Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07260 Азық-түлік өнімдерінің технологиясы в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» жаңартылған білім беру бағдарламасы бойынша «Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы» мен «Нан, макарон және кондитер бұйымдарының технологиясы» білім алу траекториялары арқылы азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін жүзеге асыруға қабілетті, атап айтқанда нан-тоқаш, макарон және ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді, сүт және сүт өнімдері мен қоғамдық тамақтану өнімдерін дайындау процесін ұйымдастыра алатын, жартылай фабрикаттарды дайындау және дайындау процесін ұйымдастыра алатын, нормативтік талаптарға сәйкес есепке алу - есеп беру құжаттамасын жүргізе алатын, есептеудің әртүрлі нысандарын пайдалана отырып, тұтынушымен есеп айырыса алатын, қызмет көрсету процесінде құрал-саймандарды, салмақ өлшеу және сауда-технологиялық жабдықтарды пайдалана алатын, азық-түлік өнімдерін өндіру өндірістері мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының технологиялық жабдықтарында жұмыс істей алатын, құзыретті, мемлекеттік және халықаралық талаптарға сай бәсекелестікке бейімделген, жоғары білікті бас технолог мамандарын дайындау әрі қосымша білім беру minor бағдарламасы арқылы құзыреттілікке ие, біліктілігі жоғары, бәсекеге қабілетті қоғамдық тамақтану өнімдерінің технологы мамандарын дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B068 Азық-түлік өнімдерінің өндірісі
  • ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
  • Физика 1/
    Несиелер: 5

    Студенттердің көзқарасын, қазіргі заман физикасының көмегімен әлем бейнесінің сипатын көрсете білу қабілеттілігін және ғылыми көзқарасын қалыптастыру. Кинематика, материалдық нүктенін және қатты дененің динамикасы. Сақталу заңдары. Арнайы салыстырмалық теориясының элементтері. Тұтас орталар механикасының элементтері, Тербелістер мен толқындар

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика 1/
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты- пәннің теориялық материалына кіретін математика бөлімдерінің негізгі ұғымдарын, заңдары мен теорияларын игеру, нақты мәселелерді шешу үшін зерттелген әдістер мен әдістерді қолдана білу. Математикалық интуицияны және студенттің болашақ мамандығына байланысты қолданбалы сипаттағы есептерді шешуде зерттелген математикалық әдістерді қолдана білуді дамыту. Студенттердің математикалық есептерді шешудің нақты дағдыларын қалыптастыру, шешімді іс жүзінде қолайлы нәтижеге жеткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық және физколлоидті химия
    Несиелер: 6

    Аналитикалық және физколлоидті химия элементтерінің құрамын біледі және құрамдық сапасын анықтай алады."Аналитикалық және физколлоидты химия" пәні-бұл химиялық элементтерді немесе заттардың құрамына кіретін элементтер тобын анықтау мақсатында заттардың химиялық құрамы мен құрылымын зерттейтін химия бөлімдерін қамтитын күрделі пән. Білім алушылардың физиканың теориялық және эксперименттік әдістерін қолдана отырып, химиялық құбылыстарды зерттейтін және адамның күнделікті өмірде және кәсіби қызметте осы құбылыстарды практикалық қолдана отырып, құрылымның жалпы заңдары негізінде химиялық заттардың құрылымдары мен түрлендірулерін зерттеу арқылы меңгеруін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Білім алушы «Азық-түлік өнімдерінің технологиясы» білім беру бағдарламасы негізінде бас технолог мамандығы жайында толыққанды біледі.Пәнді оқудың мақсаты – білім алушыларға азық-түлік өнімдерін өндіру мен қоғамдық тамақтанудың заманауи жетістіктерін, перспективті дамуын және қоғамдық тамақтанудың жалпы мағлұматтарын меңгерте отырып, оларды азық-түлік өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің фундаментальдік және тәжірибелік жұмыстарымен таныстыру, оқу және ғылыми жұмыстарды меңгерулеріне, өз бетінше ізденулеріне дағдыландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Автокад және автоматтандырылған жобалау жүйелері негіздері
    Несиелер: 5

    AutoCAD-тың жетілдірілген мүмкіндіктері мен құралдарын өнеркәсіпте пайдалана біледі. Білім алушыларға жобалау–сызу жұмыстарының автоматтандырылған стандарттық жүйесін қолданып, сызбалар құрастыру әдістерін және тәсілдерін үйрете отырып, бағдарламалық графикалық жүйесі бойынша өз бетінше білімдерін тереңдетулеріне, бағыт сілтеу. Ғылым мен техниканың әртүрлі саласында қолданылатын күрделі, көлемді конструкцияларды модельдеу негіздерін үйрету. Автоматтандырылған жобалау жүйелері арқылы сызудың әр түрлі салаларда пайдаланылатын күрделі кеңістік, көлемдік конструкцияларын есептеу мен құру тәсілдерін меңгерту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақтану туралы ғылым және функционалдық тағамдық құрамдастар
    Несиелер: 4

    Тамақтанудың маңызы адамның өмір сүруіне қажетті энергияны беріп отыру. Тамақтану туралы ғылымның міндеті адамның физиологиялық ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, азық-түлікті таңдау болып табылады. Функционалды тағамдық құрамдастар тамақтану туралы ғылымның басты құрылғысы. Функционалды тағамдық құрамдастардың басты міндеті тағам арқылы пайда болатын аурулардың алдын алу, олардың санын азайту. Пәннің мақсаты білім алушыларға адам денсаулығына ең пайдалы деген тағамдар туралы түсінік қалыптастыру, оларды өзара үйлестіруге бейімдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рационалды тамақтану негіздері
    Несиелер: 4

    «Рационалды тамақтану негіздері» пәнінде азық-түлік өнімдерінің құрамы, олардың адам ағзасына әсері, тағам рационын құру принциптері және жалпы тамақтану мәдениеті жайында білім беріледі. Метаболизм мен тамақ өнімдерінің сапасына байланысты дұрыс тамақтану негіздерін оқып-үйрену. Пәннің мақсаты білім алушыға тағамдардың адам ағзасына әсерін, келесіде қандай процестер жүретінін, тамақ өнімдерінің химиялық құрамын және негізгі компоненттерінің организмге ықпалын, рационалды тамақтану принциптеріне байланысты тамақтану рационын құрастыруды үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақ өнімдерінің жалпы технологиясы
    Несиелер: 5

    Етті және ет өнімдерін өңдеу, суб өнімдері, шұжық консерві жіне балаларға арналған өнімдердің қосымша өндіру технологиясы. Сүт өнімдері және саланың жалпы технологиясы туралы оқып біледі. Тамақ өнеркәсібінің негізгі және қосымша шикізаты, сонымен қатар оған қойылатын талаптар, сақтау және тасымалдау шарттары, шикізаттың негізгі компоненттері жайында айтылады, әр түрлі технологиялық үрдістердегі олардың рөлі, барлық зат алмасу үрдістеріне және пластикалық материал ретінде, адам ұлпаларының құрылысы қызметіне қатысатын, тамақ өнімдері энергия көзі ретінде қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Азық -түлік өнімдерінің тауартануы
    Несиелер: 4

    Азық-түлік өнімдерінің шикізат, нақтылы ассортиментті тауар топтарын біледі. «Азық–түлік өнімдерінің тауартануы» пәні студенттерге шикізат, нақтылы ассортиментті тауар топтарының тұтынушылық қасиеттері жайлы негізгі мағлұматтарды береді, азық–түлік өнімдерінің сақталу тәртібі мен сапасына қойылатын талаптарына көңіл бөледі. Тауартану тағамдардың құрамына кіретін шикізаттармен қатар олардың сапасын, дайындалу технологиясын, қаптама мен тасымалдау жағынан да мәліметтер береді. «Азық–түлік өнімдерінің тауартануы» пәнінің мақсаты білім алушыларға азық-түліктердің химиялық құрамы, тағамдық құндылықтары, ассортименті, шығу тегі мен классификациясы жайында білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тағам өнімдерінің сапасы және қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Тамақ өнімдерінің сапасы жіне қауіпсіздігін зерттеу және эксперименталдық жұмыстарды жүргізу мақсатында, денсаулықты нығайтуға, халықтың өмір сүру сапасын арттыруға және оның ұзақтығын ұлғайтуға ықпал ететін өнімдердің сапасын қамтамасыз етуге бағытталған, терең, жүйелі теориялық білімі және кәсіптік және ғылыми-зерттеу даярлаудың практикалық дағдыларды оқып танысады. Пәннің мақсаты білім алушыны шикізаттың, дайын өнімнің сапалық қасиеттерін органолептикалық және химиялық зерттеулер арқылы анықтауды, сапа мен қауіпсіздікке байланысты ел заңдарын, тамақ өнімдерінің қауіпсіздігін анықтауға, алған білімді практикада қолдануға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Машинатанудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    «Машинатанудың теориялық негіздері» пәні машина мен механизмдердің және олардың серпімділігі мен үйкелісі жайында теориялар, материалдар, оларды қолдану барысындағы тозу, оның алдын алу жайында білім береді. Тамақ өнеркәсібі саласының жаңа технологияларын сараптап, мониторинг жүргізу пәннің маңызды талаптарының бірі. «Машинатанудың теориялық негіздері» пәнінің басты мақсаты білім алушыларға машина, оның бөліктері мен механизмдер туралы жалпы түсінікті қалыптастырумен қатар, болашақ мамандығына қатысты бағытты ұстанып білім беру, алған білімді практикалық тұрғыда, тапсырма шешу барысында қолдануға бейімдеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жылу техникасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы жылуды энергетикалық және технологиялық пайдалануды біледі. Жылу техникаларының жұмыс істеу тәртіптерін меңгереді. Пәнді оқудың мақсаты – болашақ мамандарды жылуды алу, түрлендіру, беру және пайдалану әдістері бойынша теориялық және іс жүзінде даярлау әрі жылу энергетикалық ресурстар мен материалдарды барынша үнемдеу, интенсификациялау, технологиялық процестер мен қайталама энергия ресурстарын пайдалана алуын қамтамасыз ету. Қоршаған ортаны қорғау мақсатында азық-түлік өнімдері өндірісінің керекті жылу техникалық жабдығын таңдай алады, қажет болған кезде пайдалана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Теориялық және қолданбалы механика
    Несиелер: 5

    Машина бөлшектерi мен әр түрлi конструкциялардың көпшiлiгiне ортақ жалпыланған элементтердiң өз қызметiн сенiмдi және тиiмдi атқаруына байланысты мәселелердi шешумен айналысады. “ Теориялық және қолданбалы механика” іс жүзінде қолданылып, нақты объектілердің, машина мен механизмдер бөлшектерінің, әр түрлі қондырғылар мен жабдықтардың, роботтар мен роботталған техникалық жүйелердің конструкциясын, қозғалысын, олардың элементтерінің берік, сенімді жұмыс істеу шарттарын зерттейтін ғылым. «Теориялық жəне қолданбалы механика» пəнiнің тағы бір маңызды ерекшеліктерінің бірі – инженерлiк құрылмалардың негізгі есептерін шешуге практикалық бейімділігі арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тамақтану физиологиясы және санитариясы
    Несиелер: 4

    «Тамақтану физиологиясы және санитариясы» пəні студенттерге тамақтану физиологиясы туралы, емдік жəне құнарлы тамақтану негіздері бойынша теориялық білім беру жəне тамақ өнімдерін жасау жолы принциптерімен таныстырылады. Тамақтанудың организмде қалыпты жағдайда тіршілік етуінің,оның денсаулығын және еңбек ету қабілетін жəне оған қатысты маңызды факторларды қамтамасыз етілуін көрсетеді. Тамақтануға қатысты барлық жағдайлар, яғни оның тиімді ұйымдастырылуын жəне азықты толық пайдалану, дайындау жəне дұрыс сақтау айтылады. Жалпы жəне органикалық химия , биология секілді оқу білімдеріне негізделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дәнді дақылдар өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Дәнді дақылдарды өсіру – адамзатттың шаруашылық қызметіндегі маңызды сала. Дәнді дақылдар – негізгі азық – түлік өнімі, көптеген өнеркәсіптік салалар үшін шикізат және ауыл шаруашылығы жануарлары үшін азық болатын дән өнімдерін алу үшін егіп өсірілетін өсімдіктер тобы. Олардан алынатын азық-түлік өнімдері күнделікті өмірде көп қолданылады, сондықтан олар туралы білу өте маңызды. Пәннен осы шикізаттардан қандай дайын өнімдер немесе екінші ретті шикізаттар алуға болатыны туралы, оларды өндіру, өңдеу технологиялары туралы ақпараттарды жаңартылған зерттеу жұмыстар негізінде алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылығы өнімдерін өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Ауыл шаруашылығы өндірісі үшін пайдаланған жағдайда тозбайтын, қайта керісінше құнарлана түсетін, өндірістің айырбастауға келмейтін ең басты мәңгілік қоры – жердің алабөтен орны болып табылады. Жердің құнарлығындағы айырмашылық еңбек пен капиталды бірдей жұмсағанның өзінде де өндіріс пен табыстың көлеміндегі айырмашылықты туғызады. Пәнде осы ерекшеліктерді есекере отырып, білім алушыға ауыл шаруашылығы өнімдерін өндіру туралы теориялық білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тамақ өнімдері технологияларының теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты - оқу бағдарламасына сәйкес білім алушыларға тамақ өнімдерінің түрлері, тамақ өнімдері технологияларының теориялық негіздері жайында теориялық білім бере отырып, практикалық сабақтар арқылы тамақ өнімдерінің ерекшеліктері мен технологияларының теориялық негіздерін меңгертеді. Тамақ өнімдерін өндіру барысында көптеген процестер жүреді. Кез-келген сырттан ықпал ету өнімнің тағамдық, биологиялық құндылығына, қауіпсіздігіне, сапасына және өнімнің құрылымдық-механикалық сипаттамасына әсер етеді. Тамақ өнімдері технологияларының теориялық негіздері тамақ өнімдерін өндіру барысында өтетін процестердің өту заңдылықтары арқылы түсіндіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Көкөніс өнімдерін өндірудің физико-химиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Көкөністердің түрімен қатар, оны көптеген дайын өнім алу үшін өңдеудің түрлері де жеткілікті. Көкөністерді өңдеу барысында әртүрлі физико-химиялық процесстер жүреді. Олар дайын өнімге зор әсер береді. Пәннің мақсаты білім алушыға көкөністерді өңдеу барысында негізгі технологиялық қасиеттерін, физика-химиялық негіздерін және ғылыми өсімдік шикізатын өңдеу принциптерін, оны технологияда пайдалану ерекшеліктері, дайын өнімді өндіру, шикізатты өңдеудің ұтымды әдістерін әзірлеуді үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және еңбек қорғау модулі (Экология және тұрақты даму, Еңбек қорғау және тіршілік қауіпсіздігі негіздері)
    Несиелер: 5

    Экологиялық дүниетанымды қалыптастыру, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуының негіздері туралы терең жүйелі білім мен түсінік қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы тәсілдері бойынша теориялық және практикалық білім алу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Диеталық тағам дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-- диеталық тамақтануда пайдаланылатын нормативтік және техникалық құжаттама. Азық-түлікті өңдеудің және диеталық тағамда тағамдар мен өнімдерді дайындаудың оңтайлы әдістерін таңдау. Диеталық тағамдар мен бұйымдарды өндіру технологиясы. Диеталық тағамға арналған мамандандырылған өнімдер, төмен калориялы өнімдер, аз қалдық және қалдықсыз технология. Ауруға сәйкес диеталық тамақтану рационын әзірлеу. Негізгі тағамдық заттар мен энергия бойынша диеталық тамақтану рациондарын есептеу. Шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің сапасын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында өндірісті ұйымдастыру және қызмет көрсету
    Несиелер: 4

    Қоғамдық тамақтандыру еңбек және материалдық ресурстарды неғұрлым тиімді пайдалануға мүмкіндік береді, өндірістің өсуіне және еңбекті жақсы ұйымдастыруға ықпал етеді. Пәннің мақсаты білім алушыларды өнімдер өндірісін ұйымдастырудың заманауи, озық әдістері мен нысандары саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды, сондай-ақ тамақтану кәсіпорындарының әртүрлі типтерінде тұтынушыларға қызмет көрсету негізінде оқу практикасына кеңінен кіруге дайындау,сонымен қатар,өндірісті ұйымдастыру негіздерін, кәсіпорын типтерін, қызмет көрсету техникасының негіздерін, қызмет көрсету пәндерін және ресми қабылдауларда қызмет көрсету ережелерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи шикізаттан дайындалатын тағам өнімдерін өндіру
    Несиелер: 6

    Таза тамақ өнімі дегеніміз – адам денсаулығына өмір бойы зиянын тигізбейтін, болашағына кері әсер етпейтін өнім және оның құрамында әр түрлі уытты заттардың, агрохимикаттардың, ауыр металдар мен радионуклидтердің болмауы тиіс. Осындай тамақ өнімдерін өндіру, өңдеу және сақтау, рецептілерді әзірлеу және шикізат сапасын бақылау саласы – адам қызметінің маңызды саласы. Онсыз тамақ өнеркәсібі кәсіпорындары мен тамақтану орындарының болуы мүмкін емес. Сондықтан «Табиғи шикізаттан дайындалатын тағам өнімдерін өндіру» пәні одан әрі өзін-өзі жүзеге асыру үшін кең перспективалар ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Азық түлік дайындау технологиясы
    Несиелер: 4

    Азық-түлік өнімдерін дайындаудың әдістері өте көп және кез-келген әдіс өнімді оргонолептикалық, химиялық, физикалық өзгерістерге ұшыратады. Сондықтан олардан хабардар болу, қандай процестің әсерінен өнім қандай күйге ие болатынын білу қажет. Әр өнімге кететін шығын мен шикізаттар саны да пәнде игерілуі керек тапырмалардың бірі. «Азық түлік дайындау технологиясы» пәнінен азық-түлік тауарларын өндіру процестерінің жалпы заңдылықтарын біледі, экономика және есеп беру мәселелерінде құзыретті, емдік тамақтанудың негіздерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтану кәсіпорындарын жобалау
    Несиелер: 6

    Қоғамдық тамақтану орындарын жобалау аясында комплексті білім арқылы пәнді толық игеруге болады. Осыған орай пәнде жан-жақты білім беріледі. Аймақтарды зерттеу, тамақтану орнын саралау, келушілер мен олардың таңдауы туралы зерттеу жүргізу жұмыстары арқылы білім алушыға қоғамдық тамақтану кәсіпорнын жобалау жайында теориялық білім беру пәннің алдына қойған талаптарының бірі. Жалпы технологиялық процесс, ұйымдастыру, этика, эстетика, қонақ үй және мейрамхана ісі туралы білімдерін іс жүзінде қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Техникалық микробиология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – тамақ өнімдерін өндіруде қолданылатын микроорганизмдердің физиологиясын түсіну, оларды өсіру жағдайларын зерттеу, тамақ өндірісінің технологиялық схемаларымен, шикізаттармен, жабдықтармен таныстыру, азық-түлік өнімдерін өндіруде қолданылатын микроорганизмдердің физиологиялық ерекшеліктерін, дайын өнімнің сапасын бақылау әдістері, синтетикалық қабілеті жоғары микроағзалардың штаммдарын іріктеуді меңгерту. Пәнді оқудың мақсаты – микробтық биотехнологияның дамуын көрсету, оның жетістіктерін өндіріске енгізу қазіргі заманның азық-түлік, шикізат, экология және энергетика сияқты жаһандық мәселелерін шешуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сүт өнімдерін өңдеудің инновациялық технологиялары
    Несиелер: 6

    Сабақтың мақсаты – сүт өндірісіндегі инновациялық технологияларды игеру. Берілген қасиеттері бар әр түрлі йогурт алу үшін сүт шикізатын алудың және өңдеудің инновациялық технологиялары. Берілген қасиеттері бар бифидо-сусындар алу үшін сүт шикізатын алудың және өңдеудің инновациялық технологиялары.Берілген қасиеттері бар аралас ашыту өнімдерін алу үшін сүт шикізатын өндірудің және өңдеудің инновациялық технологиялары. Берілген қасиеттері бар ацидофильді өнімдерді алу үшін сүт шикізатын алудың және өңдеудің инновациялық технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтану өнеркәсіптерінде сервисті ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының ең негізгі мақсаты ұйымдасқан түрде халыққа ақы арқылы тамақтандырып қызмет көрсету. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарының қызметін ұйымдастырудың негізгі міндеттері- тұтынушыларға қызмет көрсету нысандары мен әдістерін жетілдіру және қызмет көрсету мәдениетін арттыру болып табылады. Оқу пәнінің мақсаты білім алушылардың бойында қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қызмет көрсетуді ұйымдастыруға;қоғамдық тамақтану саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қызмет көрсетуге; білім алушыларды болашақ еңбек қызметінде алған дағдыларын пайдалануға дайындау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тамақ өндірістерін микробиологиялық бақылау
    Несиелер: 4

    Өнімдердің қауіпсіздігі тамақ микробиологиясының басты бағыты болып табылады. Микробиологияның ғылым ретіндегі мақсаты-микроорганизмдердің таксономиясын, морфологиясын (формасы мен құрылымын) және физиологиясын (өмірлік белсенділігін), оларды оқшаулау және тану әдістерін зерттеу, сонымен қатар олардың табиғаттағы маңыздылығын және адам қызметінің әртүрлі салаларында қолдану мүмкіндіктерін анықтау болып табылады.Азық-түлік өндірісіндегі микробиологиялық бақылау бұл бақыланатын объектінің бактериялық ластану дәрежесін анықтауға байланысты барлық зерттеу және бақылау әдістері, сондай-ақ микрофлораны сандық есепке алу әдістеріне негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы 1
    Несиелер: 6

    «Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы 1» сүтке шикізат ретінде қойылатын талаптарды, технологиялық схемалар мен технологиялық параметрлерді зерттейді сүт өңдеу және сүт өнімдерін өндіру, технологиялық өнімнің тауарлық және тағамдық қасиеттерін қалыптастыру, оны буып-түю, сақтау және тасымалдау, сапаны бақылау және бағалауды негіздейді. Пәннің мақсаты білім алушыға сүт және сүт өнімдерінің технологиясы, сүт өнімдерін өндірудің теориялық негіздерін үйрету; қаймағы алынбаған сүт өнімдерін, майды өндіру технологиялары туралы терең білімді қалыптастыру; шикізат пен дайын сүт өнімдерінің сапасына қойылатын талаптар – органолептикалық, физикалық-химиялық және микробиологиялық көрсеткіштер және қауіпсіздік көрсеткіштері; ақауларын анықтау; сапа сараптамасын жүргізу және жалғандықты анықтауды үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Наубайхана, макарон және кондитер өнімдерін өндіру шикізаттарының сипаттамалары
    Несиелер: 6

    Пәнде наубайхана, макарон және кондитер өнімдерінің шикізаттары туралы, олардың сипаттамалары, органолептикалық, химиялық қасиеттері туралы, саладағы соңғы зерттеу жұмыстары мен технологиялар туралы теориялық негізде білім беріледі. Пәннің мақсаты осы алған білімді практикада қолдануға бейімдеу, астықты қайта өңдеу, нан пісіру, макарон, кондитерлік, ашыту және шарап жасау шикізаттарының сипаттамалары үшін олардың әлеуметтік ұтқырлығы мен еңбек нарығындағы әмбебап және кәсіби құзыреттері бар жоғары білікті мамандарды даярлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тағамдық өндірудің жалпы технологиясы
    Несиелер: 6

    Білім алушыларға арнаулы инженерлік технологиялық пәндерді игеру үшін және өндіріс кәсіпорындарда инженер - технолог ретінде тамақтану өндірісінің технологиялық үдерістерін ұйымдастырудың және тағамдарын жасаудың практикалық негіздерімен таныстыру оқып үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Наубайхана, макарон және кондитер өнімдерінің реологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-нан-тоқаш, кондитерлік және макарон өнімдерінің технологиясы саласындағы білімді кеңейту және практикалық дағдыларды игеру. Осы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін басқару әдістеріне, нан-тоқаш, кондитерлік және макарон өнімдерін өндірудің жекелеген технологиялық кезеңдерінде болатын реологиялық, химиялық, микробиологиялық, коллоидтық, биохимиялық, термофизикалық процестердің мәніне, сондай-ақ тамақ өнеркәсібінің алдында тұрған міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті мамандарды даярлауды жүзеге асыруға көп көңіл бөлінуі тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы бағыттағы қоғамдық тағам өндіру технологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің негізгі міндеті-тамақтану өнімдерін өндіру процестерін зерттеу. Курсты меңгеру нәтижесінде болашақ маман түрлі аспаздық өнімдерді дайындаудың технологиялық процесін ұйымдастыру, аспаздық және кондитерлік өнімдердің жаңа рецептураларын жасау, технологиялық шығындарды төмендету арқылы шикізатты үнемдеу кезінде өнімнің сапасы мен тағамдық құндылығын арттыруға бағытталған технологиялық процестерді, әдістер мен тәсілдерді жетілдіру мәселелерінде білім мен дағдыға ие болады. Пәнаралық байланыс -аналитикалық, физикалық және коллоидтық химияны, тауартануды және т. б. оқу кезінде алынған білімге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сүт және сүт өнімдерін өндірудің физико-химиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты – осы пәннің теориялық материалына енгізілген сүт және сүт өнімдерінің химиялық құрамын, физико-химиялық қасиеттерін, сүт және сүт өнімдерін өндіру кезіндегі физико-химиялық және биохимиялық процестерінің мәнін, сүт және сүт өнімдерін өндірудің физико-химиялық негіздерін білу. Білім алушылардың сүт және сүт өнімдерін өндірудегі жасалынатын рационалды технологиялық схемалардың арнайы өндірістік шарттар мен және тұтынушылар талаптарын ескере отырып жасау дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балаларға арналған тағам технологиясы
    Несиелер: 4

    Балалар тағамына 14 жасқа дейінгі балалардың физиологиялық ерекшеліктерін ескеріп ұсынылатын тағамдар жатады. Пәнде шикізаттың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімнің реологиялық және құрылымдық-механикалық қасиеттеріне физикалық, физикалық-химиялық, органолептикалық зерттеулер жайында білім беріледі. Сонымен бірге рецепт компоненттері мен технологиялық факторлардың тұтқырлыққа, деформацияға, кернеуге, сондай-ақ көкөніс және жарма қоспалары бар пюре массалары мен тартылған етке еркін және байланысты ылғалды қайта бөлуге әсері туралы, рецепт компоненттерінің оңтайлы қатынасы және технологиялық режимдер жайында теориялық мәлімет беріледі. Балалар тамағының сапасын белгіленген нормаларға сәйкес технологиялық және микробиологиялық бақылауды жүзеге асыруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сүт өнеркәсібі мекемелерінің жабдықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің сүт өнеркәсібі мекемелерінің жабдықтарының жіктелуі, түрлері, машиналар мен аппараттардың мақсаты, қолданылу саласы, құрылысы және жұмыс істеу тәртібі, техникалық сипаттамалары және оларды таңдау; технологиялық жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі, технологиялық жабдықты пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету ерекшеліктері жайындағы білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоғамдық тамақтану өнімдерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Қоғамдық тамақтану кәсіпорындары кулинарлы және аспаздық өнімдер, сонымен қатар әртүрлі ұннан жасалған кондитерлі, тоқашты өнімдерді шығаратын кәсіпорындар халықты рационалды тамақтандыру, тағамдардың бірінші және екінші түрлерінің биологиялық құндылығын сақтай отырып, оның дәмдік және сапалық көрсеткіштерінің жоғары болуын қамтамасыз етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тағамдық өнімдерді сақтаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Тағамдық өнімдерді сақтауда микроорганизм тіршілігін басу үшін әртүрлі физика- химиялық фактормен әсер ету теориялық негіздері және сақтау процесінде микроорганизмнің тіршілік әрекетін тоқтату. Химиялық зат тағам өнімдерінің бүзылуы микроорганизмдерді қоздыруын болдырмау солардың әсерінен ыдырауын тоқтату әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Наубайхана өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың нан және нан-тоқаш өнімдерінің жіктелуі жайында, негізгі және қосымша шикізаты жайында, шикізаттың сапасына қойылатын талаптар, оларды сақтау және өндіріске дайындау; нан және нан-тоқаш өнімдерін өндіру процесінің жекелеген сатыларының реттілігі мен келесі мақсаты туралы: қамырды илеу, қамыр дайындамасының көтерілу процесі, нан және нан-тоқаш өнімін пісіруде олардың сапасына қойылатын талаптар жайындағы теориялық білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азық түлік өнімдерін тоңазыту техникасы және технологиясы
    Несиелер: 5

    Азық-түліктің тоңазыту технологиясы – тамақ өнеркәсібінде суықты пайдаланудың ұтымды және ғылыми негізделген тәсілдерін зерттейтін, шикізат пен азық-түлікті суықтың көмегімен сақтау және оны оларды өндіруде қолдану мәселелерін шешетін ғылым саласы.Тоңазыту технологиясының ғылым ретіндегі міндеттері мынадай: тоңазыту өңдеу мен сақтаудың пи өнімдерге әсерін зерделеу және өнімдердің ерекшеліктері мен оларға тән өзгерістерді ескере отырып, технологиялық процестерді (салқындату, мұздату, сақтау және т. б.) жүргізудің оңтайлы шарттарын айқындау; тоңазыту өңдеу мен сақтау кезінде өнімдер массасының жоғалуын азайтудың ғылыми негізделген әдістерін әзірлеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шикізаттарды алғашқы өңдеу жабдықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің шикізаттарды алғашқы өңдеу жабдықтарының жіктелуі, түрлері, машиналар мен аппараттардың мақсаты, қолданылу саласы, құрылысы және жұмыс істеу принципі, техникалық сипаттамалары және оларды таңдау; технологиялық жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі, технологиялық жабдықты пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету ерекшеліктері жайындағы білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азық түлік өнімдерін өңдеу техникаларына сервистік қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды азық-түлік өнімдерін өңдеу техникаларын диагностикалаумен, жөндеумен, монтаждаумен, сервистік қызмет көрсетумен және ұтымды пайдаланумен байланысты өндірістік-техникалық қызметке даярлауда теориялық білімдері мен практикалық ептіліктерін қалыптастырады. Білім алушылардың азық-түлік өнімдерін өңдеу техникаларын техникалық диагностикалауға байланысты инженерлік міндеттерді шешуде бұрынғы алынған жалпы ғылыми және жалпы техникалық пәндер бойынша алынған білімді пайдалануға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Наубайхана өнімдерін өндіру кәсіпорнын жобалау
    Несиелер: 5

    Студенттердің нанпісіру өндірісі кәсіпорнын жобалауда көлемдік-жоспарлау шешімдерін әзірлеу, технологиялық жабдықтарды іріктеу және орналастыру, қолданыстағы инженерлік желілерге қосылуға дайындау, жабдықтар бойынша спецификацияны дайындау, нанпісіру өндірісі тұжырымдамасын жасау жайындаға білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерін өңдеуді техникалық қамсыздандыру
    Несиелер: 5

    Студенттердің сүт және сүт өнімдерін өңдеуді техникалық қамсыздандыру бойынша жабдықтарының жіктелуі, түрлері, машиналар мен аппараттардың мақсаты, қолданылу саласы, құрылысы және жұмыс істеу тәртібі, техникалық сипаттамалары және оларды таңдау; технологиялық жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі, технологиялық жабдықты пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету ерекшеліктері жайындағы білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы 2
    Несиелер: 5

    Сүт және сүт өнімдерінің технологиясы сүт сапасын бақылау барысында сүттің химиялық құрамы энергетикалық көрсеткіштері, дəрумендері жəне ферменттерін жеке қарастыру. – сүтті өндірісте өңдеу кезіндегі физико–химиялық және биохимиялық процесстерді зерттеу; сүт өнімдерінің технологиялық өңдеу процестерін, жаңа технологиялар базасын және саланың замануи даму тенденциясын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Наубайхана, макарон және кондитер өнімдерін өндірудің технологиялық машиналары мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға наубайхана, макарон және кондитер өнімдерін өндірудің технологиялық машиналары мен жабдықтарының жіктелуі, түрлері, технологиялық жабдықтардың заманауи түрлерін пайдалана отырып, өндірісті ұйымдастырудың прогрессивті тәсілдері; саладағы машиналар мен аппараттардың мақсаты, қолданылу саласы, құрылысы және жұмыс істеу принципі, техникалық сипаттамалары және оларды таңдау; технологиялық жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі, машиналар мен аппараттардың жұмыс органдарының құрылымдық өлшемдерін анықтауды, технологиялық жабдықты пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету ерекшеліктерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру негіздері
    Несиелер: 5

    Мал шаруашылығы өнімдерін өндіру – ауыл шаруашылығының мал өнімдерін өндіру үшін мал өсірумен айналысатын саласы және халықты азық үлікпен жеңіл және тамақ өнеркәсіптері шикізаттары мен ауыл шаруашылық өндірісін күш – көлік және тыңайтқышпен қамтамасыз ететін сала.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбек қорғаудың құқықтық және ұйымдастыру мәселелері
    Несиелер: 5

    Еңбек қорғаудың құқықтық және ұйымдастыру мәселелері заңдылықтарына еңбек кодексі мен басқа да заңды актілері, кәсіподақтарының орталық кеңесінің актілері және кәсіподақ ұйымымен келісілген министрліктердің нұсқаулары мен ережелері, мен ішкі тәртіпте көрсетілген еңбек қорғаудың нормаларын ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қайта өңдеу өндірісінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге қайта өңдеу өндірісінің технологиясы туралы теориялық және практикалық білім беру. Қайта өңдеу өндірісінің технологиялық процестерін басқару әдістеріне, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді өндірудің жекелеген кезеңдерінде болатын химиялық, микробиологиялық, коллоидтық, биохимиялық, термофизикалық процестердің мәніне, сондай-ақ тамақтану жүйесінің алдында тұрған міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті мамандарды даярлауды жүзеге асыруға көп көңіл бөлінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Салалар бойынша мекемелердегі санитария және гигиена
    Несиелер: 5

    Салалар бойынша мекемелердегі өндірістік ортаның және еңбек процесінің жағымсыз әсерінің алдын алу мақсатындағы санитарлық гигиеналық шаралар мен құралдар негіздері. Мекемелердегі санитария – зиянды өндірістік мәселе туғызбайтын, адам денсаулығының әсерін болғызбайтын немесе азайтатын санитарлық – гигиеналық, ұйымдастыру іс – шаралары мен техникалық құралдар жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Консерві және тағамдық концентраттар өндірісіндегі құрал-жабдықтар
    Несиелер: 5

    Консерві және тағамдық концентраттар өндірісіндегі құрал-жабдықтар шикізат және қалдықтардың салыну нормаларын сақтау; шикізатты, құрал-жабдық, инвентарьды рационалды қолдану, порция санын есептеу; тағамдарды және аспаздық бұйымдарды және сусундарды берілген шикізатпен өнімдерден дайындау, технологиялық карталарды, тамақ алгоритмдерін құру әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары құнды тағамдық өнімдерді өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға астық, бұршақ дақылдарын, жеміс-жидек шикізатын қайта өңдеу өнімдерін пайдалану негіздері, сондай-ақ нан, кондитерлік және макарон өнімдерін өндіру кезінде шикізаттың осы түрлерін пайдалана отырып, тағамдық құндылығы жоғары өнімдерді өндіру технологияларын меңгертеді. Минералды және витаминдік құндылығы жоғары нан, нан-тоқаш, макарон және кондитерлік өнімдерді өндірудің технологиялық схемалары жайында, нан-тоқаш өнімдерін өндіруде қолданылатын жақсартқыштардың жіктелуі жайында, тағамдық құндылығы жоғары өнімдердің қауіпсіздігіне қойылатын талаптар жайында білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азық түлік өнімдерін өңдеу техникаларына сервистік қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Білім алушыларды азық-түлік өнімдерін өңдеу техникаларын диагностикалаумен, жөндеумен, монтаждаумен, сервистік қызмет көрсетумен және ұтымды пайдаланумен байланысты өндірістік-техникалық қызметке даярлауда теориялық білімдері мен практикалық ептіліктерін қалыптастырады. Білім алушылардың азық-түлік өнімдерін өңдеу техникаларын техникалық диагностикалауға байланысты инженерлік міндеттерді шешуде бұрынғы алынған жалпы ғылыми және жалпы техникалық пәндер бойынша алынған білімді пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бала сүт өнімдері мен консервілерінің технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың балалар сүт өнімдерін өндірудің сүтті қабылдау және тазалау, тағам компоненттерін дайындау, сүтті сепарирлеу, нормалау, пастерлеу, гомогендеу сияқты жалпы технологиялық операциялары жайындағы, сүт және сүт өнімдерін жылулық өңдеу, консервілеу жайындағы теориялық білімдерін қалыптастырады. Сүт консервілері мен балалар тағамы өнімдерінің технологиясын менгерту арқылы өнім түрлерін жасау дағдысын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азық-түлік өнімдерін стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 5

    Пән метрологияның жалпы түсініктерін, мақсаттарын, міндеттерін, азық-түлік өнімдерін стандарттау мен сертификаттау туралы теориялық білім береді. Азық-түлік өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін басқарудағы, барлық азық-түлік кәсіпорындарының тиімділігін арттырудағы рөлі қарастырылады. Шығарылған өнімнің стандарттар мен басқа да нормативтік құжаттардың талаптарына сәйкестігін растауға мүмкіндік беретін маңызды себепкер шарттардың бірі ретінде - сертификаттау мәселесіне ерекше назар аударылады. Білім алушылар стандарттарды әзірлеу әдістемесін үйренеді, сәйкестік сертификаттарын рәсімдеу ережелерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азық түлік өнімдерін сақтаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Тауарды тануға теориялық көзқарастың ерекшеліктерін ашу, заманауи тауартану мәселелерін зерттеу, өнімдер мен шикізатты сақтаудың негізгі категорияларының, ұғымдарының, принциптері мен әдістерінің негізін меңгерту, тауарды ұзақ уақыт сақтау және тарату кезінде оның сапасын басқарудың жалпы әдістерін меңгеру - пәннің мақсаты болып табылады.Білім алушыларға жоғары сапалы азық-түлік тауарларының көптігін құру мен олардың сапасын ұзақ уақыт сақтау процесінде және тауарларды таратудың жолында сақтау тәсілдерін меңгерту - пәннің негізгі міндеті болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сүт өнеркәсібі мекемелерінде есеп жүргізу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - сүт өнеркәсібі мекемелерінде есеп жүргізудің шаруашылық есеп түрлері, шаруашылық процестер, бухгалтерлік есептің мәні мен әдісі, құжаттамасы, түгендеу мен оны ауыстыру тәртібі, негізгі құралдардың түсуі мен бар болуын, шығуын, материалдарды жіктеу және бағалау, материалдардың келіп түсуін, қоймалардағы материалдарды есепке алу, түгендеу, өнім өндіруге жұмсалған шығындар туралы есеп беру, өзіндік құнды калькуляциялау, рапорттарды құрастыру, шикізат пен өнімнің дайын болуы мен оны өткізуді есепке алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұннан дайындалатын тағамдар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге ұннан дайындалатын кондитерлік өнімдердің технологиясы туралы теориялық білім беру және практикалық ептіліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Осы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін басқару әдістеріне, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді өндірудің жекелеген кезеңдерінде болатын химиялық, микробиологиялық, коллоидтық, биохимиялық, термофизикалық процестердің мәніне, сондай-ақ тамақтану жүйесінің алдында тұрған міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті мамандарды даярлауды жүзеге асыруға бағытталған пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патенттану
    Несиелер: 5

    «Патенттану» пәні студенттерді зерттеу және патенттану негіздерімен таныстыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер ғылым және ғылыми шығармашылық туралы негізгі мәліметтермен; ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу, экспериментті құру және жүргізу әдістемесімен; өнеркәсіптік меншік объектілерін, авторлық құқықтарды қорғау саласындағы қолданыстағы халықаралық шарттармен; авторлық құқықтың өнеркәсіптік меншік объектілерін қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасымен; өнертабысқа, пайдалы модельге патент алуға өтінімді құрастыру және беру ережелерімен; өнеркәсіптік меншік объектілеріне құқықтарды беруге лицензиялық шарттарды жасасу тәртібімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макарон өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың макарон өнімдерінің жіктелуі жайында, негізгі және қосымша шикізаты жайында, шикізаттың сапасына қойылатын талаптар, оларды сақтау және өндіріске дайындау; макарон өнімдерін өндіру процесінің жекелеген сатыларының реттілігі мен келесі мақсаты туралы: қамырды илеу, шикі бұйымдарды престеу, қалыптастыру, бөлшектеу, макарон өнімдерін кептіру және салқындату, буып-түю; макарон өнімдерін сақтау шарттары мен мерзімдері және олардың сапасына қойылатын талаптар жайындағы теориялық білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қоғамдық тамақтану мекемелерінің жабдықтары
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға қоғамдық тамақтану мекемелерінің жабдықтарының жіктелуі, түрлері, технологиялық жабдықтардың заманауи түрлерін пайдалана отырып, өндірісті ұйымдастырудың прогрессивті тәсілдері; саладағы машиналар мен аппараттардың мақсаты, қолданылу саласы, құрылысы және жұмыс істеу принципі, техникалық сипаттамалары және оларды таңдау; технологиялық жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі, машиналар мен аппараттардың жұмыс органдарының құрылымдық өлшемдерін анықтауды, технологиялық жабдықты пайдалану және оған техникалық қызмет көрсету ерекшеліктерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамдық қоспалардың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аспаздық өнімдерді өндіруде тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды қолдану бойынша білімді қалыптастыру. Пәннің міндеттері: технологиялық қоспаларды іріктеудің жалпы тәсілдерін зерттеу; тыңдаушыларды тамақ және аспаздық өнімдерді дайындау үшін қоғамдық тамақтану кәсіпорындарында қолданылатын тағамдық және биологиялық белсенді қоспалардың жіктелуімен және ассортиментімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Консерві және тағамдық концентраттар өндірісіндегі құрал-жабдықтар
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың консерві және тағамдық концентраттар өндірісіндегі құрал-жабдықтардың жіктелуі, түрлері, технологиялық жабдықтардың заманауи түрлерін пайдалана отырып, өндірісті ұйымдастырудың прогрессивті тәсілдері, саладағы құрал-жабдықтардың технологиялық атқаратын қызметі, құрылысы мен жұмыс істеу тәртібі, техникалық сипаттамалары, құрал-жабдықтың өнімділігін есептеу әдістемесі және оларда сақталынатын ехникалық қауіпсіздік ережелері жайында білімдерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азық түлік өндірісінің процесстері және аппараттары
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың азық-түлік өндірісінің процестерінің түрлері, ұйымдастыру тәсілі бойынша процестердің жіктелуі, процестер мен аппараттарды есептеудің жалпы принциптері, аппараттарға қойылатын талаптар, аппараттар жасалынатын материалдар мен аппараттардың түрлері, атқаратын қызметі, техникалық сипаттамасы мен құрылысы жайындағы білімін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамдық өнімдердің сапасы мен қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін анықтай алады, қарапайым микробиологиялық зерттеулерді орындай алады және алынған нәтижелерге баға бере алады. Оқу пәнін меңгеру нәтижесінде білім алушы биологиялық белсенді қоспалардың негізгі түрлерін, өнімдерді ластаудың негізгі көздерін, тағамдық қоспалардың негізгі топтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шикізатпен қосымша материалдардың сапасын сараптау
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларға шикізатпен қосымша материалдардың сапасын сараптау жайындағы теориялық білімі мен шикізат пен дайын өнімдер сапасына технохимиялық бақылауды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларын қалыптастырады. Сараптау көмегімен шикізаттардың, жартылай фабрикаттардың және дайын өнімдердің сапасын, шикізаттарды салу нормасын, технологиялық процестердің дұрыстығын және т.б. анықтайды. Шикізатпен қосымша материалдардың сапасын сараптау арқылы дайындалатын өнім түрлеріне сапалық сынақ жүргізу арқылы қажетті білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ұлттық тағамдарының технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың ұлттық тағамдар мен оның тарихи дамуы, ұлттық тағамдарды дайындау технологиясы, шикізатты өңдеудің технологиялық әдістерінің ерекшеліктері, дайындау технологиясының ерекшеліктері, ұлттық тағамдарды ұсыну және безендіру жайында теориялық білімдерін қалыптастырады. Ұлттық тағамдарға нормативтік құжаттама жасауды, ұлттық шикізатты жергілікті шикізатқа ауыстыру мүмкіндігін зерделеуді меңгертеді. Ұлттық тағамдарды дайындау технологиясы мен тағамдарды органолептикалық бағалауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Аспаздық өнімдер мен кондитерлік өнімдерді өндіру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге ұннан жасалған кондитерлік өнімдердің технологиясы туралы теориялық және практикалық білім беру. Осы өнімдерді өндірудің технологиялық процестерін басқару әдістеріне, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді өндірудің жекелеген кезеңдерінде болатын химиялық, микробиологиялық, коллоидтық, биохимиялық, термофизикалық процестердің мәніне, сондай-ақ тамақтану жүйесінің алдында тұрған міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті мамандарды даярлауды жүзеге асыруға көп көңіл бөлінуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ет, сүт және балық өнімдерін консервілеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім алушыларға ет, сүт және балық өнімдерін консервілеу технологиясы курсы бойынша тағам өнімдерін консервілеу әдістерінің теориялық негіздерін, консервілеудің физикалық, физика-химиялық, биохимиялық, химиялық әдістерін, термоөңдеудің теориялық негіздері, қыздырудың микрофлораға әсері, банкалы консервілердің ассортименттерін, дайын консерві өнімдеріне қойылатын талаптар, консервілеу ыдыстарына қойылатын талаптар жайында теориялық білімдерін қалыптастырады. Практикалық сабақтары арқылы технологиялық схемаларын құрастыру, шикізатты дайындау, қосалқы материалдарды дайындау, консервілеу ыдыстарын дайындау жолдары мен ет, сүт және балық өнімдерін консервілеу технологиясын меңгертеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Әлеуметтік-мәдени білімі модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде Қазақстан Республикасының азаматының міндеттерін орындайды, азаматтылық пен патриотизмге ие болады әрі мемлекеттің тарихын жақсы меңгереді.

  • Код ON2

    Пропедевтика модулы арқылы өтілген «Мамандыққа кіріспе» пәні мен оқу практикасынан өту нәтижесінде алған теориялық білімдері мен дағдыларын кәсіби қызметте қолдана алады.

  • Код ON3

    Базалық білім модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде тамақ және азық-түлік өнімдері өндірісі мен AutoCAD саласында микробиологиялық бақылаудың озық мүмкіндіктері мен құралдарын пайдалана алады, тамақ өнімдері технологиясының теориялық негіздерін және оларды сақтау негіздерін біледі, нан пісіру, макарон және кондитерлік өнімдердің реологиялық қасиеттерін біледі, өндірістік практикадан тәжірибеге ие болады.

  • Код ON5

    "Арнайы техника және технология білімінің негіздері" модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде азық-түлік өнімдерін дайындауда сүт және сүт өнімдерін, ұлттық тамақ өнімдерін, қоғамдық тамақтандыру өнімдерін дайындау технологиясын меңгереді, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы қызмет көрсетуді ұйымдастыра алады, қайта өңдеу және нан пісіру өндірістерінің технологиясын біледі, азық-түлік өнімдерінің мұздатқыш техникасы мен технологиясын біледі, азық-түлік өнімдері өндірісінің процестерінің түрлері мен олардың ұйымдастыру тәсілі бойынша жіктелуін біледі, өндірістік практикадан тәжірибеге ие болады.

  • Код ON6

    «Техника және технологиялардың жаңа тәсілдері» модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарын жобалай алады, сүт өнімдерін қайта өңдеудің инновациялық технологияларын біледі; сүт өндірісінің жабдықтарында жұмыс жасай алады; тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін айқындай алады; балаларға арналған сүт өнімдері мен консервілерді жасау технологиясын біледі, сүт өнеркәсібі кәсіпорындарында есепке алу мен есеп беруді біледі; макарон өндіру, тағамдық құндылығы жоғары өнімдерді өндіру технологияларын біледі; ет, сүт және балықты консервілеу технологиясын біледі.

  • Код ON7

    «Ғылым, инновация және тәрбие жұмысы» модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде тамақ және азық-түлік өнімдерін қайта өңдеудің инновациялық тхнологииялары бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізе алады.

  • Код ON4

    Іргелі білім модулы арқылы өтілген пәндердің нәтижесінде математика, физика, экология мәселелерінде нәтижелерді түсіндіруде статистикалық талдауды қолдана алады, аналитикалық және физколлоидты химия элементтерінің құрамын біледі және композициялық қасиеттерді анықтай алады, еңбекті қорғау заңдары мен, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін меңгереді.

  • Код ON8

    «Қорытынды бағалау» модулы арқылы өтілген диплом алды практиканың нәтижесінде азық-түлік өнімдері өндірістері мен қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында жұмыс жасай алу тәжірибесіне ие болады және диплом жұмысын толық орындайды.

Top