Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде жұмыс істеу үшін ғылыми-зерттеу және түзету-педагогикалық қызметінде өзекті ғылыми және тәжірибелік міндеттерді шеше алатын бәсекеге қабілетті жоғары білікті ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
  • Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
  • ЖОО-да педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар педагогиканың теориялық және тәжиребелік негіздерімен, атқаратын негізгі функцияларымен, заманауи психологиялық-педагогикалық ғылымның үдерістермен; қазіргі педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктерімен; қазіргі университеттік білім берудің қалыптасуымен, қазақстандағы педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің қалыптасу ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетелдегі арнайы білім беру
    Несиелер: 5

    «Шетелдегі арнайы білім беру» пәнді игерудің мақсаты -ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға қоғамдық және мемлекеттік қарым-қатынастың эволюциясы туралы, шет елдердегі арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы, дамуы және қазіргі жағдайы туралы білімді жинақтау және жүйелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру педагогикасы
    Несиелер: 5

    Магистранттар балалардың кез келген кемсітушілігін болдырмайтын идеология негізге алынған шетелдік және отандық оқыту тәжірибесі туралы; барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін жағдайларды әзірлеу және іске асыру туралы, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін қажетті жағдайлардың туралы; инклюзивті оқытуды ұйымдастыру қағидаларымен танысу туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика мен психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері мен әдістері
    Несиелер: 6

    Пән психологиялық-педагогикалық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, әдіснамалық негіздері туралы базалық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Арнайы білім беру саласында қолданбалы психологиялық-педагогикалық зерттеулерді жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен шеберліктің негіздерімен танысып, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үдерісін басқару туралы білім, ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың тәжиребелік іс-әрекеті туралы түсініктер алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    «Ғылымның тарихы мен философиясы» пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеудің негізгі стратегиясы мен ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерімен танысады. Ғылым философиясы табиғаттың философиялық қазіргі кең әлеуметтік-мәдени контексте және тарихи дамуда заманғы әлемдік дәстүр ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    «Жеке-әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері» пәнді оқу барысында негізгі ғылыми-теориялық және жалпы кәсіптік білім берудің жиынтығы қалыптасу арқылы болашақ педагогтарды кәсіби функцияларын құзыретті орындауға тәжиребелік даярлау мақсатында жеке-әдістемелік пәндер оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» пәнін оқу барысында магистранттар шетелдік және отандық ғылым басқару тарихымен және оның заманауи үлгідегі дамуымен танысады. Пәннің негізгі бөлімдерінде: басқарудың психологиялық қызметін, басшының жеке басқару концепциясын, басқарудың теориялық негізін танып, меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі мониторинг
    Несиелер: 6

    «Арнайы білім берудегі мониторинг» пәні арнайы білім беру және арнайы білім беру қызметтерінің сапасын бағалау жүйесіндегі өлшеулер мен мониторингтік зерттеулердің ғылыми-әдістемелік негіздерін ашады, магистранттарды әртүрлі үлгідегі түзету білім беру мекемелерінде мониторингті ұйымдастыру тәжірибесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу барысында магистранттар педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқыту үшін оқу-тәрбие үдерісті басқару туралы білім алады; адам туралы ғылым жүйесіндегі жоғары мектеп педагогикасының орны, рөлі мен маңызы туралы және педагогтың тәжиребелік іс-әрекеті туралы түсініктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен арнайы білімнің заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    «Ғылым мен арнайы білімнің заманауи мәселелері» пәнді оқу барысында магистранттар XX ғасырдың соңғы онжылдығында және ХХІ ғасырдың басында отандық және әлемдік білім беруде айқындалған педагогикалық зерттеулердің жетекші бағыттарымен, соның ішінде арнайы дефектологиялық білім берудің даму үдерістерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларға арналған білім беру траекторияларын әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән мазмұны педагогтың түзету-педагогикалық жұмысын ұйымдастырудың қазіргі заманғы тәсілдерін көрсетеді, педагогикалық үдерісте қатысушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту үдерісті жүзеге асыру траекториясын және денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға білім беру қызметтерін көрсетудің вариативті үлгілерін құруды ғылыми негізде таңдау іскерлігін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісінің диагностикасы
    Несиелер: 6

    «Түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісінің диагностикасы» пәні ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің концептуалды негіздерімен, түзету мекемелеріндегі білім беру үдерісін диагностикалаудың ерекшеліктерімен, білім беру нәтижелерін педагогикалық диагностикалаудың мәнін көрсететін ұғымдар жүйесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім беруді жаңғыртудың заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистрлердің арнайы білім беруді дамытудағы қазіргі заманғы үдерістерге бағыттау дағдыларын дамытуға ықпал етеді; қазіргі заманғы білім беру технологияларын енгізу арқылы балаларды арнайы білім беру қажеттіліктеріне оқытудағы заманауи тәсілдерді тиімді пайдалану, білім беру үдерісін құзыреттілік негізде жобалау, оңтайландыру және жаңғырту бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім беру мазмұнын әзірлеудің ғылыми-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән арнайы мектепте оқушыларды оқыту және тәрбиелеу үдерісін құрудың ғылыми-теориялық негіздерін ашады; магистранттарда инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім беру үдерісін ғылыми-негізделген және әдістемелік сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін білім мен білік жүйесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы және инклюзивті білім беруде арнайы педагогтың кәсіби қызметі
    Несиелер: 5

    Пән денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғалар үшін білім беру процесін ұйымдастыру және оларды қоғамдық ортаға әлеуметтік интеграциялау үшін жағдай жасауға, олардың сапалы кәсіби білім алуына кепілдік беретін нормативтік-құқықтық базаның білімін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім беру мекемелеріндегі басқару
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде менеджмент ғылымының базалық категориялары, басқару принциптері, функциялары оқытылады. Пән ЖВЗ бар балаларды оқытумен айналысатын жұмысты басқару мен жоспарлауға, шешім қабылдауға, оның іс-әрекетін бақылау мен үйлестіруді жүзеге асыруға бағытталған. Арнайы мектептердің жұмысына баса назар аудара отырып, арнайы білім беру мекемелері саласындағы субъектілердің басқару қызметіне сипаттама берілді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы педагогикадағы деонтология
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде деонтологияның теориялық негіздері тиісті кәсіби мінез-құлық туралы ғылым ретінде ашылады, педагогикалық деонтологияның жалпы негіздері қарастырылады, педагогтарды, оның ішінде педагог-дефектологтарды кәсіби даярлау, кәсіби мінез-құлық нормаларын меңгеру, кәсіби мәдениетті қалыптастыру және өзін-өзі жүзеге асыру механизмдерін дамыту, өзінің педагогикалық қызметінде педагогикалық деонтология принциптерін басшылыққа ала білу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән магистрлерде қарым-қатынас мәдениетін және соған сәйкес психологиялық және адамгершілік қасиеттерді қалыптастыруға ықпал етеді, Жалпы принциптерді, әдістемелерді, тәсілдерді және қолайлы-психологиялық қарым-қатынас негіздерін оқыту негізінде, ымыраға және ынтымақтастыққа қол жеткізуге бағытталған кәсіби іс-әрекеттегі тиімділікті қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім беру жүйесіндегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл пән арнайы білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері және білім беру жүйелерінің дамуына басшылық жасау туралы білімді қалыптастырады, негізгі теориялық-әдіснамалық және этикалық принциптерді, ұйымдастыру формаларын, түзету-дамыту үдерістерді басқарудың технологиялық әдістері мен тәсілдерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән білім мен педагогикалық ғылымда ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру және өткізу құрылымы туралы түсініктерді, әдіснаманың негіздері туралы, ғылыми-педагогикалық қызметтің сипаттамасы туралы, ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістері мен құралдары туралы жүйелі білімді қалыптастырады; болашақ ғалымның ғылыми ойлауы мен әдіснамалық мәдениетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, оның кезеңдері, зерттеулердің ғылыми әдіснамасы туралы негізгі ақпаратты қамтиды, магистранттар үшін бітіру және біліктілік жұмыстары, диссертацияларды жазу, ғылыми іс-шараларға қатысу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері қаралады, ғылыми жұмыстардың құрылымы мен құрамына қойылатын талаптар, ғылыми баяндаманы дайындау ережелері мен туралы негізгі ақпарат жүйеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы және инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеру арнайы және инклюзивті білім беру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алуды; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі тұлғаларға арналған білім беру үдерісін ұйымдастыру туралы магистранттарда жүйелі түсінік қалыптастыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON10

    абстрактілі ойлау, ғылыми талдау және синтез дағдыларын қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу үшін педагог кадрларды оқыту әдістемесін әзірлеу

  • Код ON6

    білім беру жүйесіндегі басқарушылық қызметтің шарттары мен ерекшеліктерін, қарым-қатынастың психологиялық заңдылықтарын талдау және кәсіби қызметте ескеру

  • Код ON3

    кәсіптік қызметте ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың теориясы мен әдіснамасын қолдану, білім беру процесінің субъектілерін психологиялық-педагогикалық қолдау мен сүйемелдеу технологияларын меңгеру

  • Код ON4

    арнайы мектепте оқыту және тәрбиелеу процесінің мазмұнын әзірлеу әдістемесін меңгеру және арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы озық жетістіктерге негізделген заманауи педагогикалық технологияларды қолдану

  • Код ON11

    жеке білім беру маршруттарын және түзету-дамыту бағдарламаларын жасау үшін ЕББҚ бар тұлғалардың даму деңгейі мен динамикасының көрсеткіштерін диагностикалау және бағалау құралдарын әзірлеу

  • Код ON2

    тұтас жүйелі ғылыми дүниетаным негізінде ғылыми зерттеулерді жобалау және жүзеге асыру

  • Код ON8

    ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды оқытуды ұйымдастыруға арнайы педагогика саласындағы отандық және шетелдік зерттеулердің озық тәжірибесін енгізу

  • Код ON9

    кәсіби қызметте туындаған мәселелерді этикалық нормалар, арнайы білім беруді ізгілендіру және саралау тұрғысынан арнайы педагогтың қарым-қатынас мәдениеті мен адамгершілік қасиеттері негізінде бағалау және шешу

  • Код ON12

    білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, бейімдеуді, іске асыруды жүзеге асыру, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, кедергісіз білім беру ортасын құру, балалардың жеке ерекшеліктеріне төзімділік таныту

  • Код ON5

    оқу-тәрбие процесіне қатысушылардың өзара іс-қимылын жоспарлау және ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыруды қамтамасыз ету үшін командалық стратегияны жасай отырып, мамандар командасының жұмысын басқару

  • Код ON1

    шет тілінде жалпы және кәсіби мәдениеттің түрлі салаларының негізгі әдебиеттерді пайдалану негізінде кәсіби білімді толықтыру тәсілдерін меңгеру; кәсіби қызмет шеңберінде шет тілінде іскерлік коммуникацияны жүзеге асыру; мемлекеттік және шет тілдерінде ғылыми коммуникацияның қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын пайдалану

  • Код ON7

    білім беру мекемесінің бірыңғай менеджмент жүйесі шеңберінде диагностикалық, талдау және жобалау қызметін жүзеге асыру

Top