«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1Курс білім беру психологінің негізгі жұмыс бағыттары болып табылатын психологиялық диагностика, психологиялық кеңес беру және коррекция мәселелерін қарастырады, сондай-ақ белгілі бір білім беру ортасындағы тұлғалық даму мен білім беру траекторияларын жобалау мен психологиялық-педагогикалық қолдау мәселелерін де қамтиды.
Селективті тәртіпКурсты оқып-үйрену нәтижесінде магистранттар төмендегі негізгі біліктілікті меңгеруі тиіс: - Отбасылық кеңес берудің заманауи бағыттарының негізін құрайтын негізгі ережелер, ұғымдар мен әдістемелік принциптер, - Әр бағыт бойынша психотерапевтік қызметтің негізгі принциптері мен әдістері; - облыстардың әрқайсысының әдістемелік және әдістемелік ерекшеліктерін; - клиентпен (отбасымен) өзара іс-қимылды ұйымдастыру.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.
Оқу жылы - 1Курс менеджмент психологиясының ғылыми негіздерін, сондай-ақ маркетингтік қызмет туралы білімді қалыптастыруға бағытталған. Курстың барысында магистранттар персоналды басқаруда басшылар үшін психологиялық кеңес берудің құзыреттілігін меңгереді.
Селективті тәртіпОсы курста магистранттар психологиялық ғылымның әдістемелік негіздерін, оның мақсаттары мен міндеттерін және басқа ғылымдармен өзара байланысын зерттейді. Олар психологиялық зерттеулерді жоспарлау, теориялық және практикалық әдістерді қолдану, эмпирикалық деректерді алу және өңдеу, алынған нәтижелерін практикада қолдану мүмкіндігін меңгереді
Селективті тәртіпКурс психологиялық зерттеулер әдістерін жан-жақты түсінуді қалыптастырады, әдістеменің теориялық білімдерін, сапалы және сандық әдістердің рәсімдік ерекшеліктерін игеруге мүмкіндік береді, нақты әдістерді практикалық қолдануға дайындайды.
Селективті тәртіпБілімді дамыту тарихындағы негізгі ағымдар мен тәсілдер қарастырылып, психологияның заңдары мен әдістемелік үрдістерін анықтау мүмкін болады. Бұл курс адамзат тарихында психологиялық ғылымның құрылысы мен дамуының теориялық және әдіснамалық негіздерін жүйелі түрде түсінуге мүмкіндік береді
Селективті тәртіпКурсты оқу барысында магистранттар әлеуметтік-этникалық проблемалар мен олардың қазіргі заманғы әлемдегі зерттеулерінің орны, бұл білімдердің маңызын және біліктілігін арттыру процесіндегі ролін анықтай білу және қоғамның барлық салаларында тұрақты этносаралық және мәдениетаралық өзара іс-қимылда кәсіби біліктілікті қалыптастыра алуды меңгереді.
Селективті тәртіпБұл пәнді оқып үйрену денсаулық психологиясының заманауи технологиялары мен зерттеу әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Курс денсаулық психологиясының мен басқа ғылымдармен байланысын анықтау біліктері мен дағдыларын қалыптастырады; адамның денсаулығын бағалау әдістерін және денсаулыққа қауіпті факторларды анықтау, денсаулықты түзету әдістерін меңгереді.
Селективті тәртіпАталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.
Оқу жылы - 1Теориялық курстың шеңберінде магистрант ғылыми-зерттеу әдіснамасын зерттейді, кейіннен ғылыми-зерттеу жұмыстарының мәнін, ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру қағидаларын, ғылыми-аналитикалық шолуды, диссертациялық жұмыстарды, ғылыми мақаланы, баяндаманы дайындау және ресімдеу технологиясын меңгереді.
Селективті тәртіпБұл курста магистранттар жоғары білім беру психологиясының әдістемелік негіздерін және құралдарын зерттеп, жоғары білім берудің психологиясын дамытудағы негізгі жетістіктер мен үрдістерді талдап және оларды практикалық және кәсіптік қызметінде пайдалануға үйренеді.
Оқу жылы - 1Жоғары білім берудегі жаңа парадигмалар. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы. Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзіреттілігі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары білім берудің мазмұны. Жоғары мектептегі қазіргі замағы білім беру технологиялары. Кредиттік оқыту жүйесі негізінде оқу үдерісін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 1Қазіргі кезде ғылым ретінде психологияның іргелі және қолданбалы міндеттерін шешу статистиканы қолдануға негізделген сандық әдістерді қолданусыз іс жүзінде мүмкін емес. SPSS статистикалық өнімдердің нарығында көшбасшы болып табылады, ол ғылымда қолданбалы зерттеулерді жүзеге асырады, бұл деректерді жедел және нақты өңдеуді қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіпБұл пәнді меңгеру білім алушыларға психологияны оқытудың заманауи отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі теориялары мен концепцияларын, психологиялық пәндерді теориялық және тәжірибелік тұрғыдан оқытудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 2Оқытудың нәтижесінде курстың магистранттары жеке сенімін арттырады. Магистранттар өзара тиімді іс-әрекетте жеке тұлғаның мықты жақтарын арттырады. Курс өзін-өзі жетілдіру және өзін-өзі дамыту үшін қатысушылардың жеке әлеуетін жаңарту мүмкіндіктерін қарастырады.
Селективті тәртіпБұл пәнді зерттеу жеке және әлеуметтік деңгейде туындаған жағдайды өзгертуге клиенттің күш-жігерін оңтайландыру мүмкіндігіне байланысты психологтың психикалық-түзеу қызметі үлгісін нақты мазмұнмен көрсетеді және толтырады. Курс практикалық психологтың дағдылары мен қабілетін қалыптастыруға ықпал етеді.
Селективті тәртіпБұл курс магистранттардың басқару құзыреттерін дамытуға бағытталған. Курс қызметкерлердің құжаттамасымен жұмыс істеуге, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға, қызметкерлерді бағалаудың заманауи әдістерін меңгеруге және оның функцияларын реттеуге, түйіндемені дұрыс оқуға, уақытты жоспарлауға мүмкіндік береді.
Селективті тәртіпБұл курста адам өміріндегі дағдарыстық жағдайлардың сипаттамасы, олардың пайда болу тетіктері мен тәжірибесі қарастырылады. Ол әртүрлі дағдарыс пен төтенше жағдайлардағы құрбандармен психологиялық жұмыстардың тәсілдері мен әдістерін ашады. Курстың мақсаты - магистранттардың осындай жағдайларда психологиялық көмек көрсетуге психологиялық дайындығын қалыптастыруға үлес қосу.
Селективті тәртіпКурстың негізгі нәтижесі - әлеуметтік және жеке мәртебесі мен дамуындағы ауытқулардың алдын алуға бағытталған тиімді бағдарламаларды құру әдістеріне ие болу, сондай-ақ әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдерге дайын болу.
Селективті тәртіпКурс кеңес беруші психологтердің практикалық қызметі туралы түсініктерін кеңейтеді, әртүрлі тәсілдер аясында құрастырылған тиімді психотехникалармен және оларды түрлі профильдегі психологтердің кәсіби іс-әрекетінде интеграциялау тәсілдерімен таныстырады. Оқыту тренингтік және жеке терапия режимінде жүргізіледі.
Селективті тәртіпНегізгі дүниетанымдық және әдістемелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдай алады және кәсіби қызметте пайдаланады
Заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативтік дағдыларды меңгерген
Ұлғалық дамудағы психикалық, физикалық денсаулық нормалары мен этникалық және мәдени ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми зерттеулер мен тәжірибелік іс-әрекеттің бар әдістерін және әдістемелерін өзгертуге, бейімдеуге, сондай-ақ жаңа әдістер мен әдістемелер құрастыруға дайын
Тұрғындардың әр түрлі санаттарына психологиялық кеңес беру қызметтерін көрсетудің түрлі салаларында психологиялық кеңес берудің нақты тұжырымдамаларын, модельдерін, әдістерін және психотехникаларын қолдануға қабілетті
Кадрларды дамыту және бағалау, адам ресурстарын басқарумен байланысты мәселелер бойынша кәсіби іс-әрекет саласында психологиялық кеңес беруді жүргізуге дайын
Тұлғаның психологиялық жағдайларына, мінез-құлық ерекшеліктеріне психологиялық сараптама жасауға және дағдарыс психологиясы бойынша қызмет көрсетуге дайын
Инновациялық оқыту әдістерін ескере отырып, білім беру саласындағы кәсіби іс-әрекетті жобалауға, енгізуге және бағалауға дайын
Ғылыми ақпаратты іздестіру, сыни талдау мен жалпылауға, зерттеудің оңтайлы әдістерін таңдауға қабілетті
Ғылыми-зерттеу міндеттері мен кәсіби тәжірибелік міндеттерді олардың қолданылу шегін ескере отырып шешуге және алынған нәтижелерді интерпретациялауға арналған математикалық модельдерді құруға қабілетті.
Қазақстан-Американдық еркін университеті
БББТ: M066 Психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаҚ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті
БББТ: M066 Психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, ҚазақшаОрталық-Азия Университеті
БББТ: M066 Психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тіліАстана халықаралық университеті
БББТ: M066 Психология
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша