Жаңа білім беру бағдарламасы

6B07111 Робототехника және мехатроника в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты - робототехникалық және мехатрондық жүйелер саласында білім мен дағдыларды алу арқылы студенттердің зияткерлік, шығармашылық және кәсіби дамуына деген қажеттіліктерін қанағаттандыру; - үздіксіз өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту, жаңа білім мен дағдыларды инновациялық бағыттарда игеруі бойынша түлекті дайындау; - оқу жоспарының элективтік пәндер каталогының әртүрлілігін және динамикасына негізделген Қазақстан Республикасының қажеттіліктерін қызметінің ерекшелігін ескере отырып, түпкілікті оқу нәтижелеріне негізделген бір немесе бірнеше қызметте кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, кәсіби құзыреттілігі басымдыққа ие, ұйымдық, басқарушылық құзыреттеріне ие білікті кадрларға қанағаттандыру
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 242
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B064 Механика және металл өңдеу
  • ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән міндетті компонент болып табылады. Курс студенттерде келесі дағдыларды дамытады: геометриялық фигуралардың кез-келген комбинациясын жазықтықта бейнелеу, кескін түрлендіруге мүмкіндік беретін зерттеулер мен олардың өлшемдерін жүргізу; дизайнер мен дизайнер, технолог, құрылысшы арасындағы байланысты қамтамасыз ететін ақпараттың негізгі және сенімді құралы болып табылатын техникалық сызбаларды жасаңыз. Студенттерді AutoCAD-та жобалық құжаттардың графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
  • Физика I
    Несиелер: 5

    Курс классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдылықтарын; физикалық зерттеу әдістерін; физиканың ғылым ретінде техниканың дамуына әсерін; физиканың басқа ғылымдармен байланысын және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлін зерттейді. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: механиканы, қатты дененің айналмалы қозғалысының динамикасын, механикалық үйлесімділік толқындарды, молекулалы кинетикалық теориясын және термодинамиканың негіздерін, тасымалдау құбылыстарын, үздіксіз орта механикасын, электростатиканы, тұрақты токты, магнит өрісін, Максвелл теңдеулерін.

    Оқу жылы - 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән-математиканың жалғасы 1. Курстың бөлімдеріне мыналар кіреді: сызықтық алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалдық есебі және оны қолдану. Бірнеше интегралдар. Курстың міндеттері - студенттерге математикалық есептерді шешудің берік дағдыларын қалыптастыру, шешімді іс жүзінде қолайлы нәтижеге жеткізу. Қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеудің бастапқы дағдыларын және студенттің мамандығына байланысты әдебиеттегі математикалық аппаратты өз бетінше түсіну қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
  • Робототехника және мехатроника
    Несиелер: 5

    Автоматтандыру және технологиялық процестерді автоматтандырудың жаңа қағидаттарымен және одан әрі дамуымен, оның ішінде машина жасау саласында, студенттердің мехатрониканың негізгі категориялары мен принциптерін толық түсінуін қамтамасыз етумен, мехатроника және робототехникамен байланысты кейінгі пәндерді зерделеу үшін ақпараттық және әдіснамалық базаны қалыптастырумен, мехатрондық типтегі объектілерді талдау мен синтездеудің алғашқы практикалық дағдыларын игерумен таныстыру. "Робототехника және мехатроника" пәнінің міндеттері: - мехатроника және робототехниканың негізгі ұғымдарымен, қалыптасу тарихымен және дамудың негізгі факторларымен танысу; - мехатрондық тәсіл негізінде қазіргі заманғы автоматты басқару және реттеу жүйелерін құру принциптерін зерттеу; - мехатрондық жүйелерді әзірлеу теориясы мен практикасы саласындағы қазіргі жағдайды зерттеу; - мехатрондық модульдердің негізгі элементтері мен компоненттерінің әрекет ету принциптерін зерттеу; − мехатрондық жүйелерді құрудың модульдік принципін зерттеу; -; − мехатрондық объектілерді басқарудың заманауи принциптері мен зияткерлік әдістерін зерттеу; − мехатрондық жүйелерді тиімді қолдану салаларын зерттеу; - автоматты басқару жүйелерін жобалау міндеттеріне мехатрондық тәсілдің артықшылықтарын көрсету

    Оқу жылы - 1
  • Математика I
    Несиелер: 5

    Курс қарапайым функцияларды зерттеуге және қарапайым геометриялық, физикалық және басқа қолданбалы есептерді шешуге мүмкіндік беретін көлемде математикалық талдауды зерттеуге негізделген. Дифференциалдық және интегралдық есептеулерге баса назар аударылады. Курстың бөлімдеріне бір айнымалының функцияларын дифференциалды есептеу, туынды және дифференциалдар, функциялардың әрекетін зерттеу, күрделі сандар, көпмүшелер кіреді. Анықталмаған интегралдар, олардың қасиеттері және есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және оларды қолдану. Дұрыс емес интегралдар.

    Оқу жылы - 1
  • Физика II
    Несиелер: 5

    Курс физика заңдарын және оларды қолдану жолдарын зерттеуге арналған. Әр түрлі салалардағы физиканың жалпыланған типтік міндеттерін шешу (теориялық және эксперименттік практикалық оқу міндеттері), кәсіби мәселелерді шешуде негіз қалыптастыру, эксперименттік немесе теориялық зерттеу әдістері нәтижелерінің дәлдік дәрежесін бағалау, компьютерді қолдана отырып физикалық жағдайды модельдеу, заманауи өлшеу жабдықтарын зерттеу, сынақ зерттеулерін жүргізу дағдыларын дамыту және олардың нәтижелерін өңдеу, болашақ мамандықтың қолданбалы міндеттерінің физикалық мазмұнын бөлу.

    Оқу жылы - 1
  • Биоморфтық және антропоморфтық робототехника
    Несиелер: 5

    Биоморфтық және антропоморфтық робототехникалық жүйелердің негізгі білімдерін қалыптастыру, оларды қолдану және жобалау, сондай-ақ манипулятор параметрлерін есептеу әдістерін үйрету. Пәндерді оқып-үйрену міндеттері: студенттердің манипуляция жүйелерінің кинематикалық және динамикалық айнымалы мәндерін есептеу дағдыларын меңгеру; бионикалық және антропоморфтік конструкциялардың робототехникалық құрылғыларын білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Математика III
    Несиелер: 5

    Пән Математика 2 пәнінің жалғасы болып келеді. Курстың бөлімдеріне мыналар кіреді: сандық қатарлар теориясы; Функционалдық қатарлар теориясы; Фурье қатарлары; Ықтималдық теориясы мен математикалық статистика элементтері. Қатарлар теориясының барлық бөлімдері бойынша есептерді шешуге; оқиғалардың ықтималдығын табуға; кездейсоқ шамалардың сандық сипаттамаларын есептеуге; эксперименттік деректерді өңдеу үшін статистикалық әдістерді пайдалануға ерекше орын берілген.

    Оқу жылы - 2
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі» пәнінің мақсаты - студенттердің қоршаған ортаның жағымсыз факторларын тану және бағалау, адам үшін зиянды және зиянды факторлардың салдарын анықтау, олардан қорғанудың сенімді әдістерін жүзеге асыру, таңдау қабілеттерін қалыптастыру. оңтайлы шешім және дұрыс мінез-құлық, қауіпсіздік және төтенше жағдайлар кезінде өмірді сақтау, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
  • Биотехникалық жүйелер
    Несиелер: 5

    "Биотехникалық жүйелер" пәні студенттерде тірі жүйелердің қасиеттері, биотехникалық жүйелерді талдау және синтездеу теориясы (БЖ) туралы тұтас түсінік қалыптастыру, белсенді диагноз қоюға және дененің күйін басқаруға бағытталған БЖ-дын функционалды процестердің модельдерін құру және оңтайландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Курста жеке адамдардың, популяциялар мен қауымдастықтардың экологиясы, биогеоценоз қарастырылады. Экожүйе. Биосфера және оның тұрақтылығы. Тұрақты даму қағидаттары. Қазақстанның қазіргі заманғы жаһандық және өзекті экологиялық проблемалары және оларды шешу жолдары. Тұрақты дамудың тиімді тәсілдері - ең озық қолжетімді технологиялар. Алдыңғы қатарлы отандық өндірістерге, қоршаған ортаны адамның өндірістік қызметінің теріс әсерінен қорғау жолдары мен тәсілдеріне шолу.

    Оқу жылы - 2
  • Электромеханика және электроника негіздері
    Несиелер: 5

    Электрондық құралдарды жобалау және есептеу үшін электромеханика және электроника негіздері, әдістерінің негіздерін студенттердің білімдерін қалыптастыру. Электрондық құрылғылардың құрылымдық және схемалық диаграммаларын оқып білу, дағдылар мен дағдыларды меңгеру, олардың жұмыс қағидаларын түсіну және электрондық компоненттерді дұрыс таңдау

    Оқу жылы - 2
  • Жоғары деңгейлі бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Қолданбалы және жүйелік бағдарламалау негіздерін, соның ішінде объектіге бағытталған бағдарламалау әдістерін оқып үйрену. Пәннің мақсаты - C тілін қолдана отырып қолданбалы және жүйелік бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар C ++ тілін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын оқып үйрену.

    Оқу жылы - 2
  • Роботтардың механикасы
    Несиелер: 5

    «Роботтардың механикасы» роботтар мен манипуляторлардың негізгі тетік түрлері зерттелген: артқы-иінді, камералы және редукторлы механизмдер. Роботтар мен манипуляторлардың әртүрлі механизмдерін құрылымдық, кинематикалық және динамикалық талдау және синтездеу, олардың кинематикалық және динамикалық қасиеттері қарастырылады. Роботтар мен манипуляторлардың механизмдерін талдау және синтездеу мәселелерін шешудің практикалық әдістері зерттелген.

    Оқу жылы - 2
  • Өндірістік роботехника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері Білім алушылардың тұрақты қызығушылығы мен практикалық дағдыларын, электроника, өнеркәсіптік робототехника негіздерін оқу және кейстік оқыту жүйесі мен жобалау-зерттеу қызметі арқылы бағдарламалау процесінде техникалық білімдерін қалыптастыру. Автоматтандыру-адамды энергияны, материалдарды, бұйымдарды немесе ақпаратты алу, түрлендіру, беру және пайдалану процестеріне қатысудан босату не осы қатысу дәрежесін, орындалатын операциялардың еңбек сыйымдылығын елеулі түрде азайту мақсатында Өзін-өзі реттейтін техникалық құралдар мен математикалық әдістерді пайдаланатын ғылыми-техникалық прогресс бағыттарының бірі. Өнеркәсіптік робототехника-бұл өндірістік процестерді автоматтандыру үшін роботтарды құруға және зерттеуге арналған инженерлік пән

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда практикалық дағдыларды меңгеру, көшбасшылық теориямен және түрлерімен танысу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін түсіну. Студенттер кәсіпкерлік құрылымның экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастарының жүйесі ретінде кәсіпкерліктің теориясы мен практикасын зерттейді. Олар өздерінің көшбасшылық қабілеттерін және топпен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Сондай-ақ, олар сыбайлас жемқорлықтың себептерін және онымен күресудің әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
  • Манипуляторлар механикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттердің өнеркәсіптік роботтар мен технологиялық жабдықтардың манипуляторларын, роботты кешендердің заманауи конструкцияларын жобалау және есептеу ерекшеліктерін, олардың орналасуы мен құрылымын, сипаттамалары мен талаптарын, өндірісте әртүрлі манипуляторларды қолдану шарттарын зерттеу. Студенттердің қазіргі заманғы өндірісті автоматтандыру құралдары бойынша қажетті білім кешенін алуы, негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштердің ұтымды үйлесімін анықтай білуі, өнеркәсіптік роботтар мен манипуляторларды зерттеу, есептеу және құрастыру кезінде қажетті практикалық дағдыларды дарыту негізгі міндеті болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты электрондық құрылғыларды есептеу және жобалау әдістерін электроника негіздері бойынша студенттердің білімін қалыптастыру. Курстың міндеттері – студент жартылай өткішгішті аспаптардың физикалық жұмыс негіздері мен құрылғыларының принциптерін игеру, және де олардың сипаттамалары мен көрсеткіштерін, сонымен қатар аналогты электрондық сұлбаларын құрастырудың негізгі принциптерін, сигнал генераторларын, интегралды шағынсұлбалардың жұмыс істеу принциптерін, интегралды логикалық элементтердің функциясы мен құрылуын оқып үйрену, комбинациялық және тізбекті типті логикалық құрылғылардың синтездерінің әдістерін білу қажет

    Оқу жылы - 2
  • Микроконтроллерлі басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    «Микроконтроллерлерді басқару жүйелері» пәні микроконтроллерді басқару роботтарын зерттеудің іргелі пәні болып табылады. Курс мехатроника және робототехника бағытындағы студенттерге арналған. Түрлі датчиктерді басқаруға және микропроцессорлық басқару мәселелерін шешу дағдыларына ие болу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Автоматика
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты: автоматтық басқару және автоматиканың құрылу жүйесінің жалпы принциптерін, автоматика жүйесі мен элементтерін есептеу және таңдау әдістерін оқып үйрену қажет. Пәннің міндеттері: басқару жүйесі және автоматтық жүйелердің техникалық құралдарымен танысу, автоматтық басқару және бақылау жүйесін практикалық жүзінде есептеу әдістерімен иелену, автоматиканығ техникалық құралдарының заманауи күймен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Роботтардың гидропневможетектері
    Несиелер: 5

    "Гидропневмопривод" пәні мынадай негізгі мәселелерді зерделейді: жұмыс принципі; жіктелуі; көлемді және қалақты гидромашиналардың негізгі параметрлері; конструкциялардың үлгілері; жұмыс процестерінің ерекшеліктері, гидромашиналардың конструкциялары мен есептеу әдістері; көлемді және гидродинамикалық берілістердің жұмыс принципі. Студенттердің пәннің теориялық және зертханалық бөлімінің материалдарын оқу кезінде алған білімдері келесі пәндерді оқу және бітіру біліктілік жұмысында қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Роботты басқарудың микропроцессорлық контроллері
    Несиелер: 5

    Микропроцессорлық құрылғыларын аппараттық дамыту және роботты басқару үшін негізгі ұғымдарын, мехатроника және робототехникада қолданылатын микропроцессорлық жүйелердің құрылымдық сұлбаларын зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Роботтардың жетектері
    Несиелер: 5

    Негізгі міндет - студенттерге қазіргі заманғы өндірісті автоматтандыру құралдарымен қажетті білім жиынтығын алу, негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштердің ұтымды үйлесімін анықтау, зерттеуге қажетті практикалық дағдыларды үйрету, өндірістік роботтарды және манипуляторларды есептеу және жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ақпарат алудың физикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән өлшеу ақпаратын алу үшін қолданылатын физикалық әсерлердің негізін, және түрлі өлшеу құралдарын қалыптастыру, диагностика және бақылау жасау үшін физикалық құбылыстарды синтездеу, талдау әдістерін және датчиктердің жұмыс істеу принциптерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Басқарылатын машиналардың механикасы
    Несиелер: 5

    Механикалық қондырғылар мен механикалық икемді жүйелер, жаңа механикалық қондырғылар мен механикалық жүйелер, сондай-ақ жоғары механикалық механикалық жүйелер, построения механикаландырылған машиналар мен монтаждық жүйелер үшін построения механикалық қондырғылар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Оптоэлектрондық технологиялар
    Несиелер: 5

    Заманауи оптоэлектрониканың негізгі элементтерінің жұмыс істеу принциптерін зерделеу, пайдаланылатын материалдардың қасиеттерін және технологиялық үдерістерді зерделеу, құрылғылардың негізгі дизайнымен танысу және оптоэлектрондық тізбектерді құру принциптерін үйрену, сондай-ақ студенттердің ғылыми-зерттеу тапсырмалары, жоспарлары және эксперименталды және теориялық зерттеулерді жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өлшеу құралдарының сенімділігі және сапасы
    Несиелер: 5

    Өлшеу және есептеу техникасының, сондай-ақ қосалқы құрылғылардың үйлесімді құралдарын біріктіру принциптеріне негізделген автоматтандырылған бақылау және диагностикалық жүйелерді құру және пайдалану негіздерін зерттеу. Пәнді игеру өлшеу қондырғылары мен жүйелерін, сынақ стендтерін таңдау, құру, енгізу және пайдалану үшін білім мен іскерлікті алуға; өлшеу әдістері мен құралдарын; өлшеу құралдарының метрологиялық сипаттамаларын білуге бағытталған; өнімнің және сапа көрсеткіштерінің сәйкестігін бағалау мақсатында сынақтар мен бақылау жүргізу жөніндегі қызметті ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Основы инженерного творчества
    Несиелер: 5

    Өлшеулердің ақпараттық-статистикалық теориясының әдістерін меңгеру. Құрылыс принциптері, математикалық модельдер және ақпараттық-өлшеу жүйелері мен олардың сигналдарын талдау әдістері. Статистикалық ақпаратты өңдеу принциптері. Өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістері. Студенттерді заманауи өлшеу технологияларымен және оларды аспап жасауда қолданумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Микроконтроллерлер үшін бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Микроконтроллерлерді құру және бағдарламалау принциптерін зерттеу микроконтроллерлер, сонымен қатар микроконтроллерлерді қолдана отырып, құрылғылардың электрондық түйіндерін жобалау, әзірлеу және өндіру. ADC, DAC және микроконтроллерлердің басқа интерфейс мүмкіндіктерін қолдана отырып, әртүрлі мәселелерді шешу үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өлшеуіш және ақпараттық технология негіздері
    Несиелер: 5

    "Ақпараттық-өлшеу технологияларының негіздері" пәнінің мақсаты физикалық шамаларды өлшеу, өлшеу әдістері мен құралдары, өлшеу-Ақпараттық жүйелер туралы жалпы мәліметтерді зерттеу болып табылады. Электрлік, магниттік және электрлік емес шамаларды өлшеудің негізгі әдістері мен құралдарын, өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістерін зерттеу, студенттерді заманауи өлшеу технологияларымен таныстыру және оларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ендірілетін жүйелерді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Қолданбалы және жүйелік бағдарламалау негіздерін, соның ішінде объектіге бағытталған бағдарламалау әдістерін оқып үйрену. Пәннің мақсаты - C тілін қолдана отырып қолданбалы және жүйелік бағдарламалау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар C ++ тілін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау технологиясын оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Бақылау-өлшеу аспаптары
    Несиелер: 5

    Студенттерге құрылғыларды құрудың негізгі негіздерін және өлшеу техникасының жалпы әдістерін, сондай-ақ әртүрлі электрлік емес шамаларды өлшеу ерекшеліктерін беріңіз. Курстың міндеттері-студенттерді құрылғылармен, қосу схемаларымен және өлшеу құралдарының қателіктерімен және өлшеу түрлендіргіштерімен таныстыру. "Бақылау-өлшеу аспаптары" пәні студенттерді технологиялық даярлауда жетекші орын алады, мамандықтың бейіндік пәндерінің пәндерін оқу үшін база болып табылады. Зерттеулер мен өндірісте жиі кездесетін физикалық шамаларды өлшеу үшін қолданылатын аспаптар мен өлшеу жүйелерінің негізгі принциптері мен түрлерімен зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өлшеу құралдарының дәлдігі
    Несиелер: 5

    "Өлшеу құралдарының дәлдігі" пәні студенттерді өлшеу құралдарының дәлдігін бағалаудың практикалық мәселелерін шешуге дайындауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студент дәлдіктің сипаттамаларын, құрылғылардың жұмысындағы қателіктердің себептері мен түрлерін, әр түрлі қателіктерді бағалау әдістерін және олардың құрылғылардың жұмыс істеу дәлдігіне әсерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Автономды мобильді роботтар
    Несиелер: 5

    «Автономды мобильді роботтар» пәнін оқып-үйрену барысында студент дизайн процесін ұйымдастыру негіздерінде, дизайн жұмысының параллельділік қағидалары бойынша, мобильді робототехникалық жүйелердің әзірленген өнімдерінің оңтайлы техникалық және экономикалық көрсеткіштеріне жету жолында білім базасын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сенсорлық электроника, датчиктер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің жұмыс принциптері, сенсорлардың негізгі параметрлері, құрылымдары, олардың негізінде өлшеу түрлендіргіштері және әртүрлі мақсаттағы датчиктер туралы білім алуы. Сенсорлар мен олардың негізіндегі өлшеу түрлендіргіштерінің жұмыс принциптерінің негізінде жатқан физикалық құбылыстар мен процестердің негіздерін зерттейді. Сенсорлар мен олардың негізіндегі өлшеу түрлендіргіштерінің негізгі параметрлері мен конструкцияларын, әрекет ету принциптерін және әртүрлі мақсаттағы датчиктердің қолданылу салаларын білуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Робототехникадағы сенсорлық жүйелер
    Несиелер: 5

    Тензометр, флекс сенсорлары, инфрақызыл және оптикалық датчиктер ретінде робототехникаға арналған датчиктері зерттеу. Бұл курста студенттер осы датчиктерден деректерді бағдарламалау және мағлұмат алуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Стандартизация және техникалық өлшеулер
    Несиелер: 5

    Студенттердің ғылыми білімдерін алу, сондай-ақ стандарттаудың әдістері мен практикалық қағидаларын, жабдықтарды, аспаптарды, мехатронды және роботтық кешендерді жобалаудағы техникалық өлшемдерді қолдану, стандарттар әзірлеу және электрондық жабдық қателіктерін есептеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Автоматика негіздері
    Несиелер: 5

    Құрылысты автоматтандырудың автоматтандырылған жүйелерінің және автоматтандырылған басқарудың жалпы принциптерін зерттеу, элементтерді және автоматтандыру жүйелерін таңдау және есептеу әдістері. Автоматты жүйелер мен басқару жүйелерінің техникалық құралдарымен танысу, автоматтандырылған реттеу және басқару жүйелерін тәжірибелік есепке алу әдістерін меңгеру, автоматтандырудың техникалық құралдарының қазіргі жай-күйімен танысу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қорек көздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің материялдарын оқып үйрену электр қорек көздерінің құрылысы, жұмысы жайлы білім алуға мүмкіндік береді, сонымен қатар осы құрылғыларды өздерінің кәсіптік қызметтерінде сайман ретінде пайдалануға дағдыландырады. Біріншілік қорек көздері. Химиялық қорек көздері. Электр қорек құрылғыларының электромагнитті элементтері. Трансформаторлар, Үш фазалы трансформаторлар. Түзеткіш құрылғылардың анықталуы және негізгі түсініктері. Түзеткіштердің және түзеткіш блоктарының жүктемелерінің түрлері. Түзеткіштің есептемелік коэффиценттері және негізгі параметрлері. Тегістеуші сүзгілер. Параметрлік тұрақтандырғыштар. Үздіксіз реттеушісі бар тұрақты кернеу компенсациялы тұрақтандырғыштары. Импульсті қорек көздері. Импульсті қорек көздерінің реттеуші элементтін басқару. Бірнеше шығысы бар импульсті қорек көздері. AC-DC конвертерлары. Ендік импульсты модуляциялы - контроллерлер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Биомеханика негіздері
    Несиелер: 5

    Пән механиканың биологиялық негіздерін қарастырады. Тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерін зерттейді: биологиялық макромолекулалар, жасушалар, тіндер (биология), органдар, органдар жүйелері, сондай-ақ бүкіл организмдер мен олардың қауымдастықтары. Көбінесе бұл ғылымды зерттеу объектісі жануарлар мен адамдардың қозғалысы, сондай-ақ тіндердегі, мүшелердегі және жүйелердегі механикалық құбылыстар болып табылады. жануарлар мен адамдардың қозғалысында шешуші рөл атқаратын биологиялық процестермен байланысты биожүйелердегі деформацияларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сигналды өңдеу
    Несиелер: 5

    "Сигналдарды өңдеу" пәнін игерудің мақсаты Ақпаратты қабылдау мен жеткізудегі сигналдарды цифрлық өңдеудің рөлі мен мәнін, сигналдарды цифрлық ұсынудың ерекшеліктері мен артықшылықтарын анықтау, цифрлық түрлендіру алгоритмдерін зерттеу, телекоммуникациялық, ақпараттық-өлшеу және радиофизикалық жүйелерде цифрлық өңдеуді жүзеге асыру және оны ғылымның, техниканың және өндірістің әртүрлі салаларында қолдану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Интегралдық және микропроцессорлық схемотехника
    Несиелер: 5

    Студенттерді цифрлы интегралды схемотехника негіздерімен таныстыру және робототехникада практикалық қолдану. Курстың мақсаты - типтік микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы мен программалауы, автоматтандырылған модельдеу және электрондық схемаларды жобалау әдістері туралы интеграцияланған сандық тізбектің дамуы туралы түсінік беру.

    Оқу жылы - 3
  • Динамикалық жүйелерді модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің сипаттамасы. Бұл курс техниканың әртүрлі салаларынан компоненттері бар инженерлік жүйелерді модельдеуге, осындай жүйелерді жобалау мен басқару жүйесіне арналған. Курста модельдерді құру әдістері, мемлекеттік кеңістік теңдеулерін алу, әртүрлі салалардағы жинақтау және диссипация моделіне энергияны енгізу, бейсызық механика және трансформация теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Машиналық оқыту теориясы және нейронды желілер
    Несиелер: 5

    Бұл пән машиналық оқыту теориясының және нейронды желілерінің негіздерін және практикалық колдануын қамтиды. Нейронды желілерінің түрлері, машиналық оқытуында және нейронды желілерінде қолданылатын әдістері мен алгоритмдері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Механикалық жүйелер дірілі
    Несиелер: 5

    Машиналардың жағдайы мен диагностикасын бақылау саласында білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру. Қазіргі заманғы машиналар мен жабдықтарды пайдалану виброакустикалық факторлардың едәуір деңгейімен бірге жүреді. Тұрғын және қоғамдық ғимараттардағы діріл көздері Инженерлік және санитарлық-техникалық жабдықтар, сондай-ақ өнеркәсіптік қондырғылар мен көлік (ұсақ төселген метрополитен, ауыр жүк автомобильдері, теміржол пойыздары, трамвайлар) болып табылады, олар жұмыс кезінде үлкен динамикалық жүктемелер тудырады, бұл топырақта және ғимараттардың құрылыс құрылымдарында дірілдің таралуын тудырады. Діріл көбінесе ғимарат бөлмелеріндегі шудың себебі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Электрондық тізбектерді жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты электронды сұлбаларды жобалаудың әдістері мен әдістерін, соның ішінде автоматтандырылған жобалау әдістерін, математикалық модельдерді және бағдарламалық қамтамасыз етуді, яғни заманауи мамандарға жобалаушы құрылғылар мен электронды жабдықтарды кешенді шешу және шешуге мүмкіндік беретін әдістерді зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мехатронды және робот жүйесіндегі компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Дисциплина автоматтандырылған, мехатронды және робототехникалық жүйелерін бағдарламалау және моделдеуді зерттейді. Мехатрондық және робототехникалық жүйелерді, техникалық объектілер мен технологиялық желілерді автоматты және автоматтандырылған басқару жүйелерін әзірлеу, зерттеу және пайдалану міндеттерін табысты шешу үшін қажетті әртүрлі физикалық сипаттағы жүйелерді модельдеудің заманауи әдістері мен құралдары саласындағы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Робототехникадағы ендірілген жүйелер
    Несиелер: 5

    Басқару роботтарының негізгі принциптерін үйрену. Ашық микроконтроллерлік платформаларға негізделген ақпараттық-өлшеу жүйелерін және басқару жүйелерін құрудың негізгі принциптерін зерттеу, автоматтандырылған басқару жүйелерін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және роботтарды басқару дағдыларын дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтарды жобалау
    Несиелер: 5

    «Роботтарды жобалау» - бұл роботтарды робототехникалық жүйелерді, соның ішінде механикалық және электрондық жүйелерді құру тұрғысынан роботтарды жобалауға арналған пән. Тәртіп робототехниканы құрудың негізгі кезеңдері туралы түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Биомеханика
    Несиелер: 5

    "Биомеханика" пәнін оқытудың мақсаты студенттерде биомеханиканың іргелі заңдары мен принциптері туралы білімді, биологиялық тіндердің, жүйелердің және оларды алмастырғыштардың механикалық қасиеттері туралы теориялық білімді, сондай-ақ тіршілік әрекеті процесінде және дененің ғарышта қозғалуы процесінде болатын физикалық құбылыстарды қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері биологиялық жүйелердің құрылымы мен жұмыс істеуінің механикалық аспектілерін және олардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, медицинаның әртүрлі мәселелерін шешуге инженерлік зерттеу әдістерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • 5В071200 АКТ - MATLAB инженерлері үшін программалау
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдеуге арналған MathCAD және MaTLAB бағдарламаларында жұмыс істеу теориясын зерттеу және игеру. Студенттердің нақты математикалық есептерді шешуде MathCAD және MaTLAB орталарында жұмыс істеу теориясы мен практикасын меңгеруі.

    Оқу жылы - 4
  • Анық емес логика және нейронды желілер
    Несиелер: 5

    Бұл пән анық емес логиканың және нейронды желілерінің негіздерін және практикалық колдануын қамтиды. Белгісіз жағдайда басқарудың проблемаларды шешу үшін анық емес логика мен нейронды желілерінде қолданылатын әдістері мен алгоритмдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік зерттеулердегі статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Эксперименттік деректер мен жүйелерді инженерлік міндеттерді өңдеу және түсіндіру проблемаларын шешу үшін модельдеу әдістері мен жүйелердің негізгі процестерін зерттеуге негізделген. Курстың мақсаты-инженерлік зерттеулерде статистика әдістерін қолдануға мүмкіндік беретін оқушылардың логикалық және алгоритмдік ойлауын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өлшеу жүйелерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мақсаты электр энергетикалық жүйелерді пайдалану және жобалау тиімділігін арттыратын инновациялық әдістерді әзірлеумен байланысты міндеттерді шешу үшін түлектерді дайындау болып табылады. Пәнді оқу кәсіпорын қызметін модельдеу, модельдеу әдістері мен әдіснамалары, объектіге бағытталған және функционалдық модельді құру туралы, қазіргі заманғы модельдеу жүйелерінің (СМ) мақсаты мен функциялары, СМ құру принциптері туралы білімді қалыптастыру; модельдеу процестерін ұйымдастыру, білімді практикада қолдану қабілетін дамыту, кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Басқару және динамикалық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: автоматика және автоматты реттеу жүйелерін құрудың жалпы принциптерін, автоматика элементтері мен жүйелерін таңдау және есептеу әдістерін зерттеу. Пәннің міндеттері: автоматты жүйелер мен басқару жүйелерінің техникалық құралдарымен танысу, автоматты реттеу және басқару жүйелерін практикалық есептеу әдістерін меңгеру, автоматиканың техникалық құралдарының қазіргі жағдайымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтарды басқару
    Несиелер: 5

    Мехатрониканың және робототехниканың негізгі ұғымдары, робот құрылғыларының жобалау принциптері, робототехникалық жүйелерді жобалау және басқару принциптері, мехатрондық құрылғылар, модульдер, жүйелер, құрылғылар мен өнеркәсіптік роботтарды пайдалану қағидаты, манипуляторлар, PR, жеке модульдер PR роботтар мен манипуляторлар, олардың негізгі техникалық сипаттамалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Роботтарды бағдарламалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің роботтарды жобалау және бағдарламалау бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қосымшаларды бағдарламалау және қолданбалы есептерді шешудің бағдарламалық прототиптерін жасау мүмкіндігі. Бағдарламалау тілдерінде алгоритмдерді әзірлеу және енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Инженерлік термодинамика және электродинамика
    Несиелер: 5

    Студентте жылу энергетикалық жабдықтың жылу техникалық есептеулерін жүргізу және оның термодинамикалық тиімділігін бағалау үшін теориялық және практикалық базаны қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек:техникалық термодинамиканың негізгі заңдары мен іргелі принциптерін, жұмыс денелерінің күйлерінің қасиеттері мен өзгеру процестерін, жылу және тоңазытқыш машиналарындағы энергияны түрлендіру принциптерін, термодинамикалық циклдарды, заттардың термодинамикалық қасиеттерін есептеу әдістерін, жылу және тоңазытқыш машиналарының тәсімдері мен циклдерін, циклдардың сипаттамаларын, жылу және тоңазытқыш машиналарының жұмыс тиімділігін арттыру жолдарын білуі керек; жұмыс денелерінің параметрлерін, термодинамикалық процестер мен циклдердің сипаттамаларын анықтау, жылу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Мехатрондық жүйелерді бағдар-н қамтамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Студенттерде мехатрондық жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу және пайдалану бойынша негізгі білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Мехатрондық жүйелердің иерархиялық қолданбалы бағдарламалауын әзірлеу және қолдану бойынша студенттердің білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Кәсіби міндеттерді шешуде алған білімдерін қолдана білуге үйрету. Мехатрондық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз ету әзірлемелерінің қазіргі жай-күйі және олардың Қазақстандағы және шетелдегі даму үрдістері туралы жалпы түсінікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON8

    Материалдарды, компоненттерді, жабдықтарды, технологиялық процесс параметрлерін есептеудің тиісті алгоритмдері мен бағдарламаларын тиімді пайдалануды ұйымдастырады

  • Код ON5

    Робототехника және мехатроника саласындағы отандық және шетелдік ғылымның, техника мен технологиялардың жетістіктері бойынша арнайы әдебиетті және басқа да ғылыми-техникалық ақпаратты зерделейді

  • Код ON1

    Робототехникалық және мехатрондық құрылғылар мен кешендерді жасау технологиясын әзірлеуге қатысады және оның өндірісін ұйымдастырады

  • Код ON4

    Зерттеулер жүргізу жоспарларын, бағдарламалары мен әдістемелерін және зерттеулер нәтижелерін өңдеу алгоритмдерін әзірлеуге қатысады

  • Код ON3

    Роботты және мехатронды жүйелер мен кешендердің заманауи және сенімді блоктарын, интеллектуалды басқарылатын атқарушы, ақпараттық-сенсорлық және навигациялық модульдерін жобалауға қатысады

  • Код ON10

    Робототехникалық және мехатрондық құрылғылар мен кешендерді пайдалану әдістемелерінің сипаттамаларын, пайдалану жөніндегі шарттар мен нұсқаулықтарды және басқа да нормативтік-техникалық құжаттаманы жасауға қатысады

  • Код ON7

    Ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында пәнаралық инженерлік проблемаларды шешу және басқару үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді және жаңа технологияларды қолданады

  • Код ON9

    Робототехникалық және мехатрондық құрылғылар мен кешендерді жөндеуді, тексеруді және қызмет көрсетуді жүзеге асырады

  • Код ON2

    Жаңа үлгілерді әзірлеу және қолданыстағы мехатронды және робототехникалық жүйелерді жетілдіру саласында зерттеу жүргізеді, ақпаратты басқару мен өңдеудің жаңа тәсілдерін іздейді

  • Код ON6

    Орындаушылар ұжымының жұмысын ұйымдастыруды жүзеге асырады

Top