Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11111 Мәдени көпшілік жұмысын ұйымдастыру в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Мәдени - тынығу жұмысы бакалавры кәсіби қызметін бос уақытты ұйымдастыру саласында, білім саласында, туризм және бұқаралық ақпарат құралдарында мәдени - тынығу жұмысының технологиялық процесін басқарушы ретінде; қоюшы - режиссер, сценарист және мәдени - тынығу бағдарламаларының жүргізушісі ретінде; мәдени - тынығу жұмысының жетекшісінің дағдыларын қалыптастыратын және оқытатын педагог - мастер ретінде жүзеге асыра алады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B092 Тынығу
  • Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
  • Педагогикалық қарым- қатынас негіздері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қарым-қатынастың өзгешелігі ең алдымен, оның көп объектті бағыттылығынан көрінеді. Ол тек үйренушілердің өзара әрекеттесуінің өзіне олардың тұлғалық дамуы мақсатына бағытталмаған, сондай-ақ, педагогикалық жүйенің өзіне негіз болып табылатын, оқу білімдерін игеруді ұйымдастыруға және осы негізде шығармашылық іскерліктерді қалыптастыруға бағытталған. Осыған орай, педагогикалық қарым-қатынас кем дегенде үш бағыттылықпен сипатталады: оқудағы өзара әрекеттесудің өзіне, үйренушілерге (олардың қазіргі жағдайлары, дамудыңболашақтағы бағыттары) және игеру пәніне (меңгеру).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Мамандыққа кіріспе пәні қазіргі уақытта барлық мамандықтарға міндетті өткізілетін пән. Себебі пәні адамзат мәдениетінің ерекше саласы ретінде қоғамдағы әлеуметік - мәдени тұтастықты жасап, бүкіл адамзаттың ақыл-ойын жинақтаушы ғылым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 4

    Экономикалық теорияның құрылымында бұл тақырыптың алатын орны ерекше. Өйткені бұл тақырып біз зерттеп танысатын курс үшін ерекше методологиялық кіріспе болып табылады. Мұнда экономикалық теория нені зерттеп талдайды, бұл үшін қандай әдістер пайдаланылады, оның қоғам дамуында атқаратын рөлі қандай және т.б. маңызды мәселелер анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Альтернативті музыка
    Несиелер: 4

    Мектепте музыканы оқытудың технологиясы. Музыканы тыңдауды ұйымдастыру технологиясы. Музыкалы- ырғақтық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті негіздері
    Несиелер: 5

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес негіздері мазмұны мен ұғымын , қоғамдық қауіптілік дәрежесін ажыратады және оларды алдын алу мен анықтаудың қолданылатын әдістері мен тәсілдерін білікті қолдануды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Медиапедагогика
    Несиелер: 5

    Компьютер құрылымы білімі ақпараттық қызмет бабы сияқты.Ақпараттық - коммуникациялық технологиялардың ақпаратты өңдеуі жəне қазіргі ЭЕМ-ді ақпаратпен жəне бағдарламамен қамтамасыздандыру. Техникалық аспаптар құрылымы қызмет бабы түрлерінің дағдылары: (құлаққап, бағандар, принтер, сканер, web-камера жəне тағыбасқа). Адами тіршілігіне лайықты шеңберінде білімнің қолданысы, ұсталықтың жəне қолданбалы дағдының мақсатында шешімін алу. Ақпаратты бағалау (сұраныстың релеванты, жұмыс алуда жəне т.б) анық-қанығының қысылшаң ақпаратқа қатынас алу, басты ұсталықты қолдану. Топтық жұмыс істеу ұсталық,іздеу жəне табу ымыралары(бірлескен бағдарламалық жобамен жұмыс,компьютерлік аулада əрекеттестік,клиент- сервер технологиясы,аддендумның бірлескен жұмысы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдени тынығу жұмысының тарихы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Мәдени-тынығу қызметі қоғамның маңызды құрамдас бөлігі екендігі туралы түсінік береді, жеке тұлғаға мағыналық және эмоциялық күш береді. Оның түрлерінің, құралдары мен әдістерінің алуан түрлілігі адамдарға қоғамның рухани байлығы идеясын жеткізуге құзіретті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбек қорғау
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау» пәні адамның тіршілік ету ортасындағы қауіпсіз қарым-қатынас пен қауіпті және төтенше жағдайларда жағымсыз факторлардан қорғау негіздерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Қазақтың музыка аспаптарын жалпы ұлттық және фольклорлық деп екі топқа бөлуге болады. Негізгі ұлттық музыка аспаптары:домбыра, қобыз және сыбызғы. .Домбыраның шанағы қырлы немесе жұмыр болып келеді.Оның мойнынан шанағының түбіне тартылған қос ішегі, бұл ішекті көтеріп тұратын екі кішкене ағаш тиегі болады.Мойнындағы тиек қозғалмайтын болып келсе, шанақтағы тиек жылжымалы болады.Мойнына перне байланады.Пернелердің саны әр түрлі:сегіз, он, он бір, он үш болады.Домбыраның ішегі қой мен ешкінің ащы ішегінен ширатылып жасалады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көркемөнер шығармашылығы
    Несиелер: 2

    Халықтық көркемөнер шығармашылық туралы жалпы түсінік, көркем мәдениеттің құрамдас бөлігі, халық шығармашылығының формасы ретінде табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Коммуникативтік мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Болашақ ұйымдастырушыларды ұлттық музыка өнерімен байланыстыра қазақтың әдет-ғұрып, салт-дәстүрі негізінде тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бос уақытты көркемдік-бұқаралық ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мектеп және мектептен тыс мекемелердегі мәдениет сарайлары мен оқушылар сарайларындағы бос уақытты ұйымдастыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени тынығу жұмысындағы ақпараттық формалар
    Несиелер: 4

    БАҚ мәдениеті мен медианың сауаттылығын білу және түсіну. Тиімді қарым-қатынас заңдарын, тіл функцияларын, БАҚ-ның жанрлық сипатын зерттеу мен бағалаудың негізгі әдістері мен әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сахна тілі
    Несиелер: 5

    Студенттерге сөздік қарым-қатынас, актер өнері және көркем сөздегі жалпы сөздік әрекет негіздері және ерекшеліктері, сөйлеу техникасын меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнін оқытудың мақсаты – мемлекет пен құқықтың пайда болуының алғы шарттарын, себептерін теориялық және әдістемелік тұрғыдан қарастыру. Демократиялық, құқықтық мемлекет орнату жолындағы Қазақстан қоғамында жаңа құқықтық ойлауды, жалпы және құқықтық мәдениетті қалыптастыруды, жоғарғы кәсіби маман дайындауды жүзеге асыру. Мемлекет және құқықтың пайда болуы, ҚР қылмыстық құқығының түсінігі,пәні, азаматтық құқықтың түсінігі. Ондағы қылмыс құрамы, қайнар көздері, қылмыстық құқықтық қатынастар, басқа құқықтарды пән ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысын әдістемелік қамту
    Несиелер: 3

    Мәдени-бос уақыт қызметін ұйымдастыру-әдістемелік басқару негіздерін, жүйені, әдістемелік үрдістің технологиясын зерделеуге бағытталған пән, әдістемелік әдебиетті әзірлеуде практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп және мектептен тыс мекемелерде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мектеп және мектептен тыс мекемелерде мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастырудың даму деңгейлерін оқып үйрену, бос уақытты ұйымдастырудың көркем-педагогикалық теориялық негіздерін үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Мәдени –тынығу мекемелерінде бұқаралық мерекелер режиссурасын және әртүрлі іс-шараларды өткізуге білім, әдістеме және ақпараттық анықтама жинақтап, мәдени-тынығу жұмысын әдістемелік тұрғысынан қамтамасыз ету мәселелерін ұйымдастыру бейімін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    – білім беру (педагогикалық): орта, орта кәсіптік білім беру мекемелерінде арнайы пәндерді оқыту, педагогикалық және шығармашылық міндеттерді қою және шешу, оқытудың жаңа әдістері мен формаларын енгізу; – өндіріс және басқару: шығармашылық ұжымдарды, мәдениет бөлімдерін, орта кәсіптік білім беру мекемелерінің құрылымдық бөлімшелерін, шығармашылық студияларын басқару; – дизайн: театр өнері саласындағы шығармашылық жобаларды әзірлеу, фестивальдар, байқаулар ұйымдастыру және өткізу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бос уақыт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Жастарды жұмылдыру үшін мәдени байланыстарды нығайтады. Бос уақыт қызметін педагогикалық ұйымдастыруда білімі мен о��ы іске асыру қабілетін кәсіби деңгейде арттыруға қабілетті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фольклорлық ансамбль
    Несиелер: 5

    Студенттердің музыка-педагогикалық мәдениетінің негізін қалыптастыру және болашақ мұғалімдерді ұлттық музыка өнерімен байланыстыра қазақтың әдет-ғұрып, салт-дәстүрі негізінде тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ халқының рухани мәдениеті
    Несиелер: 5

    Білім алушы қазақ жерінде өмір сүріп, қазақ ұлтын құраған рулар мен тайпалардың материалдық мәдениеті мен рухани мәдениетінің заңды жалғасын, өзіндік сипаты бар дәстүрлі мәдениетін, қазақ халқының қалыптасуына байланысты, қазақ халқына тән материалдық және рухани мәдениеттің сипатын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениет және өркениет
    Несиелер: 5

    Өркениет мәдениеттің техникалық даму деңгейі, оның материалдық жағы. Бұдан көретініміз, мәдениет пен өркениет бір-бірімен байланысты ұғымдар екен. Мәдениеттанушы Г. Чайлдтың пікірінше, өркениетке еңбектің қоғамдық жолмен бөлінуі, қалалардың пайда болуы, жазбаша мәдениеттің дамуы, қолөнер мен сауданың өркендеуі, азаматтық қоғам мен мемлекеттің орнауы жатады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысын ұйымдастыру, басқару және экономикасы
    Несиелер: 5

    Мәдениет және өнер саласында мекемелерге, шығармашылық ұжымдарға, ұйымдар мен бірлестіктерге, өнерге, білімге басшылық жасау, меншік түрінің барлық формасындағы мәдени орталықтар, студиялар мен фирмаларды басқару, таңдаған мамандануы бойынша жоғары деңгейдегі теориялық білім мен орындаушылық шеберлікті игеру, мәдени-тынығу жұмыстары формаларымен әдістерін, тәжірбиелік дағдылар және ұжымдар мен үйірмелер және студиялармен, көпшілік шаралар, концерттер, спектакльдерді қою енеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем шығармашылық демалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Жаз айлары- мектеп оқушылары үшін ерекше ықыласпен күтілетін уақыт. Жыл бойы сабақ барысындағы тоқсан арасындағы берілетін күндер демалыс болып есептелгенімен, жаз кезіндей демалыстың мол мүмкіндігін бере алмайды. Жазғы демалыс – мектеп оқушыларының жалпы физиологиялық, сана – сезімдік, дүниетанымдық тұрғыда даму, жетілу кезеңі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық психология
    Несиелер: 5

    Музыкалық психология музыкалық қызметтің барлық түрлерін қамтиды – музыка құрастыру, қабылдау, орындау, музыкатанушылы талдау, музыкалық тәрбие – және өзара байланысты салаларға бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдени-тынығу жұмысының ұлттық дәстүрлері
    Несиелер: 5

    Еліміз тәуелсіздігін алғалы кеңірек құлаш жайып, қанат сермейтін заман келді. Мақсатымыз айқын болашаққа қадам босудың жоспарлары нақтылануда. Ең үздік 30 елдің қатарына кіру, «Қазақстан-2050» бағдарламасын, «ЭКСПО-2017» көрмесін ойдағыдай өткізу үшін толағай табыстар мен алғыр білім керек. Осыған орай, ұтқыр жобалар мен жаңа технологиялар заманымызға енуде. Ендігі жерде әрбір азамат болашақ Қазақстанның дамуына өзіндік үлесін қосып, аянбай тер төгуі қажет. Біз осылай ғана жаңа жетістіктерді бағындыра аламыз. Ол үшін әрбір азаматтың бойында еліне деген құрмет, патриоттық сезім болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бос уақыттағы тәрбие ісінің әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бізге белгілі алғашқы қауымдық мәдениеті синкретизмде\\ бір құбылыстардың о баста тұтастығы\\ , арнайы маманданылған еңбек түрлері де,ойын түлері де болмаған. Егер де ойындар еңбек іс әрекеті негізінде жасалатын болса, онда ойындар элементтнрі байлығы енбек дамуына тәуелді болады ғой. Өкінішке орай, бұлай болмай шықты. Ежелгі қазақ мәдениеті ойындар түрлеріне бай да,ал қазіргі дамыған индустриялдық сивилизацияда ойындар элементтері әлсіз дамып,ал қалыптасқан ұлттық ойындар демалыс-әлеуметтік шұғылданымпаздылық қызметінде нашар пайдаланып келеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми ізденіс жұмысының әдісі
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу — ғылыми әдіс-тәсілдерді қолдана отырып, белгілі бір обьект жөнінде жаңа білім қалыптастыруымен аяқталатын жүйелі және арнайы мақсатқа көзделген обьектілермен танысу. Оның негізінде адам әрекетінің ең қиын түрі- ғалымның таным қызметі. Танымдық әрекет оқушы үшін еске түсіру (репродуктивті) мен өзгерту (шығармашылық) бағытында болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығарма орындау мәдениеті
    Несиелер: 5

    Орта білім берудің тиімді әрі маңызды көрсеткіштерінің бірі мектептегі білім беру әрекетінің қызметін, дамуын, оқушыларға және олардың нәтижелеріне әсер ететіндігін көрсететін білім алушылардың оқу жетістіктері деңгейі болып табылады. Сондықтан білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау жүйесінің сапалы құрылуы білім беру сапасын арттырудың әлеуетті деңгейіне тікелей байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы
    Несиелер: 5

    Әдістемелік мекемелердің нысанының әртүрлілігі: кәсіби мамандармен бос уақыт мәдениетінің мәдени - тынығу жұмысының белсенділері. Мәдени-тынығу қызметіндегі әдістемелік жетекшілік технологиясы мәселелерінің мәжілістік, ұсыныстық, ақпараттық және модельдеушілік сипаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнер саласындағы менеджмент
    Несиелер: 5

    Өнер менеджментінің мақсаты екі пәнді теңестіру болып табылады, өйткені олардың қарама-қарсы мақсаттары болуы мүмкін. Біріншісі бизнесті жүргізудің практикалық аспектілеріне қатысты: ресурстарды ұтымды басқару, бюджет шығындарын сақтау, тиімділікті арттыру. Соңғысы - бұл білдіру құралы, ол автордың көзқарасы мен эмоциясын орындайды және пайдаға қатысты емес болуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық мерекелер және қойылымдар режиссурасы
    Несиелер: 5

    Жеке орындаулардан бастап, театрландырылған концерттік бағдарламалардың, әсіресе бұқаралық(жалпы халықтық) қойылымдардың, мерекелік мәдени іс-шаралардың идеялық-көркемдік деңгейі тікелей режиссураға байланысты. Ұлттық үрдістерді мұрат тұтқан, азаматтықты арқау етіп, адами тақырыптарды ту етіп көтере білу білікті де, білімді режиссураның еншісінде. Бүгіндері театр режиссерларының көбі мүмкіндіктеріне қарай осы салада қойылымдар қойып жүр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • МТЖ ұлттық мәдениет түрлері
    Несиелер: 5

    Әрбір ұлттық мәдениет бос кеңістікте емес, адамдандырылған қоршаған ортада әрекет етеді. Мәдени кеңістік оқшау, мәңгіге берілген енші емес. Ол тарихи ағынның өрісі болып табылады. Мәдени кеңістіктің маңызды қасиеті — оның тылсымдық сипаты. Мысалы, «ата қоныс» ұғымы көпшелілер үшін қасиетті, ол өз жерінің тұтастығының кепілі және көршілес жатқан мекендерге де қол сұғуға болмайтындығын мойындайды. Қауымдық қатынас мекендер егемендігінен туады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Демалысты көркемдік-көпшілік ұйымдастыру жұмыстары
    Несиелер: 3

    Жаз айлары – балалар үшін ерекше ықыласпен күтілетін уақыт. Жыл бойы сабақ барысындағы тоқсан арасындағы берілетін күндер демалыс болып есептелгенімен, жаз кезіндедегідей демалыстың мол мүмкіндігін бере алмайды. Жазғы демалыс –балалардың жалпы физиологиялық,сана–сезімдік,дүниетанымдықтұрғыдадаму,жетілукезеңі. Бастауыш және орта буын сыныптарының балалары үшін бұл уақыт тән – тұрпаттың табиғатпен ерекше үндестік тауып, дүниетаным аясы кеңитін, көзқарас қалыптасып, үйренуге ықыласы артатын жылдың тамаша мезгілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шет елдерде бос уақыт дамуының тарихы
    Несиелер: 3

    Қоғамның дамуында ойындар іс әрекеттері арқылы ұрпақтан ұрпаққа еңбек, жанұя-тұрмыстық, соғыс- спорттық, демалыс сауық дағдылар мен шеберліктер жетістіктері, әлеуметтік өмірлік іс-әрекеттерін жалғастыру үшін беріліп отырды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON6

    Халықтың бос уақытын ұйымдастыру және шығармашылық әлеуетін дамыту дағдыларын қолдану, өз қызметінде кәсіби лексиканы сауатты қолдана отырып, мәдени-демалыс іс-шараларын құру және өткізу.бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі құралдары,формалары мен әдістері,сондай-ақ мәдени - бос уақытты ұйымдастыру және оның әдістемесі бойынша терең білімді меңгеру. Халықтың көркем-көпшілік және көркем-шығармашылық бос уақытын ұйымдастыру және өткізу әдістемесін пайдалану.

  • Код ON5

    Мәдени - демалыс жұмыстарын ұйымдастырушының кәсіби қызметі туралы, барлық қызмет түрлері және мәдениет мекемелері мен мектептерде мәдени-көпшілік тәрбие жұмыстарын ұйымдастыру бойынша жұмыс нысандары туралы түсінік болу ұйымдастыру және өткізу әдістемесін білу.

  • Код ON1

    Ойлау мәдениеті мен ой-өрісінің кеңдігі бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми пәндер саласында базалық білімдерді меңгеру. Ғылым мен ғылыми ойлану туралы жалпы түсінікке ие болу

  • Код ON8

    Жеке тұлғаның өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасау әдістерін, бос уақытты педагогтік бағытталған ұйымдастырудың әлеуметтік рөлі білімін қолдану, бос уақытты көркем-бұқаралық ұйымдастырудың негізгі құралдары,формалары мен әдістері,сондай-ақ мәдени - бос уақытты ұйымдастыру және оның әдістемесі бойынша терең білімді меңгеру.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте мәдениет және өнер тарихын, білімін қолдану. Сценарий жазу барысында деректі және көркем материалды талдау. Ерекше, көріністі - көріністі театрландырылған көріністерді әзірлеу, мәдени-демалыс іс-шараларының сценарийлерін жазу.

  • Код ON3

    Экономикалық білім негіздерін меңгеру, менеджмент және т. б. туралы ғылыми түсініктері болуы керек.. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары мен әдістерін, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлін білу және түсіну. Белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдау дағдысын меңгеру және кәсіби қызметпен байланысты әр түрлі жағдайлар мен жағдайларда икемді және ұтқыр болу.

  • Код ON4

    Ұжымдарда, студиялар мен үйірмелерде және кез келген басқа шығармашылық жұмыста жұмысты жоспарлау және ұйымдастыру кезінде мәдени-демалыс жұмысының теориясы мен практикасы саласында алған дағдылары мен құзыреттіліктерін пайдалана білу, өз біліктілігін одан әрі арттыру.

  • Код ON2

    Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін білу. Адамның адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қарым-қатынасын реттейтін құқықтық нормаларды білу.

Top