Жаңа білім беру бағдарламасы

7M03120 Саясаттану (Еуропа және Азия:ЕО-дағы мәдени дипломатия және геосаясат) (қос дипломдық) в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • XXI ғасырдың геосаясатындағы көп өлшемді дипломатия (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қоғамдық дипломатияның теориялық аспектілерін анықтау.. Мазмұны: қоғамдық дипломатияны талдаудың теориялық аспектілері мен тәсілдері. Қоғамдық дипломатияның әскери өлшемі. Қатерлерге қарсы іс-қимылда ресми және жария дипломатияның өзара іс-қимылы. Сандық қоғамдық дипломатия қақтығыстарды шешу құралы ретінде. Құзыреттер: қазіргі әлемнің геосаяси процестеріне жария дипломатияның көмегімен ықпал ету арналарын білу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еуропалық Одақтың геосаясаты және Қиыр Шығыс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ЕО геосаясатындағы негізгі теориялық көзқарастарды талдау және салыстырмалы перспективада мемлекеттердің геосаяси жағдайының ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: Еуропалық Одақтың геосаяси жағдайы және сыртқы саяси басымдықтары. Шағын аумақтық құрылымдардың бірге өмір сүруі норма ретінде. Құзыреттер: саяси саладағы геосаяси білімнің рөлін талдау және саяси талдау үшін геосаяси номенклатураны таба, бағалай және пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    C1, C2 (тілдік мамандықтар) деңгейінде шет тілін меңгеру, монологтық және диалогтық нысанда LSP байланысы (есеп, презентация, әңгіме, дискуссия). Ғылыми стильдің грамматикасын ауызша, жазбаша түрде зерттеу. Ақпараттық және кәсіби хабарламаларды тыңдау. Ғылыми мақалалар, есептер, жобалар жазу, жобалау және т.б. Сөздіктермен, анықтамалықтармен жұмыс. Екі жақты аудармадағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Басқару психологиясы - басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Психологиялық жағдайды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Диагностика және басқару және ішкі жүйенің өзгерістері туралы болжау; бағыныштылардың қызмет бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Көшбасшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеттері. Диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін құру және басқару бойынша кеңес беру түріндегі практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Мазмұны: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шекара маңы өңірлері және трансшекаралық ынтымақтастық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: трансшекаралық ынтымақтастықты бейбітшілік құру және превентивті дипломатия ісіндегі табыстың негізгі факторы ретінде зерттеу. Мазмұны: трансшекаралық ынтымақтастық сыртқы экономикалық, экологиялық және мәдени-ағартушылық қызметтің әртүрлі нысандағы аймақтық деңгейдегі ерекше нысаны ретінде. Құзыреттері: тиісті әлемдік институттарға қосымша өңірлік бірлестіктерді, сол сияқты мамандандырылған халықаралық ұйымдар жүйесін құруға жәрдемдесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық делдалдық және келіссөздер жүргізу. (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдениеттердің сипаттамаларының келіссөздерге әсер ету мәселесін анықтау. Мазмұны: мәдениетаралық коммуникация теориясы және байланысты пәндер. Келіссөздер мәдениеті ұғымы. Мәдениетаралық коммуникация және мәдениетаралық қақтығыс. Құзыреттер: тиімді келіссөздер жүргізу шарттарын белгілей білу, мәдени айырмашылықтар мен ерекшеліктерді көрнекі түрде көрсету үшін екі мәдениеттің (қазақ және болгар) бірқатар белгілері бойынша салыстырмалы сипаттамасын пайдалана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Саяси психология және халықаралық қатынастар (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық қатынастардағы саяси психологияның рөлін зерттеу. Мазмұны: әр түрлі елдердің саяси элитасын зерттеу. Халықаралық қайшылықтар мен қақтығыстарды келіссөздер мен реттеудің психологиялық механизмдері. Жеке және ұжымдық субъектілердің психикалық процестерін зерттеу. Құзыреттер: саяси оқиғаларды түсіндіру үшін психологиялық теорияны қолдану және халықаралық қақтығыстарды шешуде, мемлекетаралық қатынастарда тұрақтылықты сақтауда білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру негіздерімен таныстыру, ғылыми экспериментті жоспарлаудың принциптері мен әдістерін үйрету. Мазмұны: ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың негізгі түсініктері мен принциптері. Құзыреттер: зерттеулер жүргізу үшін мамандандырылған теориялық және практикалық білімді пайдалану, ғылыми міндеттерді шешу үшін деректерді түсіндіру әдістерін қолдану қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХІ ғасырдағы геосаясат: Қара теңіз аймағы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қара теңіз аймағындағы күрделі геосаяси процестерді қарастыру және талдау. Мазмұны: Қара теңіз аймағы геосаяси қарама-қайшылықтардың шоғырлануының маңызды аймақтарының бірі ретінде. Қара теңіз елдері мен аймақтық мемлекеттердің мүдделері. Көмірсутегі шикізатының көліктік артериялары мен экспорттық бағыттарын бақылау. Құзыреттер: ішкі өңірлік құралдарды пайдалана отырып, қазіргі заманғы ахуалды талдау, сол сияқты сыртқы макро-саяси факторлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕО мәдени саясатын жүзеге асыру. (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ЕО мәдени саясатының теориялық аспектілерін зерттеу. Мазмұны: ЕО-ның мәдениет саласындағы негізгі бағдарламаларының сипаттамасы. ЕО сыртқы мәдени қатынастарының сипаттамасы. Еуропалық Одақ институттары және еуропалық мәдени саясатты жүзеге асыру. Еуропалық мәдени мұра. Құзыреттер: мәдениет саласындағы еуропалық интеграцияның тарихы туралы, ЕО мәдени саясатын іске асыру туралы, мәдени дипломатия туралы білімді кеңейту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік саясаттағы Орталық Азия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Орталық Азия елдерінің әлемдік саяси жүйедегі маңызы мәселелерін қарастыру. Мазмұны: Орталық Азия өңірі қазіргі әлемнің геосаяси орталықтарының бірі ретінде. Аймақтың геосаяси рөлі. Орталық Азия өңірі бірегей геосаяси "торап"ретінде. Құзыреттер: Орталық Азиядағы өзгермелі орта жағдайында алған білімдерін қолдану қабілеті, дербес шешімдер қабылдау қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қытайдың геостратегиялық саясаты (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қытай геосаясатының бастауын, ел шекараларының геосаяси маңыздылығын, мемлекеттік мүдделерді, құрлық пен теңіз проблемаларын, әлемдік саясаттағы бірегейлікті, сыртқы саяси стратегиялардың өзгеру кезеңдерін талдау. Мазмұны: Қазақстан-Қытай қатынастарының тарихы. ҚХР Сыртқы экономикалық байланыстары. «Үлкен Қытайға» Интеграция. Қытай геосаясатының мәні. Құзыреттер: қазіргі кезеңдегі Қытайдың сыртқы саясатының негізгі басымдықтарын, қағидаттарын талдау дағдыларына ие болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Интеграциялық процестердегі жалпы және ерекше салыстырмалы талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еуропалық және еуразиялық интеграцияның жалпы және айрықша сипаттамалары мен ерекшеліктерін анықтау. Мазмұны: аймақтық интеграцияның табиғаты, мақсаттары және қайшылықтары. ЕО мен ЕАЭО-дағы ортақ нарық. ТМД және ЕАЭО қазіргі заманғы экономикалық сын-тегеуріндердің алдында тұр. ЕО: экономикалық интеграцияның нәтижелері мен қиындықтары. Құзыреттер: әлемдік карта мен шекара жүйесінің жаңа аумақтық-саяси өзгерістерін талдау қабілеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элиталық топтардың саяси мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: элитаның мінез-құлқын анықтау. Мазмұны: негізгі ұғымдар мен тәсілдер. Саясат саласындағы саяси мінез-құлық. Саяси мінез-құлықтың түрлері мен факторлары: саяси қатысу қоғамдық емес, ұйымдасқан, абсентеизм. Мақсатқа жетудің себептері, мақсаттары, құралдары. Бейімделу мінез-құлқының түрлері (Р.Мертон бойынша). Саяси әлеуметтену және әлеуметтену. Әлеуметтену агенттері. Құзіреттіліктер: электоралды мінез-құлықты және олардың негізгі бағыттарын болжай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дипломатиялық семинар (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: халықаралық қатынастар, Экономика, Құқық, қоғамдық дипломатия және тарих саласындағы ынтымақтастықты көрсету. Мазмұны: халықаралық қатынастар жүйесін трансформациялау, посткеңестік кеңістік және еуразиялық интеграция, еуропалық және еуроатлантикалық қауіпсіздік мәселелері. Құзыреттері: қазіргі заманғы халықаралық қатынастар мәселелері бойынша диалог дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мәдениет және әлеуметтік байланыстар (СУ)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдениеттің адамға әсерін және қоршаған әлемді өзгертетін әлеуметтік өзара әрекеттесуді зерттеу. Мазмұны: әлеуметтік-мәдени контекстегі адам. Адамның қоғамдағы орнын анықтайтын "әлеуметтік мәртебесі" ұғымы. Жеке тұлғаны зерттеудің теориялық модельдері: жеке тұлға, топ мүшесі, қауымдастық, белгілі бір субмәдениеттің тасымалдаушысы ретінде. Құзыреттер: қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени процестерді зерттеуге бағытталған әлеуметтік-ғылыми ойлауды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық тыңшылық, соғыс және дипломатия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экономикалық тыңшылық элементтерін және дипломатияны үнемдеуді зерттеу. Мазмұны: экономикалық дипломатия және ұлттық экономикалық мүдделер. Экономикалық дипломатия ұғымының қазіргі мазмұны. Ұлттық экономикалық қызығушылық және экономикалық қауіпсіздік. Ұлттық сауда-экономикалық мүдделерді дамыту мен жылжытудың көмегі арасындағы байланыс.Құзыреттер: экономикалық дипломатия ұғымдарының, ұлттық экономикалық мүдделер мен қақтығыстардың және ұлттық экономикалық қауіпсіздіктің өзара байланысын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Еуразия Қазіргі әлемдегі геостратегиялық аймақ ретінде
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Еуразиядағы геосаяси ойыншылар арасындағы интеграция форматтарын, қайшылықтар мен ынтымақтастық мүмкіндіктерін қарастыру. Мазмұны: өсу мен даму жағдайларын қатайту жағдайындағы әлемдегі геосаяси жағдай. Ресурстардың тапшылығы және жаңа геосаяси бәсекелестік, оның ішінде әлемдік өркениеттер орталықтары арасындағы бәсекелестік. Құзыреттер: әлемдік карта мен Еуразиядағы шекара жүйесінің өзгерістерін талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлы дала өркениетіндегі даналықтың жарқын бейнелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: даланың моральдық құндылықтарын зерттеу және олардың басқа халықтардың құндылықтар жүйесін қалыптастыруға әсері. Мазмұны: Ұлы даланың жеті қыры мен жетістіктері. Алтын адам дала өркениетінің мифологиясы мен эстетикасының бейнесі ретінде. Шығыс пен батыс мәдениетін байланыстырған Ұлы Жібек жолы. Құзыреттер: қазіргі заманғы проблемаларды дипломатиялық шешу үшін үйлесімді ішкі даму дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұтқырлық және көші-қон
    Несиелер: 5

    Мақсаты: көші-қон мәселесін әлеуметтік құбылыс ретінде зерттеу. Мазмұны: Халықаралық еңбек көші-қонының терминологиясы мен статистикасы. Халықаралық еңбек көші-қонының факторлары, үрдістері мен сипаттамалары. Халықаралық еңбек көші-қонының экономикалық және әлеуметтік салдары. Халықаралық еңбек көші-қонын реттеу. Құзыреттер: негізгі тұжырымдамалық тәсілдерді, құқықтық негіздерді, практикалық құралдарды, Халықаралық еңбек көші-қонын және ұтқырлықты реттеудің тиімділігін талдау қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Магистрлік диссертацияны рәсімдеу және қорғау
    Несиелер: 12

    Магистрлік диссертацияны дайындау мақсаты магистранттың қажетті құзыреттілік деңгейіне қол жеткізуін қамтамасыз ету, барлық қызмет түрлерін және меншіктің барлық нысандарындағы ұйымдарда сапа менеджменті жүйелерін, ұйымның барлық үдерістерін қамтитын интеграцияланған менеджмент жүйелерін әзірлеу, зерттеу, енгізу және сүйемелдеу саласындағы міндеттерді шешуге дайындығын қамтамасыз ету, сапаны үздіксіз жақсарту бойынша қызметке үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Код ON1

    саясат туралы білімнің дүниетанымдық аспектілерін анықтайды; дипломатия мен мемлекеттің табиғатын тұжырымдамалық талдау дағдыларын меңгереді;

  • Код ON2

    қазіргі мемлекетаралық қаулыларды, шешімдерді және әртүрлі әлеуметтік-мәдени байланыстарды талдау үшін геосаяси процестердің негізгі ұғымдары мен санаттарын көрсетеді және қолданады;

  • Код ON3

    саяси өмірдің ерекшеліктерін жіктейді және оларды сараптамалық-талдау қызметінде қолданады;

  • Код ON4

    саяси жүйелердің трансформациялық процестерін болжайды; кәсібилікті жетілдіруде әдістер мен құралдарды ғылыми іздеу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON5

    әртүрлі кәсіби жағдайларда коммуникативтік қасиеттерді көрсетеді; дипломатиялық ықпал етудің барабар құралдары мен технологияларын қолдана отырып, белгісіздік және тәуекелдер жағдайында шешімдер қабылдайды;

  • Код ON6

    қоғамның саяси өмірінің негізгі бағыттарын көрсетеді, геосаяси жақындасуға бағытталған халықаралық қатынастарды ұйымдастыру технологиясын меңгереді;

  • Код ON7

    әлемдегі саяси процестердің, әлемдік экономика мен жаһанданудың қазіргі заманғы даму үрдістеріне, халықаралық бәсекелестік мәселелеріне бағдарланады;

  • Код ON8

    ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі; талдау мен сараптаманың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, оларды тәжірибеде қолданады.

Top