7R01155 Балалар жасындағы стоматология в Семей медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Балалар стоматологы мамандығы бойынша өз бетінше жұмыс істеу үшін мамандар дәрігерлерінің сапасына қойылатын заманауи талаптарға жауап беретін білікті, бәсекеге қабілетті кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Семей медицина университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 140
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R046 Балалар стоматологиясы
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Балалар мен жасөспірімдердегі стоматологиялық араласулар кезіндегі жергілікті анестезия
Балалар мен жасөспірімдерде жүйке рецепторлары деңгейінде анестезияның ерекшеліктерін зерттейді. Өткізу жолдары деңгейінде анестезия. Ми қыртысы деңгейінде анестезия. Көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер. Анестетикті таңдау. Карпуль технологиясы. Ауырсынуды басудағы қателіктер мен асқынулар. Балалар стоматологиялық емханасындағы жалпы анестезия.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 18
-
Балалар мен жасөспірімдердегі пародонт аурулары
Балалар мен жасөспірімдердегі пародонт ауруларының клиникалық ағымының, диагностикасының және емінің ерекшеліктері. Гингивит, пародонтит, пародонтоз. Периодонтальды идиопатиялық аурулар. Пародонтомдар. Мүшелер мен жүйелердің басқа ауруларымен байланыс. Алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Ғылыми зерттеулердің менеджменті
Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар мен жасөспірімдердегі тістің қатты тіндерінің аурулары
/ Балалар мен жасөспірімдердегі тісжегілі және тісжегілі емес зақымданулардың клиникалық ағымының, диагнозының және емінің ерекшеліктерін зерттейді. Тістердің пайда болуы және минералдануы кезінде пайда болған тістердің зақымдануы (атылғанға дейін). Тістердің жарып шығуынан кейін пайда болған тісжегілі емес зақымдануы , Тісжегі және тісжегілі емес зақымдануды емдеуге арналған заманауи толтырғыш материалдар. Емдеу кезінде және одан кейінгі қателер мен асқынулар. Алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Балалар мен жасөспірімдердегі пульпа және периодонт аурулары
Балалар мен жасөспірімдердегі уақытша және тұрақты тістердің жедел және созылмалы пульпиттерінің клиникалық ағымының, диагностикасының және емдеудің ерекшеліктерін зерттейді. Тіс түбірінің қалпына келтіруге және пломбылауға арналған заманауи толтырғыш материалдар. Балалар мен жасөспірімдердегі эндодонтиялық араласудың ерекшеліктері. Пульпит пен периодонтитті емдеу кезіндегі және одан кейінгі қателер мен асқынулар. Алдын алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Ортодонтия
Тіс-жақ жүйесінің жас ерекшеліктерін, тіс-жақ аномалияларын, балалардағы деформацияларды, тіс-жақ аномалияларын диагностикалау әдістерін, тіс-жақ жүйесін диагностикалаудың функционалдық, рентгенологиялық әдістерін, ортодонтиялық аппараттарды, ауытқуларды, ТЖЖ деформацияларын емдеу әдістерін зерделейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стоматологиядағы менеджмент
Пәннің мәні-маманның қалыптасуының интегралды жүйесіне, медициналық көмекті ұйымдастырудың барлық саттылары мен кезеңдерінде кәсіби қызметтің тұрақты стереотипін құруға қосқан үлесін қамтамасыз ету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биостатистика
Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар мен жасөспірімдердегі ауыз қуысының шырышты аурулары
Балалар мен жасөспірімдердегі ауыз қуысының шырышты қабығының ауруларының клиникалық ағымының, диагностикасының және емінің ерекшеліктері. Механикалық жарақат, химиялық күйік салдарынан пайда болатын ауыз қуысының шырышты қабығының зақымдануы. Жұмсақ лейкоплакия. Жүйелік, тері ауруларындағы ауыз қуысының шырышты қабығындағы өзгерістер. Ерін аурулары. Тіл аурулары. Алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 16
-
Ауыз қуысын қалпына келтіру хирургиясы
Балалар мен жасөспірімдерде ауыз қуысы мүшелерінің даму ақауларын зерттейді. Френулопластика, вестибулопластика көрсеткіштері. Қарсы көрсеткіштер. Периодонтитті хирургиялық гемисекция, ампутация, тамырдың жоғарғы бөлігін резекциялау. Көрсеткіштер, қарсы көрсеткіштер. Асқынулар. Көрсеткіштері дентальной имплантациялау тіс жасөспірімдер. Кезеңдері. Дентальды имплантация кезінде және одан кейінгі мүмкін асқынулар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 25
-
Балалар мен жасөспірімдердегі іріңді хирургия
Балалар мен жасөспірімдерде жақ-бет аймағының одонтогенді қабыну ауруларын зерттейді. Ауруханаға жатқызу көрсеткіштері. Одонтогенді периоститтердің, жақ сүйектерінің остеомиелиттерінің клиникалық, ағымдық, диагностикалық және емдеу ерекшеліктері. Жақ-бет аймағының абсцессі мен флегмоны. Лимфадениттер. Емдеу кезінде және одан кейінгі қателер мен асқынулар. Алдын алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 25
Оқыту нәтижелері
- клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және медициналық көмек көрсетудің барлық деңгейлеріндегі дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға қабілетті
- пациент үшін жақсы нәтижелерге қол жеткізу мақсатында пациентпен, оның айналасымен, денсаулық сақтау мамандарымен тиімді өзара іс-қимыл жасауға қабілетті
- медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін қауіптерді бағалауға және ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті
- Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру саласы шеңберінде өз мамандығы бойынша әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби аралық командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті
- барабар зерттеу мәселелерін тұжырымдай алады, кәсіби әдебиетті сыни бағалай алады, өзінің күнделікті қызметінде Халықаралық дерекқорларды тиімді пайдалана алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады
- өз бетінше оқуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті