Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D02109 Музыкатану в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Музыкатану" докторантурасын дайындау бағыты бойынша білім беру бағдарламасының мақсаты жүйелі білімді қалыптастыру және музыкатану, мәдениет, өнер және көркемдік білім беру саласындағы заманауи мәселелерді сыни бағалау болып табылады.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D022 Музыкатану
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Музыкалық зерттеулердің ғылыми стилі
    Несиелер: 3

    Ұсынылған пәннің мазмұны музыкалық зерттеудің ғылыми стилінің негізгі функциялары мен жанрларын зерттеуді қамтиды. Курс логикалық ақпараттың ерекшеліктерін және музыкалық зерттеу құрылымында оның ақиқатының дәлелдемелерін, сондай-ақ оның интеллектуалды сипатын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Лексикография және библиография
    Несиелер: 3

    Бұл пән докторантқа арналған және білім беру бағдарламасының айнымалы бөлігіне кіреді. Пәнде музыкалық сөздіктер жүйесі, әртүрлі сөздіктер және лексикографиялық теория мен практиканың негізгі мәселелері туралы толық бейнеленген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан музыкатанушылығының тарихы
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты - ұлттық музыкалық ғылымның даму кезеңдері туралы тарихи білімді қалыптастыру. Курс теориялық және музыкалық тарихи тұжырымдамалардың мазмұнын, сондай-ақ жетекші ғалымдардың ғылыми дамуына қосқан үлесін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи этномузыкатанушылықтың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән тарих және этномәдениеттану, фольклортану және этнология саласындағы докторанттарды даярлаудың қажетті деңгейін қамтамасыз етуге арналған. Пәннің мазмұны дәстүрлі музыканы зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған осы саладағы қолданыстағы ғылыми мектептер мен аудандарды зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    "Академиялық хат" докторанттардың мәдениеті мен білім деңгейін олардың тілін меңгеріп жатқан халықтың мәдениетімен таныстыру арқылы арттыруды, сондай-ақ жазбаша қарым-қатынас мәдениетін жетілдіруді, тиімді академиялық жазу мен ресімдеу, сондай-ақ докторлық диссертацияны қорғау үшін қажетті жазбаша Дағдылар мен сыни ойлау дағдыларын игеруді және күшейтуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары білімдегі ғылыми жұмыс
    Несиелер: 3

    Пәннің өзектілігі докторантты жоғары білім берудегі ғылыми-педагогикалық іс-әрекетке дайындау қажеттілігіне байланысты. Ұсынылған курс педагогикалық үрдісті ұйымдастыруда, студенттердің жеке басын дамытудағы, өзін-өзі дамыту мен өзін-өзі тәрбиелеудегі мәселелерімен, студенттердің жеке басының ерекшеліктері мен, сондай-ақ кәсіптік білім беру жүйесінде жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің жетекші сипаттамалары мен принциптерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері/
    Несиелер: 5

    Зерттеу жұмысының тұжырымдамалық аппараты, ғылыми зерттеу әдістері, пәнаралық зерттеу әдістері, зерттеу тәжірибесінің негізгі мәселелері зерттеледі. Пән зерттеу әдістерін қолдану дағдыларын, зерттеушілік құзыреттілікті және алған білімдері мен дағдыларын өздерінің ғылыми зерттеулерін ұйымдастыруда және кәсіби қызметінде зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда қолдануға дайындығын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON2

    ғылыми нәтижелерді ұсынуға дайын болу (тарих, музыкалық өнер теориясы, мәдениет және білім беру саласындағы мақалалар, монографиялар, зерттеулер; ҒЗЖ бөлімдері, шет тіліндегі ғылыми мәтіндер.

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеу бағытындағы нақты кәсіби қызметті білуі тиіс; мемлекеттік тілді, ұлтаралық, сондай-ақ шет тілін іскерлік қарым-қатынас құралы ретінде еркін пайдалануы тиіс; ғылыми-зерттеу және ағартушылық жобаларды әзірлеп, жүзеге асыру.

  • Код ON3

    тәрбие процесінің әдіснамалық негіздерін, тәрбиелік Ықпал етудің формалары мен әдістерін білу; нақты педагогикалық міндеттерді анықтай білу, оқыту нәтижелерін алдын ала білу, педагогикалық нәтижелерді бағалау.

  • Код ON5

    дәстүрлі өнер үлгілерін жинау, зерттеу және сақтаумен байланысты жұмыстарды ұйымдастыра және жүргізе білу; басқару функцияларын орындауға дайын болу.

  • Код ON6

    зерттеу дағдылары мен ақпараттық технологияларды меңгеру; проблеманың өзектілігін көре және белгілей білу; сондай-ақ теориялық идеяларды дамыту; өз саласында және сабақтас салаларда ғылыми жетістіктерді білу.

  • Код ON7

    өзіндік, тәуелсіз және сыни ойлауды қолдану ; жүргізіліп жатқан зерттеудің мәнмәтінін түсіну; көшірудің, ақпаратқа меншіктің этикалық нормаларын сақтау; жақсы зерттеу тәжірибесінің стандарттарын ұстану.

  • Код ON8

    жоғары мектепте оқытудың педагогикалық технологияларын, әдістерін, нысандарын, тәсілдерін білу; оқу сабақтарын жоспарлау; оқыту технологиясын құру үшін тиісті оқу құралдарын пайдалану; пәндер мен процестердің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеу; педагог шеберлігін жетілдіру тәсілдерін білу.

Top