Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Мәдениеттану в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби құзыреттілігі бар, креативті ойлау, кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдылары бар, заманауи мәдениет процестерінде бағдарланатын, әлеуметтік, саяси, мәдени институттардың ерекшеліктерін қазақстандық қоғамды модернизациялаудағы рөлінің контекстінде талдай алатын, алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдана алатын, кәсіби құзыреттілігі бар жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау болып табылады., мәдени феномендер мен құбылыстарға баға беруге қабілетті қазіргі заманғы мәдениеттің өзекті мәселелерін тұжырымдау және өзінің түсінігін қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B039 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар
  • Мәдениеттануға кіріспе және ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны ғылыми зерттеулердің анықтамасы, мақсаттары мен міндеттері, олардың әртүрлі негіздер бойынша жіктелуі болып табылады. Ғылыми зерттеуге қойылатын талаптарды, зерттеу жұмысының нысандарын, әдістерін, кезеңдерін теориялық тұрғыдан меңгеру одан әрі ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет үшін негіз болады. Мәдени мәселелер бойынша аналитикалық жұмыстарды жазу, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалық өнім жасау сияқты қажетті практикалық дағдылар жобалық оқыту әдісімен, проблемалық әдіспен дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-мәдени жобалаудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – болашақ мамандарға инновациялық технологиялар саласындағы теориялық және практикалық білім беру, әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени орта, өмір салты, өмір сүру саласы сияқты объектілерді жобалау, жобалау және бағдарламалау әдістері; жеке тұлғаның конструкторлық сапалары мен қабілеттерін, динамикалық өзгеретін стандартты емес кәсіби жағдайларда есептерді шешудің өзіндік технологиялық тәсілдерін құрастыра білуді қалыптастыру. Пән аясында белсенді әдістері қолданылады: бейнелекциялар, ZOOM, электронды кітапханаларының ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эстетика
    Несиелер: 3

    «Эстетика» курсын оқытудың мақсаты – адамның дүниеге деген эстетикалық қатынасының ерекшеліктерін және мәдениеттегі өнердің ерекшеліктерін ұғындыру. Зерттеу объектісі – адамның дүниеге эстетикалық қатынасы. Зерттеу пәні – мәдени құбылыстарды зерттеудің заманауи әдістері, олардың гуманитарлық және әлеуметтік пәндердегі жалпы ғылыми зерттеу тәсілдерімен және ғылыми критерийлермен байланысы. Оқытудың интерактивті формасының нұсқасы ретінде нақты жағдайларды талдау және көрме жобаларын аралау көзделеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдениет аясындағы IT технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу барысында студенттер заманауи ақпараттық технологияларды, мәдени ойын-сауық жұмыстарының технологияларын қолдану дағдыларын және жалпы кәсіптік қызметті жоспарлау дағдыларын меңгереді. Мақсаты – ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен және мәдениет саласының цифрлық ресурстарымен, технологиялармен және олармен жұмыс істеу әдістерімен таныстыру. Заманауи бағдарламалық өнімдер мен интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жобалық оқыту әдістерін, кейс-стадилерді, проблемалық тәсілді қолдану болашақ мәдениеттанушының кәсіби шеберлігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Этика
    Несиелер: 4

    Этика моральді, адамгершілікті және олардың адам өміріндегі және қоғамдағы орнын зерттейді. Курстың мақсаты – философиялық білімнің дербес саласы және адамның практикалық іс-әрекетін реттеуші ретінде этикаға тұтас көзқарас беру. Этиканы зерттеу адамның өзін-өзі тануына ықпал ететін құндылықтарды, сенімдерді, көзқарастарды қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар моральдың әртүрлі жүйелеріне теориялық негіздеме береді. Оқу әдістеріне диалогтық дәрістер, ахуалдық есептерді шешу жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Саяси мәдениет және идеология
    Несиелер: 4

    Курс бағдарламасы қазіргі өркениеттердің саяси мәдениеттерінің негізгі құндылықтары туралы білімдерін кеңейтуге ықпал етеді, білім алушының ақпараттық қоғамдағы мәдениетаралық саясатты талдау дағдылары мен шеберлігін қалыптастырады. Саяси мәдениет пен идеологияны білу саясаттың мәніне енуге мүмкіндік береді. Оқыту үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: миға шабуыл, case-study, проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM онлайн платформасы және IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұражайтану
    Несиелер: 5

    «Мұражайтану» пәнін оқып-білудің мақсаты – білім алушының мұражайтану теориясы, тарихы саласындағы идеялары мен ғылыми білімдерін қалыптастыру, бұл мамандарға көркем тіл білімі негізінде мұражай экспозицияларын талдауға мүмкіндік береді. Курстың мақсаты – мұражайтану проблемалық кеңістігін өз бетінше талдау дағдыларын дамыту. Дуальды оқыту әдістерін қолдану, сабаққа бару тәжірибесі алынған білімдерді практикада қолдануға және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дінтану
    Несиелер: 4

    Пән діннің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің заңдылықтары, оның құрылымы мен құрамдас бөліктері, алуан түрлі құбылыстар туралы түсінік қалыптастырады, өйткені олар қоғам тарихында ұсынылған, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара әрекетін көрсетеді. Мақсатқа жету үшін оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мұражай-көрме қызметінің технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән экскурсиялық-көрмелік қызметтің негіздерімен таныстырады, мұражайдың тек көрмеге ғана емес, сонымен қатар мәдени мұраны сақтауға жауапты арнайы мекеме ретінде қалыптасу тарихымен таныстырады, мұражай саласында жұмыс істеу дағдыларын, экскурсиялық жобаларды қалыптастырады. Қолданылатын оқыту технологиялары (іскерлік ойын, кейс-әдіс және т.б.) өз бетінше немесе ұжымда күрделі мәселелерді түсіну және оларды шешу тәсілдерін әзірлеу дағдыларын меңгеру қабілетін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Іскери мәдениеттегі коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – іскерлік қарым-қатынастар саласында тұлғааралық өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, іскерлік келіссөздер процесін өз бетінше ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларын дамыту, іскерлік қарым-қатынастарды орнатуда шығармашылық көзқарасты белсендіру. Ішкі мотивацияны қалыптастыру, алған білімдерін өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруге өзінің практикалық іс-әрекетінде және әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалана білуге дағдыландыру. Пәнді оқу кезінде оқытудың белсенді case-study әдістері мен проблемалық оқыту қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлемдік мәдениет тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі адамзат мәдениетінің дамуының генезисі және негізгі кезеңдерімен таныстыру, әлемдік мәдениеттің даму тарихы бойынша білім деңгейін жалпылау білім алушының қазіргі заманда еркін бағдарлануына мүмкіндік береді. әлемдік әлеуметтік-мәдени кеңістікте және алдыңғы ұрпақтардың рухани дәстүрлерін әлемдегі мәдениет дамуының қазіргі заманғы тенденцияларымен салыстыру. Оқыту үрдісінде презентациялар, аудио және бейне материалдар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақстан Республикасының мәдени саясаты
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – келіссөздердің ұтымды стратегиялары мен тактикасын тәжірибеде қолдану. Студенттерде мәдениет саясаты саласында қажетті білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру, мемлекеттік органдардың құрылымымен таныстыру, мәдениет саласындағы нормативтік құқықтық актілерді меңгеру. Ой-талқы, дөңгелек үстел сияқты оқытудың белсенді әдістерін қолдану көшбасшылық, топтық жұмыс, қарым-қатынас сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі әлем мәдениеті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: Ежелгі дүние өнерінің дүниежүзілік тарихтағы орны мен рөлі туралы, жалпы осы өнердің стильдік ерекшеліктері туралы, сондай-ақ жекелеген өркениеттер мен мәдениеттерге тән бейнелеу қызметінің спецификалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. кезеңдері. «Ежелгі дүние мәдениеті» пәнінің зерттеу объектісі Ежелгі дүние және ежелгі өркениеттер мәдениетінің қызмет ету және даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пәнді меңгеру үшін презентациялар, аудио және бейне материалдар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Unity 3D ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты - студенттердің интерактивті қосымшаларды құрудағы бағдарламалау мен жобалаудың маңыздылығы туралы түсініктерін қалыптастыру, C # бағдарламалаудың негізгі әдістерін білу және Unity 3D -де жұмыс жасау; Unity 3D әзірлеу ортасын қолдана отырып, интерактивті қосымшаның толық даму циклын жүзеге асыра білу; Unity 3D интерактивті қосымшаларын әзірлеудің кәсіби құралдарын қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейнемонтаж
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: бейнемонтаждың практикалық дағдыларын меңгеру. Монтаждау принциптері мен монтаждық түсіру негіздерін меңгеру. Сызықты емес монтаждау бағдарламаларын меңгеру бейне жасау және монтаждау дағдыларын қалыптастыру. Adobe Premiere-ді озық деңгейде игеріп, таза дыбыспен жарқын бейнелерді орнатуды және түсірілім сценарийлерін жазуды үйреніңіз . Көрермендердің назарын қалай сақтау керектігін түсініп, жаңа аудиторияны тарта аласыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу
    Несиелер: 4

    Дыбысты жазу және компьютерлік өңдеу дағдыларын қалыптастыру. Дыбысты жазу және өңдеу теориясы мен тәжірибесінің негіздері. Мамандандырылған компьютерлік бағдарламалық қамтамасыз ету арқылы түпнұсқа туындының кәсіби аранжировкасы негіздерімен студенттердің арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға ықпал ету. Музыкалық композицияларды жасау, өңдеу және аранжировкалау үшін пайдаланылатын Қолданбалы компьютерлік технологиялардың функциялары туралы түсініктерді қалыптастыру; музыкалық және қолданбалы бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын дамыту;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 3D объектілерін модельдеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - кеңістіктік модельдерді құру саласындағы студенттердің интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. 3D модельдеу алгоритміне оң көзқарасты қалыптастыру. 3D модельдеуге арналған бағдарламалардың негізгі құралдарының жұмыс принциптерін оқу. Көлемді объектіні құрудың тиімді алгоритмін таңдау үшін логикалық ойлауды дамыту. Қарапайым 3D модельдерді құру бойынша тұрақты дағдыларды қалыптастыру .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Веб технологиясы - JavaScript
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты – Клиент жағында бағдарламалау құралының көмегімен статикалық және динамикалық веб-сайттарды жобалау технологиясын терең меңгеру. Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - JavaScript тілінің негіздері. - Операторлар, өрнектер, функциялар. - Объектілі моделі. JavaScript тілінің кластары мен объектілері. - Экран формалары. - мәліметтерді бағдарламалық өңдеуге арналған кластар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қолданбалы мəдениеттану: мəдениет менеджменті
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – ұйымдық тиімділіктің анықтаушы факторы ретінде мәдениет саласын басқарудағы қарым-қатынастардың барлық спектрінің мәнін түсіну. Студенттерге мәдениетті басқарудың әртүрлі аспектілері бойынша теориялық білім беру, нақты басқару жағдайларын шешу дағдыларын қалыптастыру. Көшбасшылық дағдыларды белсендіру, топта жұмыс істеу және алға қойылған кәсіби міндеттерді шешу тәсілдерін дамыту үшін іскерлік ойын, кейс-әдіс, жоба әдісі сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 3D - графикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің 3D графикасын игеру арқылы жоғары технологиялық құрылғыларға арналған жеке мультимедиа материалдарын жасаудың терең дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста үш өлшемді кескіндерді құруға арналған инженерлік және компьютерлік графиканың теориялық негіздері және техникалық сызбаларды құрудың практикалық әдістері бар. Компьютерлік графика және 3D модельдеу құралдары, кеңістіктегі геометриялық модельдеу әдістерін зерттейді және қолданбалы геометрия есептерін автоматтандырылған шешудің негізі болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология негіздері
    Несиелер: 5

    Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тыңдау/Сөйлеу
    Несиелер: 3

    Тыңдау / сөйлеу пәні сөйлеу әрекетінің тыңдау және сөйлеу сияқты түрлерінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • 2D - графикасы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – компьютерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерін, графикалық кескіндерді қалыптастыру және өңдеу технологияларын пайдалануға байланысты кәсіби құзыреттерді қалыптастыру, тиімді алгоритмдерді құруға және қолдануға мүмкіндік беретін алынған теориялық білімдер негізінде дағдыларды дамыту және шығармашылық және репродуктивті деңгейде компьютерлік графика есептерін шешуге арналған қосымшалар; студенттердің компьютерлік графика есептерін шешуге қажетті нақты алгоритмдерді, құралдар мен құралдарды зерделеуді көздейтін өзіндік зерттеу жұмысының дағдыларын алу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа-контент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: студенттердің әлеуметтік желілер мен сайттар үшін медиа-контент және контент дайындау дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі керек : - маңызды түсіру ережелері - композиция, Жарық - портреттік түсіру - пәндік түсірілім Білу керек: - әлеуметтік медиа үшін аудиовизуалды мазмұн жасаңыз - суреттерді өңдеу - Қосымшаларда жұмыс істеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дыбыстық инженерия
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу мақсаты: дыбыс жазуға, музыканы синтездеуге арналған аппаратураны таңдау дағдыларын қалыптастыру. Студент аудиотехниканың сипаттамаларын білуі және түсінуі керек. Жабдықты олардың болашақ орналасуы туралы алынған ақпарат негізінде пайдалану мақсатында дұрыс таңдау. Архитектуралық акустика, Геометриялық акустика, Статистикалық акустиканы оқығаннан кейін білуі керек. Инженер ең жақсы дыбыс үшін оңтайлы дыбыстық жабдықты таңдау мен орналастыруды анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Лексика/Грамматика
    Несиелер: 4

    Лексика / грамматика пәні лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - сөйлеу әрекетінің өнімді және рецептивті түрлерінің маңызды компоненттері ретінде лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Unreal Engine ортасында шынайылықты әзірлеу
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - Unreal Engine қолдана отырып виртуалды шындықты жасау саласындағы негізгі теориялық білім мен тәжірибелік дағдыны және адам мен машинаның өзара әрекеттестігінің жалпы парадигмаларын зерттеу және оларды Unreal Engine көмегімен жүзеге асыру. Студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалды және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру мен дамыту, дамыту қабілетін, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді, бағдарламалық қосымшаларды енгізу және бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жоба 1 "Мәдениәлеуметтік қызмет және IT технологиялар"
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздерін білуді көздейді. Білім алушының мәдениеттану саласындағы ғылыми зерттеулердің құрылымы мен әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастырады. Зерттеу нәтижесі жобаларды дайындау және қорғау дағдыларын дамыту болып табылады. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану, мысалы, жобалық әдіс, проблемалық оқыту, т.б. ізденушілік, зерттеушілік құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дыбыс теориясы және акустика
    Несиелер: 3

    "Пәннің мақсаты-дыбыстық толқындарды қалыптастыру, тарату және қабылдау негіздерін, музыкалық-акустикалық кеңістіктегі дыбыс инженері қызметінің ерекшелігін зерттеу. Пәнді оқығаннан кейін студент: Дыбыстың, жиіліктің физикалық компоненттерін және жиілікті өлшеу бірліктерін, толқын ұзындығын білу; Ультрадыбысты, инфрадыбысты, тонды және обертонды білу. Октава. Тембр. Шу. Дыбыстық толқынның фазалары мен антифазаларын түсіну, бұл дыбыс көлеміне, дыбыс қарқындылығына және дыбыстық қысымға байланысты. Музыкалық аспаптардың негізгі акустикалық қасиеттері"

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Веб технологиялар - Html+CSS
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты - веб-сайттарды әзірлеу үшін негіз ретінде HTML технологиясын меңгеру . Курсты оқу нәтижесінде студенттер білуі және түсінуі керек: - HTML гипермәтінді белгілеу тілі. - HTML құжатын жасау. - HTML тілінің дизайны: блоктар, кестелер, жақтаулар. - Мәтінді, кестелерді, суреттерді, суреттерді пішімдеу.. Еренсілтемелер. - CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Sound Design және анимация жасау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: кез келген мультимедиялық орта, бейне, анимация, бейне ойындар, бағдарламалық қамтамасыз ету үшін дыбыстық әсерлерді құру, жазу және манипуляциялау бойынша қажетті құзыреттерді қалыптастыру, әртүрлі мақсаттағы дыбыстық дизайн дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дыбыстық дизайнмен таныстыру, Дыбыстарды жасау техникасы мен бағдарламалық қамтамасыз ету, Жазу және өңдеу, Дыбыс эффектілері, Интерактивті дыбыс дизайны, Дыбыс дизайнындағы музыка.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейнедегі 3D визуализация
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: бейнедегі 3D көріністер мен анимацияларды дамыту дағдыларын қалыптастыру. Adobe After Effects-пен таныстыру, бейнені эффектілермен толықтыруға үйрету, мәтін мен фотосуреттерді анимациялау. Бейнені сәндеңіз және оны түпнұсқа етіңіз. негізгі бейнестандарттар, сондай-ақ ең танымал бейнемонтаж бағдарламаларының тәсілдерін, кезеңдері мен құралдарын кешенді қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру; студенттердің өздерінің мультимедиялық жобаларын жасау үшін қажетті дағдыларды игеруі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік желілерде дамыту
    Несиелер: 3

    Мақсаты: әлеуметтік желілерде бренд құру және жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білу керек: - Әлеуметтік желілер арқылы ақпаратты, қызметтерді жылжытудың негізгі принциптері мен әдістері - әлеуметтік желілердің негізгі түсініктерін, бағыттары мен модельдерін меңгеру Білу: - аудиторияның цифрлық назарын аудару, цифрлық тәуекелдердің алдын алу бойынша білімді практикада пайдалану. - жылжыту құралдарын таңдаңыз - Алға жылжуды жоспарлау және ұйымдастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мәдениеттегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 4

    Мақсаты ақпараттық қоғамды қалыптастыру жағдайында мамандарды кәсіби даярлаудың жалпы мәселелерін шешу. Курстың мақсаты кәсіби әлеуметтік-мәдени қызметтегі заманауи IT технологиялардың рөлі мен мүмкіндіктері туралы түсінік беру, және кәсіби құзыреттілігін арттыру факторы ретінде компьютерлік технологияны тереңдетіп оқыту қажеттілігін қалыптастыру. Заманауи бағдарламалық өнімдер мен интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жобалық оқыту әдістерін, кейс-стадилерді, проблемалық тәсілді қолдану болашақ мәдениеттанушының кәсіби шеберлігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оқу/Жазу
    Несиелер: 3

    Оқу / Жазу пәні оқу мен жазу сияқты сөйлеу әрекетінің түрлерінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - жазбаша ауызша қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
    Несиелер: 4

    Кәсіпкерлік іс- әрекет негіздері" пәнінің негізі мақсаты: - студенттерге бизнес ортада жұмыс істеу формалары мен әдістерін, - мемлекет пен кәсіпкерліктің байланысы туралы кешенді түсінік беру; - тиімді шаруашылық жүргізудің принциптері мен әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – жобалау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білуі және түсінуі керек: жобалаудың негізгі түрлері мен түсініктерін; өнеркәсiп өнiмдерiне қойылатын негiзгi конструкциялық талаптар; түстану және композиция негіздері; қазіргі сәннің негізгі стильдері мен бағыттары; істей алуы керек: өнеркәсіп өнімдерін жобалау талаптарына сәйкес талдау; көркемдік-конструкторлық дизайнда форма құрушы, эргономикалық, антропометриялық, эстетикалық және технологиялық факторларды ескеру; көркемдік-конструкторлық талдау, синтезді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлеуметтік мәдени саладағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени қызмет менеджерінің іс-әрекетінің кәсібилігін анықтайтын менеджмент туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру. Әртүрлі әлеуметтік-мәдени ортада бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етудің көздері мен механизмдерін анықтаудың теориялық және тәжірибелік тәсілдерін білу және түсіну. Мәдениет саласындағы менеджменттің мәні мен ерекшеліктерін, оның қызметі мен принциптерін түсіну. Қазақстанның мәдени саясатының принциптерін білу. Іскерлік ойын әдістерінің әлеуетін пайдалана отырып, кейс-стади имитацияланған жағдайда өз біліміңізді көрсетуге мүмкіндік береді..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экологиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Копирайтинг
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік желілер мен сайттарға мәтін жазу дағдыларын қалыптастыру. Әр түрлі медиа тапсырмалар үшін мәтіндер құру. Әлеуметтік медиа жазбаларын құру. Мәтіндерді оқу және редакциялау. Курсты оқу нәтижесінде студенттер мәтіннің мәні туралы теориялық және әдіснамалық идеяларды, оларды құрудың негізгі стратегияларын игеруі керек, сонымен қатар шығармашылық идеяларды қалыптастыру және оларды жарнамалық және PR мәтіндерінде жүзеге асыру бойынша практикалық жұмыс дағдыларын игеруі керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Веб технологиялар - PHP I
    Несиелер: 4

    Қолдану ортасы – Интернет технологиясы. WEB-технологиялар негіздері. Интернет қосымшаларын құру технологиялары – PHP. Сценарийлері бар статикалық және динамикалық HTML парақтары-PHP. HTML гипермәтінді белгілеу тілі. HTML құжатын жасау. Тіл құрылымдары: блоктар, кестелер, жақтаулар. Мәтінді, кестелерді, суреттерді пішімдеу. Еренсілтемелер. CSS стильдерінің каскадты кестелерін қолдану. Пайдалану технологиясы-PHP. Сервер жағында орындалатын технологиялар-РНР. Сервер жағының Web-технологиялары. CGI шлюздерінің жалпы интерфейсі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді адамға және қоршаған ортаға жағымсыз факторлардың әсер етуінің нормативтік және рұқсат етілген деңгейлерімен таныстыру, өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету саласындағы күрделі оқиғаларды, процестерді, құбылыстарды зерттеу, жіктеу және жүйелеу, бар қауіптер мен қауіптердің алдын-алу, оқшаулау және жою шараларын әзірлеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Антика мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курстың міндеттері білім алушының жалпы дүниетанымын және теориялық-әдістемелік базасын дамыту; - антикалық мәдениеттің динамикасы мен статикасының ерекшеліктері туралы түсініктер мен білімдерді қалыптастыру; - ежелгі дүние мәдениетінің негізгі ережелері, құндылықтарының ауқымы, жетістіктері туралы түсініктер мен білімдерді қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін ой-талқы, (case-study) талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • AR / VR қосымшаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - иммерсивті мазмұны бар қосымшаларды әзірлеу саласында теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін алу-бұл адамға өзін жасанды түрде жасалған шындықпен байланыстыруға және өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін орта. Виртуалды және кеңейтілген шындық технологияларының теориялық аспектілерін, VR, AR қосымшаларын құруға арналған шеңберлердің функционалдығын зерттеу. Виртуалды кеңістікке батырудың әртүрлі дәрежесімен иммерсивті мазмұнды қалыптастырудың аппараттық және бағдарламалық компоненттерін құру дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
    Несиелер: 5

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Студиялық араластыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты: студияда дыбысты араластыру дағдыларын қалыптастыру. Білім және түсіну: Дыбысты синтездеу технологиясын білу, дыбысты қолданудың құқықтық аспектілерін, авторлық құқықты білу. Өз кітапханаларын пайдалана және құра білу. Деректерді оңтайлы сақтауды жүзеге асырыңыз. Пайдалануға аспаптармен жылдам редакциялау. Кәсіби студиялық жабдықты пайдалана алады; сапалы дыбыс шығара алады; музыканы тыңдай және "ести"алады; өз миксіңізді жасай алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ортағасырлық мәдениет
    Несиелер: 5

    «Орта ғасыр мәдениеті» студенттерге негізгі, негізгі ұғымдарды береді және мәдениеттің мәселелері мен мәні, оның орта ғасырлардағы құбылыстары дамуының нақты аспектілері туралы түсінік қалыптастырады. Мақсаты – білім алушының орта ғасырлардағы Батыс Еуропа мәдениетінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқу үрдісінде жұмыстың осындай формалары қолданылады семинар-пікірталас, проблемалық дәріс, презентациялар дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Интерьер дизайны, полиграфия
    Несиелер: 5

    Курсының мақсаты: студенттерді интерьердің негізгі түрлерімен және олардың дизайн ерекшеліктерімен таныстыру. - Студенттерді әртүрлі интерьер түрлерін жобалаудың негізгі ерекшеліктерімен таныстыру . - Интерьер адам өмірінің әртүрлі салаларын қалай көрсететінін көрсетіңіз. - Интерьердің әртүрлі түрлерін өз бетінше жобалау дағдылары мен дағдыларын дамыту. - компьютерлік редакторларда қолданылатын құралдар мен операцияларды меңгеру керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Search Engine Optimization (SEO)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: SEO көмегімен іздеу жүйелерінде және контекстік жарнамада сайттарды жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде олар білуі керек: Интернетте жылжыту және сатудың негізгі құралдары мен құралдарын, жетекші генерациялау құралдарын, SEO - оңтайландыруды, конверсияны арттыруды; істей алуы керек: - ұйымның маркетингтік міндеттерін жүзеге асыру үшін заманауи интернет-маркетинг құралдарының ішінен таңдау жасау, Интернет желісіндегі компания қызметінің нәтижелерінің тиімділігін талдаудың өзіндік әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Веб технологиялар - PHP IІ
    Несиелер: 5

    Мақсаты ақпараттық жүйе ретінде веб-сайттың құрылымын жобалау технологиясын, клиенттік және серверлік тараптағы бағдарламалау құралдарын пайдаланып веб-сайтты құру технологиясын меңгеру. Оқу нәтижесінде білім алушы білуі керек: - веб-сервер мен клиенттің өзара әрекеттесу механизмдерін. тіл синтаксисі басқару құрылымдары теңшелетін функцияларды құру ережелері массивтермен және жолдармен жұмыс істеу әдістері файлдық жүйемен жұмыс істеу әдістері PHP мен MySQL арасындағы өзара әрекеттесу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Философияның негізгі тарихи типтері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – мәдениет контекстінде философиялаудың тарихи түрлерін зерттеу, сонымен қатар философия тарихын дүниетаным мәселелерін қою мен шешудің баламалы тәсілдерінің сызықты емес және ішкі қайшылықты процесі ретінде көрсету. Қойылған мақсаттарға жету үшін миға шабуыл, кейс-стади талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады. Нәтижесінде бар мәселе бойынша пікірталас жүргізу және пайымдау жасаудың теориялық және тәжірибелік дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Логика және ойлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерге логиканың негізгі принциптерін, логикалық ойлау дағдылары мен дағдыларын үйрету. Ұғымдар, ұғым түрлері және олардың арасындағы байланыстар туралы білімдерін қалыптастыру. Ұғымдармен логикалық амалдар. Пікірлер: жалпы сипаттама. Үкімдердің негізгі түрлері (қарапайым, күрделі) және олардың арасындағы байланыс. Пікірлермен логикалық операциялар (түрлендіру, терістеу). Қорытынды. OPENU платформасы аясында мультисенсорлық білім беру ортасы (бейнелекциялар), ZOOM, белсенді әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Маркетинг бейне
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: YouTube-те жасалған бейнені жылжыту дағдыларын қалыптастыру. Нәтижелерге қол жеткізу: бейне шығару үшін қысқаша құрастыру; сценарий жазу; өндіріс сметасын есептеу, YouTube үшін мазмұн жоспарын құру, жылжыту құнын есептей отырып медиа-жоспар құру; негізгі дағдылар: бейне өндірісінің стратегиясын анықтау; қысқаша құру; негізгі құрастыру дағдылары; мазмұн жоспарын құру; түсіруге дайындық; influence-маркетинг нарығын түсіну; аналитикалық құралдармен жұмыс; YouTube-тағы бейнелер мен арналарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ мәдениетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – қазақ мәдениетінің тарихи кезеңдерін, қазақ дүниетанымының ерекшеліктерінің қалыптасу негіздерін зерттеу. Оқу пәнін оқу кезінде мәдениетке тұтас көзқарас пен өткен уақыттың бүгінімен және болашақты болжаумен байланысы туралы түсінік қалыптасады. Танымдық және шығармашылық әрекетке деген қабілет пен қызығушылық «Ой-талқы» әдістері, проблемалық оқыту, YouTube бейне мазмұнын пайдалану және электронды кітапхана ресурстары арқылы жаңартылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Философияның тарихы
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін оқудың мақсаты – философиялық ойдың негізгі ағымдары мен бағыттарын мәдениет контекстінде талдау. Мәдениет контекстіндегі философиялаудың тарихи түрлері, қазіргі философия динамикасының жалпы белгілері мен негізгі тенденциялары туралы түсінік беру. Мақсатқа жету үшін оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • IELTS және TOEFL емтихандарына дайындық
    Несиелер: 5

    Курс шеңберінде студенттер ағылшын тілін білуге арналған халықаралық стандартталған тестілердің құрылымымен танысады. IELTS және TOEFL курстарына дайындықтың мақсаты - ағылшын тілін шет тілі ретінде білетіндігін тексеретін халықаралық емтихандарға дайындық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Логика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: формальды логиканың негізгі ережелерін, логикалық ойлау дағдылары мен дағдыларын, қоршаған әлемді ғылыми тұрғыдан қарау мен тануды, шындықты талдау мен түсінуде білімді практикалық қолдануды үйрету, сонымен қатар кәсіби жұмыста ғылыми әдістерді қолдану. Пән аясында заманауи IT құралдарын пайдалана отырып оқытудың белсенді әдістері қолданылады: OPENU платформалары, мультисенсорлық білім беру ортасы (бейнелекциялар), ZOOM, IPR BOOKS электронды кітапханаларының ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • М.Ж.Копеевтің, С.Торайғыровтың және Ж.Аймауытовтың шығармашылығындағы этикалық және эстетикалық
    Несиелер: 4

    Қазақ философиясындағы этикалық және эстетикалық туралы көзқарас беру; қазақ философиясының өкілдерінің шығармашылығын қарастыру, Қазақ философиясындағы этикалық және эстетикалық мәселелері бойынша білімдерді кеңейту.М.Ж.Копеев, С.Торайғыров және Ж.Аймауытовтың шығармаларындағы этикалық және эстетикалық көріністерді студенттердің қазіргі заманғы философиялық ойлау тұрғысынан салыстырмалы түрде таныстыру және олардың идеяларын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Күнделікті мәдениет
    Несиелер: 4

    «Күнделікті мәдениет» пәнін меңгерудің міндеттері мәдениеттің іргелі іргетасы ретінде күнделікті өмірді зерттеу болып табылады, оның кеңістігінде мәдени тәжірибенің бірлігі мен көптүрлілігі функционалдық, құрылымдық және психикалық деңгейде көрінеді. Бұл пән дәстүрлі жұмыс түрлерінен басқа, тақырып бойынша мәтіндік және көрнекі дереккөздерді талдау, оқу технологиясын оқу зерттеуі ретінде пайдалану, пікірталас түріндегі сабақтарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоба 2 "Қазақстан мәдениетін жаңғырту"

    «Қазақстан мәдениетін жаңғырту» жобасының мақсаты – жеделдетілген жаңғыру кезеңіндегі қазақстандық даму моделінің мазмұны туралы нақты ғылыми-тарихи білімдерді зерттеу. Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және көшбасшылық, қарым-қатынас, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына белсенді кейс-стади оқыту әдістерін қолдану, проблемалық оқыту, дөңгелек үстел т.б. Алынған білімнің нәтижесі оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі замандағы мәдениет және мәдениет аралық қарым-қатынас
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас саласында жүйеленген білімдерді қалыптастыру, мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту. Міндеттері: мәдениетаралық коммуникацияны оңтайландыру жолдарын көрсету; этно- предуцентті жеңуге көмектесу; мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында өзін-өзі адекватты ұстау қабілетін дамыту; дүниені көп өлшемді қабылдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: «дөңгелек үстел», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті
    Несиелер: 4

    «Қайта өрлеу және Қазіргі заман мәдениеті» пәнінің мақсаты – көрсетілген кезеңдегі мәдениеттің динамикасын, олардың типологиялық ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар осы кезеңдердің әрқайсысының дамуындағы нақты адамзат үлесі туралы білімді тереңдету.. Мәдениеттің типологиялық ерекшеліктері контексінде негізгі мәдени салалар (философиялық-идеологиялық, көркемдік-эстетикалық, қоғамдық-саяси, ғылыми және т.б.) қарастырылады. Оқыту үрдісінде презентациялар, аудио және бейне материалдар, проблемалық дәрістер мен пікірталас семинарлары қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақстан халықтарының тарихы және мәдениеті
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттерді қазіргі Қазақстан аумағында өмір сүретін ең ірі заманауи этникалық құрылымдардың мәдени-тұрмыстық ерекшеліктері туралы негізгі мәліметтермен, олардың этникалық тарихы мен этникалық байланыстары, отбасы мен әлеуметтік өмірі, наным-сенімдері туралы негізгі мәліметтермен таныстыру. әдет-ғұрыптар. Курсты меңгеру кезінде белсенді әдістер (презентация, проблемалық дәріс, case-study), интерактивті әдістер (іскерлік ойын, ой-талқы), онлайн платформа қолданылады. ZOOM, ресурсы электронных библиотек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиамәдениет теориясы мен тарихы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты әлемдік медиа мәдениеттің, Қазақстандағы медиа мәдениеттің, оның түрлері мен жанрларының, ең типтік медиамәтіндердің дамуын кәсіби БАҚ және мәдени талдау дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде әлеуметтік-мәдени бағдарламалар мен жобаларды ақпараттық қамтамасыз етудің байланыс арналарын анықтау дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: case-study, проблемалық оқыту, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тәңіршілдік мәдениеті
    Несиелер: 4

    «Тәңіршілдік мәдениеті» - жаһандану жағдайындағы қазақ мәдениетінің өзекті мәселелері, дүниетанымдық нұсқаулар мен этикалық-эстетикалық құндылықтар туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған. Курс бағдарламасы білім алушының философиялық және әдістемелік дайындығының мақсаттарына сәйкес келеді және жалпы философиялық, этикалық, эстетикалық, мәдени және арнайы кәсіби білімдер арасындағы байланыстырушы буын қызметін атқарады. Танымдық үдерісті белсендіру үшін «Ой-талқы», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, электронды кітапхана ресурстары сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кросс-мәдени коммуникация
    Несиелер: 4

    Бұл пәнді оқу мәдениетаралық коммуникация мәселесіне байланысты негізгі ұғымдарды білуді, білім алушының мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы және оның басқа ғылыми пәндер арасындағы орны туралы түсініктерін қалыптастыруды көздейді. Мақсаты – мәдениеттер арасындағы өзара әрекеттестіктің негізгі нұсқалары, әдістері мен механизмдері туралы білімді қалыптастыру. Танымдық үдерісті белсендіру үшін «Ой-талқы», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, электронды кітапхана ресурстары сияқты әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт-мәдениеттің негіздері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік-мәдени жүйелерді басқаруда шығармашылық және инновациялық дағдыларды қалыптастыру. Қазіргі мәдениеттің даму динамикасы, 20 ғасыр мәдениетінің негізгі кезеңдерінің айырмашылығы, ерекшеліктері, тенденциялары, модернизм, авангардтық, постмодернизм мәдениетіндегі гуманизм дағдарысының әлеуметтік, саяси жағдайлары туралы білімді меңгеру кеңейеді. Қазіргі заманғы өзекті мәдениеттің ерекшеліктерін түсіну. Оқу үрдісінде көрмелерге, шығармашылық кездесулерге қатысу сияқты белсенді жұмыс түрлері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Модерн мәдениеті
    Несиелер: 4

    ХХ ғасыр мәдениеті тақырыбын органикалық түрде дамытатын бағдарлама заманауи мәдениет туралы түсінікті кеңейтуге және бүгінгі шындықты түсінуге көмектесуге арналған. Модернизмнің ағымдары мен идеяларын зерттеу аясында жаңа өнердің ортақ белгілерін анықтау міндеті тұр. Пәнді оқып-үйрену білім алушының шығармашылық ізденіс, ойлау қабілеті мен дағдыларын дамытуға ықпал етуі керек. Оқыту үрдісінде ой-талқы, проблемалық әдіс, презентациялар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет философиясы мен теориясы
    Несиелер: 4

    Бұл оқу бағдарламасы мәдениет философиясын мәдениеттің генезисін, оның әмбебаптары мен жалпы заңдылықтарын зерттейтін білім саласы ретінде қарастырады. Курс мәдениет философиясының бірқатар мәселелерін қамтиды және философиялық түсінікте мәдениет құбылыстары туралы тұтас білім қалыптастыруға көмектеседі. Белсенді оқыту әдістерін (ой-талқы, проблемалық оқыту, ізденіс әдісі) пайдалану сыни тұрғыдан ойлауды, талдау дағдыларын қалыптастыруға және өзін-өзі дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет әлеуметтануы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты мәдениетті әлеуметтік институт ретінде зерттеу, оның қоғамның әлеуметтік жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау, мәдениеттің басқа әлеуметтік институттармен байланысын, адамдардың әлеуметтік бірлестіктеріне әсерін анықтау және түсіндіру болып табылады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдениет саласындағы PR технологиялар
    Несиелер: 4

    Пәнді оқу мақсаты – қоғамдық қатынастардың негізгі ұғымдары мен принциптерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану, кәсіби қызметтің жаңа салаларын меңгеру дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Теледидар мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушының қазіргі БАҚ мәдениетінің өзекті құбылыстарын өз бетінше кешенді талдау және бағалау дағдыларын дамытуға ықпал ету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер телевизиялық мәдениет саласында тәжірибелік зерттеу және талдау дағдыларын меңгеруі керек. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу мәдени антропологияның қалыптасу заңдылықтарын білуді; білім алушының адам және мәдениет туралы кешенді білімдері, осы пәннің принциптері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Мәдениеттанушы-ғалымдардың концепцияларын зерттеу аясында мынадай міндет қойылады: бағыттардың, ағымдардың, мектептердің ғылыми-идеологиялық парадигмасының теориялық деңгейде де, қолданбалы деңгейде де ерекшеліктерін анықтау. Оқыту процесінде миға шабуыл, проблемалық әдіс т.б белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әлеуметтік және мәдени қызмет саласындағы жарнама
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты жарнаманы біздің заманымыздың мәдени құбылысы ретінде, оның контексттерін, мазмұнын, тиімділігін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде жарнамалық, мәдени-көркемдік нышандарда қолданылатын жарнама мәтіндерін оқу және талдау саласында құзыреттіліктер қалыптасады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интернет мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты Ғаламтордағы мәдени мәтіндер мен тәжірибелердің формаларын, үрдістерін және жалпы логикасын зерттеу, бұқаралық коммуникацияларды зерттеудің әртүрлі тәсілдерін ұсыну және білім алушының медиа мәдениетті талдаудың теориялары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәдени туризм
    Несиелер: 4

    Оқу курсы аясында болашақ мамандар кәсіби қызметтің мүмкін болатын бағыттарының бірімен танысады. Зерттеу нысаны қазіргі уақытта перспективалы бағыт – мәдени туризм болып табылады. Туристік қызығушылықты қалыптастырудағы мәдени элементтердің рөлі, мәдени туризм тұрғысынан аймақтың тартымдылығына әсер ететін факторлар, мәдени мұраны сақтау мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеру кезінде сәйкес құзыреттерді қалыптастыру үшін интерактивті әдістер (ой-талқы, дөңгелек үстел) қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Бұқаралық мәдениеттің теориясы.
    Несиелер: 4

    ХХ ғасыр мәдениетіндегі бұқаралық санаға тән белгілерді, элиталық және бұқаралық мәдениеттің құрылымы мен ерекшеліктерін, субмәдениет түсінігін, бұқаралық мәдениеттің теориялық концепцияларын зерттеу қалыптасу ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді. ХХ ғасырдағы бұқаралық мәдениеттің өзіндік ерекшелігі мен динамикасы. Мәдени құбылыстарды өз бетінше талдау дағдыларын дамыту қазіргі заманғы YouTube, ZOOM бейнеконтенттерін, электронды кітап деректер қорын пайдалана отырып, талдау жұмыстарын жазу, презентациялар дайындау арқылы белсенді жұмыс әдістері арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазіргі заман мәдениеті
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – ХХ ғасыр мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі заман мәдениетінің ерекшеліктері туралы білім беру, пәнді оқу қазіргі заман мәдениеті туралы түсініктің қалыптасуына әсер етеді. дүние мен адамды ғылыми, эстетикалық, философиялық түсінудің интегративті процесіндегі фактілер мен құбылыстардың тұтас жүйелі бірлігі ретінде. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, электронды кітапхана ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Постмодернизм эстетикасы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты постмодерндік өнер феноменологиясы концепцияларын зерттеу болып табылады. көркем-эстетикалық мәдениеттің жаңа кезеңі ретінде. Постмодернизм эстетикасының постмәдениет кеңістігі туралы пайымдауларды қалыптастыру. Мәдениетті ирония және эстетикалық тәжірибе ретінде түсіну. Теориялық мазмұнды меңгеру әлеуметтік-мәдени өмір саласындағы қазіргі тенденцияларды талдауға көмектеседі. Тәжірибелік дағдыларға проблемалық сұрақтар қою, шығармашылық тапсырмалар және талқылаулар арқылы қол жеткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мәдениет саласындағы өзекті зерттеулер
    Несиелер: 4

    Курстың негізгі мақсаты студенттер арасында мәдениет саласындағы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мәдениеттанудың негізгі категорияларын, қазіргі мәдениет ғылымының ұғымдарын, мәдениеттанудың негізгі әдістерін білу. Оқыту мәдени білімді тәжірибеде қолдануға бағытталған. Оқыту үрдісінде белсенді оқыту әдістері ой-талқы, проблемалық әдіс, мәдени нысандарды талдау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Мәдениет және гендер
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді феминизм теориясы, әйелдер қозғалысы, гендерлік теория бойынша негізгі зерттеулермен таныстыру және оларды салыстырмалы түрде зерттеу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде жыныстық құбылысқа теориялық көзқарастардың айырмашылығын қабылдау, оның әлеуметтік-мәдени маңызы туралы түсінік қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: case-study, проблемалық оқыту, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Жоба 3 "Мәдениет саласындағы өзекті зерттеулер"
    Несиелер: 4

    Пән мәдениет саласындағы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға, жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін кәсіби ортаны құруға бағытталған. Миға шабуыл, дөңгелек үстел, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістерін қолдану сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және көшбасшылық, қарым-қатынас, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді. Алынған білімнің нәтижесі оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Нонклассиканың паракатегориялары
    Несиелер: 4

    Мақсаты - классикалық емес эстетикадағы немесе постклассикалық эстетикалық санадағы кейбір уақытша жұмыс симуляторлары ретінде классикалық еместердің паракатегорияларын зерттеу. Курстың мақсаты – бейсаналықты адамзат мәдениетінің ең көне символдарының бірі ретінде түсіну, классикалық еместердегі абсурд мәселесін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: кейс-стади, проблемалық оқыту, ой-талқы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Балалық шақ антропологиясы
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты – отбасы, жыныс және балалық шақ антропологиясын білу және түсіну. Оқушылардың қазіргі қоғамдағы іргелі және тұрақтандырушы фактор ретіндегі отбасы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мәдениеттанушылардың концепцияларын зерттеу аясында мынадай міндет қойылады: отбасы және балалық шақ мәселелерін, отбасы және неке институтының өзгеруін анықтау. Осы мақсатқа жету үшін ой-талқы, нақты ахуалдарды (case-study) талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Постмодерн және мәдениет
    Несиелер: 4

    Мақсаты білім алушының қазіргі мәдениеттің маңызды табиғаты мен категориялық аппараты туралы білімдерін кеңейту. Курс қазіргі заманның мәдени доминанты ретіндегі постмодернизм идеясын, оның тарихи қалыптасу логикасын қалыптастырады. Қазіргі гуманитарлық білімде осы құбылысқа қолданылатын концептуалды-әдістемелік танымдық тәжірибелерді меңгеру міндеті тұр. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: ой-талқы, проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өнердің феноменологиясы: постмодернизм
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты постмодерндік өнер феноменологиясы концепцияларын зерттеу болып табылады. көркем-эстетикалық мәдениеттің жаңа кезеңі ретінде. Постмодернизм эстетикасының постмәдениет кеңістігі туралы пайымдауларды қалыптастыру. Мәдениетті ирония және эстетикалық тәжірибе ретінде түсіну. Теориялық мазмұнды меңгеру әлеуметтік-мәдени өмір саласындағы қазіргі тенденцияларды талдауға көмектеседі. Тәжірибелік дағдыларға проблемалық сұрақтар қою, шығармашылық тапсырмалар және талқылаулар арқылы қол жеткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON10

    Келіссөздер жүргізудің ұтымды стратегиясы мен тактикасын синтездеуге, іскерлік мәдениеттің құрылымы мен мазмұнды мазмұнын құруға қабілетті

  • Код ON3

    Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.

  • Код ON12

    Медиакоммуникация мен арт-мәдениеттің түрлі нысандарын қолдана отырып, мәдени айырмашылықтарды тану мен құрметтеуге негізделген PR компанияларын, туристік маршруттарды әзірлейді

  • Код ON13

    Мәдениет саласындағы қызмет туралы жарнама мен ақпаратты ұйымдастыру дағдыларын меңгерген, мәдени-демалыс ұйымдарында бағдарламалар мен бағыттардың қажеттілігін болжайды

  • Код ON2

    Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады

  • Код ON6

    Мұражайдың ағымдағы және перспективалық жинақталуы бойынша мәдениет саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру әдістерін меңгеруді көрсетеді

  • Код ON8

    Жарнамалық-ақпараттық агенттіктерде, туристік фирмалар мен компанияларда, мемлекеттік, қоғамдық және бизнес құрылымдарда, мәдениет мекемелерінде кеңес беру жұмыстарын жүргізеді

  • Код ON7

    Мәдени мұраны сақтаудың ғылыми-практикалық бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде қазақ дәстүрлі мәдениеті мен басқа да ұлттық мәдениеттердің мәдениогенезінің ерекшеліктерін анықтайды

  • Код ON5

    Мәдени саясатты іске асыруда адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынастарды реттеуде гуманитарлық мәдениет негіздерін қолданады

  • Код ON1

    Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті

  • Код ON9

    Әлеуметтік-мәдени бағдарламалар мен жобаларды ақпараттық сүйемелдеу үшін коммуникацияның басым арналарын анықтайды

  • Код ON4

    Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді

  • Код ON11

    Мәдени-демалыс саласында кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы қызметтерге тұтынушылық сұранысты зерттеу дағдыларын көрсетеді

Top