Меню

Инновациялық білім беру бағдарламасы 6B10202 6B10202-Клиническая психология в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Білім беру, денсаулық сақтау, юриспруденция, бизнес және кәсіпкерлік, әлеуметтік сала, құзыретті және нарықта сұранысқа ие, психодиагностиканың, психокоррекция, психокеңесудің заманауи әдістерін қолдана отырып, психологиялық міндеттерді тиімді шеше алатын психологиялық қызмет көрсету салаларында жұмыс істеу үшін практикалық психологтарды дайындау
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Биология және География
Білім беру саласы
6B10 Денсаулық сақтау
Дайындық бағыты
6B114 Әлеуметтік жұмыс
Білім беру бағдарламаларының тобы
B090 Әлеуметтік жұмыс
  • Орталық жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 4

    Жүйке жүйесі анатомиясы мен физиологиясын жүйелі түрде көрсету: жүйке тінінің жасушалық құрылысы; жұлын миының құрылысы мен қызметі; бас миының құрылысы мен қызметі және ағзаны құрайтын әр түрлі жүйелер мен аппараттардың қызметін басқару ерекшелігі; вегетативтік нерв жүйесінің құрылысы мен қызметі; нерв жүйесінің эмбриогенезі мен онтогенезі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Даму психологиясы және жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері туралы түсінік, тұлғаны қалыптастыру процесінің жас заңдылықтарын ашады, адам дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі іс-әрекеттің ерекшелігін көрсетеді, адамның жас заңдылықтарының, адамның ерекшеліктерін ескере отырып, адамның мінез-құлықтары мен психикалық жағдайларының ерекшеліктерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның іргелі пәндерінің бірі, оның өзіндік ерекшелігі-жеке тұлғаның дамуының психологиялық заңдылықтары, жеке тұлғаның танымдық қызметі мен қасиеттері туралы студенттердің білімін қалыптастыру; қазіргі жағдайда маманның кәсіби әлемнің қалыптасуындағы психологиялық білімнің рөлі туралы түсінік беру; Жалпы психология курсын меңгеру және меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту, психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдысы мен дағдысын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Адам психологиясының маңызды ерекшеліктері және оның әр түрлі әлеуметтік топтармен өзара іс-қимылы туралы, тұлғаның қалыптасуы мен даму процесінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары туралы, Әлеуметтік орта ерекшелігін және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып, оның қызметінің өзіндік ерекшеліктері, мінез-құлықтары мен психикалық жай-күйі туралы; Әлеуметтік психологиядағы зерттеу және психодиагностикалық іс-әрекеттің дағдылары мен дағдылары туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қалыпты және патология дамуындағы диагностикасының әдістері
    Несиелер: 4

    Психомоториканың дамуын; психомоториканың дамуының бұзылуларын; психомоториканы қалыпты және патологиядағы зерттеу әдістерін; ойлау мен сөйлеудің дамуын; ойлау мен сөйлеуді зерттеудің эксперименталды-психологиялық әдістерін; ойлау мен сөйлеу функцияларының бұзылуын зерттеу әдістерін; қалыпты және патологиядағы танымдық процестерді зерттеу әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Балалар нейропсихологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Бала жасындағы нейропсихология баланың психикалық қызметінің қалыптасу және даму процестерін зерттейді; психикалық және когнитивтік процестердің патологияларының бұзылуымен айналысады. Бұл бұзылулар баланың эмоционалдық саласының бұзылуына әкеледі. Әсіресе сенсорлық және қимыл-қозғалыс саласындағы бұзылулар айқын көрінуі мүмкін; жеке тұлғаның интеллектуалдық және эмоциялық саласын қалыптастыруға зейінді құрылымдардың әсері туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 5

    Психология мен медицина тоғысында пайда болған ғылым. Инсульттен кейін миға жарақат алған немесе ота жасаған адамдарға, қан тамырлары ауруларымен ауыратын науқастарға көмек көрсету. Ппсихологиялық бұзылулар тиісті маманмен бірге шешілетін медициналық мәселе болуы мүмкін, психолог практикасында тиімді көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық психология
    Несиелер: 4

    Адам даралығы түсінігін және оның қалыптасу заңдылықтарын ашады; адам даралығын ұйымдастырудың негізгі деңгейлерін зерттейді; нейрофизиологиялық, конституционалды, жыныстық және басқа деңгейлерге негізделген жеке айырмашылықтардың негізгі аспектілерін ашады; адамдарды тәрбиелеу, оқыту және кәсіби бағдарлау үшін Дифференциалды психология бойынша білімнің практикалық бағыттылығын анықтайды; өмірде психологиялық білімді пайдалануға ұмтылысты дамытады; қоршаған ортаның өзіндік мінез-құлқын және мінез-құлқын тал

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психодиагностика
    Несиелер: 4

    Психологиялық ғылымның іргелі салаларының бірі, оның өзіндік ерекшелігі теориялық білімнің өзара байланысы болып табылады, бір жағынан және оны пайдалану тәжірибесі, екінші жағынан. Бұл психологияның өзекті міндеттерін шешуде психодиагностиканың ерекше мүмкіндіктерін анықтайды-теориялық және практикалық білімді адам психологиясы туралы білімнің бірыңғай жүйесіне біріктіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 4

    Пән саласы мен пән негіздері туралы түсінік береді; жүйелік детерминация принциптеріне шығаратын ғылыми зерттеудің әдіснамалық алғышарттары мәселесіне статистикалық көзқарас; зерттеу нәтижелерін сандық және сапалы өңдеу, психологияда математикалық статистика әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Жеке тұлға туралы ғылыми ұғымдар мен ғылыми-ретке келтірілген базалық түсініктер жүйесімен; жеке тұлғаның табиғатын және тұлғаны зерттеу мәселелерін түсінумен; жеке тұлға психологиясы саласындағы зерттеулер құрылатын негізгі әдіснамалық принциптермен; жеке тұлғаның психологиялық зерттеулерінің ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Клиникалық психологияда ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Психологиялық зерттеу әдістерін ұйымдастыру және жоспарлау; психологиялық зерттеудің әдіснамалық негіздері, психологиядағы эмпирикалық әдістер, адамдарда зерттеу жүргізу кезінде психологияның этикалық принциптері; клиникалық психологиядағы зерттеуді жоспарлауды ұйымдастыру кезінде туындайтын теориялық және әдіснамалық мәселелер туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникалық психологиядағы проективті әдістер
    Несиелер: 4

    Клиникалық психологияның практикалық міндеттерін шешу үшін қолданылатын негізгі жобалық әдістермен таныстырады: жеке тұлғаны зерттеудің әртүрлі жобалық әдістері негізінде жатқан жобалық психологияның негізгі ұғымдары мен теориялық концепциялар туралы Білім; негізгі жобалық әдістер, оларды пайдалану және алынған мәліметтерді түсіндіру тәсілдері туралы Білім; нақты жобалық әдістердің диагностикалық мүмкіндіктерін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Наркологиядағы психотерапия
    Несиелер: 4

    Наркологиялық науқастардың отандық және шетелдік психотерапиясын; қазіргі кезеңдегі наркологиядағы психотерапевтік әдістерді дамытудағы сөзсіз кезең ретіндегі эклектиканың рөлін; психобелсенді заттардың табиғатына әртүрлі көзқарасты; тәуелді мінез-құлық психотерапиясының психологиялық негіздері туралы, психотерапевтік әдісті таңдау туралы; науқастардың преморбидті ерекшеліктері және әдістеме таңдаудағы мәселені қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ішкі ауруларға кіріспе
    Несиелер: 5

    Этиология, патогенез және ішкі ағзалар ауруларының клиникалық көріністері, олардың диагностикасы, хирургиялық емес емдеу, алдын алу және оңалту мәселелерімен айналысатын медицина саласы. Терапия саласына тыныс алу жүйесінің аурулары (пульмонология), жүрек-қан тамырлары жүйесі, гастроэнтерология, нефрология, дәнекер ұлпалар (ревматология) және т. б. жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Психологиялық практикум
    Несиелер: 4

    Жеке тұлғаның психикалық ерекшеліктерін сипаттайтын психологиялық фактілерді талдау, синтездеу және жалпылау сияқты кәсіби ойлаудың қасиеттері қалыптасады және дамиды. Студенттердің ғылыми зерттеу мәдениетін дамытуға ықпал ететін эксперименталды және психодиагностикалық әдістердің көмегімен алынған нәтижелерді логикалық салыстыру және дұрыс қорытынды жасау іскерліктері қалыптасады..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы патопсихология
    Несиелер: 5

    Көптеген психикалық ауруларға тән негізгі, психикалық қызмет патологиясының пайда болу және даму заңдылықтары, этиология мен патогенездің жалпы мәселелері, психопатологиялық процестердің табиғаты, олардың себептері, жіктелу принциптері, түрлері, зерттеу және емдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 5

    Психологияда бар әдістерді ашады: эксперименталды әдістер және олардың түрлері – зертханалық, далалық, табиғи ұйымдастыру және жоспарлау; эксперимент жүргізу нәтижесінде пайда болатын адамдар мен феномендерге эксперименталды әсер ету; сыналушыларды іріктеуді қалыптастыру; іріктеудің басты жиынтығы, репрезентативтілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тағамдық мінез-құлық бұзылысының психотерапиясы
    Несиелер: 4

    Тағамдық мінез-құлықтың ерекшеліктерін; тағамдық мінез-құлықтың түрлерін; жүйке анорексиясы; жүйке булемиясы; анорексия мен булемияның себептерін; анорексия мен булимияның кезеңдерін; анорексия мен булимияны емдеуді; анорексия мен булимияны емдеудегі психологиялық тәсілдерді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникалық психология
    Несиелер: 5

    Клиникалық психология-бұл жеке психологиялық пән, оның мәні психикалық бұзылулар мен соматикалық бұзылулардың (аурулардың) психикалық аспектілері болып табылады. Ол келесі бөлімдерден тұрады: этиология (бұзылулардың пайда болу жағдайларын талдау), жіктелуі, диагностикасы, эпидемиологиясы, интервенциясы (алдын алу, психотерапия, оңалту), денсаулықты қорғау, нәтижелерді бағалау".

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Заманауи нейропсихологияның, патопсихологияның ерекшеліктерін, соматикалық аурулар клиникасының психологиялық білімдерінің, даму аномалиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ оларды түзету және алдын алу негіздерін ашады; заманауи медициналық психологияның теориялық және әдіснамалық мәселелерін, медициналық психологтардың негізгі жұмыс принциптерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы психопатология
    Несиелер: 5

    Клиникалық психологияның ерекше бөлімі, атап айтқанда, клиникада байқалғандарға бұзылуларға әкелетін психикалық үдерістер құрылымының ерекшеліктерін және ағу сипатын зерттейді; әртүрлі психикалық бұзылулар кезінде психиканың бұзылу проблемаларымен айналысатын клиницистерге нақты практикалық көмек көрсетуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Перинаталдық психология
    Несиелер: 5

    Перинаталдық психология саласында жұмыс істейтін мамандардың жүкті әйелдердің психикалық шынайылығын сауатты талдауға және теориялық түсініктерді диагностикамен барабар сәйкестендіруге мүмкіндік беретін психологиялық білім жүйесін, жүкті әйелдерді психологиялық сүйемелдеу кезінде туындайтын теориялық және әдістемелік мәселелерді ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы тәсілдері, тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау туралы білім мен түсініктерді қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Неврология
    Несиелер: 5

    Перифериялық және орталық жүйке жүйесі ауруларының пайда болу мәселелерімен айналысатын медицина саласы, олардың даму механизмдерін, симптоматикасын зерттейді, оларды емдеу және диагностикалау тәсілдерін, сондай-ақ алдын алу әдістерін әзірлейді. Жүйке жүйесінің аурулары бірқатар себептердің нәтижесінде пайда болуы мүмкін: стресстік жағдайлар, күн тәртібінің бұзылуы, отыру өмір салты, ұзақ жүйке кернеуі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аномальды даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Аномалды дамудың ппсихологиясы жас ерекшелік психологиясының, балалар патопсихологиясының, балалар нейропсихологиясының және балалар психиатриясының тоғысында пайда болды, бірақ өзінің зерттеу пәні бар және психологиялық диагностика шеңберінде баланың Медициналық және логопедиялық мәселелерінің барлық спектрін көруге мүмкіндік береді: Әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Дене және психикалық кемшіліктері бар адамдардың даму заңдылықтарын зерттеумен айналысатын жалпы психология бөлімі (аномальды дамумен). Арнайы психологияның басты назарында психикалық, соматикалық, сенсорлық, интеллектуалдық дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар мен жасөспірімдер, сондай-ақ ерекше белгілері бар ересек жастағы адамдар денсаулықтың бұзылуына байланысты білім беру қажеттіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. ҚР конституциялық құқық негіздері. ҚР Құқық қорғау органдары мен соты. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР Әкімшілік құқық негіздері. ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері. ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамсыздандыру құқығы. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халықының рухани мұрасының қалыптасу, даму тарихының күрделі кезеңдерін қамтиды. Ежелгі мәдени құндылықтарды және қазақ халық ауыз әдебиеті терең талданады. Әдебиет пен өнердің түрлі кезендері туралы білімдерін, өзекті теориялық мәселелерін қазіргі ғылымының озық жетістері негізінде жан-жақты, тарихи тұрғыдан қарастырады. Көркем шығармашылықты талдау үшін қажетті терминдер мен түсініктер жүйесі қамтылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиялық шынайылықты сауатты талдауға және психолог қызметінің практикалық аспектілерімен психологияның негізгі ғылыми ұғымдары туралы теориялық түсініктерді сәйкес келтіруге мүмкіндік беретін денсаулық психологиясының түрлі ғылыми бағыттары бойынша мамандардың психологиялық білім жүйесін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психосоматика
    Несиелер: 5

    Психосоматикалық бұзылулар-бұл психологиялық себеп, уайымдауға дененің реакциясы болатын жағдайлар. Психосоматикалық бұзылулар-бұл ағзаның стреске реакциясы шеңберінде дамитын симптомдар немесе аурулар. Психосоматикалық аурулар-психогенді факторлардың: күйзеліс, психологиялық жарақаттар, ішкі қақтығыстар әсерінен дамитын патология

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстан мен қазіргі кезеңнің тарихи тәжірибесінің жаңғыруы. Ұлттық сана ерекшеліктері мен қалыптасуы. "Мәңгілік ел" ұлтжандылық және ұлттық сана үшін оның мәні. Қазіргі заманғы жаһандану әлеміндегі қазақстандық бірлік. Жаңғырту үдерістеріндегі рухани мұра және оның рөлі. Қазіргі заманғы қоғамдық сананың бәсекеге қабілеттілігі мен болжамдық құндылықтары. Меритократикалық қоғам және оның құндылықтары. Қазақстан "білім қоғамы". Қазақстан "ақпараттық қоғам" мен "сандық технологиялар"қоғамы. Рухани жаңғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес берудің жалпы мәселелерін; кеңес берудегі консультанттың рөлі мен орнын; кеңесшінің тұлғасына кәсіби қызметтің әсерін; кеңесшінің кәсіби дайындығы; психологиялық кеңес беру процесін; психологиялық кеңес берудің арнайы мәселелерін; психологиялық кеңес берудегі этикалық қағидаларды ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Оқытудың тиімді формаларымен, ұйымдастырушылық-басқарушылық және психологиялық тренингтер ретінде, тиімді технологиялармен (әдістер, тәсілдер, техника), басқарушылық шешімдер қабылдау және іскерлік қарым-қатынас жасау, білім алушылардың жеке ерекшеліктері, олардың қызметінің тиімділігін төмендететін, жеке-ерекше тәсілдерімен және коммуникациялардың тәсілдерімен және адамның жеке ерекшеліктеріне негізделген шешімдер қабылдаумен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шекаралық бұзылыстар психологиясы
    Несиелер: 5

    Жалпы шекаралық жүйке - психикалық бұзылулар туралы түсінік береді, сондай-ақ осы бұзылуларды түзету және емдеуде практикалық психологтың рөлін анықтайды; шекаралық бұзылулар психологиясының теориялық және әдіснамалық мәселелерін қарастырады, практикалық психологтардың негізгі жұмыс принциптерімен танысады;жүйке-психикалық және психосоматикалық аурулардың дамуы, ағымы мен емдеудегі психикалық фактордың рөлін, олардың динамикасындағы әртүрлі аурулардың психикалық көріністерінің ерекшеліктерін зерделеуге, қан

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Клиникалық психологиядағы сараптама
    Несиелер: 5

    Сот-психологиялық сараптама (ЭСЖ) және кешенді сот психологиялық-психиатриялық сараптама (ЭСЖК) жүргізу кезіндегі клиникалық психолог қызметінің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Әртүрлі психодиагностикалық және коррекциялық міндеттерді шешу үшін әртүрлі әдістемелерді қолдану принциптері мен техникаларымен, соның ішінде СПЭ және КСППЭ жанындағы психологтардың тікелей шешетін мәселелерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психиатриядағы клиникалық талдау
    Несиелер: 5

    Аурудың тарихы контекстінде науқастармен клиникалық-психопатологиялық әңгімелесулерді және жетекші клиницистің талдауын синтездейтін эксперименталды-психологиялық қорытындыны қарастырады; феноменологиялық және герменевтикалық әдістердің өзара іс-қимылының нақты мысалдары, яғни диагнозды дұрыс сипаттау және дұрыс түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неврозология
    Несиелер: 5

    Пестицидтің өзі мен көптеген топқа арналған проблеманы анықтау – неврозология термині, оның құрамдас бөліктерінің барлық жақтарын ашып көрсетуге мүмкіндік береді, "невроздар, невроздық бұзылулар" бөлігінен басқа, маңыздылығы мен өзектілігін атап көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психологиялық түзету
    Несиелер: 5

    Психологиялық түзету-бұл адамның әлеуметтенуін және өзгермелі өмірлік жағдайларға бейімделуін арттыру үшін қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға, сондай-ақ, егер олар адамға қойылған мақсаттарға жетуге кедергі келтіретін болса, психологиялық даму ерекшеліктерін түзетуге бағытталған қызмет.Мақсаты мен мазмұнына байланысты психологиялық түзету:танымдық сфералар;жеке тұлғалар;аффективті-еріктік сфералар; мінез-құлық аспектілер; тұлғааралық қатынастар: топішілік қарым-қатынастар (отбасылық, ерлі-зайы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Соттык-психологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Қылмыстық іс жүргізудегі сот-психологиялық сараптама негіздерімен қылмыстық іс жүргізу әрекеті ретінде таныстырады; сот-психологиялық сараптаманың негізгі міндеті сот, тергеу органдарына азаматтық-құқықтық қатынастардың құрамдас бөлігі болып табылатын қылмыстық істер бойынша дәлелдеу мәніне кіретін психологиялық мазмұн мәселелерін зерттеуде көмек көрсету ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Психиатриядағы дифференциалды диагноз
    Несиелер: 5

    Депрессияларды, сондай-ақ психикалық аурулар мен патологиялық дамулардан, сондай-ақ кеш жастағы органикалық процестерден соматогендерді шектеу қажеттілігін түсіндіреді. Депрессияларды, сондай-ақ психикалық аурулар мен патологиялық дамулардан, сондай-ақ кеш жастағы органикалық процестерден соматогендерді шектеу қажеттілігін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар психиатриясы
    Несиелер: 4

    Балалар психиатриясы балалар мен жасөспірімдердің психологиялық ерекшеліктерін, психикалық бұзылуларды диагностикалау әдістерін және оларды кешенді емдеуді қамтиды, ол психотерапияны және емдеудің биологиялық әдістерін қамтиды. Балалар мен жасөспірімдерде психикалық бұзылуларды емдеудегі психиатрия, психотерапия және клиникалық психология орны мен рөлі туралы заманауи көрініспен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивтік мінез-құлық психотерапиясы
    Несиелер: 4

    Бұл әдіс барлық кең таралған клиникалық синдромдарды емдеу үшін қолданылады, оның ішінде дабыл, дүрбелең бұзылулар және тағамдық бұзылулар. Когнитивті психотерапия клиникалық бұзылулардың кең шеңберін емдеуде тиімділікті көрсетеді. Когнитивті психотерапия барлық жасқа (балаларға, жасөспірімдерге, гериатриялық пациенттерге) қолданылады және әр түрлі жағдайларда (амбулаториялық, стационарда, жұптар, топтар мен отбасылар үшін) қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экспресс-психотерапия
    Несиелер: 4

    Индивидтің өмірін ең жақсы жаққа, қысқа мерзімде және ең аз шығынмен өзгерту мүмкіндігі туралы түсінік береді; ағзаның әлеуетті мүмкіндіктерін ашуға, оны дұрыс жұмыс істеуге бейімдеуге мүмкіндік береді. Мақсаты: табысқа жетуге кедергі келтіретін сенімдерді, көзқарастар мен дағдыларды жою, проблеманың салдарын ғана емес, оның терең себептерін шешу, ағзаның ресурстық жағдайын қалпына келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аутистік спектрдің бұзылуы
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік мінез-құлықтың, коммуникация мен вербалды қабілеттіліктің белгілі бір бұзылуымен және бір мезгілде индивидуумға тән және жиі қайталанатын мүдделер мен қызметтің тарылуымен сипатталатын жай-күй диапазонында көрінетін аутистік спектрдің бұзылулары туралы түсінік береді.Балалық шақта басталатын және жасөспірімдік және ересек жаста сақталатын аутистік спектрдің бұзылуының ерекшеліктерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Органикалық психикалық бұзылыстар
    Несиелер: 4

    Симптоматикалық, психикалық бұзылуларды қоса алғанда, органикалық, мидың органикалық зақымдануының этиопатогенетикалық және феноменологиялық әр түрлі салдарының жиынтығы болып табылады, оларды диагностикалау үшін үш принципті мән-жайдың маңызы бар: экзогенді зияндылықтың фактісі, пайда болатын церебральды дисфункция шеңберінде патогенді психопатологиялық көріністердің болуы, церебральды патоморфологиялық субстратты объективті анықтау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психиатрия
    Несиелер: 4

    Психикалық ауруларды жан – жақты зерттеумен айналысатын клиникалық медицина саласы (себептері, көріну сипаты, емдеу және алдын алу тәсілдері); екі бағыты бар-Жалпы психиатрия (психопатология) және жеке психиатрия. Зерттеу объектісі-психикалық аурулардың симптологиясы, ал жеке психология жеке психикалық ауруларды зерттеуге шоғырланған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Онкологиядағы психотерапия
    Несиелер: 4

    Онкологиялық ауруларды емдеудің қазіргі заманғы әдістері туралы, ісік ісіктерінің ұзақ уақытқа сауығуы немесе өсуін кідіртуі туралы ашады, терапия пациенттің жан-жақты жағдайына бағытталған. Психотерапиялық түзетудің мақсаты жайлы психологиялық жағдай жасау болып табылады; жеке және топтық терапия сеанстары жүргізіледі; емдеу және оңалту тиімділігін арттыру үшін қолданылады, аурудың жүру ерекшеліктері анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Когнитивті психология
    Несиелер: 4

    Ақпаратты , логикалық ойлауды, қиялды, шешім қабылдау қабілетін зерттеумен айналысатын экспериментке және ойлауды математикалық моделдеуге бағытталған когнитивтік психологияның көптеген жағдайлары қазіргі заманғы психолингвиканың, әлеуметтік психологияның, тұлға психологиясының, білім беру психологиясының негізінде, сондай-ақ жасанды интеллект жүйесін құруда жатыр. Когнитивті-мінез-құлық психотерапиясының негізі болып табылатын психология бағыты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аддиктология
    Несиелер: 4

    Аддиктологияда бар амалдармен, практикалық әдістермен, құралдармен, әртүрлі аддикциялармен адамдарды психотерапевтік сүйемелдеудің әдіс-тәсілдерімен және техникаларымен; аддикциялы мінез-құлықты адамдардың тұлғалық ерекшеліктерімен; аддикция типтері:1.Психоактивті заттар (алкоголь, есірткі және т.б.).2. Белсенділік, процеске қосылу (хобби, ойын, жұмыс және т.б.). 3. Әртүрлі эмоционалдық жағдайларды тудыратын қоршаған шындық құбылыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психотерапияның негізгі әдістері мен бағыттары
    Несиелер: 5

    Психотерапия негізінде жатқан теориялық концепцияларды (психоанализ, мінез-құлықтық психотерапия, когнитивті терапия және т. б.); емдеудің ұйымдастыру түрлері (жеке, топтық және отбасылық терапия); түзетілген бұзылудың ерекшелігі (психоздар, аутизм синдромы, невротикалық бұзылулар, депрессивті жағдайлар, қорқыныш синдромы, таңу синдромы және т. б.) қарастырады.)

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дағдарыс психологиясы және психотерапия
    Несиелер: 5

    Дағдарыс-өмірдің күрт, кейде түбегейлі өзгеруінен туындаған немесе өмірдің бір кезеңінен екіншісіне өтпелі кезең болып табылатын ауыр жағдай. Адам өзіне үйреншікті құралдар мен әдістердің көмегімен еңсерілмейтін кедергілерге тап болатын дағдарыстық жағдай, ол мамандарға көмек көрсетуді талап етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Эриксондық гипноз
    Несиелер: 4

    Эриксондық гипноз-психиканың өзгеріске, қайта өңдеуге, теріс тәжірибеге және жаңа тәжірибеге үйретуге әкелетін, метафораның, еріксіз емес бағыттың психология бағыты. Психосоматикалық, невротикалық бұзылулармен, дағдарыстық жағдайлармен жұмыс істеу үшін техникаларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Отбасылық кеңес беру
    Несиелер: 4

    Отбасылық кеңес беру мен терапияның клиникалық, әлеуметтік, әлеуметтік-психологиялық және психологиялық негіздерін ашады. Отбасындағы диагностика мен кеңес берудің әртүрлі әдістерімен таныстырады: отбасылық қарым-қатынаста психологиялық кеңес беруді қолданудың негізгі салаларымен, отбасы және отбасылық қарым-қатынас түрлерімен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Психодрама
    Несиелер: 4

    Психодрама-адамның ішкі дүниесін зерттеу үшін драмалық импровизация құралы қолданылатын терапиялық топтық процесс ретінде психотерапия және психологиялық кеңес беру әдісі. Монолог техникасы, (көпше) қайталану, психикалық жарақат, невротикалық бұзылулар терапиясындағы рөлдердің инверсиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интегративті отбасылық психотерапиясы
    Несиелер: 4

    Ерекше міндетті шешеді — маманға өзара тәуелді индивидтер тобы — отбасылық жүйе ретінде отбасы туралы тұтас түсінік жасауға көмектесу. Жүйелі отбасылық психотерапевтік диагностиканың интегративті моделін және отбасылық жүйені бағалау процесін ашады; терапевтті отбасылық жүйені жан-жақты бағалауды жүргізуге, терапия жоспарын белгілеуге мүмкіндік беретін сенімді құралмен қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тәрбиелеу арқылы қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндердің өзекті білімдерін көрсетеді, Start-Up жобалардың тәсілдері мен механизмдерін қолданады

  • Код ON2

    Өзінің кәсіби қызметінде қазіргі қоғамның бәсекеге қабілеттілігі, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және демократиялық құндылықтары басымдықтарындағы өзінің азаматтық ұстанымын бекітеді

  • Код ON3

    Психологиялық ғылыми категорияларды жүйелі талдау негіздерін анықтайды, қазіргі кезеңдегі психологиялық ғылымның өзекті мәселелерін атап көрсетеді, әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды психологиялық зерттеу нәтижесінде маңызды эмпирикалық деректерді жинау және түсіндіру әдістерін қолданады

  • Код ON4

    Әртүрлі жас кезеңдерінде тұлғаның физиологиялық, психикалық, әлеуметтік дамуын, тұлғаның әлеуметтенуінің ерекшеліктерін ашады; психотерапевті психикалық аурулармен байланысты құралмен қамтамасыз етеді.

  • Код ON5

    Жеке тұлғаны диагностикалаудың әдістерін еркін қолданады және негіздейді; ішкі ағзалар ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін талдайды; адамның психикалық ауруларының негіздерін талдайды; эмоционалдық күйзелістердің, стресстердің және психологиялық проблемалардың физикалық жағдайға әсерін түсіндіреді.

  • Код ON6

    Клиникалық бағыттар бойынша теориялық тәсілдер мен ережелерді анықтайды және түсіндіреді, жеке айырмашылықтарды сипаттайды людей в зависимости от свойств нервной системы.

  • Код ON7

    Сараланған тәсілді және клиникалық жағдайларды ескере отырып, практикалық психологтардың жұмыс құралдары мен тәжірибелік әдістерін зерделейді және қолданады; перинаталдық дамудан бастап Патопсихология және психопатология бағыттарындағы білім негіздерін көрсетеді; клиникалық психологияда зерттеу жүргізу кезеңдерін негіздейді және түсіндіреді.

  • Код ON8

    Клиникалық психологияда ғылыми зерттеуді ұйымдастырады; психиатрияда, клиникалық психологиядағы экcпертизада сараланған диагноздар, сот-психологиялық сараптама жүргізеді; аддиктивтік мінез-құлық психологиясында, адамның когнитивті, когнитивті-мінез-құлық салаларында бұзылуларында талдайды; науқастың диагнозына сәйкес жұмыс жасайды; бала жастан бастап адамның аномальды дамуын талдайды. Әр түрлі клиникалық проблемалар мен бұзылулары бар клиенттерді алып жүру кезінде, перинаталдық, постнаталдық даму кезеңдерінде психологиялық жұмыстың бағдарламаларын құрастырады.

  • Код ON9

    Медициналық ұйымдардағы психологиялық қызметтің ерекшеліктерін анықтайды; клиникалық психологияда қолданылатын ұғымдық аппаратты қолданады; психотерапиядағы дағдарыстық психологияның негіздерін қолданады; психотерапияның базалық әдістерін біледі; психологиялық коррекцияда топтық жұмыс әдістерін қолданады.

  • Код ON10

    Психологиялық кеңес берудің техникасы мен тәсілдерін дұрыс қолданады; Психологияда және психотерапияда негізгі жұмыс әдістерін негіздейді; түзету жұмысының әдістері мен әсер ету әдістерін анықтайды; түзету жұмысының негіздерін бағалайды

  • Код ON11

    Әртүрлі проблемалық жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің тиімді тәсілдерін таңдайды, психотерапияның негізгі тәсілдерін зерттейді; адамның негізгі архетиптік қақтығыстары бар сюжеттерді психодраматтық түрде ойнату; өмірлік қиын жағдайға тап болған отбасы мен адамға тиімді көмек көрсетеді.

  • Код ON12

    Өзара тәуелді индивидтердің тобы-отбасы жүйесі туралы отбасы туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Жүйелі отбасылық психотерапевтік диагностиканың интегративті моделін және отбасылық жүйені бағалау процесін ашады; терапевтті отбасылық жүйені жан-жақты бағалауды жүргізуге, терапия жоспарын белгілеуге мүмкіндік беретін сенімді құралмен қамтамасыз етеді.