Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D04101 Мемлекеттік және жергілікті басқару в Нархоз Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Инновациялық зерттеу жобаларын басқара алатын, мемлекеттік басқару саласындағы заманауи зерттеу әдіснамасын, теориясы мен тұжырымдамасын қолдана алатын және мемлекеттік басқарудағы жаңа сын-қатерлерді еңсере алатын PhD докторларын дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D071 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Баламалы мүмкіндіктер мен тәуекелдерді ескере отырып, мемлекеттің макроэкономикалық саясатының, басқару принциптері мен әдістерінің тиімділігін талдау негізінде мемлекеттің экономикалық өсуін қамтамасыз етудің жаңа стандартты емес тәсілдерін әзірлейді.
  • Әлеуметтік салалардың жай-күйін талдау мен бағалаудың заманауи ғылыми әдістерін пайдалана отырып, мемлекеттік басқарудың функционалдық бағыттарында негізгі тұжырымдамаларды, парадигмаларды және теориялық әзірлемелерді қолдана отырып, мемлекеттік әлеуметтік саясат стратегиясының перспективалық бағыттарын әзірлейді.
  • Мемлекеттік басқарудың заманауи теориялары мен концепцияларына сүйене отырып, елдің экономикалық қауіпсіздігін басқарудағы құрылымдалмаған мәселелерді анықтау және шешуге ғылыми көзқарасты қолданады.
  • Экономикалық даму теориясына сүйене отырып, зерттеу объектілеріне эмпирикалық талдау жүргізе отырып, ғылыми-зерттеу және коммуникациялар саласындағы заманауи әдістемелерді шығармашылықпен қолдана отырып, бизнес және менеджмент саласындағы инновациялық («серпінді») жеке және топтық ғылыми жобаларды басқарады.
  • Материалдық өндірістің және әлеуметтік саланың басым бағыттарына инвестицияларды пайдалану тиімділігін талдау негізінде мемлекеттік инвестициялық стратегияның негізгі бағыттарын әзірлейді.
  • Жоғары кәсіби ортада өз бетінше ғылыми зерттеулердің нәтижелерін әртүрлі тілде әртүрлі тәсілдермен ұсынады.
  • Зерттеу объектілерін модельдеу және бағдарламалық өнімдер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы кәсіби және ғылыми салалардағы құрылымдалмаған мәселелердің стандартты емес шешімдерін табады.
  • Педагогикалық қызметті жүзеге асырады, білім беру бағдарламаларын құрастырады, оқыту технологияларын бейімдейді және дамытады.
Top