7M04139 EMBA Қонақжайлылық және демалысты басқару в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың өзгермелі әлемде стратегиялық басқару, сонымен қатар қонақжайлылық пен демалысты басқару индустриясындағы іскерлік қызмет бабында көтерілу құзыретін қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 60
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Сандық трансформация және мәліметтер аналитикасы
Пәнді оқу аясында магистрант қонақжайлылық және бос уақыт саласындағы бизнес-үдерістер қызметін цифрлық трансформациялаудың негізгі тәсілдерін меңгереді, деректерді талдаудың цифрлық технологияларын, оның ішінде қаржылық технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастырады, бұлтты ERP жүйесінің цифрлық ортасында кәсіпорынның бизнес-үдерістерін визуализациялауға қабілетті болады, цифрлық трансформация құралдарын қолдану және деректерді талдауды жүргізу бойынша алгаритмдерді құру саласындағы өзекті білімді толық меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығындарды бақылау (F&B Cost control)
Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіпорын қызметінің шығындары мен нәтижелерін басқару, басқарушылық шешімдер қабылдау үшін есептік ақпаратты пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу шеңберінде магистранттар қонақжайлық және бос уақыт кәсіпорындарындағы шығындарды есепке алудың өзекті әдістерін; шығындарды басқарудың негізгі тәсілдерін; қонақжайлық және бос уақыт саласындағы инвестициялық және өзге де жобаларды әзірлеу шеңберіндегі шығындарды есепке алу әдістемесін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Отельдер девелопменті және жылжымайтын мүлікке инвестициялар
Бағдарламаның мақсаты қонақ үй бизнесі саласындағы жылжымайтын мүлікті басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру, қонақжайлылық саласындағы Даму қызметінің негізгі ерекшеліктерін зерттеу, жылжымайтын мүлікке инвестициялық салымдардың тиімділігін бағалаудың негізгі әдістерін қарастыру, қонақжайлылық саласындағы жылжымайтын мүлікті тиімді басқарудың негізгі әдістері туралы түсінік беру болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Курсты игерудің мақсаттары: магистранттың кәсіпорынды стратегиялық басқару саласындағы білімі мен дағдыларын, сондай-ақ тұрақсыз сыртқы орта жағдайында кәсіпорынды стратегиялық басқару ерекшеліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; стратегиялық талдау негізінде кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын тұжырымдау қабілетін дамыту, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін зерделеу және бос уақыт пен қонақжайлылық саласындағы кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдау болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Табыстарды басқару (Yield management)
Табысты басқару дегеніміз-тұтынушылардың мінез-құлқын микронарық деңгейінде болжайтын және кірістің максималды өсуі үшін өнімдер мен бағалардың қол жетімділігін оңтайландыратын тәртіпті аналитиканы қолдану. Бұл пәннің мәні тұтынушылардың өнімнің құндылығын түсінуінде және бағаны дәл үйлестіруде, клиенттердің әр сегменті үшін өнімдердің орналасуы мен қол жетімділігінде
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы бизнес-стратегиялар/ Бизнес-стратегии в сфере гостеприимства
Пән қонақжайлылық пен демалыс саласындағы жетекші кәсіпорындар, соның ішінде халықаралық қонақ үй тізбектері жүзеге асыратын негізгі бизнес-стратегияларды зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде магистрант еуропалық, сондай-ақ азиялық қонақ үй кәсіпорындары іске асыратын қолданыстағы бизнес-стратегиялар туралы ақпаратты, кәсіпорын қызметінің шарттарына сәйкес келетін неғұрлым оңтайлы стратегияларды айқындаудың практикалық дағдыларын, бизнес-стратегияларды басқару әдістерін және олардың ұзақ мерзімді кезеңдегі тиімділігін бағалауды меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласында брендті басқару
Пәнді игерудің мақсаты қонақжайлылық пен демалыс саласында бренд құру және басқару технологиялары саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу шеңберінде мынадай міндеттер шешіледі: брендті зерттеу және талдау, жоспарлау және бағалау саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру; брендпен жұмыс істеудің практикалық әдістемелері мен құралдарын игеру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнес зерттеу
Аталған пәнді оқи отырып магистранттар HR мәліметтердің сәйкес көздерімен, жұмысқа қанағаттанудың негізгі факторларымен (еңбек ақы, әлеуметтік пакет, мансаптық өсу болашағы, кәсіби даму мүмкіндіктері), зерттеу жүргізу және мәліметтерді талдау әдістемесімен танысады. Сонымен қатар Компанияның Жұмыс беруші ретінде тартымдылығын бағалау әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Стратегиялық маркетинг және қонақжайлылықтағы сатылым
Пәнді игерудің мақсаты стратегиялық маркетинг құралдарын қолдану әдістері, сондай-ақ қонақ үй бизнесінде сатуды ұйымдастырудың заманауи әдістері туралы кәсіби білім жүйесіне ие мамандарды даярлау болып табылады. Курс қонақ үй кәсіпорнының сату қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және басқарудың іргелі теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларды қазіргі жағдайда қонақ үй өнімін сату технологияларының тетігі туралы хабардар етуді көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сән салтанат пен қонақжайлылық индустриясындағы блокчейн
Блокчейн-бұл интернетте ашық қол жетімді мәліметтер базасы. Пәнді оқу магистранттарға қонақжайлылық пен демалыс саласында блокчейн технологияларымен жұмыс істеудің теориялық білімі мен практикалық дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Курсты зерттеу аясында саяхатшылар брондау қызметтері арқылы сатып алатын қызметтер үшін қонақ үй желілерінің комиссиялық төлемдері туралы есептерді салыстыру, бақылау және құру дағдылары игеріледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық пен демалыс саласындағы инвестициялық стратегиялар
Пәнді оқытудың мақсаты қонақжайлылық және демалыс саласындағы инвестицияларды басқару саласындағы заманауи білімді қалыптастыру, инвестициялық менеджмент теориясы мен практикасының өзара әрекеттесуінің маңызды негіздерін ашу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант инвестициялық менеджментті ұйымдастырудың функциялары мен негізгі қағидаларын, қонақжайлылық пен демалыс саласындағы инвестициялық қызметті реттейтін нормативтік құжаттар мен әдістемелік материалдарды білетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инновациялық ойлау және қонақжайлылық саласындағы креативтілік
Пәннің мазмұны келесі мәселелерді қамтиды: инновациялық ойлау дағдыларын қалыптастыру; қызметтерді ілгерілетудің креативті шешімдерін әзірлеу бойынша командамен жұмыс жасай білу, ұжымда да, жеке тұлғада да инновациялық ойлауды құрудың негізгі әдістерін зерттеу, қонақжайлылық пен демалыс саласындағы инновациялық үдерістерді басқару ерекшеліктерін қарастыру. Сонымен қатар, пән қонақ үй бизнесі саласындағы инновациялық технологиялар нарығын дамыту идеясын қалыптастыруды көздейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі дизайн-ойлау
Курсты оқытудың мақсаты кәсіпкерлік қызметті дамытудың қазіргі заманғы шындықтарына сәйкес келетін бизнес-ойлауды құру және дамыту көрінісін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу шеңберінде магистрант ойлау технологиясының даму эволюциясының негізгі кезеңдерін, бизнес ойлаудың заманауи дизайнының негізгі сипаттамаларын, сызықтық және сызықтық емес ойлау модельдерін, ойлау дизайнын қалыптастырудағы эвристика мен креативтіліктің рөлін, креативті үдерістің құрылымын, шығармашылық үдерісті қарқындату әдістерін білетін болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық пен демалыс саласындағы мәдениаралық және бизнес-коммуникациялар технологиясы
Курстың міндеттері: әр түрлі халықтардың экономикалық өмірі мен іскерлік мінез-құлқын ұйымдастырудағы айырмашылықтар туралы түсініктерді дамыту; магистранттарды мәдениетаралық бизнес-коммуникацияның негізгі тұжырымдамалары мен мәселелерімен, іскерлік қарым-қатынас стилдерімен таныстыру, әлем елдерінің ұлттық-мәдени ерекшеліктерін және оларға жаһанданудың әсерін зерделеу; табысты іскерлік мәдениетаралық қарым-қатынастың ғылыми критерийлерін және қонақжайлылық пен бос уақыт индустриясында бизнес-үдерістерді жүргізу саласында тиімді коммуникация жүргізу дағдыларын
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби өмір стилін басқару
Пән қонақжайлылық пен демалыс саласындағы кәсіби өмірдің негізгі стильдерін зерттеуге бағытталған. Қонақжайлылық пен демалыс саласындағы кәсіби мансапты дамыту ерекшеліктерін ашуға, негізгі құндылықтар мен олардың ерекшеліктерін анықтауға бағытталған мәселелер шеңберін қарастырады. Кәсіби өмір салтын басқарудың негізгі аспектілерін зерделейді, сондай-ақ іскерлік ортаның әртүрлі орталарында кәсіби мүдделерді ілгерілету қағидаттарын қарайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және эмоционалды интеллект
Курс магистранттарға командада қалай тиімді жұмыс істеуге, негізгі мүдделі тараптармен ынтымақтастық қарым-қатынас орнатуға, тиімді әсер етуге, күрделі әңгімелер жүргізуге және маңызды өзгерістерге ықпал ету үшін энергия мен ынта-жігер қалыптастыруға үйретеді. Модульдер жағдайларды талдау үшін эмоционалды интеллект теориясын қолдана отырып, алдыңғы қатардағы көшбасшылардың типтік мәселелерін суреттейтін жарқын әңгімелерге негізделген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дау-жанжалдарды басқару
Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттар арасында жанжалдардың теориясы мен практикасы саласында жүйеленген білім негізінде жанжалдық құзыреттілікті қалыптастыру, оларды реттеу жолдары мен құралдары, келіссөздер үдерісі туралы ақпарат беру болып табылады. Пән келесі құзыреттерді қалыптастырады: жеке басының қадір-қасиеті мен кемшіліктерін сыни бағалай білу, сынға сындарлы түрде ден қою; ұжымдағы еңбек даулары мен жанжалдарының туындау және шешілу негіздерін білу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби мансапты тұрақты дамыту
Пән ұйымда мансапты басқару және персоналдың тұрақты дамуы үшін негізгі маңызы бар мәселелерді көрсетеді. Мансапты жоспарлау және тұрақты дамыту жеке және ұйымдастырушылық деңгейлерде қарастырылады. Ұйымның мансаптық ортасы мен мансаптық кеңістігінің тұрақты даму мәселелеріне, сондай-ақ мансаптың гендерлік аспектілеріне ерекше назар аударылды. Мансапты жоспарлау және мансаптық кеңес беруде қолдануға ұсынылатын технологиялар мен диагностикалық әдістер ұсынылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару стратегиясы
Пәнді оқу барысында қонақжайлылық және бос уақыт индустриясы кәсіпорындарындағы адами ресурстарды басқару мәселелері, бейімделу, қызметкерлерді ынталандыру және бағалау мәселелері қарастырылады. Пәнді оқу теориялық және әдіснамалық білімнің негізін, сондай-ақ стратегиялық басымдықтар аясында ұжымдық жоспарлау және жасақтау адами ресурстарды стратегиялық басқару бойынша жұмыс дағдыларын беруге бағытталған
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Заманауи нарықтық ортадағы қонақжайлылық пен демалыс саласы ұйымдарының қызметін стратегиялық тұрғыдан басқару ерекшелігін біледі
- Қонақ үй кәсіпорындары бөлімшелерінің қызмет ерекшеліктерін біледі, сонымен қатар жылдам өзгермелі нарықтық орта мен тұтынушы қалауларының жағдайында олардың негізгі даму басымдылықтарын анықтауға қабілетті
- Қонақжайлылық саласы кәсіпорындарының қызығушылық тудырған жақтармен (стейкхолдерлермен) іскерлік коммуникациялық ортасын қалыптастыра біледі, олардың ұзақ мерзімді келешектегі негізгі жұмыс принциптерін анықтауға қабілетті
- Көшбасшылық қабілеттерін көрсете алады, стратегиялық міндеттерге қол жеткізу мақсатында қол астындағыларға ықпал ету құралдарын қолдану ерекшеліктерін біледі
- Қонақ үй бизнесін басқарудың заманауи тәсілдерін қолдану және сұранысқа ие демалыс қызметін ұйымдастыру дағдыларына ие
- Қонақ үй менеджментінің аналитикалық әдістерін, қонақжайлылық пен демалыс индустриясы кәсіпорындарының дамуын болжау әдістерін, мәселерді талдау және шешу әдістерін, сонымен қатар шешім қабылдау және оларды тәжірибеде жүзеге асыру әдістерін қолдануға қабілетті
- Қонақ үй бизнесін жахандандырудың мәнін түсінеді, нарықтың негізгі даму трендтерін анықтай алады, тұтынушылардың қалауларын ескере отырып қонақ үй қызметтерін жылжытуды басқаруға қабілетті
- Қонақжайлылық саласында бизнес дамуының проблемалық аспектілеріне талдау жасай алады және қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындары шаруашылық қызметінің ерекшеліктерін ескере отырып басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті
- Қалыптасқан еңбек жағдайларына бейімделе алады және өзгерістерді ескере отырып тұлғалық өсу стратегиясын жасақтауға қабілетті
- Маркетинг құралдарын пайдалану дағдыларына ие, заманауи жағдайларға сәйкес маркетингтік стратегияларды жасауға және оларды жүзеге асыру процесін басқаруға қабілетті
- Әлемдік нарық тенденцияларын ескере отырып бәсекелестік орта ерекшеліктерін анықтай алады, нарықтағы стратегиялық мүмкіндіктерді таба алады, жеңісті бәсекелестік стратегияларын қалыптастыруға және олардың жүзеге асуын басқаруға қабілетті
- Қызмет көрсету сапасын басқару және қонақтарға ыңғайлы жағдай жасау тәсілдерін біледі, даулы жағдайларды басқара алады, сонымен қатар қонақ үй кәсіпорындарының ішкі нарықпен қатар халықаралық нарықтағы имиджін қамтамасыз ету шараларын анықтау және басқаруға қабілетті