Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01823 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Өзін-өзі танудың заманауи тұжырымдамалары мен технологиялары
    Несиелер: 5

    «Өзін-өзі танудың заманауи тұжырымдамалары және технологиялары» курсын оқу білімнің заманауи технологияларын меңгеруге, білім алушылардың өзін-өзі тануын, өзін-өзі анықтауын, өзін-өзі айқындауын, өзін-өзі танытуын, өзін-өзі бағалауын, өзін-өзі жүзеге асыруын дамытуға мүмкіндік береді. Нәтижесінде магистранттар кәсіби іс-әрекет саласындағы алған білімдерін педагогикалық және психологиялық тұрғыдан талқылап түсіндіру, өз іс-әрекетінде студентке бағытталған бағдарламаларды дайындау қабілеттерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 4

    "Ғылым тарихы және философиясы" пәні магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу жұмыстарының қабілеттерін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметік педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Теориялық курс барысында білім алушылар ғылым әдіснамасын және әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдіснамалық негіздерін меңгереді. Курс әлеуметтік-педагогикалық зерттеу үрдісінің негізгі компоненттері мен кезеңдерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Шетел тілін күнделікті, мысалы, кәсіби қарым-қатынаста қарқынды пайдалану үшін ауызекі сөйлеу мен мамандық тілін меңгеру үшін бұрын алған біліктері мен қабілеттерін тереңдету және қалыптастыру. Лексика. Грамматика. Айтылым. Хат. Тыңдалым.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық супервизия
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім алушыларда әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы супервизия туралы білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Бұл пән клиенттермен қарым-қатынаста туындайтын кәсіби қиындықтарды шешу жолдарын, мамандармен кері байланысты жүзеге асыру әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық қолдауды жүзеге асыру әдістерін, кәсіби «күйреудің» алдын алуды зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттардың зерттеу құзыреттілігін дамытуға бағытталған, әлеуметтік-педагогикалық зерттеудің әдістері мен әдістемесін меңгереді. Курсты оқу ғылыми-педагогикалық әдебиеттермен және құжаттармен жұмыс істеуге, ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттегі зерттеулерді жүргізуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әр түрлі категориядағы халықты әлеуметтік-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар әлеуметтендіру процесінде проблемалары бар тұлғаның дамуын әлеуметтік-педагогикалық қолдау әдістерін, халықтың түрлі категорияларын әлеуметтік-педагогикалық қолдау технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеке тұлғаның өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясы
    Несиелер: 5

    «Тұлғаның өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту психологиясы» курсының мазмұны өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытудың мақсаттарын, себептерін, құрылымын, тетіктерін, кедергілерін, нәтижелерін, олардың адам өміріндегі рөлі мен маңызын; өзін-өзі дамыту, өзін-өзі растау, өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі қабылдау, өзін-өзі болжау формалары мен тетіктерін; онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту; мектепке дейінгі жаста, мектеп жасында, ересек адамда өзін-өзі тануы және өзін-өзі дамытуын; өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту технологияларын ашып көрсетеді. Әр түрлі жас кезеңдерінде өзін-өзі тану мен өзін-өзі дамытуды психологиялық-педагогикалық қолдау және сүйемелдеу мәселелеріне, сондай-ақ мұғалімнің кәсіби қызметі саласына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Бұл курс магистранттардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, оқу және тәрбие процестерін ұйымдастыру қабілетіне, сондай-ақ жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде сәтті ғылыми шығармашылыққа жан-жақты дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік тәрбиенің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу әлеуметтік тәрбиенің дамуының тарихи-педагогикалық алғышарттары мен қазіргі тенденцияларын меңгеруге мүмкіндік береді. Курс әлеуметтік-тәрбие процесін ұйымдастырушылық-әдістемелік тұрғыдан қамтамасыз ету дағдыларын дамытуға бағдарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық тренинг
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар педагогикалық және әлеуметтік-педагогикалық мекемелерде әлеуметтік-педагогикалық тренингті әзірлеу және өткізу теориясы мен технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өзін-өзі тану пәнін мектепте -колледжде - ЖОО-да оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Мектепте, колледже, ЖОО-да өзін-өзі тануды оқытудың әдістемесі" пәнін оқу барысында магистранттар білім беру саласында өзін-өзі тануды оқыту әдістемесін меңгереді, педагогикалық қызметте оқытудың интерактивті әдістерін қолдана білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Қоғамның қалыптасуының алдыңғы қатарлы өлшемдерінде басқару процесінің психикалық мазмұнының рөлі артып келеді. Курсты зерттеу барысында білім алушылардың басқарушылық жұмыстың психикалық компонентінің рөлі мен көп өлшемді мазмұны туралы озық идеялармен танысады, сонымен қатар ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын басқарудың практикалық қабілеттерін алады, оларды алдағы кәсіби жұмыста қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту
    Несиелер: 5

    «Кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту» курсының мазмұны кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту компоненттерін; педагогтің кәсіби өзін-өзі дамытуын қамтамасыз ететін тетіктерді (өзін-өзі тану, өзін-өзі анықтау, өзін-өзі өзектендіру, өзін-өзі іске асыру, өздігінен әрекет ету, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі құру, өзін-өзі сәйкестендіру, өзін-өзі бағалау; педагогикалық технология тәсілдерімен өзін-өзі тануды ұйымдастыру: өзін-өзі бақылау, өзін басқалармен салыстыру, өзін-өзі талдауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік бейімделу және реабилитация
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік оңалтудың заманауи концепциялары мен бағыттарын қарастырады. Курстың негізгі нәтижесі – өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларды әлеуметтік-педагогикалық оңалтуға бағытталған тиімді бағдарламаларды құру әдістерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға қазіргі отандық және шетелдік ғылымда әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқыту әдістемесінің негізгі теориялары мен концепцияларын, теориялық және практикалық бағыттағы әлеуметтік-педагогикалық пәндерді оқытудың әдіснамалық және технологиялық ерекшеліктерін зерттеуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 6

    «Педагогикалық акмеология» курсының мазмұны педагогикалық акмеологияның мақсаттарын, міндеттерін, бағытын, педагогикалық қарым-қатынасты, педагогикалық рефлексияның психологиялық-акмеологиялық негіздерін, педагогикалық әртістікті, педагогтың этикалық-мәдени білімін, педагогикалық қарым-қатынастағы төзімділікті, кәсіби акмеологиядағы креативтілікті дамытудың психологиялық негіздерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогикалық іс әрекетті тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 6

    Практикаға бағдарланған курс аясында магистранттарға халықтың әр түрлі категорияларымен әлеуметтік тьюторлықтың бағдарламаларын әзірлеуге мүмкіндік беретін әлеуметтік тьюторлықтың теориялық негіздері мен технологиясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық кеңес берудің теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Бұл курсты оқуда магистранттар кредиттік оқыту технологиясы жағдайында студенттерді академиялық қолдаудың әдіснамалық негіздерін, шетелдік білім беру тәжірибесіндегі ЖОО-да студенттерді академиялық қолдауды ұйымдастыру моделін, академиялық кеңес беру технологиясын үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Бұл курс магистранттардың басқару құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Курсты оқу магистранттардың кадрлық құжаттармен жұмыс істеу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамыту, персоналды бағалаудың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру және оның қызметтерін регламенттеу, жұмыс уақытын жоспарлау біліктіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі әлеуметтік серіктестік
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында магистранттар Қазақстан Республикасының әлеуметтік серіктестік саласындағы заңнамасы негізінде білім беруде әлеуметтік әріптестікті жүзеге асырудың әдістері мен технологияларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық іс-әрекетті әкімшіліктендіру
    Несиелер: 5

    Теориялық курс аясында магистранттар әлеуметтік-педагогикалық қызметті әкімшіліктендірудің негіздерін меңгереді. Курс әлеуметтік педагогтердің практикалық қызметінің өрісі туралы түсініктерді кеңейтеді, басқару құрылымымен, басқарудың ұйымдастыру құрылымдарын жіктеу, білім беру жүйелерін басқару тұғырларымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    кәсіби іс-әрекетті жүзеге асыруда теориялық білім мен дағдыларды көрсете білуі.

  • Код ON1

    Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.

  • Код ON2

    заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу

  • Код ON6

    білім алушылардың жеке дара, кәсіби, мәдени қажеттіліктерін жүзеге асыруда білім беру ортасын қалыптастыру іскерлігін көрсете білуі.

  • Код ON4

    әлеуметтік-педагогикалық саладағы тұлғааралық және іскерлік қатынастар жүйесінде пайда болатын тиімді өзара әрекеттестік дағдыларын кәсіби деңгейде қолдану.

  • Код ON7

    халықтың әртүрлі топтарымен әлеуметтік және білім беру іс-әрекетінің құралдарын пайдалануға даярлығы.

  • Код ON5

    Қолданбалы дағдыларды қалыптастыруда білім беру технологияларын пайдалана отырып оқу-әдістемелік материалдарды жинақтау мен қолдану.

  • Код ON9

    әлеуметтік белсенділік пен ұтқырлықты дамытуда қолайлы жағдайлар жасау үшін оңтайлы басқару стилін таңдау.

  • Код ON8

    әлеуметтiк педагогика және өзiн-өзi тану бойынша ғылыми зерттеулердiң нәтижелерiн жинақтау, өңдеу, бағалау және тасымалдау дағдыларына ие болуы.

Top