7M11120 Мәдени-тынығу жұмысы в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты мәдени-тынығу саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлауда қоғамның және еңбек нарығының қазіргі және келешектегі қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін идеологиялық және мінез-құлық аспектілерінің бірлігі бойынша магистранттардың жеке және кәсіби құндылықтарын дамыту.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M148 Бос уақыт
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылыми мәтінмен жұмыс әдістемесі
Мақсаты: Ғылыми мәтін, ғылыми мақала, оның құрылымдық элементтері, ғылыми мақала тақырыбын тұжырымдау бойынша жұмыс кезеңдері туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру; тақырыпты таңдаудың негізгі критерийлері. Мазмұны: ғылыми мақала жазу ережелері. Ғылыми мақаланың құрылымы. Ғылыми мақаламен жұмыс істеу әдістемесі. Ғылыми мақаланың тақырыбын тұжырымдау бойынша жұмыс кезеңдері. Тақырыпты таңдаудың негізгі критерийлері. Ғылыми мақаланың құрылымдық элементтері . Ғылыми Мәтін, ғылыми мақала жазуға қойылатын талаптар. Напидің негізгі критерийлері-мақаладағы жұмыс жоспары. Ғылыми мақаланың құрылымы. Мақала материалын ұсыну бойынша ұсыныстар. Презентациялар, баяндамалар, хабарламалар мен тезистерді сөз сөйлеуге дайындау. Ғылыми мақаланы дайындау, жазу және жариялау алгоритмі. Ғылыми мақалаларды ресімдеу ережелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени-тынығу жұмысындағы институционализация
Мақсаты: Мәдени-тынығу салаларының қалыптасуы мен дамуын қамтамасыз ететін Қазақстан мәдениетін институттандыру заңдылықтарын зерттеу және анықтау. Мазмұны: Қазіргі мәдениетті зерттеу әдістемесі мен теориясы. Мәдениетті зерттеудегі институционализмнің әдіснамалық әлеуеті. Қазіргі Қазақстандағы мәдени салаларды институттандыру формалары. Қазақстанның оңтүстік аймағындағы мәдени салалардың дамуы.Қазақстандағы мәдени салалардың қазіргі даму жағдайы. Қазақстандағы мәдени салаларды институттандырудың әлеуметтік-мәдени тәжірибелері және оларды масштабтаудың болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жоғары мектеп педагогикасы және психологиясы
Мақсаты: қазіргі заманғы психологиялық-педагогикалық білімдер негізінде жоғары оқу орнында кәсіби-педагогикалық іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру бойынша магистранттардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Жоғары білімнің қазіргі парадигмалары. Қазақстандағы жоғары білім берудің тарихы, тенденциялары мен даму стратегиялары. Жоғары мектептің педагогикасы мен психологиясының пәні, міндеттері, категориялары. Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының әдіснамалық негіздері. ЖОО оқытушысының кәсіби құзыреттілігі. ЖОО оқытушысының коммуникативтік құзыреттілігі. Жоғары мектеп дидактикасы. Колледж жасындағы психологиялық ерекшеліктер. Университеттегі оқу процесі және оның заңдылықтары. ЖОО-дағы білім мазмұны. ЖОО - да оқу процесін ұйымдастыру нысандары. ЖОО-да оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және іске асыру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесінің ерекшеліктері. Оқыту әдістемесі мен әдістері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысында жобаларды басқару, іске асыру
Мақсаты: жобалық қызметті зерттеу, қажетті ресурстарды тарта отырып, бірегей ғылыми жобаларды іске асыру үшін жобалық менеджменттің нақты практикалық дағдыларына машықтану. Мазмұны: мәдени-тынығу жұмысын жобалаудың мәні мен әдістемесі. Әлеуметтік-мәдени ахуалды талдау технологиясы. Жоба аудиториясы: сегменттеу критерийлері мен сипаттамалары. Жобаның мақсаты мен міндеттерін негіздеу. Жобаның ресурстық базасын қалыптастыру. Жобаны іске асыру механизмі. Жарнамалық науқан мен жобаны ілгерілетудің медиа жоспарын құру. Мәдени-тынығуын жобалаудың ойын әдістері. Жоба қызметінің бюджеті. Жобалық құжаттаманы тіркеу. Мәдени-тынығу жобасының тиімділігін бағалау. Мәдени саясатты әзірлеу мен жүзеге асырудағы мәдени-бос уақытты жобалау. Мәдени-тынығу қызметінде жасанды жобаны пайдалану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Мақсаты: ұйымның адам ресурста-рын басқару дағдыларын қалыптастыра отырып, психологиялық менеджмент саласындағы білімін меңгеру арқылы психологтың құзыреттілігін қамтамасыз ету. Мазмұны: басқару психологиясының әдіснамалық негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының да-муы. Басқару психологиясының жалпы теориялық сұрақтары. Басқарушылық қарым-қатынас пси-хологиясы. Қызметкерлердің психологиялық ерекшеліктері. Қызметкерлерді ынталандыру пси-хологиясы. Ұйымның адам ресур-старын басқару технологиялары. Ұйымның кадр саясатын психологиялық қамтамасыз ету. Ұйымдағы қақтығыс психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары. Диагностикалық құралдарды жасау, көшбасшыларды оқытудың цифрлық әдістерін әзірлеу және басқарушылық кеңес беру түрінде тәжірибелік енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мәдениет теориясының іргелі мәселелері
Мақсаты: мәдениеттің пайда болуы, қалыптасуы мен дамуына байланысты іргелі мәселелер бойынша әр алуан көзқарастар мен қағидаларды талдау. Мазмұны: Мәдениет түсінігі мен мәні. Мәдениеттің құрылымы.Мәдениеттің негізі қызметтері. Мәдениет және жеке тұлға. Мәдениет және жеке тұлға.Мәдениет және этнос. Мәдениет пен өркениет. Мәдениеттің пайда болуы туралы философиялық тұжырымдамалар. Мәдениеттің пайда болуы туралы Й.Хейзинганың ойын тұжырымдамасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы бизнес-жоспарлау
Мақсаты: магистранттарда теориялық және практикалық білімді, стратегиялық ойлау мен мәдени индустриялар жүйесінде бизнес-жоспарларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны:Мәдени индустриялар жүйесіндегі бизнесті жоспарлаудың рөлі. ИТ-индустрия мәдениет саласының жетекші сегменті ретінде. Тынығу индустриясы жүйесіндегі бизнесті жоспарлау. Мәдени салалар санаттары бойынша бизнес-жоспарлау негіздері. Ақпараттық қамтамасыз ету және қаржыландыру көздері. Бизнесті жоспарлаудың құрылымы және негізгі бөлімдері. Маркетинг жоспары. Мәдени индустриялар жүйесіндегі ішкі және сыртқы ортаны бағалау әдістері. Сараптамалық сауалнамалар жүргізу әдістемесі. Табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесу процестерін жоспарлау және болжау. Сценарийлерді жоспарлау және болжау. Маркетингтік, өндірістік, ұйымдастырушылық және қаржылық бизнесті жоспарлау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Мақсаты: болашақ магистранттың кәсіби іс-әрекетінде белсенді тілді меңгеру дағдылары мен дағдыларын одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттары шеңберінде коммуникативтік құзыреттілігін жүйелі түрде тереңдету. Мазмұны: В2, С1 деңгейлері жоғары деңгейде кәсіби және академиялық мақсаттарға арналған прагма-кәсіби бағдар түрінде ұсынылады: ғылыми ақпараттық база, ғылыми ақпаратты түсіндіру, дәлелдеу, сендіру, ғылыми қайшылықтар, академиялық жазу. Инновациялық әдістер мен технологияларды пайдалану және заманауи құралдарды қолдану (Интернет ресурстары). Кез келген сабақтас пән бойынша тілдік материалды меңгергендігін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Мақсаты: Ғылым феноменінің про-блематикасын арнайы философиялық талдау мәні, әлеуметтік-мәдени контексте алынған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше қызметтің даму заңдылықтары мен үрдістерін динамикалық сипатта зерделеу. Мазмұны: Ғылым тарихы мен философиясының негізгі проблемаларының ерекшелігі мен өзара байланысын анықтау. Ғылымның даму заңдылықтарын және ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми зерттеу әдістерін зерделеу. Ғылымды дамытудың сыныптық емес және сыныптан кейінгі кезеңінің негізгі тұжырымдамалары мен бағыттарын білу. Жаратылыста-ну ғылымы, социогуманитарлық және техникалық білім әдіснамасын түсіну негізінде қазіргі теория мен практиканың шындығын талдау. Сы-ни ойлау қазіргі қоғамның дамуы мен жұмыс істеуінің алғышарты ретінде. Сыни ойлауды дамыту технологиялары: дәлелдердің логикасын қарау және зерделеу. Сыни рефлексивті ойлау мен метакогнитивтік қабілеттерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мәдени-тынығу қызметінің инновациялық стратегиялары
Мақсаты: Нарықтың өзгеруі мен мәдени-тынығу қажеттіліктерінің қарқынды өсу динамикасы мәдени-сауық іс-шараларына инновациялық технологияларды енгізу. Мазмұны: Нарықтық экономика жағдайындағы қоғамның инновациялық саясаты. Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық процестер. Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы инновациялық жобаларды ұйымдастыру. Мәдени-тынығу жұмысындағы келешегі бар инновациялық жобалар. Мәдени-тынығуында инновацияларды басқару: шығу тегі, қалыптасуы және негізгі белгілері. Әлеуметтік-мәдени құбылыстың мәдени негізі. Ғылыми, техникалық, басқарушылық және әлеуметтік инновациялар. Инновацияның объективті немесе субъективті сипаттамалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нарықтық экономикадағы мәдени-тынығу қызметі
Мақсаты: Нарық құрылымы мен мәдени-тынығу ұйымдарының қызметі арасындағы байланысты зерттеу. Мазмұны: Қазақстан халқының ойын-сауық және коммерциялық бос уақытын зерттеудің теориялық және әдістемелік негіздері. Мәдени қызметтер нарығы: қалыптасу мен дамудың жаңа тәсілдері. Мәдениет саласындағы мемлекеттік қызметтер тақырыбын, олардың сапасы мен әлеуметтік пайдалылығын түсіну. Қазіргі экономикалық жағдайдағы мәдени өнім немесе қызмет. Қаражат көздері және оларды бөлудегі еркіндік дәрежесі. Әлеуметтік-мәдени қызметтер нарығын дамыту мен басқару механизмдері. Нарықтық экономика жағдайында қазіргі бос уақытты ұйымдастырудың әлеуметтік-мәдени мәселелері. Мәдени-тынығу жұмыстарының заманауи технологиялары: жағдайы, мәселелері, даму болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу қызметінің ғылыми мектептері
Мақсаты: Мәдени-тынығу іс-жұмысының ғылыми мектептерін қалыптасуы мен дамуның негізгі кезеңдері, ғылыми мектептердің тұжырымдары туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу жұмысы әлеуметтік тәжірибенің мамандандырылған бағыты ретінде. Ғылыми мектеп құбылысы. Мәдени-тынығу жұмысының философиялық және гуманистік негіздері. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы ғылыми-зерттеудің дербес бағыты ретінде мәдени-тынығу жұмысы бөлу. Мәдени-тынығу жұмысын қалыптастыру және дамыту ғылыми зерттеу бағыты ретінде. Мәдени-тынығу жұмысының ғылыми парадигмалары мәдениет пен қоғамның дамуы туралы саналы теориялық және әдістемелік идеялар ретінде.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Тынығу индустриясындағы әлеуметтік-мәдени технологиялар
Мақсаты: тынығу индустриясында әлеуметтік-мәдени технологияларды қолданудың теориялық және практикалық мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны:әлеуметтік-мәдени технологиялар, ерекшелігі мен жіктелуі. Тынығу индустриясы қазіргі өмірдің жаңа құбылысы ретінде. Тынығу мекемелері жұмысының экономикалық тиімділігі мен педагогикалық мақсаттылығы.Тынығу индустриясындағы әлеуметтік-мәдени бағдарламалардыңсипаттамасы. Әлеуметтік-мәдени саладағы ұйымдастырушылық-технологиялық процесс. Тынығу индустриясының құралдарын пайдалана отырып, әлеуметтік-мәдени қызметтің әртүрлі бағыттарын ұйымдастыру. Тынығу индустриясының материалдық-техникалық базасының сипаттамасы. Тынығу индустриясы мекемелеріне ұйымдастырушылық-әкімшілік және ұйымдастырушылық-көркемдік жетекшілік ету. Тынығу индустриясының дәстүрлі әлеуметтік-мәдени мекемелермен өзара әрекеті. Тынығу индустриясындағы әлеуметтік-мәдени технологияларды дамыту перспективалары. Тынығу индустриясындағы әлеуметтік-мәдени жағдайды талдау үшін жасанды интеллектті қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәдени-тынығу жұмысының теориялық-әдіснамалық негіздері
Мақсаты: Магистранттарда мәдени-тынығу қызметін зерттеудің әдіснамалық, әдістемелік және қолданбалы деңгейлері ; ғылыми білімнің гуманитарлық салаларында қолданылатын пәнаралық ғылыми құралдардың кең спектрі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Мәдени-тынығу қызметі теориясы іргелі ғылыми және білім беру бағыты ретінде. Қазіргі өркениеттік үрдістер жағдайындағы мәдени-тынығу жұмысының өзекті мәселелерін зерттеу маңыздылығы. Мәдени-тынығу қызметінің әдістемесі мен әдіснамасының мәні мен ғылыми мәртебесі. Мәдени-тынығу кеңістігін әлеуметтік модельдеу. Мәдени-тынығу саласын зерттеудің әлеуметтік-мәдени аспектілері.. Мәдени-тынығу жұмысын зерттеудің теориялық мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Этно-көркемдік білім берудің теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: Магистранттарды қазіргі этно-көркемдік білім беру саласындағы педагогикалық және кәсіби қызметке кәсіби даярлау. Мазмұны: Дәстүрлі халықтық мәдениеттің ерекшеліктері және білім берудегі этномәдени бағыт. Қазіргі этномәдени білім беру мәселелері. Этномәдени білім берудің бастаулары. Қазіргі этномәдени білім беру жүйесінің қалыптасуы. Этномәдени қызмет және оның ҚР мәдени және білім беру саясатындағы рөлі. Жоғары оқу орындарында этномәдени білім беру саласында сабақтарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Этномәдени білім берудің бастаулары. Этномәдени білім беру әдістемесі ғылым ретінде. Этномәдени білім мен тәрбие принциптері. Этномәдени білім мен тәрбие беру әдістері. Сабақтың әр түрлі формаларын дайындау және өткізу әдістемесі. Этномәдени педагогтың кәсіби сапасының басымдығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Арт педагогика
Мақсаты: Артпедагогиканың мақсаттары мен міндеттерін іске асыруға дайын, бос уақыт жағдайында балалардың әртүрлі санаттарымен, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін арт-терапевтік технологияларды қолдану қабілеті бар педагогтарды даярлау. Мазмұны: Арт педагогикаға кіріспе. Арт педагогика, көркем педагогика және өнер дидактикасы ұғымдары. Бос уақыт жағдайында өнердің тәрбиелік мүмкіндіктерін пайдаланудың әдіснамалық негіздері. Арт педагогиканың ерекшеліктері туралы түсінік. Арт педагогикалық технологиялар. Бос уақыт жағдайында мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыста арт-педагогиканың рөлі. Арт педагогиканың білім беруді ұйымдастырудың қазіргі заманғы модельдеріндегі орны.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мәдениет мекемелеріндегі креативті қызмет
Мақсаты: Тұжырымдамалық аппараттың қалыптасуы және шығармашылық индустрия саласындағы теориялық және проективті ойлауды дамыту. Мазмұны: Креативті салалар академиялық пән ретінде. Курстың мақсаттары, міндеттері. Мәдениет салалары және креативті инду-стриялар. Қазақстан Республикасының креативті салалары және мәдени саясаты. Креативті салалар, экономика және менеджмент. Мәдени өндіріс: креативті салалардың ерекшеліктері. Республи-кадағы және аймақтағы, қалалық ортадағы креативті жобалар
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мультимәдениеттің теориясы мен практикасы
Мақсаты: мультикультурализмнің пайда болуының, қызмет етуінің және дамуының тарихи динамикасының негізгі мәселелерін зерттеу және талдау. Мазмұны: Көпмәдениеттілік, «мәдени плюрализм» және «полиэтникалық». сипаттамалық аспект. Нормативтік немесе идеологиялық аспект. Саяси аспект. Көпмәдениеттіліктің бастаулары. XXI ғасырдағы полимәдени қоғам
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби имидж
Мақсаты: Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы әлеуметтік-мәдени, ұйымдастырушылық, басқарушылық және ғылыми-зерттеу қызметіндегі шеберлерді, белгілі бір тұлғаны имидждік модельдеу технологиясын игеруге дайындау. Мазмұны: Кәсіби имидж - бұл іскерлік әлем мәдениеті және жеке қарым-қатынас туралы ғылым. Кескіннің түрлері, олардың сипаттамалары. Символизмнің имиджді қалыптастырудағы рөлі. Сыртқы бейнені қалыптастыру технологиясы. Имиджді қалыптастыруға рухани көзқарас құру жолдары. Коммуникативті имиджді қалыптастыру технологиясы. Іскери этикетті қалыптастыру негіздері.Іскерлік этикетті сақтау технологиясы. Адам бейнесін талдау әдістері. Корпоративтік имидж тұжырымдамасы. Ұжымның корпоративті мәдениеті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу қызметінің инновациялық технологиялары
Мақсаты: Мәдени-тынығу қызметінің инновациялық техноло-гияларын әзірлеу мен іске асыруда білім мен білік жүйесін қалыптастыру Мазмұны: Инновацияның теориялық алғышарттары. Иннова-цияның мәні мен мазмұны. Нарықтық экономика жағдайындағы қоғамның инновациялық саясаты. Мәдени-тынығу қызметіндегі инновациялық процестер. Инновациялық жоба және оны мәде-ни-тынығуына ендіру. Мәдени-тынығу жұмыстарында жаңа тех-ника мен технологияларды қолдану. Мәдени-тынығу жұмыстарында жаңа ресурстарды пайдалану. Мәдени-тынығу қызметтерді өндіруді және тұтынуды ұйымдастырудағы иннова-циялар. Мәдени-тынығу жұмыстарында сатудың жаңа нарықтарын анықтау және пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы промоутерлік қызмет
Мақсаты: промоутерлік қызметтің теориялық негіздері, оның заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, магистрантта промоутерлік қызмет арқылы шығармашылық процеске педагогикалық әсер ету дағдылары мен дағдыларын дамыту. Мазмұны: Промоутерлік қызметтің негізгі сипаттамалары промоутерлік қызметтің пайда болуы мен дамуы. Мәдени-демалыс қызметтерінің әлемдік нарығы жүйе ретінде. Қоғамның рухани өміріндегі әлемдік демалыс индустриясының рөлі. Тынығу қызметтері нарығы жүйесіндегі промоутер. Шоу-бизнес пен демалыс индустриясының мәселелерін реттейтін заңнаманың қалыптасуы. Промоутерлік қызметтің нормативтік-құқықтық негіздері. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутер. Әлеуметтік-мәдени саладағы промоутер қызметінің практикалық негіздері. Имидж-билдинг. Сейлз-промоушн. BTL-промоутердегі технологиялар. Промоутердің қызметіндегі Фандрайзинг. Промоутердің қаржылық-экономикалық қызметі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Заманауи мультимәдениеттік кеңістік
Мақсаты: көпмәдениеттілік дамуының тарихи динамикасының қызмет етуі, мультикультурализмнің шығуының негізгі мәселелерін зерттеу және талдау. Мазмұны: Мәдени плюрализм. ассимиляция моделі. Мәдени айырмашылықтар мәселесі. Т.Сарачин «Германия өзін-өзі жоюда». Постмодерндік дәуірдің мультикультурализмі. Мультикультурализм және еуропалық сәйкестік дағдарысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Имидж және брендинг
Мақсаты: Магистранттардың әлеуметтік-мәдени салада имидж мен брендингтің теориялық ережелері мен практикалық әдістерін қолдану туралы идеяларын қалыптастыру. Мазмұны: Имиджелогия - әлемдік іскерлік мәдениет және әлеуметтік және жеке қарым-қатынас туралы ғылым ретінде. Кескін символдық құбылыс ретінде. Адамның рухани бейнесі - адам бейнесінің басты көрсеткіші. Іскери этикет қалыптасқан іскерлік қатынас ретінде. Корпоративті имиджді қалыптастыру. Ұжымның корпоративті мәдениетінің негіздері. Әлеуметтік брендинг мәдени-тарихи құбылыс ретінде. Әлеуметтік брендинг бағдарламасын құру процесінде зерттеулерді ұйымдастыру. Бренд кескінін жасау. Байланыс жүйесін құру және әлеуметтік брендинг барысында ақпаратты тарату. Әлеуметтік брендтегі шығармашылық технологиялар. Қазақстандағы брендингтің дамуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу саласындағы Қазақстан Республикасының мемлекеттік мәдени саясатын іске асыру технологиясы
Мақсаты: Магистранттарды мәдени саясаттың мақсаттарымен, міндеттерімен және қайнар көздерімен, мәдени саясатты жүзеге асыру тәжірибесімен таныстыру, біздің елдегі мәдени саясаттың ерекшеліктерін ашу. Мазмұны: Мәдени саясаттың тұжырымдамасы, мәдени саясаттың міндеттері. Мәдени экспансия - бұл саяси тәжірибенің тарихи құрамдас бөлігі. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы Еуропа мемлекеттерінің мәдени саясаты. ХХ ғасырдың екінші жартысындағы мәдени саясат. Жаһандану әлеміндегі мәдени саясат. Аймақтық мәдени саясат.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт менеджмент
Мақсаты: Көркем-ойын-сауық қызметі, мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар қызметі, сондай-ақ мәдени-ойын-сауық бизнесі саласындағы менеджменттің теориялық негіздерін игеру. Мазмұны: Арт менеджменттің концептуалды негіздері өнер мен мәдениет саласындағы басқару қызметінің түрі ретінде. Арт ме-неджмент басқару қызметінің түрі ретінде. Әлеуметтік-мәдени басқару құрылымындағы арт менеджмент. Арт менеджмент мә-дениет және өнер саласындағы жобалық қызметтің түрі ретінде. Әлеуметтік-мәдени жобалау мәдениет және өнер саласындағы басқару қызметінің түрі ретінде. Орындау өнері саласындағы арт менеджмент. Халықтық өнер мәдениеті саласындағы арт менедж-мент. Этномәдени қызмет құрылымындағы арт менеджмент. Кө-ңіл көтеру индустриясындағы арт менеджмент. Мәдени-тынығу саласындағы өнерді басқару технологиялары. Арт менеджмент құрылымындағы жарнама және маркетинг. Арт менеджменттің кадрлық ресурсы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықтық көркем мәдениет теориясы мен технологиясы
Мақсаты: Халық көркем мәдениетінің мазмұнына, сипаттамаларына, алуан түрлілігіне және оны зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдеріне тұтас көзқарас қалыптастыру. Мазмұны: Халықтық өнер мәдениетінің теориялық және категориялық негіздері. Халықтық өнер мәдениетінің феномені. Халық шығармашылығы мәдениетінің әлеуметтік-мәдени тарихи негіздері. Дәстүрлі күнтізбелік мерекелер мен рәсімдердегі халық шығармашылығы мәдениеті. Халық шығармашылығы мәдениетінің ойын түрлері. Халық шығармашылығы мәдениеті жүйесіндегі фольклор: ерекшелігі мен жанрлық ерекшелігі. Халық мәдениетінің көркемдік-эстетикалық негіздері. Ауызша халық шығармашылығы халықтық өнер мәдениетінің феномені ретінде. Халықтық музыкалық шығармашылық. Халық шығармашылығы және сәндік-қолданбалы өнер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдени-тынығу жұмысы саласындағы ивент-менеджмент
Мақсаты: қоғамдық ғылым ретінде ивент-менеджмент туралы түсінікті қалыптастыру, ұйымдастыру міндеттерін шешуде ивент-менеджмент технологияларын пайдалану біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: "Ивент-менеджмент" сала ретінде. "Ивент-менеджмент" ұғымы (ЕМ), оның негізгі мазмұны. Іс-шаралар ивент-менеджментінің негізгі элементі ретінде. Ивент агенттікттер іс-шараларды өткізуге арналған мамандандырылған компания ретінде. Іс-шара технологиялары: тұжырымдаманы таңдау. Іс-шараны жоспарлау кезеңдері. Іс-шаралар технологиялары: іске асыру кезеңдері және олардың сипаттамалары. Іс-шара бюджетін құру. Іс-шараларды басқарудағы логистика. Іс-шаралардың негізгі форматтары. Іс-шаралар технологиялары: іске асыру кезеңдері және олардың сипаттамалары. Ең сәтті корпоративті, жеке мерекелерге, салтанатты рәсімдерге және басқаларға талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениет және тынығу индустриясы саласында әлеуметтік-мәдени жобалау саласында зерттеу және жобалау, кәсіпкерлік жұмыстарды ұйымдастыру.
- Әлеуметтік-мәдени сала мекемелерінің мәдени қызметтерінің инновациялық маркетинг жүйесін және мәдени-тынығу жұмысы саласындағы имидждік жобаларды әзірлеу.
- Мәдениет мекемелерінің, рекреациялық объектілердің және бос уақыт индустриясының қызметі процесінде халықтық дәстүрлер мен көркем шығармашылықты насихаттауды жүзеге асыру.
- Негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау, ғылым философиясының ережелері мен категорияларына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау.
- Ғылыми-зерттеу жобаларында мәдени-тынығу саласы мекемелерінің озық тәжірибесі мен ғылымның заманауи жетістіктерін пайдалану.
- Мәдениет мекемелерінің өндірістік қызметін жетілдіру, әлеуметтік-мәдени қызметке қатысушылардың тұлғалық өсу үрдістерін оңтайландыру міндеттеріне байланысты әлеуметтанулық және педагогикалық зерттеулер жүргізу;
- Жасанды интеллект және заманауи инновациялық технологияларды пайдалана отырып, мәдени-тынығу бағдарламаларын әзірлеу және басқару дағдыларын меңгеру.
- Мәдениетаралық өзара әрекеттесу үрдісінде мәдениеттердің әртүрлілігін талдау және ескеру, көптілді қоғамда коммуникацияны құра білу
- Психология біліміне сүйене отырып, өзіндік қызметтің басымдықтарын және оларды өзін-өзі бағалау негізінде жетілдіру жолдарын анықтап, іске асыру.
- Білім, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, жоғары мектеп мұғалімінің жұмысын ғылыми ұйымдастыруға сыни тұрғыдан баға беру.