7M02316 Шет тілі (ағылшын тілі), әдебиет, медиа в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру жағдайында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи шетелдік филология мен әдебиет саласында терең білімі бар магистрлерді даярлау, лингвистика, батыс филологиясы саласындағы жүйелі білімді қазіргі ғылыми деңгейде қалыптастыру ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жүзеге асыра алатын кәсіби маман дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жобаны басқару және басқару
Жобаға қойылатын талаптарды қанағаттандыру үшін жоба жұмыстарына білімді, тәжірибені, әдістер мен құралдарды қосымша. Жобаларды басқару (project management) – көрсетілген шектеулер кезінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кейбір жобалар шеңберінде жұмыс көлемі, ресурстар - уақыт, сапа және тәуекелдер арасында теңгерімдеу кезінде нақты нәтижелер айқындалатын және қол жеткізілетін қызмет саласы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылымның тарихы және философиясы
Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кинодағы американдық роман
Кино-жазбаша шығармашылық тәжірибесін жалғастырады және оны жаңартады. Әріптер алфавит, а-Бұл қарапайым уақытта адамдардың қиялын таң қалдырған суреттерді жеңілдетуге және сәндеуге қызмет ететін схема. Кино бейнелеу арқылы экспрессивті мүмкіндіктерді арттыра отырып, әлемдік тілге келуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компаративтік аспектідегі фразеология
Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі заман лингвистикасының өзекті мəселелері
«Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Когнитивті лингвистика жəне жалпы когнитология
Когнитивтік лингвистика - бұл тіл мен сананың арақатынасы, әлемнің тұжырымдамасы мен санатталуындағы тілдің рөлі, таным процестері мен адам тәжірибесін жалпылау, адамның жеке танымдық қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара әрекеттесу формалары мәселелерін зерттейтін тіл біліміндегі бағыт. Когнитивтік лингвистика - тіл біліміндегі бағыт.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы лингвистика: ағылшын тілі
Тіл құрылымының жүйелік принциптерін конструктивті тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін жасау және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-қиын бақыланатын және бақыланбайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілін оқитын елдің әдебиетінің тарихы мен мәдениеті/(Ұлыбритания және АҚШ)
Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ойлау мен сөйлеудің онтогенезінің психолингвистикалық аспектілері
Психолингвистика - адамның сөйлеуінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін, тілді сөйлеу қарым-қатынасы мен жеке сөйлеу-танымдық іс-әрекет процесінде қолданудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттейтін ғылым. Сөйлеудің өндірісін қарастыра отырып, психолингвистика тіл жүйесі мен сөйлеуді құру ережелері адамға өз ойларын білдіруге мүмкіндік беретінін сипаттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіл білімі мен әдебиеттің аспектілері
Ең ежелгі лингвистикалық дәстүрлерден басталатын тіл туралы ғылымның дамуындағы негізгі бағыттар туралы түсінік. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл бірліктері мен талдау бірліктерін оқшаулау, оларды талдауды қолдану арқылы түсіндіру. Тілдік бірліктерді контексттік және компоненттік талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық ілімнің заманауи əдіснамасы
Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тілдің әлеуметтік аспектілері
Тіл білімінде келесі тілдік бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздердің құрылымдық модельдері, сөз тіркестері, сөйлемдер, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері, мысалы, семалар). Фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты тіл жүйесінің құрамдас бөліктері оқытудың аспектілерін құрайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Прагмалингвистика
Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Филологиялық жəне əдебиеттік зерттеулерінің əдістемесі
Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лингвистикалық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
Компьютерлік лингвистика Қолданбалы лингвистикадағы бағыт болып табылады, компьютерлік құралдарды — бағдарламаларды, деректерді ұйымдастыру мен өңдеудің компьютерлік технологияларын — белгілі бір жағдайларда, жағдайларда, проблемалық салаларда және т.б. тілдің жұмыс істеуін модельдеуге бағытталған. Компьютерлік оқыту бағдарламаларының дәстүрлі оқыту әдістерінен көптеген артықшылықтары бар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тілдің әлеуметтік функцияларын модельдеу
Тілдің функциялары-сөйлеу коммуникациясының лингвистикалық моделі. Тілдің функцияларын тұтастай талдау үшін, сондай-ақ тілдің жекелеген бірліктерінің жұмыс істеуін, сөйлеу және мәтін өндірісін талдау үшін. Қазіргі социолингвистика, байланыс теориясы және байланыс әлеуметтануы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Əдебиет пен лингвистика зерттеулерінің салыстырмалысалғастырмалы аспектілері
Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- тәуелсіз зерттеу қызметін жүзеге асырады;
- қазіргі ғылыми тұжырымдамаларды өзіндік лингвистикалық және әдеби зерттеулермен байланыстырадыфилологияның өзекті мәселелерін шешеді;
- негізгі ғылыми мақсаттар мен олардан туындайтын міндеттерді өздерінің ғылыми және практикалық қызметтері үшін тұжырымдайды;
- филология саласында шешілетін міндеттердің ғылыми және практикалық құндылығын бағалайды;
- ғылыми зерттеулер мен практикалық мәселелер мен филологиялық ақпаратты креативті және сыни тұрғыдан түсінеді кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешеді
- ғылыми зерттеулер мен практикалық мәселелер мен филологиялық ақпаратты креативті және сыни тұрғыдан түсінеді кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешеді;
- білім беру, коммуникация, басқару мен қолданыстағы мәліметтер негізінде тілдер мен әдебиеттерді процестерде қолдануға байланысты қолданбалы мәселелерді қояды және шешеді,академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қағидаларын түсіне алады;
- кәсіби қарым-қатынастың әр түрлі салаларында, алдын алу және алдын алу жағдайларында сөйлеу мінез-құлық негіздерін қолданып, қақтығыстарды реттейді, қарым-қатынас субъектілері мен объектілерінің бейнесін құрады;
- кәсіби мәселелерді шешуде кәсіби қарым-қатынасты әртүрлі салаларда қабылданған коммуникативті, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормаларды қолданады
- кәсіби білімді көпөлшемді беру әдістері мен тәсілдерін қолданады