Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07107 Электр энергетика в Торайгыров университеті

Пәндер

  • Инженерлік пәндердің оқыту әдістемесі

    "Инжиниринг саласындағы мамандарды педагогикалық даярлау. Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру мазмұны мен құрылымы. мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру. Жүйелердің оқу-әдістемелік кешені және пәндердің оқу-әдістемелік кешені құрылымына, мазмұны мен дизайнына қойылатын талаптар Оқытудың дәстүрлі әдістерін қолдану. Зерттеу арқылы оқыту. Мұғалімнің педагогикалық шеберлігі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану. Қашықтықтан оқыту жүйесі. Заманауи техникалық және ақпараттық құралдар. Электрондық (мультимедиялық) презентация, оқулық, дәрістер. Компьютерлік тестілеу. "

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электртехникалық пәндерді оқыту әдістемесі

    Магистранттарға әр түрлі оқу-әдістемелік құжаттарды әзірлеу әдістемесінде және электр пәндерін оқыту әдістемесінде оқыту. ЖОО ішіндегі оқу-әдістемелік құжаттама. Университеттегі оқу процесін ұйымдастыру және жоспарлау. Оқытушының жеке жұмыс жоспарлары және басқа құжаттар

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шeтeл тілі (кәcіби)

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғарғы мектептегі оқытушының қызметі

    Білім беру ұйымдарының қызметін реттейтін Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілері. Жоғары білім беретін оқытушының оқу қызметі. Модульдік білім беру бағдарламалары. Ұлттық біліктілік шеңбері. Салалық біліктілік шеңбері. Кәсіби стандарттар. Жоғары білім беретін оқытушының ғылыми-зерттеу қызметі. Орта мектеп мұғалімдерінің тәрбиелік қызметі. Стратегиялық менеджмент негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    Аталмыш пән ғылым феномені проблематикасына арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын, олардың дамуында алынған және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылған ғылыми білімді өндіру бойынша ерекше іс-әрекет ретінде зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым мен техниканың инновациялық технологиялары

    Курс осы өнімдердің құны мен сапасын қамтамасыз ететін жаңа технологиялар негізінде бар немесе жаңа өнімді жасау технологиясын қарастырады. Тәрбие ғылым мен техниканың инновациялық технологияларының негізгі ұғымдары мен санаттарын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Педагогиканың тарихи сипаты. Жаһандану жағдайында жоғары білім беруді дамыту. Болон процесі. Қазіргі педагогикалық парадигмалар. Педагогикалық процесс жүйе ретінде. Негізгі теориялар, білім мазмұны элементтерінің сипаттамасы. Студенттің ғылыми-зерттеу жұмысы. Қазіргі білім беру технологиялары, ЖОО-да оқыту түрлері. ЖОО-да Оқытудың кредиттік жүйесі. Эдвайзердің, тьютордың, офис регистратордың қызметі. Білім берудегі менеджмент.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы

    Пән жеке немесе корпоративтік деңгейде іскерлік кәсіпкерлікті құру және дамыту үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • MATLAB жүйесіндегі визуалды моделдеу

    «MATLAB жүйелеріндегі көрнекі моделдеу» пәнін оқудың мақсаты компьютерлік дизайн құралдарын пайдалана отырып, басқару жүйелерін компьютерлік модельдеу теориясы мен практикасын меңгеру және ең бастысы оқу үрдісінде негізгі түсініктер, кеңейту пакеттері, интерфейс және функциялар зерттелетін MATLAB бағдарламалық жасақтамасы арқылы жүзеге асады. және бағдарлама операторлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым методологиясы және ғылыми зерттеу әдістері

    Ғылымның әдістемесі туралы білімді қалыптастыру, кешенді ғылыми-техникалық мәселелерді табысты шешу үшін ғылыми зерттеулердің қолданыстағы әдістерін және әдістерін әзірлеу. Когнитивтік тапсырмаларды сәтті шешуге арналған принциптер, ережелер, әдістер мен әдістер жүйесін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Энергияны сақтаудың замануи технологиялары

    Курстың негізгі мақсаты әрбір магистрант үшін пәннің негізгі ұғымдарын қалыптастыру, энергия үнемдеу саласындағы мемлекеттік саясаттың мәселелері мен міндеттерін білу және түсіну; дәстүрлі энергия көздерін білу, энергияны өндіру, бөлу және тұтыну; әлемдік және отандық индикаторлар, энергия ресурстарын тиімді пайдалану бойынша бағдарламалар мен шаралармен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері

    Пән жеке немесе корпоративтік деңгейде іскерлік кәсіпкерлікті құру және дамыту үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    «Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық мақсаттарға арналған шетел тілі

    Терминология және терминология. оқытуға арналған ағылшын тілі. академиялық коммуникация. Жазбаша және ауызша сөйлесудің ерекшелігі. Ғылымға арналған ағылшын тілі. Ғылыми стиль. Ғылыми зерттеу кезеңдері. Ғылыми мәтіннің техникалық дизайны. Ғылыми зерттеу әдістері. Магистрлік диссертацияның басталуы және аяқталуы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаңа буынның энергетикалық жүйелеріне арналған электр электроникасы

    FACTS, HVDC (UHDC, MVDC, LVDC) үшін электронды басқарылатын жаңа электронды құрылғылар, компоненттер, модульдер мен схемалар, жаңартылатын энергияны өндіру элементтері бар дәстүрлі, үлестірілген және ақылды генерация жүйелері, жиілікті және кернеуді қарастырады, ақылды сақтау жүйелері мен ақылды энергияны пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электр энергетикалық жүйелердің арнайы мәселелері

    Айнымалы және тұрақты ток арқылы электр энергиясын берудің негізгі қағидаларын, оны берудің жаңа әдістері мен құралдарын оқып-үйрену және электр энергиясын алыс қашықтықтарға берудің негізгі әдістері мен жоғары және ультра жоғары кернеулі электр берілістерінің жұмыс режимдері туралы жүйелі білім қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Релелік қорғаныс арнайы сұрақтары

    Электр машиналары мен электр станциялары мен таратушы желілердің электр жабдықтары мен электр жабдықтарының орамаларына электр зақымдануы жағдайында апаттың алдын алатын жоғары сезімтал релелік қорғаныс құрылғыларын құру, техникалық пайдалану және жобалау принциптері саласындағы білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Стандартты емес алгоритмдерде АРҚ құрылысы

    Біз фазалық ток қатынасына жауап беретін қорғаныс алгоритмдерін зерттейміз. Қайта зарядтау кезінде электр қозғалтқыштар тобын кешенді қорғау және логикалық алгебраны қолдануға негізделген оларды құру әдістемесі қарастырылған. Тармақталған және жалпы автобустардан шығатын сызықтардың орталықтандырылған қорғанысы бар магистральды шиналарды қорғау алгоритмдері келтірілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Типтік өндірістік механизмдер мен технологиялық кешендердің электр жетегі

    Жалпы өндіріс тетіктері үшін электр жетегі жүйесін таңдауды анықтайтын талаптар жиынтығын, электр жетектерінің конструкциялық ерекшеліктерін, олардың әртүрлі салалардағы технологиялық енгізілімдерінің мысалдарын зерттеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электржетектің арнайы сұрақтары

    Автоматтандырылған электр жетектерін құру және жұмыс істеу принциптері саласындағы білімді қалыптастыру.Электромеханикалық энергияны түрлендірудің динамикалық процестерінің жалпыланған математикалық сипаттамасы. Қозғалтқыштардың электромеханикалық қасиеттері; электромеханикалық өткелдер; электр жетегінің координаттарын реттеу; басқарылатын электр жетегінің қуаты; жетек жүйесін таңдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электрмен жабдықтаудың арнайы сұрақтары

    Тұтынушыларды үздіксіз, үнемді және сапалы электрмен қамтамасыз етуге байланысты электрмен жабдықтаудың озық прогрессивті әдістері мен әдістерін білу. Заманауи электрмен жабдықтау жүйелерінің схемалары мен дизайнын, оңтайландыру және энергетикалық қауіпсіздіктің сенімділігін арттыру принциптерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электрэнергетиканың ғылыми-техникалық мәселелері

    Пәннің мақсаты - заманауи әлемдік энергетикада өндіріс пен электр энергиясын тұтынуда пайда болатын проблемаларды нақты түсіну, электр энергиясын тұтыну сипаттамалары мен электр жүйесімен жұмыс істеу тәртібін анықтау, зерттеу міндеттерінің кең ауқымын орындауға қабілетті маман дайындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Электртехнологияның арнайы сұрақтары

    Электр энергиясының нақты қасиеттерін және электротехнологиялық қондырғылардың жұмыс принциптері, олардың артықшылықтары мен кемшіліктері туралы ақпаратқа негізделген озық прогрессивті технологиялық процестерді білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи жаңғыртылған энергия көздері

    Пән қазіргі энергия үнемдеу технологиясының негіздерін, баламалы энергияны пайдаланудың жай-күйі мен болашағын зерттеуге арналған. Энергия үнемдеу саласындағы есептеу әдістерін, сондай-ақ жаңартылатын көздердің техникалық және экономикалық көрсеткіштерін қарастырамыз. Жаңартылатын энергия көздері негізінде энергия өндірісінің технологиясына назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Электр станциялардың арнайы сұрағы

    Осы пәнді оқытудың мақсаты электр станциялары мен қосалқы станцияларда қолданылатын 1000 В дейінгі электр құрылғыларының жүйелік білімдерін қалыптастыру (электр сөндіргіштер, қосқыштар, сақтандырғыштар, контакторлар, магниттік қосқыштар және ажыратқыштар)

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Электр энергетикадағы басқару микроконтроллерлері

    Цифрлы интеграцияланған элементтер мен микроконтроллерлерді қолдану арқылы сандық техникамен электр энергетикалық жүйелерді объектілерді басқару жүйелерін салу және енгізу саласында білім қалыптастыру. Микропроцессорлық жүйелердің жұмыс істеу қағидаларын зерделеу, микрокомпьютерлер мен микропроцессорлық микроконтроллерлерді пайдалану кезінде бақылау жүйелерін жетілдіру мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Новые принципы фиксации аварийных режимов

    Трансформаторлардың артындағы қысқа тұйықталуларды анықтау үшін ақпарат көзі ретінде әртүрлі фазалық ток коэффициенттері зерттеледі. Осы қатынастарды қолдануға негізделген ашық электр таратқыштардың қосылыстарын жерге тұйықталудан қорғау қарастырылады. Кирхгоф заңын қолдануға негізделген желілер мен электр қозғалтқыштарын қорғаудың синтезінің принциптері келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Электроэнергетика саласындағы ғылыми және инновациялық іс-шараларды іске асыруды қоса алғанда, өз қосалқы бөлшектерін коммерцияландыруды қоса алғанда, экономикалық тұрғыдан қарастырудың экономикалық тұрғыдан қарастыруын жасайды.
  • Өз мамандығы бойынша пәндер бойынша кәсіптік қызметтің дағдыларын иеленеді және ғылым саласындағы білімді иеленеді, ол ЕЕ саласында өз дамуына мүмкіндік береді.
  • Электр энергетикасы саласында эксперименттік зерттеулерді жүзеге асырады
  • Мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде (деңгей А2, В1, В2) кәсіптік және ғылыми қызметтің негізгі тенденциялары.
  • Жоғары деңгейде ғылыми және білім беру қызметі жүзеге асырылады.
  • Электр энергетикасы саласындағы ғылыми-техникалық проблемалардың перспективалық шешімдерін әзірлейді және ғылыми журналдар мен конференцияларда нәтижелерді жариялайды
  • Кәсіптік қызметтің мақсаттарын анықтайды, оларға қол жеткізудің тиісті әдістерін және құралдарын таңдайды, жаңа білім алу үшін ғылыми, инновациялық қызметті жүзеге асырады.
  • Ол бизнестегі, кәсіби және ғылыми әлемдегі органикалық қоғамды құрудың көшбасшылық қасиеттеріне ие.
Top