7M01902 Арнайы педагогика:Аутистік спектрі бұзылған балаларды қолдау (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аутизм спектрінің бұзылуындағы мінез-құлықты талдау, даму бұзылыстары, білім беру жүйесіндегі интеграция стратегиялары бойынша магистрлерді терең академиялық және кәсіби даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Аутистік спектрі бұзылған балалардың дифференциалдық диагностикасы
Пәннің мақсаты: эмоционалды бұзылулардың түрлерін және олардың белгілерін ажырата білу қабілеттерін қалыптастыру: аутизм спектрінің бұзылуы, гиперактивтілік пен зейін тапшылығының бұзылуы, эмоционалды-депрессиялық күйлер; балалардың эмоционалдық әл-ауқатының қазіргі заманғы сын-қатерлерін түсінуді қалыптастыру; аутизм спектрінің бұзылулары бар балаларды тексерудің қазіргі заманғы тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін меңгеру; диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен принциптерін меңгеру, АСД бар балалардың отбасын сүйемелдеудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметінің рөлдері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіптік)
Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Мәліметтерді талдау
Пәннің мақсаты: зерттеудің статистикалық деректерін түсіндіру мүмкіндіктерін түсінуді кеңейту, статистикалық зерттеулерде деректерді жинау және өлшеу әдістерін меңгеру, сандық және сапалық талдау жүргізу
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аустистік спектрінің бұзылуы кезіндегі жұмыс істеу стратегиялары мен әдістері
Пәннің мақсаты: зерттеу, оқыту технологиялары, АСД бар баланы оқыту мен дамытуда ынталандыру әдістері саласындағы білімді қалыптастыру, педагогикалық көмек көрсету қабілеттерін, оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, процесті даралау дағдыларын дамыту, әртүрлі технологияларды қолдану, аутизм спектрі бұзылған баланың заңды өкілдерімен нәтижелі өзара әрекеттесу процесін қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 2: Озық зерттеулер
Пәннің мақсаты: аутизм спектрінің бұзылуын зерттейтін жетекші зерттеулер саласында білімді қалыптастыру, отандық және шетелдік тәжірибеде қалыптасқан әртүрлі шығу тегі аутизм жағдайларын дифференциалды диагностикалау әдістерін қолдану тиімділігін талдау қабілеті; аутизмнің әртүрлі формаларында балалардың психикалық даму ерекшеліктерін диагностикалау дағдылары, аутизмі бар балаларды сүйемелдеу және әлеуметтендіру тәжірибесінің тиімділігін талдау және бағалау.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеуді қарастыру
Пәннің мақсаты: магистранттардың ғылыми және педагогикалық зерттеулер саласындағы сараптамалық білімдерін дамыту, зерттеу барысында жиналған деректерді сыни тұрғыдан талдау және жинақтау, сондай-ақ зерттеу нәтижелерін жаңарту, оларды субъективті тәжірибемен байланыстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аустистік спектрінің бұзылуы кезінде жеке дамуды қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты жобалау элементтері бар практикалық мәселелердің әртүрлі түрлерін шешу, кейс-менеджер ретінде көмектің әртүрлі кезеңдерінде іс жүргізу, өзгермелі (әр түрлі) жағдайларда шешу жолдарын таңдау, ағымдағы және қорытынды бақылауды, қызметті бағалау мен түзетуді жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дәлелге негізделген тәжірибе
Пәннің мақсаты: күнделікті және ғылыми ойлауды түсінуді, олардың арасындағы айырмашылықтарды негіздей білуді, зерттеу кезеңділігі мен әдістемесін меңгеруді, өз тұжырымдарын дәлелдеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Позитивті ата-аналық қызмет
Пәннің мақсаты: позитивті ата-ана тұрғысынан балалар мен ата-аналар арасындағы қарым-қатынастардың даму заңдылықтарымен танысу; ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін позитивті ата-ана жағдайында ынталандыру мақсатында өмірлік қиын жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсету қабілетін дамыту.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Белсенділік және мінез-құлық теориялары
Пәннің мақсаты: қызмет теориясы, принциптері, қызмет түрлері, оның норма мен бұзушылықтағы мінез-құлыққа әсері туралы тұтас түсінік беру, аутизм спектрі бұзылған балаларды зерттеу саласында дағдыларды қалыптастыру, коммуникативтік дағдыларды ынталандыру және аутизм спектрі бұзылған балалардың мінез-құлқын реттеу, оларды білім беру процесіне қосу, аутизм спектрі бұзылған балада қалыптастыру мінез-құлықты талдау негізінде басқалармен өзара әрекеттесудің әлеуметтік қолайлы тәжірибесі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларға педагогикалық теория мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері туралы білім беру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері және жоғары мектептің педагогикалық міндеттерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұнына келесі тақырыптық бағыттар кіреді: педагогика ғылым ретінде, педагогиканың негізгі категориялары, педагогиканың пәні мен міндеттері, педагогика ғылымдарының жүйесі, педагогиканың басқа ғылымдармен байланысы, педагогика тарихы, жоғары білімнің қазіргі парадигмасы, педагогика әдістемесі, кәсіби құзыреттілік, университет оқытушысының оқыту теориясы.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Аустистік спектрінің бұзылған балаларды білім беру жүйесіне кіріктіру
Пәннің мақсаты: аутизм спектрі бұзылған балаларды интеграциялау, оларды білім беру процесіне қосу саласындағы білімді қалыптастыру; педагогикалық көмек көрсету қабілетін дамыту, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие болу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектр бұзылуы жұмысына ата-аналарды тарту
Пәннің мақсаты: аутизм спектрі бұзылған баланың отбасын сүйемелдеудің кешенді жүйесінде консультациялық және оқыту көмегін көрсету, өзгермелі жағдайларда бала мен отбасының табысты бейімделуін қамтамасыз ету; әсер етуді қажет ететін отбасы проблемаларын диагностикалауды жүзеге асыру қабілетін, дамытушылық іс-шаралардың барабар нысандарын, әдістері мен бағдарламаларын таңдау қабілетін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған тұлғаларға білім беру саласындағы зерттеулер 1: Негізгі зерттеулер
Пәннің мақсаты аутизм спектрінің бұзылуын зерттеу саласындағы білімді қалыптастыру, отандық және шетелдік тәжірибеде қалыптасқан әртүрлі шығу тегі аутизм жағдайларын дифференциалды диагностикалау әдістерін қолдану тиімділігін талдау қабілетін қалыптастыру; аутизмнің әртүрлі формаларында балалардың психикалық даму ерекшеліктерін диагностикалау дағдылары, аутизмі бар балаларды сүйемелдеу және әлеуметтендіру тәжірибелерінің тиімділігін талдау және бағалау дағдылары болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау
Пәннің мақсаты: аутизм спектрі бұзылған балаларды зерттеудің заманауи тәсілдерін, кезеңдері мен әдістерін, диагностиканың кәсіби-этикалық нормалары мен принциптерін түсіну мен меңгеруді, отбасын сүйемелдеудегі психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар қызметінің рөлін түсінуді, аутизм спектрі бұзылған балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау бойынша командалық қызметті жобалауды, үйлестіруді жүзеге асыру қабілеттерін қалыптастыру болып табылады. Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мен ғылыми зерттеулердегі жасанды интеллект
Пәннің мақсаты-жасанды интеллекттің принциптерін, әдістері мен технологияларын зерттеу және оларды білім беру процесінде және ғылыми зерттеулерде қолдану. Магистранттар машиналық оқытудың, нейрондық желілердің, табиғи тілді өңдеудің және басқа да АИ технологияларының негізгі алгоритмдерін меңгереді, сондай-ақ оларды білім беру процестерін оңтайландыру, инновациялық білім беру ресурстарын құру және ғылыми зерттеулерді дамыту үшін пайдаланады. Жасанды интеллектті білім беруде қолданудың этикалық және құқықтық аспектілеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Курстың мақсаты: рөлдің заманауи тұжырымдамаларымен және басқару психологиясының көп өлшемді аспектілерімен тәжірибеде танысу. Магистранттар кәсіби қызметті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін өздерінің психологиялық мәдениеті мен басқару дағдыларын арттырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Сенсорлық интеграция-тиімділігі дәлелденген тәжірибе ретінде
Пәннің мақсаты: сенсорлық интеграция саласындағы білімді қалыптастыру, сенсорлық интеграция технологияларын меңгеру, педагогикалық көмек көрсету қабілетін дамыту, педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдыларына ие болу болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аутистік спектрі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және жүйелеуі
Пәннің мақсаты: "аутизм" санатына жататын адамдарды білдіретін терминологияның алуан түрлілігін игеру; аутизмнің негізгі көріністері: мінез-құлық, қарым-қатынас және сөйлеу дамуының ерекшеліктері, балалар аутизмінің Медициналық және психологиялық классификацияларын ажырата білу, отбасымен және мамандар тобымен жұмыс істеудің маңыздылығын түсіну.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Курстың мақсаты: неоклассикалық ғылымның пайда болуынан қазіргі кезеңіне дейінгі ғылым тарихын, қазіргі ғылым философиясының эволюциясы мен негізгі тұжырымдамаларын, сондай-ақ ғылымның негізгі ішкі жүйелерінің философиялық мәселелерін зерттеу. Магистранттар ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады және өздерінің аналитикалық қабілеттері мен зерттеу дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Зерттелетін саладағы озық білімді терең және толық түсінеді; психологиялық-педагогикалық ғылым мен білім беру практикасының мәселелерін шешу үшін негізгі ғылыми тұжырымдамаларды таңдайды жіне қолданады
- Тұтас ғылыми дүниетанымға ие, қоғамдағы жаһандық әлеуметтік-саяси процестерді түсінеді; өзінің зерттеу контексінде әдіснаманы және ғылыми әдістер кешенін пайдаланады; өзін ғылыми-кәсіби қызметтің барлық салаларында цифрлық педагог ретінде көрсетеді
- Академиялық және кәсіби міндеттерді шешу үшін көптілді, көпмәдениетті және ғылыми ортада табысты, сындарлы кәсіби қарым-қатынас пен әлеуметтік өзара іс-қимыл жасауға қаблетті; академиялық хаттың ғылыми стилін меңгереді
- Өзінің ғылыми зерттеу процесін жобалайды, бейімдеуге және енгізуге қаблетті; өзін адамгершілік бағыттағы педагог-менеджер, әдіскер, сарапшы ретінде көрсетеді; білім беру саласындағы бизнес-процестерді басқару дағдыларын меңгеререді
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға білім беру саласындағы заманауи ғылыми парадигманы білу мен түсінуді көрсетеді, оның даму перспективалары мен жағдайларын болжайды
- Білім беру процесін технологияландыру талаптарын ескере отырып мүмкіндіктері шектеулі балалар тобының күрделене құрамына қатысты қарқынды дамып келе жатқан білім беру жүйесіндегі кәсіби міндеттерді шешеді
- Мүмкіндігі шектеулі тұлғалардың білім беру, абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және интеграция процестерін зерттейді, жобалайды, іске асырады, білім беру процесінде инновациялық технологияларды, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқытуды, дамытуды, тәрбиелеуді дараландыру үшін тиімді психологиялық-педагогикалық, оның ішінде инклюзивті технологияларды жобалайды және енгізеді, психологиялық-педагогикалық бағдарламалар әзірлейді; әртүрлі әлеуметтік-институционалдық, этносаралық, мәдениетаралық және конфессияаралық жағдайларда ерекше қажеттіліктері бар адамдарды сүйемелдейді
- Білім беру процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін менеджмент технологияларын қолданады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін жобалайды, заманауи Квалиметрия мен стандарттау жетістіктері негізінде педагогикалық өлшеуіштер, индикаторлар, бақылау-бағалау материалдары жүйесін әзірлейді
- Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың өзекті мәселелері бойынша жүйелі тәсіл тұжырымдамаларын, қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, дербес ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады; жоғары мектептің қазіргі заманғы педагогикасының педагогикалық теориясы мен әдіснамасы және оларға сәйкес келетін оқыту мен тәрбиелеу технологиялары мен әдістері саласындағы білім жүйесі негізінде педагогикалық процесті жоспарлайды, жобалайды және іске асырады, арнайы пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістері мен әдістемелерін қолданады, оқу бағдарламалары мен тиісті әдістемелік қамтамасыз етуді әзірлейді, оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру және ақпараттық технологияларды қолданады
- Білім беру ұйымдарымен, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау ұйымдарымен, шетелдік әріптестермен мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқытудың, кәсібилендірудің және әлеуметтік бейімдеудің өзекті міндеттерін шешу кезінде өзара іс-қимылды жүзеге асырады
- Кәсіби және жеке өзін-өзі тәрбиелеуді жоспарлайды, одан әрі білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалайды
Ұқсас БББ
7M01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M01902 Арнайы педагогика: аутизм спектрі бұзылған балаларды сүйемелдеу (IP)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M01902 Арнайы педагогика
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)