Жаңа білім беру бағдарламасы

8D02197 Хореография в Т.Қ.Жүргенов ат. Қазақ ұлттық өнер академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хореография саласында жүйелендірілген іргелі ғылыми-теориялық және әдіснамалық білімі бар, жалпы хореографиялық өнердегі үрдістерге пәнаралық көзқарас арқылы талдау жүргізу дағдыларына ие, заманауи ақпараттық технологияларды, сондай-ақ сандық технологияларды білім беру үдерісіне интеграциялау әдістеріне негізделген жүйелі талдау жүргізудің қазіргі заманғы әдістерін меңгерген философия докторларын (PhD), хореография өнерінде ғылыми, білім беру және әлеуметтік-мәдени қоғамдастыққа өз үлесін қоса алатын мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D031 Хореография
  • Дайындық бағыты 8D021 Өнер
  • Балеттік педагогиканың заманауи мәселелері мен әдістері
    Несиелер: 4

    Хореография саласында белгілі дәстүрлі педагогикалық әдістер, сондай-ақ қазіргі кезеңде оқытушылар алдында туындайтын мәселелер: психологиялық-техногенді сипаттағы сұрақтар. Докторанттарды өздерінің теориялық және практикалық зерттеулерінде хореография педагогикасының дәстүрлі және инновациялық әдістері мен пісіп-жетілген мәселелерін зерттеуге ынталандырады. Жаңа буын мамандарын даярлау ісінде білім беру үдерісіне біріктіруге қажетті заманауи технологияларға көңіл бөлінеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Курс академиялық хаттың жанрлық әралуандығын, академиялық мәтіннің және оның құрамдас бөліктерін, академиялық хаттың жалпы қағидаттарын, жазбаша ғылыми мәтінді құрылымдаудың негізгі қағидаттарын; академиялық хаттың стилистикалық ерекшеліктерін, ғылыми мәтіннің жанрлары мен олардың ерекшеліктерін: ғылыми-танымал (дәрістер, мақалалар, очерктер); оқу-ғылыми (оқулықтар, әдістемелік құралдар, бағдарламалар, дәрістер); ғылыми-іскерлік (келісімшарттар, шығармашылық зертханаларға арналған нұсқаулықтар); ғылыми-ақпараттық (патенттік сипаттамалар, ақпараттық рефераттар, аннотациялар); ғылыми – анықтамалық (сөздіктер, энциклопедиялар, каталогтар анықтамалығы)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әлемдік хореография тарихындағы режиссерлік инновациялар
    Несиелер: 4

    Пәнге кіріспе. Жалпы режиссура және хореография режиссурасы бойынша негізгі терминология. Хореография режиссурасының өнер түрі ретіндегі тарихи даму кезеңдері. Әлемдік деңгейдегі атақты хореографтар, хореографиялық қойылыммен жұмыс істеу барысындағы олардың әдістері мен принциптері. Хореография өнерінің заманауи түрлері мен жанрлары жаңашылдықтың негізі ретінде. Заманауи хореографиядағы негізгі стильдік бағыттар, олардың даму заңдылықтары мен қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәдени антропология
    Несиелер: 4

    "Мәдени антропология" курсы адамзат өркениеті тарихындағы әртүрлі мәдени, философиялық және өнер тарихының тұжырымдамаларында адам мәселесін және оның әлеуметтік-антропологиялық сипаттамаларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнер философиясы
    Несиелер: 4

    Курс философиялық түсіну мен өнерді мәдени-тарихи құбылыс ретінде бағалауды, оның философиялық білім аясындағы маңыздылығын тереңдетеді, шығармашылықтың негізгі философиялық және эстетикалық мәселелерін шешумен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XX - XXI ғасырлардағы хореографиялық өнер теориясының мәселелері
    Несиелер: 4

    Пән докторанттардың көптеген ғалымдар мен зерттеушілердің назарын аударатын хореографиялық өнер теориясындағы проблемалық мәселелерді зерделеуді және талдауды көздейді. Бұл сахна тілі, би терминологиясы (қазақ тілінен модернге дейін), хореографиядағы ұлттық және балалар сюжеттерінің мәселелері, синтездеу, одақ және өнер симбиозы және т. б. мәселелер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер креативтілігінің инвариантты негіздері
    Несиелер: 4

    Курс эстетикалық категориялармен және негізгі проблемалармен, түрлі эстетикалық мектептердің өнер мен өнер туындыларын интерпретациялаудағы қолданатын амал-тәсілдер, құралдар және әдістерімен таныстырады. Көркем шығармашылық түрлерінің жүйесін, эстетикалық және көркемдік қызметтің арақатынасын ашады. Көркем шығармашылық процесін, эстетикалық және көркем құндылықтар жүйесін, олардың адам тіршілігіндегі рөлін қарастырады. Қоғам, өркениет, өнердегі эстетикалық проблемалардың көрінісі, адам мен өнер мәселелері, эстетиканың өзекті мәселелері туралы ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік хореографиядағы қазіргі көркем үрдерістер
    Несиелер: 4

    Би өнері саласындағы жобалармен жұмыс істеу барысындағы негізгі заңдылықтар. Көркемдік стилдегі кезеңдер, құрылуы және хореография өнерінің эстетикалық және теориялық дамуы. Қазақстандық және шет елдік хореогровтар мен ұлы ұстаздардың шығармашылығы Қазақстанның хореография режиссурасындағы көркемдік үрдістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер семиотикасы
    Несиелер: 4

    Курс классикалық семиотиканың тұжырымдамаларын, теориялық және әдіснамалық тәсілдерін, оның әдістерін, семиотикалық талдаудың қағидалары мен процедураларын терең зерттеуге негізделген, өнердегі семантиканың маңызы мен рөлін ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 3

    Курс ғылыми зерттеудің әдіснамалық тәсілдерін ашады: эмпирикалық деңгейдің әдістері, эксперименттік-теориялық деңгейдің әдістері (эксперимент, модельдеу, гипотетикалық әдіс және т.б.), теориялық деңгейдің әдістері (формальды-стилистикалық талдау, формальды зерттеу әдістері), философиялық әдістер (феноменологиялық, герменевтикалық, интуитивті, аналитикалық және т. б.), өнертанудағы әлеуметтанулық зерттеулер мен деректану

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнер, визуалды антропология және қазіргі әлемнің құрылуы (авторлық курс)
    Несиелер: 3

    Өнер мен визуалды антропологиядағы қазіргі әлемді құру теориясы мен әдіснамасы. Адамның қоршаған әлемдегі орны мен қатынасын анықтаудағы ғылыми бағыттардың тәжірибесі. Мәдени құбылыстарды ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен тәсілдері. Батыстық емес контексте өнерді анықтауда ғылыми мұраны сыни тұрғыдан пайымдау. «Өнер» антропологиясының басқа түрлеріне айналу тенденциялары. Қазіргі әлемді құрудағы адамның «биологиялық өзгерістерін» айқындау. Шығармашылық таным үлгілері және қиялға қарай жасалған эволюциялық қадам.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Жалпы ғылыми бағыттар бойынша алынған кешенді білімдерді қолдана отырып, пәнаралық диалог деңгейінде бүкіл оқу курсына негізделген ғылыми-зерттеу және оқытушылық қызметті жүйелеу

  • Код ON2

    ХХ-ХХІ ғасырлар дәуірдің көркемдік және ғылыми ізденістерінің байланысы тұрғысынан қозғалыс мәдениетінің даму тенденцияларын өзектендіру

  • Код ON3

    Хореография саласындағы білім беру бағдарламаларын жетілдіру және үлгілеу мақсатында балет педагогикасы мен балетмейстерлік өнердің даму тенденцияларын зерттеу негізінде ғылыми көзқарасты жүйелеу

  • Код ON4

    Авторлық оқыту әдістерін қалыптастыру және синтездеу мақсатында, балет педагогикасының заманауи әдістері мен мәселелерін талдау

  • Код ON5

    Балет педагогикасының эволюциясы мен дамуының көрінісін анықтау және қалыптастыру мақсатында, шетелдік және отандық хореографиялық өнердегі балет педагогика мектептерін даму бағыттарын білу

  • Код ON6

    Әлемдік хореографиядағы заманауи көркемдік үдерістердің даму саласын талдау, балет педагогикасына инновациялық әдістерді анықтау, жүйелеу және интеграциялау мақсатында қазіргі хореографиялық тілдің даму тенденцияларын кеңейту

  • Код ON7

    ХХ-ХХ ғасырлар тоғысында жалпы ғылыми салалар аясында педагогикалық мұраның қалыптасуына әсерін анықтау мақсатында хореография өнерінің режиссурасының даму саласындағы ғылыми-зерттеу қызметін жүргізу

  • Код ON8

    Ғылыми-педагогикалық құзыреттіліктерді жүйелеу, шығармашылық жобаларды басқара білу, докторантурада оқу кезінде алған білім негізінде хореографиялық өнер саласындағы теориялық және практикалық пәндерді оқыта білу және педагогикалық, ғылыми және өндірістік практикада алған дағдыларды пайдалану

Top