Жаңа білім беру бағдарламасы

7M02105 Вокалдық өнер (Бейіндік бағыт) в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы теориялық, әдістемелік және ғылыми-зерттеу жетістіктеріне сүйене отырып, білімді практикада қолдана алатын жоғары білікті, бәсекеге қабілетті өнер магистрлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M024 Вокалдық өнер
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Менеджмент

    - қазіргі менеджменттің өзекті мәселелерін зерттеу; - стратегиялық басқару; - тәуекелдерді басқару; - Инновацияларды басқару, кадрлар және тағы басқалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тлі (кәсіби)

    Кәсіби шетел тілі пәнін оқу кезінде қазақ , орыс тілдері, бейіндік пәндер пәндерімен интеграцияны жүргізу қажет. Материалды оқу кәсіби мәтіндерді сауатты және кәсіби оқуға және аударуға, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге көмектеседі. Курсты оқу ғылыми зерттеу нәтижелерін сауатты және ғылыми тілде жазуға, сондай-ақ ғылыми зерттеу мәселелерін қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде талқылауға мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пән ғылыми ойлаудың негізін дамыту үшін ғылыми зерттеулердің негізгі дағдыларын, оның жұмыс істеу механизмдері, ғылыми әдістердің заманауи әдістері мен формалары туралы сұрақтарды енгізуге арналған. Пәннің мазмұны магистрлік диссертация жазу шеңберінде өзіндік ғылыми жұмысты жоспарлау мен жүзеге асыруға магистранттарды дайындау қажеттілігімен анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    * практикалық басқару қызметінің теориялық және практикалық негіздері * әлеуметтік-психологиялық құзыреттілікті қалыптастыру, * ұжымды басқару психологиясының құрылымы * өндірістік жанжалдарды шешудің себептері мен тәсілдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ғылыми-зерттеу классы І/

    Пән вокалды өнердің музыкалық зерттеулері саласындағы әдебиеттерді зерттейді. Музыканың барлық салаларындағы әр түрлі тенденцияларға терең және заманауи көзқарас алу: музыкатану, композиция, әлеуметтану, музыкалық педагогика вокал өнерімен қатар. Вокал өнерін зерттеу, оның мәдениет пен тарихқа әсерін түсіну

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Презентация технологиясы эксперименттік зерттеу жұмысы бакалавр

    Пән магистранттың эксперименттік зерттеу жұмысының нәтижелерін табысты ұсынуға қажетті ғылыми мәтінді дайындау ерекшеліктері туралы негізгі білім береді. Ғылыми сөйлеу мәдениетін қалыптастыру және қарым -қатынас сапасын арттыру. Пән практикалық, әр түрлі мақсатты аудиторияға ұсыну үшін эксперименттік зерттеу жұмыстарының нәтижелерін ұсыну дағдыларын қалыптастырады және дамытады. Курста ақпаратты ұсынудың, дәлелдеудің және қорытындылардың әр түрлі түрлері зерттеледі және тәжірибеде қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі (жоғары мектепте)

    «АПОӘ» пәндері ғылыми-педагогикалық бағыттағы кәсіби музыкант-маманның білім беру заңдылықтары мен дәстүрлерін терең зерттеуге бағытталған. Барлық дәуірлер мен стильдердегі сахна өнерінің тарихын зерттеуге ғылыми негізделген көзқарасты қамтиды. Пәндер практикалық дағдылар мен оқыту әдістерін жетілдіруге бағытталған. Ғылыми ізденіс арқылы оқытудың балама әдістерін табу. Ғылым мен практиканың теориялық және әдістемелік жетістіктеріне негізделуі және нақты практикалық ұсыныстардан тұруы керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мамандық І

    «Мамандық» пәні ғылыми -зерттеудің заманауи әдістерін қолдана отырып, музыкант -орындаушыны тәрбиелеудің жетілдірілген тәсіліне бағытталған. - музыкалық орындау саласындағы педагогикалық білім. Зерттеу іс -әрекеті саласында алған білім негізінде орындау дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу классы ІI

    Пән практикалық, ол музыканың адам үшін, жасаушы - орындаушы, сондай -ақ қоғам үшін маңыздылығын терең түсінуге мүмкіндік береді. Зерттеудің ғылыми және қолданбалы түрінің ережелері мен тұжырымдарын дәлелдеу, өзіндік қорытынды жасау дағдысын қалыптастырады және дамытады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • МамандықIІ/

    Жоғары деңгейлі мамандарды даярлауға бағытталған тұтас кәсіби жүйе шеңберінде орындаушылық шеберліктің белгілі бір деңгейіне жетуге ықпал ететін объективті критерийлерді анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Магистрлерге халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға мүмкіндік беретін шет тілінде жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру; ғылыми академиялық және кәсіби қарым-қатынас (Академиялық хат, академиялық презентация, көпшілік алдында сөз сөйлеу) мақсатында ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Мәдениет және өнер мекемелерінде және педагогикалық үдерісте негізгі басқарушылық тәсілдерді жүзеге асыру әдістерін меңгеру.
  • Білім беру және вокалды-педагогикалық қызметте музыкалық-теориялық, психологиялық-педагогикалық білімді және ғылыми-зерттеу біліктері мен дағдыларын қолдану.
  • Вокалдық өнер және Музыкалық білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу қызметінің әдіснамасын білу. Педагогикалық қызметте зерттеудің заманауи әдістерін қолдану; білім алушылардың зерттеу жұмысын басқару және олардың зерттеу нәтижелерін талдау.
  • Ғылыми ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Аспаптық орындау саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу.
  • Ғылыми зерттеулер контексінде дамытушы білім мен түсініктерді көрсету. Музыкалық орындау саласында алған ғылыми-педагогикалық білімдерін пайдалану.
  • Оқытудың дәстүрлі және жаңа белсенді әдістерін меңгеру; эксперименттік зерттеулерді өз бетінше жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу; зерттеудің маңыздылығын негіздеу және жаңалығын анықтау; ғылыми басылымдарда ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі нәтижелерін жариялау; ғылыми әдебиеттерге тұрақты шолу жүргізу; ғылыми зерттеулерді сыни талдау және бағалау дағдыларын меңгеру.
Top