Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
8D06102 Компьютерлік ғылымдар (бейіндік ) в Astana IT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының IT саласына білімгерлердің эксперименттік зерттеу құзыреттіліктерін; заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу дағдыларын; ғылыми ақпаратты алу және өңдеу дағдыларын қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Astana IT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-эксперименттік қызметтің нәтижесінде білім алушы бағдарламалауға, кодтауға және есептеуге бағытталған теориялық және практикалық зерттеулердің көлемі мен міндетін анықтай алады; диссертация және/немесе рейтингтік баымлымдарда мақалаларды басып шығару үрдісінде ғылыми және техникалық құжаттарды, ғылыми есептерді дайындай алады
- білім беру бағдарламасын толық меңгергеннен кейін білім алушы ғылым саласында ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жүзеге асыруға сәйкес тәсілдерді талдай және/немесе таңдай алады; деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін таңдай және қолдана алады; алгоритм және архитектура, сәйкес модельдердің міндеттерін анықтай білу және шешу
- білім беру бағдарламасын толық меңгергеннен кейін білім алушы ғылымда жобалық тәсілді қолдана алады; Agile манифестіне сәйкес ресурстарды бөлуге және еңбекті ұйымдастыра алады; икемді тәсіл қағидаттары негізінде тәуекелдерді талдау және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесе алады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы күрделі идеяларды түсіндіре алады және жүйелердің құрылымын, құбылыстар мен үрдістерді сипаттайтын тұжырымдамалық диаграммаларды құруға қабілетті болады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы алгоритмдерді, есептеу модельдерін және компьютерлік бағдарламаларды қалыптастыруға, олардың қасиеттерін талдауға; нәтижелерді ұсыну мақсатында формалды модельді пайдалануға қабілетті бола алады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы аналитикалық есептердің әртүрлі қасиеттерін сыни тұрғыдан талдауға, нәтижелерді валидациялау және интерпретациялау аспектілерін ескере отырып, талдауға қабілетті бола алады