8D06102 Компьютерлік ғылымдар (бейіндік ) в Astana IT University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының IT саласына білімгерлердің эксперименттік зерттеу құзыреттіліктерін; заманауи ғылыми және практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу дағдыларын; ғылыми ақпаратты алу және өңдеу дағдыларын қалыптастыру
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Astana IT University
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 8D06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 8D061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Статистикалық модельдеу
Пән білім алушыларды статистикалық модельді және оның өлшемдерін құру процесі, ең кіші квадраттар әдісі, түзетілген ең кіші квадраттар әдісі, өндірістік стохастикалық шекаралық талдау моделі, шығындарды стохастикалық шекаралық талдау моделі және стохастикалық қашықтық метрикасының модельдерімен таныстырады .
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобаларды басқарудың икемді тәжірибелері
Пән ғылыми-зерттеу нәтижеге баса назар аудара отырып, ғылыми жұмыс контекстінде экстремалды даму (extreme development) және Scrum әдістерін қолданудың тұжырымдамалық негіздері мен мысалдарын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректер туралы ғылым және машиналық оқыту
Пән білім алушыларды білім саласымен таныстырады – Машиналық оқыту және деректерді талдау: алгоритмдер мен модельдердің негізгі сыныптары, оларды қолдану мәселелері мен болашағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдерді сипаттау және талдау
Пән білім алушыларды алгоритмдерді формализациялаудың, оларды қалың жұртшылыққа графикалық ұсынудың және олардың қасиеттерін талдаудың (дәлелдеудің) негізгі тәсілдерімен және құралдарымен таныстырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазба
Пән академиялық жазудың негізгі ережелері мен практикасын қарастырады, оның ішінде: ғылыми баяндаудың терминологиясы мен стилі, халықаралық ғылыми қоғамдастықта қабылданған ғылыми мақалалар мен монографияларға арналған материалдарды ұсыну тәртібі, рейтингтік басылымдарда мақалалар мен очерктерді жариялаудың негізгі кезеңдері, ғылыми және техникалық жауаптардың құрылымы, оларды жазудың ерекшелігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Модельдер верификациясы
Пән білім алушыларды модель қасиеттерін формальды верификациялау ұғымымен, оның принциптерімен және құралдарымен таныстырады. Бұл құралды ғылыми зерттеулерде қолдану мүмкіндігі мен реттілігіне баса назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән жаңа идеялар мен білімді қалыптастыру принциптеріне баса назар аудара отырып, компьютерлік және сабақтас ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеулердің негізгі парадигмаларын (онтологиясын) қарастырады. Зерттеу онтологиясының синтезі негізінде студент теориялық және практикалық зерттеулердің принциптерін түсінеді, зерттеу жоспарларын құру мысалдарын қарастырады және тиісті құралдарды таңдауды жүзеге асырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүйелер мен процестерді модельдеу құралдары
Пән студенттерді процестер мен жүйелерді модельдеу, сондай-ақ олардың қасиеттері мен мінез-құлық сипаттамаларын бағалау үшін қолданылатын компьютерлік ғылымның негізгі құралдарымен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми-эксперименттік қызметтің нәтижесінде білім алушы бағдарламалауға, кодтауға және есептеуге бағытталған теориялық және практикалық зерттеулердің көлемі мен міндетін анықтай алады; диссертация және/немесе рейтингтік баымлымдарда мақалаларды басып шығару үрдісінде ғылыми және техникалық құжаттарды, ғылыми есептерді дайындай алады
- білім беру бағдарламасын толық меңгергеннен кейін білім алушы ғылым саласында ғылыми және эксперименттік зерттеулерді жүзеге асыруға сәйкес тәсілдерді талдай және/немесе таңдай алады; деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін таңдай және қолдана алады; алгоритм және архитектура, сәйкес модельдердің міндеттерін анықтай білу және шешу
- білім беру бағдарламасын толық меңгергеннен кейін білім алушы ғылымда жобалық тәсілді қолдана алады; Agile манифестіне сәйкес ресурстарды бөлуге және еңбекті ұйымдастыра алады; икемді тәсіл қағидаттары негізінде тәуекелдерді талдау және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесе алады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы күрделі идеяларды түсіндіре алады және жүйелердің құрылымын, құбылыстар мен үрдістерді сипаттайтын тұжырымдамалық диаграммаларды құруға қабілетті болады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы алгоритмдерді, есептеу модельдерін және компьютерлік бағдарламаларды қалыптастыруға, олардың қасиеттерін талдауға; нәтижелерді ұсыну мақсатында формалды модельді пайдалануға қабілетті бола алады
- білім беру бағдарламаны толық меңгергеннен кейін білім алушы аналитикалық есептердің әртүрлі қасиеттерін сыни тұрғыдан талдауға, нәтижелерді валидациялау және интерпретациялау аспектілерін ескере отырып, талдауға қабілетті бола алады