Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B11405 Әлеуметтік жұмыс в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • Кәсіпкерлік және бизнес

    "Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет

    Пәннің мақсаты студенттерде қоғамның инклюзивті мәдениетінің негіздерін, инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптерін, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық аспектілерін білу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттердің әлеуметтік және кәсіби салаларда инклюзия принциптерін қолдану қабілеті, көпмәдениетті қоғамда коммуникативтік стратегияларды таңдау қабілеті қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ қазіргі заманғы қаржылық қызметтер мен цифрлық технологияларды пайдалану процестерін сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы құралдарын тәжірибеде пайдалануды, меншікті жинақтарды сақтауды және көбейтуді, жеке бюджетті жоспарлауды, салықтарды есептеуді, қаржылық есептілікті талдауды және инвестициялардың тиімділігін бағалау әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты – мемлекет және құқық сияқты категорияларды ашып көрсету, құқықтың ұлттық салалары туралы студенттерге қажетті жалпы ұсыныстар беру, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормаларымен, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының басқа салаларындағы нормативтік-құқықтық актілермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Курс ғылымның негізгі категорияларын және ғылымдағы зерттеу іс-әрекетін зерттеуге арналған. Курс екі модульден тұрады. Бірінші модуль ғылыми ойлаудың негізі ретінде ғылыми-зерттеу жұмысының технологиясы, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу технологиясы, зерттеу нәтижелерін ұсыну ережелері, жүйелік көзқарас қағидалары мен жүйелік талдау әдістері туралы. Екінші модуль әртүрлі ғылыми зерттеу құралдарының мәнін ашатын материалды ұсынады. Бұл модульде ұғымдармен жұмыс істеу әдістері, зерттеудің жалпы логикалық әдістері, модельдеу әдісі, теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: тұрақты даму қағидаттары, тұрақты даму мақсаттарының (ТДМ) негіздері, ESG-принциптері, декарбонизация бойынша білім беру, сондай-ақ экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың өзара байланысын талдауға, тәуекелдерді бағалауға және ғаламдық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлермен олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, ауа бассейні, жер ресурстарының тозуы, азық-түлік қауіпсіздігі, сондай-ақ антропогендік қызметке байланысты табиғи және техногендік апаттармен олардан қорғау тәсілдерінің тұрақты стратегияларын әзірлеуге үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмысқа кіріспе және тарихы

    Бұл курс мамандық ретінде әлеуметтік жұмыстың қалыптасуы мен дамуының тарихи кезеңдерін зерттеуге бағытталған. Студенттер әлеуметтік көмек тәжірибесінің тұжырымдамалық идеяларымен және әлеуметтік жұмыстың мамандық ретінде қалыптасуының негізгі факторларымен танысады. Шетелдік тәжірибе, практика және әлеуметтік жұмыс модельдерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың экономикалық негіздері

    Курста әлеуметтік жұмыс саласында ұйымдастырудың, ресурстық қамтамасыз етудің және тиімді басқарудың теориялық-әдіснамалық және практикалық мәселелері қарастырылады. Мемлекеттің және басқа да әлеуметтік жұмыс субъектілерінің экономикалық қызметін заңнамалық белгіленген экономикалық кепілдіктер негізінде зерттеуге, әлеуметтік қамсыздандыруға, әлеуметтік тәуекелдер туындаған кезде халықты әлеуметтік қорғауға, сондай-ақ әлеуметтік жұмыс жүйесінің жұмысындағы сақтандыру мен қайырымдылықтың рөліне маңызды орын беріледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы қажеттіліктерін бағалау

    Курс отбасының өмірлік қиын жағдайдағы қажеттіліктерін терең бағалауды жүргізу, оның әлеуетін анықтау, отбасының әлеуметтік кепілдіктерін қамтамасыз ету, патронаж, отбасына әлеуметтік қолдау көрсетуге арналған әлеуметтік институттардың ресурстарын біріктіру, отбасы мен оның жекелеген мүшелеріне қатысты бағалау жүргізудің әртүрлі құралдары мен әдістерін қолдану бойынша құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы және әлеуметтік психология

    «Жалпы және әлеуметтік психология» курсы студенттер арасында жалпы және әлеуметтік психологияның, психикалық процестердің, әлеуметтік және психологиялық құбылыстардың, тұлғалық мәселелердің, даму психологиясының, топтардың әлеуметтік психологиясының, үлкен әлеуметтік топтардың, зерттеу әдістерінің негізгі теориялық принциптері туралы білім қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік саясат

    Бұл курс әлеуметтік саясаттың тарихын, модельдері мен тетіктерін, халықты әлеуметтік қорғауды, қаржы-ұйымдастырушылық және саяси ресурстарды, дамыған елдерде әлеуметтік саясатты қалыптастыру және іске асыру тәжірибесін ескере отырып, еңбек нарығындағы мемлекеттік саясатты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы менеджмент

    Бұл курстың мақсаты - әлеуметтік менеджмент саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар әлеуметтік менеджменттің мәнін, принциптері мен әдістерін, әлеуметтік қорғау мен қызмет көрсетуді ұйымдастырудың негізгі ерекшеліктерін, сондай-ақ оларды басқару ерекшеліктерімен танысатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік консалтинг

    «Әлеуметтік консалтинг» пәні әртүрлі деңгейлердегі және әртүрлі салалардағы әлеуметтік-экономикалық процестерді басқаруды жетілдіруде атаулы көмек көрсету үшін қажетті құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың негізгі мақсаты – әлеуметтік кеңес беру саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды дамыту. Студенттер кеңес берудің әртүрлі нысандары мен әдістері туралы білім алады, тиімді басқару әдістері мен механизмдерін меңгереді, консультанттың кәсіби функцияларын жүзеге асыруға байланысты мақсат қоюға және міндеттерді тұжырымдауға үйренеді. Сондай-ақ олар топтық жұмыс дағдыларын дамытып, өзара әрекеттесу мен қарым-қатынастың тиімді әдістерін меңгереді. Бұл пәнді оқу әлеуметтік-экономикалық процестердің ерекшеліктерін ескере отырып, әлеуметтік саладағы басқару шешімдерін жетілдіру бойынша кеңестер мен ұсыныстар бере алатын мамандарды дайындауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыс теориясы

    Курстың мақсаты - студенттерге әлеуметтiк жұмыстың теориялық тұжырымдамаларын интегративтiк тәртiптi, мақсаттағы, әдiстемелiк, технологиялық және әлеуметтiк жұмыстарды құқықтық қамтамасыз ету ретiнде тұтас қарауды қамтамасыз ету. Бұл клиенттің мәселелеріне, тәуекел топтарына және әлеуметтік қорғауға, әлеуметтік қамсыздандыруға, халықтың әлеуметтік әл-ауқатына, сондай-ақ студенттің кәсіби қызметінің қажетті дағдыларына жақсы бағдарлануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологиялары

    Курс әлеуметтік жұмыстың теориялық, әдістемелік және процедуралық деңгейлеріндегі технологиялық модельдері туралы білімді тереңдетуге, әлеуметтік жұмыс практикасының мәнін әлеуметтік жұмыс объектілеріне әсер етудің құралдары, әдістері мен тәсілдерінің жиынтығы, оның әдіснамалық негіздері ретінде түсінуге бағытталған. Осы курсты зерделеу нәтижесінде нақты клиентпен және әлеуметтік жұмыс объектісімен шартталған жеке әдістер мен технологиялардың жиынтығы ретінде әлеуметтік қорғау және халыққа қызмет көрсету ұйымдары мен қызметтерінде, өмірдің әртүрлі салаларында және халықтың әртүрлі топтарымен практикалық жұмыс тәжірибесі қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстың халықаралық тәжірибесі

    Курс шеңберінде түрлі әлеуметтік мәселелерді шешуге бағытталған әлеуметтік жұмыстың нәтижелі шетелдік тәжірибелері Әлеуметтік және әлеуметтік-мәдени анимация, әлеуметтік қорғау және мамандандырылған тәрбие зерделенетін болады. Шетелде әлеуметтік жұмыс теориясы мен практикасының жай-күйі мен даму тенденцияларын, халықтың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік жұмыс саласындағы халықаралық стандарттарды білуден басқа, курс шетелдік әлеуметтік жұмыс тәжірибесін отандық шындыққа бейімдеуге дайындықты және кәсіби жол, өсу және мансап саласын таңдау мақсатында білім беру ортасында бағдарлай білуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Заманауи әлемдегі әлеуметтік процестердің жаһандануы

    Курс, қазіргі әлемдегі жаһандану процестері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған. Курстың мақсаты-жаһанданудың әртүрлі бағыттарын, аспектілерін (экономикалық, саяси, әлеуметтік, демографиялық және т.б.) зерттеу, сондай-ақ жаһандану процестерінің күрделілігі мен қайшылықтарын түсіну. Курс жаһанданудың адамдардың, топтардың және қоғамдастықтың өміріне әсерін талдауды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Меншіктің әртүрлі нысандарымен әлеуметтік салада құжат айналымы және іс қағаздарын жүргізу

    Курс әлеуметтік жұмыс саласында құжаттаманы құруға, айырбастауға және сақтауға қатысты нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық стандарттарды зерделеуге және практикалық игеруге бағытталған. Курс сонымен қатар құжат айналымын реттейтін нормативтік ережелерді және құпия ақпаратқа және осы саладағы құжаттармен жұмыс істеудің басқа аспектілеріне қойылатын этикалық талаптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өмір сапасы және оны реттеу

    Бұл пән өмір сапасының аспектілерін басқару және реттеу саласында құзыреттіліктерді қалыптастырады: білімнің зерттелетін саласында тұжырымдамалық аппаратты игеру, қажеттіліктерге, мүдделерге, жалпыадамзаттық құндылықтарға, халықтың өмір сүру сапасы мен деңгейіне көзқарастардың эволюциясын зерттеу, халықтың өмір сүру деңгейінің тұжырымдамаларымен, көрсеткіштерімен және индикаторларымен танысу, Еңбек, әлеуметтік, жеке және рухани өмірдің сапасын зерттеу қоршаған ортаның сапасы; зерттелетін саладағы шетелдік тәжірибемен, оны отандық тәжірибеде қолдану мүмкіндігімен танысу; халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын талдау саласында практикалық жұмыстың базалық дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік бағдарламаларды дамыту технологиялары

    Курс әлеуметтік бағдарламаларды тиімді әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу қорытындысы бойынша студенттер қоғамдағы әлеуметтік қажеттіліктер мен проблемаларды талдай алады, бағдарламаның мақсаттары мен міндеттерін анықтай алады, оны құру және енгізу үшін қолайлы әдістер мен стратегияларды таңдай алады. Бұл пәннің мақсаты-халықтың әртүрлі топтарының өмір сүру сапасы мен әл-ауқатын жақсартуға бағытталған әлеуметтік бағдарламаларды әзірлеуге және енгізуге қабілетті мамандарды даярлау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы қақтығыстарды басқару

    Пәнді оқу студенттерде тиімді коммуникацияны талдау және жобалау, әлеуметтік қауымдастықтардағы жанжал деңгейін төмендету, олардың тұрақтылығын нығайту, сондай-ақ әлеуметтік жұмыс саласындағы тиімді ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық-аналитикалық және кәсіпкерлік қызмет бойынша құзыреттерді қалыптастыруға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы зерттеулер және әлеуметтік жұмыстың тиімділігі

    Курс білім алушылардың әлеуметтік жұмыс саласындағы зерттеу қызметіне дайындығын және тұтас жүйенің немесе оның жекелеген әлеуметтік жұмыстың элементтерінің халықтың, ең алдымен оның әлеуметтік осал бөлігінің сұраныстарына, қажеттіліктеріне оң жауап беру және жауап беру қабілетінде көрсетілген әлеуметтік жұмыс тиімділігінің мәнін түсінуін қамтамасыз етуге бағытталған. Курс шеңберінде әлеуметтік жұмыста қолданбалы зерттеуді ұйымдастыру технологиясымен, оның түрлерімен, кезеңдерімен, әдістемесімен және техникасымен танысу қамтамасыз етіледі; әлеуметтік құбылыстарды зерттеудің заманауи тәсілдері, эмпирикалық ақпаратты жинау және өңдеу дағдылары, ғылыми жұмысты ресімдеу ережелері, зерттеу нәтижелерін жалпылау және талдау, оларды түсіндіру, сондай-ақ алынған нәтижелерді әлеуметтік практикада қолдану дағдылары туралы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс тәжірибесі

    Бұл курстың мақсаты-қоғамның, топтардың, жеке тұлғаның әлеуметтік мәселелерін анықтау және шешу әдістері мен әдістері туралы білімді тереңдету; әлеуметтік жұмыс тәжірибесінің мәнін, оның әдіснамалық негіздері мен технологиялық модельдерін түсіну; тікелей байланыс әлеуметтік жұмысының әдістемесін меңгеру, әлеуметтік қорғау және халыққа қызмет көрсету ұйымдары мен қызметтеріндегі практикалық жұмыс тәжірибесін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қысым мен қорқынышты басқару

    Курс студенттердің өз эмоциялары мен қорқыныш сезімін өзін-өзі сақтау инстинкті ретінде зерттеуге және түсінуге бағытталған; қорқыныштың әртүрлі түрлері бар басқа адамдардың эмоциялары мен сезімдерін тану қабілетін дамыту: нәрестелік, невротикалық, шынайы, еркін және өлім; өзін-өзі реттеу әдістерін меңгеру; сонымен қатар проблемалық жағдайларға икемді жауап беру және жағымсыз эмоция ретінде ашумен және сыртқы қауіпті қабылдау реакциясы ретіндегі қорқынышпен күресу құзыреттерін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыс этикасы

    Пәндерді меңгерудің мақсаты: әлеуметтік жұмыс құндылық-этикалық негіздерін тұтастық, жүйелі түрде түсіну кәсіби әлеуметтік жұмыс іс-әрекеті мен кәсіби моральдылығы ретінде қалыптастыру; кәсіби қызметті түсіну мен ұйымдастыруда этикалық-аксиологиялық тұрғыдан қажеттіліктің негіздемесін және негіздерін ашу; құндылық-этикалық ойлау негіздерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік жұмыстағы іскерлік қарым-қатынас: стратегия, тактика және техника

    Бұл курсты оқудың маңыздылығы үйге әлеуметтік қызмет көрсетудің тиімді нәтижелері үшін өнімді қарым-қатынастың маңыздылығы туралы, қарым-қатынас процесіне вербалды және вербалды емес, кинетикалық және проксемикалық құралдардың әсері туралы, әлеуметтік-мәдени және этникалық ерекшеліктердің маңыздылығы және эмпатия мен эмпатия негізінде клиенттермен тиімді қарым-қатынас жасау қажеттілігімен байланысты. отбасына бағытталған патронаттық қызмет көрсетушінің сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гендерология және әлеуметтік жұмыстағы гендерлік зерттеулер

    Пән аясында гендерлік теориялар, этнологиядағы, антропологиядағы, тарихтағы гендерлік зерттеулердің тақырыптары (әйелдер, ерлер, квир - зерттеулер, гуманитарлық ғылымдардағы «үнсіз топтардың» проблемалары, гендерлік салыстырмалы антропологиялық зерттеулер; жеке және қоғамдық саладағы гендерлік қатынастарды зерттеу, биліктің бөлінуі; жыныстық кемсітушілік жағдайларын зерттеу; мәдени кодтар гендерлік субмәдениеттер және т. б. мәселелер бойынша талдаулар жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психология бойынша практикум

    Практикум студенттерді психологияның негізгі әдістерімен, соның ішінде эмпирикалық әдістермен, деректерді өңдеу әдістерімен және интерпретациялық әдістермен, олармен жұмыс істеу тәсілдерімен, оларды жіктеумен және қолдану ерекшеліктерімен таныстыруға, сондай-ақ эксперименттік жұмысты жүргізудің білімі мен негізгі дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Супервизияға кіріспе

    Пән біртұтас кәсіби өзін-өзі анықтауды және әлеуметтік жұмыс маманының тұлғасын дамытуға жағдай жасауға, кәсіби қызметті тұлғалық мағынамен толтыруға және біртұтас кәсіби өзін-өзі анықтауды дамытуға бағытталған. Пән әлеуметтік жұмыстағы супервизия негіздері, оның әртүрлі нысандары туралы білім жүйесін қалыптастыруға, қадағалау жағдайын құрастыру және ұсыну қабілеттерін дамытуға арналған; жеке тұлғаның әртүрлі аспектілерін зерттеу және оларды есепке алу және клиентпен өзара әрекеттесу тәжірибесінде қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тұрмыстық зорлық құрбандарымен әлеуметтік жұмыс

    Курс болашақ әлеуметтік жұмыскерлерге зорлық-зомбылық және оның әртүрлі түрлері туралы кешенді білімді, сондай-ақ кәсіби құндылықтар мен қолданыстағы заңнамаға негізделген отбасылармен, зорлық-зомбылық құрбандарымен және абьюзерлермен психоәлеуметтік жұмыс істеу дағдылары мен икемділіктерін қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер, отбасылық зорлық-зомбылық жағдайларымен соның ішінде шұғыл психологиялық-әлеуметтік көмек көрсетумен алдын-алу және түзету жұмыстарының бағыттары мен технологияларын оқиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Психотерапия

    Пән студенттердің психологиялық кеңес берудің және психотерапияның негізгі ережелерін игеруге, психотерапияның теориялық және әдіснамалық негіздерін терапевтік мақсатта тұлғаның компенсаторлық және қорғаныс механизмдерін, психотехникалық және психотерапиялық әдістерді, сондай-ақ кәсіби психологиялық көмек көрсету контекстінде психологиялық кеңес беру мен психотерапиялық кеңес берудің тиімді процесінің заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік инклюзия: тұжырымдамалар, модельдер, стандарттау, ресурстар және әртүрлілік

    Пән қызметтердің көлеміне,сапасына, оларды көрсету тәртібі мен шарттарына нормативтік және құқықтық стандарттарды, әлеуметтік инклюзия жағдайында азаматтарды әлеуметтік қорғау технологияларын, мемлекеттің мүмкіндігі шектеулі адамдарға патерналистік көзқарасы дәстүрлерінен белсенді әлеуметтік саясаттың жаңа стратегияларына, ресурстық тұлғалық көзқарасқа және қалыпқа келтіру қағидатына көшу тұжырымдамасын; табысты әлеуметтік саясаттың «үш өлшемді» моделін зерделеуге бағытталған. оқушылардың инклюзиялары, олардың айырмашылықтарына немесе қабілеттерінің шектеулі болуына байланысты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік қызметтегі стандарт және мониторинг

    Курс әлеуметтік қызметтердің табиғатын және олардың жіктелуін зерделеуге; халықты әлеуметтік қорғау, денсаулық сақтау, білім беру салаларында арнаулы әлеуметтік қызметтер көрсету стандарттарының мазмұнына; әлеуметтік қызмет көрсету және әлеуметтік қолдау жүйесіндегі әлеуметтік қызметтер мен әлеуметтік қызметкерлердің қызметіне зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстағы фандрайзинг және маркетинг

    Осы курсты оқу нәтижесінде студенттер әлеуметтік саладағы белгілі бір жобаларды орындау үшін қажетті ресурстарды тарту қызметі ретінде фандрайзинг негіздері туралы: демеушіні қалай дұрыс таңдау керек, грантқа сауатты өтінім жасау, онымен өзара әрекеттесудің барлық кезеңдерінде демеушімен байланыс жүйесін құру сияқты негізгі түсінікке ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік саладағы жасанды интеллект

    Әлеуметтік саладағы жасанды интеллект-әлеуметтік мәселелерді шешу үшін жасанды интеллект (AI) технологияларын қолдануды зерделейтін пән. Курс AI негіздерін, оның мүмкіндіктері мен шектеулерін, этикалық аспектілерді, сондай-ақ деректерді жинау, әлеуметтік талдау, мемлекеттік басқару, денсаулық сақтау, білім беру және қайырымдылықта қолдану мысалдарын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
  • Әлеуметтік жұмысты заңнамалық қамтамасыз етудің халықаралық және ұлттық негіздері

    Бұл курс әлеуметтік жұмыс саласындағы құқықтық реттеудің мәнін түсінуге: әлеуметтік қорғау, әлеуметтік қызметтер көрсету және халықты әлеуметтік қолдау саласындағы заңнама мазмұнын меңгеруді қамтамасыз ету, қиын өмірлік жағдайдағы клиентке әлеуметтік және құқықтық көмек көрсету үшін заңның көздері мен нормаларын талдау қабілетін қалыптастыру; азаматтарды құқықтық жауапкершілікке тарту тетіктерін әзірлеуді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және медициналық сақтандыру

    Бұл курс Әлеуметтік қамсыздандыру және әлеуметтік сақтандыру жүйесінің мазмұнын ашуды, әлеуметтік сақтандырудың халықаралық тәжірибесін талдауды, Қазақстандағы әлеуметтік сақтандыру жүйесін зерделеуді, әлеуметтік қамсыздандыру, әлеуметтік сақтандыру қызметтерінің жұмысын және әлеуметтік сақтандыру жүйесіндегі әлеуметтік қызметкердің рөлін анықтауды көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Халықты жұмыспен қамту және оны реттеу

    Осы пән шеңберінде халықты жұмыспен қамту саласындағы процестерді талдау, болжау және модельдеу үшін қажетті құзыреттерді дамыту міндеттері шешіледі: еңбек нарығы мен жұмыспен қамту процестерін зерттеудің негізгі тұжырымдамалары мен тәсілдері игерілді; Қазіргі әлемдегі және Қазақстандағы жұмыспен қамту мәселелерінің ерекшеліктері, ішкі еңбек нарығы, жұмыссыздық, мансап, кәсіпкерлік, экономикалық өзін-өзі анықтау ретінде ұйымдастырудың үлгілері мен концепциялары ашылды. Студенттер еңбек нарығындағы процестер мен құбылыстарды талдау әдістерін, жұмыспен қамту саласындағы проблемаларды болжау және оларды еңсеру жолдарын, оның ішінде әлеуметтік топтар (жұмыссыздар, жастар және т.б.) жағдайында меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік болжау және жобалау

    Курс әлеуметтік процестерді ғылыми жобалау және болжау негіздерін, әлеуметтік жұмыс жүйесіндегі болжамдар мен жобалардың әртүрлі түрлері мен типтерін зерттеуге бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студенттер әлеуметтік қызмет ретінде жобалаудың мәні мен негізгі кезеңдерін; әлеуметтік жобаның типтік құрылымын білетін болады; әлеуметтік-жобалық қызметке теориялық көзқарастар туралы түсінікке ие болады, жобалардың негізгі түрлерін анықтауда құзыретті болады. Сонымен қатар, курс әлеуметтік жобаларды әзірлеу, жобалаудың пәндік саласында зерттеулерді ұйымдастыру және әлеуметтік жобалар бойынша ақпаратты іздеу, жинау және визуализациялау үшін ақпараттық технологияларды пайдалану бойынша дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Босқындар және мигранттармен әлеуметтік жұмыс технологиялары

    Бұл пән мигранттар мен босқындарды әлеуметтік бейімдеу бойынша әлеуметтік жұмыстың технологиялық аспектілерін олардың ең тиімдісін анықтау үшін мигранттармен және олардың отбасыларымен әлеуметтік жұмыстың заманауи тәжірибесін зерттеу негізінде ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстағы кейс-менеджмент

    «Әлеуметтік жұмыстағы кейс-менеджмент» курсының мақсаты - студенттердің жағдайларды басқару әдістемесі мен технологияларын (жағдайды зерттеу), отбасының өмір сүру жағдайын нашарлататын немесе нашарлататын жағдайларды дамыту және қиын өмірлік жағдайдан отбасын алу үшін әлеуметтік жұмыс стратегиясын және тактикасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Әлеуметтік жұмыстағы басқарудың теориясы мен тәжірибесі

    Пәннің мазмұны әлеуметтік жұмыстағы басқару мәселелерімен, басқарудың негізгі теорияларымен, қоғамды басқару әдіснамасының өзекті мәселелерімен, сондай-ақ әлеуметтік басқару институттарының, әлеуметтік жұмысты жүзеге асыратын ұйымдардың пайда болуы мен жұмыс істеу процестерінің логикасымен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды. Осы курсты игеру барысында студенттер басқарудың әлеуметтік мәселелерін талдау әдістерін, басқару жағдайларын жобалау, модельдеу және болжау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік жұмыстағы дағдарыстық араласу

    Бұл курс барысында студенттер әртүрлі дағдарыстық жағдайларда көмек көрсету мүмкіндіктерін кеңейту үшін дағдарысты басқару және дағдарысқа араласу технологиялары бойынша теориялық білімді қолданудың практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Егде жастағы адамдарды сүйемелдеудің әлеуметтік технологиялары

    Бұл курс бойынша егде жастағы және қарт адамдармен әлеуметтік жұмыстың теориялық және әдістемелік аспектілерін, оның мәні мен мазмұнын ашады, мемлекеттік әлеуметтік саясаттың негізгі бағыттары мен егде жастағы және қарт адамдарға қатысты әлеуметтік жұмысының құқықтық негіздерін, егде жастағы адамдардың әлеуметтік-психологиялық мәселелерін, егде жастағы адамдарға қатысты мемлекеттік әлеуметтік саясатты іске асыру тетіктерін, егде жастағы адамдарға әлеуметтік және басқа қызметтердің әдістері мен технологияларын оқыту қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • SPSS-те талдау, өңдеу, интерпретация

    Практикаға бағытталған курс бағдарламалық қамтамасыз етуді, деректерді өңдеу мен талдаудың ережелері мен принциптерін қолдану арқылы деректерді өңдеуге дайындау және қорытынды есепті жазу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Пенитенциарлық мекемелердегі әлеуметтік жұмыс

    Курс жазасын өтеудің әртүрлі кезеңдеріндегі сотталғандармен, сондай-ақ қылмыстық-атқару жүйесі қызметкерлерімен әлеуметтік жұмыстың әдістері мен технологияларын зерделеуге бағытталған. Сотталғандар мен қызметкерлердің әртүрлі санаттарының ерекшеліктерін ескере отырып, олардың әлеуметтік мәселелерін шешу үшін пенитенциарлық әлеуметтік жұмыстың технологиялары мен әдістерін қолдану дағдыларын дамытуға баса назар аударылады; әртүрлі санаттағы сотталғандармен және ҚАЖ қызметкерлерімен қоғамдық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Клиенттерді әлеуметтік қолдау стратегиялары және олардың өмірлік ресурстарын әлеуметтік-мәдени кеңістікте жұмылдыру

    Курстың мақсаты-өмірлік, кәсіптік, іскерлік міндеттерді қою және шешу үшін клиенттердің ішкі ресурстарын дамыту, жұмылдыру, өзгерістерді сүйемелдеумен байланысты құзыреттерді күшейту. Сонымен қатар, әлеуеттерді дамыту және қоғамдастықтарды жұмылдыру бойынша негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдер ашылатын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлеуметтік тәуекел тобымен әлеуметтік жұмыс

    Бұл курсты оқыту барысында үш негізгі бағыт бойынша тәуекел топтарында әлеуметтік жұмыс ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру: әлеуметтік профилактика, бейімделу, оңалту; тиімді білім беру және кәсіптік қызмет үшін қажетті тәуекел тобындағы әлеуметтік жұмыстың негізгі принциптері мен технологияларын меңгеру, тәуекел тобымен әлеуметтік жұмыс дағдыларын дамыту туралы мәліметтерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау.
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу, қазіргі ғылымның тенденцияларын талдау және пәндік салада ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін қолдану мүмкіндігі. Инклюзивті мәдениеттің негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеру дағдыларын қолдану, әлеуметтік теңдік принциптеріне негізделген күнделікті және кәсіби қызметте коммуникация стратегиясын таңдау.
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық қауіп көздерін талдау мен бағалау, тіршілік қауіпсіздігі жағдайларын ұйымдастыра білу, сондай-ақ орнықты даму стратегияларын әзірлеу және енгізу, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық факторлардың әсерін бағалау, тәуекелдерді болжау және жаһандық экологиялық және әлеуметтік сын-қатерлер жағдайында оларды төмендету жөнінде шаралар әзірлеу.
  • Заңдылықтың жеткілікті деңгейіне ие болу, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормалары бойынша кәсіби міндеттер мен принциптерді орындау.
  • Әлеуметтік жұмыс саласындағы негізгі тарихи парадигмалар, модельдер мен теориялық бағыттар туралы білімдерін көрсете білу, осы білімді ғылыми және тәжірибелік қызметте қолдану, әлеуметтік жұмыс саласында кәсіби ынталандырудың өздік технологияларын қалыптастыру.
  • Қоғамдық, мемлекеттік, ұлттық, жеке даму проблемаларын, әлеуметтік әл-ауқат проблемаларын шешу үшін экономика, психология, әлеуметтік медицина саласындағы білімдерін қолдану.
  • Белгілі бір әлеуметтік-мәдени кеңістікте клиенттердің әртүрлі санаттарына қатысты әлеуметтік жұмыс технологияларын қолдану; өз ресурстарын жұмылдыру арқылы мамандарды тарта отырып, клиенттің мәселелерін шешу.
  • Қоғамның жаһандық, ұлттық, өңірлік әлеуметтік-мәдени даму ерекшеліктерін ескеретін әлеуметтік технологияларды әзірлеу және енгізу.
  • Әлеуметтік саладағы мәселелерді анықтау, тұжырымдау және шешу, қолданбалы зерттеулерге, соның ішінде сауалнамаға негізделген жұмыстарға мониторинг, деректерді, статистикалық есептеулердің нәтижелерін пайдалану арқылы әлеуметтік жұмыстың тиімділігін арттыру, әлеуметтік жұмыс саласындағы инновациялық платформаларды құру арқылы пилоттық жобаларға қатысу. Зерттеу жобаларын жариялау мен ғылыми құжаттарды құрастыру үшін алған білімін пайдалану.
  • Халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарының өмірлік ерекшеліктерін анықтау және әлеуметтік көмек пен қорғау бағдарламасын әзірлеу мақсатында олардың өмірлік қиын жағдайларына кешенді бағалау жүргізу, өмірлік қиын жағдайларға тап болған адамдардың физикалық, психологиялық, әлеуметтік денсаулығын қамтамасыз ету үшін әлеуметтік жобаларды құруға қатысу.
  • Әлеуметтiк жұмыскерлердің тиiмдiлiгiн қамтамасыз ету, халықтың әртүрлi салаларының әл-ауқатына кәсiптiк қолдауды қамтамасыз ету мақсатында зерттеу нәтижелерiн пайдалану. Әлеуметтік саладағы АI мүмкіндіктері мен шектеулерін сыни тұрғыдан бағалау, деректерді талдау және алгоритмдік өңдеу нәтижелерін түсіндіру, AI көмегімен әлеуметтік мәселелердің инновациялық шешімдерін табу және технологияларды енгізудің ұзақ мерзімді салдарын болжау мүмкіндігі. Әлеуметтік саладағы цифрлық трансформацияларға бейімделуге және кәсіби қызметке жаңа технологияларды енгізуге дайын болуы.
Top