Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01732 Орыс тілі мен әдебиеті орыс мектептерінде оқытпайтын в Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту студенттерге ғылыми білім саласы ретінде педагогиканың әдіснамалық негіздерін, тұтас педагогикалық үрдістің мазмұны мен құрылымын таныстыруға бағытталған. Қазіргі мектептегі оқу үрдісінің негізгі формалары мен құрылымы айқындалады. Мектептің оқу-тәрбие процесінде қолданылатын негізгі әдістердің, нысандар мен құралдардың мазмұны мен қолданылуы анықталады. Қазіргі білім беру және тәрбие технологиялары, мектепті және мектеп құжаттарын басқару мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психология және адам дамуы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында адамның психикасы мен санасын тану тәсілі ретінде психологияның ерекшеліктері, психологиялық ғылым мен практиканың пәні мен міндеттері, тұлғаның жас ерекшеліктері, баланың жеке тұлға ретінде қалыптасуының әртүрлі кезеңдерінде психикалық дамуының механизмдері мен факторлары ашылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нарықтық экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Пән кәсіпкерлік қызмет саласындағы білімді, ҚР кәсіпкерлік саласындағы нормативтік құжаттарды, нарықтық экономиканы реттеудің негізгі тетіктерін, кәсіпкерлік фирма қызметінің экономикалық көрсеткіштерін, ҚР бизнесті ұйымдастыру нысандарын, нарық инфрақұрылымының негізгі элементтерін, оның ішінде қаржылық, бизнес-жоспарлауды, инвестициялардың экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін, кәсіпкерлікке салық салуды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ педагог мамандарға балалар мен жасөспірімдердің өсу, даму заңдылықтарын, ағза, ағза жүйелері және олардың жас ерекшеліктері туралы, сонымен қатар оқыту шарттары, оқушыларға тәрбие берудің әсері, оқу бөлмелеріне қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар, мектеп жасындағы балаларға арналған оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың гигиеналық негіздері туралы заманауи мәліметтер береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 2

    Құқықтық қатынастардың негізгі ұғымдары мен мәні, сондай-ақ құқықтық қатынастарды реттеудің құқықтық тетіктері, құқықтық қатынастарда жауапкершілікті қолдану тәртібі. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән орыс тілінің фонетикалық құрылысын қазақ тілінің фонетикалық құрылымымен, фонетикалық бірліктердің пайда болу және өзгеру ерекшеліктерін және оларды қолдану ерекшеліктерін, сондай-ақ екі тілдің де фактілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Курс болашақ мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін жəне білім беру мекемесіндегі тəжірибелік іс-əрекетін жүзеге асыра отырып басқарудағы кəсіптік құзіреттілігін қалыптастыруды қамтиды. Білім беру менеджментінің теориялық-əдіснамалық негіздерін, педагогикалық менеджменттің қызметін, заңдылықтарын, ұстанымдарын, əдістерін жүйе қалыптастырушы факторларын, даму тарихын, мектептегі тұтас педагогикалық үдерісті басқару негіздерін, мектептің педагогикалық ұжымын тиімді басқарудың талаптарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс тілін оқыту әдістемесі (МПРЯ) – оқытудың мазмұнын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін, жеке пәнді меңгеру заңдылықтарын анықтайтын педагогикаға қатысты жеке ғылым. Әдістеме пәні-оқу мазмұнын, тілдік материалды, тілдік және сөйлеу іскерліктерін, мұғалімнің оқу материалын іріктеу және беру жөніндегі қызметін және оқушылардың қызметін, оның ішінде өзіндік және шығармашылық еңбегін қамтитын оқыту процесі. Оқыту нәтижесі-орыс тілінен берік, саналы, жан-жақты білім, білік және дағды (ЗУН).

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пән филолог-студенттерді орыс тілінің фонетикалық деңгейінің негізгі бірліктерімен, фонетика және фонологияның маңызды түсініктерімен, ғылыми ережелерімен, жалпы заңдылықтар мен спецификалық ерекшеліктердің сипаттарымен, қазіргі заманғы идеялармен және қорытындылармен таныстыруға бағытталған; студенттердің фонетикалық деңгей бірліктерін кәсіби талдауға қабілетін қалыптастыру; студенттерді оқыту және оқыту пәні ретінде тілді саналы, филологиялық меңгеруге, сонымен қатар өзіндік зерттеу жұмысына дайындау.; оқушылардың орыс тілінің фонетикалық жүйесін меңгеру және меңгеру көмегімен тілдік ойлау мен олардың тілдік құзыреттілігін (тіл сезімін) қалыптастыруға ықпал етуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тіл біліміндегі негізгі теориялармен таныстырады, тіл туралы ғылымның өткен тарихынан, қазіргі күйінен, алда тұрған міндеттерінен, шешілген және шешілмеген проблемаларынан жан-жақты мәлімет береді. Тіл білімінің даму тарихында қолданылған, қазір қолданып жүрген, жаңадан туа бастаған арнаулы әдістер мен әдістемелерді саралап түсіндіреді. Тіл білімінің басқа қоғамдық жаратылыстану және техникалық ғылымдар ішінде алатын орнын, олармен байланысын анықтайды. Тіл білімін дамытуға өз үлестерін қосқан ғалымдармен, тіл білімі мектептерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерде балалар әдебиетінің өнер ретінде, ерекше шындық ретінде ерекшелігін түсінуге бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер балаларға арналған әдебиеттің даму тарихымен және фольклорлық шығармалармен; психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балаларға арнайы жасалған шығармалар кешенімен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімнің негізгі ұғымдар жүйесімен және тілдік терминдермен таныстырады, тілдің ішкі және сыртқы заңдылықтарын, тілдің қоғаммен, ойлаумен, сөйлеумен, мәдениетпен байланысы, тілдің құрылымдық, жүйелік, танымдық болмысы, мәні жайлы түсінікті және студенттердің тілдік талдау дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Бұл пән білім беруді тұтас педагогикалық процесте қарастырады, "тәрбие", "тәрбие процесі", "мектептің тәрбие жүйесі" ұғымдары, тәрбие жұмысындағы педагогикалық технологиялар туралы түсінік қалыптастырады. Бұл курсты оқу барысында тәрбие жұмысының ерекшеліктері, оқушылар ұжымын қалыптастыру, мектептің ата-аналарымен педагогикалық өзара әрекеттесу технологиясы, тәрбие саласындағы озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау, сондай-ақ академиялық адалдық мәдениеті қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән мазмұнында әдебиеттану ғылымы және оның салалары, басқа ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, әдебиет пен эстетика, сөз өнері жайлы ұғым, әдебиеттану ғылымының туу, даму және қалыптасу кезеңдері, Қазақстандағы әдеби-эстетикалық ойдың даму тарихы, көркем әдебиеттің образдылығы, образ және образдылық, көркем образ түрлері, оның жасалу жолдары, тақырып пен идея, мазмұн мен пішін, сюжет пен композиция, әдебиеттегі тек пен түр тақырыптары қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Бұл пән жалпы және арнайы білім берудің ажырамас бөлігі ретінде инклюзивті білім беру жүйесі туралы тұтас көзқарасты, инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін мен ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етілуін қарастырады, сондай-ақ даму және мінез-құлықтың әртүрлі ерекшеліктері бар балалармен жұмыста кәсіби әрекеттердің алгоритмін әзірлеу дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесіне кіріспе
    Несиелер: 5

    "Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесіне кіріспе" пәні білім алушыларды шет тілі ретінде орыс тілін оқытудың заманауи әдістерімен және тәсілдерімен таныстыру; орыс тілін шет тілі ретінде оқыту тұрғысынан тілдік құбылыстардың ерекше көзқарасын қалыптастыру; магистранттарды шет тілі ретінде оқыту бойынша практикалық сабақтар өткізуге дайындау. шетел аудиториясындағы орыс тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқыту үрдісінде АКТ қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді білім беру жүйесінде жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінде АКТ құралдарын қолдану және қолдануға үйретуге бағытталған, оқу және оқудан тыс қызметте іске асырылатын оқу сабақтарының әртүрлі түрлерін өткізу, білім беру қызметіндегі АКТ құралдары;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты-тілдің номинативті бірлігі туралы ғылым ретінде лексикологияға жүйелік-функционалдық көзқарас негізінде парадигматика және синтагматика туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі орыс тілі жүйесінде сөздік құрамын зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Фольклор ж/е 19 ғ. Дейінгі орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Фольклор мен орыс әдебиетінің тарихын зерттеу 18 ғасырдағы фольклор, ежелгі орыс әдебиеті мен орыс әдебиетінің даму заңдылықтары мен ерекшелігін түсінуге байланысты, бұл көбінесе барлық кейінгі тарихи-әдеби курстарды зерделеу жөніндегі жұмыстың табысты болуын қамтамасыз етеді. Осы пәнді меңгеру барысында студент оның дәуірінің қоғамдық-мәдени және әдеби дамуындағы әрбір нақты ескерткіштің орнын есепке алуға негізделген шығармаларды талдауға тарихи-әдеби тұрғыдан көзқарас әдістемесін үйренуі тиіс. Курстың қалыптасуы кезінде әдеби ескерткіштерді зерттеуге кешенді көзқарас принципі ескеріледі, оларды талдаудың деректану, тарихи-мәдени және теориялық-әдеби аспектілерін біріктіруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән қолданбалы ғылым ретінде әдебиет әдістемесін зерттеуге, оның негізгі ұғымдары мен категорияларының мазмұнын ашуға, ғылым ретінде оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, әдістемелік ұғымдар жүйесін, қазіргі мектепте әдебиетті оқыту процесін ұйымдастырудың психологиялық және лингвоәдістемелік негіздерін қарастыруға, оқу іс-әрекетінің негізгі формаларымен, тиімді әдістер мен тәсілдер, сондай-ақ әдебиет сабақтарында қолданылатын оқыту құралдарымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тідінің лексикология мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    "Қазіргі орыс тілінің лексикологиясы мен фразеологиясы" пәні Білім берудегі орталық орындардың бірі болып табылады студент-филолог, себебі болашақ орыс тілі мен әдебиеті оқытушыларының лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді дамытудың негізгі заңдылықтарымен және сонымен қатар, оның диахроникалық қалыптасуының кейбір ерекшеліктерін ескере отырып, орыс тілінің сөздік құрамының синхронды деңгейде жұмыс істеуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Курсты оқу барысында студенттер ақынның өмірі мен шығармашылығы, поэзия, поэмалар, афоризмдер, Абай Құнанбаевтың "Қара сөздері", ақын лирикасының тақырыптық байлығы, Абай өмір сүрген қоршаған ортасы мен қоғамдық жағдайлары, Абай шығармашылығы мен шабытының қайнар көздері, абайтанудың ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуының ерекшеліктері сияқты сұрақтармен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс тілін шетел тілі ретінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Орыс тілін шет тілі ретінде оқыту әдістемесі" пәні студенттерді орыс тілін шет тілі ретінде оқытудың заманауи әдістері мен тәсілдерімен таныстыруға; орыс тілін шет тілі ретінде оқыту тұрғысынан тілдік құбылыстардың ерекше көзқарасын қалыптастыруға; студенттерді орыс тілінде практикалық сабақтарды шетелдік аудиторияда өткізуге дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде орыс фольклоры туралы жалпы түсінік қалыптастыруға, олардың орыс мәдениетінің эстетикалық және рухани тәжірибесін ұғынуына ықпал етуге, әлемдік және ұлттық мәдениет жүйесіндегі орыс халық шығармашылығының рөлі, орны мен маңызын түсінуге тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты болашақ педагогтарды оқыту құралы ретінде инновациялық технологияларды пайдаланудың мүмкіндіктерімен, ерекшеліктерімен және негізгі бағыттарымен таныстыру және мұғалім деңгейінде оқыту процесін басқару, сондай-ақ білім беру мекемелерінің білім беру процесінде IT қолданумен байланысты технологиялар мен жүйелерді практикалық игеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • 19 ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 3

    Пән қазақ әдебиетінің қалыптасу кезеңдерін зерттеуге, осы кезеңдегі әдеби үдерістің даму ерекшеліктерін қарастыруға арналған. студенттерді қазақ әдебиетінің тарихымен, оның әр түрлі даму кезеңдерін бейнелейтін түрлі әдеби ағымдармен, прозаның, поэзия мен драматургияның жанрлық-стилистикалық формаларымен, көрнекті қазақ жазушылары мен ақындарының шығармашылығымен және көркемдік жүйелерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жай сөйлемнің синаксисы
    Несиелер: 5

    "Қазіргі орыс тілінің жай сөйлем синтаксисі" курсы - болашақ сөздік-мұғалімдердің кәсіби дайындығын анықтайтын арнайы пән. Осы оқу курсының мазмұнында синтаксис бірлігін тілдің жоғары деңгейі — синтаксис, сөз тіркесі, қарапайым сөйлем ретінде қарастырады. Оны зерттеу барысында негізгі синтаксистік ұғымдар қарастырылады: синтаксистік бірліктер жүйесі, синтаксистік қатынастар және олардың арасындағы байланыстар. Мақсаты: құрылымдық, семантикалық, номинативті, логикалық, коммуникативтік аспектілердің жүйелік, функционалдық және құрылымдық – семантикалық тәсілдерге сүйене отырып өзара байланысында орыс тілінің синтаксистік жүйесін - бірліктерді, қарым-қатынас пен байланысты оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфологиясы
    Несиелер: 6

    Пән қазіргі морфологияны грамматикалық категориялар туралы ілім ретінде дамытуға бағытталған, оның негізгі қағидасы негізгі морфологиялық бірліктерде үнемі жүзеге асырылатын форма мен грамматикалық мағынаның бірлігі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курс маңызды методологиялық міндетті шешуге арналған, оның мәні студенттердің филология факультетінде оқу барысында әртүрлі әдебиеттанушылық пәндерді оқып-үйренуі кезінде алған білімдерін жүйелендіруден тұрады. Осы курс аясында студенттер көркем әдебиетті шығармашылық қызметтің ерекше түрі ретінде, яғни әдіснамалық тұрғыдан зерттейді. "Әдебиет теориясы" курсының тыңдармандары әдебиеттану категорияларының мәнін түсініп, осы категорияларды қазіргі заманғы түсінуге, әдебиеттанудың негізгі мәселелерін түсінуге жақындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
    Несиелер: 5

    Пән ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы әдеби үрдістің заңдылықтары туралы қазіргі теориялық және тарихи-әдеби түсініктерді есепке ала отырып, орыс әдебиетінің аталған даму кезеңін зерттеуге бағытталған. – ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің дамуының негізгі ерекшеліктерін тарихизм тұрғысынан зерттеу-әдеби дәуірдің әдеби және мәдени-тарихи болмысын талдауға негіз қалаушы көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тәжірибелік курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: Фонетика тақырыптарын ұғынуды қарастырады. Орфография. Пунктуация. Лексикология. Сөзжасам. Морфологиясы. Синтаксис. Сабақ барысында студенттердің мектеп бағдарламасы аясында алған білімдері тереңдейді; олар сөздің мағынасын терең түсінуге үйренеді; дыбыстарды, сөз құрамын және ұсыныстар құрамын сауатты талдай алады; іс жүзінде тіл білімінің бөлімдерін түсінеді,қарым-қатынас этикасын және қоғамдағы әдеби сөйлеу нормаларын ұстануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    XVIII ғасырдағы орыс әдебиеті туралы орыс әдеби мәдениеті тарихындағы өтпелі кезең ретінде (ежелгі кезеңнен жаңа уақытқа дейін), сонымен қатар студенттерді кейінгі тарихи және әдеби пәндерді зерттеуге дайындайды ("XIX ғасырдың бірінші жартысындағы орыс әдебиетінің тарихы" және одан әрі); студенттерді Ресейдегі 1700-1800 жылдардағы әдеби бағыттардың, жанрлар мен стильдердің диалектикасымен таныстырады және осы процесте нақты жазушылық тұлғалардың қалыптасуы (классицизм авторларынан бастап алғашқы орыс романтикаларына дейін).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша сөйлеу практикумы
    Несиелер: 5

    "Ауызша және жазбаша сөйлеу шеберханасы" пәнін меңгерудің мақсаты: студенттердің орыс тілінде практикалық дайындығын жетілдіру, болашақ кәсіби іс-әрекеттің коммуникативті салаларын ескере отырып, оқытылатын тілде сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерін еркін, нормативті және функционалды түрде дұрыс меңгеруін қамтамасыз ету, ана тілдерімен қарым-қатынас жасау, түпнұсқа әдебиеттерді оқу; мақсатты тілде телешоулар мен фильмдерді қарау, болашақ мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің сөзжасам және морфологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында студенттер сөзжасам және морфология теориясымен, сөзжасам және морфология саласындағы қазіргі орыс тілінің нормаларымен, сондай-ақ сөйлеудің әр бөлігінің сөздерінің лексикалық-грамматикалық ерекшеліктерімен, сөйлеу бөліктерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тіл
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Қазақ (орыс) тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының қазақ (орыс) тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзырет: қазақ (орыс) тіліндегі мәтіндерде бағдарлану, кәсіби мазмұнды монологтық айту, тілдік, тілдік, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, жазбаша мәтіндерді, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 19 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
    Несиелер: 6

    Бұл курсты оқу әдеби процестің негізгі заңдылықтарын (күрес, қатар өмір сүру және әр түрлі бағыттағы өзара іс – қимыл, полемика, сабақтастық және т.б.), әдебиеттің өзара іс – әрекетін анықтауға мүмкіндік береді. Әдебиеттік пәндердің барлық кешенін – негізгі және көмекші пәндерді оқуға дайындық жүзеге асырылады, көркем шығарманы талдау тәсілдері меңгеріледі және жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксисі
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазіргі орыс әдеби тілінің синтаксистік жүйесінің дәйекті сипаттамасы, студенттердің синтаксистік бірліктердің жүйелік және функционалдық қасиеттері туралы түсініктерін қалыптастыру қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің поэзиясы
    Несиелер: 6

    Пән XVIII ғасырдың аяғы мен XIX ғасырдың алғашқы онжылдықтарындағы орыс лирикалық және философиялық поэзиясының дамуының негізгі кезеңдерімен таныстырады; 1910 жылдардағы поэтикалық процесс; осы онжылдықтардағы Ресейдің поэтикалық мәдениетіндегі негізгі жанрлардың, стильдер мен бағыттардың өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, осы кезеңдегі поэзия жанрларының жүйесін, олардың функцияларын, мазмұны мен поэтикасын, орыс поэзиясының тарихын зерттеу саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Антикалық әдебиет
    Несиелер: 6

    "Антикалық әдебиет" курсы Батыс Еуропа әдебиетін зерттеудегі алғашқы қадам болып табылады және осы кезеңде қалыптасқан негізгі әдеби ұғымдарды қолдана отырып, көркем шығармаларды талдаудың бастапқы дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Нәтижесінде студенттер Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуының өзіндік ерекшеліктері туралы қажетті ақпарат алады, сонымен қатар дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби тілді адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет ететін тәртіптік құбылыс ретінде зерттейді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі кәсіби терминология. Арнайы кәсіби бағдарланған материал және оны берілген кәсіби жағдайларда пайдалану. Мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының шет тіліндегі сипаттамасы. Кәсіби құзіреттілік: шет тіліндегі мәтіндерде бағдарлау, кәсіби мазмұнды монологиялық айту, ресми, кәсіби сипаттағы хат жазу кезінде ойларды, пайымдауларды, ақпаратты ұсыну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 17 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    "17 ғасырға дейінгі шетел әдебиетінің тарихы" курсы жалпы танысу бөлімдерімен қатар, шетел әдебиеті саласындағы ғылыми-зерттеу қызметіне қатысты тар тақырыптардан тұрады және негізгі әдеби ұғымдарды тарта отырып, көркем шығармаларды талдаудың бастапқы дағдылары мен дағдыларын қалыптастырады. Нәтижесінде студенттер Батыс Еуропа әдебиетінің пайда болуының өзіндік ерекшеліктері және оның ежелгі дәуірден 17 ғасырға дейінгі дамуы туралы қажетті ақпарат алады, сонымен қатар дәуір контекстінде көркем шығарманы талдау дағдыларын игереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салыстырмалы грамматика
    Несиелер: 5

    Пән орыс және қазақ тілдері грамматикасының жүйелі салыстырмалы сипаттамасы болып табылады; салыстырылатын тілдік жүйелердің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; салыстырылатын тілдердің құрылымы мен қызмет етуінің барлық деңгейлерінде ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау; аударма теориясының негізі ретінде мазмұндық тілдік бірліктерді пайдалануды зерттеу; машиналық аударманы жүзеге асыру кезінде салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көне славян тілі
    Несиелер: 5

    "Көне славян тілі" пәні оқытылатын шетел тілдерінің грамматикасы мен лексикасымен салыстыруда классикалық тілдің грамматика жүйесін меңгеруге, жаңа тілдердің сөздік құрамын және интернационалдық терминологияны қалыптастыруда нәтижелі лексиканы меңгеруге, жалпы лингвистикалық ой-өрісін кеңейтуге, ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі шет тілдерін және басқа да филологиялық пәндерді табысты меңгеруді қамтамасыз ету мақсатында әртүрлі жүйелі тілдер (классикалық және жаңа) фактілерін салыстырмалы талдау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күрделі сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер күрделі сөйлем теориясының жалпы сұрақтарымен танысады, күрделі сөйлемнің грамматикалық мағынасы мен құрылымы, оның жіктелуі мен құрылымдық-семантикалық құрамының ерекшеліктері туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін синтаксисы
    Несиелер: 5

    ППән келесі тақырыптарды зерттеуді қарастырады: мәтінді зерттеудегі аспектілер, пән, курстың мақсаты мен міндеттері, мәтін туралы түсінік, мәтінді зерттеудің көп өлшемділігі, мәтінді сөйлеу қарым-қатынасы жүзеге асырылатын жоғары ретті динамикалық коммуникативті бірлік ретінде анықтау, мәтінді зерттеудегі функционалды аспект, Мәтін сөйлеу әрекетінің өнімі ретінде, өрнек жоспары мен мазмұн жоспарының өзара әрекеттесуі нәтижесінде. мәтінді зерттеудің прагматикалық аспектісі. коммуникативті ниет және мәтінді коммуникативті орнату, мәтіннің коммуникативті құрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 17-20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің тарихы.
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша сабақтарда 17-20 ғасырлардағы шетел әдебиетінің шығармалары, әлемдік мәдениет контекстіндегі шетелдік авторлардың заманауи шығармалары оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиеті
    Несиелер: 5

    "Әлемдік әдебиет" пәні студенттерге Дүниежүзілік және ең алдымен батыс әдебиетінің тарихын ашады. Курстың негізгі мақсаты: антикалық әдебиеттің көркем ерекшеліктері, оның көпғасырлық мәдени үдерістегі рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер міндет қояды: дәуірдің тарихи-мәдени контекстінде әдеби процесті қарастыру; антикалық әдебиеттің ұлттық ерекшелігін анықтау; "Мәңгілік" немесе "әлемдік" тақырыптар мен бейнелер арсеналын құрайтын жанжалдар мен көркем кейіпкерлер шеңберін белгілеу; дүниежүзілік әдебиеттің көркем құндылығын ұғынуға ықпал ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әуезов және әлемдік мәдениет
    Несиелер: 4

    Пән М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылығын зерттеуге, М. Әуезовтің шығармашылығымен жан-жақты танысуға, жазушының басқа халықтардың әдебиетіне көзқарасын ашуға, шетелдік жазушылармен рухани байланысқа бағытталған. Әуезов туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Курс славян мәдениетінің тілдік аспектілерімен студенттерді таныстыруға бағытталған. Тарихи грамматиканың басқалармен байланысы ғылымдармен. Тілдің тарихи дамуын оқытудың негізгі көздері. Жазба ескерткіштерінің түрлері және олардың тіл тарихын қайта құру үшін маңызы. Тілді тарихи оқытудың негізгі әдістері. Тіл білімінде Салыстырмалы-тарихи әдіс. Отандық тілтанушылардың еңбектерінде орыс тілі тарихының негізгі мәселелерін әзірлеу. Проблема орыс тілі тарихын кезеңдеу. Халық тарихына байланысты орыс тілінің білімі мен дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20 ғысыр Орыс әдебиеті (1- жыртысы)
    Несиелер: 5

    Пән орыс әдебиетінің (1900-1930-е) дамуын, қоғамның әлеуметтік-саяси өмірімен, ғылыми-техникалық революцияның табыстарымен, әдебиет пен өнердің ерекше өрлеуімен сипатталатын кезеңдерді (1900-1930-е) зерттеуді көздейді. 1920-1930 жылдардағы Проза сол кезде қоғамдық зейіннің ортасында болған жазушылардың есімдерімен берілген, олардың шығармалары қайталанбас уақыт өрнегін береді (А. Серафимович, Л. Сейфуллин, Д. Фурманов және т.б.). Орыс әдебиетінің мақтанышы болып табылатын және әлемдік мойындалған аса құнды және маңызды шығармаларды жасаған жазушылардың шығармашылығы туралы сөз кейінгі дәрістерде (М. Горький, М. А. Булгаков, А. П. Платонов және т.б.), онда сол кездегі әдебиеттің бетін анықтаған шығармалардың талдауы бар. "1920-1930 жылдардағы Поэзия" дәрістік материалына 1910 жылдардағы поэтикалық процесс туралы материал енгізілген, онсыз осы жылдардың поэтикалық жағдайына бағдарлау қиын болар еді – В. Маяковский, С. Есениннің шығармашылығы талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің орфографиясы мен пунктуациясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны қазіргі орыс емлесі мен пунктуациясының қағидалары мен нормаларын зерделеуді, орыс жазуының негіздерін теориялық баяндауды, орыс емлесінің қиын бөлімдерін игеруді, оның жекелеген салаларында бар даулы жағдайлармен танысуды, "орфографиялық қырағылық" пен пунктуациялық сауаттылықты дамытуды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 4

    «Қазіргі қазақ әдебиеті» пәні қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік даму арналарын айқындау, ұлттық сөз өнеріне қосылған көркем шығармаларды талдаудың ғылыми принцптеріне теориялық тұрғыдан дәйекті дәлелдеу, әдебиетті қоғамдық ой-санамен қабаттастыра зерделеу студенттердің рухани и жетілуіне және оның қоғамдық -саяси әлеуметтік көзқарасынн қалыптастыруды мақсат етеді. Қазіргі кезеңде жазылып жарық көрген, әдебиеттің тарихы мен процесінде айрықша орны бар көркем шығармалар мен көрнекті қаламгерлердің өмірбаянын, шығармашылық ізденістерін, олар туралы ілгері зерттеулер мен еңбектерді барынша толық қамту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдеби сын
    Несиелер: 5

    Пән орыс әдебиеттану тарихының даму заңдылықтарын ашады, зерттелген дәуір жазушыларының көркемдік шеберлігінің жоғары маңыздылығын, сондай-ақ орыс әдеби сыни ойының әлемдік және орыс мәдениетіне әсерін баса көрсете отырып, басқа мәдениеттер контекстінде орыс мәдениетінің ұлттық ерекшелігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20 ғысыр Орыс әдебиеті (2- жыртысы)
    Несиелер: 4

    Курс Жаңа орыс көркем әдебиеті бойынша тереңдетілген білімді, сонымен қатар ол бойынша аса маңызды теориялық және сыни жұмыстарды ұсынады; 20 ғасырдың 2-ші жартысындағы және 20-21 ғасырлар аралығындағы тарихи-мәдени контекстегі әдеби процестің ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру; олардың кәсіби білімін жандандыру және дамыту; өзіндік әдеби талдау дағдыларын бекіту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Критериалды бағалау жүйесі
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді критериалды бағалау жүйесінің әдіснамасымен таныстырады, оның тұжырымдамасын, мақсаттарын, құрылымын және іске асыру тетіктерін түсіндіреді. Критериалды бағалау жүйесін құру және енгізу сыныпта тиімді ынталандырушы орта құруға, оқушылардың қандай білімі мен дағдылары бар екендігі туралы ақпаратты жинау және талдау процестеріне бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Оқытудың жаңартылған мазмұнының әдістемесі
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламасы білім алушыларды оқытудың жаңартылған мазмұны әдістемесінің негізгі аспектілерімен, оның мақсаттарымен, құрылымымен, оны білім беру процесіне енгізу және пайдалану ерекшеліктерімен таныстыруды көздейді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қайтарылған әдебиет
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты қазіргі әдеби ағымның органикалық және ерекше бөлігі ретінде қайтарылған әдебиеттің дамуының негізгі заңдылықтарын ашу болып табылады. Революцияға дейінгі және кеңестік кезеңдегі қайтарылған әдебиеттің, шетелдегі орыс әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдерін игеру, олардың нақты тарихи, әлеуметтік жағдайын көрсету. Студенттерді әр түрлі жанрдағы ең жақсы шығармалармен, әр түрлі жазушылар мен ақындар шығармашылығының ерекшеліктерімен таныстыру; қайтарылған балалар әдебиеті шығармаларының идеялық және көркемдік ерекшелігімен, олардың тәрбиелік рөлін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON9

    Кәсіптік, оның ішінде кәсіпкерлік қызметте қолдану үшін құқықтық және экономикалық ақпаратты жүйелендіру, қорыту, оларды кәсіби қызметте қолдану үшін қауіпсіздік нормаларын білу;

  • Код ON11

    Тілді тарихи құбылыс ретінде білу және түсіну, диахрондық көзқарас тұрғысынан қазіргі орыс тілінің фактілеріне түсінік беру

  • Код ON3

    Педагогикалық әдепті сақтай отырып, тәрбие процесін жүзеге асыру және патриотизм сезімін нығайтуға, білім алушылардың өзге мәдениетке, қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтарына толерантты көзқарасын қалыптастыруға ықпал ететін қолайлы білім беру ортасын құру;

  • Код ON5

    Білім алушылардың нақты өмірлік тәжірибесін пайдалана отырып, қазіргі заманғы орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес келетін сындарлы диалог жүргізу, көп мәдениетті, көп этностық және көп конфессиялық қоғамдағы қарым-қатынас дағдыларын қолдану;

  • Код ON4

    Орыс тілінің негізгі типологиялық сәйкес параметрлерін білу; басқа славян, үндіеуропалық тілдердің және жалпы әлем тілдерінің фонында орыс тілінің ерекшеліктерін сипаттай алу; тілдің алуан түрлілігін (әдеби нормалар, диалектілер, халықтық, ауызекі сөйлеу тілі) білу және мәтіндегі әртүрлі ішкі жүйелердің грамматикалық элементтерін анықтау; тілді талдаудың заманауи ғылыми әдістерін және орыс тілінің фонетикасын, морфологиясын, синтаксисін, лексикологиясын сипаттау әдістерін, сондай-ақ тілдік құралдарды пайдалану прагматикасын меңгеруі;

  • Код ON1

    Орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу сабақтарын жоспарлау, жобалау және өткізу, педагогикалық мәселелерді шешуде әртүрлі пәндік салалардағы білімді біріктіру, дәстүрлі, инновациялық, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу материалдарын әзірлеу, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласындағы жаңа жетістіктер.

  • Код ON6

    Іскерлік әдеп нормаларын сақтау, ұжымда жұмыс істеу кезінде ымыраға келу және кәсіби қоғамдастықтағы ынтымақтастықтың нысандары мен әдістеріне және әртүрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылға негізделе отырып, әртүрлі әлеуметтік жағдайларға барабар бағдарлану, білім берудің стейкхолдерлерін біріктіретін инновациялық идеяларды бастау және оларды оқу-тәрбие процесіне тарту;

  • Код ON7

    Оқушылардың жеке ерекшеліктерін дамытуға бағытталған белгілі педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, орыс тілі мен әдебиетін оқытудың алға қойған мақсаттарына сәйкес оқу қызметін жүзеге асыру; оқушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне сәйкес келетін оқу материалдарын әзірлеу; сондай-ақ білім беру мазмұнының жаңартылған оқу жоспарын ескере отырып.

  • Код ON8

    Орыс тілі мен әдебиеті бойынша оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану; көркем шығармаларды зерделеу мен талдаудың неғұрлым тиімді әдістері мен тәсілдерін пайдалану; орыс және шетел әдебиеті туындыларының тұтас сипаттамасын жасау( тақырыптық, құндылық-мағыналық, психологиялық, жанрлық, стилистикалық аспектілер); көркем және публицистикалық туындылардың әдебиеттанулық интерпретациясын бағалау; тарихи-әдеби материалды аналитикалық өңдей білу, оның рухани-адамгершілік әлеуетін анықтау;

  • Код ON10

    Пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдіснамалық білім жүйесін меңгеру, оларды кәсіби қызметте іске асыру, жаңа педагогикалық идеяларды жинақтауға, сыни ойлауға қабілетті болу; ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттамасын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т. б.) әзірлеу, ұйымдастырушылық қабілеттерге ие болу, жоғары атқарушылық тәртіпті көрсету;

  • Код ON12

    Өзінің зияткерлік дамуы, мәдени деңгейін, кәсіби құзыреттілігін арттыру, өз денсаулығын, адамгершілік және физикалық өзін-өзі жетілдіру үшін таным, оқыту және өзін-өзі бақылау әдістері мен құралдарын қолдануға; әртүрлі жас кезеңдерінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сондай-ақ гигиеналық талаптарды ескере отырып, балалармен және жасөспірімдермен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға; оқу-тәрбие процесінде және сабақтан тыс іс-әрекетте білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етуге әзірлігін

  • Код ON2

    Білім алушылардың тілдік, коммуникативтік, ақпараттық, кәсіби құзыреттерін қалыптастыру және дамыту; ауызша және жазбаша кәсіби-бағдарланған, оның ішінде ғылыми-техникалық сипаттағы мәтіндердің функционалдық ерекшеліктерін білу; ауызша және жазбаша мәлімдемелерде кәсіби сөйлеуге тән негізгі грамматикалық бірліктерді тану және пайдалану; кәсіби қарым-қатынас шеңберінде шет тілдік коммуникацияны жүзеге асыру.

Top