Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10123 Іргелі медицина в ҚМУ

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім және ғылым ұйымдастыру ғылыми, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін жалпы және кәсіби құзыреттер отырып, ғылыми және педагог кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M143 Биомедицина
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Биоэтика негіздері

    Адамның қатысуымен биомедициналық зерттеулерді этикалық және құқықтық қамтамасыз ету. Зерттеу жүргізудің этикалық нормаларын, Әдеп жөніндегі Комитеттердің қызметін реттейтін құжаттар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дәлелді медицина негіздері

    Дәлелді медицинаның негіздеріне аурудың клиникалық ағымын болжамдардың дәлдігін, клиникалық зерттеулер мен дәлелдемелер базасын қамтамасыз ету үшін қатаң ғылыми әдістерді қолдана отырып зерттеу кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биостатистика

    Статистикалық талдау әдістері, оларды фармацевтикалық зерттеулерде қолдану; статистикалық материалды өңдеуде компьютерлік технологияларды қолдану. Медициналық-биологиялық зерттеулер статистикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер методологиясының негіздері

    Ғылыми зерттеулер саласындағы ұлттық және халықаралық құқық негіздері: QPBR, GLP, GLP, GCLP және т.б. Медицинадағы ғылыми зерттеулер. Қаржыландыру көздері бойынша ғылыми-зерттеу бағдарламалары. Гранттарды іздеу және тарту. Ғылыми жобалар мен гранттық өтінімдер жазу. Зерттеу әдістемесі. Сипаттамалық және аналитикалық зерттеулер. Жүйелі шолу. Мета-талдау. Ақпарат жинау. Деректерді өңдеу. Зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды қалыптастыру. Зерттеу нәтижелерін енгізу, зияткерлік құқықтарды қорғау (патенттеу). Зерттеу жұмыстарын жобалауға қойылатын жалпы талаптар мен ережелер. Зерттеу жұмыстарын шолу. Баспаға жариялауға ғылыми материалдарды дайындау. Рецензияланған журналдарда жарияланымдар, мақалалар жазудың жалпы ережелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Магистрлік зерттеуді дайындау (Мәселені қою, жаңалықты іздеу, Зерттеу дизайны).

    Диссертация ғылыми жұмыс ретінде. Магистрлік зерттеудің мәні мен ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категориялары (түсініктері). Кәсіби қызметтегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін, психологиялық факторлардың рөлін және тиімді қарым-қатынас процесінің детерминанттарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Молекулалық биофизика негіздері

    Полимер молекулаларының кеңістіктік конфигурациясы. Макромолекулалардағы әр түрлі әрекеттесу түрлері. Биополимерлердің конформациялық энергиясы және кеңістіктегі ұйымдастырылуы. Ақуыздар динамикасы. Белоктардың кеңістіктік құрылымын тұрақтандыратын күштер. Термодинамиканың элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылымның тарихы және философиясы

    Мәселелердің философиялық талдау тәсілдері мен әдістері; ғылыми танымның түрлері мен әдістері, олардың эволюциясы; әлемдік тарихи процесстің негізгі заңдылықтары және даму тенденциясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биоинформатика негіздері

    Ақуыздар тізбегін жылдам іздеу мен визуализациялаудың негізгі әдістері, қызметтері мен бағдарламалары. Ақуыздар тізбегінің мәліметтер базасы және сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Биохимия негіздерімен өсімдіктер физиологиясы

    Бұл курстың негізгі мақсаты - өсімдік организмінде жасушалық және ағзалық деңгейде жүретін процестерді реттеу механизмдерімен танысу. Өсімдіктер тіршілігін жарықпен реттеудің келесі мәселелері қарастырылады: фотосинтездеу аппаратын ұйымдастыру, фотосинтездің жарық кезеңі, фотофосфорлану, фотосинтездің қараңғы кезеңі, стресс жағдайларының фотосинтез процесіне әсері. Өсімдіктің физикалық, химиялық және биологиялық табиғат факторларына бейімделу механизмдері қарастырылған. Өсімдіктердің гормоналды реттеу жүйесіне ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Бұл курстың бағдарламасы академиялық ортада жұмыс істеуге, шетелдік мамандармен байланыс орнатуға, ғылыми еңбектер жазуға және рецензияланған журналдарда жариялауға қажетті шет тілінің білімі мен дағдыларын жақсартуға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қанайналым жүйесі ауруларының клиникалық-зертханалық диагностикасы

    Қан айналымы жүйесі ауруларын зертханалық диагностикалаудың заманауи әдістері. Науқасты зертханалық тексеру жоспарын жасау. Нәтижелерді клиникалық түсіндіру. Зертханалық диагностиканың клиникалық медицинамен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сот-медициналық сараптама

    Сот-медициналық сараптаманы жүзеге асыру Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтауға және өмір мен денсаулыққа қол сұғушылықтан сот арқылы қорғауға конституциялық құқықтарын іске асыру болып және медициналық қызметкерлердің кәсіби-лауазымдық құқық бұзушылықтары табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Қазіргі заманғы педагогиканың базалық қағидаттары және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері, педагогиканың негізгі санаттары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Екінші реттік өсімдік метаболиттері

    Пәннің негізгі бөлімінде екінші деңгейлі метаболиттердің әртүрлі топтарының жалпы сипаттамалары, олардың биосинтезінің негізгі жолдары және медицинада қолданылуы қарастырылады. Екінші метаболиттерді локализациялау және өсімдіктер әлемінде таралу мәселелеріне ерекше назар аударылады. Сонымен қатар физикалық-химиялық зерттеу әдістерінің қысқаша сипаттамасы және екінші реттік қосылыстардың негізгі топтарын анықтауға ғылыми-әдістемелік тәсілдер қарастырылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистикалық әдістер

    Статистикалық критерийлерді қолдану арқылы сандық, сапалық биомедициналық мәліметтерді ұсыну, сипаттау, талдау бойынша практикалық дағдыларды үйрету, биология мен медицинада болжам жасау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Молекулалық клиникалық диагностика

    Молекулалық диагностиканың заманауи әдістерінің негіздері. Бұл әдістердің жүрек-тамыр жүйесінің жиі кездесетін ауруларын диагностикалаудағы маңызы. Молекулярлық-клиникалық диагностика нәтижелерін түсіндіру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Типтік метаболикалық бұзылуларды түзетудің патогенетикалық принциптері

    Пәнді оқу кезінде студенттерге метаболикалық бұзылулар туралы білім беріледі: су-электролит, қышқыл-негіз, көмірсу, липид, ақуыз, минерал, витамин. Су-электролит балансының реттелуі, қышқыл-негіз балансының бұзылуының негізгі себептері мен механизмдері, олардың негізгі формалары мен зерттеу әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аурудың патофизиологиялық негіздері

    Жалпы нозологияның негізгі түсініктері. Патологиялық процестерді модельдеу. Сыртқы және ішкі орта факторларының патогендік әсерін көбейту. Тератогендік факторларды модельдеудің ғылыми негіздері. Патологиядағы организмнің реактивтілігі мен қарсыласуының рөлі. Патологиядағы конституция мен тұқымқуалаушылықтың рөлі. Мультифакторлы аурулардың патогенезіндегі генетикалық факторлар. Патологияның негізі ретінде тұқым қуалайтын белгілердің өзгергіштігі. Дененің зақымдануға жалпы реакциялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медициналық құқық

    Сот-медициналық сараптаманы жүзеге асыру Қазақстан Республикасы азаматтарының денсаулығын сақтауға және өмір мен денсаулыққа қол сұғушылықтан сот арқылы қорғауға конституциялық құқықтарын іске асыру болып және медициналық қызметкерлердің кәсіби-лауазымдық құқық бұзушылықтары табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ақуыз құрылымдарын модельдеу

    Домендердің құрылымдық классификациясы. Ақуыз құрылымын модельдеу алгоритмдеріне шолу. Белоктардың құрылымдық домендерін анықтау алгоритмдері. Үлгілер негізінде модельдеу. Шаблондар негізінде құрылымдарды құру алгоритмдері. Жаңа құрылымдарды модельдеу. Ақуыз құрылымының моделін құру үшін онлайн-биоинформатика қызметтерін пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құрылымдық биоинформатика

    Биополимерлердің кеңістіктік құрылымын ұйымдастыру. Биомолекулалардың көрнекілігі. Биомолекулалардың құрылымын визуалдауға және манипуляциялауға арналған бағдарламалар. Биополимерлер құрылымымен жұмыс істеуге арналған биоинформатикалық ресурстар. Биомолекулалар құрылымындағы операциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биомедицинадағы жасушалық технология

    Биомедициналық зерттеулерде және медициналық практикада қолданылатын қазіргі заманғы жасушалық технологиялардың негіздерін зерттеу. Заманауи биологиялық және медициналық проблемаларды шешуде оларды пайдалану мүмкіндігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Өсімдіктер биологиясындағы молекулалық-генетикалық әдістер

    Бұл пән функционалды геномика, ақуыз химиясы және гистохимия әдістерімен, биологиялық белсенді қосылыстарды және сигналды өткізуді зерттеу әдістерімен, сонымен қатар жасуша биологиясын және жасуша құрылымын талдауды қарастырады. Өсімдік популяцияларындағы полиморфизмді анықтауға арналған молекулалық-генетикалық әдістерге назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сот - медициналық стоматология

    Сот-стоматология құқықтық жүйеге стоматологиялық дәлелдерді зерттеуді, өңдеуді және ұсынуды зерттейді. Сот стоматологиясы-бұл қоғамның құқықтық практикасының мүдделері үшін стоматологиялық мәселелерді зерттейтін сот медицинасының тәуелсіз бөлімі. Сот стоматологиясының негізгі мәселелеріне сот-стоматологиялық сараптаманың процедуралық негіздері, жарақат алған жағдайда бет пен тістің зақымдануын сот-медициналық сараптама, тістерден келтірілген зақымдануды сот-медициналық сараптама, стоматологиялық мәртебесі бойынша жеке басын сәйкестендіру жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Өсімдік геномы

    Өсімдіктер геномының ерекшеліктері, өсімдік жасушасы органеллаларының геномының құрылымы мен қызметтері қарастырылады. Генетикалық түрлендірілген өсімдіктерді құру технологиясының келесі мәселелері көрсетілген: өсімдіктердің геномына геннің ауысуы, өсімдіктердің агробактериалды трансформациясы кезіндегі қателіктер, трансгенді өсімдіктерде өз гендерінің көрінуінің өзгеруі, генетикалық түрлендірілген өсімдіктердегі трансгендердің тұқым қуалауы. Өсімдік селекциясындағы генетикалық негіз қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жеке тұлғаны сот-медициналық сәйкестендіру

    Пән жеке тұлғаны сот-медициналық сәйкестендірудің жалпы принциптерін қарастырады. Жеке тұлғаны сәйкестендіру-бұл жеке тұлғаның белгілері деп аталатын туа біткен және алынған анатомиялық, функционалдық, генетикалық және психикалық қасиеттердің ерекше ерекше кешені бар белгілі бір адамның жеке басын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қан айналымы жүйесі ауруларының эпидемиологиясы

    Жүрек-тамыр аурулары эпидемиологиясының принциптерін, тұжырымдамалары мен мәселелерін терең зерттеу. Статистикалық деректерді өңдеу нәтижелерін түсіндіру дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми хат және презентация

    Жазбаша ғылыми қарым-қатынастың ерекшеліктері, ғылыми нәтижелер мен сөйлеу дағдыларын меңгеру; Ғылыми мәтіннің барабар қысымы, мақалалардың дизайнын білу, шетел басылымдарында рефераттар; Күрделі құрылымды, дәл және айқын дәлелді ескере отырып, білімді интеграциялау, қиындықтармен күресе отырып және пайымдауды қабылдау; Таңдалған аймақта әрі қарай зерттеу және мақаланың немесе презентация нысанындағы жұмыстың нәтижелерін көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жүрек-қан тамырлары ауруларының молекулалық-генетикалық негіздері

    Жүрек-тамыр жүйесі ауруларының дамуындағы заманауи молекулалық-генетикалық аспектілер. Генетикалық кардиологияның негіздері, жүрек-тамыр ауруларының клиникалық полиморфизмінің этиологиясы мен патогенезін түсінудегі молекулалық генетиканың рөлі. Генетикалық қауіптерді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Гомологиялық ақуыздар тобын филогенетикалық талдау

    Гомологиялық белоктарды іздеңіз. Ақуыздың домендік құрылымын зерттеу. Зерттелетін доменді таңдау. Зерттелген отбасының ақуыздарының тізімін құру. Ақуыздарды туралаңыз. Талданатын ақуыздар тобының филогенетикалық ағаштарының құрылысы. Туыс отбасыларды іздеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Биополимерлер арасындағы өзара әрекеттесуді модельдеу

    Ақуыз-ақуыз интерфейстері. Ақуыз интерфейстерінің сипаттамасы. Ақуыз кешендеріндегі құрылымдардың өзара оңтайлы орналасуын іздеу. Ақуыздардың пластикасы. Биополимер модельдеріндегі эксперименттердің жәдігерлері. Ақуыз кешендерінің модельдерінің сапасын бағалау. Жасанды құрылымдарды құру. Ақуыз кешендерінің құрылымын модельдеу алгоритмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бейімделудің бұзылуының патофизиологиялық және медициналық-әлеуметтік аспектілері

    Бейімделу және дезадаптация, даму механизмі. Оқшауланған күйде стресс гормонының деңгейі (гликемия, катехоламиндер, кортизол). Халықтың денсаулық деңгейін болжауға арналған сауалнама әдісінің мәні.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Экстремалды жағдайлардың патофизиологиясы

    Пәнді оқу барысында студенттерге «ауыру» ұғымының анықтамасы, ауыру механизмдері туралы білім беріледі. Ауырсынудың классификациясы. белгілі бір ауыру синдромдарының этиологиясы мен патогенезі. Ауырсыну терапиясының патогенетикалық принциптері. Стресс дамуының себебін зерттеу. Стресс дамуының кезеңдері. Стресті іске асыратын және шектейтін жүйелер туралы білімді игеру. Стрестің организмге патогендік әсерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Белоктардың белсенді орталығы мен ферментативті белсенділігі құрылымын болжау

    Ақуыздың қызметін болжау әдістері. Гомологияға негізделген әдістер. Бірізділік мотивтеріне негізделген әдістер. Ақуыз құрылымына негізделген әдістер. Геномдық контекстке негізделген әдістер Есептеуші еріткіш топографиясы. Белсенді орталықтың құрылымын болжау және сайтқа бағытталған мутагенездің мақсаттарын анықтау әдістері мен онлайн құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Aдамды сәйкестендіру

    Жеке басын растау үшін биометриялық сипаттамаларды қолдану жеке басын куәландыратын тұлға, дауыс немесе саусақ іздері сияқты физикалық сипаттамаларды қолдануды қамтиды. Саусақ ізін сәйкестендіру-қолданудың қарапайымдылығына, сыртқы араласудың болмауына және сенімділігіне байланысты биометриялық сәйкестендірудің ең сәтті технологиясы. Сот молекулалық-генетикалық сараптамасы адамның жеке басын сәйкестендіру және сот-медицина, молекулалық биология және адам генетикасы саласындағы арнайы білім негізінде қан биологиялық туыстығын анықтау мақсатында жүргізілетін сот-биологиялық зерттеу түріне жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кардио-тыныс алу жүйесінің патологиясындағы метаболикалық бұзылулардың патофизиологиялық аспектілері

    Жүрек-тыныс алу жүйесінің патологиясымен көмірсулар-липидтер алмасуының бұзылуы. Кардио-тыныс алу жүйесінің патологиясындағы спирография мен ЭКГ көрсеткіштерінің өзгеруі. Репродуктивті денсаулықтың бұзылуы: этиологиясы және патогенезі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кардиологиядағы фармакогенетикалық аспектілер

    Кардиологиядағы фармакогенетика мен фармакогенетикалық тестілеудің заманауи негіздері. Жүрек-тамыр жүйесі ауруларын диагностикалау мен емдеудегі дербестендірілген тәсіл.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ақуыздардың көлемді құрылымын және домендік ұйымын болжау

    Аминқышқылдарының тізбегі бойынша құрылымды болжау: Чоу-Фасман және ГОР әдістері; Нейрондық желіні модельдеу әдістері; «жақын көршіні» іздеу әдістері. Үш өлшемді құрылымды болжау әдістері: Гомологиялық модельдеу. Бүктеу тану. Ақуыздар саудасы. Конформациялық энергияның ғаламдық минимумын іздеу және молекулалық динамика. Ақуыздарды болжау бағдарламалары. Монте-Карло әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдік ресурстарын ұтымды пайдалану

    Бұл пән ботаникалық ресурстартану ғылымдарының келесі бөлімдерін қамтиды: ботаникалық ресурстартану тарихы, өсімдік материалдарының қорын бағалау әдістері, гүлді өсімдіктердің ценопопуляцияларының биоэкологиялық сипаттамалары, Қазақстандағы практикалық маңызды өсімдіктердің негізгі топтарының сипаттамалары, енгізу негіздері және Қазақстанда іс жүзінде маңызды өсімдіктерді өсіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Стоматология негіздері

    Бұл пәнді игерудің мақсаты Стоматология, Медициналық деонтология негіздерін, диагностиканың жалпы принциптерін, ауыз қуысы мен жақ-бет аймағының мүшелері мен тіндері ауруларының семиотикасын, жалпы практикадағы стоматологтың бастапқы кәсіби қол дағдыларын үйрету болып табылады, бұл клиникалық пәндерді игерудің негізі болып табылады: стоматологиялық науқасты тексерудің негізгі әдістерін игеру, стоматологиялық құралдармен жұмыс істеу, фантомдарда жеке стоматологиялық манипуляцияларды орындауға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жүрек-тамыр жүйесінің мультифакториялық ауруларының патогенетикалық негіздері.

    Жүрек-тамыр жүйесінің мультифаториалды аурулары. Көп факторлы аурулардың дамуындағы генетикалық және экологиялық факторлардың рөлі. тұқым -қуалаушылық ерекшеліктері. Тұқым қуалайтын кардиомиопатиялар, отбасылық гиперхолестеринемия, QT ұзартылған аралық синдромы және т. б. дамуының патогенетикалық механизмдері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Постковидты инфекциясы бар науқастардың эндокриндік бұзылыстарының патофизиологиялық механизмдері

    Ковидті инфекция, көріну механизмдері. Посткоидты инфекциямен көмірсулар - липидтер алмасуының бұзылуы. Посткоидты инфекциядағы гликемими, TSH, T3, T4, анти ТПО, кортизол деңгейінің өзгеруі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу аясында идеяларды жүзеге асыруға ықпал ететін білімнің зерттелген саласында тиісті білімдерін көрсетеді
  • Тиімді нәтижеге жету үшін медициналық және биомедициналық зерттеулерде сандық және сапалық талдау әдістерін қолданған кезде, әдістеме мен ғылыми білімге сәйкес зерттелетін бағыттағы ғылыми білімді дамытудың заманауи тенденциялары туралы білімді қолданады
  • Жоғары оқу орындарының педагогикасы мен психологиясы туралы білімдерін өзінің оқытушылық қызметінде қолданады
  • Денсаулық сақтау мен медицина ғылымының өзекті әдіснамалық және философиялық мәселелері туралы; медициналық ЖОО-да пәндерді оқыту және заманауи әдіснамасы туралы; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі туралы білімді меңгерген
  • Жаңа бейтаныс жағдайларда зерттеу міндеттерін шешу үшін толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешім қабылдайды және шешім қабылдайды
  • Ақпаратты түсіндіру кезінде ғылыми зерттеулер жүргізуге және ЖОО-да оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілінде еркін сөйлей алады
  • Процестер мен құбылыстарды талдаудың қазіргі тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін объективті түсіндіру және сыни бағалау әдістерін меңгерген
  • Алған білімдерін заманауи ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-аналитикалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыстарды жүргізу үшін қолданады
  • Диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба және т. б. түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылайды.
  • Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация; шешендік өнер, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық ресімдеу білімін қолданады
  • Кәсіби пәндерді оқыту әдістемесіне оқыту дағдылары бар; докторантурада күнделікті кәсіби қызмет және білім алуды жалғастыру үшін қажетті білімді кеңейту және тереңдету
  • Білім беру процесінде заманауи ақпараттық технологияларды қолдануға, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық түрде жобалауға қабілетті
  • Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті
Top