі және жалпы ақпаратты, кітапхананы алу және орнату жолын қамту; JUCE бағдарламасын іске қосу және қосымшаларды жасау; JUCE кітапханасы, JUCE құрамдас моделін пайдаланатын бағдарлама құрылымы, сонымен қатар компоненттердің жалпы қасиеттері; өзіндік құрамдастарды дамыту; компоненттердің визуалды дизайны; мәтіндік, цифрлық және иерархиялық ақпаратты енгізу және көрсету компоненттері туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар қолданыстағы бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып, мультимедиялық ақпаратты өңдеу дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау
Курс қазіргі заманғы технологиялар мен бағдарламалау әдістерінің теориялық негіздерін, бағдарламаларды құрудың практикалық мәселелерін, сонымен қатар негізгі алгоритмдік конструкцияларды және оларды жоғары деңгейлі тілде жүзеге асыруды қарастырады. Курс жоғары деңгейдегі тілдің мүмкіндіктері туралы толық түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда пәндік саладағы мәліметтерді өңдеу есептерін шешу және бағдарламалау алгоритмдерін құру дағдылары қалыптасады; бағдарламаны сынақтан өткізу жобаларын әзірлеу; тестілеу және жөндеу бағдарламаларын орындау; бағдарламалық құжаттаманы құрастыру және т.б. үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көпдеңгейлі клиент-сервер технологиялары
Курсты зерделеу барысында көп деңгейлі клиент-сервер архитектурасында қосымшаларды әзірлеу технологиялары, әдістері, принциптері, міндеттері мен әдістері, RAD жүйелерін және қазіргі заманғы ДҚБЖ негізінде клиент-сервер қосымшаларын жобалау және құрудың реті мен кезеңдері. таратылған қосымшаларды құрудың соңғы технологиялары мен интернет-қосымшаларды құру технологиялары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің жаңа ақпараттық технологияларының негіздері, көп деңгейлі клиент-сервер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, ұйымдастыру, тарату және монетизациялау ерекшеліктері туралы білім алады, IDE жазу коды, жобаларды басқару жүйелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бұлтты технологиялар негіздері
Курс бұлтты есептеулер архитектурасының мәселелерін, білім беру жүйесіне арналған «бұлттық» қызметтерді жобалау тәсілдерін, деректерді сақтау процесін (реляциялық және реляциялық емес деректер қоймалары), желіні құруды, бұлтты қызметтерді стандарттау және сертификаттауды, процесті зерттеуге бағытталған. e-learning жүйесінде «бұлттық» платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу, сонымен қатар бұлтты сақтау пайдаланушысын басқару, бұлттық есептеулер ортасын дамыту.Магистранттар Microsoft, Amazon, Google жетекші бұлттық платформалары; бұлтты есептеу модельдерінің және қолданыстағы бұлттық платформалардың негізгі артықшылықтары, артықшылықтары мен кемшіліктері туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электрондық үкімет және ашық мәліметтер
Пәнді оқу барысында магистранттар электрондық құжат айналымы, ақпараттық жүйелер мен компьютерлік деректер қорын пайдалана отырып, электрондық мұрағатпен және электрондық үкіметпен жұмыс істеу; ақпаратты құру, қабылдау, сақтау, беру және түрлендіру процестері; қазіргі заманғы электрондық құжат айналымы жүйелерінің сипаттамалары, қоғамды ақпараттандыруды дамытуда электрондық құжат айналымын құру мен жұмыс істеудің маңыздылығы; мемлекеттік және жергілікті өзін-өзі басқару органдарында ақпараттық-коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану мүмкіндіктері туралы білімдерін дамытады. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар электрондық құжаттарды, мәліметтер қорын құру, өңдеу және олармен жұмыс істеу дағдыларын; деректерді басқару дағдыларын; кәсіби және басқарушылық міндеттерді шешу үшін АКТ құралдарын пайдалану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде IT жобаларды басқару
Курс магистранттарға жұмысты оңтайландырудың негізгі тәсілдері, білім берудегі IT жобаларды басқару ерекшеліктері; IT жобаларды басқару әдістерін оқу; қазіргі заманғы жобаларды басқару әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері, осы құралдар жинағын нақты білім беру ІТ жобасының мазмұны мен ортасының қажеттіліктеріне бейімдеу әдістерімен танысуға мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар MS Project бағдарламасын қолдану дағдылары; технологиялық процеске сәйкес жобаны жоспарлау және басқару дағдылары; жобаны кезең-кезеңімен әзірлеу және егжей-тегжейлі көрсету, уақыт пен еңбек шығындарын есептеу, жоспарды оңтайландыру дағдылары; Microsoft Office Project көмегімен жобаның ағымдағы жағдайын және барысын талдау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі Smart технологиялар
Курс барысында магистранттар мыналарды қарастырады: білім беру парадигмасы ретінде Smart-оқыту түсінігі, мәні және принциптері; Smart-білім берудің мақсаттары, негізгі принциптері мен үлгілері; Smart білім беру және Smart технологиялардың заманауи моделінің ерекшеліктері; оқу үдерісін жүзеге асыру үшін ақпараттық Smart-технологияларды қолдану мүмкіндіктері мен жолдары. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар Smart технологияларды пайдалана отырып, информатика бойынша оқу үдерісін құру дағдыларын қалыптастырады; кәсіби қызметте және өзін-өзі тәрбиелеуде Smart-технологияларды қолдану дағдылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильдік қосымшаларды программалау
Курс Android немесе IOS платформаларында мобильді қосымшаларды пайдалануды, қосымшаларды дайындау әдістері мен тәсілдерін оқытуға, мәліметтер базасының сілтемелері бар мобильді қосымшаларды бағдарламалауға бағытталған. Магистранттар мобильді құрылғылар түсінігі, iOS және Android операциялық жүйелерінің мүмкіндіктері мен функционалдығы туралы түсінік алады. Үлгіні қарау контроллері; пайдаланушы интерфейсі және оның мобильді құрылғылардағы үлгілері; Windows Phone операциялық жүйесі, қызметтері, мазмұн провайдерлері, әртүрлі құрылғыларда сенсорлықпен жұмыс істеу мүмкіндіктері; кескінді, дыбысты және бейнені өңдеудің жолдары, технологиялары мен әдістері, мобильді қосымшаларды оңтайландыру; қолданбаларды жариялау және мобильді құрылғылардың болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатика саласындағы педагогикалық зерттеудің әдістемесі мен әдістері
Курсты зерделеу нәтижесінде магистранттарда ғылыми педагогикалық зерттеу әдіснамасы саласында ұғымдық аппарат және жүйеленген ұсыныс қалыптастырылатын болады. Курс барысында қазіргі заманғы ғылыми білімді құрудың негізгі тәсілдері, қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық зерттеулердің проблематикасы, информатикадағы психологиялық-педагогикалық зерттеулер әдістерінің әдістері, әдістемелері, ерекшеліктері мен типологиясы қаралатын болады. Магистранттар информатика саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін сараптау және ұсыну кезінде ғылыми аппаратты пайдалануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі инновациялық процестер
Пәнді зерделеу барысында "инновация" және "инновациялық процесс" ұғымдарын айқындау тәсілдері, білім берудегі инновациялардың ұғымы мен мәні, әлеуметтік - педагогикалық ортадағы өзгерістегі инновациялық қызметтің рөлі, білім беру жүйесіндегі инновациялар проблематикасы, Инновациялық процестерді басқару ерекшеліктері қаралатын болады. Курс сондай-ақ инновациялық мәдениет пен инновациялық ойлауды қалыптастыруға, білім беру жүйесінің тиімді жұмыс істеуін құру үшін инновациялық проблемалар саласында бағдарлай білуге бағытталған, сондай-ақ магистранттарда инновациялық технологияларды пайдалану арқылы білім беруді жаңғырту саласында базалық кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуына ықпал ететін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ауқымды деректерді басқару
Пәнді оқу барысында магистранттар «деректер», «ақпарат», «білім» ұғымдары; мәліметтерді ұсыну формалары, типтері мен түрлері туралы; үлкен деректердің (Big Data) түсінігі, мәні, негізгі ерекшеліктері, олардың аналитикалық және зерттеу мәселелерін шешудегі рөлі; үлкен деректермен жұмыс істеуге арналған бағдарламалық және аналитикалық платформалар, визуалды модельдеу тілдері; Data Mining технологиялары және оларды қолданбалы пакеттерде енгізу; желілік технологиялар Data Mining туралы түсінік алады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар үлкен деректерді сақтау және өңдеу технологияларын қолдану дағдыларын; үлкен деректерді талдау үшін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Онлайн білім берудегі машиналық оқыту
Курс барысында магистранттар машиналық оқытудың негізгі тұжырымдамаларымен, машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерімен және оларды қолдану ерекшеліктерімен танысады. Магистранттар Машиналық оқыту теориясы мен түйсігі бойынша жан-жақты нұсқаулық жасайды. Олар Python-да әзірленген Машиналық оқыту жобаларын тұжырымдамалар мен алгоритмдердің практикалық презентациясы түрінде бөліседі және түсіндіреді, сонымен қатар оларды нақты есептерде қолдану тәсілдерін көрсетеді. Магистранттар пән бойынша білімдерінің сандық ізін қалдырады және басқаларды өз салаларында машиналық оқытуды үйренуге және қолдануға шабыттандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Граф теориясында оқыту мазмұнын құру әдістемелік негіздері
Пәнді оқу барысында оқытудағы модельдеудің теориялық негіздері, модель және модельдеу ұғымы, модельдеу модельдері мен түрлерін жіктеу, графтар көмегімен модельдеуді іске асырудың технологиялық тәсілдері, оқытуда графтар теориясы әдістерін қолдану ерекшеліктері, информатика курсында графтар негізінде модельдеудің әдістемелік жүйесінің мазмұны мен құрылымы қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар математикалық әрекеттерді модельдеу арқылы информатиканы оқыту процесін ұйымдастыру дағдыларын, оқыту мазмұнын құруда графтар теориясының әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдыларын, информатиканы оқытуда графтардың көмегімен модельдеудің әдістемелік жүйесін құру дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Робототехника негіздерін оқытудың теориясы мен практикасы
Курс әртүрлі есептерді шешу үшін роботтарды құрастыру, модельдеу және бағдарламалау арқылы робототехника саласындағы білім, дағдыларды қалыптастыру және инженерлік жүйелерді жобалау негізінде оқытудың теориясы мен тәжірибесін қарастырады. Пәнді оқу процесінде магистранттар робототехниканы дамытудың негізгі кезеңдері; жылжымалы роботтардың конструкцияларының ерекшеліктері мен механикалық құрамдас бөлігі; орталық басқару блогы мен электромеханикалық жетектердің мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; жылжымалы роботтардың сенсорларының мақсаты мен жұмыс істеу принциптері; мобильді роботтарды бағдарламалаудың негізгі принциптері туралы білім алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Web-платформада электрондық оқыту
Бұл курста білім беру ортасының тұжырымдамасы қарастырылады; ақпараттық-білім беру ортасының мәнін, міндеттерін, сипаттамаларын, принциптері мен үлгілерін; білім беруде телекоммуникациялық желілерді пайдалану ерекшеліктері; білім беру мен оқытуда қазіргі заманғы интернет-платформаларды пайдаланудың функциялары мен әдістерін;сабақтарды, тапсырмаларды, оқу материалдарын әзірлеу ерекшеліктері және электронды оқытуды бағалау критерийлері; информатиканы оқытуда электрондық Web-платформаларды құру және пайдалану әдістері мен құралдары, веб-платформаларды пайдалану кезінде оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастырудың әдістері мен формалары. Пәнді оқу барысында магистранттар заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру дағдыларын; қашықтықтан оқыту технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллектті жобалау
Бұл курсты оқу барысында магистранттар жасанды интеллект теориясының теориялық және практикалық ережелері туралы; жасанды интеллектті жобалаудың принциптері, әдістері мен технологиялары туралы; жасанды интеллектте DataScience технологияларын қолдану мүмкіндіктері туралы түсінік алады. Пән шеңберінде мыналар ашылады: жасанды интеллектті жобалаудың әртүрлі типтерін, белгілі бір қолдау түрлерін және стандартты кезеңдерін жобалау әдістемесі; AI жүйелерінің теориялық негіздері, бейнелеу модельдері мен білімді өңдеу әдістері, табиғи тіл интерфейсінің принциптері, үлгіні тану және сөйлеу синтезі. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар проблеманы қою кезеңінен бағдарламалық қамтамасыз етуді енгізуге дейінгі жасанды интеллектті жобалау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнедәрістер және бейнебаяндар жасау практикумы
Бұл курс барысында магистранттар бейнедәрістер мен бейнеклиптерді дайындау үшін бейне өңдеуді ұйымдастыру және жұмыс істеуі туралы негізгі білім алады; YouTube пен арнайы сервистерді пайдалану туралы базалық білім алады; синхронды оқу іс-шараларының (вебинарлардың, бейне консультациялардың) жазбасы ретінде, оқытушының тыңдаушымен синхронды жеке өзара әрекеттесу тәсілі ретінде, кез-келген визуализацияның (timeline) уақытша координаттарын белгілеу тәсілі ретінде оқу видеосы. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттарда бейнемонтажды жасау, редакциялау, сақтау, күйге келтіру үшін бейне технологияларды пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік, бейнемонтаждың әртүрлі салаларындағы міндеттерді шешу үшін ақпараттың әртүрлі цифрлық түрлерін қолдану дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Программалаудың есептік ойлауды дамытуға тигізетін семантикалық әсері
Бұл курсты оқып-үйрену барысында компьютерлік ойлауды зерттеу тәсілдерінің әртүрлі концепциялары қарастырылады, мысалы, тұлғалық, жүйелік-әрекеттік, функционалдық-генетикалық, психофизиологиялық, психометриялық, когнитивті, ақпараттық және т.б. Магистранттарда компьютерлік ойлауды дамытудың тұтас жүйесі, оның ішінде ойлауды дамытуға бағдарламалаудың семантикалық әсерінің әдістемелік негіздемесі; үздіксіз бағдарламалауды оқыту моделі; есептеуіш ойлаудың даму деңгейлерін бағалау әдістемесі және есептеуіш ойлауды дамытуды ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету туралы түсінікті оқып үйренеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттарда компьютерлік ойлауды зерттеу саласында ғылыми-зерттеу құзыреттіліктері қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудің электрондық басылымдары мен интернет-ресурстарын әзірлеу және пайдалану
Пәнді оқу барысында магистранттар бағдарламалық және аппараттық есептеу жүйелерін пайдалана отырып, Интернетте ақпаратты құру және өңдеудің заманауи әдістері мен құралдары туралы түсінік алады; оқу электрондық басылымдарымен жұмыс; оқу үдерісінде бейне ақпараттарды пайдалану бойынша бейнедәрістер, бейнероликтер және әдістемелік ұсыныстар әзірлеу; ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың негізгі ұғымдары қарастырылады, курсты бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану мүмкіндігі және оның әдістемелік мүмкіндігі, оқу электронды басылымдары мен интернет ресурстарын құру құралдары; цифрлық оқу материалдарын әзірлеу әдістемесі, оқу материалын ұсыну принциптері. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар білім беруде электрондық оқу басылымдарын, интернет ресурстарын әзірлеу және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мобильді оқыту технологиясы
Курсты оқу барысында магистранттар мобильді оқыту туралы, оны оқу үдерісін ұйымдастыру, оқу мақсаттарына жету, мектеп жүйелерін тиімді басқару, оқытушы мен студенттер арасындағы өзара әрекеттесуді жақсарту үшін пайдалану мүмкіндіктері туралы түсінік алады. Магистранттар білім беру ресурстарына қол жеткізуді, басқа пайдаланушылармен байланысуды, сыныпта және одан тыс мазмұнды құруды үйренеді. Курсты оқу барысында мобильді жүйелерді дамыту үшін Android және IOS платформаларының мүмкіндіктері де қарастырылады, пайдаланушы интерфейстерін құру, оларды оқу процесін ұйымдастыруда қолдану практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Виртуалды және аралас оқыту
Курс барысында магистранттар виртуалды және аралас оқыту технологиялары бойынша білімдері мен дағдыларын тереңдетеді және оларды қолдану негізінде оқыту әдістерін өзгертеді. Олар виртуалды және аралас оқыту туралы түсініктерін академиялық білім алу үшін ғана емес, сонымен қатар ХХІ ғасырдың құзыреттілігін қалыптастыру және когнитивті, эмоционалды және әлеуметтік дағдыларды дамыту үшін жұмыс істейтін прогрессивті білім беру технологиясы ретінде қалыптастырады. Бұл курстың мақсаты - "виртуалды және аралас оқыту" технологиясын игеру және оны қолдану негізінде Мұғалімнің тәжірибесін өзгерту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микророботтарды бағдарламау
Бұл курс барысында магистранттар микророботтардың негізгі ұғымдарымен, оларды жобалау және бағдарламалау принциптерімен танысады; микророботтарды басқару алгоритмдерін енгізу үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді оқиды; олар микророботтарды жобалау және бағдарламалау дағдыларын меңгереді, сондай-ақ роботтарды құру және бағдарламалау принциптері туралы теориялық білімді тиімді қолдану жолдарын үйренеді. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи микророботтардың білім, білік, бағдарламалау дағдылары; роботты бағдарламалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқу процесінде сандық білім беру ресурстарын жобалау
Курс барысында білім беру қызметінде цифрлық медиа-контентті жобалау, әзірлеу және пайдалану қағидаттары, құралдары, тәсілдері; білім беруді ақпараттандыру әдіснамасы, білім беру мекемесін ақпараттандыру процесі; білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, пәндік білім беру ортасын және білім беру процесін жобалаудың теориялық-әдіснамалық негіздері қаралатын болады; білім беру процесін қолдаудың заманауи электронды құралдары және оларды дәстүрлі оқу-әдістемелік материалдармен біріктіру әдістері. Пәнді оқыту нәтижесінде магистранттар инновациялық әдістердің, технологиялардың (оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық) әдістемесі мен кешенін меңгереді, білім беру процесін іске асырудың нысандары мен құралдары туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім онлайн-платформалары
Аталған пәнді оқу барысында магистранттар Қашықтықтан оқытуға арналған цифрлық білім беру платформаларының міндеттерін, құрылымын, негізгі элементтерін, мүмкіндіктерін, артықшылықтары мен кемшіліктерін қарастырады. Олар жұмыс дағдыларын игеріп, білім беру процесінде танымал білім беру платформаларын қолдануды үйренеді: Bilimland, MOODLE, Google, Canvas, Classroom, Coursera, Twig-bilim.kz, Univer, Platonus және т.б. Мұғалімнің немесе студенттің жеке кабинетін, білім қорын, мониторинг пен аттестацияға арналған әртүрлі модульдерді, интерактивті өзара әрекеттесуді, жоспарлау мен ескертуді, статистиканы жинауды және басқару жүйелерін құруды және пайдалануды үйренуі керек.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім беру ортасындағы визуализация технологиясы
Пәнді оқу процесінде магистранттар білім беру ортасын визуализациялау технологиясының негізгі компоненттерін қарастырады: оқу білімдерінің кешендері; оларды көрсетудің көрнекі тәсілдері; ақпаратты берудің көрнекі және техникалық құралдары; оқу процесінде көрнекі ойлауды қолдану мен дамытудың психологиялық әдістерінің жиынтығы. Курс виртуалды, толықтырылған және аралас шындық туралы негізгі ақпарат, негізгі түсініктер, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы туралы түсінік береді; арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Параллель есептеулер кластері
Осы пәнді оқу барысында магистранттар параллельді бағдарламалау саласында білім алады; параллельді есептеулер кластерінің параметрлерін, параллельді есептеуіш жүйелерді құру принциптерін, параллельді есептеулердің тиімділігін талдау үшін параллельді алгоритмдер мен бағдарламалардың математикалық модельдерін қарастырады; заманауи операциялық жүйелердің төмен деңгейлі мүмкіндіктері және олардың негізінде құрылған параллелизмді қамтамасыз ететін жоғары деңгейлі құралдар, параллель бағдарламалау модельдері мен тілдері, параллель бағдарламаларды әзірлеу тәсілдері (MPI, HPF, OpenMP, OpenMP+MPI және DVM); параллель есептеулердің тиімділігін бағалауды анықтау дағдыларын алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Үлкен деректерді талдау
"Үлкен деректерді талдау" пәнінің мақсаты: магистранттарды үлкен көлемдегі деректермен (Big Data) жұмыс істеу проблемалары мен технологияларымен таныстыру, ірі деректерді өңдеудің, талдаудың негізгі әдістерінің мүмкіндіктері мен шектеулері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың міндеті: корпоративтік қаржы, әлемдік нарықтар, модельдер құру және болжау саласындағы үлкен деректерді сақтау мен талдаудың негізгі әдістерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары
Курс магистранттарда білім беру сапасын басқару элементі ретінде оқыту нәтижелерін бағалау туралы ұғымды қалыптастыруға; оқу пәнін оқытудың нәтижелілігін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемесінің теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыруға; білім беру мекемелерінде оқыту нәтижелерін бағалаудың қазіргі заманғы әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістері мен құралдарының қазіргі жай-күйі; одан әрі оқыту туралы шешім қабылдау үшін критериалды бағалау қаралатын болады; оқыту нәтижелерін бағалауды ұйымдастыруға арналған заманауи АКТ құралдары. Курсты оқу нәтижесінде магистранттар нормативтік құжаттар мен бақылау объектілерінің талаптарын ескере отырып, жоспарланған нәтижелерді бағалаудың оңтайлы технологиясын таңдауды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім берудегі цифрлық технологиялар
Бұл курс барысында магистранттар ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқытуды ұйымдастыру тәсілдері туралы түсінік алады; кешенді оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері; оқу процесінде цифрлық және телекоммуникациялық жүйелерді, аппараттық және бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістері; инклюзивті білім беру жағдайында цифрлық технологияларды қолданудың міндеттері, әдістері мен технологиялары; оқу процесінде әртүрлі интерактивті жұмыс кітаптарын, бағдарламалық қосымшалар мен платформаларды (SkySmart, LearningApps, Kahoot, Quizizz, Castle Quiz және т.б.) пайдалану мүмкіндігі. Пәнді оқу нәтижесінде магистранттарда заманауи цифрлық технологияларды пайдалана отырып, инклюзивті білім беруді ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Информатика және информатиканы оқыту әдістемесі саласында ең жаңа отандық және шетелдік тәжірибе негізінде орта, техникалық және жоғары білім беру жүйесінде ең озық білімдер қолданады
- Педагогикалық тәжірибені жүзеге асырады: оның жекелеген кезеңдерін жоспарлау, әзірлеу және өткізу; нәтижелерді өңдеу және критикалық бағалау; оқу үдерісіне енгізу
- Ғылыми-зерттеу жобаларын әзірлейді; ғылыми жарияланымдарды, есептерді, патенттер мен баяндамаларды ресімдейді, сыни ойлау, академиялық жазу дағдыларын пайдалана отырып семинарлар, конференциялар және зерттеулер өткізеді;
- Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми және оқу ақпаратын талдайды; оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауды жүзеге асырады;
- Педагогика, психология және пәнаралық көзқарас негізінде информатика және АКТ бойынша оқу сабақтарының барлық түрлерін модельдейді; информатика және АКТ оқытудың инновациялық әдістемелік тәсілдерін, әдістері мен технологияларын әзірлейді; оқыту үдерісінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдаланады;
- Кәсіби салада басқару шешімдерін қабылдайды, әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдайдай отырып ұжымды басқаруды жүзеге асыра алады,
- Шет тілін пәндік сабақтардың барлық түрлерін өткізуге, ғылыми-техникалық әдебиеттермен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін деңгейде ауызша және жазбаша түрде қолданады, шет тілін коммуникацияның әртүрлі салаларында: тұлғааралық қарым-қатынаста және кәсіби қызметте қолдана алады;
- Информатика және АКТ саласындағы міндеттерді тұжырымдайды, әртүрлі бағдарламалау тілдерін пайдалана отырып, нақты есептерді шешу алгоритмдерін әзірлейді, қауіпсіздікке төнетін қатерлердің көздері мен түрлерін талдайды; деректер қорлары мен ақпараттық жүйелерді жобалайды және әзірлейді;
- Қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық қызметті жүзеге асырады;
- Жалпы білім беру ұйымдарында, орта кәсіптік және жоғары білім беру ұйымдарында білім беру үдерісін жобалау және іске асыру бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асырады;
- Өзінің интеллектуалдық, кәсіби және мәдени деңгейін бағалайды, жетілдіреді және дамытады, академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады, өзінің кәсіби қызметінің нәтижелеріне жауапты болады.