Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02316 Шет тілі (ағылшын тілі), әдебиет, медиа в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті білім беру жағдайында жоғары академиялық стандарттарға сәйкес заманауи шетелдік филология мен әдебиет саласында терең білімі бар магистрлерді даярлау, лингвистика, батыс филологиясы саласындағы жүйелі білімді қазіргі ғылыми деңгейде қалыптастыру ғылыми зерттеулерді, жобалық жұмыстарды жүзеге асыра алатын кәсіби маман дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
  • Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: педагогикалық қызметке арналған ғылыми-педагогикалық базаны қалыптастыру. Келесі тақырыптар қарастырылады: Педагогика ғылым, категориялар, пән, есептер. Педагогикалық ғылымдар жүйесі. Педагогика тарихы, әдіснамасы. Жоғары білім берудің заманауи парадигмасы. Кәсіптік құзыреттілік, ЖОО оқытушысының оқыту теориясы. Оқытудың кредиттік технологиясы. МӨЖ, МҒЗЖ ұйымдастыру. Оқу-әдістемелік материалдарды құрастыру. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. Білім берудегі Менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: психологиялық жағдайларды, басқару қызметінің ерекшеліктерін талдау. Мазмұны: Басқару психологиясы — басқару қызметінің заңдылықтары туралы психология бөлімі. Басқару кіші жүйесінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; бағыныштылар қызметінің бағдарламасын қалыптастыру; шешімнің орындалуын ұйымдастыру. Басшының басқарушылық қажеттіліктері мен қабілеті. Диагностикалық құралдарды құру түрінде тәжірибелік іске асыру, басшыларды дайындаудың белсенді әдістерін әзірлеу, басқарушылық кеңес беру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаны басқару және басқару
    Несиелер: 5

    Жобаға қойылатын талаптарды қанағаттандыру үшін жоба жұмыстарына білімді, тәжірибені, әдістер мен құралдарды қосымша. Жобаларды басқару (project management) – көрсетілген шектеулер кезінде белгілі бір нәтижеге қол жеткізуге бағытталған кейбір жобалар шеңберінде жұмыс көлемі, ресурстар - уақыт, сапа және тәуекелдер арасында теңгерімдеу кезінде нақты нәтижелер айқындалатын және қол жеткізілетін қызмет саласы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    Ғылым философиясы. Мәдениеттегі ғылым, өркениет. Ғылымның пайда болуы, дамуы. Ғылыми білімнің құрылымы. Ғылыми революциялар. Ғылыми ұтымдылық. Қазіргі ғылымның ерекшеліктері. Ғылым әлеуметтік институт ретінде жаратылыстану ғылымдары. Әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар тарихы. Ғылыми қызметті ұйымдастыру. Білім эволюциясы. Қазіргі ғылымның этикалық аспектілері. Коммуникативтік технологиялар, қазіргі ғылымдағы ақпараттық процестер. Жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шетел кәсіби тілінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінің дағдыларын қалыптастыру. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: С1, С2, LSP деңгейінде шетел тілін меңгеру монологтық және диалогтық формада (баяндама, презентация, әңгімелесу, пікірталас). Ауызша, жазбаша формадағы ғылыми стильдің грамматикасын зерттеу. Ғылыми мақалаларды, баяндамаларды, жобаларды жазу, рәсімдеу, т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кинодағы американдық роман
    Несиелер: 5

    Кино-жазбаша шығармашылық тәжірибесін жалғастырады және оны жаңартады. Әріптер алфавит, а-Бұл қарапайым уақытта адамдардың қиялын таң қалдырған суреттерді жеңілдетуге және сәндеуге қызмет ететін схема. Кино бейнелеу арқылы экспрессивті мүмкіндіктерді арттыра отырып, әлемдік тілге келуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компаративтік аспектідегі фразеология
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы фразеологизмдер фразеологизмдердің жалпы теориясын және жеке тілдер фразеологиясының ерекше мәселелерін дамытуға қызығушылық тудыратын бірқатар басқа фразеологиялық зерттеулердегі жас әрі келешегі зор бағыттардың бірі болып табылады. Фразеологиялық бірліктердің салыстырмалы талдауы туыстық және байланыссыз тілдердің фразеологизмдеріндегі әмбебап және идиометриалықты анықтауға мүмкіндік береді, жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді анықтауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заман лингвистикасының өзекті мəселелері
    Несиелер: 5

    «Заманауи лингвистиканың өзекті мәселелері» пәнінің негізгі мақсаты магистранттарды ХХ ғасырдың соңғы онжылдықтарында пайда болған лингвистикалық зерттеулердің негізгі бағыттарымен, сонымен қатар қазіргі орыс және әлем тіл білімінің жеке мектептерімен және ағымдарымен таныстыру. Пәннің құрылымы.Лингвистикалық бағыттар мен мектептердің жалпы сипаттамасы. Қазіргі тіл білімінің объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивті лингвистика жəне жалпы когнитология
    Несиелер: 5

    Когнитивтік лингвистика - бұл тіл мен сананың арақатынасы, әлемнің тұжырымдамасы мен санатталуындағы тілдің рөлі, таным процестері мен адам тәжірибесін жалпылау, адамның жеке танымдық қабілеттерінің тілмен байланысы және олардың өзара әрекеттесу формалары мәселелерін зерттейтін тіл біліміндегі бағыт. Когнитивтік лингвистика - тіл біліміндегі бағыт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы лингвистика: ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Тіл құрылымының жүйелік принциптерін конструктивті тану, тілді талдау мен сипаттаудың құрылымдық және формальды әдістерін жасау және жетілдіру. Қолданбалы лингвистиканың жалпы тіл білімімен байланысы.Қолданбалы лингвистика жалпы тіл білімінің идеялары мен теорияларын жүзеге асырды. Қолданбалы лингвистика-қиын бақыланатын және бақыланбайтын лингвистикалық объектілер (мысалы, морфемалық деңгей, синтаксистік деңгей).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тілін оқитын елдің әдебиетінің тарихы мен мәдениеті/(Ұлыбритания және АҚШ)
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі мәтіндердің әр түрін жеткілікті түрде түсінетін және түсіндіретін зерттелетін тіл, оның ішінде олардың әдебиеттері туралы білімдер кешенін игеру. Оқытылатын тіл елдерінің әдеби тарихы. Әдеби процесті кезең-кезеңмен өрнектеу.Орта ғасыр әдебиеті.Жандануға дейінгі.Ренессанс әдебиеті. 17 ғасыр әдебиеті: барокко, классицизм 18 ғасыр әдебиеті: ағартушылық, романтизмге дейінгі XIX ғасыр әдебиеті: романтизм, реализм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: магистранттардың академиялық мәтіндерді құрастыру дағдыларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдылары. Академиялық мәтіндерді рәсімдеу түрлері. Академиялық мәтіндердің түсініктері, функциялары және жанрлары. Құзыреттер: ғылыми мақалаларды, диссертациялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу, эмпирикалық зерттеу деректерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ойлау мен сөйлеудің онтогенезінің психолингвистикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Психолингвистика - адамның сөйлеуінің психологиялық және лингвистикалық аспектілерін, тілді сөйлеу қарым-қатынасы мен жеке сөйлеу-танымдық іс-әрекет процесінде қолданудың әлеуметтік-психологиялық аспектілерін зерттейтін ғылым. Сөйлеудің өндірісін қарастыра отырып, психолингвистика тіл жүйесі мен сөйлеуді құру ережелері адамға өз ойларын білдіруге мүмкіндік беретінін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл білімі мен әдебиеттің аспектілері
    Несиелер: 5

    Ең ежелгі лингвистикалық дәстүрлерден басталатын тіл туралы ғылымның дамуындағы негізгі бағыттар туралы түсінік. Тіл, сөйлеу, сөйлеу әрекеті. Тіл бірліктері мен талдау бірліктерін оқшаулау, оларды талдауды қолдану арқылы түсіндіру. Тілдік бірліктерді контексттік және компоненттік талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Лингвистикалық ілімнің заманауи əдіснамасы
    Несиелер: 5

    Филологияның әдістемесі негіздері мен оның объектілерімен әрекет ету әдістері туралы ілім ретінде.Филология ғылыми принцип ретінде. Зерттеуге филологиялық көзқарас, оның мәні. Филологиялық зерттеулер. Ең маңызды ұғымдар: танымдық жағдай, объект, пән, нақты аймақ, мақсат, міндеттер, құралдар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдің әлеуметтік аспектілері
    Несиелер: 5

    Тіл білімінде келесі тілдік бірліктер бөлінеді: фонемалар, морфемалар, сөздер, сөйлемдер, сөздердің құрылымдық модельдері, сөз тіркестері, сөйлемдер, сондай-ақ осындай бірліктердің семантикалық жағы болып табылатын мағынаның компоненттері, мысалы, семалар). Фонетика, лексика, грамматика, сөзжасам, стилистика сияқты тіл жүйесінің құрамдас бөліктері оқытудың аспектілерін құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Прагмалингвистика
    Несиелер: 5

    Прагмалингвистика (лингвистикалық прагматика) - филологиялық (лингвистикалық) ғылым (пән), тілдік зерттеу саласы. Бұл коммуникативтік лингвистиканың дербес бөлімі. 1. Орталық объект - сөйлеу актісі, оған байланысты сөйлеу актілері теориясының ережелері жан-жақты талданады. 2. Нысан - тілдік бірліктердің өзара байланысы және оларды белгілі бір коммуникативтік-прагматикалық кеңістікте қолдану шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Филологиялық жəне əдебиеттік зерттеулерінің əдістемесі
    Несиелер: 5

    Методология дегеніміз - әдістер туралы ғылым: олардың тарихи және шексіз табиғаты, идеялық, әлеуметтік, аксиологиялық (бағалық) бағыттары, яғни әдіснамалық сипат жалпы философиялық, жүйелік, жалпы ғылыми: әдебиеттану ғылымдарын басқа ғылымдармен және танымдық саламен біріктіреді Әдебиеттану әдісімен көркем шығарманы зерттеу принципі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Лингвистикалық зерттеулердегі компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік лингвистика Қолданбалы лингвистикадағы бағыт болып табылады, компьютерлік құралдарды — бағдарламаларды, деректерді ұйымдастыру мен өңдеудің компьютерлік технологияларын — белгілі бір жағдайларда, жағдайларда, проблемалық салаларда және т.б. тілдің жұмыс істеуін модельдеуге бағытталған. Компьютерлік оқыту бағдарламаларының дәстүрлі оқыту әдістерінен көптеген артықшылықтары бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тілдің әлеуметтік функцияларын модельдеу
    Несиелер: 5

    Тілдің функциялары-сөйлеу коммуникациясының лингвистикалық моделі. Тілдің функцияларын тұтастай талдау үшін, сондай-ақ тілдің жекелеген бірліктерінің жұмыс істеуін, сөйлеу және мәтін өндірісін талдау үшін. Қазіргі социолингвистика, байланыс теориясы және байланыс әлеуметтануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Əдебиет пен лингвистика зерттеулерінің салыстырмалысалғастырмалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Курста салыстырмалы лингвистиканың жекелеген салаларының (қарама-қарсы грамматика және лексикология, салыстырмалы фонетика мен фонология, дискурсты, мәтінді, коммуникацияны салыстырмалы зерттеу) және салыстырмалы лингвистика әдіснамасының мәселелерімен бірге оқыту мен аударма үшін тілдерді салыстырмалы зерттеу тарихымен байланысты негізгі проблемалар қарастырылған. Курстың құрамына контрастты фонетика, салыстырмалы лексикология және фразеология бөлімдері кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    тәуелсіз зерттеу қызметін жүзеге асырады;

  • Код ON2

    қазіргі ғылыми тұжырымдамаларды өзіндік лингвистикалық және әдеби зерттеулермен байланыстырадыфилологияның өзекті мәселелерін шешеді;

  • Код ON3

    негізгі ғылыми мақсаттар мен олардан туындайтын міндеттерді өздерінің ғылыми және практикалық қызметтері үшін тұжырымдайды;

  • Код ON4

    филология саласында шешілетін міндеттердің ғылыми және практикалық құндылығын бағалайды;

  • Код ON5

    ғылыми зерттеулер мен практикалық мәселелер мен филологиялық ақпаратты креативті және сыни тұрғыдан түсінеді кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешеді

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулер мен практикалық мәселелер мен филологиялық ақпаратты креативті және сыни тұрғыдан түсінеді кәсіби қызмет саласындағы міндеттерді шешеді;

  • Код ON7

    білім беру, коммуникация, басқару мен қолданыстағы мәліметтер негізінде тілдер мен әдебиеттерді процестерде қолдануға байланысты қолданбалы мәселелерді қояды және шешеді,академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қағидаларын түсіне алады;

  • Код ON8

    кәсіби қарым-қатынастың әр түрлі салаларында, алдын алу және алдын алу жағдайларында сөйлеу мінез-құлық негіздерін қолданып, қақтығыстарды реттейді, қарым-қатынас субъектілері мен объектілерінің бейнесін құрады;

  • Код ON9

    кәсіби мәселелерді шешуде кәсіби қарым-қатынасты әртүрлі салаларда қабылданған коммуникативті, риторикалық, стилистикалық және лингвистикалық нормаларды қолданады

  • Код ON10

    кәсіби білімді көпөлшемді беру әдістері мен тәсілдерін қолданады

Top