Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындық в Мирас Университеті

  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; заңды мінез-құлық және құқық бұзушылық; адам мен ҚР азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері; сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтары үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Пәнді оқу процесінде білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; нормативтік құқықтық актілерді, Заңмен реттелетін қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән мынадай мәселелерді қарастыруға бағытталған: 'инновациялар', 'көшбасшылық' ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті анықтайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру бойынша жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын талдау дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазба негіздері және көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті
    Несиелер: 5

    «Академиялық жазба негіздері және көпшілік алдында сөйлеу мәдениеті» пәні студенттердің шешендік өнер негіздерін меңгеруіне, сөйлеу мәнеріне және сөйлеу жағдайына байланысты сөйлеу құралдарын қолдану ережелерін, ғылыми дискурстың сөйлеу ерекшеліктерін, презентацияның логикасы. Пәнді оқу барысында студент келесі құзыреттерді игереді: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндер құру; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді орындау; баспа басылымдары мен электрондық ресурстарға библиографиялық сипаттама жасау дағдылары мен дағдылары; ғылыми дерек көздерімен аналитикалық дағдылар; академиялық мәтіндерді редакциялау; көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгеру; әр түрлі типтегі ауызша қоғамдық мәлімдемелерді дайындау және жүзеге асыру; сындарлы пікірталас жүргізу; жазбаша жұмысты және басқа сөйлеушілердің сөйлеген сөздерін сыни бағалау; аудитория назарын аудару тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: еріктілік және оның әлеуметтік-мәдени институттар жүйесіндегі рөлі, волонтерлік қызметтің мәні мен түрлері, Волонтерлік қызметті жүзеге асырудың нормативтік негіздері, волонтерлік бағдарламаларды жобалау және әзірлеу, волонтерлік жұмыстың заманауи технологиялары, волонтерлік ұйымдардың қоғамның басқа институттарымен өзара әрекеттесу тәсілдері. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі дағдыларды, дағдыларды, құзыреттерді меңгереді: волонтерлік қызметтің технологиялық процесін құра білу; жеке Волонтерлік қызметті жобалау, волонтерлік қызметтің әртүрлі нысандарын ұйымдастыру; әртүрлі жастағы аудиториямен волонтерлік іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу технологияларын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен БиоСфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық мәселелері; табиғатты қорғау бойынша заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың пайда болу шарттары, олардың көріну заңдылықтары; экологиялық апаттардың жіктелуі, сипаттамасы және болжамы; адам мен қоршаған ортаны жағымсыз әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай-күйіне әсерін бағалау; адамның тіршілік ету ортасының негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және құқықтық актілерді, төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді іс - қимыл жасау; адам; медициналық қобдишаны дұрыс қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән мынадай мәселелерді қарастыруға бағытталған: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; Кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерін білуін пайдалану; күнделікті іскерлік өмірдің нақты жағдайларын талдау; дұрыс іскерлік шешімдер қабылдау үшін қажетті тез өзгеретін экономикалық ақпаратты жүйелеу, пысықтау; өндірістік қызметті жоспарлауды жүзеге асыру; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалық қызмет және командалық жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Оқыту барысында жобалық іс-әрекетті іс жүзінде жүзеге асыруға қабілетті студенттер дайындалады. Оқыту жобаға бағытталған, курстың негізгі принципі - тәжірибе арқылы оқыту. Пән әртүрлі типтегі жобаларды, командалық және коммуникациялық, жүйелік ойлау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту жобаларын әзірлеу мен жүзеге асыруда қажетті жалпыға бірдей құзыреттіліктің қалыптасуын қамтамасыз етеді. Пәнді оқу процесінде студент келесі құзыреттерді игереді: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды жобалау және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастырудың құралдарын иелену; жобаның әр кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; мәселені шешу жолдарын әзірлеу; жобалау әдістерін кәсіби іс-әрекетте практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: білім берудің әлеуметтік функциялары және педагог кәсібінің маңыздылығы; педагогтың кәсіби қызметінің құндылық негіздері; педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; ҚР-дағы педагогтардың қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; адамзат тарихында із қалдырған ұлы педагогтардың рөлі мен маңызы; ҚР, Түркістан облысы және Шымкент қаласының белгілі педагогтары; педагогикалық қызметте кәсіби этика негіздерін қолданудың принциптері мен принциптері; педагог имиджін өздігінен қалыптастыру негіздері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: білім берудің, кәсіптік және педагогикалық этиканың қазіргі заманғы мәселелерін түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; педагогикалық қызметте кәсіптік этика мен этикеттің қағидаттары мен қағидаларын қолдану; білім беру процесіне қатысушылармен тиімді өзара іс-қимыл жасау үшін педагог имиджін модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіптік, педагогикалық және жеке имидждеу әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның әскери тарихы
    Несиелер: 5

    Тәртіп келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: қазақ хандықтарын қалыптастыру және олардың қазақ мемлекетінің үлесін нығайту, қазақ-жоңғар жауынгерінің тарихы, қазақ-жоңғар соғысында батырлардың басшылық еткен тарихы, екінші дүниежүзілік соғыста қазақстандық құрамадан өткен Жеңіс жолы, Кеңес мұрасы, Қазақ КСР аумағындағы әскери құрылымдар, Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің қалыптасу кезеңдері, ҚР ҚК құрамы, ӘК жасақтау, әскери-өнеркәсіптік кешен, ҚР ҚК басшылығы, өңірлік қолбасшылықтар, әскери саладағы мемлекетаралық ынтымақтастық, ядросыз күй, екі жақты байланыстар. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын білу, Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізудің қазіргі заманғы тәсілдерімен ұштастыра білу, әскери өнердің білімі мен дағдыларын дамыта білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 6

    Зерттелетін мәселелер: ежелгі әлемдегі дене шынықтыру; ежелгі Грециядағы дене шынықтырудың дамуы; орта ғасырлардағы дене шынықтыру; қазіргі уақыттағы дене шынықтыру; қазіргі Олимпиада ойындарының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыру мен спортты қалыптастыру және дамыту саласындағы білімді, іскерлікті, дағдыларды және құзыреттілікті көрсету; дене тәрбиесі мен спорттың отандық және шетелдік жүйелерінің тарихын зерделеу; әлемдегі дене шынықтыру мен спорттың қазіргі жай-күйін бағалау; дене шынықтыру және спорт саласындағы әртүрлі қазіргі заманғы түсініктерді, санаттарды, жүйелерді меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық қызмет
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: тьюторлық туралы түсінік; инклюзивті білім берудегі тьютордың мақсаты, міндеттері мен құзыреті; инклюзивті практика жағдайында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тьюторлық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдері; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің теориялық негіздері; инклюзивті білім беру ортасы; инклюзивті білім берудің педагогикалық шарттары мен технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім беруде тьюторлықтың негізгі сипаттамаларын білу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру дағдыларын меңгеру; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім беруді ұйымдастыру процесінде білім беру интеграциясының нысанын таңдауды жүзеге асыру; арнайы және интеграцияланған білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау сапасын арттыру тетігі ретінде кәсіби құзыреттерді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: қазақ хандықтарын қалыптастыру және олардың қазақ мемлекетінің үлесін нығайту, қазақ-жоңғар жауынгерінің тарихы, қазақ-жоңғар соғысында батырлардың басшылық еткен тарихы, екінші дүниежүзілік соғыста қазақстандық құрамадан өткен Жеңіс жолы, Кеңес мұрасы, Қазақ КСР аумағындағы әскери құрылымдар, Қазақстан Республикасы Қарулы күштерінің қалыптасу кезеңдері, ҚР ҚК құрамы, ӘК жасақтау, әскери-өнеркәсіптік кешен, ҚР ҚК басшылығы, өңірлік қолбасшылықтар, әскери саладағы мемлекетаралық ынтымақтастық, ядросыз күй, екі жақты байланыстар. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын білу, Қазақ хандығы әскери өнерінің тарихын жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізудің қазіргі заманғы тәсілдерімен ұштастыра білу, әскери өнердің білімі мен дағдыларын дамыта білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Олимпиадалық қозғалыс
    Несиелер: 6

    Зерттелетін мәселелер: ежелгі Грециядағы Олимпиада ойындарының пайда болуы және дамуы; қазіргі заманғы Олимпиада ойындары; қысқы Олимпиада ойындары; Паралимпиада ойындары. Қалыптастырылатын құзыреттер: қоғамда және дене шынықтыру саласында болып жатқан тарихи және қазіргі заманғы процестердің ерекшеліктері туралы білу; Халықаралық Олимпиадалық қозғалыстың тарихы мен құндылықтарын зерделеу; Олимпиадалық қозғалыста қолданылатын негізгі ұғымдар; спорт саласының қазіргі жай-күйін талдау қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және жас ерекшеліктер психологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: психологияның пәні, міндеттері мен әдістері; психикалық процестер; психиканың құрылымы; тұлғаның эмоционалды-еріктік және мотивациялық саласы; тұлға және психикалық қасиеттер; психиканың жеке ерекшеліктері; жас психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері; балалардың психикалық дамуының негізгі теориялары, принциптері, проблемалары, жас кезеңдері, заңдылықтары мен ерекшеліктері; баланың психикалық дамуындағы қарым-қатынас пен қызметтің рөлі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: педагогика ғылым ретінде: педагогиканың объектісі, пәні, міндеттері мен функциялары; педагогиканың категориялық аппараты; оқытудың дидактикалық тұжырымдамалары мен принциптері; білім беру педагогикалық процесс ретінде; оқытудың формалары мен құралдары; тәрбиенің мәні, түрлері және оның білім беру процесінің тұтас құрылымындағы орны; тәрбиенің теориялық және әдістемелік негіздері; отбасы педагогикалық өзара іс-қимыл субъектісі және тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың әлеуметтік-мәдени ортасы ретінде. Қалыптастырылатын құзыреттер: оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерін білу; оқыту және тәрбиелеу бағдарламаларын талдау және әзірлеу тәсілдерін меңгеру; дидактиканың жалпы қағидаттарын және оларды оқытудың пәндік әдістемелерінде іске асыру тәсілдерін білу; педагогикалық процестің мақсатын, қағидаттарын, мазмұнын, әдістерін, құралдарын, нысандарын айқындау, ғылыми-педагогикалық зерттеулер әдістерін қолдану, білім беру процесінің сапасын бағалау дағдыларын меңгеру; Алған педагогикалық білімді оқу және кәсіби қызметте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жекпе-жек өнері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: спорттық жекпе-жек техникасын меңгеру, мектепте педагогикалық, ұйымдастырушылық жұмыстарды жүзеге асыру білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Дене шынықтыру-спорттық жұмыс жүйесінде оқу процесінде жекпе-жектің түрлері, олардың сипаттамалары, техникасы, лақтыру, соғу, ұстап қалу әдістері, сабақтарды өткізу әдістемесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған:тәрбиенің теориялық негіздері; тәрбие педагогикалық процесс ретінде; тәрбиенің заманауи тұжырымдамалары; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері; тәрбие процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы; тәрбие мақсаттары және білім мен тәрбиенің мазмұны; тәрбиедегі педагогикалық өзара іс-қимыл; тәрбие құралдары; тәрбие формалары мен әдістерінің жүйесі; тәрбие жүйелері; тәрбие технологиялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: инклюзивті білім берудің рөлі мен теориялық-әдіснамалық негіздері; инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, шарттары, модельдері мен нысандары; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға инклюзивті білім берудің психологиялық негіздері; инклюзивті білім беру процесін оңтайландырудың психологиялық тәсілдері; инклюзивті білім беруді бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: инклюзивті білім берудің тұжырымдамалық негіздерін білу; бастауыш сыныптарда түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру дағдыларын меңгеру; инклюзивті білім берудің негізгі категориялық аппаратын пайдалана білу; білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ұлттық ойындарды оқыту әдістемесі және ойын формаларын орындау техникасы, ойын оқыту құзыреттіліктерін дамыту; ұлттық ойындардың даму тарихы, оларды орындау түрлері, техникасы, сабақтарды оқыту әдістемесі; ойын оқыту құзыреттіліктерін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: дене шынықтыру жүйесіндегі жеңіл атлетиканың орны мен маңызы; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің жіктелуі мен жалпы сипаттамасы; ережелер, құрал-саймандар мен жабдықтар; жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасы; жеңіл атлетикадан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жеңіл атлетиканы оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша оқыту принциптерін, әдістерін, құралдарын, рәсімдерін тұжырымдау және қолдану; техникалық тәсілдер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру; жеңіл атлетикадағы жаттығу процесін жоспарлау үшін қажетті дағдыларды меңгеру, жеңіл атлетика бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 6

    Зерттелетін мәселелер: балалардың жас анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы пәні; балалар организмінің өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтары; жас кезеңділігі; балалар организмінің реттеуші жүйелерінің дамуы; дені сау бала ағзалары жүйелерінің құрылымы мен функциялары; балалар дамуының жас анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері; балалар гигиенасының негіздері; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелері; қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: бала организмінің құрылымы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру; баланың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін анықтай білу; Қоршаған орта факторларының балалар денсаулығына әсер ету ерекшеліктерін білу; балалар гигиенасының негізгі ережелерін білу; балалардың гигиеналық тәрбиесін ұйымдастыра білу; жалпы гигиеналық талаптарды бағалау әдістерін білу; балалардың мәдени-гигиеналық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, Азаматтық қорғаныс, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы салааралық үйлестіру, мемлекеттік материалдық резервті қалыптастыру және дамыту, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттік жүйесінің жұмыс істеуін және одан әрі дамуын қамтамасыз ету, өрттердің алдын алу және сөндіруді ұйымдастыру, ТЖМ құрылымы, ТЖМ және ҚР АҚ басшылығы, халықты және экономиканы қорғауға арналған іс-шаралар кешені, азаматтық қорғанысты ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары, азаматтық қорғаныс жүйесі. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: жеке қорғану құралдарын пайдалану білігі, қорғау іс-шараларын алдын ала жоспарлау және өткізу білігі, түрлі жарақаттар мен жарақаттар кезінде зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды Педагогтің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; 'Ақпараттық жүйелер', 'ақпараттық технологиялар' ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Адаптивті дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: өмірлік маңызы бар дағдыларды игерудің тиімді және үнемді әдістері (жаяу жүру, жүгіру, жүзу және т. б.); жұмысқа қабілеттілікті, шаршауды, шаршауды өзін-өзі бағалау және оларды бағытталған түзету үшін дене шынықтыру құралдарын қолдану әдістемесі; кәсіби-қолданбалы дене шынықтыруды ұйымдастыру және өткізу; физикалық өзін-өзі тәрбиелеудің жеке бағдарламаларын жасау әдістемесі және сауықтыру, рекреациялық және қалпына келтіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттелетін сұрақтар: ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасының мәні; педагогикалық зерттеу логикасы; зерттеу әдістері туралы түсінік; педагогикалық зерттеудің гуманитарлық әдістері; педагог зерттеуші шығармашылық субъект ретінде; ғылыми-зерттеу жұмысы мен зерттеу деректерін ұсынудың негізгі түрлері; білім беру нәтижелерінің өзіндік рефлексиясы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене тәрбиесінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттелетін сұрақтар: дененің физиологиялық резервтері туралы түсінік, олардың сипаттамасы және жіктелуі; дене белсенділігі кезіндегі ағзадағы функционалдық өзгерістер; спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамасы; спортшының физикалық өнімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: ағзаның физиологиялық жүйелерін және заңдылықтарын білу бағытталған дене жаттығуларының әсерінен организмнің жекелеген жүйелерін жетілдіру, спорттық қызмет түріне байланысты организмнің әртүрлі функционалдық жай-күйлерінде жаттығудың физиологиялық өлшемдері; дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезеңінде ағзаның функционалдық жай-күйін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Азаматтық қорғаныс және ТЖ кезінде медициналық көмекті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Тәртіп келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың алдын алу және жою, Азаматтық қорғаныс, өрт және өнеркәсіптік қауіпсіздік саласындағы салааралық үйлестіру, мемлекеттік материалдық резервті қалыптастыру және дамыту, төтенше жағдайлардың алдын алу және жою мемлекеттік жүйесінің жұмыс істеуін және одан әрі дамуын қамтамасыз ету, өрттердің алдын алу және сөндіруді ұйымдастыру, ТЖМ құрылымы, ТЖМ және ҚР АҚ басшылығы, халықты және экономиканы қорғауға арналған іс-шаралар кешені, азаматтық қорғанысты ұйымдастыру және жүргізу қағидаттары, азаматтық қорғаныс жүйесі. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: жеке қорғану құралдарын пайдалану білігі, қорғау іс-шараларын алдын ала жоспарлау және өткізу білігі, түрлі жарақаттар мен жарақаттар кезінде зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету білігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гимнастиканың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: дене тәрбиесі саласындағы гимнастика; гимнастика теориясы мен әдістемесінің негіздері; гимнастикалық жаттығулар техникасының негіздері; гимнастикалық жаттығуларды оқыту негіздері; қағидалар, мүкәммал және жабдық. Қалыптасатын құзыреттер: гимнастика теориясы мен әдістемесі саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қолдану қабілеті; снарядтарда гимнастикалық жаттығуларды орындау техникасын меңгеру, гимнастика бойынша сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кәсіби-педагогикалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепте әскери-спорттық ойындарды өткізу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: әскери-спорттық спорт түрлерінің жалпы сипаттамасы; қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлері бойынша жарыстар ережесі; қызметтік-қолданбалы және әскери-спорттық спорт түрлерінің даму тарихы; әскери-спорттық спорт түрлеріндегі қозғалыс іс-қимылдарын оқыту әдістемесі; әскери-спорттық спорт түрлеріндегі техниканы оқытудың жалпы негіздері; жастарды әскери-патриоттық тәрбиелеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Саптық дайындық
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сарбаздың сапқа тұру алдындағы және сапқа тұру алдындағы міндеттерін орындау; тәртіпті және командалар мен бұйрықтарды орындау үшін жауапкершілікті тәрбиелеу; саптық есеп; құрылыс; саптық тіреу, орнында бұрылу; адыммен немесе жүгірумен жүру, қозғалыста бұрылу; орнында және қозғалыста әскери сәлемдесуді беру, бөлімшені қайта құру; жорық сапындағы бөлімше

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бастапқы әскери даярлықты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Тәртіп келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: мемлекеттің қорғаныс негіздері, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін тағайындау, олардың сипаты мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, қасиетті борыш ретінде әскери қызметке саналы көзқарасты тәрбиелеу, Қазақстан Республикасы азаматының міндеттері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: тактикалық,атыс,саптық даярлық және әскери топография бойынша білім және практикалық дағдылар; Төтенше жағдайлар кезіндегі, оның ішінде террористік актілер қатері кезіндегі іс-қимылдар; жарақаттар мен түрлі жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету; қаруды,тактикалық және саптық тәсілдерді дұрыс қолдана білу, сондай-ақ әскери істе роботтарды қолдану және терроризмге қарсы күресте ақпараттық технологияларды пайдалану; бейтаныс жерлерге бағдарлай білу және азимуттар бойынша қозғалу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорт биохимиясы
    Несиелер: 5

    Зерттелетін сұрақтар: ағзаның химиялық құрамы; зат алмасудың жалпы сипаттамасы; бұлшықет биохимиясы, бұлшықет жиырылуы және релаксация; спорттық жұмысқа қабілеттіліктің биохимиялық негіздері; тамақтанудың биохимиялық негіздері. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене дамуы мен спорттық жаттығудың биохимиялық заңдылықтарын, спорттық дайындықтың әртүрлі кезеңдері мен кезеңдеріндегі биохимиялық көрсеткіштерді білу; жүйелі дене жаттығуларының әсерінен организмде болатын өзгерістердің механизмдері мен заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Оқытылатын мәселелер: спорттық ойындардың жалпы сипаттамасы (баскетбол, волейбол, гандбол); спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесі; жалпы және арнайы дене шынықтыру даярлығы; шабуыл және қорғауда ойнау техникасы; ойын ережелері және жарыстарды ұйымдастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: спорттық ойындарды оқыту әдістемесінің білімін, іскерлігін және дағдыларын көрсету, жаттығу процесін жоспарлау үшін техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеру, спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыра және өткізе білу; қауіпсіздік техникасы мен төрешілік қағидаларын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери-дене дайындығы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: оқу-жауынгерлік іс-әрекет процесінде дене шынықтыру; дене шынықтыру формасы, кәсіби жұмысқа қабілеттілікті қолдау автоматизмге жеткізілген әскери-қолданбалы дағдылар; қойылған міндетке сәйкес орындалатын практикалық іс-әрекеттер; кәсіби қызметтің белгілі бір қолайсыз факторларының әсеріне төзімділігін қамтамасыз ететін арнайы қасиеттер, ағзаның қасиеттері; ойлы-қырлы жерде жаяу жүру, табиғи және жасанды кедергілерден өту, қоян-қолтық ұрыста, әскери-қолданбалы жүзуде әскери-қолданбалы дағдыларды қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: дене шынықтыру негіздері, негізгі заңдылықтар, принциптер, физикалық жетілдіру бойынша қызметті ұйымдастырудың құралдары, әдістері мен нысандары; спорттық даярлық түрлерінің жіктелуі, жүйеленуі, әдістері мен технологияларының терминологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: дене шынықтыруды оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерінің білімін, іскерлігін, дағдыларын көрсету; кәсіби спорт терминологиясын меңгеру; оқу процесіне дене шынықтырудың жаңа қазіргі заманғы технологияларын енгізу; спорт әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тактикалық дайындық және әскери топография негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: ұрыс теориясын, ұйымдастыруды, қару-жарақты, жауынгерлік мүмкіндіктерді, өз әскерлерінің (күштерінің) және ықтимал қарсыластың ұрыста әрекет ету тәсілдері мен тәсілдерін зерделеу; жеке құрамды күндіз және түнде әртүрлі жерлерде күрделі жағдайда қаруды, әскери техниканы шебер қолдануға үйрету; әскери қызметшілерде жоғары моральдық-жауынгерлік қасиеттерді тәрбиелеу, жауынгерлік қызмет мүддесінде әртүрлі жергілікті жер туралы ақпарат алу үшін тәсілдер мен құралдарды әзірлеу, карта бойынша бағдарлау, азимуттар бойынша жаяу тәртіппен жүру, жергілікті жерде бұрыштар мен арақашықтықтарды өлшеу, қозғалыстың көрсетілген (белгіленген) бағыты мен арақашықтықты ұстау, кедергілерді айналып өту. Пәнді оқу процесінде білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: ұрыс алаңында тактикалық жауынгерлік іс-қимылдарды жүргізу тәсілдері, жауынгерлік іс-қимылдарға жоғары моральдық-психологиялық және физикалық дайындық, қорғаныс позициясын ұйымдастыру және дайындау білігі, траншеяларды, траншеяларды және блиндаждарды жабдықтау білігі, топографиялық аспаптармен, сондай-ақ топографиялық карталармен жұмыс істей білу және білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Атыс дайындығы
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: атыс қаруын қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары, сабақтарда, атыс алаңында, тирде өзін-өзі ұстау ережелері; атыс шебінде өзін-өзі ұстау ережелері; сабақтарда, жарыстарда, атыстарда берілген командалар; атыс қаруынан ату негіздері; атыс қаруының материалдық бөлігі; көздеудің негізгі түрлері және мақсат қою ережелері; атыс қаруының түрлері туралы жалпы мәліметтер

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери психология
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: арнайы психология мен түзету педагогикасының пәні, міндеттері, тарихы, мәні, мазмұны мен құрылымы; бұзылулардың принциптері, негізгі категориялары, механизмдері; дамуында ауытқулары бар оқушылардың психикалық процестерінің ерекшеліктері; даму бұзылыстарының негізгі классификациясы; шектеулі даму мүмкіндіктері бар дамудың негізгі заңдылықтары; мүмкіндігі шектеулі балаларды саралап және интеграцияланған оқыту, Әлеуметтік және білім беру интеграциясы; оқушылардың даму бұзылыстарын диагностикалау мен түзетудің рөлі; дамуы мен мінез-құлқындағы ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу мен білім берудің ерекшелігі; түзету бағдарламаларын жасау және іске асыру принциптері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: оқыту мен тәрбиелеуде қиындық көріп отырған балаларды сүйемелдеудің түзету бағдарламаларын құра білу; оқыту мен тәрбиелеуде қиындықтарды түзетудің негізгі әдістерін пайдалану дағдыларын меңгеру; стандартты түзету бағдарламаларын жүргізу кезінде дидактикалық тәсілдерді іске асыру; оқушылардың дамуындағы және оларға көмек көрсетуді ұйымдастыру мәселелеріндегі бұзушылықтарды тану саласындағы базалық іскерліктер; алған білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдануға қабілеттілігі мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери робототехника және ақпараттық технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: әскери (ғарыштық, суасты) робототехника туралы жалпы мәліметтер, әскери роботтардың қолданылу саласы, роботтардың түрлері және олардың мақсаты, роботтардың функционалдық мүмкіндіктері, ӘК басқару жүйесіндегі IT, заманауи байланыс құралдары, радиоэлектрондық күрес, барлау, жинау және ақпаратты онлайн режимінде өңдеу. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттерді меңгереді: әскери істе заманауи робототехникалық құралдар мен IT-технологияларды қолданудан туындайтын ақпаратты талдай білу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бастапқы әскери даярлықтың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Тәртіп келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: мемлекеттің қорғаныс негіздері, Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерін тағайындау, олардың сипаты мен ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру, қасиетті борыш ретінде әскери қызметке саналы көзқарасты тәрбиелеу, Қазақстан Республикасы азаматының міндеттері. Пәнді оқу процесінде білім алушы мынадай құзыреттерді меңгереді: тактикалық,атыс,саптық даярлық және әскери топография бойынша білім және практикалық дағдылар; Төтенше жағдайлар кезіндегі, оның ішінде террористік актілер қатері кезіндегі іс-қимылдар; жарақаттар мен түрлі жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсету; қаруды,тактикалық және саптық тәсілдерді дұрыс қолдана білу, сондай-ақ әскери істе роботтарды қолдану және терроризмге қарсы күресте ақпараттық технологияларды пайдалану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Пән келесі мәселелерді қарастыруға бағытталған: әскери-патриоттық тәрбиенің идеялық-саяси бағыты, әскери-патриоттық тәрбиенің моральдық-психологиялық бағыты, әскери-патриоттық тәрбиенің физикалық және әскери-техникалық бағыты. Пәнді оқу барысында білім алушы келесі құзыреттіліктерді меңгереді: оқытушының идеялылығы, мінезінің қаттылығы, өз оқушыларына сезімталдығы, ұстамдылық, педагогикалық тактика және сыйластық сияқты қасиеттері бар, сабақты өткізудің стандартты емес нысандарын өткізе алады: сабақ экскурсия, іскерлік ойын, дөңгелек үстелдегі кездесулер, сабақ-жарыстар, сынақтар, сабақ-ойын, топтық жұмыс әдістерімен сабақтар, сондай-ақ сыни ойлауды дамытудың педагогикалық инновациялық педагогикалық технологияларын енгізе алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері; базалық спорт түрлері санатының негізгі түсініктері; мектептегі білім беру жүйесіндегі спорттың ойын түрлері; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелеу; мектептегі спорттық-бұқаралық жұмыс. Қалыптастырылатын құзыреттер: мектеп бағдарламасы бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері бойынша білімдерін көрсету; жаңартылған білім беру бағдарламалары және инклюзивті оқыту бойынша базалық спорт түрлерін оқытудың қағидаттарын, әдістерін, құралдарын, процестерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON2

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON3

    Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады

  • Код ON4

    Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуде меңгеруді көрсетеді

  • Код ON5

    Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген

  • Код ON6

    Өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсіну қабілеті жеке дамуға, кәсіби қызметті жүзеге асыруға мотивацияға ие. Сыни және креативті ойлауды меңгерген, шығармашылық тәсілді талап ететін күрделі Талдамалық міндеттерді орындай алады, өз көзқарасын логикалық, дәлелді түрде қорғайды

  • Код ON7

    Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас, психикалық, психофизикалық және жеке ерекшеліктерді ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, Жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге әзірлікті меңгерген

  • Код ON8

    Жан-жақты әскери-педагогикалық, әскери-арнайы және дене даярлығын, алғашқы әскери даярлықты оқыту әдістемесінің теориялық және практикалық негіздерінің іскерлігін және дағдыларын көрсетеді.Төтенше жағдайлар, авариялық-құтқару және эвакуациялық жұмыстар бойынша жұмыстарды ұйымдастырады, алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру мен спорттың, олимпиадалық қозғалыстың қалыптасуы мен даму тарихы саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді; оқу материалын, оқыту тәсілдерін, дене шынықтыру бойынша оқытудың әртүрлі кезеңдері мен деңгейлері үшін жұмыс режимдерін жүйелейді; толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру құралдары мен әдістерін меңгерген

  • Код ON10

    Адамның анатомиялық-физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық қозғалыс әрекеттерінің негіздері және гигиеналық талаптар мен жас ерекшеліктеріне сәйкес дене шынықтырумен және әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысатын адамдардың медициналық-биологиялық ерекшеліктері туралы білімді қолдануға қабілетті; дене бітімінің типін анықтау, дене дамуының морфологиялық көрсеткіштерін бағалау әдістері мен дағдыларын меңгерген

  • Код ON11

    Спорттық, ұлттық, жеңіл атлетика саласында теориялық және әдістемелік білімді қолдануға , оқу-жаттығу процесінде техникалық қателіктердің себептерін болжауға және анықтауға қабілетті; жоспарлау процесінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалану дағдыларын, сондай-ақ жарыс қызметін ұйымдастырудың қағидаттары мен әдістерін меңгерген

  • Код ON12

    Бастапқы әскери даярлықпен әскери патриоттық тәрбиемен, оқытумен байланысты әскери ғылым саласында инновациялық технологияларды енгізуге қабілетті. Топографиялық дағдыларды және саптық, тактикалық, атыс даярлығының дағдыларын, атыс қаруын ұстау, сақтау және сақтау дағдыларын көрсетеді

  • Код ON13

    Дидактика, дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ережелері негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, спорттың базалық түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізуге қабілетті, базалық спорт түрлері мен бастапқы әскери даярлықтың техникалық элементтерін, негізгі және қосалқы элементтерін түсіндіру және көрсету тәсілдерін меңгерген

  • Код ON14

    Дене жаттығуларының техникасын орындау алгоритмдерін құруға, арнайы спорттық терминологияны, төрешілік қызметтің құрылымы және төрешілік әдістемесі туралы білімді еркін меңгеруге қабілетті; оқу сабақтарын нормалау және бақылау тәсілдерімен техникалық-тактикалық әрекеттерді көрсету дағдыларын меңгерген

Top