Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04103 Маркетинг в Нархоз Университеті

  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Курс жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамытуды қамтиды. Курстың тақырыбы ғылыми стиль мен ғылыми жанрлардың жалпы мәселелерін, зерттеу жазбасының әртүрлі формаларын талдау мен қолдануды, сондай-ақ ғылыми ақпаратты мамандар мен кең аудиторияға беру стратегияларын зерттеуді қамтиды. Интерактивті сыни талқылау, ғылыми мақалаларды талдау, практикалық ситуациялық міндеттерді шешу докторанттарға академиялық жазу және ғылыми стиль саласында дағдыларды алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс ғылыми зерттеу жүргізуді жүйелейді, экономикалық зерттеу әдіснамасын, өзекті мәселелерді анықтау мен шешуді, міндеттер қоюды, ғылыми зерттеудің дизайнын, әдістері мен әдістемелерін, бастапқы және қайталама деректерді жинауды қамтиды. Зерттеулердің заманауи құралдарын интерактивті сыни тұрғыдан талқылау және талдау докторанттарға дербес ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізу үшін әдіснамаларды негізді таңдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Елдік маркетинг
    Несиелер: 6

    Пән ел маркетингі тұжырымдамасын қалыптастыру үшін өңірлік брендтер құрудың жаңа ғылыми құралдарын игеруге бағытталған. Экономикалық талдаудың жаң әдістерін және кәсіби маркетингтік технологияларды қолдану арқылы докторанттар еліміздің бірегей ерекшеліктерін, оның бәсекелестік артықшылықтары мен тартымдылық деңгейін объективті көрсететін экономика мен әлеуметтік саланы кешенді дамыту моделдерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Даму экономикасы
    Несиелер: 6

    Курс әртүрлі елдердің қазіргі заманғы экономикалық дамуының ғылыми талдауын, көп өлшемді статистикалық талдау әдісін және экономикалық өсудің жағдайларын, факторларын және модельдерін анықтау, сондай-ақ адами капиталды дамыту, денсаулық сақтау, мәдениет, қаржы және сақтандыру секілді әлеуметтік маңызды бағыттардағы экономикалық талдауды қамтиды. Докторанттар зерттеу және коммуникация саласындағы заманауи әдістемелерді қолданып, өздерінің зерттеу жұмыстарының объектілеріне эмпирикалық талдау жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқарушылық маркетинг
    Несиелер: 6

    Пән маркетингті басқарудағы заманауи мәселелерді зерттеуге бағытталған. Докторанттар кәсіби маркетингтік технологияларды, сондай-ақ стратегиялық жоспарлау моделін, тұтынушылық талдауды және нарық сегменттеуді қолдана отырып, басқару маркетингі тұжырымдамасын қалыптастыруға қажетті стратегиялық және тактикалық шешімдерді анықтау және бағалау механизмдерін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эконометрика (ілгермелі курс)
    Несиелер: 6

    Бұл курс экономикалық қатынастарды бағалау және тестілеу үшін статистикалық зерттеу әдістерін меңгеруге бағытталған. Докторанттар регрессиялық талдаудың әртүрлі формаларына, регрессиялық коэффициенттердің болжамдарына, жалған айнымалыларға негізделген эконометрикалық үлгілерді салады. Бұл курста практикалық жұмыстарды шешуде және экономикалық деректерді талдағанда, STATA, EVIEWS, R, SPSS сияқты статистикалық платформаларға қоса басқа компьютерлік бағдарламалық өнімдерді пайдалану қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 1
  • Заманауи брендинг
    Несиелер: 6

    Курс брендтерді құрудың жаңа технологияларын, бренд позициясын талдау әдістерін және стандартты емес жағдайлардағы бренд менеджері қызметінің тәжірибелік мәселелерін қамтиды. Заманауи маркетингтік құралдарды қолдану докторанттарға сауда маркаларының активтерін басқару стратегиясын әзірлеуге, танымал брендтердің эволюциясын зерттеуге мүмкіндік береді. Маркетингтік зерттеулер әдістеріне сүйене отырып, қазіргі заманғы тұжырымдамаларға талдау және мәдениет пен саясаттағы брендинг ерекшеліктеріне сыни бағалау жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік ғылымдардағы зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтiк процестердi зерттеуде сапалы деректердi талдау әдiстемесi мен әдiстерiн әзiрлеудi қамтиды. Бағдарлама: INVIVO және Atlas-ti статистикалық пакеттерін пайдалана отырып, социологиялық сапалы деректерді жинау, талдау және түсіндіру әдістеріне баса назар аударады. Практикалық кейстерді сыни талқылау докторанттарға әлеуметтік ғылымдардағы сапалы деректерді тәуелсіз талдауды жүзеге асыруға мүмкіндік береді, сондай-ақ проблемалық мәселелерді анықтау және шешу үшін заманауи басқару теорияларын біріктіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Стратегиялық маркетинг тұжырымдамасы
    Несиелер: 6

    Курс стратегиялық маркетинг мәселелерін зерттеуге бағытталған. заманауи Маркетингтік зерттеудің заманауи әдіснамасын қолдану докторанттарға нарық сегментін таңдаудың жаңа тәсілдерін жасауға, нарықтық мүмкіндіктерді бағалауға, жаңа нарықты игеруде альянстар мен ғаламдық стратегияларды жасауға, ресурстарды дер кезінде анықтауға және бағалауға мүмкіндік береді. Тұтынушылардың қажеттіліктері мен талғамдарын талдау негізінде докторанттар компанияның ұйымдық мінез-құлық стратегиясын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару ғылымдарындағы зерттеулердің өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Бұл курс басқару ғылымында зерттеудің өзекті мәселелерін қамтиды. Докторанттар заманауи басқару концепцияларына талдау жасайды. Жарияланған зерттеу нәтижелерінің интерактивті талқылануы докторанттарға сыртқы ортадағы өзгерістерді ескере отырып, ұйымдық даму сценарийлерін сынап бағалауға, модельдеуге және болжауға мүмкіндік береді. Бұд доктаранттарға өз зерттеулерін жаһандық тұрғыдан өзектілігін бағалауға көмектеседі және қазіргі проблемаларды анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON8

    Зерттеу объектілерін модельдеу және бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы кәсіби және ғылыми салалардағы құрылымдалмаған мәселелердің стандартты емес шешімдерін табады.

  • Код ON3

    Күшті бренд құруға, бренд активтерін басқару тиімділігін арттыруға және компанияның бренд коммуникацияларына бағытталған кешенді брендинг процесін басқару, бренд қалыптастыру тұжырымдамасын әзірлейді.

  • Код ON6

    Жоғары кәсіби ортада өз бетінше ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әртүрлі тілде әртүрлі тәсілдермен ұсынады.

  • Код ON5

    Педагогикалық қызметті жүзеге асырады, білім беру бағдарламаларын құрастырады, оқыту технологияларын бейімдейді және дамытады.

  • Код ON1

    Тұтынушыны талдау, нарықты сегменттеу, компанияның маркетингтік қызметін басқару негізінде стратегиялық жоспарлаудың корпоративтік моделі негізінде басқарушылық маркетинг тұжырымдамасын құрастырады.

  • Код ON4

    Нарық ортасындағы жаһандық өзгерістердің әсерін ескере отырып, компанияның бәсекелестік артықшылықтарын тиімді басқаруға және ұзақ мерзімді перспективада оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған стратегиялық маркетингтің клиентке бағытталған тұжырымдамасын әзірлейді.

  • Код ON2

    Елдік маркетингтің концептуалды негіздерін оның позициясы мен саралануын, бәсекеге қабілеттілігі мен бәсекелестік артықшылықтарын ескере отырып, елдің бренд үлгісін және елді дамыту бағдарламасын әзірлеу үшін біріктіреді.

  • Код ON7

    Экономикалық даму теориясына сүйене отырып, зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жүргізе отырып, ғылыми-зерттеу және коммуникациялар саласындағы заманауи әдістемелерді шығармашылықпен қолдана отырып, бизнес және менеджмент саласындағы инновациялық («серпінді») жеке және топтық ғылыми жобаларды басқарады.

Top