Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 География в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Қызмет көрсету саласының географиясы және рекреациялық география
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қызмет көрсету саласы, атап айтқанда рекреациялық қызмет туралы түсінік қалыптастыру. Курс аясында оқушылар қызмет көрсету жүйесімен, оның әлемдік және Ұлттық кеңістіктегі саралануымен танысады. Рекреациялық география блогы шеңберінде аумақтық-рекреациялық жүйелер (және әлеуметтік-мәдени жүйелер), хоумленд, буферлік және анклавтық аудандар, рекреациялық ауданның даму кезеңдері, даму модельдері тақырыптары қаралатын болады. Оқыту әдістері: проблемалық әдіс, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (Кәсіби)
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: сөйлеу әрекетінің әр түрлі аспектілерін үйрету: оқу дағдыларын жетілдіру, монологтық және диалогтік сөйлеу, дыбысты сөйлеуді тыңдау арқылы түсіну. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әр түрлі электронды сөздіктермен және анықтамалықтармен жұмыс жасауды үйренеді. Оқыту процесінде коммуникативті, интерактивті әдістер, жеке және топтық жұмыс түрлері қолданылады, интернет -ресурстар белсенді қолданылады. Материалдар мен дереккөздер әр түрлі мамандықтардың ерекшеліктерін ескере отырып таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кешенді елтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономикалық және физикалық география тұрғысынан макроэкономикалық аймақтар мен жекелеген елдердің қазіргі жағдайын талдау. Пәннің негізіне В.В. Вольскийдің, в. п. Максаковскийдің оқу курстары, сонымен қатар Физика-географиялық оғаштық ілімі алынды. Курстың негізгі міндеті жалпы физикалық және экономикалық география бойынша өткен курстарды бекіту болып табылады. Курс аясында студенттер жекелеген аймақтарды зерттеуге тап болады. Оқыту әдістері: ішінара іздеу әдісі, оқу дискуссиясының әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп, ауыл шаруашылығы және көлік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-әр түрлі елдердің ұлттық шаруашылықтарын одан әрі талдау және салыстыру мүмкіндігі үшін Ұлттық экономика салаларының техникалық-экономикалық, кеңістіктік және жүйелік ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің тақырыбы Экономикалық география курсының жалғасы болып табылады. Пән аясында оқушылар аумақтық-қоғамдық жүйе туралы түсініктерін бекітеді. Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері туралы бөлімде студенттер өндірістің әртүрлі түрлерін ұйымдастырудың техникалық мәселелерімен танысады. Оқыту әдістері: ішінара іздеу, оқу дискуссиясының әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Мазмұны: Басқару қызметінің тиімділігінің психологиялық факторлары. Жанжал психологиясы, медиация, кәсіби қызмет, іскерлік қарым-қатынас және команда құру. Психодиагностика және персоналды бағалау әдістері. Психологиялық тренингті әзірлеу және өткізу әдістемесі. Сабақ беру әдістері: тамыр әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты: ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі ғылым философиясының негізгі мәселелерін, оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдерін, ғылыми танымның, дәстүр мен дүниетанымның дамуын зерттеу; ғылым философиясының негізгі ұғымдары: логикалық-гносеологиялық, позитивизм, постпозитивизм; қазіргі өркениет мәдениетіндегі тарих ғылымы; қазіргі білім берудегі, тұлға мен қоғамдық сананы қалыптастырудағы ғылымның рөлі. Оқыту технологиялары мен әдістері: топтық жұмыс, жобалық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық іс-әрекетте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми саналылығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістері: ризома әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курсты оқытудың мақсаты-жоғары мектеп оқытушысының кәсіби педагогикалық мәдениетінің негіздерін меңгеру, болашақ оқытушыларды жоғары мектеп педагогикасының жалпы проблемаларымен, әдіснамалық және теориялық негіздерімен, оқыту мен тәрбиелеуді талдаудың, жоспарлаудың және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларымен, оқытушы мен студенттің ЖОО-ның білім беру процесіндегі субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларымен таныстыру, Мультимедиялық презентациялар мен бейнематериалдарды көрсету, әдістемелік материалдарды пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гидрометеорологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Гидрология, климатология, метеорология және геокриологияның аралас бағыттары, гляциология бойынша заманауи зерттеулерді зерттеу және талдау. Пән шеңберінде қазақстандық және шетелдік ғалымдардың гидрометеорологиялық зерттеулерін жаһандық және өңірлік аспектіні бөліп көрсете отырып, бағыттар бойынша саралау қажет. Пәннің жеке модулі-Қазгидромет метеорологиялық деректері мен веб-сервистер негізінде өңірдегі ауа райына статистикалық байқау жүргізу. Оқыту әдістері: далалық әдіс, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геологиялық-геоморфологиялық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-геология, геотектоника, палеогеография және геоморфология бағыттары шеңберіндегі заманауи зерттеулерді зерттеу және талдау. Осы пәнді оқытудың базалық деңгейі ұлттық компонентті ескере отырып, геология мен геоморфология бойынша қолда бар білімді бекіту және өзектендіру болып табылады. Пәннің негізгі бөлігі пән тақырыбына сәйкес ғылыми бағыттардың саралануын зерделеуге, өзектілігін талдауға, зерттеуге деген көзқарастарға, нәтижелерді талқылауға бағытталған. Оқыту әдістері: далалық әдіс, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • MapInfo - да ГАЖ картографиялау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты- MapInfo - да практикалық дағдыларды қалыптастыру. Информатикамен ғылым ретінде танысу, мәліметтер типтері, геодеректер базалары туралы түсініктерді қалыптастыру, картографиялық проекциялар мен картографиялық бейнелеу тәсілдері бойынша тақырыптарды қайталау және бекіту. MapInfo қосымшасында жұмыс істеу, сонымен қатар SAS Planet-пен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Практикалық сабақтар барысында оқушылар дамыған проблемалық жағдайларға тап болады. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • География ғылымының тарихы мен әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-географиялық ғылымның теориялық, әдіснамалық және тарихи тұжырымдамалары туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу аясында оқушылар географиядағы идеялар мен бағыттарды қалыптастырудың тарихи процесімен, географияның пәндік және әдіснамалық мәнімен, детерминизммен және нео-детерминизммен, метакартографиямен танысады. Жеке тақырыптар Экономикалық география идеяларын қарастыруға арналған. Географияның даму кезеңдерінің кезеңділігі: қалыптасу, ғылыми жүйелеу, қазіргі география. Оқыту әдістері: ретроспективті талдау, кейс әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік география және геодемография
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-математикалық-географиялық және әлеуметтік-гуманитарлық құзіреттерді қалыптастыру. Әлеуметтік географияның теориялық негіздері. Халықаралық қатынастарды аймақтандыру. Халықаралық аймақтану және аймақтық топтастыру. Елтану. Жұмыс күшінің көші-қоны. Батыс, Солтүстік, Оңтүстік Еуропадағы демографияның дамуы. Қытайдағы, Үндістандағы демографиялық жағдай. Африка елдеріндегі демографиялық жағдай. АҚШ пен Латын Америкасындағы демографиялық жарылыстың іздері. Аймақтық демографиялық саясат. Оқыту әдістері: проблемалық мәселелерді шешу, статистикалық талдау әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОАОО мен ЖОО-да географияны оқыту технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жоғары білім берудің әдістері мен технологиялары туралы оқушылардың түсінігін қалыптастыру. Пән мазмұнын меңгеру деңгейіне қойылатын талаптар. Пән көлемі және оқу жұмысының түрлері. Тақырыптық жоспар. Пәнді меңгеруді ұйымдастыру бойынша оқытушыларға арналған әдістемелік ұсынымдар. Пәннің практикалық бөлігі. ЖОО-да құжаттамамен жұмыс. Оқу құжаттамасын әзірлеу, силлабустар мен оқу жоспарларын, бақылау-өлшеу материалдарын жасау. Оқыту әдістері: проблемалық әдіс, оқу дискуссиясының әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ArcGIS-те ГАЖ картографиялау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ArcGIS-те практикалық дағдыларды қалыптастыру. Информатикамен ғылым ретінде танысу, мәліметтер типтері, геодеректер базалары туралы түсініктерді қалыптастыру, картографиялық проекциялар мен картографиялық бейнелеу тәсілдері бойынша тақырыптарды қайталау, бекіту. ArcMap және ArcCatalog қосымшаларында жұмыс істеу, сонымен қатар ArcToolbox құралдар тақтасымен өзара әрекеттесу. Практикалық сабақтар барысында оқушылар дамыған проблемалық жағдайларға тап болады. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-географиялық аудан құрылысы және аумақтық жоспарлау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-экономикалық-географиялық аудандастыру, аумақтық-кеңістіктік модельдерді талдау туралы түсінік қалыптастыру. Пән аясында оқушылар өндірісті орналастыру факторлары туралы білімдерін бекітеді, қолданыстағы әкімшілік бөлініске талдау жүргізеді және көліктік-географиялық салыстыруды жүргізеді. Жекелеген тақырыптар қазақстан шеңберінде өндірісті жоспарлаудың кеңестік тәжірибесіне арналады. Соңында оқушылар Ақмола облысы үшін экономикалық кластерді дамыту жоспарын әзірлейді. Оқыту әдістері: статистикалық және аумақтық талдау әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Саяси география мен геосаясаттың заманауи тұжырымдамалары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-ММХҚИ мектебінің қазіргі геосаяси процестерді бағалаудағы саяси-географиялық көзқарасын зерттеу және талдау. Пәннің негізгі деңгейі-саяси географияның негізгі ұғымдары туралы білімді өзектендіру және Ф.Ратцель мен Р. Челленнің теорияларынан бастап бүгінгі күнге дейін геолоитикалық ұғымдарды түсінуді қалыптастыру. Мемлекет аумағын құбылыс, оның құрылымы, іргелес су айдындарының құрамы, ұлттық және танылмаған аумақтар жүйесі ретінде зерттеу. Оқыту әдістері: сараптамалық бағалау әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сегіз арналы суреттермен жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-сегіз каналды суреттерді өңдеудің практикалық дағдыларының бастапқы деңгейін қалыптастыру. Пәнді оқу аясында оқушылар суреттерді дешифрлеу теориясымен, ғарыштық зондтау практикасымен танысады. Пәннің негізгі бөлігі эксперименттік міндеттерді шешумен, Қазақстанның гидрографиялық объектілерін картографиялаумен байланысты. Пәннің қорытындысы бойынша оқушылар эксперименттік тапсырманы талдау тестінен өтеді және сурет негізінде жүзеге асырылған карта жобасын тапсырады. Оқыту әдістері: проблемалық жағдайлар әдісі, кейстер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлемдік экономика және геоэкономика.
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-әлемдік экономиканың дамуындағы қазіргі тенденцияларды талдау және әлемнің жекелеген елдерінің аймақтық экономикалық стратегияларын дамыту. Пән аясында Әлемдік экономика, олардың формаларының экономикалық қатынастары, интеграция процестері, валюталық және қаржылық қатынастар, ТҰК туралы түсініктерді жаңарту қажет. Экономика саласындағы заманауи зерттеулер негізінде әлемнің әртүрлі бөліктеріндегі шетелдік капиталдың мінез-құлқын зерттеу. Оқыту әдістері: ми шабуылы әдісі, кейс әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ГАЖ модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шындық моделін алу үшін графикалық ақпаратты өңдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән аясында оқушылар практикалық жұмыс үшін ГАЖ таңдайды. Модельдер ретінде әлеуметтік-экономикалық мәселелерді зерттеу үшін жасалған беттердің әртүрлі нұсқалары қарастырылады. Мысалы, биіктік карталарын оқушылар үш өлшемді модельдер жасайды. Пәннің нәтижелері бойынша карта немесе модель жобасын тапсыру қажет. Оқыту әдісі: проблемалық жағдайлар әдісі, жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу әдіснамасы бойынша практикум
    Несиелер: 6

    География әдіснамасы білім саласы ретінде. Зерттеудің математикалық әдістері. Зерттеудің заттай әдістері: сипаттау, геодезиялық түсіру, бақылау. Зерттеудің камералдық әдістері: картографиялық материалдарды әзірлеу, салыстырмалы-географиялық әдіс. Жұмыстың математикалық-картографиялық тәсілдері. Көрсеткіштердің корреляциясы. Математикалық модельдеу. Компьютерлік технологиялар және геоақпараттық технологиялар. Қазіргі ғылыми-зерттеу жұмыстары. Жариялауға арналған материалдарды әзірлеу. Материалдарды жариялау кезінде жас авторлардың проблемалары. Оқыту әдістері: түсіндірме-иллюстрациялық әдіс, кешенді бағалау әдісі, модельдеу әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылым философиясы, педагогика және география теориясы тақырыптары бойынша шолу жұмыстарын әзірлеу үшін отандық және шетелдік ғылыми-зерттеу материалдарын қолданады;

  • Код ON4

    Аймақтық жүйелер мен қоғамның бірлескен эволюциялық дамуын ғылыми зерттеулердегі экологиялық және географиялық мәселелердің шешілуін суреттейді;

  • Код ON2

    Жоғары білімнің оқу-әдістемелік талаптарын ескере отырып, оқу процесі үшін құжаттаманы, бақылау және дәріс материалдарын әзірлейді;

  • Код ON7

    Қалыптасқан географиялық шындықты бағалау немесе болжау үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде жаңа және инновациялық әдістерді қолданады

  • Код ON5

    Психологиялық-педагогикалық әдістерді, тәсілдерді, оқыту құралдарын, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ құрылымын әзірлейді және бағалайды

  • Код ON8

    Қазіргі географиялық және педагогикалық парадигмаларды, сондай ақ академиялық адалдықты ескере отырып, ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдерін жоспарлайды

  • Код ON6

    Физикалық және экономикалық - географиялық құбылыстардың динамикасын талдау үшін аналогты немесе сандық құрастыру арқылы картографиялық материалды әзірлейді;

  • Код ON3

    Оқу процесін ұйымдастыру кезінде АКТ білімін көрсетеді

Top