Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B03211 Журналистика в Қазақ-орыс халықаралық университеті

Пәндер

  • Кәсіби шеберлік

    Журналистің сабақтар барысындағы шығармашылық процестерін зерттейді, шығармашылық актінің негізгі заңдылықтары, кезеңдері мен сатылары анықталады, курс студенттердің кәсіби мінез -құлқының артуына, кәсіби шеберлік компоненттерін жүйелі түсінуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән студенттердің ғылыми зерттеулер негіздері туралы түсініктерін, дербес ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын, компьютерлік модельдеу принциптері туралы білімдерін және нақты пайдаланушыға бағытталған бағдарламалық өнімді құрастыруға ықпал етеді. Сонымен қатар, студенттер рефераттар, практика туралы есептер, курстық жұмыстар, бітіру біліктілік жұмыстары сияқты жұмыс түрлерімен танысады, оларды құрастыру және рәсімдеу ережелерін үйренеді .

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Журналистикаға кіріспе

    Бұл жаңадан бастаған журналист үшін алғашқы теориялық курс және кәсіби шығармашылық жолында әмбебап білім жиынтығын береді, журналистік қызметтің негізгі түсініктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби цифрлық сауаттылық/*

    Соңғы жылдары интернеттің және әртүрлі әлеуметтік желілердің пайда болуына байланысты Цифрлық сауаттылық өзекті бола бастады. Пәннің мақсаты-студенттердің интернет технологиялары мен ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдылардың белгілі бір жиынтығын қалыптастыру. Бұған антивирустық бағдарламалар мен оларды қолдану, қажетті ақпаратты табуға арналған әртүрлі бағдарламалық қамтамасыз ету туралы білім кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қаржылық сауаттылық

    Курс қаржылық сауаттылық негіздері бойынша кең ауқымды тақырыптарды қамтиды. Пәнді оқу үдерісінде студенттер жеке қаржыны басқарудың өзекті мәселелері бойынша терең білім алады. Экономикалық дамудың қазіргі жағдайында олар банктік несиелеудің негіздерімен танысады, жеке тұлғаларды сақтандыру, салық салу, жинақтарды қалыптастыру саласындағы нақты мәселелерді шешу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстанның БАҚ жүйесі

    Курс студенттерге бұқаралық ақпарат құралдарының жүйелік заңдылықтарын және олардың құрылымы негізінде реттеу механизмдерін, сондай -ақ журналистік қызметтің, ұйымның саралануы мен интеграциялану процестерін зерттеуді қарастырады. Медиажүйенің өзін-өзі ұйымдастыруы, студенттердің бұқаралық ақпарат құралдарын баспасөзде, теледидарда, радиохабарларда, басқа бұқаралық ақпарат құралдарында реттеудің табиғаты туралы және құрылымдық медиаформациялардың сапалық ерекшеліктері, түрлі ақпарат құралдарының қазіргі заманғы типологиялық модельдері туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Публицистикалық шығармашылық негіздері

    Публицистикалық мәтіндерді талдай отырып, Қазақстан публицистерінің шығармашылығын, ҚР журналистикасының қазіргі жағдайын, шығармашылық мәселелерін зерттеуді, публицистер шығармашылығы мәселелерінің ерекшеліктерін анықтауды, қазіргі журналистиканың тілі мен стилін бағалауды үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • PR: теория және практика

    Ақпараттық технологиялардың, жаһандық телекоммуникациялардың қарқынды дамуы PR-дің барлық әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқарудағы маңыздылығын және қоғаммен байланыс жасау дағдылары бар құзыретті мамандарды практикалық дайындау қажеттілігін анықтайды, PR теориясы мен практикасы үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық журналистика

    Пән шетелдік журналистика мен публицистиканың дамуының іргелі кезеңдерін меңгеруді, сондай -ақ көрнекті журналистер мен публицистердің мұрасын зерделеуді және талдауды қамтиды. Тренинг студенттерді хронологиялық тәртіпте теориялық және практикалық аспектілермен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ журналистикасының тарихы

    Студент идеологиялық бақылау мен цензуралық шектеулерге, қалыптасу мен даму үдерісіне, сапа мен жаңа технологиялардың өсуіне, интеллектуалды дамуға жетелейтін әл-ауқаттың өсуіне ықпал еткен қазақ баспасөзінің мысалы ретінде алғашқы газеттер мен журналдарды оқиды. Бұл журналистік тәжірибе мен шеберліктің жиынтығы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Телерадиожурналистика

    Қатысушыларды экранда қойылған мәселені қалай дұрыс тұжырымдау керектігін ұжымдық түрде іздеуге шақыру немесе қарым -қатынас жасауды меңгеруге үйрету, әңгімеге психологиялық ахуал туғызу, камера алдында сөйлесуге шақыру. Өз- өзін ұстай біліп, қажетті деңгейде сөйлесе білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    «Кәсіби бағдарланған шет тілі» курсы студенттерге бағдарлама шеңберінде шетел тілінде сөйлеу қарым-қатынасын үйретуге бағытталған, нақты сөйлеу контекстсінде студенттерге грамматикалық, лексикалық және құрылымды үлгілерін қолдану ережелерін түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі журналистиканың жанрлық түрлері мен қызметі

    Бұл пән студенттерді теориялық және практикалық жағынан дайындайды, Отандық және шетелдік БАҚ, интернет -сайттар, басылымдар мен әр түрлі журналистика мектептері мысалында жазу дағдыларын үйретеді. Ақпараттық және мәдени сөйлеу модельдерінің сапасы мен танымал болуын жоғарылатады, оның білімі, медиамәтін мен сөйлеудің теориялық және практикалық аспектілеріне тікелей және жанама әсер етеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конвергентті журналистика

    Конвергенция негізгі медиа трансформациясының синониміне айналуда. Ақпараттық -коммуникациялық сфераның алдағы трансформациялары туралы заманауи пікірталастарда конвергенция мәселелерінің орталық орны оның көп мағыналылығымен түсіндіріледі. Конвергенция - бұл алдағы онжылдықта тек БАҚ пен коммуникациялық жүйелерді ғана емес, сонымен бірге олармен байланысты әр түрлі салаларды да толығымен өзгерте алатын процесс ретінде қарастырылуда. Интернет - бұл әр түрлі бұқаралық ақпарат құралдары қосылып, өз ойын білдіре алатын арнайы тілмен және арнайы мазмұнмен сипатталатын ақпараттық, интерактивті орта. СМ6И -дің кейбір түрлерінің басқаларға өзара әсер етуі мен өзара араласуы қазіргі заманғы медианың дамуының мультимедиялық сипатын анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби орыс (қазақ) тілі

    Пән кәсіби қазақ (орыс) тілінің қызмет ету ерекшеліктерін, тілдік жүйесі мен стилистикалық ресурстарын лексика -грамматикалық деңгейде қалыптастырады. Студент іскерлік қарым -қатынастың сөйлеу ерекшеліктерін білуі, кәсіби қызмет саласындағы өзекті тақырыптар бойынша ғылыми, іскерлік, публицистикалық стильдердің тұжырымдарын дұрыс түсіндіре білуі, ғылыми жұмысты, қызметтік және кәсіптік құжаттамаларды дұрыс рәсімдеу дағдысын қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Журналисттің шығармашылық шеберханасы

    «Журналистің шығармашылық шеберханасы» Қазақстан мен шетелдің танымал публицистерінің шығармашылық зертханасын зерттеуді қамтамасыз етеді. Тәжірибе жинайды, шеберлік сабақтарынан өтеді. Атақты публицистердің шығармашылық жолын талдайды, олардың журналисттік жұмыстарына шолу жасайды..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі газет жанрлары

    Жанрлар - шығарманың тұрақты түрі. Болашақ журналистер әр түрлі жанрларды қолданады, көпшіліктің жүрегіне ерекше жол табады, өйткені мақала жазу тағдыры белгілі бір материалдың жанрына байланысты. Ақпарат оңай қабылданатын, мағыналы, негізді болуы керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теледидар мен радиоқабылдау

    Пән радио мен теледидардың, бұқаралық ақпарат құралдарының мүмкіндіктерін, хабар таратушымен және шексіз болуы мүмкін адамдар массасымен тікелей қарым-қатынас жасау мүмкіндігін зерттейді, оған ақпараттық арналардың түрлері де кіреді. "Теледидар және хабар тарату" курсы көптеген адамдармен байланысу үшін қажет белгілі бір құралдардың дамуына ықпал етеді. Жұртшылық әлемдегі ең мәдени, экономикалық, өзекті, әлеуметтік, саяси оқиғалар туралы уақтылы және тиісті түрде хабардар етіледі, сондай-ақ көрермендердің қызығушылығын тудыратын түрлі танымдық бағдарламалар, жаңалықтар, сериалдар көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық негіздері

    Пән кәсіпкерлік және көшбасшылық теориясы саласындағы базалық түсініктерді анықтайды, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру негіздерімен, кәсіпкерлік және бизнес саласындағы ережелермен және этикалық нормалармен таныстырады. Көшбасшыға қойылатын талаптар, оның ішінде мақсатқа жету үшін команданы басқаруға қажетті әмбебап жеке қасиеттердің белгілі бір жиынтығы, басқарушылық жағдайдағы ең тиімді жолды таңдау мүмкіндігі сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық коммуникацияның тілі мен стилі

    Бұқаралық ақпарат құралдарының негізгі материалы - сөз. Әр сөзге жауапкершілікпен қарау, сөздің мазмұнын білу - тілдік шеберлік. Радио мен теледидарда тілге ерекше орын беріледі. Бұл жерден тіл мәдениетін көруге болады. Тіл мәдениеті, стиль ерекшелігі телебағдарламалардың, ақпараттың сапасын анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фотожурналистика

    Баспасөзде фотосуретті зерттеу. Фотожурналистикада негізгі фактор-бұқаралық ақпарат құралдарының тиімділігін арттыру үшін баспа фотосуреттерін практикалық, пайдалы, әлеуметтік тұрғыдан анықталған, эстетикалық, жоғары көркемдік қолдану. Студент өз қалауы бойынша материалды дәлдікке игереді. Студенттер өз жұмыстарын журналдар мен газеттерге, жаңалықтар арналары мен веб-сайттарға орналастыру өте маңызды жұмыс екенін білуі керек. Бүгінгі таңда олар интернеттегі қамту аймағын кеңейтті және фотожурналистердің көбеюі әр түрлі басылымдарда, дәстүрлі емес визуалды жаңалықтар құралдарында, радиостанцияларда жұмыс істейді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық журналистика

    Курс студенттерге қазіргі заманғы телевидениенің жаңа қарқынды дамып келе жатқан бағыты – ғаламтор жүйесін таратуды түсінуге бағытталған. Пән шығармашылық қызмет ретінде онлайн теледидардың жалпы заңдылықтарын игеруге мүмкіндік береді, студенттерді әлемдік тәжірибенің әртүрлілігімен және соңғы жылдардағы осы саланың негізгі даму тенденцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • PR және психология

    PR және психология пәнін өткенде, аудиторияның қарым -қатынасын, оқиғаға әрекет етуге дайындығын зерттейді. Имидж жасаушының психологиялық дайындығы. Көрермендердің көзқарасын түсіну үшін қарым-қатынас құралдарының арнайы әдістерін қолданады. Зейінді аударуға арналған психологиялық жаттығулар қолданылады, іс -әрекеттің негізгі принципі - қоғамдық сананың стереотиптерінің аясында белгілі бір объектілер таңдалады. PR түрлері және олардың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Іскерлік журналистика

    Журналистика саласында студент қаржылық, кәсіпкерлік, іскерлік ақпаратпен сауатты жұмыс жасауды үйренуі керек. Бұл жерде халықтың сұраныстары мен кәсіпкерлік қажеттіліктері сезіледі, аудиторияның бизнестің әр түрлі саласына қызығушылығын ескеруі қажет

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Газеттер, журналдар және медиа дизайн шығару

    Пәнге басылымға және теледидар мен радиохабарларға арналған бағдарламаларды іс жүзінде дайындауға қатысты білім мен ақпарат жиынтығы кіреді. Бағдарлама студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Газеттер мен журналдар жасау дағдыларын үйретеді. Жеке материалдарды жасап шығаруға шыңдатады. Газет шығаруда компьютерде теруден бастап дизайнға және баспаханаға жеткізуге дейін процесстерді қамтиды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кезеңдік баспадағы компьютерлік технологиялар

    Пән жаңа компьютерлік технологиялардың шығу кезінен бастап студенттердің ғаламтор желісіндегі, инновациялық бастамалардағы жетілу кезеңіне дейін зерттейді. Мерзімді басылымдарда компьютерлік технологиялар өте маңызды, дизайндары өзгерді және жұртшылыққа әсері етуі мүмкін.Компьютерлік технологиялардың арқасында газеттер мен журналдардың редакциялары бүгінгі күннің барлық қажеттіліктерін қанағаттандыруға үйренеді, ақпараттылығы мен тиімділігін арттырады, дизайнын өзгертеді, жаңа жоба жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі баспасөз

    Қазіргі ақпарат құралдары жаңалықтарды хабарлаумен ғана емес, сонымен қатар ағымдағы оқиғаларды, процестерді, жағдайларды талдаумен, зерттеумен, түсіндірумен ерекшеленеді. Нәтижесінде бұқаралық ақпарат құралдары заманауи баспасөздің қалыптасуына әсер ететін ақпараттық және аналитикалық жанрдың жеткілікті тиімді жүйесін жасады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық коммуникация және халықаралық қатынастар

    Халықаралық байланыс - бұл мемлекеттік шекарадан өтетін қарым -қатынас тәжірибесі. Халықаралық байланыстың қажеттілігі жаһандану әсерінің күшеюіне байланысты пайда болды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғаммен байланыстың рөлі

    Бұл пән «мамандандырылған, кәсіби түрде ұйымдастырылған басқару түрі. Белгілі бір саладағы қоғамдық пікірдің жағдайын мақсатты түрде басқару, зорлық-зомбылықсыз жүзеге асырылатын корпоративтік қатынастар ». PR әдістері басқару тәжірибесінде, PR агенттігі арқылы әсер етудің стандартты емес әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиа маркетинг

    Әлеуметтік медиа-маркетинг-бұл әр түрлі әлеуметтік платформалар арқылы жарнамалау ғана емес, толыққанды маркетинг. 7x2 әлеуметтік желілерде шоттар жүргізу-маркетинг және коммуникация стратегиясының бөлігі болып табылады."Әлеуметтік медиа маркетинг" курсының мақсаттары:: - әлеуметтік медианың жұмыс істеу принциптерін білу мен іскерлігін қалыптастыру; - кәсіби салада әлеуметтік медиа мүмкіндіктерін тиімді пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ эпистолярлық публицистикасы

    Қазақ журналистикасының бастауы, эпистолярлық стиль. Түрлері мен стилі сипатталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғаламтор технологиялары

    Ғаламтор технологиясының курсы журналистикадағы ғаламтор өндірісін зерттейді. Бағдарлама ғаламтордың жұмыс істеу ерекшеліктерін, ғаламторды қолдану тәжірибесін зерттеуден тұрады. Ғаламторды қолдану тәжірибесі саяси, экономикалық, құқықтық, мәдени қоғамдағы ғаламтордың рөлін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Редактор, жауапты хатшы, тілші, видеоинженер, режиссер, сценарист, диктор, бағдарлама жүргізушісі, PR маманы қызметтерінің құзіреттілік қабілетін қолдану.
  • Қазақстандағы ұлтаралық қатынастар, қазақтардың және басқа ұлт өкілдерінің ұлттық мәдениеті, Қазақстан Республикасының Ұлттық ақпараттық қауіпсіздігі мәселелерінде құзыретті болу.
  • БАҚ мемлекеттік тіркеу және журналистерді аккредиттеу тәртібі, Қазақстан Республикасы және шет мемлекеттерде ақпарат тарату қызметтері, авторлық құқықтарды тіркеу мен қорғау тәртібі туралы білімдерін қолдана білу.
  • Журналистік кәсібиліктің даму кезеңдерін, ақпаратты жинау, өңдеу және таратудың негізгі әдістерін меңгеру.
  • Интерактивті контентті, бейне эффектілерді құра білу; заманауи конвергентті журналистиканың инфографикасын, хронологиясын, цифрлық маркетингтік технологияларын және жанрлық жан- жақтылығын меңгеру.
  • Ашық ақпараттық қоғамда журналистика әлемінің болашағы, экологиялық жағдайлар, БАҚ қызметі мен құқықтық өрісі туралы түсінікті қалыптастыру
  • БАҚ жүйесі, БАҚ -ның әр түрлі ұйымдармен өзара серіктесу механизмдерін біледі, қоғамның даму заңдылықтары және құқықтық, этикалық нормалары туралы түсінігін қалыптастырады.
  • БАҚ жанрларындағы жаһандық тенденциялар мен ұлттық ерекшеліктердің, бұқаралық коммуникация теориясының, журналистика тарихы мен жаңашылдығының негіздерін білу
  • Бүгінгі таңдағы бұқаралық ақпарат құралдарының өзекті міндеттерін, олардың әртүрлі қызметтерінің тетіктерін, халықаралық құқық базаларын, мәліметтер жинау құралдарын тануға және пайдалануға бағытталған іс-әрекеттерді меңгеру
  • Аудиторияның ақпараттық қажеттіліктерін меңгеру; экономика, саясат, өнер, ғылым қайраткерлерімен, сондай-ақ Қазақстан мен шет елдердің басқа да рейтингтік тұлғаларымен сұхбат жүргізу дағдыларына ие болу
  • Журналистік қызмет тәжірибесінде ақпаратты жинау, өңдеу, тарату теориясының әдіснамалық негіздерін, міндеттерін, құзыреті мен функцияларын қолдана білу
  • Динамикадағы қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық құбылыстарды талдау, өз қызметі саласында әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың әдістерін қолдана білу
  • Адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға кәсіби құзыреттілік қатынасын реттейтін құқықтық және этикалық нормаларды білу және белсенді пайдалану.
Top