Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04106 Іскерлік әкімшілендіру в Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарлама бизнес саласындағы қазіргі заманғы білім мен дағдыларды меңгерген, үдерістер мен кадрлық активтерді басқаруға, компанияның стратегиясын қалыптастыруға, стратегиялық және жедел міндеттерді анықтай білуге және басқарушылық құралдарды қолдана отырып, олардың жетістіктеріне қол жеткізуге қабілетті басқарушы кадрларды даярлауға бағытталған.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Бизнес-зерттеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – макро және микроэкономикалық талдаудың әртүрлі әдістерін қолдана отырып, тәуелсіз зерттеулер жүргізу арқылы тұтынушылық мінез-құлықты, бәсекелестік ортаны талдау және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар қарастырылады: бизнес-зерттеулердің негізгі сипаттамалары; бизнес-зерттеулерде болжау және жоспарлау; бизнесті басқару саласына қатысты экономикада, статистикада және басқа салаларда қолданылатын әдістемелік құралдар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өзгерістерді басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұйымдастырушылық өзгерістер шеңберінде күрделі, стандартты емес міндеттерді шешу үшін материалдық-техникалық, еңбек, қаржы ресурстарын тиімді пайдалануға бағытталған басқарушылық ықпал ету қабілеттерін қалыптастыру: ұйымдастырушылық өзгерістер түрлері; ұйым дағдарысының алдын алу немесе оны еңсеру бойынша өзгерістерді тану, диагностикалау, қабылдау және іске асыру әдіснамасы, өзгерістерге қарсы тұру себептері; өзгерістерді басқару құралдары зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қаржылық модельдеу және бизнесті болжау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-деректерді өңдеу, қаржылық есептеу, қаржылық жоспарлау және модельдеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: қаржылық жоспарлау және бюджеттеу; қаржылық модельді әзірлеудің жалпы қағидаттары мен логикасы; операциялық қызметті және қаржылық нәтижені модельдеу; Бизнестің салалық ерекшеліктері және олардың қаржылық модельде көрсетілуі; қаржылық модельдерді құру кезінде ақпараттық технологияларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық трансформация және менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-компания менеджментінде цифрлық технологияларды пайдалану қабілетін қалыптастыру. Бизнесті цифрлық трансформациялау, жаңа модельдер мен сценарийлердің пайда болуы, ұйымдар мен бизнес-процестерді басқару, бизнес-модельдерді трансформациялау, компаниялар персоналын басқарудағы, маркетингтегі, логистикадағы цифрлық технологиялар зерделенетін болады. Курс барысында менеджментті цифрлық трансформациялаудың әлемдік трендтері және Қазақстандағы бизнес эволюциясының ерекшеліктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сандық маркетинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу қабілеттерін қалыптастыру: цифрлық мәнмәтіндегі маркетинг; статистикалық және маркетингтік ақпаратты жүйелеу және талдау; цифрлық маркетинг құралдарын қолдану жөніндегі стратегиялық шешімдер; цифрлық маркетинг кезінде өнімді позициялау; коммуникация жөніндегі стратегиялық шешімдер зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – ұйымның стратегиясын әзірлеу және іске асыру қабілетін қалыптастыру. Пән стратегиялық таңдау, компанияны стратегиялық талдау мәселелерін , жеке бизнес компаниялары мен әртараптандырылған компаниялар үшін әртүрлі деңгейдегі стратегияларды қалыптастыру мәселелерін қарастырады, стратегиялық аймақтардың портфелін талдаудың матрицалық әдістері, портфельді басқару, стратегиялық іс-қимылдарды іске асыру және бақылау мәселелерін ұсынады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бизнесті дамыту және масштабтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әлемдік экономиканың жаһандануы жағдайында халықаралық нарықтарда ұйымның даму стратегиясын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру: экономиканың және әлемдік байланыстардың жаһандануы проблемасы; халықаралық экономикалық интеграция; ресурстармен қамтамасыз ету проблемалары; ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамыту проблемалары; қазіргі заманғы технологияларды жаһандық басқару; жоғары технологиялар саласындағы стратегиялық альянстарды пайдалану зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Корпоративтік қаржы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: корпорацияның қаржылық қызметін талдау және бағалау қабілетін қабілетін қалыптастыру. Курс халықаралық корпорацияның қаржылық ресурстарын ұйымдастыру саласындағы білімдер жүйесін қалыптастырады. Пән келесілерді зерделеуге бағытталған: қаржылық қатынастар мен қаржылық ресурстардың табиғаты, корпорацияның табыстары мен шығыстарының, қаржылық нәтижелердің, ақша ағындарының, негізгі және айналым капиталының, қаржылық жоспарды орындау формалары мен әдістерінің ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • HR менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адам ресурстарын тиімді басқару, команда құру және көшбасшылық қасиеттерді дамыту қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: персоналды бағалау жүйесін жетілдіру, KPI жүйесін пайдалану ерекшеліктері, еңбек өнімділігін арттыру, қолда бар еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану; персоналды дамыту; тиімді жұмыс үшін ұйымдастырушылық және экономикалық жағдайлар жасау; тиімді көшбасшының сипаттамасы; басшы имиджін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Self-management
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жеке ресурстарды ұйымдастыру, жоспарлау және тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Мынадай сұрақтар зеріттеледі: жеке менеджментті құру және дамыту, іскерлік келіссөздер дағдысы, тайм-менеджменттің негізгі қағидалары, жеке ресурстарды ұйымдастыру және жоспарлау әдістері, зияткерлікті басқару жүйесінде мақсаттарға қол жеткізу кезеңдері, проблемаларды еңсеру, 80/20 әдісінің мәні, жеті "R" тайм-менеджмент жұмыс кеңістігін ұйымдастыру қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеке брендинг
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты-жеке брендті басқару стратегиясын құру, жеке брендингтің тиімділігін бағалау, бренд элементтерін, стильді дамыту процесін ұйымдастыру қабілеттерін қалыптастыру. Бағдарлама перональды брендті жобалау, жылжыту және капиталдандыру кезінде аналитикалық, шығармашылық және инновациялық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Код ON9

    мотивацияны, көшбасшылықты, топтық динамиканы, жанжалдарды басқаруды және жоғары корпоративтік мәдениетті және бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін қоса алғанда, адам ресурстары мен ұйымдастырушылық тәртіпті тиімді басқарудың жеке моделін әзірлеу.

  • Код ON2

    менеджменттің цифрлық трансформациясын ескере отырып, ұйым қызметінің стратегиясына, мақсаттарына, міндеттеріне және ішкі, сыртқы жағдайларына сәйкес өндірістік ағынды және логистикалық жүйені құру.

  • Код ON4

    қаржы активтерінің тиімді құрылымын қалыптастыру, пассивтер мен қарыз қаражатының оңтайлы құрылымын белгілеу, ұйым ресурстары шығысының негізгі бағыттарын анықтау, қаржылық нәтижелер көрсеткіштерін бақылау.

  • Код ON7

    бизнестің негізгі функционалдық салаларымен байланысты жағдайлар мен процестерді талдау бойынша жүйені құру: компанияның даму стратегияларын әзірлеу және іске асыру, адамдарды және ұйымдарды басқару, қаржы, инновациялар, операциялар мен өзгерістерді басқару, жобаларды басқару;

  • Код ON10

    қаржылық және бухгалтерлік есеп пен есептілік деректерін талдау және оларды экономикалық есептерді жүргізу және стратегияны іске асыру үшін қалыптастырылған ақпарат көздері ретінде пайдалану;

  • Код ON5

    Business Intelligence заманауи құралдарын, Қаржылық талдау, цифрлық мркетингті дамыту, компания жұмысын оңтайландыру, шығындарды азайту және пайданы арттыру үшін Big Data әдістерін қолдану.

  • Код ON1

    маркетингтік, қаржылық және стратегиялық талдау нәтижелері негізінде компанияның даму перспективаларын анықтау .

  • Код ON8

    жобаның техникалық-экономикалық негіздемесін құру, таза дисконтталған кірісті, рентабельділік индексін, кірістіліктің ішкі нормасын, жобаның өтелу мерзімін анықтау.

  • Код ON12

    жоба командасының басқа мүшелерімен тез және оңай байланыс орнату, өз көзқарасын сауатты баяндау және мәселелерді шешудің жолдары мен тәсілдерін ұсыну.

  • Код ON6

    компанияның штаттық кестесін құру, лауазымын, қызметкерлердің жалпы санын және жалақы қорын анықтау.

  • Код ON11

    жеке тұлғалық өсу бағдарламасын құру, өз бойында жүйелік, тұлғалық құзыреттіліктерді, басқарушылық дағдыларды – көшбасшылық, мақсат қою, шешім қабылдау, уақытты басқару қабілетін дамыта алу.

  • Код ON3

    маркетингтік, өндірістік және қаржылық талдау әдістерін қолдана отырып, бизнесті дамыту және кеңейту бойынша бизнес-жобаларды әзірлеу, жобаның іске асырылуы мен кірістілігін негіздеу.

Top