Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02108 Хореография

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореография өнері саласында терең білімі бар, хореография өнері бағыттары бойынша жалпы мәдени және кәсіби құзыреттері бар, қазіргі қазақстандық қоғамның талаптарына сай келетін, оның рухани-эстетикалық дамуына ықпал ететін бәсекеге қабілетті ғылыми-педагогикалық кадрлар даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M031 Хореография
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Өнердегі постмодернизм
    Несиелер: 3

    Постмодернизмдегі өнер тарихының процестерін талдау, терминдермен жұмыс істеу және өнердің даму тенденцияларын және постмодернизмдегі негізгі ұғымдарды анықтау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Курстың ерекшеліктерінің бірі - бұл оқу материалын құрылымдауда, осы материалды зерттеудің негізділігін анықтауда, сонымен қатар студенттердің білімі, дағдылары мен дағдылары жүйесін қалыптастыру жолдарын дамытуда жүзеге асырылатын ағылшын тілі курсын құруға жалпылама-дамытушылық тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Философия- ғасырлық тәжірибеге сүйене отырып, тарихи тереңдіктен алынған құндылықтар мен өмірлік бағдарларды ойлау елегінен өткізе отырып, адамның дүниетанымдық мәдениетін қалыптастырады. Курстың мақсаты – жер бетінде тіршілік көзі пайда болғаннан бастап қалыптасқан көзқарастар мен өмірлік тұжырымдармен, қағидалармен, принциптермен таныстыру. Әрбір адамның дүниеге деген көзқарасының тереңірік дамуына, ойлау қабілетінің кеңейуіне көмектеседі. Дүниені, өмірді тануға, өзінің адами қасиетін түсінуге, философиялық білімнің берері мол.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биді зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерде заманауи ғылымның әдіснамалық теориялары мен қағидаттарын: қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды қолдана отырып, хореографиялық өнерді зерттеудегі өнер тарихы, тарихи, мәдени, психологиялық және педагогикалық тәсілдерді қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи өнер мен мәдениеттің тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Қазіргі өнер тарихының даму бағыттары және оның гуманитарлық білім құрылымындағы маңызы туралы білу; өнер тарихы мен қазіргі заманғы зерттеулердегі әдіснамалық тәсілдердің әртүрлілігі туралы. Өнерді қазіргі заманғы түсінуді, қабылдауды және түсіндіруді анықтайтын негізгі ұғымдарды түсінуде сауатты болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи өнертану тарихының әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Хореография және өнертану саласындағы ғылыми-шығармашылық жобаларды зерттеу, жобалау және әзірлеу, ғылыми пікірталастар, дөңгелек үстелдер, брифингтер, ғылыми-практикалық конференциялар, семинарлар, ғылыми қорғаныс шеңберіндегі дәлелді фактілерді келтіруге, талдауға, дәлелдеу үшін зерттеу мәселесінің ғылыми аппаратын анықтауға және пайдалануға; хореографиялық өнердің, хореографиялық білімнің әртүрлі мәселелері бойынша шығармашылық жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық журналдарда ғылыми мақалаларды жариялау
    Несиелер: 3

    Бұл пән магистрантты рецензияланатын және жоғары рейтингті шетелдік басылымдарда ғылыми мақала жариялау үшін жазу және дайындау әдістерімен таныстыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны жоғары мектептегі оқу-тәрбие процесін, оқыту мен тәрбиелеудің жаңа технологияларын ізгілендіру мен демократияландырудың қазіргі заманғы тенденцияларын көрсетеді, педагогикалық қызметтің жеке-шығармашылық стиліне бағыттайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу практикумы
    Несиелер: 5

    ғылыми және шығармашылық жобаларды жобалау және әзірлеу, ғылыми аппараттардың зерттеу мәселелерін анықтау және басқару. Эмпирикалық материал жинау, дереккөздермен жұмыс жасау, есептік құжаттаманы, ғылыми мақалалар мен есептер құрастыру және жазу, қорытындылар жасаңыз және зерттеу нәтижелері мен нәтижелерін негіздеу, оларды әртүрлі деңгейдегі ғылыми-практикалық конференцияларда көпшілік алдында көрсету, өз көзқарасын білдіру, ғылыми және ғылыми баяндамалар жасау шығармашылық жобалар, ғылыми есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім, мәдениет және өнер саласындағы құқықтық реттеу
    Несиелер: 3

    Білім, мәдениет және өнер саласындағы нормативтік білімдермен жұмыс жасау, ережелер мен құжаттарды диагностикалау және жинақтау. Кәсіби қызметте нормативтік құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми мақалаларды жазудың әдіс-тәсілдері
    Несиелер: 3

    Бұл курс магистрантты ғылыми мақалаларды жазу кезіндегі негізгі кезеңдермен және үдерістермен таныстыруға, сонымен қатар зерттеудің әртүрлі әдістемелерін қолдана отырып, өз бетінше зерттеу жүргізу дағдыларын дамытуға, диссертациялық жұмыс тақырыбы бойынша қорытынды және түйін жасай білуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы көркемдік жобаларды басқару
    Несиелер: 6

    Театрда, хореографиялық ұжымда және би ансамблінде шығармашылық процестерді жоспарлау және ұйымдастыру мүмкіндігі; шығармашылық жұмыстың сапасын тиімді бақылауды жүзеге асыру; жобаны немесе іс-шараны жүзеге асыру кезінде жарнамалық, маркетингтік, қаржылық, экономикалық және коммерциялық қызметке қатысты өзекті мәселелерді шешуге; қажетті қаржы ресурстарын таба білу, қолда бар ресурстарды ұтымды пайдалану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Магистрлік диссертацияны зерттеуді ұйымдастыру және жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс магистрлерді жалпы дайындауда көмекші болып табылады, атап айтқанда: курстың мазмұны алдағы ғылыми зерттеудің ғылыми аппаратын әзірлеуге бағытталған (өзектілігін негіздеу, мақсаты, пәні, нысаны және басқа да ғылыми зерттеудің құрамдас бөліктері). Практикалық сабақтар құжаттарды, зерттеудің жоспарларын құрастыруға, ғылыми тағылымдамалар мен зерттеу кезеңдерін жоспарлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Бұл курста психологиялық ғылымның теориялық-практикалық мәселелері, басқару психологиясының категориялық жүйесі қарастырылады, басқару практикасының психологиялық талдауының тарихизмі бекітіледі, басқару қызметін талдаудың түсіндірмелік принциптері, психологиялық жаттығулар мен мектептердің құрылымы және басқару қызметінің теориясы мен практикасына қосымшадағы психологиялық ғылымның басқа мәселелері ашылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу тұжырымдамасы
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмыстарын сәтті жүзеге асыру үшін гипотезаның маңыздылығын, өнер тарихы, хореографиялық өнер және хореографиялық білім саласындағы ғылыми зерттеулер шеңберіндегі гипотезалардың түрлерін түсіну, зерттеу тұжырымдамасын таңдап, анықтай білу, алған білімдеріне сүйене отырып, зерттеу жұмысының гипотезасын, оның міндеттері мен мақсаттарын білу мақсатты

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнердегі әдеби сюжеттердің драматургиясы
    Несиелер: 5

    Әдебиеттің бастапқы көздерін, картиналарын, тарихи оқиғаларын хореографиялық қайта құру принциптерін зерттеу; хореографиялық шығармаларды талдау принциптері; хореографиялық бағыттың стильдері мен бағыттары, хореографиялық драманың проблемалары мен ерекшеліктері, бидің кеңістіктік құрылымы; хореографиялық жұмысты оның процедуралық тұтастығында құру принциптері; балет режиссурасы техникасының ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қатынас және өнер мәселесі
    Несиелер: 6

    Баяндамаларды көпшілік алдында ұсыну және әр түрлі деңгейдегі семинарларға, ашық сабақтарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу, өз ұстанымдарыңызды дұрыс айту, өнер саласындағы ғылыми және шығармашылық жобалардың тұсаукесерін жасау және жасау, қазіргі мәдениаралық коммуникация мен мәдениетаралық коммуникация мәселелерін зерттеудегі ғылыми көзқарастың теориялық негіздерін талдау, категориялық және тұжырымдамалық аппарат. Көп мәдениетті мәдениеттің, өнердің негізгі принциптері, әлеуметтік процестердегі мазмұнды және формальды компоненттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыкалық және балет драматургиясын зерттеу әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Балет спектакльдерінің музыкалық-балет драматургиясын (әлемдік мұра, ұлттық балет, ХХ-ХХІ ғасырдың заманауи қойылымдары), музыкалық мәдениеттің құндылықтарын көркемдік формалармен байланыстыра анықтау, отандық және Батыс Еуропа музыкасының дамуының негізгі тарихи кезеңдері туралы білу; жетекші ұлттық композиторлық мектептер; музыканың негізгі көркемдік стильдері мен бағыттары туралы; музыкадағы қалыптасудың негізгі әдістері туралы

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хореографиялық өнер және білім саласындағы бизнесті жоспарлау
    Несиелер: 6

    Жобаның немесе оқиғаның барысында жарнама, маркетинг, қаржылық, экономикалық және коммерциялық қызметке қатысты өзекті мәселелерді шешу; қажетті қаржы ресурстарын таба білу, қолда бар ресурстарды ұтымды пайдалану көпшілік алдында баяндамалар ұсыну және әртүрлі деңгейлердегі семинарларға, ашық сабақтарға, ғылыми-практикалық конференцияларға қатысу, олардың ұстанымын негіздеу, өнертану саласындағы ғылыми және шығармашылық жобалардың тұсаукесерін құру және дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандық хореографтар режиссурасының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Отандық режиссер-хореографтар мен хореографтардың жұмысын талдау; қазақстандық хореографтардың авторлық қолжазбаларын анықтау; қазақстандық хореографтардың шығу тарихынан қазіргі заманғы кезеңге дейінгі жұмысының әдістері мен принциптерін зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Заманауи хореографиялық білімнің даму тенденциялары
    Несиелер: 6

    Әлемдік хореографиялық өнердің дамуы туралы эмпирикалық материалдарды талдап, дереккөздермен және интернет-ресурстармен жұмыс жасау, әлемдік хореографиялық өнердің даму үдерістеріне байланысты ғылыми мақалалар мен баяндамалар жазу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Креативтік ойлау психологиясы
    Несиелер: 5

    Мансап туралы психологиялық білімнің негізгі түсініктері мен санаттарымен жұмыс жасау, оның пәнін еңбек психологиясы, шығармашылық ойлау, жалпы және даму психологиясының субъектілерімен байланыстыру; Жеке өзін-өзі жетілдіру стратегияларын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ЖОО-дағы оқу-әдістемелік жұмыс
    Несиелер: 5

    Отандық хореографияның проблемалары мен даму перспективаларына талдау жасау; - Қазақстанның ұлттық хореографиясының көрнекті балет қайраткерлерінің шығармашылық қызметі туралы білімдерді пайдалану, өнер тарихы мен педагогикасы негізінде шығармаларды талдау; - көрнекті қайраткерлердің, орындаушылардың қазақстандық өнердің дамуындағы рөлін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер туындыларын талдау және түсіндіру
    Несиелер: 5

    Пластикалық тілдің қалыптасу факторлары мен даму заңдылықтарын талдай білу; хореографияның бағытын түсіну; креативтік ойлау психологиясының негізгі әдістері мен әдістерін ажырата білу; кәсіби қызметте шығармашылық ойлауды және оның психологиясын қолдана білу; - құрылымдық бөлімдердің, кафедралардың, факультеттердің қызметін жетілдіру, оқу және шығармашылық процестерді, зерттеулерді ұйымдастыру бойынша пікірсайыс және ұсыныстар беру; - ұйымның барлық қызмет түрлеріне белсенді қатысуға, шығармашылық жобалар мен іс-шараларға бастамашылық етуге.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік заманауи музыканың тұжырымдамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіби шеберлікті музыкалық және көркем образдар мен олардың демалу әдістерін теориялық түсінумен ұштастыру; біліммен жұмыс істеу және әлемдік музыканың тұжырымдамалық негіздерін түсіну; жаппай музыкалық мәдениеттің қалыптасуына талдау жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арт жобалар жасау және алға жылжыту
    Несиелер: 5

    Арт-жобаны жүзеге асыруға қажетті іс-шаралардың жүйелілігін әзірлеу; шығармашылық жобаларға маркетинг жүргізе білу; шығармашылық жобаның бизнес жоспарын құрастыру, аталған білімдерді зерттеу жұмысында пайдалану; имидж және алға жылжытуды талдау құралдарын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Қазіргі кезеңде ғылымда пайда болатын тарих пен философияның негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерін талдау, ғылыми зерттеулер жүргізуге және жоғары оқу орындарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.

  • Код ON2

    Оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйесін түсіну; педагогиканың іргелі тұжырымдамасын құрылымдау; ғылыми талдау негізінде педагогикалық жүйелер мен тұжырымдамаларды анықтау және сипаттау; педагогикалық ғылым жетістіктері негізінде инновациялық тәсілдерді, оқытудың заманауи әдістерін, педагогикалық технологияларды түсіну және анықтау.

  • Код ON3

    Зерттеу мәселелері шеңберінде ғылыми тұжырымдамаларды ажырату; зерттеудің ғылыми аппаратын анықтау және негіздеу; жалпы әлемдік, ұлттық, салалық, мамандандырылған, тар бейінді тәжірибені саралау арқылы ғылыми нәтижелерді, жетістіктерді талдау негізінде зерттеу проблемасының зерттелу дәрежесін анықтау; ғылыми - зерттеу материалдарын (ғылыми мақалалар, ғылыми баяндамалар, ғылыми-практикалық конференцияларда сөз сөйлеу) әр түрлі деңгейлерде жазу, рәсімдеу және байқаудан өткізу дағдысы (ЖОО, республикалық, халықаралық, шетелдік); өз қызметін сыни талдау және мақсаттарға жету қабілеті; жеке білім беру траекториясын үздіксіз жетілдіру; салауатты өмір салтын жүргізу және насихаттау; объективті талдау және адами қасиеттерді көрсету негізінде бағдарлау және шешімдер қабылдау.

  • Код ON4

    Заманауи өнертануды зерттеу әдіснамасын талдау; әлемдік мұра мен қазіргі заманғы көркем шығармаларды, олардың құрылымы мен психологиясының ерекшеліктерін бағалау және ажырату; хореография өнері мен би мәдениетін БАҚ арқылы насихаттау, кәсіби тәжірибе негізінде хореография өнері мен хореография режиссурасының қазіргі даму мәселелері бойынша кеңес беру.

  • Код ON5

    Білім беру, мәдениет және өнер саласындағы реттеудің нормативтік-құқықтық білімдеріне сүйену; нормативтік актілер мен құжаттарды диагностикалау және қорыту; кәсіби қызметтегі түрлі процестерді басқару; көркемдік және креативті ойлауды көрсету; зерттеу процесін, ғылыми ақпаратты қорыту, жекелеген өмірлік құбылыстар мен тұтас тарихи дәуірлерді түсіндіру; әр түрлі конференциялардағы өз авторлық идеялары мен баяндамаларын жоғары деңгейде таныстыру; өз позициясын білдіру.; ғылыми іс-шаралар мен шығармашылық конкурстарды, фестивальдерді және т. б. жүзеге асыру барысында ғылыми және шығармашылық жобаларды ұйымдастырумен, жарнамалық-маркетингтік, коммерциялық қызметпен байланысты өзекті мәселелерді шешу.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеуде қазіргі заманғы режиссура мен ғылым (өнертану ғылымдары, тарих ғылымдары, мәдениеттану ғылымдары) шеңберінде әдіснамалық тәсілдер мен қағидаттарды пайдалану; талдаудың эксперименттік әдістерін пайдалана отырып, хореографиялық өнер режиссурасы саласында дербес зерттеулер жүргізу; хореография арт-жобалары мен шығармаларын жасау; хореографиялық өнерді, оның ішінде отандық өнерді кең бұқаралық ақпарат құралдары үшін продюсирлеу, жылжыту және насихаттау; хореография өнері саласында ғылыми зерттеулер жүргізу; хореография; өз бетінше жұмыс істеу, жобаларды, соның ішінде көркем шығармашылықтың аралас салаларында әзірлеу және басқару; заманауи өнердің даму үрдістерін түсіну және заманауи өнер туындыларының эстетикалық аспектісін түсіну.

  • Код ON7

    Педагогикалық ғылымның және оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық жүйелерінің жалпы ұғымдарына сүйену; педагогиканың іргелі концепцияларын құрылымдау, педагогикалық жүйелерді анықтау және сипаттау, оқытудың инновациялық тәсілдерін, заманауи әдістерін түсіну және анықтау.

  • Код ON8

    Хореография режиссурасы бойынша зерттеу саласында ғылыми-әдістемелік құжаттамаларды жүргізу; кәсіби міндеттерді шешуде білімді, білік пен дағдыларды қолдану; зерделенген материалмен жұмыс істеу және кәсіби қызмет саласында ғылыми зерттеу дағдыларын практикада қолдану; кәсіби міндеттерді шешуде және зерттелетін проблеманы ғылыми зерттеулерде құзыретті болу.

Top