Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01750 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Павлодар педагогикалық университеті

  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы және психологиясы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық және психикалық процестердің негізгі заңдылықтары. Жас ерекшелікке сай ағза мүшелері мен жүйелерінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, жеке даму кезеңдерінде оларды реттеу механизмдері. Балалар мен жасөспірімдердің психикалық дамуының жас ерекшеліктері. Оқушылардың психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлқының физиологиялық негіздері. Пубертатты кезеңнің психофизиологиялық ерекшеліктері. Оқушылардың салауатты өмір салтын, денсаулық мәдениетін қалыптастыру негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық кәсіптің жалпы сипаттамасы. Педагог мамандығының ерекшеліктері мен әлеуметтік маңыздылығы. Педагог тұлғасына кәсіби негізделген талаптар. Педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы. Педагог тұлғасын дайындау және кәсіби қалыптастыру. Мұғалімдерді даярлауындағы педагогикалық практика. Педагогтың зерттеу қызметі. ҚР білім беру ұйымдарында оқу процесін ұйымдастыру. Педагогикалық жаңашылдық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология негіздері. Экожүйелер тұжырымдамасы. Адам және биосфера. Ластанудың негізгі түрлері. Атмосфераны, гидросфераны, литосфераны қорғау. Экологиялық бақылаудың объектісі ретінде әлеуметтік-табиғи экожүйе. Экологиялық қауіпсіздік, тіршілік қауіпсіздігі, биосфера ластанудың көздері мен деңгейлері, мониторинг негіздері, экологиядағы математикалық модельдер, экологиялық менеджмент пен экологиялық құқық. Еңбек қауіпсіздігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жазу практикумы
    Несиелер: 3

    Орыс тіліндегі емле ережелері. Дауысты және дауыссыз дыбыстардың түбірге жазылуы. Орфографиялық префикстер. Сөздердің тәуелсіз және қызметтік бөліктерінің емлесі. Сөйлемдегі тыныс белгілерін заңды түрде қолдану. Тікелей сөйлеудегі тыныс белгілері және жазбаша әр түрлі тыныс белгілерінің тіркесімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі- қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы 1)
    Несиелер: 4

    Тілдің дыбыстық жағы. Орыс тілінің сегменттік және супер сегменттік құралдары. Дыбыстық құралдарды зерттеудің фонологиялық, артикуляциялық, акустикалық және перцептивті аспектілері. Фонема тілдің дыбыстық жүйесінің минималды сызықтық бірлігі ретінде. Орыс тіліндегі Транскрипция және транслитерация.Тілдік бірліктерді фонетикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс әдебиетінің тарихы 1
    Несиелер: 6

    Ескі орыс әдебиетінің пайда болуының тарихи алғышарттары. Ежелгі орыс әдебиетінің кезеңділігі. Киев Русінің Әдебиеті. Феодалдық бытыраңқылық кезеңіндегі әдебиет. Мәскеу мемлекетінің әдебиеті. 16-17 ғасырлардағы әдебиет. Жанрлық жүйе: шежіре, өмір, сөз, ілім, әңгіме, аңыз және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогтың кәсіби қызметіндегі психологиялық-педагогикалық диагностика
    Несиелер: 3

    Диагностика. Диагностика туралы жалпы түсінік. Психологиялық-педагогикалық диагностика: салыстырмалы талдау. Педагогикалық және психологиялық диагностиканың даму тарихы. Диагностикалық әдістер: байқау, психологиялық-педагогикалық эксперимент, ауызша сауалнама, жазбаша сауалнама, сараптамалық бағалау әдісі, мазмұнды талдау. Өлшеу техникасына қойылатын жалпы талаптар. Мұғалімнің кәсіби қызметін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың этикалық нормалары. Психологиялық-дагогикалық өлшемдерді бағалау критерийлері. Психологиялық-педагогикалық диагноз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 1)
    Несиелер: 6

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Әдебиеттің фольклормен байланысы. Ескі орыс әдебиеті жанрларының жүйесі. 18 ғасырдағы орыс әдебиеті: жаңашылдық, жанрлық жүйе. Романтизм әдеби бағыт ретінде. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 1-пол. 19 ғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика. Тәрбиенің әлеуметтік шарттылығы. Жеке тұлғаны тәрбиелеу. Орта білім мазмұнын жаңартудың нормативтік-құқықтық базасы. Жаңартылған білім беру мазмұнының білім беру кеңістігі. Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында ата-аналармен жұмыс. Оқытудың мәні. Мақсаттандыру. Оқытудағы жоспарлау. Білім беру бағдарламаларын құрудың шиыршық тәрізді қағидасы. Оқытудағы бағалау. Жаңа сабақ форматы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 5

    Славян жазуының пайда болуы, негізгі жазба ескерткіштері. Праславян тілінің кезеңі, оның фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктері. Орыс тілінің фонетикалық, морфологиялық, синтаксистік және лексикалық құрылымы; ежелгі орыс сөздерінің қалыптасу принциптері; атаулы септеулер парадигмасы мен етістік жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және лексикалық нормалары 1
    Несиелер: 4

    Орфоэпия тілдің айтылу нормаларының сипаттамасы ретінде. Емле жазбаша сөйлеуді қолдану ережелерінің жиынтығы ретінде. Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың маңызы. Мектеп бағдарламасындағы тілдік бірліктерді фонетикалық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 5

    Курстың тақырыбы және міндеттері. Орыс тілін зерттеудің негізгі көздері. Орыс тілі және оның славян тілдері арасындағы орны. Ескі орыс тілінің дыбыстық жүйесі. Ескі орыс тілінің морфологиялық жүйесі. Ескі орыс синтаксисінің ерекшеліктері. Лексикалық жүйе. Ежелгі орыс мәтіндерін талдау және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 1
    Несиелер: 4

    Морфемалардың түрлері мен құрылымдары, олардың бір-біріне және жалпы сөзге қатынасы. Сөзжасам сөздің құрылымы және оның қалыптасу заңдары туралы ілім ретінде. Қазіргі орыс тіліндегі сөзжасам әдістері. Синхронды сөзжасам. Морфемика дериватологияның бөлігі ретінде, оның негізгі ұғымдары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен лексикасы 2)
    Несиелер: 5

    Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Көпмүшелік, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканы оның қалыптасуы тұрғысынан жіктеу. Лексикография. Фразеология. Қазіргі орыс лексикасы мен фразеологизмдеріндегі белсенді процестер. Лексика мен фразеологияның стилистикалық ресурстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (Классикалық орыс әдебиеті 2)
    Несиелер: 4

    Орыс әдебиетінің классикалық кезеңінің жалпы сипаттамасы және периодизациясы. Поэзия, драматургия және прозадағы стильдер мен жанрлардың типологиясы 2-ші пол. 19 ғ. орыс әдеби процесіндегі Реализм. Әдеби процестегі модернистік ерекшеліктердің пайда болуы мен дамуы. Орыс жазушыларының әдеби процестегі шығармашылығы 2-ші жыныс. 19 ғ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің орфоэпиялық және лексикалық нормалары 2
    Несиелер: 5

    Оқушылардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамыту үшін орфографиялық және орфоэпиялық нормалардың маңызы. Сөз лексикалық бірлік ретінде. Оны зерттеудің аспектілері. Лексикалық мағынасы және оның компоненттері. Лексикалық жүйе. Парадигматикалық және синтагматикалық қатынастар. Көпмүшелік, синонимия, омонимия, антонимия, конверсия. Лексиканы оның қалыптасуы тұрғысынан жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орыс әдебиетінің тарихы 2
    Несиелер: 4

    Орыс әдеби процесіндегі реализм. Реализмнің үрдіс ретінде пайда болуының тарихи, әлеуметтік, әдеби алғышарттары. Модернистік ерекшеліктердің әдеби процесте пайда болуы мен дамуы. Әдеби процесіндегі орыс жазушыларының шығармашылығы 19 ғасырдың 2 жарт.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 1)
    Несиелер: 4

    Морфология қазіргі орыс тілінің грамматикалық құрылымы туралы ілім ретінде. Морфологияны зерттеу объектісі. Морфологияның міндеттері. Грамматикалық категория, грамматикалық мағына және грамматикалық форма. Морфологияға сөздердің лексикалық және грамматикалық категориялары ретінде сөйлеу бөліктері туралы ілім кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметін ұйымдастыру. Зерттеу қызметінің түрлері: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметі. Іске асыру құралдары мен формалары. Жобалық-зерттеу қызметі. Зерттеу нәтижелерін талдау және ұсыну. Академиялық жазудың құрылымы. Академиялық жазудың негізгі түсініктері мен түрлері. Академиялық мәтіндердің пунктуациясы мен емлесі. Плагиат. Автордың дәектелген материалға қатынасы. Екінші көзден алынған дәйексөз. Эссе. Баяндама. Мақалалар мен тезистер. Терминнің этимологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілінің морфемикасы және сөзжасам 2
    Несиелер: 5

    Негізі және оның түрлері. Морфема және оның белгілері. Орыс тілінің морфемаларының типологиясы. Туынды және күрделі сөздерді құрудың, жұмыс істеудің, құрылымының және жіктеудің барлық аспектілерін зерттейтін тіл білімі бөлімі. Сөздерді қалыптастыру жолдары. Жаңартылған білім мазмұны бар заманауи мектепте сөзжасамдықты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі орыс тілі (Қазіргі орыс тілінің морфологиялық жүйесі 2)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу бөліктері. Зат есім сөйлеу бөлігі ретінде. Сын есім сөйлеудің бір бөлігі ретінде. Сөйлеу бөлігі ретінде есімдік. Етістік сөйлеу бөлігі ретінде. Сөйлеудің бөлігі ретінде сан. Орыс тіл білімінде сөйлеу бөліктері туралы ілім. Сөйлеу бөліктерін жіктеу принциптері. Сөйлеудің маңызды және қызметтік бөліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру: тұжырымдамалық негіздері. Инклюзияның бағыттары мен көрсеткіштері. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды педагогикалық үдерісіне енгізудің вариативті формалары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру тәсілдері. Инклюзияның ресурстық, әлеуметтік кедергілері. Жалпы білім беру ұйымдарында инклюзияны ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық, отандық нормативтік-құқықтық актілер). Инклюзивті білім берудің менеджменті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Павлодар Ертіс өңірінің тарихи тұлғалары
    Несиелер: 10

    Тарихтағы тұлға. Павлодар Ертіс өңірінің рухани мұрасы. 18-19 ғасырдың атақты тұлғалары (Малайсары Тархан, Олжабай Батыр, Бұқар Жырау, Мұса Шорманов, Мәшһүр Жүсіп Көпеев, Естай Беркімбаев және т.б.). ХІХ – ХХ ғасырлар соңындағы Павлодар Ертіс өңірінің ұлттық зиялылары. Аймақтың Ертіс өңірінің ақындары. Ұлы Отан соғысындағы Ертіс өңірінің батырлары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орыс тілі мен әдебиетін ықпалдастыра оқыту
    Несиелер: 5

    Орыс тілі мен әдебиетін кешенді оқыту әдістеме ғылымының бөлімі ретінде. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту принциптері. Орыс тілі мен әдебиетін оқыту құралдары. Қазақ мектебінде орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесі мен әдістемесі. Кіріктірілген сабақтың оқу процесін ұйымдастыру. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 10

    Өлкетанудың даму тарихы. Ежелгі және орта ғасырлардағы Павлодар Ертіс өңірі. Патша үкіметінің отаршылдық саясаты. Павлодар Ертіс өңірінің XIX – XX ғ. дамуы. Павлодар облысы Тәуелсіздік жылдарында. "мұражай"ұғымы. Мұражайдың әлеуметтік функциялары. Мемлекеттік мұражай желісі және оның қазіргі жағдайы. Мұражайтану ғылыми пән ретінде. Мұражайтану-музеология. Мұражайтанудың объектісі, пәні және әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдебиеттік өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкетану және әдеби өлкетану түсінігі. Оның әдебиет ғылымындағы, оқу үрдісіндегі және мектептегі тәрбие жұмысындағы рөлі. Әдеби өлкетану әдістемесі, оның ғылыми принциптері. Әдеби өлкетанудың негізгі көздері. Мектептегі әдеби өлкетанудың ұйымдастырушылық формалары. Оның Павлодар облысында дамуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің синтаксистік құрылымы
    Несиелер: 7

    Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі, сөйлем, күрделі синтаксистік бүтін, мәтін. Синтаксистік бірліктерді зерттеудің негізгі аспектілері, олардың негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның проблемалық мәселелері. Синтаксистік құбылыстарға құрылымдық-семантикалық және функционалдық тәсілдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 5

    Педагогикалық риторика жеке риториканың бір түрі ретінде. Оқытушының сөйлеу практикасында риторика ережелерін қолдану ерекшелігі, студенттердің коммуникативті құзыреттілігі - кәсіби ортада және қоғамда табысты қызмет ету үшін қажетті айналадағы адамдармен өзара әрекеттесу тәжірибесінің деңгейі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілі (Синтаксис ҚОТ)
    Несиелер: 7

    Синтаксис тілдің ең жоғары деңгейі. Синтаксис деңгейінің бірлігі. Сөз тіркесі коммуникативтік деңгейге дейінгі бірлігі, оның белгілері мен типологиясы. Сөз формасы/синтаксема синтаксис бірлігі ретінде. Сөйлем, оның негізгі белгілері, түрлері. Қазіргі синтаксистік теорияның өзекті мәселелері. Синтаксистік құбылыстарды зерттеудің заманауи тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы ұстанымдарынаның грамматикалық жүйелері; орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық жүйелеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтар; күшті тілдік қарама-қайшылықтар түсінігі; интерференция; орыс және қазақ тілдерінің грамматикасын салыстырмалы сипаттаудың қолданбалы аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы
    Несиелер: 5

    Павлодар Ертіс өңірінің мәдени мұрасы. Тарихи-мәдени мұраны зерттеу, сақтау және пайдалану әдістерін дамыту. Халық тәжірибесі мен шығармашылығымен (салт - дәстүр, әдет-ғұрып, фольклор мен мифология, көркем және шаруашылық-тұрмыстық кәсіпшілік, халықтық қолөнер, әдебиет, медицина, спорт және педагогика әдістері, идеялары мен үлгілері) әзірленген материалдық емес, рухани-зияткерлік құндылықтарды сапалы игеру. Мұражайлардың, мұрағаттардың және басқа да тарихи-мәдени мұра объектілерінің қызметі, Қазақстан халқының мәдени мұрасын қорғау мен көпшілікке танымал етуді зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім беру үдерісінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-педагогикалық процесс шеңберіндегі мектеп мұғалімінің кәсіби қызметіндегі диагностиканың рөлі мен маңызы. Мұғалімнің диагностикалық қызметін жүзеге асырудың ерекшелігі; оқу процесінде психологиялық-педагогикалық әдістерді тиімді қолдануға ықпал ететін психодиагностикалық мәдениеттің компоненттері. Баланың оң ішкі әлеуетін тану және анықтау, оның адамдар мен заттар әлемімен өзара әрекеттесу процесінде оның жеке мәселелерін жаңарту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 20 - 21 ғасырлардағы орыс әдебиеті 1
    Несиелер: 4

    ХХ ғасырдағы орыс әдеби процестің негізгі ерекшеліктері. Екі ғасырлар тоғысы мен 20 ғасырдың басындағы орыс реализмінің әдебиеттегі тағдыры. Модернизм, декаденция және символизм сияқты әдебиет ұғымдары туралы. Символизм көркемдік-философиялық жүйе ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (қазіргі орыс әдебиеті 1)
    Несиелер: 4

    Қазіргі кезеңдегі орыс әдебиетінің дамуы. Орыс диаспорасы жазушыларының шығармашылығы. «Жаңа проза». Тақырыптар, идеялар, кейіпкерлер, жанр және стиль ерекшеліктері. Вен. Ерофеев, Л.Петрушевская, Т.Толстая, В.Нарбикова, М.Харитонов. Е.Попов, В.Петсух, В.Сорокин, В.Пелевин. Қазіргі орыс поэзиясы. Қазіргі заманғы көркем ән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті1)
    Несиелер: 4

    Мифологиялық жүйелер. Антикалық эпос. Гомер. Римдік эпос. Вирджилдің «Энейд». Ежелгі гректер мен римдіктердің лирикасы. Антикалық трагедия. Антикалық комедия. Антикалық роман. Шотландия эпосы. Данте жасаған құдайлық комедия. Франческо Петрарх Уильям Шекспир. Франсуа Рабелай. Молере. Гете.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет (қазіргі орыс әдебиеті 2)
    Несиелер: 6

    Қазіргі әдеби үрдістегі әдеби тенденциялар мен тенденциялар. Қазіргі әдебиеттің жанрлық жүйесінің ерекшеліктері. Жанрлық синкретизм. Көркем әдебиет қазіргі көркем әдебиеттегі ерекше құбылыс ретінде. Қазіргі әдебиеттегі «әйелдер прозасы». Бұқаралық әдебиеттің жағдайы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлемдік әдебиет 1
    Несиелер: 4

    Антикалық әдебиет. Ежелгі әдебиеттің өзіндік ерекшелігі мен дәуірленуі. Грек әдебиеті. Орта ғасыр әдебиеті. Ортағасырлық әдебиетті кезеңге келтіру. Халықтық батырлық эпос. Ренессанс әдебиеті. 17 ғасырдағы Батыс Еуропа әдебиеті. Ренессанс реализмі. Барокко Классизм Сентиментализм. 18 ғасыр Батыс Еуропа әдебиеті. Тәрбиелік шынайылық. Ағартушылықты кезеңге келтіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 20 - 21 ғасырлардағы орыс әдебиеті 2
    Несиелер: 6

    Акмеизм орыс әдебиетіндегі бағыт ретінде. Футуризм орыс авангард әдебиетінің ағымдарының бірі ретінде. Драма әдебиеттің негізгі түрлерінің бірі ретінде. Орыс диаспорасының әдебиеті. Ғасырдың екінші жартысы мен ғасыр басындағы әдебиет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Текстология
    Несиелер: 5

    Текстология ғылым ретінде. Көркем мәтін және оны зерттеу. Теориялық поэтиканың негізгі терминдері мен түсініктері. Көркем кеңістік пен уақыт түсінігі. Оларды талдау және моделдеу ерекшеліктері. Кең және тар мағынадағы стиль ұғымы. «Мәтін» және «контекст» түсініктері. Мәтіндегі мәтін. Интертекстілік Әдеби түрлер және жанрлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы және мәтінді түсіндіру
    Несиелер: 5

    Әдебиет теориясы ғылым ретінде. Әдебиеттанудың даму концепциясы. Поэтика әдебиет теориясының саласы ретінде. Көркем шығармаларды тұтас шолу. Әдебиеттанудағы талдау мен синтез. Мағынасы мен түсінігіне жету. Пішінді тану. Стиль таңдамалы талдау мәселесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салыстырмалы әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Салыстырмалы-тарихи әдебиеттерді зерттеудің негізгі принциптері. Ұғымдар мен терминология. Әлемдік әдеби үрдісті меңгерудегі салыстырмалы әдебиеттану рөлі. Әдеби шығармаларды салыстырмалы талдау дағдылары. Салыстырмалы әдебиеттанудың негізгі кезеңдері, негізгі ұғымдар мен терминдер. Салыстырмалы әдебиеттану мәселесіне жаңа көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салғастырмалы әдебиеттану талдауы
    Несиелер: 5

    Ғылыми пәндер жүйесіндегі көркем мәтін талдауына кіріспе. Көркем шындық құрылымы. Әдебиеттанудағы талдау және синтездеу. Компаративистік зерттеулердегі мәтін, контекст, интертекст. Контекст және оның түрлері. Тарихи контекст. Типологиялық қосылыстар, ұқсастықтар, сәйкестіктер. Сөздік-көркем өнердің әмбебаптары және типологиялық үйлесімдер: ұғымдардың ара жігін ажырату. Салыстырмалы әдебиеттану: пән, ұғымдар және санаттар, әдіснамалық нұсқаулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Функционалды стиль
    Несиелер: 6

    Стиль туралы түсінік. Стилистика тілдің функционалды стильдер жүйесі туралы ғылым ретінде. Стилистиканың негізгі түсініктері мен категориялары. Функционалды стиль туралы түсінік, стильдерді бөлектеу принциптері. Тіл ерекшеліктеріне қарай стильдерді жіктеу. Педагогикалық қарым-қатынаста стилистикалық ресурстарды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Лингвистикалық зерттеулер тарихы
    Несиелер: 5

    Көне Индияның Тіл білімі. Классикалық тіл білімі. Классикалық рационалистік тіл білімі, Пор-Рояль грамматикасы. Салыстырмалы-тарихи тіл білімі және оның тіл білімі теориясы үшін маңызы. Орыс тілі білімінде Тіл теориясының сұрақтары лингвистикадағы Құрылымдылығы және оның ірі мектептері. Кеңестік тіл білімі тіл теориясының дамуындағы кезең ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы
    Несиелер: 6

    Функционалды стиль түсінігі. Функционалды стильдердің қолданылу аясы, міндеттері, әдістері, тілдік құралдары. тілі. Оларда әртүрлі тілдік құралдарды қолдану ерекшелігі. Функционалдық стильдер: ресми-іскерлік, ғылыми, публицистикалық, ауызекі, көркем шығармалар тілі. Стиль жасаудың ерекше тілдік құралдары. Жаңартылған мазмұндағы оқулықтардағы стилистикалық материал.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет 2
    Несиелер: 5

    XIX ғасыр мәдени-тарихи дәуір ретінде. Романтика 19 ғасырдың көркемдік әдісі және әдеби бағыты ретінде. Германиядағы романтизм. Англиядағы романтизм. Франциядағы романтизм. АҚШ-тағы романтизм. Реализм көркемдік әдіс және бағыт ретінде. Англиядағы, Франциядағы реализм. Натурализм ХХ ғасырдағы шетел әдебиетінің дамуындағы негізгі тенденциялар. Реализм: постклассикалық кезең. Модернизм.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Ғылыми лингвистикалық бағыттар мен мектептердің қалыптасуы. Ежелгі кезеңдегі Тіл білімі. 17-18 ғасырлардағы және Қайта өрлеу кезеңіндегі тілдің теориясы. 19 ғасырдың тіл білімі. Орыс лингвистикалық мектептері. Тіл теориясы. Тіл және қоғам. Тіл жүйе ретінде, тілдің маңызды сипаты. Тіл және ойлау. Заманауи лингвистикалық парадигма. Таным әдістері және тілді зерттеудің лингвистикалық әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Әлемдік әдебиет (Шетел әдебиеті 2)
    Несиелер: 5

    Еуропалық романтизм. E.T.A. Гофман. «Көл мектебі» ақындары. Д.Г.Н. Байрон V. Гюго. Еуропалық реализм. Ф.Стендаль. Honore de Balzak. C. Диккенс. ХІХ - ХХ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің даму ерекшеліктері. ХХ ғасырдың модернизмі. Ф.Кафка. Экзистенциализм. Постмодернизм. ХХ - ХХІ ғасырлар тоғысында әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі заңдылықтары мен бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON7

    Орыс тілі мен әдебиеті саласындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың күрделі тәуелділіктерін білу мен түсінуді қолданады. Сонымен қатар студенттердің коммуникативтік және дүниетанымдық құзіреттілігін қалыптастыру мақсатында тілдік және әдеби құбылыстарды түсіндіреді.

  • Код ON1

    Осы салалардағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген қазіргі орыстану және әдебиеттану, салыстырмалы лингвистика саласындағы білімдер мен түсініктерді көрсетеді. Сонымен қатар, ол «Орыс тілі мен әдебиеті» пәнінің екі тілді коммуникативті тұлғаны, коммуникативті белсенділік пен оқушылардың дүниетанымын қалыптастырудың тиімді құралы ретіндегі ерекшелігін көрсетеді және көрсетеді.

  • Код ON4

    Орыс тілі, орыс әдебиеті, салыстырмалы тіл білімі, теориялық және практикалық білімдерін өзінің кәсіби саласындағы оқу, практикалық және кәсіптік мәселелерді шешу үшін қолданады

  • Код ON3

    Кәсіби қызмет саласындағы ғылыми және әдістемелік ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асырады және әлеуметтік, этикалық және ғылыми көзқарастарды ескере отырып, тұжырымдар жасайды

  • Код ON6

    Ол тіл біліміндегі ғылыми зерттеу әдістерін, оның ішінде салыстырмалы, әдеби сын, академиялық жазуды біледі және оларды зерттелген салада қолданады.

  • Код ON10

    Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады.

  • Код ON2

    Қол жетімді білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолданады, дәлелдерді тұжырымдайды және заманауи орыстану және әдебиеттану, салыстырмалы лингвистика, оқыту әдістері саласындағы кәсіби қызмет мәселелерін шешеді

  • Код ON9

    Ерекше бәләм беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON5

    Әрі қарай өздігінен білім алуға және орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласындағы кәсіби шеберлік деңгейін көтеруге қажетті оқу дағдыларын қолданады және үнемі жетілдіріп отырады.

  • Код ON8

    Ол академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінеді және оларды өз қызметінде қолданады.

Top