Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03106 Мәдениеттану және мәдени саясат в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Мәдениеттану ғылымының тарихы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерді шетелдік және отандық мәдениеттану ойының тарихымен таныстыру. Мазмұны: Мәдениеттанудың ғылыми білім саласы ретінде қалыптасуы, дамуы. Мәдениет пен мәдени мектептердің заманауи тұжырымдамаларының ерекшеліктері. Мәдениет туралы ғылыми идеялар. Мәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуының негізгі кезеңдері. Құзыреттер: мәдениеттің классикалық философиясының дағдарысы және Мәдениеттанудың жаңа бағыттарының пайда болуы туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдениет теориясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мәдениет теориясының қалыптасуын және олардың негізгі категорияларын зерттеу. Мазмұны: мәдениеттің пайда болу кезеңдері. Қазіргі гуманитарлық білім жүйесіндегі Мәдениеттанудың орны. Мәдениеттану пәнін анықтау. Мәдениет адам қызметінің алуан түрлі саласы ретінде. Мәдениет ғылымдарының құрылымындағы мәдениеттану пәні туралы қазіргі пікірталастар. Құзыреттілігі: зерттеу жұмысында мәдениет теориясының негізгі категорияларын қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ежелгі Әлем мәдениеті
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ежелгі әлем мәдениетінің қалыптасу тарихы мен ерекшеліктерін зерттеу. Мазмұны: мәдениет алғашқы қауымдық қоғам қалыптастыру адам қалыптастыру раннеклассового қоғам және мемлекет. Мәдениет древневосточных және антикалық қоғамдар. Антропосоциогенездің негізгі мәселелері. Политогенез процесінің негізгі кезеңдері. Ежелгі Шығыс және ежелгі елдер тарихының дереккөз базасы. Құзыреттер: мәдениет пен алғашқы қауымдық культтердің дамуының негізгі кезеңдерін құру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандану және мәдениетаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандық қоғамдағы мәдени сәйкестілік, этноцентризм, мажорлық мәдениет, бірлескен мәдениет және мәдени шок мәселелерін зерттеу. Мазмұны: этикалық ұғымдар: фундаментализм және релятивизм, лингвистикалық және мәдениетаралық құзыреттілік, медиа-мәдениет, бұқаралық коммуникация және мәдени зерттеулер, коммуникациялар. Мәдени сезімталдықты, мәдениаралық байланыстардың әртүрлі жағдайларында коммуникативті мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ қоғамының мәдениеті мен әлеуметтік-саяси ойлары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: отандық әлеуметтік-саяси ойдың тарихын зерттеу. Мазмұны: Қазақстанның саяси ойының даму кезеңдері. Саяси ойдың негізгі шығармалары. Әлеуметтік-саяси ілімдер тарихының мәселелерімен айналысатын қазіргі ғалымдардың еңбектері. Қазақ демократиялық интеллегенциясының саяси идеялары: Ә. Бөкейханов, М. Шоқай, С. Торайғыров, М. Жұмабаев студент жастарды патриоттық тәрбиелеу. Республика өмірінде, қоғамда болып жатқан қоғамдық-саяси оқиғалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Орта ғасырлар мен Қайта өрлеу мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Орта ғасырлар мәдениетінің негізгі жетістіктерін және қайта өрлеу дәуірінің көрнекті өкілдері мен мәдени мұрасын зерттеу.Мазмұны: Орта ғасырлар мен Ренессанс мәдениетін дамытудың алғышарттары. Ренессанс мәдениеті батыс мәдениетінің гуманистік мұраттарының қайнар көзі ретінде. Қайта өрлеу дәуіріндегі мәдени ойдың ерекшеліктері және ежелгі мұраға деген көзқарас. Құзыреттілік: Қайта өрлеу және қайта өрлеу дәуірінің мәдениетін зерттеуде әдіснамалық тәсілді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дәстүрлі қазақ мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: көшпелі өркениеттегі руханияттың бастауы мен қалыптасуын зерттеу. Мазмұны: қазақ халқының рухани мәдениетінің тарихы. Рухани саладағы қазақтардың мұрасы. Аналитикалық ойлауды дамыту, өзіне және ықтимал кәсіби қызметке моральдық және адамгершілік қасиеттерді тәрбиелеу. Қазақтардың рухани мәдениетінің құндылық-мағыналық мазмұны мен тарихизмі. Құзыреттілік: мәдени өсулер мен өзгерістердің мәнін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мемлекеттік идеология және мәдениет
    Несиелер: 6

    Мақсаты: идеалогияның мәдениетке әсері. Мазмұны: қазіргі заман мәдениетінің жалпы ерекшеліктері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік бастаулардың үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, қазіргі заманғы мәдениетаралық қарым-қатынас ерекшеліктері. Құзыреттіліктер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттары мен идеологиялық негіздерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы. Құзыреттер: бір ұйым шеңберінде бірнеше пайдаланушының деректерді бір уақытта пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдени брендинг және менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің коммуникативтік технология ретінде Мәдени брендингтің ерекшелігін түсінуін қалыптастыру. Мазмұны: принциптері мен технологиялары бренд құру. Брендинг теориялары мен құралдары. Бренд имиджін модельдеу технологиялары. Мәдени салада брендтерді қалыптастыру принциптері. Құзыреттер: брендтерді басқару принциптерін білу және алынған білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Этика және эстетика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: адамгершілік құндылықтар мен бағдарларды, адамгершілік сананы қалыптастыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Мазмұны: этика мен эстетиканың философиялық білім жүйесіндегі орны. Этика категориялары және адамгершілік құндылықтар. Адамгершілік құндылықтар әлеміндегі адам. Тұлғаның адамгершілік өзін-өзі жүзеге асыруы. Жақсылық пен сұлулық туралы ілімдер. Этикалық мінез-құлық үлгілері. Қолданбалы этика мәселелері. Эстетика теориясы мен типологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Рухани жаңғыру және тарихи сананы қалыптастыру
    Несиелер: 6

    Мақсаты: ұлттық идеяның мәдени бірегейлігінің негізін қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстанның әлеуметтік-мәдени дамуы. Біздің мемлекетіміздің жас құрылысшыларының өсіп келе жатқан ұрпағын тәрбиелеудің негізгі бағыттары. Ұлы даланың мәдени-тарихи дәстүрлері. Әлемдік мәдениеттегі дала өркениетінің орны. Ұлы даланың жеті қыры. Құзыреттіліктер: рухани қайта өрлеудің негізгі тенденцияларын және оның сананың қалыптасуына әсерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Субмәдениет және Контрмәдениет
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жастар субмәдениеті мен контрмәдениеттің күрделі және алуан түрлі феномені туралы заманауи ұғымдарды жүйелі және жан-жақты баяндау. Мазмұны: қазіргі Қазақстандағы жастар субмәдениеттердің зерттеу мысалында гуманитарлық білімнің ерекшелігі, мәдени нормалар, мәдениет үлгілері мен тәжірибесі. Құзіреттілік: жастар субмәдениетіндегі бейәлеуметтік құбылыстарды шешу бойынша жастармен жұмысты ұйымдастыруда инновациялық қызмет тәжірибесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдени зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Мәдениеттанудың теориялық-әдіснамалық негіздерін зерттеу. Мазмұны: тарихи үдерістің мәдениетін әдіснамалық қамтамасыз етудің негізгі құралдары. Генезис және Мәдениеттанудың ғылым ретінде қалыптасуы. Талдау. Синтез. Абстракция. Абстрактыдан нақтыға көтерілу әдісі. Мәдениеттің генезисін ашуға көмектесетін әдіснамалық бағыттарды игеру. Қазіргі өнерде болып жатқан постмодерндік тенденциялар. Құзыреттілігі: мәдениеттанулық ізденісте теориялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдени-тәрбие іс-шараларын ұйымдастырудың негізгі әдістерін, тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: мәні, элементтері, функциялары, пайда болу әдістері, даму заңдылықтары және ұйымдастырушылық мәдениетті диагностикалау әдістері. Ұйымдастырушылық мәдениет жалпы мәдениет құбылысының бөлігі ретінде. Құрылымдық элементтер ұйымдастырушылық мәдениеттің түрлері мен формаларының әртүрлілігі. Құзіреттіліктер: ұйымдастырушылық мәдениетті құру, нығайту және өзгерту туралы білімнің негізгі деңгейінің қалыптасуын суреттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жаңа заман және постмодернизм мәдениеті
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қазіргі мәдениеттің мәні мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдениеттанулық талдау, мәдениетаралық коммуникация ерекшеліктері мен қазіргі заманғы мәдениеттер диалогы. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттарын жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кратология негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кратологияның негіздері мен бағыттарын көрсету. Мазмұны: қазіргі кратология: мақсаттары, міндеттері, функциялары. Ерекшеліктері мен әдістері. ХХІ ғасырдағы әлеуметтік ғылымдар жүйесіндегі кратологияның рөлі.билік қызметінің мәні мен мазмұны. Биліктің мемлекеттік емес түрлері. Билік және құқық. Билік және қауіпсіздік. Геосаясат және халықаралық қауіпсіздік. Құзыреттер: билік феноменін, оның міндеттері мен мақсаттарын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбекақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлердің жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есебінің негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін бағалау көрсеткіштері, әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медиамәдениет және SMM
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңде медиа мәдениетті дамыту контекстінде SMM жұмысының ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: әлеуметтік желілердегі байланыс формалары. БАҚ. Шығармашылық медиа-стратегия, әртүрлі байланыс арналары. Мақсатты аудиториялар үшін хабарламаларды қалыптастыру дағдылары. Social media management саласындағы қызметтің тиімділігін бағалау. Құзыреттілік: қазіргі медиа мәдениеттің негізгі тенденцияларын және SMM жұмысының ерекшеліктерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет және тұлға
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәдениет және тұлға теориясының негіздері мен негізгі ұғымдарымен танысу. Мазмұны: мәдениет және тұлға теориясы және оларды салыстырмалы зерттеу. Негізгі теориялық-мәдени мәселелердің бірі ретінде мәдениет пен тұлға туралы түсінік. Мәдени үдерістегі тұлғаның рөлі. Құзыреттіліктер: патриотизмді тәрбиелеудегі тұлғаның рөлі туралы теорияны қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көшбасшылық: тиімді басшылықтың дағдылары
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-студенттерде көшбасшылықтың теориясының, қағидалары мен негіздерінің базалық, кәсіби білімін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру.Көшбасшылық қасиеттері мен жеке тиімділігі, Стратегиялық менеджмент, команданы басқара білу, қаржыны тиімді басқару, іскерлік байланыстар және келіссөздер жүргізу тақырыптары қарастырылады. Қалыптасатын дағдылар: көшбасшылық қасиеттер, мақсаттар мен басымдықтарды нақты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мемлекеттік идеология және ұлттық бірегейлік мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мағынасы мен мазмұнын, негізгі тенденцияларын түсіну идеалогияның мәдениетке әсері. Мазмұны: қазіргі заманғы мәдениеттің жалпы белгілері мен аймақтық ерекшеліктері, дәстүрлі және модернистік принциптердің үйлесімі. Қазіргі жаһандық мәдени кеңістіктегі мәдениеттің орны мен рөлі. Салыстырмалы-тарихи және мәдени талдау, біздің заманымыздың мәдениетаралық байланысының ерекшеліктері. Құзыреттер: қазіргі мәдениеттің негізгі бағыттары мен идеалогиялық негіздерін жіктеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Театр өнері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: театр өнерінің мәдениет жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау. Мазмұны: театр өнер түрі ретінде. Мәдениет жүйесіндегі театр өнерінің ерекшелігі мен орны. Драмалық әрекет-сахна өнерінің негізі. Театр синтетикалық өнер ретінде. Қазіргі театрдың негізгі даму тенденциялары. Құзыреттілігі: заманауи театр мәдениетін дамытудың өзекті мәселелері бойынша қажетті білімге ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    жалпы ғылыми әдістерді пайдалана отырып, мәдени бірегейлікті сақтауға бағытталған мемлекеттің қазіргі заманғы идеологиясын талдайды және одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген

  • Код ON3

    академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қоғам талаптарына сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін қолданады

  • Код ON4

    ұлттық білім беру жүйесінің өзекті міндеттеріне сәйкес пәнаралық байланыстар мен оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, оқу процесін құрастырады

  • Код ON5

    әртүрлі этностар халқының еңбегін ұйымдастыру кезінде олардың әлеуметтік-саяси, этномәдени, рухани қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін жағдай жасауды жобалайды және жасайды

  • Код ON7

    заманауи қоғамның талаптарына сәйкес тұлғаны дамытуға бағытталған кадрларды даярлау бағдарламалары мен әдістемелерін қолданады

  • Код ON2

    үштілділік негізінде табысты және жағымды іскерлік қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді

  • Код ON1

    қоғамдағы әлеуметтік-мәдени жағдайдың өзгеруінің нақты мәселелерін шешу үшін білімнің мәдени негіздерін тәжірибеде қолданады

  • Код ON6

    мониторингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, академиялық жазу дағдыларын шебер қолданады

Top