Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M04140 Жеке өмірлік бизнес-стратегиясы (қызмет көрсету саласында) (EMBA) в Лев Николаевич Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Магистранттардың өзгермелі әлемде стратегиялық басқару, сонымен қатар қонақжайлылық пен демалысты басқару индустриясындағы іскерлік қызмет бабында көтерілу құзыретін қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бизнес-стратегиялар және белгісіздік шарттарда басқару
Сервис саласында дағдарысқа қарсы басқару
Қонақжайлылық саласында брендті басқару
Event marketing және Event-management, оқиғалық іс шараларды ұйымдастыру
E-commerce және маркетингтік ортаны басқару
Стратегиялық менеджмент
Сандық трансформация және мәліметтер аналитикасы
Бизнес зерттеу
Сервис саласында имиджды қалыптастыру және PR, PR және БАҚ құрылымдары арасында байланысты орнату
Стратегиялық маркетинг және қонақжайлылықтағы сатылым
Коммуникациялық стратегияларды құру, PR трансформациясы және пікір қалыптастырушы көшбасшыларымен ара қатынас орнату
Бизнестегі дизайн-ойлау
Қонақжайлылық пен демалыс саласындағы мәдениаралық және бизнес-коммуникациялар технологиясы
Өзіндік өнімділік және дағдарыс жағдайындағы өзіндік менеджмент
Инновациялық ойлау және қонақжайлылық саласындағы креативтілік
Көшбасшылық және эмоционалды интеллект
Дау-жанжалдарды басқару
HR-үрдістерді онтайландыру, ынталандыру және KPI жүйесін құру
Кәсіби өмір стилін басқару
Адам ресурстарын басқару стратегиясы
-
2 Оқу жылы
Корпоративті қаржы және құнды қалыптастыру
Табыстарды басқару (Yield management)
Жобаларды басқару және сервис саласындағы инвестициялық стратегиялар
Шығындарды бақылау (F&B Cost control)
Отельдер девелопменті және жылжымайтын мүлікке инвестициялар
Қаржылық талдау және қаржылық модельдерді құру
Оқыту нәтижелері
- Ұйымдар қызметінің стратегиялық позициясынан сервис, қонақжайлық және бос уақыт саласындағы бизнес-процестерді іскерлік әкімшілендірудің ерекшелігін біледі
- Кәсіби ортаны басқару ерекшеліктерін біледі, сондай-ақ тез өзгеретін нарықтық орта және тұтынушылық қалаулар жағдайында олардың дамуының негізгі басымдықтарын анықтай алады
- Мүдделі тараптармен (стейкхолдерлермен) сервис, қонақжайлық және бос уақыт саласы кәсіпорындарының іскерлік коммуникациялық ортасын қалыптастыра алады, ұзақ мерзімді перспективада сыртқы контекст жағдайында жұмыстың негізгі қағидаттарын анықтай алады
- Көшбасшылық қасиеттерді көрсете алады, стратегиялық міндеттерге қол жеткізу мақсатында Бағыныстылардың мінез-құлқына әсер ету құралдарын қолдану ерекшеліктерін біледі, мультимәдени ортада мінез-құлық дизайнын жасай алады
- Қызмет көрсету, Қонақжайлылық және бос уақыт саласында бизнесті басқарудың заманауи тәсілдерін қолдану дағдысы бар
- Менеджменттің аналитикалық әдістерін, кәсіпорынның сервис, қонақжайлық және бос уақыт саласындағы дамуын диагностикалау әдістерін, мәселелерді талдау және шешу, сондай-ақ шешім қабылдау және оларды практикада іске асыру әдістерін қолдануға қабілетті
- Бизнестің жаһандануының мәнін түсінеді, нарық дамуының негізгі трендтерін анықтай алады, мультимәдени тұтынушылық сұранысты ескере отырып, қызметтерді жылжытуды басқара алады
- Сервис, қонақжайлық және бос уақыт саласында бизнесті дамытудың проблемалық аспектілерін талдай алады, сервис, қонақжайлық және бос уақыт саласындағы кәсіпорынның шаруашылық қызметінің бірегейлігін ескере отырып, басқарушылық шешімдерді түрлендіре алады
- Қалыптасқан еңбек жағдайларына бейімделе алады және уақыттың стратегиялық көкжиегінде орын алуы мүмкін өзгерістерді ескере отырып, жеке өсу стратегиясын жасай алады
- Маркетинг құралдарын пайдалану, заманауи шарттарға сәйкес келетін маркетингтік стратегияларды әзірлеу және оларды іске асыру процесін басқару дағдылары бар
- Нарықтың әлемдік үрдістерін есепке ала отырып, бәсекелес ортаның ерекшеліктерін анықтай алады, әртүрлі факторлардың әсерінен нарықта қалыптасатын стратегиялық мүмкіндіктерді таба алады, ұтысты бәсекелес стратегияларды әзірлей алады және олардың іске асырылуын басқара алады
- Қызмет көрсету сапасын басқару және қонақтың келуіне қолайлы жағдай жасау тәсілдерін біледі, жанжалды жағдайларды басқара алады, сондай-ақ ішкі және халықаралық нарықта кәсіпорынның имиджін қамтамасыз ету іс-шараларын анықтай және басқара алады
- Қаржы ресурстарын басқару ерекшеліктерін біледі, перспективалық қаржы модельдерін құра алады, ұйымның инвестициялық тартымдылығын және тұрақты дамуын қамтамасыз ете алады, сондай-ақ жоба/процесс шеңберіндегі өзара іс-қимыл схемаларындағы өзгерістерді басқара алады