Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03103 Әлеуметтану в Нархоз Университеті

  • Қолданбалы математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтану тарихы
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтану тарихын антикалықтан 20 ғасырға дейінгі кезеңді қарастырады, әлеуметтанудың ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдеріне, оның бағыттары мен мектептеріне сыни талдау жасайды. Студенттер алғашқы дереккөздерге сыни талдау жүргізеді, соның негізінде эссе, презентациялар, пікірталастар түрінде пікір құрастырады. Белгілі әлеуметтанушылар мен ағартушылардың жұмыстары негізінде, өз бетінше және кейстер мен тапсырмаларда топтарда жұмыс істей отырып, студенттер әлеуметтанудың әртүрлі бағыттары, соның ішінде қала әлеуметтанушылары жөнінде ауызша және жазбаша өз пікірін қорғай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Макро және микро әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік ойдың макродеңгейінен (ауқымды әлеуметтік жүйелер мен тарихи үрдістерді талдау), сондай-ақ микродеңгейден (адамдардың әлеуметтік өзара әрекеттесуі арқылы қоғамды зерттеу), сондай-ақ қалалық кеңістікті дамыту мәселелерін зерттеудегі әр деңгейдегі теориялар мен тәсілдердің қолданбалы мәнінен тұрады. Қазақстандық реалиялар негізінде ситуациялық есептерді шеше отырып, студенттер әлеуметтанулық талдаудың қажетті деңгейін анықтауды және қолдануды үйренеді. Курсты меңгеру іскери ойындар түрінде және Алматы қаласының қалалық жоспарлау және урбанистика Басқармасының қонақ лекторларын тарту түрінде жүргізіледі, бұл студенттердің шешімін нақты, өзекті қалалық жағдайларды модельдеу барысында бағалайды.

    Оқу жылы - 2
  • Этникалық әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Курста этностық, ұлттар мен ұлтшылдық туралы негізгі ұғымдар және этникааралық қатынастар мен этникалық саясаттың көп мәдениетті қоғамдағы әсерін түсіндіретін негізгі категориялар бар.Жеке зерттеу тапсырмасы кезінде студенттер әртүрлі ұлт өкілдері мен этникалық қауымдастықтардың қоғамдық өмірін, адамгершілік, құқықтық нормалары мен құндылықтарын зерттеудің тетіктерін қолданады.Материалды жинақтау үшін студенттер Қазақстан халықтар қауымдастығымен өзара әрекеттеседі және этникааралық жағдайды зерттеуге қатысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 5

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Бұл курста әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздері, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу механизмдері, сондай-ақ шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясы, көпшілік психологиясы зерттеледі. Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтер, тестілеулер, ситуациялық психологиялық тапсырмалар, ойындар әзірлеуге және өткізуге қатысады. Сондай-ақ, зерттеулер жүргізудің және зерттеу нәтижелерін визуализациялаудың бағдарламалық жүйесі мен интерактивті нысандары игерілетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Менеджмент негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты ретінде студенттерді менеджменттің заманауи ұғымдарымен таныстыру, ұйым менеджменті саласында негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер: басқарудың қажеттілігі мен табиғатын; басқару деңгейлері мен еңбек бөлінісінің түрлерін; қазіргі заманғы бизнес пен кәсіпкерлікті дамыту бағыттары тұрғысынан менеджерлердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды; негізгі функцияларды, олардың ұйым мақсаттарына қол жеткізу үшін өзара байланысы мен маңыздылығын; ұйымдық құрылымдардың әртүрлі түрлерін, менеджменттің байланыстырушы процестері және адами ресурстарды басқарумен байланысты негізгі ұғымдарды меңгереді. Кәсіби қызметтерді жүзеге асырумен байланысты мақсаттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады; басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана алады. Студенттер білім алу барысында менеджменттің негізгі аспектілері бойынша дағдыларға кейс-стади, пікірталас, талқылаулар, топтық және жеке жұмыстар, презентациялар жасау арқылы ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Замануи әлеуметтанулық теориялар
    Несиелер: 5

    Курс ХХ ғасырдың екінші жартысында әлеуметтік ой дамуының негізгі аспектілерін қамтиды (негізгі мектептер, ағымдар, аталған кезеңдегі әлеуметтану теориялары). Мазмұнда қазіргі заманғы теориялардың «классикалық» әлеуметтанумен байланыстыруына ерекше назар аударылады. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер әлеуметтанудың қазіргі теоретиктерінің жұмыстарын талдау нәтижелерінің тұсаукесерін құрастырады және қорғайды, қазіргі қоғамның түрлі проблемаларына қатысты өз пікірін қалыптастырады және қорғайтын болады. Аударылған сынып әдістемесі толық кері байланыс бере отырып, студенттермен қарым-қатынасты жедел құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтанулық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән социологиялық ақпаратты жинау әдістерінің кешенін, эмпирикалық зерттеулер әдіснамасын құру мәселелерін, әлеуметтік зерттеулер бағдарламаларын құру критерийлерін қарастырады. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер берілген тақырыпқа өзіндік ғылыми жобаны жүргізу үшін құралдарды әзірлеу және бағалау тәжірибесін алады, сондай-ақ зерттеу әдістері мен әдіснамаларын үйлестірудің практикалық дағдыларын алады. «Brif», «Bisam Central Asia» тәжірибедегі әлеуметтанушыларының қатысуымен қонақ дәрістер өткізу, сондай-ақ нақты әлеуметтік зерттеулер жүргізуге қатысу көзделеді.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пән топтау, орташа шамалар, вариация көрсеткіштері және деректерді талдаудың басқа әдістері сияқты қоғамның экономикалық, әлеуметтік дамуын сипаттайтын статистикалық деректерді өңдеу және зерттеу әдіснамасын қамтиды. Студенттер жеке немесе топтық зерттеулер негізінде нақты статистикалық деректерді жинап, талдап, әрі қарай шешім қабылдау мақсатында нәтижелерді жоба түрінде қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер психологиялық кеңес беру әдістемесін меңгереді, есте сақтау, зейін, ойлау, қиял, эмоцияларды әртүрлі психодиагностикалық әдістермен зерттейді. Студенттер жеке тұлғаның қасиеттерін талдауға дағдыланады: оларға бағыт, темперамент, сипат, қабілет жатады. Меңгеру психодиагностикалық әдістерді, ситуациялық психологиялық есептерді, іскерлік ойындар мен тренингтерді пайдалану арқылы жүргізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән келесілерді қамтиды: жобаларды басқару аясындағы үдерістік және жағдайлық тәсілдер негізіндегі білім мен тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Студент сандық технологияларды (MSProject) пайдалану арқылы жобалар жұмысына қатыса алады; жоба бойынша басқарушылық ақпараттармен қамтамасыз етіп, түсіндіреді; жобаларды тиімді жүзеге асыру үшін жобалық ресурстарды оңтайлы пайдалану мен мерзімдік шектерді сақтауды айқындайды. Студенттер мұндай іс-шараларды тәжірибеге барынша жақын жоба жасау арқылы меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: кәсіпкердің кім екені; бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалайды және де топтағы жобалау жұмысы арқылы нақты қызмет жасайтын бизнестегі стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Кәсіби Excel
    Несиелер: 5

    Курс деректерді жинау және өңдеу, манипуляциялау және деректерді тексеру (Validation), үлкен және жиынтық кестелермен жұмыс істеу, кіріктірілген функцияларды қолдану, аналитикалық құралдарды пайдалану, есептер шаблондарын құру, деректерді визуалды көрсетуді қарастырады. Кеңейтілген функционалдық мүмкіндіктерін пайдалана отырып, студенттер деректерді талдау және визуализациялауды, есептерді жасауды және аржылық модельдеу, есеп және т. б. автоматтандыру үшін күрделі есептерді жүргізуді жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Қоғам және технология
    Несиелер: 5

    Курста қоғамды зерттеудің негізгі теориялары және қоғамда болып жатқан процестерді қазіргі заманғы технологиялар тұрғысынан түсіндіретін негізгі категориялар бар.Жеке зерттеу жұмысы барысында студенттер әртүрлі технологиялардың әлеуметтік процестерге (АКТ, цифрландыру және т.б.) әсерін бағалайды.Қаланың әлеуметтік дамуы саласындағы мамандардың қатысуымен қонақ дәрістерін өткізу жоспарлануда.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Дін және саясат әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курс дін және саясат әлеуметтануының негіздерін, соның ішінде діндердің жіктелуін, қоғамдар мен мемлекеттердің саяси ұйымдарын, қоғамдық бірлестіктердің осындай әлеуметтік зерттеулерін жүргізу ерекшелігін құрылымдайды. Шағын топтарда жұмыс істей отырып, студенттер қала тұрғындарының саяси және діни көңіл-күйін эмпирикалық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу тәжірибесіне ие болады. Тәжірибелі саясаттанушылар, дінтанушылар мен теологтардың қатысуымен қонақ дәрістер өткізу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Әлеуметтік құрылым және әлеуметтік стратификация
    Несиелер: 5

    Курс әдістемелік тәсілдерге және қоғамның әлеуметтік құрылымын талдаудың ұғымдық аппаратына, әлеуметтік стратификацияның мәні мен функцияларына, қазақстандық қоғамның әлеуметтік құрылымының ерекшеліктеріне арналған. Студенттер Алматы қаласының әкімшілігі жүзеге асыратын қалалық бағдарламалар негізінде жасалған іскерлік ойындарға қатысу арқылы қоғамның әлеуметтік құрылымын бастапқы талдау және әлеуметтік стратификация мәселелері бойынша әлеуметтік зерттеулердің нәтижелері дағдыларын алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 5

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Іскерлік қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курста іскерлік байланыстың психологиялық теориялары; көшбасшылық пен көшбасшылықтың психологиялық теориялары, ұйымдағы қарым-қатынастың психологиялық негіздері; менеджер психологиясы; іскерлік байланыстарды құрудың психологиялық аспектілері қарастырылды. Курсты оқығаннан кейін студенттер халықтың әр түрлі категорияларымен жұмыс жасау дағдыларына ие болады, сонымен қатар іскери қарым-қатынастың тиімді дағдылары мен әдістерін игере алады. Студенттер белсенді тыңдау әдістерін, қарым-қатынастағы манипулятивті технологияларды, вербальды және вербальды емес әдістерді және іскери қарым-қатынастағы әсер ету әдістерін меңгереді. Пәннің сәтті дамуы шетелдік және жергілікті практиканың нақты және заманауи жағдайларын, іскери ойындар мен Алматыдағы практик-психологтардың қатысуымен тренингтерді қолдану арқылы жоспарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік бағалау
    Несиелер: 5

    Осы пәнді игеру шеңберінде студенттер мемлекеттік және үкіметтік емес ұйымдардың жұмыстарын негізге ала отырып, әлеуметтік-психологиялық диагностика, стандартты және стандартты емес мәселелерді жіктеу, міндеттерді шешу алгоритмдерін қалыптастыру, әлеуметтік картаға түсіру дағдылары мен қабілеттеріне ие болады. Сабақтарды өткізу ББ серіктес ұйымдарының базасында тренингтер өткізумен жалғасын тауып, тәжірибелік дағдылар қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Қала әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курс қаланы басқару процесіндегі әлеуметтік қатынастардың заңдылықтарынан; қалалық үрдістерді басқару принциптері, технологиялары және әдістері; басқарушылық шешімдерге әсер ететін факторлар; қаланың жетістікті дамуын жаңғырту мен кедергі келтіру үдерістері. Нақты жағдайларды зерттей отырып, студенттер қалалық кеңістікті басқарудың қажетті әдістерін анықтайды және қалалық басқару әсерін болжау әдістемесін қолданады. Нақты жұмыс кейстерін шеше отырып, студенттер іскерлік ойындар өткізіп, басқару құралдарын – ұйымдастырушылық-өкімдік, әлеуметтік-психологиялық, экономикалық басқару әдістерін меңгергендігін көрсетеді. Қала проблемаларын шешуге бағытталған қалалық әкімшілік, бизнес-құрылым және коммерциялық емес ұйымдар өкілдерінің қатысуымен мастер-класстар қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
  • Қалалық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Курс тұтас әлеуметтік жүйенің, қоғамның әлеуметтік-кеңістіктік ұйымының элементі ретінде қаланың дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарына, мәніне арналған. Топтарда практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер қаланы кешенді зерттеу объектісі ретінде, адамның тіршілік әрекетінің Объектілік және субъектілік құрылымдарының бірлігі ретінде көруді үйренеді. Студенттер Алматы қаласының қалалық жоспарлау және урбанистика басқармасының жобаларын жүзеге асыруға және қала өмірінің қызметін зерттеуге байланысты басқа да қолданбалы зерттеулерге қатыса отырып, қалалық зерттеулердің эмпирикалық әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жеке тұлғаның негізгі отандық және шетелдік теорияларынан тұрады. Пәнді оқу барысында студенттер тұлға психологиясы, оның тарихы туралы өз түсініктерін қалыптастырады. Олар индивидуум психологиясының даму және қызмет ету заңдылықтарын, жеке тұлғалармен жұмыс істеу әдістерін, адамдардың қарым-қатынас және өзара әрекет ету механизмдерін анықтайды. Студенттер тұлғаның психологиялық мәселелерін талдау дағдыларын меңгереді және жеке мәселелерін шешу үшін қажетті әлеуметтік-психологиялық тренингтерге, соның ішінде, Алматыдағы ARASHA, Аналар үйі ҚҚ дағдарыс орталықтары базасындағы тәжірибелі психологтардың қатысуымен өтетін семинарларға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтанудағы мәліметтерді сапалық талдау
    Несиелер: 5

    Пән терең сұхбатты, сараптамалық сұхбатты, контент-талдауды қоса алғанда, сапалы зерттеудің, деректерді жинау мен талдаудың стратегиялары мен әдістерін қамтиды. Сондай-ақ, курс деректерді өңдеу әдістерін, оның ішінде ашық, осьтік және сапалы деректерді таңдау кодтау ережелері мен алгоритмдерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтар барысында студенттер осьтік кодтаудың негізгі ұғымдарын меңгереді: каузалды жағдайлар, феномен, контекст, аралық шарттар, әрекет/өзара әрекет стратегиясы, тергеу, парадигма үлгісі. Жеке және топтық жобаларда жұмыс істей отырып, студенттер эмпирикалық зерттеулерде сапалы әдістерді қолдану ерекшелігін, сондай-ақ «тақ жиындар теориясы», «негізделген теория», «дискурс-талдау», «визуалды талдау әдістері», «жұмсақ жүйелердің әдіснамасы» сияқты сапалы әлеуметтанудың аналитикалық техникаларын қолдану тәсілдерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік-экономикалық статистика және математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-экономикалық статистика және математикалық модельдеу, статистика, ықтималдықтар теориясы негіздерін қамтиды, олар әртүрлі математикалық модельдерді (сандық моделдеу, анық емес моделдеу, кері есептер, графтар теориясы, ойын теориясы, «агенттік» модельдерді құру, корреляциялық, регрессиялық талдау және т.б.) құрумен практикалық сипаттағы есептерді шешудің қазіргі заманғы әдістерін зерттеуге арналған. Студенттер пәнді оқу кезінде статистикалық көрсеткіштер жүйесін әзірлеудің негізгі принциптерін қолданады, нақты эмпирикалық зерттеулер мен ресми және баламалы деректер көздерімен жұмыс істеу, сондай-ақ оларды алғашқы өңдеу үшін қажетті статистикалық деректерді анықтаудың алғашқы дағдыларын қалыптастырады. Қалалық өмірдің барлық салаларының міндеттерін шешу үшін бағдарламалық өнімдермен жұмыс істеуге басты назар аударылады. Математикалық модельдерді тексеру үшін әлеуметтік салада статистикалық мәліметтерді өңдеуде бағдарламасы (SPSS) қолданылады, сол сияқты мәліметтерді талдау пакеті Excel және т. б. қолданылады.

    Оқу жылы - 3
  • Отбасы және неке әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән отбасы мен некені зерттеудің негізгі теориялық және практикалық тәсілдері туралы мәліметтерді қамтиды, онда отбасы адам әлеуметтенуінің негізгі институты болып саналады.Пәнді оқу барысында, студенттер отбасылық қатынастардың түрін анықтауға, проблемалық отбасылық жағдайларды диагностикалауға, әлеуметтік институт ретіндегі отбасы институтының функцияларының тиімділігін анықтай алады. Студенттер нақты жағдайларды ескере отырып жасалған практикалық сабақтарды шешуге, қатысуымен практикалық сабақтарға қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік жобаларға баға беру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер әлеуметтік жобалардың критерийлерін қалыптастыру, оларды бағалау, талдау, шетелдік және қазақстандық тәжірибе контекстінде негіздеу дағдыларын игереді. Ол үшін студенттер жергілікті және халықаралық практикадан алынған нақты әлеуметтік бағдарламаларға сараптамалық баға береді. Оқыту нәтижесі өміршең әлеуметтік бағдарламаларды құру мен бағалауды қамтитын топтық немесе жеке жобаларды қорғау болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Гендер әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән гендердің әлеуметтік теорияларын, әлеуметтік стратификация негізі ретінде гендер категориясының өзгеру динамикасын, феминистік теорияларды оқытады. Студенттер гендерлік зерттеулер орталығының зерттеулеріне қатысады және жазбаша талдау жұмыстарында, соның ішінде бітіру дипломдық жобасында гендерлік теңсіздіктің әлеуметтік аспектілерін бағалау бойынша негізгі зерттеу стратегияларын қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтанудағы мәліметтерді сандық талдау
    Несиелер: 5

    Курс қолданбалы әлеуметтік зерттеулердегі әлеуметтік ақпаратты сандық өлшеу және талдаудың негізгі тәсілдері, әдістері мен тәсілдерін қосқандағы мәліметтерді сандық талдаудың теориялық және тәжірибелік негіздерін қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер әлеуметтанудағы сандық мәліметтерді талдау және интерпретациялау әдістері мен тәсілдерін меңгереді. Кейстерді шешу барысында деректерді талдау үшін SPSS және R ортасы бағдарламалық қамтамасыз ету пайдаланылады. Студенттерді әлеуметтік зерттеулер жүргізуге тарту және қатысу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 3
  • Қалалық ортадағы әлеуметтік жобалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер қалалық жобаларды құру, оларды бағалау, талдау, шетелдік және қазақстандық тәжірибе контекстінде негіздеу дағдыларын меңгереді. Студенттер бір нақты қаланы немесе басқа елді мекенді таңдауға, ақпаратты жинаудың сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып талдау жүргізуге құқылы. Деректерді өңдеуді бағдарламалық қамтамасыз етудің SPSS, R, MaxQDA статистикалық / математикалық талдауды қолдану мүмкіндігімен. Оқыту нәтижесі өміршең қалалық бағдарламаларды құру мен бағалауды қамтитын топтық немесе жеке жобаны қорғау болады.

    Оқу жылы - 3
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру, даярлау және таныстыру
    Несиелер: 5

    Курс зерттеу тақырыбын таңдау тәсілдері, зерттеу проблемасын қою, негізгі зерттеу мәселесін қалыптастыру, әдеби шолудың функциялары мен құрылымдық элементтері, сондай-ақ онымен жұмыс істеу дағдылары туралы ақпаратты қамтиды. Өз бетінше әлеуметтанулық зерттеу жүргізе отырып, студенттер зерттеу нәтижелерін ғылыми мақала түрінде тиімді таныстыру дағдыларын меңгереді және ашық ғылыми пікірталас түрінде зерттеу нәтижелерін қорғау дағдыларын игереді. Кіші топтарда жобаларды қорғауды практикалаушы әлеуметтанушылардың қатысуымен өткізу жоспарланып отыр.

    Оқу жылы - 4
  • Тұтыну әлеуметтануы мен еңбек әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курс әлеуметтік теориядан және тұтыну мен еңбекті зерттеу тәсілдерінен; қала және аумақ тұрғындарының тұтынушылық мінез-құлқын талдау; жаһандану, урбанизация үдерістерінің ықпалымен тұтынушылық мінез-құлықтың өзгеру моделі мен динамикасын, сондай-ақ экологиялық мәдениет пен жауапкершілік трендтерін зерттеуден тұрады. Пәнді меңгеру іскерлік ойындар және кейс-есептерді шешу форматында жүргізіледі, олар студенттерге қала тұрғындарының тұтынушылық мінез-құлқын және еңбек нарығындағы жағдайды әлеуметтану тұрғысынан түсіндіруге көмектеседі. Қалалық жұмыспен қамту бағдарламалары мен қазақстандық зерттеу ұйымдарында жұмыс тәжірибесі бар мамандардың қатысуымен қонақ лекцияларын ұйымдастыру көзделуде.

    Оқу жылы - 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 4
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Сандық технологиялар әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Пән сандық технологияларды дамыту жағдайында медиа институттардың трансформациясы мен медиа тұтынудың әлеуметтік салдарын, сондай-ақ қазіргі қоғамның медиасреддарын цифрландыру мәселелерін зерделеудің теориялық және практикалық тәсілдерін қамтиды. Студенттер сандық медианың әлеуметтік зерттеулерінің бағыттарын, медиабизнестегі социологиялық ақпараттың рөлін және оны медиаменеджер ретінде әлеуметтанушының кәсіби қызметінде қолдану мүмкіндіктерін талдауды және қалыптастыруды үйренеді. Студенттер алған білімдерін Open Almaty сияқты қалалық қоғамдық қабылдауларда пайдалана алады.

    Оқу жылы - 4
  • Экономикалық әлеуметтану
    Несиелер: 5

    Курста қала өмірінің әлеуметтік-экономикалық саласы жұмысының принциптері мен заңдылықтары, қала мен аумақтардың әлеуметтік-экономикалық қатынастарына қатысушылардың мінез-құлқы көрсетілген.Іздеу және талқылау барысында студенттер қала мен елді мекендердің экономикасы туралы ақпаратты талдауға үйренеді, алған білімдерін қалалық бағдарламалар жобаларына қолданады және оларды жүзеге асыру үшін ұсыныстар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Девиация әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Курс девиантты мінез-құлықтың классикалық және қазіргі заманғы теорияларынан тұрады, әлеуметтік нормалар мен олардың трансформациялау ерекшеліктерін қосқандағы әлеуметтік бақылау формаларына сипаттама береді. Практикалық сабақтар барысында студенттер девиантты мінез-құлықты анықтау әдістерін, сондай-ақ іскерлік ойындар мен кейстерді талдау арқылы мұндай мінез-құлықтың алдын алу әдістерін меңгереді. Курсты оқу аясында қазақстандық ұйымдар мен мамандандырылған орталықтардан тәуелсіз медиаторларды тарту қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Код ON3

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын, экономика, психология, менеджмент салаларында топтық жұмыс істеу, сыни тұрғыдан ойлау қабілетін көрсетеді.

  • Код ON8

    Зерттеу объектісін таңдауды, зерттеу бағдарламасын әзірлеуді, құралдарды анықтауды, қазіргі заманғы зерттеу трендтерін ескере отырып, нәтижелерді ұсыну форматын, оның ішінде социумды цифрландыруды, агломерациялар мен орталықсыздандыруды арттыруды қоса алғанда, әлеуметтанулық зерттеулер дизайнын әзірлейді.

  • Код ON12

    Ұйым үдерістерін талдаудың өзекті теориялық-практикалық құралдарын қолдана отырып, еңбек қатынастары мен даму стратегиясын іске асыруды қоса алғанда, ұйым қызметінің ерекшелігін зерттей отырып, ұйымдарда ішкі әлеуметтік зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON5

    Әлеуметтік, әлеуметтанулық және статистикалық ақпараттарды ішкі және сыртқы мүдделі тараптарға ұсына алады, әлеуметтанулық зерттеулер нәтижелерін көрнекі түрде көрсете алады, тұрақты академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON7

    Ақпаратты жинаудың әртүрлі сандық және сапалық әдістерін пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинауды жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Қала мен аумақтардың әлеуметтік жауапкершілігін, этикалық салдарын, академиялық адалдықты және даму бағдарламаларын ескере отырып, қазіргі заманғы сандық деректерді өңдеу әдістерін қоса алғанда, әртүрлі аналитикалық әдістерді қолдана отырып, қазіргі әлеуметтік ақпаратты талдай отырып, шешім қабылдайды және олардың салдарын бағалайды.

  • Код ON10

    Анықталған себеп-салдарлық байланыстар мен қоғамдық процестер мен әлеуметтік құбылыстардың даму заңдылықтары негізінде сараптамалық қорытындылар мен ұсынымдарды тұжырымдай отырып, кеңес берулік қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON11

    Тапсырыс берушінің сұраныстарын қанағаттандыратын, талаптар өзгерген жағдайда оны нақтылай отырып, әлеуметтік зерттеулер нәтижелері бойынша объективті есеп беру құжаттамасын дайындайды.

  • Код ON2

    Аумақтарды әлеуметтік зерттеу және социумды цифрландыру саласында кәсіби функцияларды жүзеге асыра отырып, SPSS, R, MaxQDA қоса алғанда, тиісті сандық технологияларды, құралдар мен теорияларды қолданады.

  • Код ON4

    Кәсіби функцияларды жүзеге асыру үшін жалпы әлеуметтанудың, қала мен аумақтардың әлеуметтануының, күрделі және анық емес тәуелділіктер, болашақ болжаудың және деректерді талдаудың функционалдық салаларындағы негізгі тұжырымдамаларды, парадигмалар мен теориялық әзірлемелерді біріктіреді.

  • Код ON9

    Алғашқы деректерді сыни ойлау, талдау және синтездеу, әлеуметтанулық ақпаратты жалпылау, өңдеу, түсіндіру және көрнекілеу әдістерін қолдана отырып жүйелейді.

  • Код ON6

    Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білу және кәсіби саладағы алдыңғы қатарлы білімге негізделген дербес жаттығу, жеке потенциалды ашып, қоғамның қызметіне пайдасын тигізеды.

Top