Негізгі азық-түлік және биологиялық белсенді заттардың - ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, витаминдердің және минералды элементтердің оңтайлы сандық және сапалық қарым-қатынастарын қамтамасыз етеді. Теңгерімді диета сонымен бірге қоректік заттардың маңызды компоненттерінің физиологиялық жағымды қарым-қатынастары мен қатынастарын қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіпҚосарлы компоненттермен байытатын қосылыстардың өзара әрекеттесу модельдерін зерттеу, оларды өндіру мен сақтау үдерісінде ең жоғарғы қауіпсіздікті қамтамасыз ететін әдістер мен оларды енгізу сатыларын таңдау. Өнімге енгізілген дәрумендер мен минералдардың әсері талданады: олар бастапқы өнімде немесе оның өндірісінде пайдаланылатын шикізатта мүмкін болатын табиғи құрамын ескере отырып, сондай-ақ өндіріс пен сақтау кезінде шығындар ескерілуге тиіс, бұл витаминдер мен минералдардың мазмұнын бүкіл сақтау мерзімі ішінде реттелетін байытылған өнімнен төмен емес деңгейде.
Селективті тәртіпКәсіпорынның суреті. Тұжырымдама, түрлері және құраушы элементтері. Кескін қалыпта��тыру, имиджді қалыптастыру бағдарламасын енгізу. Тамақ өнеркәсібінің имиджін талдау және бағалау. Кәсіпорынның тамақ өнеркәсібінің имиджін талдау және бағалау әдістері
Селективті тәртіпАзық-түлік өнімдерін өндіру мен сақтауда кеңінен қолданылатын биотехнология, нанотехнология және азық-түлік химия саласындағы прогрессивті өзгерістер талданады. Азық-түлік қораптарын өңдеудің заманауи ерекшеліктеріне және азық-түліктің сақталу уақытын едәуір арттыруға, олардың дәмін және сыртқы түрін сақтауға мүмкіндік беретін тамақ өнімдерін өңдеу әдістерін қарастырады
Селективті тәртіпМамандықтың пәндік саласын В2-С1 деңгейіне сәйкес шет тілінде оқып үйрену. Магистрант сөйлеу әрекетінің төрт түрінің негізгі дағдыларын меңгеруі тиіс: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Пассивті кепіл және пассивті конструкцияларды аудару; модальдық етістіктер: may, must, tobeto, tohaveto, should; Infinitive және инфинитивті конструкциялар. Инфинитивті аудару ерекшеліктері..
Оқу жылы - 1Ең соңғы инновациялық технологиялар негізінде технологиялық желілерді дамыту проблемасына жүйелі түрде қарауды ұйымдасты��ып, төмен сапада жақсы сапалы өнім шығаруға мүмкіндік береді. Технологиялық жабдықты таңдау заманауи өндірістің талап етілетін талаптарына сай болу үшін ұзақ уақыт бойы жабдықтарды ішінара модернизациялауға (жоғары шығындарды талап етпей), сондай-ақ «экологиялық таза» функциямен жедел санитарияға бейімделу арқылы сипатталатын технологиялық жабдықты таңдауға мүмкіндік беретін модульдік тұжырымдамаға бағынады
Селективті тәртіпЭксперимент ұғымы, оның жіктелуі қарастырылады, нақты мәселе бойынша арнайы көздердің деректерін талдау, жинау және жинақтау (эксперимент жүргізуге арналған материалдарды, әдістер мен аппаратураларды таңдау), экспериментті жүргізудің дайындық, жұмыс және қорытынды кезеңдерінен, нәтижелерді талдау және қорытынды беруден тұратын күнтізбелік жоспар моделін әзірлеу негізінде оның құрылымы мен шарттары зерделенеді.
Оқу жылы - 1Дағдарыстық жағдайларды тиімді басқару негіздерін зерттеу, негізделген басқару шешімін қабылдауға ықпал ететін модельдер мен әдістерді таңдау, өзгерістер мен инновацияларды, адам ресурстарын басқару, басқарушылық бақылау мен сапаны бақылауды жүзеге асыру. Қазіргі жағдайда менеджменттің даму үрдістерін және ұйымдардағы командалардың типтерін сәйкестендіруге және мотивацияға дәстүрлі емес амалдарды қарастыру.
Оқу жылы - 1Азық-түлік өндірісінің инновациялары қарастырылады: тағамның органолептикалық қасиеттерін жақсартатын және адам ағзасының қауіпсіздігі, өндірістің экологиялық әдісі және қалдықсыз өндіріс сияқты бірқатар қасиеттерге ие өнімді құру және жаңа ұрпақ тағамдарының құрамын жасау. Дәстүрлі емес өсімдік материалдарын қолдану және оларды сапалы бағалау, сондай-ақ жаңа буынның азық-түлік өнімдерін өндіру үшін биологиялық белсенді заттардың оңтайлы сандық арақатынасын таңдау мүмкіндігі қарастырылған.
Селективті тәртіпТауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігінің теориялық негіздері. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және жіктеу критерийлері. Азық-түлік өнімдерінің сапасын сапалы бағалау. Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың тәртібі мен критерийлері. Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың өзіндік құны мен ұйымдастырушылық критерийлері. Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің тұжырымдамасы мен технологиясын әзірлеу, олардың сапасын және бәсекеге қабілеттілігін зерттеу. Дамыған құжаттарды мақұлдау.
Селективті тәртіпБасқару үрдістері мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарайды; әртүрлі басқарушылық мәдениеттермен байланыста контекстте кәсіпкерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; Команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолданыңыз.
Оқу жылы - 1Жаңа қасиеттердің пайда болуына және азықтың қоректік пайдалы қасиеттерін жақсартуға арналған шикізаттың дәстүрлі емес түрлерін қолдану. Тамақтанудағы функционалдық тамақ ингредиентін қолданудың ғылыми-практикалық негіздемесі. Функционалдық тамақ ингредиентінің оң әсерін зерттеу, физико-химиялық, ӛллекспеттік, микробиологиялық қасиеттерді анықтау, сондай-ақ адам организміне оның функционалдық әсерін жақсарту.
Селективті тәртіпАуыл шаруашылық өнімдерін қайта өңдеу үшін энергияны үнемдейтін, аз қалдықсыз, экологиялық таза технологияларды жобалау және енгізу. Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметінде білу, ғылыми мақалаларды жазу
Өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жануарлардан алынатын шикізатты өңдеу технологиялық процестері. Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде талдау философия ғылымдарының философиясы мен санаттарына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау үшін қазіргі даму сатысында ғылымда туындайтын пәнаралық сипаты.
Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалаңыз, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін өзінің әлеуметтік-психологиялық технологиялары
Тамақ өнімдерінің технологиясы саласында зерттеу әдіснамасы, тиімді оқыту әдістері туралы білімін қолдана білу, орта мектептің мұғалімінің ғылыми ұйымдастыруын сыни бағалау.
Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіптік қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.
Тамақтану үшін өндірістік процесті енгізу; өндірістің оңтайлы режимін негіздеу; өнім сапасын бақылау.
Шикізатты қайта өңдеудің жаңа, жетілдірілген жолдарын әзірлеу, өндірістік процестерді жаңғырту
Ақпараттық ресурстармен айналысатын аналитикалық жұмысты жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертациялардағы нәтижелерді қорытындылайды.
Білімдердің пәнаралық байланыстағы мәселелерін талдау үшін алынған білімдер мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді өз бетімен жүргізеді, сарапшылармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін дәлелдейді.
Технологиялық есептерді жүзеге асыру, өндірістің рационалды технологиялық схемасын таңдау үшін энергияны үнемдеу қондырғыларын қайта есептеу нәтижелерімен жұмыс істеу