Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04101 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

  • Менеджмент психологиясы
    Несиелер: 2

    Курс магистранттарды оқыту мен тәрбиелеу психологиясы саласындағы кәсіби рефлексияны дамытуға бағытталған, оның тиімділігі ғылыми тұрғыдан, психологиялық құзыреттілікке және психологиялық ресурстарды шебер пайдалануда. Осылайша, әлеуметтік дамудың жаңа жағдайларында мамандардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін дамыту қажеттілігі жоғары кәсіби білім беру жүйесінде осы курстың өзектілігін анықтайды. «Менеджмент психологиясы» сабақ өткізудің әртүрлі формаларын пайдаланады: лекция, семинар, іс-шаралар, дебаттар және басқа да интерактивті формалар мен оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Пәннің мақсаты болып шет тілін меңгерудің бастапқы денгейін көтеру, білім алушылардың кәсіби қызметтің әр-түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыстарда, шет елдік серіктестермен сөйлесу үшін және өзін-өзі дамыту үшін шет тілін пайдалануға мүмкіндік беретін қажетті денгейдегі өзге тілдік коммуникативтік құзыреттіліктерге ие болуы табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 2

    Пәнде лекциялар, практикалық, семинар, зертханалық сабақтар, тестілеу және курстық жұмыс, интерактивті оқыту нысандары, олардың мәні, түрлері мен оларды жүзеге асыру және олардың талаптары сияқты негізгі формалардың мазмұны ашылады. Пәннің мақсаты: магистранттарға педагогикалық қызметтің дағдыларын үйрету, оқу-әдістемелік жағдайларды талдау, педагогикалық мәселелерді анықтау және шешу; магистранттарды экономиканы қалай оқыту керектігін үйретеді. Пәнді игеру нәтижесінде магистранттар педагогикалық іс-қызметті жүзеге асыру, оқу-әдістемелік жағдайларды талдау, экономикалық пәндерді оқыту әдістемесін қолдану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы даярлауға бағытталған магистранттар оқытушылық қызметке жоғары мектепте. Мазмұны көрсетеді қазіргі заманғы үрдісін ізгілендіру мен демократияландыру, оқу-тәрбие үдерісін жоғары мектепте жаңа технологияларды оқыту және тәрбиелеу, бағыттайды жеке-дара-шығармашылық стилі педагогикалық қызмет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ҒЗТКЖ коммерцияландыру
    Несиелер: 3

    Пән жаңа өнімді әзірлеу мен өндіруді басқаруды, экономиканың әртүрлі салалары кәсіпорындарының және ғылыми-техникалық ұйымдардың орта буын басшылары мен мамандарын, ел өңірлерінің инновациялық инфрақұрылымын қамтитын кадрларды даярлау кезінде пайдалануға арналған. Курстың мақсаты білім алушыларда ҒЗТКЖ және технологиялар нәтижелерін коммерцияландыру саласында жүйелі түсінік пен кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Ғылым тарихы мен философиясы – бұл жүйе объективті-шынайы және логикалық өзара байланысты нысандары мен білім-ғылым, білім, мұндай ұғым, пікір, тұжырымдама, теория, және пайдаланатын, өз қалыптастыру жиынтығы ғылыми құралдары мен әдістерін. Ғылым тарихы мен философиясы – облыс философия, ол зерттейді, жалпы заңдылықтар мен үрдістерді ғылыми танымның қарастырылатын тарихи өзгерістегі әлеуметтік-мәдени ортада.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны жобаларды басқарудың кәсіби саласындағы басқарушылық шешімдер қабылдауда теориялық негіздері мен әдістерін меңгерудің қажеттілігіне сүйене отырып құрылды. Тұтастай алғанда, курс жобаларды басқару процесінде қолданбалы бағыттылығына ерекше назар аудара отырып, ұйымдастырушылық және әдістемелік аспектілері, ақпараттық технологиялар және бағдарламалық қамтамасыз ету қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 2

    Магистранттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық және әдіснамалық жетістіктерімен танысу мақсатында жүргізіледі. Магистранттарда магистрлік диссертацияны дайындаумен байланысты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-зерттеу және білім беру мекемелерінде жұмыс жүргізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру үшін. Зерттеу практикасының мазмұны диссертацияның тақырыбымен анықталады. Зерттеу тәжірибесі үшін жеке жоспар әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік жеке-меншік әріптестік
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік - жекешелік әріптестікті дамыту мәселелерін зерттеу пәнаралық сипаттағы кең ауқымды сұрақтарды қарастыруға негізделген. Олардың ішінде: мемлекет және бизнес арасындағы механизмдер; жеке және мемлекеттік (қоғамдық) секторлар өзара әрекеттеріне жағдай жасау, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық даму проблемаларын шешу үшін мемлекеттік емес инвестициялардың болуы; мемлекеттік және жергілікті билік органдарының МЖӘ мәселелерін басқарудағы рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР мемлекеттік қызметі
    Несиелер: 5

    Курс мақсаты магистранттарды мемлекеттік қызметің негізгі ережелерімен таныстыру. Мемлекеттік қызмет мемлекеттік саясаттың мақсаттарына жетудегі негізгі стратегиялық буын болып табылады. Оқыту үрдісінде магистранттар мемлекеттік басқару теориясы мен мемлекеттік қызметті ұйымдастыру саласындағы біртұтас білімдер жүйесін меңгереді, мемлекеттің құқықтық саясат Концепциясының негізгі тұжырымдамасымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбек нарығының ұлтық модельдері
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарды еңбек нарығының ұлттық модельдері саласындағы ғылыми зерттеудің заманауи әдістерімен таныстырады. Магистранттар жұмыс күшіне деген сұраныс пен ұсыныстың заманауи теорияларын, еңбек нарығының сипаттамаларын, кәсіпкерлермен және кәсіподақтармен арасындағы ұжымдық шарт жасау туралы келісу процестерін оқиды. Еңбек нарығының басқа нарықтар түрлерімен байланысы. Қазақстандағы еңбек нарығының жағдайы. Еңбек нарығын реттеу механизмі. Курстың мақсаты магистранттарды жұмыс күшіне деген сұраныс пен ұсынысқа әсер ететін факторлармен таныстыру, адами факторға инвестициялар, еңбекақыны анықтау, еңбек нарықтарының сарапаттамалары, кәсіподақтар, үкімет және еңбек нарығының ұлттық моделін басқару кезінде әр түрлі тәсілдер арасындағы қайшылықтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби және ғылыми аударманың практикалық курсы
    Несиелер: 3

    Пәні оқытылады тарихының негізгі кезеңдерін ауыстыру және ғылым ауыстыру туралы, теориясы мен практикасы. Қазақстанда, жалпы, жеке және арнайы аударма теориясы, негізгі тұжырымдамасын лингвистикалық теориясы, аударманың негізгі аударманың түрлері: ауызша, жазбаша, ара-қатынасы тепе-теңдігін және баламалылығы ауыстыру, мағыналық, стилистикалық және прагматикалық барабарлығын аударма түпнұсқаға, мәдениетаралық бейімдеу процесінде, аудару, грамматикалық және лексикалық ауыстыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және білім алушылардың шет тілін кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік серіктестермен қарым-қатынаста, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін пайдалануға мүмкіндік беретін шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті және жеткілікті деңгейін меңгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мемлекеттік басқарудың теориясы мен тәжірибесі
    Несиелер: 5

    «Мемлекеттік басқарудың теориясы мен практикасы» пәнін игерудің мақсаты - мемлекеттік басқару саласындағы ғылыми және теориялық білім деңгейін арттыру, мемлекеттік басқару саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді тереңдету және динамикалық қоғамдық өмірдің қиындықтарына барабар жауап таба білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ҚР-ның мемлекеттік басқару тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің негізі болып, ҚР мемлекеттік басқару тарихы және әкімшілік органдардың қоғамдық өмірдің барлық салаларын басқаруды жүзеге асыратын, олардың құзыреті мен өзара қарым-қатынасы табылады. Пәннің мақсаты магистранттарда мемлекеттік басқарудың жалпы теориялық-әдіснамалық аспектілері, мемлекеттік басқарудың негізгі түрлері туралы түсінігін қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқарудағы бюджеттік процестер
    Несиелер: 5

    Осы курсты оқыту барысында келесі тақырыптар қарастырылады: Қазақстан Республикасындағы бюджеттік процесті ұйымдастыру және реформалаудың өзекті мәселелері, бюджеттік процеске инновацияларды енгізу, бюджеттік жоспарлауды ұйымдастыру, бюджеттік бағдарламаларды іске асыру тиімділігін қалыптастыру және бағалау, нәтижелерге бағдарланған, бюджеттік бағдарламаны іске асыру мониторингі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты басқару
    Несиелер: 3

    "Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын басқару" курсы тұрғын үй-коммуналдық шаруашылығын реформалау мәселелерін, ТКШ нормативтік-құқықтық негіздерін зерттеуге бағытталған. ТКШ басқару негіздері. Тұрғын үй қызметінің құрылымы мен құрамы. Тұрғын үй қорын басқару жүйесін реформалаудағы жергілікті өзін-өзі басқару органдарының рөлі. Электрмен жабдықтау, жылумен жабдықтау, газбен жабдықтау, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін ұйымдастыру және басқару. Жылу, электр, су жабдықтау кәсіпорындарының қызметін басқару. Тұрғын үй-коммуналдық кешендердегі қаржы ағындарын басқару. Қала аумағын абаттандыру жұмыстарының негізгі міндеттері мен түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеудің мәнін, түрлерін анықтау; жүргізетін әлеуметтік-экономикалық процестерге мемлекеттің араласу шараларын оқу; Экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеудің теориялық-әдіснамалық және ұйымдастырушылық негізін және экономиканы мемлекеттік реттеудің құралдарын қарастыру. Экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеу рөлі қазіргі жағдайында өсіп келеді. Айтарлықтай экономиканың нақты секторын мемлекеттік реттеу курсы осы білімдерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мемлекеттік басқарудағы адам капиталы
    Несиелер: 5

    Адам дамуына тұжырымдамалық көзқарас. Халықаралық және аймақтық материалдарды шолу (Каир, Пекин, Копенгаген конференциялары, мыңжылдық саммиті, «Қазақстан-2050» стратегиясы және оны жүзеге асыру үшін қабылданған құжаттар). Өмірлік, білім, өмір сүру деңгейі. Адам дамуы индексі. Адам дамуы туралы жаһандық және ұлттық баяндамалар. Адам дамуы тұрғысынан кедейлік (кедейшілік адам даму саясатын іске асыруда негізгі тежегіші ретінде). Адами капитал және персоналды басқару. Адами капиталға салынатын мемлекеттік инвестициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу практикасы
    Несиелер: 6

    Магистранттың зерттеу тәжірибесі отандық және шетелдік ғылымның жаңа теориялық және әдіснамалық жетістіктерімен танысу мақсатында жүргізіледі. Магистранттарда магистрлік диссертацияны дайындаумен байланысты ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, сондай-ақ жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру және ғылыми-зерттеу және білім беру мекемелерінде жұмыс жүргізу үшін қажетті дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру үшін. Зерттеу практикасының мазмұны диссертацияның тақырыбымен анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Код ON1

    Оқыту және тәрбиелеу психологиясы, Психологиялық құзыреттілік саласында кәсіби рефлексияны меңгерген және психологиялық ресурстарды шебер қолданады.

  • Код ON6

    Мемлекеттің өзара іс-қимыл тетіктерін түсінеді, олардың өзара іс-қимылы үшін жағдай жасай алады, өңірлердің әлеуметтік-экономикалық даму мәселелерін шешеді

  • Код ON2

    Кәсіби қызмет және ғылыми жұмыс салаларында тілді пайдалануға мүмкіндік беретін шет тілді құзыреттіліктің жеткілікті деңгейіне ие

  • Код ON8

    Әлеуметтік саясаттың элементтерін біледі, тиісті материалдық игіліктер алу үшін әртүрлі мүмкіндіктер жасай алады, әлеуметтік бағдарламаларды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Мемлекеттік ұйымдарды басқару саласында практикалық дағдыларды меңгерген, менеджменттің ерекшеліктерін, басқарудың заманауи технологияларын біледі.

  • Код ON5

    Мемлекеттік басқару моделін және Мемлекеттік қызмет персоналын басқарудың тиімді жүйесін қалыптастыра алады және жоғары кәсіпқойлыққа ие.

  • Код ON7

    Халықты жұмыспен қамту, оның сегменттелуін ескере отырып, еңбек нарығын реттеу мәселелерінде талданады, өңірлік еңбек нарығын реттеудің негізгі функцияларын қолданады.

  • Код ON3

    Зерттеу жұмысының дағдыларын меңгерген, нәтижелерді салыстырады, сондай-ақ қорытынды жасайды, ғылыми зерттеу нәтижелері бойынша мақалалар жаза алады.

Top