Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03103 Психология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Психологтың практикалық іс-әрекетінде және ұйымдастыруда басқарушылық кеңес беру мен коучингтің жеке және топтық формаларын қолдану. Басқару шешімдерін талдау және қабылдау, басқару қызметінің дағдыларын пайдалану. Персоналды басқару тұжырымдамасын әзірлеу және іске асыру, ұйымның кадр саясаты, персонал маркетингі, персоналды тарту стратегиясын әзірлеу және іске асыру, персоналды бейімдеу жүйесін қалыптастыру негіздерін практикада қолдану және білімін көрсету. Персоналмен жұмыс істеу саласында білім беру, консалтингтік және өзге де қызмет түрлерінің нарығын талдау үшін ақпарат жинау дағдыларын меңгеру. Еңбек ұжымының нәтижесіне бағытталған үйлесімді (өзара қарым-қатынас, моральдық-психологиялық ахуал) қалыптастыру бойынша кеңес беру қабілеті. Тимбилдингті ұйымдастыру және өткізу дайындығы.
  • Басқару қызметінің психологиялық негіздерін білу және оларды білім беру ортасын қалыптастыруда және ұйымдарда практикалық міндеттерді шешуде қолдану. Әлеуметтік қарым-қатынас психологиясы мен басқару қызметі саласындағы психологиялық зерттеу әдістерін меңгеру. Стандартты емес жағдайларда әрекет етуге, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікте болуға, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі көрсету, шығармашылық әлеуетті пайдалану қабілетін көрсетуге дайын болу; оқу үдерісін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдану және білім беру процесін әртүрлі білім беру сатылары мен түрлі білім беру мекемелерінде басқару қабілеті.
  • Психологиялық кеңес беруді, оның ішінде техникалар мен әдістерді қолдана отырып, отбасына кеңес беруді жүзеге асыру. Психологиялық кеңес беру мен психотерапияның тәжірибеге бағытталған модельдерін, әдістері мен психотехникасын қолданыңыз. Теориялық негіздер, әдістеме, қадағалау стратегиясы туралы білімдерін көрсету, психологиялық кеңес беруде қадағалаудың негізгі схемалары мен модельдерін меңгеру.
  • Білім берудегі менеджменттің теориялық-әдіснамалық негіздері, тұтас педагогикалық үдерісті және жоғары оқу орнының педагогикалық ұжымын басқару ерекшеліктері туралы білімді көрсету және қолдану. Басқарушылық міндеттерді шешуде ұйымдастырушылық қабілеттерді меңгеру. Команданы тиімді басқару әдістерін, құралдарын және технологияларын меңгеру, тиімді бақылау және басқару үшін білім берудегі сапа менеджменті жүйесінің негізгі элементтерін анықтау.
  • Ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін талдау, бақылау, тәжірибе, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа шынайы фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтердің аналитикалық шолуларын жасау, алынған нәтижелерді жинақтау, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Белсенді қарым-қатынаста ғылыми, өндірістік және әлеуметтік - қоғамдық қызмет салаларында шет тілін білуді қолдану. Психология бойынша ғылыми эксперименталдық зерттеулер жүргізу кезінде коммуникацияларды жүргізуге мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеруді және басқарушылық және консультативтік саладағы практикалық қызметті көрсету.
  • Материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың түрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері және жаратылыстану философиялық концепциялары туралы білімдерді меңгеру.
  • Мақсаттарды тұжырымдау, оқытудың инновациялық нысандары мен технологияларын пайдалана отырып оқу сабақтарын өткізу, білім беру процесінің нәтижелерін бағалау критерийлерін әзірлеу, білім алушылардың педагогикалық, ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстарына қадағалау жүргізу қабілетін көрсету. Қазіргі психологиядағы ғылыми бағдарламалар, ғылыми бағыттар мен мектептер туралы түсініктерге ие болу. Қазіргі психологияның ірі теорияларының іргелі түсініктерін, зерттеу әдістері мен қолдану салаларын білу. Әлемдік психологияның заманауи бағыттары мен мектептерін ғылымның тарихи тәжірибесімен сабақтастықта талдау; өткеннің жетістіктеріне барабар тарихи баға беру, олардың артықшылықтары мен шектеулерін анықтау; ғылыми теорияларға салыстырмалы талдау жүргізу.
  • Психологиялық экспериментті жоспарлау және жүргізудің теориялық негіздерін білу: жоспарлау кезеңдері, эксперименттік дизайн түрлері, Сыртқы және ішкі валидтік қауіптер. Психологиялық зерттеу (теориялық, эмпирикалық) және оларды жаңа құралдарды пайдалана отырып әдістемелік қамтамасыз ету бағдарламасын әзірлеу.
  • Адам капиталын дамыту саласында білімді қолдана отырып, ұйым персоналын бағалау, іріктеу және дамыту дағдыларын көрсету. Стратегиялық жоспарлауды және персоналды дамыту әдістерін анықтау. Психологиялық тәсілдерді, команданы құру технологиясын қолдану және әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасын әзірлеу дағдыларын меңгеру.
  • Қауіп-қатер жағдайындағы және қиын өмірлік және төтенше жағдайларда қалған адамдарды анықтауға бағытталған психодиагностикалық құралдарды қолдану қауіп-қатер жағдайында отбасыларды психологиялық сүйемелдеуді қамтамасыз ететін тиімді коммуникацияны жүзеге асыру. Отбасымен түзету және оңалту жұмыстарын психологиялық сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеу және бағалау технологияларын, әдістерін меңгеру. Дағдарыс және төтенше жағдайларда психологиялық көмек көрсетудің стратегиясын, қорғау әдістерін қолдану және әзірлеу қабілеті.
  • Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу қабілетін көрсету. Дәстүрлі әдістер мен технологияларды пайдалана отырып, индивидке, топқа, психологиялық көмекті ұйымдастырудың стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыру қабілетін қалыптастыру; дағдарыстық, төтенше жағдайларда қалған жас кезеңдерінің ерекшеліктерін және оның гендерлік, этникалық, кәсіби және басқа да әлеуметтік топтарға тиесілілік тәуекелін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшелігін анықтау қабілеті. Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында белсенді әлеуметтік өзара іс-қимыл жасау дағдыларын меңгеру
  • Қазіргі кезеңде ғылымда зерттелетін пәнаралық сипаттағы негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді талдау және нәтижелерін кәсіби қызметте пайдалану.
  • Қызметкерлерге (немесе басқа мекемелердің қызметкерлеріне) клиенттермен өзара әрекеттесу, қажетті психологиялық атмосфераны құру және терапевтік орта туралы кеңес беру дағдыларын қолданыңыз. Басшылықтың негізгі әдістерін қолдану: міндеттерді қою және бөлу, өкілдік ету және бақылау, Кері байланыс және орындалуын бағалау, жұмыс орнында оқыту, жеке және топтық шешім қабылдау. Кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында жаңа міндеттерді шешуге мүмкіндік беретін психологиялық технологияларды таңдауға және қолдануға дайындық. Клиникалық психология саласындағы психологиялық көмек үшін әртүрлі психотерапиялық тәжірибелердің ресурстарын пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеру.
  • Психологияның негізгі мәселелерін зерттеудің жалпы әдіснамалық тәсілдері туралы, психологияның қазіргі даму тенденциялары туралы білімді көрсету және психологиялық зерттеуді ұйымдастыру мен жоспарлауда теориялық-әдіснамалық білімді қолдану. Ғылыми - зерттеу және практикалық есептерді шешу үшін заманауи математикалық әдістер мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып психодиагностикалық құралдарды түрлендіру, бейімдеу.
Top