Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M03115 Экономика және маркетинг саласындағы әлеуметтанушы-талдаушы (EMBA) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ЕМВА бағдарламасының мақсаты: зерттеу мүдделерін іске асыру үшін алаңдар құру және күнделікті, сондай-ақ ұзақ мерзімді негізде бизнес стратегиясы мен саясатын әзірлеу үшін әлеуметтанулық зерттеудің практикалық дағдылары бар жоғары білікті менеджерлерді даярлау, сондай-ақ ұйымның мақсаттарына қол жеткізу үшін адами, қаржылық және материалдық ресурстарды басқаруды қамтиды.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M061 Әлеуметтану
-
Білім беру саласы 7M03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 7M031 Әлеуметтік ғылымдар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Нарық әлеуметтануы
Басқару әлеуметтануы
Деректерді BI-талдау (Big Data)
Әлеуметтік ғылымдар мен іскерлік басқарудағы зерттеу құралдарын жобалау
Әлеуметтік ғылымдар мен бизнес-әкімшілендірудегі статистикалық талдау әдістері (SPSS/Excel/R/Stata),
Бизнес зерттеу
Біріктірілген маркетингтік коммуникациялар (IMC)
Экономикалық әлеуметтану
Сауалнама деректерін талдау үшін SPSS негізгі функцияларын пайдалану
Маркетингтік зерттеулер және тұтынушылар ғадеті
Стратегиялық менеджмент
Зерттеу нәтижелерінің коммуникация негіздері: визуализация және презентация
Шешендік өнер
Тиімді қарым-қатынас дағдылары: презентациялар, келіссөздер, іскерлік хат алмасу
Көшбасшылық және команда құру
Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
Тайм-менеджмент
Оқыту нәтижелері
- Бизнестің орта мерзімді және ұзақ мерзімді міндеттерін шешуге бағытталған әлеуметтік және бизнес-зерттеулерді практикада ұйымдастыру
- Стратегиялық міндеттерге қол жеткізу мақсатында Бағыныстылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын қолдану, команданы басқару, бірге жұмыс істеу және басқа қатысушыларға көмектесу, көшбасшылық қасиеттерді көрсету
- мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) кәсіпорындардың іскерлік коммуникациялық ортасын басқару, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыстың негізгі қағидаттарын айқындау
- бизнес-әкімшілендірудегі деректерді талдау үшін әлеуметтанушылық әдістерді қолдану
- бизнес-үдерістерді басқару кезінде проблемалардың әртүрлі шешімдерін және күрделі жағдайлардан шығуды таңдау
- визуализация және презентация көмегімен, сондай-ақ түрлі құралдар мен бұқаралық ақпарат құралдарын пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін ресімдеу кезінде тиімді коммуникацияларды таңдау
- басқару қызметімен байланысты әлеуметтік-басқарушылық және бизнес процестерді және қоғамның жұмыс істеуі мен дамуы процесінде туындайтын әлеуметтік проблемаларды талдау үшін стратегиялар мен құралдарды таңдау
- ыңғайлы психологиялық қарым – қатынасты және ымыраға және ынтымақтастыққа қол жеткізуге бағытталған түрлі стратегиялар мен тактикаларды іске асыра отырып, іскер серіктестермен тиімді өзара іс-қимылды ұйымдастыру