Жаңа білім беру бағдарламасы

7M06103 Бизнес-талдау в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Машиналық оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында машиналық оқыту әдістері, нейрондық желілерді құру принциптері, нейрондық желілер түрлері және әр түрлі тапсырмалардағы қосымшалар зерттеледі. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант жасанды нейрондық желілердің заманауи модельдері саласында білім алады, оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қалай пайдалануға болатындығын біледі. Магистрант заманауи дизайн әдістерін, бәсекеге қабілетті өнімдерді дамытудағы озық тәжірибені қолдана отырып, инновациялық инженерлік жобаларды жүзеге асыруы керек. Магистрант әртүрлі практикалық мәселелерді шешуге арналған нейрондық желілерді жүзеге асыруға арналған міндеттер қоя алады және оларды шешудің алгоритмін жасай алады. Бұл пән әртүрлі құрылымдағы нейрондық желілерді оқытудың маңызды әдістеріне, сонымен қатар осы желілер шешетін практикалық мәселелерге толық шолу мен сипаттама береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эконометрикалық ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 4

    Үрдістерді эконометриялық модельдеудің негізгі түрлері, қызмет ету ерекшеліктері және қолдану аясы, әртүрлі деректерді статистикалық өңдеудің маңызды әдістеріне егжей-тегжейлі шолу және сипаттама, сондай-ақ алынған нәтижелерді тәжірибелік түсіндіру беріледі. Нақты қолданбалы міндеттерге қосымшадағы белгісіздік элементтерін ескере отырып, деректерді егжей-тегжейлі зерттеу және алынған нәтижелерді қолдану. Оқу әрекеті үдерісінде практикалық әр түрлі міндеттерді шешу мақсатында ілеспе деректерді эконометриялық өңдеуді қолдана отырып, жеке жобаларды немесе эксперименттер серияларын іске асыру жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • АЖ талдау, модельдеу және жобалау
    Несиелер: 4

    Құрылымдық жүйелік талдау және жобалау әдіснамасы; әртүрлі пәндік салалардың ақпараттық жүйелерін жобалаудың технологиялары, стандарттары және құралдары; АЖ деректерінің модельдері; АЖ өмірлік циклінің модельдері және жобалаудың негізгі кезеңдері; АЖ жобаларының сапасын бағалау оқытылады. CASE-технологияларды пайдалана отырып, АЖ жүйелік талдау, модельдеу және жобалаудың негізгі әдістерін меңгеру дағдылары пайда болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    "Ағылшын тілі" курсы ХАТУ магистратура бағдарламасының 1-курс студенттеріне арналған міндетті пән болып табылады. Бір семестрге арналған курс. Пәннің мақсаты - магистратура бағдарламасы студенттерінің кәсіби/ғылыми қажеттіліктеріне қарай ағылшын тілін дамыту. Курс барысында студенттер жеке жобалар мен зерттеу портфолияларын жасайды. Курс нәтижесінде студенттер зерттеу портфолиоларын таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 5

    Статистикалық деректерді талдау және өңдеу әдістері; ғылыми зерттеулерде қолданылатын ақпараттық технологиялар, кәсіби салаға қатысты бағдарламалық өнімдер; ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеуге қойылатын талаптар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жетілдірілген программалық инженерия
    Несиелер: 5

    Бағдарламалық қамтамасыз етуді құрудағы алдыңғы қатарлы теориялық тұжырымдамалар және бағдарламалық қамтамасыз етуді құрудың әр түрлі мәселелерін шешудің кең тәжірибелік тәжірибесін ұсынады. Бағдарламалық қамтамасыз ету жобаларын жоспарлау мен басқаруды, талаптарды талдауды, бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасы мен дизайнын құруды, сапаны іске асыруды және бағалауды қамтитын бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің ұзақтығы бір семестр топтық жоба

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-пәннің қазіргі заманғы түсіндірмелерін және психологиялық ғылымның негізгі категорияларын іргелі зерттеу; кәсіби қызмет жағдайында басқарудың психологиялық механизмдерімен және тұлғааралық өзара әрекеттесу заңдылықтарымен жұмыс істеу; адам өміріндегі практикалық мәселелерді шешудегі психологиялық білімнің өзектілігін негіздеу; болашақ маманның жүйелі, шығармашылық ойлауын, зерттеу мәдениетін дамыту және үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеу мен өзін-өзі дамыту қажеттілігін бойына сіңіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • АТ-да математика және статистиканы қолдану
    Несиелер: 5

    Курс предназначен для изучения численных методов для решения всех основных проблем в научных вычислениях, в том числе линейных и нелинейных уравнений, наименьших квадратов, собственных значений, оптимизации, интерполяции, интегрирования и дифференцирования, обыкновенных дифференциальных уравнений. Изучаются вычислительные методы и их использование для решения проблем, возникающих в науке и технике.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бизнес-процестерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Бизнестік процестерді модельдеу әдістемесін, бизнес-процестерді модельдеу үшін аспаптық жүйелерді, бизнес-үдерістердің сапасын жоғарылату және талдау әдістерін, графикалық белгілерді пайдалана отырып компанияның бизнес-процестерінің модельдерін құруға арналған технологияларды оқимыз. Кәсіпорындардың бизнес-процестерінің негізгі көрсеткіштері, өлшеу үшін бақылау нүктелері анықталып, кәсіпорындардың бизнес-процестері бақыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарих және ғылым философиясы
    Несиелер: 4

    Курста зерттеу қызметінің негізгі әдістері қарастырылады; философияның негізгі бағыттары, мәселелері, теориялары мен әдістері, сонымен қатар әлеуметтік даму проблемалары туралы қазіргі философиялық пікірталастардың мазмұны.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектеп педагогикасы" пәнін меңгертудің мақсаты: – жоғары мектепте оқыту үшін оқу процесін басқару туралы білім беру, адам туралы ғылымдар жүйесі мен мұғалімнің практикалық қызметіндегі педагогиканың негізгі санаттары туралы, педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік беру; қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен жоғары мектептің педагогикалық мәселелерін шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық іс-тәжірибе
    Несиелер: 4

    Педагогикалық іс-тәжірибесі студенттердің кәсіби жұмыс дағдыларын, жобаны басқару бойынша білімді тереңдетуге және нығайтуға, және компентецияларды иелену мақсатында жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Деректерді ұйымдастырудың әдістері және модельдері
    Несиелер: 5

    Курс деректерді нақты шығару және өңдеу, яғни деректер жазбалары топтары, ерекше жазбалар және тәуелділіктер сияқты бұрын белгісіз қызықты модельдерді алу үшін деректердің үлкен көлемін автоматты немесе жартылай автоматты талдау есептерін зерттеуге арналған. Деректер қорының әдістерін қолдану зерттеледі. Бұл үлгілер кіріс деректерінің нысаны ретінде қарастырылуы мүмкін.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 4

    Изучение основных категорий и методов оптимизации как современного научного направления, возможностей и особенностей использования оптимизационных методов в решении практических задач оптимального управления. Изучение основ теории оптимизации, методов одномерной и многомерной оптимизации, оптимизационных задач с ограничениями и прикладных задач оптимизации.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Деректерді интеллектуалды талдау
    Несиелер: 5

    Курс деректерді нақты шығару және өңдеу, яғни деректер жазбалары топтары, ерекше жазбалар және тәуелділіктер сияқты бұрын белгісіз қызықты модельдерді алу үшін деректердің үлкен көлемін автоматты немесе жартылай автоматты талдау есептерін зерттеуге арналған. Деректер қорының әдістерін қолдану зерттеледі. Бұл үлгілер кіріс деректерінің нысаны ретінде қарастырылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Зерттеу тәжірибесі
    Несиелер: 3

    Статистикалық деректерді талдау және өңдеу әдістері; ғылыми зерттеулерде қолданылатын ақпараттық технологиялар, кәсіби салаға қатысты бағдарламалық өнімдер; ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеуге қойылатын талаптар оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Құрылымдалмаған деректерді өңдеу және талдау
    Несиелер: 4

    Изучаются методологии структурного системного анализа и проектирования; технологии, стандарты и средства проектирования информационных систем различных предметных областей; модели данных ИС; основные этапы проектирования и модели жизненного цикла ИС; оценки качества проектов ИС. Приобретаются навыки владения основными методами системного анализа, моделирования и проектирования ИС с использованием CASE-технологий.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бейнелерді тану әдістері
    Несиелер: 5

    Практика направлена на закрепление, расширение, углубление и систематизацию знаний по методике преподавания специальных и профессиональных дисциплин. Изучаются теоретические основы и закономерности функционирования реформ в области образования и науки, законодательные и нормативные правовые акты, осуществляющую деятельность образовательных учреждений; принципы принятия и реализации педагогических и управленческих решений.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Бизнес-аналитика
    Несиелер: 5

    Бизнес талдаудың негізгі принциптері, ерекшеліктері, әдістері мен модельдері, платформалары мен құралдары, деректер қоймаларындағы жаңа білімдерді анықтау әдістемесі, деректерді зияткерлік талдаудың негізгі ұғымдары, бизнес-талдаулар жүйесінің тиімділігін бағалау оқытылады. Деректерді статистикалық талдау бағдарламаларын, Талдамалық платформаларды және құралдарды қолдана отырып, талдау, визуализациялау және интерпретациялау міндеттерін орындау көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Зерттеу барысында туындайтын мәселелерді тұжырымдау және шешу, ғылыми зерттеу әдістерін жасау және меңгеру, өзіндік ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON12

    Электрондық деректер жинағында заңдылықтарды, қатынастарды, ережелерді, білімді іздеу үшін әмбебап программалық құралдар мен аналитикалық платформалардың мүмкіндіктерін пайдалану.

  • Код ON11

    Нақты практикалық міндеттерді шешу үшін деректерді талдау және машиналық оқыту технологияларын қолдану.

  • Код ON15

    Бейнелерді тану және шешім қабылдау есептерін шешу кезінде қолданылатын математикалық және алгоритмдік аппаратты қолдану.

  • Код ON4

    Кәсіби қызмет нәтижелерін рәсімдеу, ұсыну және талқылау кезінде ақпаратты талдау, түсіндіру және синтездеу.

  • Код ON10

    Бағдарламалық қамтаманы жобалаудың және жасаудың автоматтандырылған үдерісінің әдістері мен құралдарының жиынтығын қолдану.

  • Код ON14

    Бизнес-үдерістер мен бизнес-жүйелерді модельдеу мәселелерін шешу үшін заманауи аспаптық программалық құралдарды қолдана отырып, жобалау объектісіне жобалау алдындағы зерттеуді, пәндік саланы жүйелі талдауды жүргізу.

  • Код ON13

    Бизнес-талдау міндеттерін шешуде оңтайландырудың түрлі әдістерін қолдану.

  • Код ON8

    Талдау жұмысын ұйымдастыру және жоспарлау, бизнесті басқаруда талдау нәтижелерін пайдалану, инновациялық жобаларды дайындау және іске асыруды басқару, басқарушылық шешімдердің нұсқаларын жасау және олардың таңдауын талдап негіздеу.

  • Код ON6

    Зерттеудің пәндік саласына жүйелі талдау жүргізу, бизнес талдау жүргізу үшін тиімді әдістерді таңдау, талдау платформалары мен құралдарын қолдана отырып, ұйымдағы жағдайды талдау, бағалау және болжау жүргізу.

  • Код ON3

    Автоматтандырылған жобалау және зерттеулердің стандартты пакеттері негізінде үдерістер мен объектілерді моделдеу.

  • Код ON7

    Отандық және шетелдік зерттеушілердің бизнес – талдау саласында алған ғылыми нәтижелерін сыни бағалау және қазіргі жағдайларға бейімдеу.

  • Код ON9

    Тәжірибелік және статистикалық деректерді өңдеу, үдерістердің математикалық үлгілерінің барабарлығын анықтау дағдыларын пысықтау.

  • Код ON5

    Кәсіби ақпаратты талдау, негізделген тұжырымдары мен ұсыныстары бар талдамалық есептер түрінде құру және ұсыну.

  • Код ON2

    Жоғары оқу орындарында аналитикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдіснамаларын қолдану, білім алушылармен өзара іс-әрекет жүйесін тиімді құру және дамыту үшін практикалық жұмыста психологиялық білімді қолдану.

Top