Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02111 Дизайн в Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ бойынша магистрантты даярлау нәтижеге бағытталған және жаңа формациядағы білім алушыны даярлауды көздейтін, көпмәдениетті, коммуникативтілікті меңгерген, ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы әлеуметтік мәні бар міндеттерді заманауи ғылыми-практикалық деңгейде шығармашылық және жоғары кәсіби деңгейде шешуге қабілетті білім берудің ұлттық моделіне негізделген.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу ақпарат көздерін сыни қабылдау және бағалау дағдыларын дамытуға, философиялық мәтіндерді талдау, философия саласындағы материалды баяндау қабілетін дамытуға; жаратылыстану ғылымдары саласында пайымдауларды қалыптастыруға, көпшілік алдында сөйлеу (риторика), пікірталастарға, түрлі жарыссөздерге, диалогтарға, теологиялық дауларға қатысу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Білім алушыларда әлем және ондағы адамның орны туралы тұтас жүйелі түсінік қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жарнамалық қызметтің қазіргі заманғы түрлері*
    Несиелер: 5

    жарнама түрлерін, олардың ерекшеліктері мен тиімділігін терең зерттеу. Магистранттардың жарнамалық қарым-қатынас ерекшеліктерін түсінуін қалыптастыру. Жарнамалық қызметті бақылау, оны талдау және бағалау үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамыту; жарнамалық қызметтің тарихи қалыптасуы, оның әлеуметтік-психологиялық және экономикалық алғышарттары туралы жүйелі түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы*
    Несиелер: 4

    "Басқару психологиясы" пәнін оқытудың мақсаты - басқару саласындағы білім мен базалық іскерлікті меңгеру, басқару жүйесіндегі жеке тұлға мен топтарды меңгеру. Магистранттардың ғылыми-практикалық алғышарттары, негізгі кезеңдері, қазіргі жағдайы, пәндік саласы, негізгі мәселелердің мазмұны және оларды шешу шарттары туралы жүйелендірілген түсінігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Авторлық өңдеу*
    Несиелер: 4

    бұл пәннің негізгі мақсаттары-қаріптерді қолмен жазу дағдыларын бекіту, сонымен қатар компьютерлік қаріптерді қолдану, тарих пәнін зерттеу (қайталау), визуалды тілдің, символдар мен иконографияның негіздерін үйрену, қаріптер мен символдардың толық комбинациясын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)*
    Несиелер: 4

    Мақсаты: магистранттарға халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыруға, кәсіби ағылшын тілін мәдениетаралық және оқу, қызмет, жұмыс барысында кәсіби қарым-қатынас жасау үшін пайдалануға мүмкіндік беретін, алған білімін шыңдауға кәсіби бағытталған коммуникативтік құзыреттілікті одан әрі дамыта отырып қалыптастыру. Мазмұны: оқу курсын құру магистранттарды даярлаудың негізгі білім беру бағытына сәйкес келетін оқу материалын таңдаудың тақырыптық принципіне негізделген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы*
    Несиелер: 4

    Бұл курс білім алушыларда педагогикалық теорияның теориялық негіздерін және жоғары мектепте оқу-тәрбие процесін жүзеге асыру кезінде қажетті педагогикалық шеберлік элементтерін қалыптастырады. Курс педагогиканың негізгі категорияларын, ғылымдардың жалпы жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңыздылығын, сондай-ақ тікелей Педагогикалық қызметті қамтиды. курс Қазіргі педагогиканың негізгі принциптері туралы түсінік қалыптастырады және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдерін егжей-тегжейлі қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби кәсіптік дизайн*
    Несиелер: 4

    магистранттардың дизайндағы шығармашылық іскерлік кәсіби қарым-қатынас саласындағы қабілеттерін қалыптастыру. Жазбаша және шығармашылық іскерлік кәсіби қарым-қатынаста жарнамалық технологияларды қолдану, командада тиімді жұмыс істеу, ауызша және жазбаша мәдениаралық іскерлік қарым-қатынаста ұлттық ерекшеліктерді ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Антропометрияға байланысты үлкен және орта формаларға арналған өнім туралы түсініктерді дамыту*
    Несиелер: 4

    өнімді әзірлеу процесін зерттеу. Жоғары және орташа контактілі антропометриясы бар бұйымдар туралы түсінік қалыптастыру. Жаңа өнімді жасау процесі екі параллель бағытта жүзеге асады: біріншісі өнеркәсіптік дизайн және құрылыс концепциясын құруды көздейді, ал екіншісі зерттеу мен нарықты талдауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер тарихы мен теориясы*
    Несиелер: 4

    Білім алушының өнер тарихы саласындағы білімін зерделеу, кеңейту және жүйелеу; Тарихи тарих пен өнер тарихын (кескіндеме, сәулет, мүсін, кескіндеме, музыка, сәулет және т. б.) терең талдау үшін әдіс пен әдісті меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайн жобалау тарихы және әдіснамасы*
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты жобалық жобалау тәсілінде конструкторлық зерттеулер мен конструкторлық шешімдерді әзірлеудің негізгі принциптерін меңгеру үшін кәсіби дизайнердің теориясы, нақты құны және нақты құны үшін негіз құру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сәулеттік-дизайндық ғылым мен білімдегі қазіргі компьютерлік технологиялар*
    Несиелер: 4

    мәліметтерді өңдеу процесінің концептуалды дизайнын және жобалау процесінің архитектурасын қалыптастыруды ескере отырып, графикалық редакторларды, векторды пайдалана отырып, деректерді беру әдісін зерттеу. Қазіргі заманғы компьютерлік модельдеу технологиясын білу тұжырымдамасы архитектуралық жобалау процесінің құрамдас бөлігі болып табылады. Ол символдық, сөздік, логикалық, математикалық және модельдеу тәсілдерімен жүзеге асады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аумақтық брендинг және қала дизайны*
    Несиелер: 4

    Қаланың визуалды символын зерттеу, күрделі және әртүрлі формадағы көлемді-кеңістіктік композициялар мен эскиздерді қалыптастыру. Білім алушыларға жоба бойынша негізгі қызмет басталатын әртүрлі формалардың жиынтығы болып табылатын аумақтық брендинг процесін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жарнамалық дизайн жобалары*
    Несиелер: 4

    жарнамалық мазмұнды жобалау ерекшеліктерін зерттеу: өнімнің жарнамалық бейнесін визуализациялау құралдарын жасау бойынша жобаның қызметін зерттеу, жобаның негізгі сәттерін анықтау. Компьютерлік қаріптерді әзірлеуге және пайдалануға байланысты мәселелер бойынша практикалық сабақтарда қолдануға арналған материал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби пәнді оқыту әдістемесі*
    Несиелер: 4

    Жоғары оқу орындарында арнайы тақырыптарды зерделеу білім беру мүмкіндіктері мен әдістерін жеке бөлімдерде зерттеуді қамтиды. Студенттерге басқа пәндердің негіздері мен теориялық әдістерін мақсатты түрде меңгеруге көмектесу. Әлеуметтік-мәдени қызмет саласындағы педагогикалық ойлаудың негізгі бағыттарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері және оны жобалау, ұйымдастыру*
    Несиелер: 5

    Жобаның құрылымын зерттеуге арналған жобалау әдісінің негізгі принциптері. Жаңа немесе бейтаныс ортада және пәнаралық контексте стандартты емес есептерді шешу үшін математикалық, жаратылыстану, әлеуметтік-экономикалық және кәсіби білімдерді түсіну, қабылдау, дамыту және өз бетінше қолдану қабілеті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Комплексное проектирование*
    Несиелер: 5

    бұл пән нақты архитектуралық және графикалық есептерді шешуге арналған білім мен дағдылардың жиынтығы, сондай-ақ нақты конфигурациялардағы әлеуметтік, техникалық және көркемдік есептердің жүйесін әзірлеу қабілеті болып табылады. Негізгі функциялары - кескіндер және олардың қасиеттері, иллюстрациялар, технологиялар және эстетикалық құндылықтар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON10

    Мәселелерді анықтауға және талдауға, ақпаратпен келісуге және сауатты әрекет етуге қабілетті болу.

  • Код ON3

    мақсаттарға қол жеткізу, коммуникация және байланыс үшін лингвистикалық багажды білу

  • Код ON9

    Әр түрлі ақпараттық-іздеу жүйелерімен жұмыс істей білу Интернет, жұмыс дағдылары мен сапасын жақсарту

  • Код ON1

    кәсіби және жалпы білім беру пәндерін оқыту үшін педагогикалық жобалау дағдысын игеру; оқу материалдарының мақсаттары мен міндеттерін анықтау; зерттеу тақырыбы бойынша материалдарды талдау және құрылымдау мақсаттарына сәйкес; оқыту мен оқытуды дамыту бойынша жұмыс

  • Код ON2

    дизайн негіздері, модельдеудің құрылымы мен кезеңдері, прототиптер, академиялық кескіндеме және кескіндеменің негіздері, графикалық бағдарламалар, клаузура, эргономика

  • Код ON6

    Әр түрлі шығармашылық тапсырмаларды дербес орындауға және жобаның жұмысына қатысуға; дизайн жобасына жұмысты ұйымдастырады және көркемдік жетекшінің дағдысын меңгереді

  • Код ON4

    түрлі этникалық топтарға төзімділікті қалыптастыру, мемлекеттердің ішкі және сыртқы саясаты; адам мен қоғам арасындағы өзара әрекеттесудің заңдылықтары; адам мен адамзаттың тарихи-мәдени дамуының негізгі заңдары

  • Код ON8

    Сызу және кескіндеме үшін сандық графиканың негізгі аспектілерін меңгеру

  • Код ON5

    Дизайнерлік ойлауды дамытудың негізгі дағдыларын білу және проблемаларды шешудің стандартты емес әдістерін қолдану

  • Код ON7

    Жобаны дамытудың негізгі аспектілерін сауатты жеткізе білу

Top