Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M10123 Іргелі медицина в Қарағанды медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім және ғылым ұйымдастыру ғылыми, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін жалпы және кәсіби құзыреттер отырып, ғылыми және педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Қарағанды медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
-
Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Биоэтика негіздері
Дәлелді медицина негіздері
Биостатистика
Ғылыми зерттеулер методологиясының негіздері
Магистрлік зерттеуді дайындау (Мәселені қою, жаңалықты іздеу, Зерттеу дизайны).
Басқару психологиясы
Молекулалық биофизика негіздері
Ғылымның тарихы және философиясы
Биоинформатика негіздері
Биохимия негіздерімен өсімдіктер физиологиясы
Шет тілі (кәсіби)
Қанайналым жүйесі ауруларының клиникалық-зертханалық диагностикасы
Сот-медициналық сараптама
Жоғары мектеп педагогикасы
Екінші реттік өсімдік метаболиттері
Биостатистикалық әдістер
Молекулалық клиникалық диагностика
Типтік метаболикалық бұзылуларды түзетудің патогенетикалық принциптері
Аурудың патофизиологиялық негіздері
Медициналық құқық
Ақуыз құрылымдарын модельдеу
Құрылымдық биоинформатика
-
2 Оқу жылы
Биомедицинадағы жасушалық технология
Өсімдіктер биологиясындағы молекулалық-генетикалық әдістер
Сот - медициналық стоматология
Өсімдік геномы
Жеке тұлғаны сот-медициналық сәйкестендіру
Қан айналымы жүйесі ауруларының эпидемиологиясы
Ғылыми хат және презентация
Жүрек-қан тамырлары ауруларының молекулалық-генетикалық негіздері
Гомологиялық ақуыздар тобын филогенетикалық талдау
Биополимерлер арасындағы өзара әрекеттесуді модельдеу
Бейімделудің бұзылуының патофизиологиялық және медициналық-әлеуметтік аспектілері
Экстремалды жағдайлардың патофизиологиясы
Белоктардың белсенді орталығы мен ферментативті белсенділігі құрылымын болжау
Aдамды сәйкестендіру
Кардио-тыныс алу жүйесінің патологиясындағы метаболикалық бұзылулардың патофизиологиялық аспектілері
Кардиологиядағы фармакогенетикалық аспектілер
Ақуыздардың көлемді құрылымын және домендік ұйымын болжау
Өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану
Стоматология негіздері
Жүрек-тамыр жүйесінің мультифакториялық ауруларының патогенетикалық негіздері.
Постковидты инфекциясы бар науқастардың эндокриндік бұзылыстарының патофизиологиялық механизмдері
Оқыту нәтижелері
- Зерттеу аясында идеяларды жүзеге асыруға ықпал ететін білімнің зерттелген саласында тиісті білімдерін көрсетеді
- Тиімді нәтижеге жету үшін медициналық және биомедициналық зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолданған кезде, әдістеме мен ғылыми білімге сәйкес зерттелетін бағыттағы ғылыми білімді дамытудың заманауи тенденциялары туралы білімді қолданады
- Жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін өзінің оқытушылық қызметінде қолданады
- Денсаулық сақтау мен медицина ғылымының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы; медициналық ЖОО-да пәндерді оқыту және заманауи әдіснамасы туралы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы білімді меңгерген
- Жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдайды және шешім қабылдайды
- Ақпаратты түсіндіру кезінде ғылыми зерттеулер жүргізуге және ЖОО-да оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілінде еркін сөйлей алады
- Процестер мен құбылыстарды талдаудың қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген
- Алған білімдерін заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу үшін қолданады
- Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылайды.
- Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық ресімдеу білімін қолданады
- Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесіне оқыту дағдылары бар; докторантурада күнделікті кәсіби қызмет және білім алуды жалғастыру үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету
- Білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық түрде жобалауға қабілетті
- Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті