6B02311 Шетел филологиясы: қытай тілі в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қытай тілінің іргелі білімдері мен тарихы және Қытай мәдениеті, әдебиетінен білімі мен құзыреттілігі бар, сондай-ақ қазіргі заман тіл білімінің жаңа бағыттарынан хабардар және ғылыми-практикалық, гуманитарлық қызметте өз білімін қолдана алатын бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
-
Қытай филологиясына кіріспе
Несиелер: 5Бұл курс Қытай тілін меңгерудің негізін құрайды, Қытайдың рухани мәдениетін түсінуге көмектеседі. Қытай тілін практикалық деңгейде ғана емес, сонымен қатар қазіргі заманғы әлемге бағытталған шығармашылық және ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі дағдыларын меңгерген кәсіпқой адамның қосылуы үшін негіз болып табылады, ол бірге «қытай тілі филологы» түсінігін құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Базалық шет тілі (қытай тілі) (А1-A2 деңгейі)
Несиелер: 8Бұл курстың мақсаты қытай тілінің негізгі білімін қалыптастыру болып табылады. Курсты меңгерудің бастапқы кезеңі фонетика, грамматика, тіл құрылымының ерекшеліктері, сондай-ақ жазу (иероглифтер) негіздерін меңгеруді қамтиды. Курс қытай тілінде бастапқы деңгейдегі әртүрлі материалдарды қабылдауға, өз ойын қабылданған лексикалық тақырып деңгейінде білдіру қабілетінің қалыптасуын мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Қытай жазуы және каллиграфиясы
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты қытай жазуының техникасы негіздерімен танысу, қытай каллиграфия өнері туралы негізгі теориялық білімдерді меңгеру, каллиграфиялық иероглифтік жазу дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қытай тілінің тарихы
Несиелер: 5Студенттер қытай тілінің ежелгі және қазіргі заманғы тарихының негізгі ұғымдары мен ережелерін меңгереді, қытай тілінің даму тарихындағы проблемалық мәселелер саласында теориялық және тәжірибелік білім қалыптастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Несиелер: 5"Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәні "Бизнес, басқару және құқық" бағытындағы білім алушыларда сыбайлас жемқорлық көріністеріне мүлдем төзбеушілікті қалыптастыруға бағытталған. "Қазақстан-2050" стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты" сынды мемлекеттік құжаттар сыбайлас жемқорлықты ұлттық қауіпсіздікке тікелей қауіп-қатер дәрежесіне көтерді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
Несиелер: 5Мақсаты: қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу, адамның қоршаған ортасының қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары және қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары туралы білім беру. Сұрақтар: су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының сарқылуы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи және техногендік апаттар және олардан қорғану жолдары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Сөйлеу мәдениеті
Несиелер: 5«Сөйлеу мәдениеті» пәнін оқу қазіргі тілдік тұлғаны қалыптастыру, студенттердің жалпы сөйлеу мәдениетін арттыру, ауызша және жазбаша әдеби тіл нормаларын меңгеруді жетілдіру; қарым-қатынастың әр түрлі жағдайларында тиімді тілдік мінез-құлықтың дағдылары мен іскерліктерін дамыту мақсатын көздейді. Сондай-ақ, көпшілік алдында сөз сөйлеу, дау мен іскерлік қарым-қатынас жүргізу дағдыларын игеруге назар аударылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Базалық шетел тілі (қытай тілі) В 1
Несиелер: 7Курс түпнұсқа материалды қабылдау, негізгі идеяны жеткізу, өз көзқарасын білдіру, тақырып бойынша белсенді сөздік қорын пайдалану, дұрыс дәлел келтіре білуді білдіреді. Курстың мазмұны әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік білім беру және кәсіби салаларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Кәсіпкерлік және бизнес
Несиелер: 5Пән үш бағытты қамтиды: бизнесті басқару, қызметтің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аясы; бизнес идея және бизнес жоспарды дамыту; пәннің негізгі бағыттарының бірі ретінде студенттерді жеке жауапкершілікке, ынталандыруға, инновациялыққа, талпынысқа және қоғам алдындағы жауапкершілікке үйретеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
Несиелер: 5Пән қолдану салалары бойынша Қазақстан Республикасының «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың негізгі кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің сандық платформаларын, әртүрлі кәсіби салаларда цифрлық ақпаратты өңдірудің түрлі әдістерін қарастырады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Туризм саласындағы қытай тілі
Несиелер: 5Курстың мақсаты жеткілікті лингвистикалық, аймақтық және туристік лексиканы дамыту болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қытай ежелгі әдебиеті
Несиелер: 5Курстың мақсаты қытай әдебиетінің тарихы туралы студенттерге төрт бөлік арқылы түсіндіру: ежелгі әдебиет, ортағасырлық әдебиет, қазіргі заман әдебиеті; жаңа заман әдебиеті; рухани қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдары, адам рухани қызметтің басқа да түрлерінің арасында көркем әдебиет ұстанымына түсінік беру,ең әйгілі әдеби үрдістер, оларды кезеңдік және типологиялық тарихи дамудың әр түрлі кезеңдеріндегі сипаттамасы, Шығыс Азия өңірі шеңберінде басқа елдердің әдебиеті, олардың қарым-қатынасы және кедергілері, жетекші әдеби дәстүрлердің, алдыңғы қатарлы мектептер мен бағыттардың жанрлары мен стилистикалық эволюциясын дамыту мәселелеріне бағдарланған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдебиеттануға кіріспе
Несиелер: 5Курстың мақсаты: қытай әдебиетінің дамуының әр түрлі сатыларында құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық әдістерінің негіздерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жазбаша және ауызша тіл практикасы
Несиелер: 6Бұл тәжірибелік сабақ тақырып бойынша білім алушы түпнұсқа мәтіндерді меңгеру арқылы қытай тілінің ауызша және жазбаша дағдыларын дамыта алады, белсенді сөздік қорын, диалогтық және монологтық сөйлеуді үйретудің жаттығу жүйесін қамтиды. Белсенді лексиканы, сөйлеу үлгілері мен мәтіннің материалдарын игеру - рөлдік ойын, пікірталас, талқылау секілді сөйлеу формаларының меңгерілуіне түрткі болады.
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Елтану және мәдени мұралар (Қытай)
Несиелер: 5Қытай тарихында анықталған мәдени және тарихи кезеңдердің жалпы сипаттамалары мен ерекшеліктерін, қытайлықтардың рухани және материалдық мәдениетін, оның жұмысқа, өмірге, рәсімге деген көзқарастарын зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Рухани жаңғыру
Несиелер: 5Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды. Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет. Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Базалық шетел тілі (В2) қытай тілі
Несиелер: 5Қытай тілінің негізгі курстарын жалғастыру. В1 деңгейінде меңгерілген дағдылар мен білімдерді шоғырландыру. Сөздік, жағдайлық әдістерді кеңейту, жаңа грамматикалық құрылымдарды дамыту, ауызша сөйлесу және жазу тақырыбын кеңейту.
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Теориялық фонетика
Несиелер: 5Қытай тілінің фонтикалық құрылымының ерекшеліктерімен танысу. Дұрыс айтылуды және интонацияны меңгерудегі негізгі теориялық дағдырларды қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қытай тілінің стилистикасы
Несиелер: 5Лингвистикалық біліктілікті жетілдіру, тілдік көзқарасты кеңейту, сөйлеу мәдениетіндегі коммуникативті дағдыларды жетілдіру, ауызша және жазбаша әдебиет қытай стандарттарын білуді жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қытай тілінің этимологиясы
Несиелер: 5Қытайлық жазбаны үш негізгі аспектілер бойынша терең және жан-жақты зерттеу: тарихилық, ішкі жүйе және сыртқы жүйе, қытай жазуына қатысты диаххалық және үндестіру мәселелерін қарау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қытай тілін оқыту әдістемесі
Несиелер: 5Курстың мақсаты қазіргі заманғы маманға әлеуметтік педагогикалық талаптарға сай келетін болашақ шет тілдер мұғалімінің кәсіптік-пәндік дайындығының сапасын қамтамасыз ету мақсатында шет тілін оқытудың жаңа тұжырымдамасын қамтамасыз ету болып табылады
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
Қытай тілінің теориялық және практикалық грамматикасы
Несиелер: 5Теориялық грамматиканың мақсаты - қарым-қатынас процесінде шын мәнінде қолданылатын нәрселерді анықтау: тілдік бірліктер, осы бірліктердің нысаны және осы нысандардың құндылықтары көрсетілген.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 2
-
БАҚ тілі
Несиелер: 6Курстың мақсаты – студенттердге қазіргі заманғы БАҚ мәтіндері, лингвистикалық, әлеуметтік-психологиялық және мәдени жағдайларды анықтауға қажетті білімдерді меңгеруге көмектесу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Фразеология
Несиелер: 5Лингвитикалық ғылым тұрғысынан қытай фразеологизмдерінің негізгі санаттарын жүйелеу және жүйелік талдау. Егжей – тегжейлі фразеологизмдердің төрт маңызды түрін қарастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қытай тілін тыңдау дағдыларын дамыту
Несиелер: 6Аудиториялық дағдыларды дамыту және біріктіру, кез- келген жанр стиліндегі мәтіндерді тыңдау және мәнерлі оқуды тыңдау, сондай-ақ сөйлемнің түсінігін түсіну, дыбыстық хабардың жалпы идеясын түсіну
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Базалық шет тілі (қытай тілі) (C1 деңгейі)
Несиелер: 7Қытай тілінің негізгі курстарын жалғастыру. В2 деңгейінде меңгерілген дағдылар мен білімдерді шоғырландыру. Сөздік, жағдайлық әдістерді кеңейту, жаңа грамматикалық құрылымдарды дамыту, ауызша сөйлесу және жазу тақырыбын кеңейту.
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Аударма теориясы мен практикасы
Несиелер: 6Курс барысында семиотика бөлімі игеріледі, оның шеңберінде белгілер мен олардың түсіндірмелерін жасайтын субъектілерге қатынастары зерттеледі.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қытайдың поэзиялық мұрасы
Несиелер: 6Курсты оқып – үйрену барысында өнер туындыларының поэтикалық және публицистік құрылымдарын талдауға мүмкіндік беретін негізгі ұғымдар мен санаттар.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Лексикология
Несиелер: 5Лексикология курсы - филологты дайындау бойынша университеттік бағдарламада қарастырылған алғашқы теориялық пәндердің бірі. Курс студенттің дағдыларын қалыптастыруға арналған: көзқарассыз, әр түрлі көзқарастарды салыстыру және өз қорытындылары мен қорытындыларын жасау. Қазіргі ағылшын тілінің лексикологиясының негізгі мақсаты - тілдің сөздік қорын жүйелі сипаттау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Қытай әдебиет тарихы: орта ғасыр
Несиелер: 6Қытай әдебиетінің тарихын білу: Орта ғасырлар, ең әйгілі әдебилік трендтердің қалыптасуы мен дамуының негізгі заңдылықтары, олардың кезеңдері мен сипаттамалары.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 1
-
Оқу пәнінің практикалық курсы
Несиелер: 6Сыртқы сауда және құқықтық тақырыптар бойынша қытай тілінде кәсіби оқу дағдыларын игеру
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Кәсіби бағытталған шет тілі (қытай)
Несиелер: 5Шетел тілін оқыту мақсаты – тілдік емес мамандық студенттерінің мәдениаралық коммуникативтік құзырлықтарын B2 деңгейінде қалыптастыру. Курс шетел тілінде мамандық бойынша терминологияны меңгеріп, кәсіби сипаттағы хабарламаны қабылдау, мақсатты түрде ақпараталмасу, кәсіби тілдесім мәселесі бойынша алдын-ала дайындалмаған пікірді қабылдау қабілетін ұсынады.
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Мәдениетаралық қарым-қатынас аясындағы қытай тілі
Несиелер: 5Бұл курстың мақсаты - сөйлеу тақырыбына, фонетикалық, грамматикалық және лексикалық материалдарға негізделген, сөйлеу белсенділігінің барлық төрт түрінде студенттің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттердің көзқарасын кеңейтіп, жалпы мәдениеті мен білімін, ойлау мәдениетін, сөйлеу және сөйлеу мәдениетін арттыру. Мәдениетаралық және ғылыми байланыстарды орнықтыруға, басқа елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына құрметпен қарауға даярлыққа тәрбиелеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Іскери қарым-қатынас үшін қытай тілі
Несиелер: 5Курстың мақсаты - студенттерді теория мен практиканың негізгі түсініктерімен таныстыру іскерлік құжаттамалар және іскерлік жағдайлардың кең ауқымында ағылшын тілінде тиімді қарым-қатынас жасау мүмкіндігін дамытады сөйлеу мәдениетін қалыптастырудың негізі, мәдени-ағартушылық, сонымен қатар іскерлік хат алмасудағы студенттердің дағдыларын қалыптастыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Лингвомәдиниеттану
Несиелер: 5Мәдениет пен тіл қарым-қатынастарын зерттеуге байланысты құзыреттерді қалыптастыру және дамыту
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 3
Семестр 2
-
Қытай тілінен ауызша және жазбаша аудару мәселелері
Несиелер: 6Курстың мақсаты - отандық және шет тілдерінде байқалатын кейбір әмбебап лингвистикалық тұжырымдамалардың қалыптасуы, оқушылардың интеллектуалды, сөйлеу және танымдық қабілетін дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қазіргі қытай тілінің лексикасы
Несиелер: 6Пәндерді оқудың міндеттері: студенттерді жаңа лингвистикалық-антропоцентрлік парадигманың негізгі бағыттарымен таныстыру, тілдің танымдық негіздерін айқындау, сөздік және фразеологияны жүйелі ұйымдастырудың табиғатын зерттеу, сөздік құрудың әртүрлі әдістерімен танысу және тілдің сөздік қорын жетілдірудің негізгі жолдары, лексикалық қордың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін анықтау, сонымен қатар шет тілінің практикалық курсында алынған теориялық синтез және білім тереңдету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әдебиет тарихы: жаңа және қазіргі заман
Несиелер: 5Өнер туындысының когнитивтік ағартушылық эстетикалық құндылықтарын меңгеру қабілетін дамыту үшін студенттерді қытай жазушыларының қазіргі заманғы еңбектерімен таныстыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Лушүнтануға кіріспе
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - әдебиет, мәдениетаралық, коммуникативті, тілдік-мәдени құзыреттілікке ие маманды қалыптастыру, ол филологиялық білім беру саласында өз кәсіби қызметін жүзеге асыруға қабілетті, қытай әдебиетінің рөлі мен орнын мәдениетте, қытай халқының ұлттық дүниетанымын, сондай-ақ көршілес мемлекеттермен мәдени қарым-қатынастарды ашып көрсету. Студенттерге Қытайдағы қазіргі заманғы әдебиеттің ең ұлы жазушысы Лу Шин туралы терең білім мен білім беріңіз.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Әлеуметтік-саяси аударма
Несиелер: 6Саяси және экономикалық қызметтің негізгі түсініктері мен іскерлік қарым-қатынас формасы туралы идеяларды қалыптастыру: іскерлік қарым-қатынаста оқылатын шет тілдерінің лингвистикалық бірліктерін нормативтік пайдалануда студенттердің дағдылары мен әдеттерін қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Ана тілінің және шет тілінің салыстырмалы грамматикасы
Несиелер: 6Сәйкес тілдердің грамматикалық жүйелерінің құрылымы мен жұмыс барысындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды табу мүмкіндігі
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
HSK-ге дайындық
Несиелер: 6Пәндерді оқудың міндеттері: студенттерді жаңа лингвистикалық-антропоцентрлік парадигманың негізгі бағыттарымен таныстыру, тілдің танымдық негіздерін айқындау, сөздік және фразеологияны жүйелі ұйымдастырудың табиғатын зерттеу, сөздік құрудың әртүрлі әдістерімен танысу және тілдің сөздік қорын жетілдірудің негізгі жолдары, лексикалық қордың ұлттық-мәдени ерекшеліктерін анықтау, сонымен қатар шет тілінің практикалық курсында алынған теориялық синтез және білім тереңдету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қытайдағы қазіргі әдеби үдеріс
Несиелер: 5Курстың мақсаты - қытай әдебиетін дамытудың хронологиялық негізіне сәйкес білімді дамыту. Қытайдағы классикалық және қазіргі әдебиет туралы жалпы ақпарат.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Академиялық мақсатқа арналған тіл
Несиелер: 7Академиялық, іскерлік ортада сөйлеу, тыңдауды түсіну, жазбаша мәтіндерді түсіну, ойларды дұрыс тұжырымдау қабілеті, диалог барысында көзқарасыңызды қорғау үшін кәсіби дағдыларды жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қытай тілін үйренуде электрондық ресурстар
Несиелер: 6Курстың мақсаты - студенттерді әрі қарай кәсіби даярлау ,іс-шаралар, атап айтқанда, орта мектептегі қытай тілінің мұғалімі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Қытай тілін оқытудағы халықаралық стандарттар
Несиелер: 6Курстың мақсаты - студенттерді әрі қарай кәсіби даярлау, іс-шаралар, атап айтқанда, орта мектептегі қытай тілінің мұғалімі
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 4
Семестр 1
-
Код ON1
ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу.
-
Код ON3
құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.
-
Код ON7
Оқытушының кəсіби қызметінің стандартты міндеттерін шеше білу, қытай тілін үйретудің инновациялық әдістерін қазақ тілінде және орыс тілінде оқитын студенттерге үйрету, қытай тілін оқытудың инновациялық әдісін дамыту мүмкіндігі.
-
Код ON4
Қытай тілінің жүйесі және оны мәдениетаралық және коммуникативтік іс-әрекетте қолдану дағдысын пайдалана алу; диологтық және монологтық сөйлеу дағдыларын көрсету білу.
-
Код ON2
әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.
-
Код ON5
Қытай филологиясы тарихын, қазіргі жағдайы мен даму болашағын көрсете білу. Тілдік және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын бір мезгілде талдау, мәтінді жинау және филологиялық талдау мен түсіндірудің негізгі дағдыларын меңгеру.
-
Код ON8
Мәдениаралық қарым-қатынас процесінде мәдениетаралық білімді қолданып, қытай тілінде жеке және мәдениетаралық қарым-қатынас жасау, этнографиялық, этно-лингвистикалық және этно-психологиялық ерекшеліктерін білу.
-
Код ON6
Қытай мәдениетін дамытудың түрлі кезеңдерінде құбылыстарды әдеби талдау үшін тарихи-типологиялық, тарихи-функционалды, салыстырмалы-типологиялық және басқа әдістерді қолдана білу. Негізгі әдеби қозғалыстар туралы білімді, Қытайдағы әдеби үдерісі дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі бағытын, жанрлық жүйелерді және қытай әдебиетінің жекелеген жанрларын салыстыру әдісіне басшылық етуді көрсете білу.
-
Код ON9
Түрлі жанрдағы мәтінмен жұмыс істеу қабілетін көрсете отырып, қытай тілі аударма теориясын қолдану
-
Код ON10
Іскерлік сөйлесуді тыңдау, оқу, жазу саласында диалогтық және монологикалық іскерлік дағдыларға ие болу, іскерлік хат алмасуды аудару, кеңсе және құжаттық жұмыстарды тіркеу ережелерін білу, осы сала үшін қажет арнайы сөздік қорын қолдану. Зерттелетін тілді меңгерген базалық білімі мен ресми құжаттаманы жүзеге асыру қабілеті контексіндегі БАҚ тілінің арнайы сөздік қорына ие болу.