Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11316 Ресурс їнемдейтін ґндірістік логистика в Қазақстан-Неміс университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өндірістің орнықты және экологиялық таза әдістерімен өндірістік саланы құруда ұлттық және халықаралық компаниялардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті серіктес елдердегі ресурстық тиімді өндірістік логистика саласындағы менеджерлерді даярлау және олардың біліктілігін арттыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M152 Логистика (сала бойынша)
  • Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
  • Дайындық бағыты 7M113 Көлік қызметтері
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: кәсіби ақпаратты ағылшын тілінде іздеуге, өңдеуге және беруге байланысты кәсіби іс-әрекеттерді ойдағыдай жүргізуге қажетті қарапайым қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын дамыту және тәжірибе. Тапсырмалар: - практикалық кәсіби ағылшын тілін меңгеру; - ағылшын тілінде әңгіме жүргізу; - мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; - кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді бағалау, талдау, аннотация және дерексіз деректерді алу; - өз көзқарастарын еркін білдіруге және ұсынылған тақырыптарды ағылшын тілінде талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ғылыми зерттеу мен ғылыми білімнің негізгі принциптерін, оның қоғамдық ұйымдағы орнын, оның қазіргі жағдайдағы функциялары мен ерекшеліктерін, атап айтқанда информатикаға қосымшаны зерттеуі және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу тәсілдерімен танысу болып табылады: семинарға, конференцияға, халықаралық конференцияға ғылыми баяндама, ғылыми журналға мақала, халықаралық журнал, курстық жұмыс (жоба), кандидаттық және докторлық диссертациялар. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - жұмыс гипотезасын және зерттеу міндеттерін тұжырымдау; -ғылыми зерттеу мен оның нәтижелеріне логикалық-әдіснамалық талдау жасау;; - ғылыми экспериментті жоспарлау. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі, нақты ғылыми - зерттеу мәселелерін шешуде зерттеу әдістерінің кешенін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау, жүйелеу және жалпылау негізінде зерттеу қызметін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 3

    "Ғылыми зерттеулер әдіснамасы" пәнін игерудің мақсаты білім алушылардың ғылыми зерттеу мен ғылыми білімнің негізгі принциптерін, оның қоғамдық ұйымдағы орнын, оның қазіргі жағдайдағы функциялары мен ерекшеліктерін, атап айтқанда информатикаға қосымшаны зерттеуі және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін жазу тәсілдерімен танысу болып табылады: семинарға, конференцияға, халықаралық конференцияға ғылыми баяндама, ғылыми журналға мақала, халықаралық журнал, курстық жұмыс (жоба), кандидаттық және докторлық диссертациялар. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант зерттеу тақырыбын анықтап, тұжырымдай алады; зерттеу мақсатын қою, жұмыс гипотезасы мен зерттеу міндеттерін тұжырымдау; жұмыс тобының форматын анықтау, міндеттерді бөлу; зерттеу бағдарламасының бюджетін дайындау; гранттық өтінімдерді жазу; академиялық жұмыс құрылымын әзірлеу; - мәтіндерді құрылымдау және өңдеу "Ғылыми зерттеулер әдіснамасы" пәні: философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логистикалық стратегиялар мен әдістер
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты жеткізу тізбегінде басқарудың жаңа логистикалық тұжырымдамаларын қолдану негізінде стратегиялық логистика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Магистранттарды жеткізу тізбегіндегі логистикалық процестерді оңтайландыру, логистиканы басқару және оларды іске асыру стратегияларын әзірлеу бойынша функционалдық міндеттерді орындауға дайындау Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - ұйымдардың қызметін басқаруда стратегиялық, тактикалық және жедел шешімдерді әзірлеу әдістерін қолдану; - ұйымның операциялық қызметіне талдау жүргізу және басқару шешімдерін дайындау үшін оның нәтижелерін пайдалану; - кәсіпорында логистикалық стратегияны әзірлеу. Бұл курста мыналар зерттеледі: логистиканы стратегиялық басқарудың ерекшеліктері, функциялары және ұйымдастырушылық аспектілері; жеткізу тізбегін басқару стратегиясына әсер ететін факторлар; компанияның логистикалық стратегиясын әзірлеу процесі; логистикалық жүйелерді жобалау кезінде стратегиялық шешімдерді негіздеудің модельдері мен әдістері; логистикалық жүйелердің сенімділігін, тұрақтылығын, икемділігі мен бейімділігін стратегиялық бағалау; логистикалық стратегияны іске асыру нәтижесінде кәсіпорын көрсеткіштеріне күтілетін әсер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логистикалық жүйелерді жоспарлау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты кәсіпорынның ішкі өндірістік процестерінде логистикалық операцияларды жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін игеру туралы білімді қалыптастыру. Алынған білім қорларды және тарату арналарын басқарудың логистикалық жүйесінің бөлімшесі (учаскесі) деңгейінде талдау жүргізуге мүмкіндік береді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: -ұйымдағы (бөлімшелердегі) логистикалық процестерді жоспарлау және ұйымдастыру;); -логистикалық жүйенің және оның жеке элементтерінің қажеттіліктерін анықтауға; -қорларды басқару және тарату арналарын талдау; -өндірістегі материалдық ағындарды жедел жоспарлауды жүзеге асыру;; -логистикалық жүйенің негізгі параметрлерін есептеу. Бұл курста мыналар зерттеледі: кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері; кәсіпорын жоспарларының жүйесі және олардың өзара байланысы; кәсіпорында жоспарлаудың негізгі принциптері мен әдістері; Өндірістік кестені жоспарлау және құру; жұмысшылар санын және еңбекке ақы төлеу қаражатын жоспарлау; өнімді өндіруге арналған шығындарды жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қорлар мен материалдық ағындарды басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты тауарларды өндіру, бөлу және айналымы саласындағы материалдық ағындарды ұйымдастыру, жоспарлау және басқару саласындағы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - нарықтық қатынастардың қалыптасуы мен дамуы жағдайында материалдық ағындарды басқару, жоспарлау және реттеу әдістерін қолдану; - кіріс, өндірісішілік және шығыс материалдық ағындардың құрамы мен құрылымын анықтау;; - тауарды тарату арналарын анықтау. Бұл курста мыналар оқытылады: - логистикалық жүйені бағалау әдістері; - логистиканың басқарушылық қызметтің басқа түрлерімен өзара байланысы; - өндіріс және айналым салаларындағы материалдық ағындарды басқару; - материалдарды сатып алу процесінде материалдық ағынды басқару; - кәсіпорындағы қорларды басқару; - кәсіпорынның материалдық ағындары мен логистикалық шығындарын оңтайландыру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көліктік-логистикалық қызметтерді нарықтық зерттеу
    Несиелер: 3

    Негізгі кәсіби білімді қалыптастыру: көлік қызметтері нарығының қалыптасуының заңдылықтары мен ерекшеліктерін және көліктегі қызметтің негізгі бағыттарын зерттеу, қазіргі жағдайда көліктегі коммерциялық жұмысты ұйымдастыру, тасымалдауды ұйымдастыруда және оларды орындау процесінде көлік кәсіпорындарының коммерциялық қызметін жоспарлау, көлік кәсіпорнында сапа жүйесін құру процестері. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант нарықты бағалаудың сандық және сапалық әдістеріне жіктеуге, ақпаратты жинау әдістерінің бірін қолдана отырып, нарықты зерттеуді анықтауға және жүргізуге қабілетті: сауалнамалар, фокус-топтар, терең сұхбат, далалық зерттеулер немесе эксперименттер, бақылаулар. SWOT талдау әдістерін, Портер бәсекесінің моделін және McKinsey/GE моделін қолдана отырып, көлік-логистикалық қызметтер нарығының тартымдылығын бағалауға қабілетті. Бұл курста мыналар оқытылады: - көлік қызметтері нарығын зерттеу; - маркетингтік зерттеу әдістері; - тасымалдау көлемін болжау; - тасымалдауды ұйымдастыру және көліктегі қозғалыс қауіпсіздігі саласындағы қызметті регламенттейтін нормативтік құжаттама.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттарға кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқарушылық қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басқарушылық психологиялық мәдениетті қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: психологиялық факторларды ескере отырып, басқарушылық қызметті талдау, басқару психологиясының теориялық, әдістемелік негіздерін, күрделі реттеудегі ұйымдастырушылық мінез-құлық заңдылықтарын қолдану тұлғааралық қақтығыстық жағдайлар шешуге мүмкінлігі бар. Бұл курста басқару шешімдерінің психологиялық мазмұнын ескере отырып, басқару негіздері зерттеледі. Бағдарламаның құрылымы мақсаттар мен міндеттермен айқындалады және өзара байланысты бөлімдерден тұрады: басқару психологиясының теориялық негіздері; басшы мен бағынушы (жеке немесе топ) психологиясының ерекшеліктері; стресс-менеджмент; басқарушылық өзара іс-қимыл психологиясы, жанжалдарды басқарудың психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және шығындарды талдау
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты кәсіпорын дамуының негізгі экономикалық мәселелерін ашу, экономикалық көрсеткіштер жүйесі мен олардың өзара байланысын талдау, өндіріс шығындарын, кәсіпорын қызметінің тиімділігін талдау болып табылады. Пәннің презентациясында магистранттардың кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметін жоспарлау және талдау саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыруға көңіл бөлінеді. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - негізгі және айналым капиталын пайдалану тиімділігінің көрсеткіштерін талдау; - қызметтің өзіндік құнының калькуляциясын құру, шығасылар құрылымын талдау; - өнімнің бағасын анықтау; - кәсіпорын қызметінің экономикалық тиімділік көрсеткіштерін есептеу. Бұл курста мыналар оқытылады: - өнімнің өзіндік құнына қосылатын шығындардың түрлері; - өнімнің өзіндік құны мен бағасын есептеу әдістемесі; - кәсіпорын қызметінің тиімділігін бағалау түрлері мен көрсеткіштері; - кәсіпорынның баға саясаты; - баға құраушы факторларды есепке алу және олардың әсері; - баға процесінің кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логистикадағы бақылау
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты логистикалық жүйені басқаруда бақылауды қолданудың функциялары мен принциптері туралы білімді қалыптастыру. Қойылған мақсаттарға қол жеткізуге, жетекші нарықтық позицияларды иеленуге және логистикалық жүйелерді перспективалық дамытуға, сондай-ақ бақылау рәсімін әзірлеу мен іске асырудың дәйектілігін білу негізінде бақылау қызметін тиімді құруға бағытталған бақылау әдіснамасы мен тұжырымдамасының негіздерін білу. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: кәсіпорынның (компанияның) жай-күйін бақылау тұрғысынан бағалау; теңгерімді көрсеткіштер жүйесін әзірлеу және логистика мен жеткізілім тізбегін басқарудың негізгі көрсеткіштерін таңдау (БЦП); нақты жағдайларды талдау кезінде проблемаларды анықтау және оларды кәсіпорындағы бақылауды басқару саласында шешу жолдарын ұсыну. Бұл курста мыналар зерттеледі: кәсіпорындағы басқару жүйесіндегі бақылау, логистикалық компаниялардағы бақылауды ақпараттық қолдау, Бақылау құралы ретінде бюджеттеу, логистикалық компаниялардағы бақылау қызметін ұйымдастыру, логистикалық компаниядағы контроллингте басқару шешімдерін қабылдау әдістері, логистикалық компаниядағы Инновациялық процестерді бақылау; логистикалық компаниядағы кәсіпорынның қауіпсіздігін басқару бақылауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Логистикадағы ақпараттық және сәйкестендіру технологиялары
    Несиелер: 3

    Ақпараттық логистиканы зерттеу пәні логистикалық жүйелердің жұмысын қамтамасыз ететін ақпараттық және сәйкестендіру жүйелерінің құрылысы мен жұмыс істеу ерекшеліктері болып табылады. Ақпараттық технологиялар - ақпараттық ресурстарды пайдалану процестерінің күрделілігін төмендету, олармен жұмыс істеудің сенімділігі мен жеделдігін арттыру үшін ақпаратты жинауды, сақтауды, өңдеуді, шығаруды және таратуды қамтамасыз ететін технологиялық тізбекке біріктірілген әдістердің, өндірістік және бағдарламалық-технологиялық құралдардың жиынтығы. Сәйкестендіру технологияларына RFID сенсорлары мен сенсорлары, биометриялық сәйкестендіру, акустикалық-магниттік ақпаратты оқу кіреді. Курс аясында келесі пәндер оқытылады: Логистиканың теориялық негіздері, принциптері мен тұжырымдамалары; материалдық, ақпараттық ағындарды басқарудың практикалық дағдыларын дамыту; логистикалық талдау құралдарын меңгеру; Өндірісті тиімді логистикалық ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Ақпараттық-сәйкестендіру технологияларын дамытудың негізгі бағыттары: Интернет-технологиялар: іздеу жүйелері (Rambler, Yahoo), ақпараттық серверлер (ИКС МИР Web-Сервері), интерактивті дүкендер, браузерлер (browseгs), пошталық бағдарламалар( MS Outlook, The Bat), байланысқа арналған бағдарламалар (ICQ, IPhone), деректермен электрондық алмасу технологиясы (EDI - Электрондық Data Interchange), контактісіз сәйкестендіру технологиялары (карталық технологиялар, биометриялық технологиялар, штрихты кодтау технологиялары), радиожиілікті Сәйкестендіру технологиялары (Rfidтехнологиялар, Radio Frequency ldentification), Ean UCC халықаралық автоматты сәйкестендіру жүйесі, EPCglobal Network желісі, кәсіби мобильді радиобайланыс жүйелері (ПМР) (PMR - Pгofessional Моbile Radio), спутниктік технологиялар - спутниктік байланыс жүйелері (ҚҚҚ), спутниктік радионавигациялық жүйелер (Ағқж) және көлікті коммерциялық басқарудың диспетчерлік жүйелері (дскут).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • VR / AR-өнеркәсіптік ортадағы технологиялар
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты виртуалды, кеңейтілген және аралас шындық, негізгі ұғымдар, осы технологиялардың өзектілігі мен болашағы, сондай-ақ VR/AR құрылғыларының жұмыс принциптері туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант виртуалды және кеңейтілген шындықтың негізгі түсініктері мен айырмашылықтарын ажырата алады, технологияның ерекшеліктерін, оның артықшылықтары мен кемшіліктерін біледі, виртуалды және кеңейтілген шындықты қолдануға арналған жабдықтың техникалық сипаттамаларын салыстырады, панорамалық бейне мазмұны технологиясының негізгі ұғымдарын ажыратады. Бұл курста виртуалды және кеңейтілген шындық технологиясының негіздері, иммерсивті ортаға арналған визуализация және өзара әрекеттесу құрылғылары, виртуалды және кеңейтілген шындық қосымшаларын әзірлеу, өндіріс технологиясын жоспарлау, тестілеу, пайдалану үшін VR эксперименттік платформалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпорынның логистикалық операцияларындағы бизнес-процестерді басқару
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты логистикалық және көлік кәсіпорындарындағы бизнес-процестерді басқару саласындағы негізгі білімді қалыптастыру, логистикалық бизнес-процестерді модельдеу және талдау дағдыларын дамыту.Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: бизнес-процестерді бөліп көрсетуге және олардың шекараларын айқындауға; бизнес-процестердің иелерін айқындауға; ұйымның бизнес-процестерінің жалпы және егжей-тегжейлі картасын жасауға; бизнес-процестер туралы ережені әзірлеуге; бизнес-процестерді модельдеуге және егжей-тегжейлі сипаттауға; бизнес-процестер көрсеткіштерінің жүйесін әзірлеуге; процестерді жылдам жақсартуды іске асыруға қабілетті; Бұл курста жеткізілім тізбегін басқаруды талдау құралдары, жеткізілім тізбегі аясында тиімді қызметті қалыптастыру бойынша қызметті ұйымдастыру дағдылары, өндірісті ұйымдастыру жүйесінің ерекшеліктері, көлемді жоспарлау, баға ақпаратын іздеу және оны пайдалану принциптері зерттеледі, шетелдік кәсіпорындардың көлік-коммуникация кешеніндегі жеткізілім тізбегін басқарудағы тәжірибесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шешім қабылдау әдістері мен модельдері
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты экономикалық объектілерді зерттеу және талдау үшін пайдаланылатын шешімдер қабылдаудың теориясы мен практикасы әдістерімен, теориялық негізделген экономикалық және басқарушылық шешімдерді әзірлеу әдістері мен алгоритмдерімен танысу; экономикалық талдауды орындау, қойылған міндеттің үздік шешімін іздеу үшін таңдау және шешімдер қабылдау әдістері мен рәсімдерін тиімді қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - жоспарлау міндеттері үшін оңтайлы шешімдер қабылдау, балама шешімдерді анықтау және саралау, нәтижені тұжырымдау;; - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу; - Математикалық талдау және модельдеу әдістерін қолдану; - өлшем негізінде АЖ және АКТ бизнесті басқаруды таңдауды негіздеу. Бұл курста мыналар оқытылады: - шешім қабылдау модельдері мен әдістері; - белгісіздік жағдайында шешім қабылдау; - анық емес ақпаратпен шешім қабылдау модельдері мен әдістері; - тәуекел жағдайында шешім қабылдау; - иерархияны талдау әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • CAD / CAM технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарды технологиялық процестерді автоматтандырылған жобалау жүйелерін практикалық қолдануға дайындау болып табылады. Курстың міндеттері-CAD/CAM/CAE-жүйелерін анықтауға үйрету, олардың мақсаты, оларды қоғамның жаңа әзірлемелер мен технологияларға өсіп келе жатқан қажеттілігі жағдайында қолдану қажеттілігі. Қазіргі заманғы CAD/CAM/CAE жүйелерін жіктеңіз. CAD/CAM/CAE жүйелерінің әлемдік нарығының даму тарихы туралы түсінік қалыптастыру. Ақпараттық технологияларды оқуға деген ынтаны дамыту, пәнге деген қызығушылықты арттыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: CAD/CAM/CAE жүйелерінің мақсаты, функциялары мен жіктелуін, машина жасаудың қазіргі жағдайларында өндірісті конструкторлық және технологиялық дайындауды автоматтандыру мүмкіндіктері мен перспективаларын, бөлшектер мен құрастыру бірліктерін компьютерлік модельдеу негізінде физикалық және технологиялық процестерді модельдеу тәсілдерін, Машина жасауды автоматтандыру саласындағы қазіргі заманғы үрдістерді, қазіргі заманғы АЖЖ дамытудың негізгі бағыттарын біледі. Бұл курста олар үш өлшемді геометриялық модельдеу, интерполяция және жуықтау, көпмүшелік қисықтар, B-сплиндік қисықтарға кеңейту, беттер мен көлемдер үшін математикалық және сандық көріністі оқиды. Қисықтарды практикалық қолдану. Беттерді модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты-жоғары білім беру саласындағы білім жүйесін, оның мақсаттары мен мәнін, мазмұны мен құрылымын, Жоғары мектептегі білім беру процестерін басқару принциптері мен білім беру жүйесінің жұмыс істеуінің құқықтық мәселелерін игеру, сонымен қатар отандық және шетелдік жоғары мектеп педагогикасының негізгі жетістіктері, проблемалары мен даму тенденциялары туралы идеяларды қалыптастыру.Педагогикалық қызметті модельдеудің заманауи тәсілдері. "Педагогика" пәнінің негізгі бөлімдері»: - жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері; - оқытушының педагогикалық қызметі және жоғары мектеп оқытушысының тұлғасы; - Жоғары мектептегі тәрбие жұмысы; - жоғары мектепте оқыту теориясы (дидактика); жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру; - Жоғары мектептегі білім беру технологияларының ғылыми негіздері; Жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары; Кредиттік технология-білім беру траекториясын дараландыру мүмкіндігі; оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу, педагогикалық бақылау түрлері және оның объективтілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: кәсіби ақпаратты ағылшын тілінде іздеуге, өңдеуге және беруге байланысты кәсіби іс-әрекеттерді ойдағыдай жүргізуге қажетті қарапайым қарым-қатынас дағдылары мен дағдыларын дамыту және тәжірибе. Тапсырмалар: - практикалық кәсіби ағылшын тілін меңгеру; - ағылшын тілінде әңгіме жүргізу; - мамандықтың кәсіби тілін түсіну, сөйлеу кезінде кәсіби терминдерді сауатты қолдану; - кәсіби қарым-қатынас аясындағы мәтіндерді бағалау, талдау, аннотация және дерексіз деректерді алу; - өз көзқарастарын еркін білдіруге және ұсынылған тақырыптарды ағылшын тілінде талқылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы және философиясы
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасы магистранттар арасында ғылыми және ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің жалпы ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық базасын қалыптастыруға бағытталған. Курс білімнің, танымдық қызметтің және әлеуметтік институттың формасы ретінде ғылымның даму тарихы мен логикасын, сондай-ақ ғылым философиясының негізгі түсініктерін (позитивизм, неопозитивизм және постпозитивизм; структурализм мен постструктурализм); герменевтика мен феноменология) олардың байланысы мен дамуында.Магистранттар сыни тұрғыдан ойлау қабілетін дамытады (оның ішінде бар теориялық тұжырымдамаларды, зерттелетін мамандық бойынша ғылыми зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін сыни бағалауды қоса алғанда), сонымен қатар зерттеу әдістемесінің дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Логистикалық процестерді модельдеу
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-магистранттарды Имитациялық модельдерді қалыптастырудың математикалық принциптерімен таныстыру және әртүрлі экономикалық жүйелер мен процестерді имитациялау модельдерін құруда осы принциптерді қолдану. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант модельдеу модельдерін жасай алады, модельденген процестердің статистикалық көрсеткіштерін дұрыс жинай және талдай алады, модельдеу экспериментінің параметрлерін жоспарлау мен конфигурациялауды жүзеге асырады, жүйені ұйымдастырудың ең жақсы нұсқасын таңдау үшін модельдеу экспериментінің нәтижелерін статистикалық талдау және түсіндіру жүргізеді. Бұл курста математикалық модельдеу және модельдеу, логистикалық жүйелердегі динамикалық модельдеу мен процестерді модельдеудің үш парадигмасы, логистикалық модельдеу құралдары оқытылады, модельдеуді дайындайды және орындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өндірістен кейінгі логистика
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты жоғары бәсекелі нарықта жұмыс істейтін компанияның бәсекеге қабілеттілігін арттыруға бағытталған логистикалық бизнес-процестерді басқару бойынша білім мен кәсіби дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - клиенттерге қызмет көрсету тиімділігінің негізгі көрсеткіштерін анықтау; - кәсіпорында логистикалық қызметтер жүйесін қалыптастыру алгоритмін әзірлеу; - коммерция, Маркетинг, Логистика әдістерін қолдану; - бәсекелестердің қызметін талдау әдістерін қолдану. Сервистік логистика. Логистикалық қызметте Аутсорсинг. Компанияның логистикалық қызметтер жүйесін қалыптастыру. Логистикалық қызметтердің сапасын басқару. Бұл курста мыналар оқытылады: - "логистика аутсорсингі" шешімін таңдау кезінде басқарушылық есеп жүйесін қалыптастыру»; - логистикалық қызметтер провайдерін таңдау әдістемесі мен алгоритмін қалыптастыру; - логистикалық делдалдарды бағалау критерийлерін әзірлеу; логистикалық делдалдарды таңдау процедураларына ақпараттық қолдау көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • AnyLogic / ExtendSim бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Бұл оқу пәні күрделі жүйелердің параметрлерін бағалау және оңтайландыру мәселелерін шешуге мүмкіндік беретін компьютерлік модельдерді жасау және олармен тәжірибе жүргізу дағдыларын алуға арналған. Әзірлеу құралы ретінде кез-келген логикалық бағдарламалар пакетін пайдалану ұсынылады. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: экономикалық жүйелердің модельдеу модельдерін жасау үшін жүйелік динамика және дискретті оқиғаларды модельдеу әдістерін қолдана алады-модельді визуалды дамыту құралдарын қолдана отырып, модельдеудің аспаптық ортасында жұмыс істеу дағдылары. Жүйе параметрлерін бағалау және сезімталдықты анықтау, нәтижелерді кестелік және графикалық визуалдауды орындау үшін имитациялық эксперименттерді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын меңгерген. Бұл курста модельдеу мен модельдеудің негізгі ұғымдары, өндіріс пен логистикада модельдеуге арналған типтік қосымшалар, өндіріс пен логистикада модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар, сонымен қатар Excel көмегімен стохастикалық модельдеу зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жеткізу тізбегі және логистикалық провайдерлер
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - білім алушыларда бастапқы шикізат көзінен соңғы тұтынушыға дейін материалдық және ақпараттық ағындардың өтуін қамтамасыз ететін жүйе туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: тиімді кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудағы ағындық процестерді басқаруда логистикалық тәсілдің негізгі принциптерін қолдана алады; басқарылатын жеткізу тізбектеріне қатысты нарықтық экономиканың негізгі қасиеттері мен принциптерін анықтау, материалды қамтамасыз етуді ұйымдастыруға және басқарылатын жеткізу тізбектеріндегі жүктерді тасымалдауға байланысты мәселелерді шешу, тарату арналарындағы материалдық ағындардың бүкіл қозғалыс жолындағы логистикалық шығындарды азайту мүмкіндіктерін анықтау, басқарылатын жеткізу тізбектеріндегі негізгі мақсаттарға қол жеткізу құралдарын жасау. Бұл курста өндірістік логистиканың стратегиялық принциптері мен процестері, өндірістік логистикалық жүйені жобалау, қызметтердің модельдері мен сипаттамалары зерттеледі, Логистикалық қызмет көрсету орталықтары мен индустриалды парктер қарастырылады: түрі, қызмет көрсету спектрі, экономикаға және қоршаған ортаға әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ішкі логистикалық процестерді автоматтандыру / роботтандыру
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты технологиялық процестерді автоматтандырудың озық технологиялары саласында білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі міндеттері-Білім алушыларды өндірісті автоматтандыру құралдарымен, әдістерімен және жүйелерімен таныстыру; автоматтандырылған жүйелердің өнімділігін есептеу және бағалау, автоматтандырылған өндіріс үшін технологиялық жабдықты таңдау дағдыларына үйрету. Курс аясында келесі сұрақтар қарастырылады: автоматтандырылған өндірістің технологиялық үдерістерін әзірлеу ерекшеліктері, технологиялық объектілер мен үдерістерді басқару, қойма және қойма үдерістері моделін құру үшін математикалық әдістерді қолдану, мониторинг және трекинг жүйелері, кәсіпорындарды басқаруға арналған түрлі жүйелер (CRM, HCM, ECM, RPA), сондай-ақ клиенттермен коммуникацияға арналған пошта жүйелері мен порталдар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Энергия мен ресурстарды үнемдейтін өнеркәсіп
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты адамзаттың қолындағы ресурстардың негізгі түрлері туралы және олардың қазіргі заманның жаһандық проблемаларымен байланысы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Сондай-ақ ресурстарды пайдаланудың жоғары тиімділігіне қол жеткізу үшін саналы "ресурс үнемдейтін" дүниетаным. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: - ресурстардың біркелкі бөлінбеуіне және тұтынылуына байланысты проблемаларды шешу; - этикалық және заңнамалық нормалар мен ережелерді қоса алғанда, ресурстарды пайдаланудың тиімділігін басқару әдістерін қолдану; - ресурстарды пайдалану тиімділігін түбегейлі арттыру мүмкіндіктері мен жолдарын анықтау. Бұл курста мыналар оқытылады: - қазіргі қоғамдағы ресурстар мен ресурс тиімділігі; - ресурстардың түрлері, олардың сипаттамалары, таралуы және тұтынылуы; - энергия ресурстарын пайдалану тиімділігі, энергия және ресурстарды үнемдеу; - ресурстарды пайдалану тиімділігін түбегейлі арттыру мүмкіндіктері мен жолдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эргономика және май өндірісі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттарды үнемді жобалаудың теориялық негіздеріне оқыту; үнемді өндірістік ағынды құру принциптерін және өндірісті үнемді өндіріске айналдыру процесінде шығындардың белгілі бір түрлерін анықтауға, бейтараптандыруға және алдын алуға бағытталған құралдарды қолдану; жобаларға үнемді өндірісті енгізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Адамның эргономикалық ортасын құру саласындағы жалпы мәдени құзіреттіліктерді игеру; жабдықтың элементтері мен кешендерін жобалаудың және қоршаған ортаны толтырудың негізгі принциптері мен әдістерін ашу. Пәнді зерделеу нәтижесінде магистрант: ұйымдағы өндірістік ағынның жай - күйі бойынша бастапқы ақпаратқа талдау жүргізуге; ұйымда құндылықтар жасаудың өндірістік ағындарын құрылымдауға; - жобаны әзірлеу кезінде үнемді өндірісті енгізу ауқымын айқындауға; енгізу алгоритмін қалыптастыруға және жобаларда үнемді өндірісті іске асыру нәтижелерін бағалауға қабілетті; шығындардың сегіз түрін анықтауға, жоюға және алдын алуға бағытталған ұқыпты өндіріс құралдарын қолданыңыз, өндірістегі шығындарды анықтау, жою және алдын-алу бойынша жұмыс тобын ұйымдастырыңыз. Бұл курста үнемді дизайнның теориялық негіздері, ұйымды үнемді өндіріске айналдыру әдістері мен құралдары, үнемді дизайнның практикалық аспектілері, эргономикалық талаптар және оларды анықтайтын факторлар, эргономикалық зерттеу әдістері және тіршілік ету ортасының эргономикасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сақтау және өңдеу жүйелерін жобалау және ұйымдастыру
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты-магистранттардың қойманы басқару құралдарының мазмұнын, мағынасы мен ерекшеліктерін және оның процестерін зерттеу, сонымен қатар тиеу-түсіру жүйелерін жобалау. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант: қойма мен Қойма жабдықтарының түрлерін санаттауға, қойма шаруашылығын қалыптастырудың негізгі принциптері мен тәсілдерін анықтауға, қоймада сақтауды ұйымдастырудың негіздерін білуге қабілетті. Бұл курста қойманы ұйымдастыру және басқару, қоймадағы логистикалық процестер, қоймадағы аймақтарға бөлу, қойманың жекелеген бөліктеріндегі технологиялық операциялар, қойманы оңтайландыру әдістері және қойманың жұмысының тиімділігі зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоба жұмысы (лог)
    Несиелер: 3

    Білім алушылардың жобалық қызметі кәсіби және жобалық құзыреттерді дамыту мақсатында ұйымдастырылады. Жоба-бұл нақты практикалық іс-әрекетте көруге, түсінуге, қолдануға болатын түпкілікті өнім түрінде жасалған, белгілі бір практикалық немесе теориялық маңызды мәселені шешудің негізгі мақсаты бар студенттердің арнайы ұйымдастырылған, дәлелді тәуелсіз қызметі. Білім алушы жобалық қызмет барысында алатын негізгі білім беру нәтижесі – бұл таңдалған кәсіби қызметке қажетті іс жүзінде маңызды білім мен іскерлікті (құзыреттілікті) алу, бекіту немесе дамыту және өзін-өзі ұйымдастыру тәжірибесі. Жобаның нақты қойылған міндеттері, нәтижеге қол жеткізу критерийлері және шектеулі орындау мерзімдері бар; қызметтің негізгі тәсілдері – жобалық шешімдерді әзірлеу, іріктеу және іске асыру; негізгі әдістер – жобаларды басқару әдістері. Жобалық қызмет нәтижесіне (өнімге) қойылатын негізгі талаптар: берілген параметрлерге сәйкестік, жасаушыдан (жасаушылардан) бас тарту, практикалық маңыздылығы/қолданылуы. Жобалық іс-әрекеттің практикалық маңыздылығы және студенттердің жобаларды жүзеге асырудағы тәуелсіздігі білім деңгейімен бірге артады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON1

    Ғылыми-педагогикалық қызметпен айналысуға қабілетті, сабақ өткізу үшін қажетті психологиялық-педагогикалық технологияларды қолдана алады.

  • Код ON2

    Шетелдік және отандық авторлардың ғылыми әдебиеттерімен жұмыс істеуге, ғылыми мақалалар жазуға, зерттеу тақырыбын анықтауға және тұжырымдауға, зерттеу мақсатын қоюға қабілетті. Әр түрлі философиялық көзқарас тұрғысынан оқылатын пәннің тақырыбын талдау.

  • Код ON3

    Маркетингтік зерттеулер жүргізу үшін ақпаратты жинау мен өңдеудің техникалық құралдарын пайдаланады және компанияның сыртқы және ішкі ортасын стратегиялық талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы ақпараттық-сәйкестендіру технологияларын қолдана отырып, қойма және өндірістік логистикадағы объектілер мен процестерді моделдей алады, логистикалық процестерді жоспарлаудың виртуалды құралдарын пайдалана алады.

  • Код ON5

    Өндірістегі инновациялық үдерістер мен технологияларды басқаруға қабілетті, өндірістік және көліктік-логистикалық компанияларда бизнес-үдерістерді басқарудың қазіргі заманғы тәсілдерін қолдана отырып, жеткізу тізбегін құру мен ұйымдастыруды жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Кәсіпорында логистикалық процестерді жоспарлауды, басқаруды, бақылауды және оңтайландыруды ұйымдастыруға, өндірісте және логистикада моделдеуді қолдануға қабілетті.

  • Код ON7

    Бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен бизнес-процестерді моделдей алады және басқарудың автоматтандырылған жүйелерін қолдана отырып материалдық ағындарды және өндірістік процестерді басқара алады.

  • Код ON8

    Кәсіпорында және оның негізгі құрылымдық бөлімшелерінде экономикалық талдау жүргізе алады және кәсіпорын мен оның өндірістік әлеуетін бағалай алады басқару шешімдерін негіздеу үшін факторлық талдау нәтижелерін қолдану.

Top