Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Мәдениеттану в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби құзыреттілігі бар, креативті ойлау, кәсіпкерлік және көшбасшылық дағдылары бар, заманауи мәдениет процестерінде бағдарланатын, әлеуметтік, саяси, мәдени институттардың ерекшеліктерін қазақстандық қоғамды модернизациялаудағы рөлінің контекстінде талдай алатын, алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдана алатын, кәсіби құзыреттілігі бар жоғары білікті бәсекеге қабілетті мамандарды дайындау болып табылады., мәдени феномендер мен құбылыстарға баға беруге қабілетті қазіргі заманғы мәдениеттің өзекті мәселелерін тұжырымдау және өзінің түсінігін қалыптастыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B039 Мәдениеттану
  • Дайындық бағыты 6B031 Әлеуметтік ғылымдар

Пәндер

  • Мәдениеттануға кіріспе

    Курстың мазмұны ғылыми зерттеулердің анықтамасы, мақсаттары мен міндеттері, олардың әртүрлі негіздер бойынша жіктелуі болып табылады. Ғылыми зерттеуге қойылатын талаптарды, зерттеу жұмысының нысандарын, әдістерін, кезеңдерін теориялық тұрғыдан меңгеру одан әрі ғылыми-зерттеу және кәсіби қызмет үшін негіз болады. Мәдени мәселелер бойынша аналитикалық жұмыстарды жазу, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жобалық өнім жасау сияқты қажетті практикалық дағдылар жобалық оқыту әдісімен, проблемалық әдіспен дамытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ежелгі әлем мәдениеті

    Курстың мақсаты: Ежелгі дүние өнерінің дүниежүзілік тарихтағы орны мен рөлі туралы, жалпы осы өнердің стильдік ерекшеліктері туралы, сондай-ақ жекелеген өркениеттер мен мәдениеттерге тән бейнелеу қызметінің спецификалық ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. кезеңдері. «Ежелгі дүние мәдениеті» пәнінің зерттеу объектісі Ежелгі дүние және ежелгі өркениеттер мәдениетінің қызмет ету және даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пәнді меңгеру үшін презентациялар, аудио және бейне материалдар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақ мәдениетінің тарихы

    Курстың мақсаты – қазақ мәдениетінің тарихи кезеңдерін, қазақ дүниетанымының ерекшеліктерінің қалыптасу негіздерін зерттеу. Оқу пәнін оқу кезінде мәдениетке тұтас көзқарас пен өткен уақыттың бүгінімен және болашақты болжаумен байланысы туралы түсінік қалыптасады. Танымдық және шығармашылық әрекетке деген қабілет пен қызығушылық «Ой-талқы» әдістері, проблемалық оқыту, YouTube бейне мазмұнын пайдалану және электронды кітапхана ресурстары арқылы жаңартылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әлемдік мәдениет тарихы

    Пәннің мақсаты студенттерді ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі адамзат мәдениетінің дамуының генезисі және негізгі кезеңдерімен таныстыру, әлемдік мәдениеттің даму тарихы бойынша білім деңгейін жалпылау білім алушының қазіргі заманда еркін бағдарлануына мүмкіндік береді. әлемдік әлеуметтік-мәдени кеңістікте және алдыңғы ұрпақтардың рухани дәстүрлерін әлемдегі мәдениет дамуының қазіргі заманғы тенденцияларымен салыстыру. Оқыту үрдісінде презентациялар, аудио және бейне материалдар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дінтану

    Пән діннің пайда болуының, дамуының және қызмет етуінің заңдылықтары, оның құрылымы мен құрамдас бөліктері, алуан түрлі құбылыстар туралы түсінік қалыптастырады, өйткені олар қоғам тарихында ұсынылған, дін мен мәдениеттің басқа салаларының өзара байланысы мен өзара әрекетін көрсетеді. Мақсатқа жету үшін оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Этика

    Этика моральді, адамгершілікті және олардың адам өміріндегі және қоғамдағы орнын зерттейді. Курстың мақсаты – философиялық білімнің дербес саласы және адамның практикалық іс-әрекетін реттеуші ретінде этикаға тұтас көзқарас беру. Этиканы зерттеу адамның өзін-өзі тануына ықпал ететін құндылықтарды, сенімдерді, көзқарастарды қалыптастыруға ықпал етеді, сонымен қатар моральдың әртүрлі жүйелеріне теориялық негіздеме береді. Оқу әдістеріне диалогтық дәрістер, ахуалдық есептерді шешу жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Антика мәдениеті

    Курстың міндеттері білім алушының жалпы дүниетанымын және теориялық-әдістемелік базасын дамыту; - антикалық мәдениеттің динамикасы мен статикасының ерекшеліктері туралы түсініктер мен білімдерді қалыптастыру; - ежелгі дүние мәдениетінің негізгі ережелері, құндылықтарының ауқымы, жетістіктері туралы түсініктер мен білімдерді қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін ой-талқы, (case-study) талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • М.Ж.Копеевтің, С.Торайғыровтың және Ж.Аймауытовтың шығармашылығындағы этикалық және эстетикалық

    Қазақ философиясындағы этикалық және эстетикалық туралы көзқарас беру; қазақ философиясының өкілдерінің шығармашылығын қарастыру, Қазақ философиясындағы этикалық және эстетикалық мәселелері бойынша білімдерді кеңейту.М.Ж.Копеев, С.Торайғыров және Ж.Аймауытовтың шығармаларындағы этикалық және эстетикалық көріністерді студенттердің қазіргі заманғы философиялық ойлау тұрғысынан салыстырмалы түрде таныстыру және олардың идеяларын талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Тәңіршілдік мәдениеті

    «Тәңіршілдік мәдениеті» - жаһандану жағдайындағы қазақ мәдениетінің өзекті мәселелері, дүниетанымдық нұсқаулар мен этикалық-эстетикалық құндылықтар туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған. Курс бағдарламасы білім алушының философиялық және әдістемелік дайындығының мақсаттарына сәйкес келеді және жалпы философиялық, этикалық, эстетикалық, мәдени және арнайы кәсіби білімдер арасындағы байланыстырушы буын қызметін атқарады. Танымдық үдерісті белсендіру үшін «Ой-талқы», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, электронды кітапхана ресурстары сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Саяси мәдениет және идеология

    Курс бағдарламасы қазіргі өркениеттердің саяси мәдениеттерінің негізгі құндылықтары туралы білімдерін кеңейтуге ықпал етеді, білім алушының ақпараттық қоғамдағы мәдениетаралық саясатты талдау дағдылары мен шеберлігін қалыптастырады. Саяси мәдениет пен идеологияны білу саясаттың мәніне енуге мүмкіндік береді. Оқыту үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: миға шабуыл, case-study, проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM онлайн платформасы және IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Мемлекет және құқық мәні. Қазақстан Республикасының конституциялық құқығы. Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдары. Әкімшілік құқық. Азаматтық құқық. Еңбек құқығы. Қылмыстық құқық. Қаржылық, салықтық, экологиялық және жер құқығы. Сыбайлас жемқорлықтың мәні және оның әлеуметтік салдары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың факторлары мен шарттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және бизнес негіздері

    Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері

    Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. Биосфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфераның және гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы халықаралық ынтымақтастық.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бұл оқу пәні студенттерге Қазақстан Республикасының кәсіпкерлік құқығы институттары нормаларының және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың жалпы түсінігін түсінуге мүмкіндік береді, кәсіпкерлік кодекстің нормаларын басқа нормативтік құқықтық актілердің нормаларымен сәйкестендіруді үйренеді. кәсіпкерлік қызмет саласы. Кәсіпкерлік қатынастардың ерекшеліктерін және оларды құқықтық реттеу ерекшеліктерін зерттеу, сыбайлас жемқорлықпен күресу бойынша білім жүйесін қалыптастыру. Сондай-ақ іскерлік ортадағы нақты жағдайларды шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Қазақстан халықтарының тарихы және мәдениеті

    Курстың мақсаты студенттерді қазіргі Қазақстан аумағында өмір сүретін ең ірі заманауи этникалық құрылымдардың мәдени-тұрмыстық ерекшеліктері туралы негізгі мәліметтермен, олардың этникалық тарихы мен этникалық байланыстары, отбасы мен әлеуметтік өмірі, наным-сенімдері туралы негізгі мәліметтермен таныстыру. әдет-ғұрыптар. Курсты меңгеру кезінде белсенді әдістер (презентация, проблемалық дәріс, case-study), интерактивті әдістер (іскерлік ойын, ой-талқы), онлайн платформа қолданылады. ZOOM, ресурсы электронных библиотек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Жоба 1 «Қазақстан мәдениетін жаңғырту»

    «Қазақстан мәдениетін жаңғырту» жобасының мақсаты – жеделдетілген жаңғыру кезеңіндегі қазақстандық даму моделінің мазмұны туралы нақты ғылыми-тарихи білімдерді зерттеу. Сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және көшбасшылық, қарым-қатынас, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына белсенді кейс-стади оқыту әдістерін қолдану, проблемалық оқыту, дөңгелек үстел т.б. Алынған білімнің нәтижесі оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері

    Кәсіпкерлік іс- әрекет негіздері" пәнінің негізі мақсаты: - студенттерге бизнес ортада жұмыс істеу формалары мен әдістерін, - мемлекет пен кәсіпкерліктің байланысы туралы кешенді түсінік беру; - тиімді шаруашылық жүргізудің принциптері мен әдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Экологиялық менеджмент

    Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың сапалы жаңа идеологиясының қажетті атрибуты ретінде саналы экологиялық дүниетанымды қалыптастыруды, экологиялық тәуекелдерді бағалау кезінде тиімді басқарушылық шешімдерді енгізуді, ұйымдар қызметінің экологиялық маңызды аспектілерін және экологиялық міндеттерді шешуді анықтауды қамтамасыз етеді. Даму кезеңдерін, функцияларды, инфрақұрылымды және экологиялық менеджмент принциптерін зерделеуді, табиғи ресурстарды, экологиялық залалдарды, шығындарды экономикалық бағалауды және қаржыландыру мен есептілік мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Мәдениет философиясы мен теориясы

    Бұл оқу бағдарламасы мәдениет философиясын мәдениеттің генезисін, оның әмбебаптары мен жалпы заңдылықтарын зерттейтін білім саласы ретінде қарастырады. Курс мәдениет философиясының бірқатар мәселелерін қамтиды және философиялық түсінікте мәдениет құбылыстары туралы тұтас білім қалыптастыруға көмектеседі. Белсенді оқыту әдістерін (ой-талқы, проблемалық оқыту, ізденіс әдісі) пайдалану сыни тұрғыдан ойлауды, талдау дағдыларын қалыптастыруға және өзін-өзі дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Интерактивті дәрістер, компьютерлік презентацияларды қолдана отырып белсенді практикалық сабақтар өткізу, білім беру процесінде ғылыми зерттеулердің АКТ-мен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Мұражайтану

    «Мұражайтану» пәнін оқып-білудің мақсаты – білім алушының мұражайтану теориясы, тарихы саласындағы идеялары мен ғылыми білімдерін қалыптастыру, бұл мамандарға көркем тіл білімі негізінде мұражай экспозицияларын талдауға мүмкіндік береді. Курстың мақсаты – мұражайтану проблемалық кеңістігін өз бетінше талдау дағдыларын дамыту. Дуальды оқыту әдістерін қолдану, сабаққа бару тәжірибесі алынған білімдерді практикада қолдануға және кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Модерн мәдениеті

    ХХ ғасыр мәдениеті тақырыбын органикалық түрде дамытатын бағдарлама заманауи мәдениет туралы түсінікті кеңейтуге және бүгінгі шындықты түсінуге көмектесуге арналған. Модернизмнің ағымдары мен идеяларын зерттеу аясында жаңа өнердің ортақ белгілерін анықтау міндеті тұр. Пәнді оқып-үйрену білім алушының шығармашылық ізденіс, ойлау қабілеті мен дағдыларын дамытуға ықпал етуі керек. Оқыту үрдісінде ой-талқы, проблемалық әдіс, презентациялар сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ортағасырлық мәдениет

    «Орта ғасыр мәдениеті» студенттерге негізгі, негізгі ұғымдарды береді және мәдениеттің мәселелері мен мәні, оның орта ғасырлардағы құбылыстары дамуының нақты аспектілері туралы түсінік қалыптастырады. Мақсаты – білім алушының орта ғасырлардағы Батыс Еуропа мәдениетінің даму заңдылықтары туралы түсініктерін қалыптастыру. Оқу үрдісінде жұмыстың осындай формалары қолданылады семинар-пікірталас, проблемалық дәріс, презентациялар дайындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заман мәдениеті

    Пәнді оқудың мақсаты – ХХ ғасыр мәдениеті туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі заман мәдениетінің ерекшеліктері туралы білім беру, пәнді оқу қазіргі заман мәдениеті туралы түсініктің қалыптасуына әсер етеді. дүние мен адамды ғылыми, эстетикалық, философиялық түсінудің интегративті процесіндегі фактілер мен құбылыстардың тұтас жүйелі бірлігі ретінде. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Мұражай-көрме қызметінің технологиялары

    Пән экскурсиялық-көрмелік қызметтің негіздерімен таныстырады, мұражайдың тек көрмеге ғана емес, сонымен қатар мәдени мұраны сақтауға жауапты арнайы мекеме ретінде қалыптасу тарихымен таныстырады, мұражай саласында жұмыс істеу дағдыларын, экскурсиялық жобаларды қалыптастырады. Қолданылатын оқыту технологиялары (іскерлік ойын, кейс-әдіс және т.б.) өз бетінше немесе ұжымда күрделі мәселелерді түсіну және оларды шешу тәсілдерін әзірлеу дағдыларын меңгеру қабілетін көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Эстетика

    «Эстетика» курсын оқытудың мақсаты – адамның дүниеге деген эстетикалық қатынасының ерекшеліктерін және мәдениеттегі өнердің ерекшеліктерін ұғындыру. Зерттеу объектісі – адамның дүниеге эстетикалық қатынасы. Зерттеу пәні – мәдени құбылыстарды зерттеудің заманауи әдістері, олардың гуманитарлық және әлеуметтік пәндердегі жалпы ғылыми зерттеу тәсілдерімен және ғылыми критерийлермен байланысы. Оқытудың интерактивті формасының нұсқасы ретінде нақты жағдайларды талдау және көрме жобаларын аралау көзделеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Start up жобаларының экономикалық негіздемелері

    Startup жобалары заманауи бизнес-кәсіпкерліктің құралы ретінде. Стартап-жобаны әзірлеу алгоритмін құру әдістемесі. Бизнес-модельдеу. Кәсіпорынның негізгі капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Айналым капиталына инвестициялық шығындарды бағалау. Кәсіпорынның HR-ресурстарын қалыптастырудағы инвестициялық шығындарды бағалау. Кезең шығындарының, өзіндік құнының және шығыстарының экономикалық негіздемесі. Бағаны қалыптастыру. Қаржылық жоспарлау. Стартап-жобаны инвестициялық талдау. Стартап-жобаны қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік мәдени саладағы менеджмент

    Қазіргі заманғы әлеуметтік-мәдени қызмет менеджерінің іс-әрекетінің кәсібилігін анықтайтын менеджмент туралы ғылыми түсінікті қалыптастыру. Әртүрлі әлеуметтік-мәдени ортада бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз етудің көздері мен механизмдерін анықтаудың теориялық және тәжірибелік тәсілдерін білу және түсіну. Мәдениет саласындағы менеджменттің мәні мен ерекшеліктерін, оның қызметі мен принциптерін түсіну. Қазақстанның мәдени саясатының принциптерін білу. Іскерлік ойын әдістерінің әлеуетін пайдалана отырып, кейс-стади имитацияланған жағдайда өз біліміңізді көрсетуге мүмкіндік береді..

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Іскери мәдениеттегі коммуникациялар

    Пәннің мақсаты – іскерлік қарым-қатынастар саласында тұлғааралық өзара әрекеттесу мәдениетін қалыптастыру, іскерлік келіссөздер процесін өз бетінше ұйымдастыру дағдылары мен дағдыларын дамыту, іскерлік қарым-қатынастарды орнатуда шығармашылық көзқарасты белсендіру. Ішкі мотивацияны қалыптастыру, алған білімдерін өзін-өзі тануға, өзін-өзі дамытуға, жеке тұлғаның өзін-өзі жетілдіруге өзінің практикалық іс-әрекетінде және әртүрлі өмірлік жағдаяттарда пайдалана білуге дағдыландыру. Пәнді оқу кезінде оқытудың белсенді case-study әдістері мен проблемалық оқыту қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Философияның негізгі тарихи типтері

    Пәннің мақсаты – мәдениет контекстінде философиялаудың тарихи түрлерін зерттеу, сонымен қатар философия тарихын дүниетаным мәселелерін қою мен шешудің баламалы тәсілдерінің сызықты емес және ішкі қайшылықты процесі ретінде көрсету. Қойылған мақсаттарға жету үшін миға шабуыл, кейс-стади талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады. Нәтижесінде бар мәселе бойынша пікірталас жүргізу және пайымдау жасаудың теориялық және тәжірибелік дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қайта Өрлеу және Жаңа заман мәдениеті

    «Қайта өрлеу және Қазіргі заман мәдениеті» пәнінің мақсаты – көрсетілген кезеңдегі мәдениеттің динамикасын, олардың типологиялық ерекшеліктерін зерттеу, сонымен қатар осы кезеңдердің әрқайсысының дамуындағы нақты адамзат үлесі туралы білімді тереңдету.. Мәдениеттің типологиялық ерекшеліктері контексінде негізгі мәдени салалар (философиялық-идеологиялық, көркемдік-эстетикалық, қоғамдық-саяси, ғылыми және т.б.) қарастырылады. Оқыту үрдісінде презентациялар, аудио және бейне материалдар, проблемалық дәрістер мен пікірталас семинарлары қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қазақстан Республикасының мәдени саясаты

    Пәнді оқудың мақсаты – келіссөздердің ұтымды стратегиялары мен тактикасын тәжірибеде қолдану. Студенттерде мәдениет саясаты саласында қажетті білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастыру, мемлекеттік органдардың құрылымымен таныстыру, мәдениет саласындағы нормативтік құқықтық актілерді меңгеру. Ой-талқы, дөңгелек үстел сияқты оқытудың белсенді әдістерін қолдану көшбасшылық, топтық жұмыс, қарым-қатынас сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Әлеуметтік-мәдени жобалаудағы инновациялық технологиялар

    Курстың мақсаты – болашақ мамандарға инновациялық технологиялар саласындағы теориялық және практикалық білім беру, әлеуметтік-психологиялық және әлеуметтік-мәдени орта, өмір салты, өмір сүру саласы сияқты объектілерді жобалау, жобалау және бағдарламалау әдістері; жеке тұлғаның конструкторлық сапалары мен қабілеттерін, динамикалық өзгеретін стандартты емес кәсіби жағдайларда есептерді шешудің өзіндік технологиялық тәсілдерін құрастыра білуді қалыптастыру. Пән аясында белсенді әдістері қолданылады: бейнелекциялар, ZOOM, электронды кітапханаларының ресурстары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Нонклассиканың паракатегориялары

    Мақсаты - классикалық емес эстетикадағы немесе постклассикалық эстетикалық санадағы кейбір уақытша жұмыс симуляторлары ретінде классикалық еместердің паракатегорияларын зерттеу. Курстың мақсаты – бейсаналықты адамзат мәдениетінің ең көне символдарының бірі ретінде түсіну, классикалық еместердегі абсурд мәселесін қарастыру. Пәнді оқу нәтижесінде жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: кейс-стади, проблемалық оқыту, ой-талқы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Жоба 2 «Әлеуметтік-мәдени қызмет және IT технологиялар»

    Бұл пәнді оқу білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздерін білуді көздейді. Білім алушының мәдениеттану саласындағы ғылыми зерттеулердің құрылымы мен әдістемесі туралы түсініктерін қалыптастырады. Зерттеу нәтижесі жобаларды дайындау және қорғау дағдыларын дамыту болып табылады. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану, мысалы, жобалық әдіс, проблемалық оқыту, т.б. ізденушілік, зерттеушілік құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Философияның тарихы

    Оқу пәнін оқудың мақсаты – философиялық ойдың негізгі ағымдары мен бағыттарын мәдениет контекстінде талдау. Мәдениет контекстіндегі философиялаудың тарихи түрлері, қазіргі философия динамикасының жалпы белгілері мен негізгі тенденциялары туралы түсінік беру. Мақсатқа жету үшін оқытудың белсенді әдістері қолданылады: презентация әдісі, проблемалық әдіс, сонымен қатар электрондық оқыту құралдары – YouTube, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы мəдениеттану: мəдениет менеджменті

    Пәннің мақсаты: студенттерге мәдениетті басқарудың әртүрлі аспектілеріне қатысты теориялық және практикалық білім беру, нақты басқару жағдайларын шешу дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: ұйымдастыру тиімділігінің анықтаушы факторы ретінде мәдениет саласын басқарудағы қарым-қатынастардың мәні. Халықтың бос уақытын ұйымдастырудың формалары мен әдістері. Мәдени қызметтің негіздері Оқыту нәтижесінде студент практикалық дағдыларды меңгереді: мәдени нысандардың жұмысын ұйымдастыру, іс-әрекетті басқару. Оқыту әдістері мен бақылау формалары: іскерлік ойын, кейс әдісі, жоба әдісі. Бақылау нысандары – істерді шешу және ауызша жауап беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Мәдениеттегі жаңа технологиялар

    Мақсаты ақпараттық қоғамды қалыптастыру жағдайында мамандарды кәсіби даярлаудың жалпы мәселелерін шешу. Курстың мақсаты кәсіби әлеуметтік-мәдени қызметтегі заманауи IT технологиялардың рөлі мен мүмкіндіктері туралы түсінік беру, және кәсіби құзыреттілігін арттыру факторы ретінде компьютерлік технологияны тереңдетіп оқыту қажеттілігін қалыптастыру. Заманауи бағдарламалық өнімдер мен интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жобалық оқыту әдістерін, кейс-стадилерді, проблемалық тәсілді қолдану болашақ мәдениеттанушының кәсіби шеберлігін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Постмодерн және мәдениет

    Мақсаты білім алушының қазіргі мәдениеттің маңызды табиғаты мен категориялық аппараты туралы білімдерін кеңейту. Курс қазіргі заманның мәдени доминанты ретіндегі постмодернизм идеясын, оның тарихи қалыптасу логикасын қалыптастырады. Қазіргі гуманитарлық білімде осы құбылысқа қолданылатын концептуалды-әдістемелік танымдық тәжірибелерді меңгеру міндеті тұр. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: ой-талқы, проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Мәдениет аясындағы IT технологиялар

    Пәнді оқу барысында студенттер заманауи ақпараттық технологияларды, мәдени ойын-сауық жұмыстарының технологияларын қолдану дағдыларын және жалпы кәсіптік қызметті жоспарлау дағдыларын меңгереді. Мақсаты – ақпараттық-коммуникациялық технологиялармен және мәдениет саласының цифрлық ресурстарымен, технологиялармен және олармен жұмыс істеу әдістерімен таныстыру. Заманауи бағдарламалық өнімдер мен интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жобалық оқыту әдістерін, кейс-стадилерді, проблемалық тәсілді қолдану болашақ мәдениеттанушының кәсіби шеберлігін дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Мәдениет әлеуметтануы

    Пәннің мақсаты мәдениетті әлеуметтік институт ретінде зерттеу, оның қоғамның әлеуметтік жүйесіндегі орны мен рөлін анықтау, мәдениеттің басқа әлеуметтік институттармен байланысын, адамдардың әлеуметтік бірлестіктеріне әсерін анықтау және түсіндіру болып табылады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Арт-мәдениеттің негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты – әлеуметтік-мәдени жүйелерді басқаруда шығармашылық және инновациялық дағдыларды қалыптастыру. Қазіргі мәдениеттің даму динамикасы, 20 ғасыр мәдениетінің негізгі кезеңдерінің айырмашылығы, ерекшеліктері, тенденциялары, модернизм, авангардтық, постмодернизм мәдениетіндегі гуманизм дағдарысының әлеуметтік, саяси жағдайлары туралы білімді меңгеру кеңейеді. Қазіргі заманғы өзекті мәдениеттің ерекшеліктерін түсіну. Оқу үрдісінде көрмелерге, шығармашылық кездесулерге қатысу сияқты белсенді жұмыс түрлері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Интернет мәдениеті

    Пәннің мақсаты Ғаламтордағы мәдени мәтіндер мен тәжірибелердің формаларын, үрдістерін және жалпы логикасын зерттеу, бұқаралық коммуникацияларды зерттеудің әртүрлі тәсілдерін ұсыну және білім алушының медиа мәдениетті талдаудың теориялары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Күнделікті мәдениет

    «Күнделікті мәдениет» пәнін меңгерудің міндеттері мәдениеттің іргелі іргетасы ретінде күнделікті өмірді зерттеу болып табылады, оның кеңістігінде мәдени тәжірибенің бірлігі мен көптүрлілігі функционалдық, құрылымдық және психикалық деңгейде көрінеді. Бұл пән дәстүрлі жұмыс түрлерінен басқа, тақырып бойынша мәтіндік және көрнекі дереккөздерді талдау, оқу технологиясын оқу зерттеуі ретінде пайдалану, пікірталас түріндегі сабақтарды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мәдениет саласындағы PR технологиялар

    Пәнді оқу мақсаты – қоғамдық қатынастардың негізгі ұғымдары мен принциптерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше игеру және қолдану, кәсіби қызметтің жаңа салаларын меңгеру дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік және мәдени қызмет саласындағы жарнама

    Пәннің мақсаты жарнаманы біздің заманымыздың мәдени құбылысы ретінде, оның контексттерін, мазмұнын, тиімділігін зерттеу болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде жарнамалық, мәдени-көркемдік нышандарда қолданылатын жарнама мәтіндерін оқу және талдау саласында құзыреттіліктер қалыптасады. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Мәдениет саласындағы өзекті зерттеулер

    Курстың негізгі мақсаты студенттер арасында мәдениет саласындағы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру болып табылады. Мәдениеттанудың негізгі категорияларын, қазіргі мәдениет ғылымының ұғымдарын, мәдениеттанудың негізгі әдістерін білу. Оқыту мәдени білімді тәжірибеде қолдануға бағытталған. Оқыту үрдісінде белсенді оқыту әдістері ой-талқы, проблемалық әдіс, мәдени нысандарды талдау және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мәдени антропология

    Бұл пәнді оқу мәдени антропологияның қалыптасу заңдылықтарын білуді; білім алушының адам және мәдениет туралы кешенді білімдері, осы пәннің принциптері мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Мәдениеттанушы-ғалымдардың концепцияларын зерттеу аясында мынадай міндет қойылады: бағыттардың, ағымдардың, мектептердің ғылыми-идеологиялық парадигмасының теориялық деңгейде де, қолданбалы деңгейде де ерекшеліктерін анықтау. Оқыту процесінде миға шабуыл, проблемалық әдіс т.б белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Логика және ойлау

    Пәннің мақсаты студенттерге логиканың негізгі принциптерін, логикалық ойлау дағдылары мен дағдыларын үйрету. Ұғымдар, ұғым түрлері және олардың арасындағы байланыстар туралы білімдерін қалыптастыру. Ұғымдармен логикалық амалдар. Пікірлер: жалпы сипаттама. Үкімдердің негізгі түрлері (қарапайым, күрделі) және олардың арасындағы байланыс. Пікірлермен логикалық операциялар (түрлендіру, терістеу). Қорытынды. OPENU платформасы аясында мультисенсорлық білім беру ортасы (бейнелекциялар), ZOOM, белсенді әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық мәдениеттің теориясы

    ХХ ғасыр мәдениетіндегі бұқаралық санаға тән белгілерді, элиталық және бұқаралық мәдениеттің құрылымы мен ерекшеліктерін, субмәдениет түсінігін, бұқаралық мәдениеттің теориялық концепцияларын зерттеу қалыптасу ерекшеліктерін түсінуге мүмкіндік береді. ХХ ғасырдағы бұқаралық мәдениеттің өзіндік ерекшелігі мен динамикасы. Мәдени құбылыстарды өз бетінше талдау дағдыларын дамыту қазіргі заманғы YouTube, ZOOM бейнеконтенттерін, электронды кітап деректер қорын пайдалана отырып, талдау жұмыстарын жазу, презентациялар дайындау арқылы белсенді жұмыс әдістері арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Логика

    Курстың мақсаты: формальды логиканың негізгі ережелерін, логикалық ойлау дағдылары мен дағдыларын, қоршаған әлемді ғылыми тұрғыдан қарау мен тануды, шындықты талдау мен түсінуде білімді практикалық қолдануды үйрету, сонымен қатар кәсіби жұмыста ғылыми әдістерді қолдану. Пән аясында заманауи IT құралдарын пайдалана отырып оқытудың белсенді әдістері қолданылады: OPENU платформалары, мультисенсорлық білім беру ортасы (бейнелекциялар), ZOOM, IPR BOOKS электронды кітапханаларының ресурстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Жоба 3 "Мәдениет саласындағы өзекті зерттеулер"

    Пән мәдениет саласындағы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыруға, жобаларды әзірлеу және жүзеге асыру үшін кәсіби ортаны құруға бағытталған. Миға шабуыл, дөңгелек үстел, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістерін қолдану сыни тұрғыдан ойлау, топтық жұмыс және көшбасшылық, қарым-қатынас, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту сияқты дағдылар мен құзыреттердің қалыптасуына ықпал етеді. Алынған білімнің нәтижесі оларды болашақ кәсіби қызметінде пайдалану болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Мәдени туризм

    Оқу курсы аясында болашақ мамандар кәсіби қызметтің мүмкін болатын бағыттарының бірімен танысады. Зерттеу нысаны қазіргі уақытта перспективалы бағыт – мәдени туризм болып табылады. Туристік қызығушылықты қалыптастырудағы мәдени элементтердің рөлі, мәдени туризм тұрғысынан аймақтың тартымдылығына әсер ететін факторлар, мәдени мұраны сақтау мәселелері қарастырылады. Пәнді меңгеру кезінде сәйкес құзыреттерді қалыптастыру үшін интерактивті әдістер (ой-талқы, дөңгелек үстел) қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Медиамәдениет теориясы мен тарихы

    Пәннің мақсаты әлемдік медиа мәдениеттің, Қазақстандағы медиа мәдениеттің, оның түрлері мен жанрларының, ең типтік медиамәтіндердің дамуын кәсіби БАҚ және мәдени талдау дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде әлеуметтік-мәдени бағдарламалар мен жобаларды ақпараттық қамтамасыз етудің байланыс арналарын анықтау дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: case-study, проблемалық оқыту, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Теледидар мәдениеті

    Пәннің мақсаты білім алушының қазіргі БАҚ мәдениетінің өзекті құбылыстарын өз бетінше кешенді талдау және бағалау дағдыларын дамытуға ықпал ету болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер телевизиялық мәдениет саласында тәжірибелік зерттеу және талдау дағдыларын меңгеруі керек. Оқу үдерісінде ой-талқы, іскерлік ойындар, case-study сияқты белсенді әдістер қолданылады, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Өнердің феноменологиясы: постмодернизм

    Пәнді оқудың мақсаты постмодерндік өнер феноменологиясы концепцияларын зерттеу болып табылады. көркем-эстетикалық мәдениеттің жаңа кезеңі ретінде. Постмодернизм эстетикасының постмәдениет кеңістігі туралы пайымдауларды қалыптастыру. Мәдениетті ирония және эстетикалық тәжірибе ретінде түсіну. Теориялық мазмұнды меңгеру әлеуметтік-мәдени өмір саласындағы қазіргі тенденцияларды талдауға көмектеседі. Тәжірибелік дағдыларға проблемалық сұрақтар қою, шығармашылық тапсырмалар және талқылаулар арқылы қол жеткізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Мәдени-тынығу қызметінің тарихы мен теориясы

    Пәннің мақсаты: қазіргі жағдайда әлеуметтік-мәдени қызмет саласында арнайы білім, білік және дағдыларды меңгеру. Пәннің мазмұны: Әлеуметтік-мәдени мекемелердің практикалық тәжірибесін талдау; әлеуметтік-мәдени саладағы инновациялық шешімдерді, заманауи мәдени-демалыс қызметінің перспективалық бағыттарын, бұқаралық іс-шараларды ұйымдастырудың нысандары мен әдістерін іздеу. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіптік қызметтің объектілері, субъектілері мен түрлері саласындағы терең білім деңгейіне, әртүрлі типтегі және қоғамның әртүрлі категорияларына арналған қоғамдық іс-шараларды құру және ұйымдастыру дағдыларына ие болады. Пәнді оқу процесінде белсенді әдістер қолданылады: презентация және проблемалық оқыту. Бақылау түрлері – ауызша және жазбаша жауаптар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 4
  • Кросс-мәдени коммуникация

    Бұл пәнді оқу мәдениетаралық коммуникация мәселесіне байланысты негізгі ұғымдарды білуді, білім алушының мәдениетаралық коммуникацияның қалыптасу тарихы және оның басқа ғылыми пәндер арасындағы орны туралы түсініктерін қалыптастыруды көздейді. Мақсаты – мәдениеттер арасындағы өзара әрекеттестіктің негізгі нұсқалары, әдістері мен механизмдері туралы білімді қалыптастыру. Танымдық үдерісті белсендіру үшін «Ой-талқы», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, электронды кітапхана ресурстары сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Қазіргі замандағы мәдениет және мәдениет аралық қарым-қатынас

    Курстың мақсаты: мәдениетаралық қарым-қатынас саласында жүйеленген білімдерді қалыптастыру, мәдениетаралық құзыреттіліктерді дамыту. Міндеттері: мәдениетаралық коммуникацияны оңтайландыру жолдарын көрсету; этно- предуцентті жеңуге көмектесу; мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында өзін-өзі адекватты ұстау қабілетін дамыту; дүниені көп өлшемді қабылдау қабілетін қалыптастыру. Оқыту процесінде белсенді әдістер қолданылады: «дөңгелек үстел», проблемалық оқыту, YouTube бейне контенті, ZOOM, электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Балалық шақ антропологиясы

    Курстың мақсаты – отбасы, жыныс және балалық шақ антропологиясын білу және түсіну. Оқушылардың қазіргі қоғамдағы іргелі және тұрақтандырушы фактор ретіндегі отбасы туралы түсініктерін қалыптастыру. Мәдениеттанушылардың концепцияларын зерттеу аясында мынадай міндет қойылады: отбасы және балалық шақ мәселелерін, отбасы және неке институтының өзгеруін анықтау. Осы мақсатқа жету үшін ой-талқы, нақты ахуалдарды (case-study) талдау, проблемалық оқыту сияқты белсенді оқыту әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5
  • Мәдениет және гендер

    Пәннің мақсаты студенттерді феминизм теориясы, әйелдер қозғалысы, гендерлік теория бойынша негізгі зерттеулермен таныстыру және оларды салыстырмалы түрде зерттеу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде жыныстық құбылысқа теориялық көзқарастардың айырмашылығын қабылдау, оның әлеуметтік-мәдени маңызы туралы түсінік қалыптасады. Пәнді оқу үрдісінде белсенді әдістер қолданылады: case-study, проблемалық оқыту, YouTube видеоконтенті, ZOOM онлайн платформасы, IPR BOOKS электронды кітапхана ресурстары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Бақылау, интерпретация, талдау, қорытынды шығару қабілеті, баға беру қабілеті, сыни ойлау дағдылары, креативтілік, өзін-өзі дамытуға қабілетті
  • Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдар ала алады, командада жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады
  • Азаматтық пен патриотизм идеялары, қоғамдық сананы жаңғырту-Рухани Жаңғыру, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларға қатысу және ұйымдастыру кезінде Қазақстанды Үшінші жаңғырту негізінде көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді
  • Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін ескере отырып, кәсіби қызмет бағыты бойынша, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласында стартап-жобалар әзірлейді
  • Мәдени саясатты іске асыруда адамға, қоғамға және қоршаған ортаға қатынастарды реттеуде гуманитарлық мәдениет негіздерін қолданады
  • Мұражайдың ағымдағы және перспективалық жинақталуы бойынша мәдениет саласындағы іс-шараларды ұйымдастыру, ұлттық және әлемдік мәдениет құндылықтарымен таныстыру арқылы азаматтарды патриоттық және эстетикалық тәрбиелеуге жағдай жасау әдістерін меңгеруді көрсетеді
  • Мәдени мұраны сақтаудың ғылыми-практикалық бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру кезінде қазақ дәстүрлі мәдениеті мен басқа да ұлттық мәдениеттердің мәдениет генезісі, ұлттық-мәдени бірегейлік, Қазақстан Республикасы халқының мәдениетін дамыту және тарату ерекшеліктерін анықтайды
  • Жаңа білімді дамыту және интеграциялау бойынша кеңес беру, ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асыра алады, білімнің теориялық негіздерін мемлекеттік, қоғамдық және бизнес құрылымдарында, мәдениет мекемелерінде, жарнама және ақпарат агенттіктерінде, туристік агенттіктер мен компанияларда тәжірибеде қолдана алады
  • Мәдениет және өнер саласындағы ғылыми-техникалық жетістіктерге, әлеуметтік-мәдени бағдарламалар мен жобаларды ақпараттық қамтамасыз етудің басым байланыс арналарын айқындайды, мәдениет саласындағы қызмет туралы жарнама мен ақпаратты ұйымдастыру дағдыларына ие
  • Келіссөздер жүргізудің ұтымды стратегиясы мен тактикасын синтездеуге, іскерлік мәдениеттің құрылымы мен мазмұнды мазмұнын құруға қабілетті
  • Мәдени-демалыс саласында кәсіпкерлік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру саласындағы қызметтерге тұтынушылық сұранысты зерттеу дағдыларын көрсетеді
  • Медиакоммуникация мен арт-мәдениеттің түрлі нысандарын қолдана отырып, мәдени айырмашылықтарды тану мен құрметтеуге негізделген PR стратегияларын, туристік, спорттық, ойын-сауық және танымдық іс-шараларын әзірлейді
  • Мәдени-сауықтыру ұйымдарының қажетті бағдарламалары мен бағыттарын болжайды, қызмет түрлеріне қажеттілікті анықтай алады, жұмыс нысандары мен әдістерін анықтайды, мәдени-сауықтыру ұйымдарының қызметінің тұжырымдамасын жасай алады
Top