Меню

Жаңа білім беру бағдарламасы 7M07245 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы (1 год) в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Жоғары білім беру жүйесі және ғылыми сала - тамақ өнеркәсібі үшін «Өндіріс және қайта өңдеу салалары» бағыты бойынша білікті ғылыми және педагогикалық кадрларды дайындау.
Академиялық дәреже
Магистратура
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
Оқу мерзімі
1 год
Кредиттер көлемі
63
ҰБТ-дағы пәндер
Білім беру саласы
7M07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
Дайындық бағыты
7M072 Өндірістік және өңдеу салалары
Білім беру бағдарламаларының тобы
M111 Тамақ өнімдерін өндіру
  • Тиімді және теңдестірілген тағамдарға арналған жаңа тамақ өнімдері

    Негізгі азық-түлік және биологиялық белсенді заттардың - ақуыздардың, майлардың, көмірсулардың, витаминдердің және минералды элементтердің оңтайлы сандық және сапалық қарым-қатынастарын қамтамасыз етеді. Теңгерімді диета сонымен бірге қоректік заттардың маңызды компоненттерінің физиологиялық жағымды қарым-қатынастары мен қатынастарын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
  • Дәруменді байытылған тамақ технологиясы

    Қосарлы компоненттермен байытатын қосылыстардың өзара әрекеттесу модельдерін зерттеу, оларды өндіру мен сақтау үдерісінде ең жоғарғы қауіпсіздікті қамтамасыз ететін әдістер мен оларды енгізу сатыларын таңдау. Өнімге енгізілген дәрумендер мен минералдардың әсері талданады: олар бастапқы өнімде немесе оның өндірісінде пайдаланылатын шикізатта мүмкін болатын табиғи құрамын ескере отырып, сондай-ақ өндіріс пен сақтау кезінде шығындар ескерілуге тиіс, бұл витаминдер мен минералдардың мазмұнын бүкіл сақтау мерзімі ішінде реттелетін байытылған өнімнен төмен емес деңгейде.

    Селективті тәртіп
  • Кәсіпорынның тамақ өнеркәсібінің имиджін құру және қолдау
    Несиелер: 4

    Кәсіпорынның суреті. Тұжырымдама, түрлері және құраушы элементтері. Кескін қалыпта��тыру, имиджді қалыптастыру бағдарламасын енгізу. Тамақ өнеркәсібінің имиджін талдау және бағалау. Кәсіпорынның тамақ өнеркәсібінің имиджін талдау және бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әр түрлі топтағы тұтынушыларға арналған жартылай фабрикаттарды шығарудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Азық-түлік өнімдерін өндіру мен сақтауда кеңінен қолданылатын биотехнология, нанотехнология және азық-түлік химия саласындағы прогрессивті өзгерістер талданады. Азық-түлік қораптарын өңдеудің заманауи ерекшеліктеріне және азық-түліктің сақталу уақытын едәуір арттыруға, олардың дәмін және сыртқы түрін сақтауға мүмкіндік беретін тамақ өнімдерін өңдеу әдістерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)/ /
    Несиелер: 3

    Мамандықтың пәндік саласын В2-С1 деңгейіне сәйкес шет тілінде оқып үйрену. Магистрант сөйлеу әрекетінің төрт түрінің негізгі дағдыларын меңгеруі тиіс: сөйлеу, тыңдау, оқу және жазу. Пассивті кепіл және пассивті конструкцияларды аудару; модальдық етістіктер: may, must, tobeto, tohaveto, should; Infinitive және инфинитивті конструкциялар. Инфинитивті аудару ерекшеліктері..

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары технологиялық тамақ өнімдері
    Несиелер: 5

    Ең соңғы инновациялық технологиялар негізінде технологиялық желілерді дамыту проблемасына жүйелі түрде қарауды ұйымдасты��ып, төмен сапада жақсы сапалы өнім шығаруға мүмкіндік береді. Технологиялық жабдықты таңдау заманауи өндірістің талап етілетін талаптарына сай болу үшін ұзақ уақыт бойы жабдықтарды ішінара модернизациялауға (жоғары шығындарды талап етпей), сондай-ақ «экологиялық таза» функциямен жедел санитарияға бейімделу арқылы сипатталатын технологиялық жабдықты таңдауға мүмкіндік беретін модульдік тұжырымдамаға бағынады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Эксперимент ұғымы, оның жіктелуі қарастырылады, нақты мәселе бойынша арнайы көздердің деректерін талдау, жинау және жинақтау (эксперимент жүргізуге арналған материалдарды, әдістер мен аппаратураларды таңдау), экспериментті жүргізудің дайындық, жұмыс және қорытынды кезеңдерінен, нәтижелерді талдау және қорытынды беруден тұратын күнтізбелік жоспар моделін әзірлеу негізінде оның құрылымы мен шарттары зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 3

    Дағдарыстық жағдайларды тиімді басқару негіздерін зерттеу, негізделген басқару шешімін қабылдауға ықпал ететін модельдер мен әдістерді таңдау, өзгерістер мен инновацияларды, адам ресурстарын басқару, басқарушылық бақылау мен сапаны бақылауды жүзеге асыру. Қазіргі жағдайда менеджменттің даму үрдістерін және ұйымдардағы командалардың типтерін сәйкестендіруге және мотивацияға дәстүрлі емес амалдарды қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Энергия мен ресурс үнемдеуге негізделген тамақ өнімдерінің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Азық-түлік өндірісінің инновациялары қарастырылады: тағамның органолептикалық қасиеттерін жақсартатын және адам ағзасының қауіпсіздігі, өндірістің экологиялық әдісі және қалдықсыз өндіріс сияқты бірқатар қасиеттерге ие өнімді құру және жаңа ұрпақ тағамдарының құрамын жасау. Дәстүрлі емес өсімдік материалдарын қолдану және оларды сапалы бағалау, сондай-ақ жаңа буынның азық-түлік өнімдерін өндіру үшін биологиялық белсенді заттардың оңтайлы сандық арақатынасын таңдау мүмкіндігі қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің бәсекеге қабілеттілігі
    Несиелер: 4

    Тауарлардың сапасы мен бәсекеге қабілеттілігінің теориялық негіздері. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және жіктеу критерийлері. Азық-түлік өнімдерінің сапасын сапалы бағалау. Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың тәртібі мен критерийлері. Тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың өзіндік құны мен ұйымдастырушылық критерийлері. Қоғамдық тамақтандыру өнімдерінің тұжырымдамасы мен технологиясын әзірлеу, олардың сапасын және бәсекеге қабілеттілігін зерттеу. Дамыған құжаттарды мақұлдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Басқару үрдістері мен құбылыстарды психологиялық талдаудың әдіснамалық мәселелерін қарайды; әртүрлі басқарушылық мәдениеттермен байланыста контекстте кәсіпкерлік және тұлғааралық дағдыларды дамыту; өмірдің теориялық заңдарын және басқару жүйелерінің динамикасын меңгеру; басқару және психологиялық кеңес беру әдістері туралы идеяларды қалыптастыру; Команда құрылымын және топтағы әлеуметтік-психологиялық климатты сыни талдау; басшылықтың стильдерін ұйым басшылығына қолданыңыз.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Функционалдық және профилактикалық тамақтанудың ғылыми аспектілері
    Несиелер: 5

    Жаңа қасиеттердің пайда болуына және азықтың қоректік пайдалы қасиеттерін жақсартуға арналған шикізаттың дәстүрлі емес түрлерін қолдану. Тамақтанудағы функционалдық тамақ ингредиентін қолданудың ғылыми-практикалық негіздемесі. Функционалдық тамақ ингредиентінің оң әсерін зерттеу, физико-химиялық, ӛллекспеттік, микробиологиялық қасиеттерді анықтау, сондай-ақ адам организміне оның функционалдық әсерін жақсарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ауыл шаруашылық өнімдерін қайта өңдеу үшін энергияны үнемдейтін, аз қалдықсыз, экологиялық таза технологияларды жобалау және енгізу. Шетел тілін тұлғааралық қарым-қатынаста, кәсіби қызметінде білу, ғылыми мақалаларды жазу

  • Код ON2

    Өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету, жануарлардан алынатын шикізатты өңдеу технологиялық процестері. Негізгі идеологиялық және әдістемелік мәселелерді, оның ішінде талдау философия ғылымдарының философиясы мен санаттарына негізделген әртүрлі фактілер мен құбылыстарды бағалау үшін қазіргі даму сатысында ғылымда туындайтын пәнаралық сипаты.

  • Код ON3

    Ұйымдағы персоналдың дамуын және тиімді пайдаланылуын бағалаңыз, бұқаралық мінез-құлықты басқару үшін өзінің әлеуметтік-психологиялық технологиялары

  • Код ON4

    Тамақ өнімдерінің технологиясы саласында зерттеу әдіснамасы, тиімді оқыту әдістері туралы білімін қолдана білу, орта мектептің мұғалімінің ғылыми ұйымдастыруын сыни бағалау.

  • Код ON5

    Командада жұмыс істеу қабілетін көрсету, кәсіптік қызметте стандартты емес жағдайларда жедел басқару және техникалық шешімдер қабылдау кезінде шығармашылық және логикалық ойлау болуы.

  • Код ON6

    Тамақтану үшін өндірістік процесті енгізу; өндірістің оңтайлы режимін негіздеу; өнім сапасын бақылау.

  • Код ON7

    Шикізатты қайта өңдеудің жаңа, жетілдірілген жолдарын әзірлеу, өндірістік процестерді жаңғырту

  • Код ON8

    Ақпараттық ресурстармен айналысатын аналитикалық жұмысты жүргізу; ғылыми мақалалар мен магистрлік диссертациялардағы нәтижелерді қорытындылайды.

  • Код ON9

    Білімдердің пәнаралық байланыстағы мәселелерін талдау үшін алынған білімдер мен дағдыларды қолдану; эксперименттік зерттеулерді өз бетімен жүргізеді, сарапшылармен және кең аудиториямен талқылаған кезде зерттеу нәтижелерін дәлелдейді.

  • Код ON10

    Технологиялық есептерді жүзеге асыру, өндірістің рационалды технологиялық схемасын таңдау үшін энергияны үнемдеу қондырғыларын қайта есептеу нәтижелерімен жұмыс істеу