Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02114 Музыкатану (түрлері бойынша) в Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы

  • Антика дәуірден Бароккоға дейінгі Музыка
    Несиелер: 3

    Курс ежелгі дәуірден бастап музыканы, сол кездегі стильдер мен жанрлардың ерекшеліктерін зерттеуге, аспаптардың дамуын зерттеуге бағытталған. Орта ғасырлардағы полифониялық жүйенің кристалдану процестері, оның Голландия полифониялық мектебінің композиторларының шығармаларындағы гүлденуі қарастырылады. ARS nova Еуропа елдерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано -1
    Несиелер: 2

    Пән шеңберінде аспапты меңгерудің қазіргі деңгейі белгіленді, үш бағыт бойынша технологияны дамытудағы мақсаттар көрсетілген: интерпретация, көру-оқу және технологияны дамыту. Сабақтың жеке жоспары құрылады, оның ішінде арнайы жаттығулар, зерттеулер мен интерпретация (стандартты репертуардың орындалуы)

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гармония 1
    Несиелер: 5

    Пән орта буында алынған дағдыларды дамытуды жалғастыруға бағытталған. Бұл курста күрделі гармоникалық бұрылыстар зерттеледі, оның ішінде II саты мен DD ауыспалы аккордтары, ауытқулар және туыстықтың I және II дәрежелеріндегі модуляция. Кеш романтизмнің әуендері талданады, оларға сәйкес аккордтар таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сольфеджио - 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты студенттердің орта буында алған есту және ән айту дағдыларын бекіту, одан әрі дамыту және жетілдіру, сондай-ақ музыкалық тілді үнемі жаңартып отыру жағдайында жұмыс істей алатын икемді, белсенді есту қабілетін тәрбиелеу болып табылады. Ол келесі модульдерді қамтиды: интракональды хроматизм, диатоникалық туыстық және жартылай хроматикалық туыстық тоналдылықтағы модуляция

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • XVIII ғасырға дейінгі шетел музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Пән кәсіби музыкалық өнердің пайда болуы мен тарихи даму процесін оның маңызды құбылыстарында – ежелгі дәуірден XVIII ғасырға дейін зерттейді; әр түрлі халықтар арасында музыкалық мәдениеттің тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін түсінуге, музыканың қоғамның тарихи даму процесімен байланысын ашуға; музыкалық өнердегі шындықтың көркемдік көрінісінің ерекшелігін және жетекші композиторлар шығармашылығының қоғам өміріне әсерін түсінуге тәрбиелейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано - 2
    Несиелер: 2

    Пән үш бағыт бойынша практикалық және шығармашылық дағдыларды дамытуды жалғастыруда (интерпретация, көру-оқу, техникалық даму). Музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын дамыту үшін күрделі репертуар таңдалады. Ұжымдық (ансамбльдік) орындау сыныптары қосылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • XVIII-XIXғ. Шетел музыка тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән XVIII-XIX ғасырлардағы кәсіби музыкалық өнердің тарихи даму процесін зерттейді; ағартушылық музыкалық мәдениеттің дамуы, композиторлардың көркем ойлауына дәуір идеяларының әсері, классицизм стилистикасының дамуы, жаңа жанрлық құбылыстардың қалыптасуы, классикадан романтикалық стильге көшу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халык музыка шығармашылығы 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттерді қазақ және көрші / туыс халықтардың фольклорлық музыкалық мәдениетімен таныстырады, дәстүрлі ән мәдениетінің әр түрлі жанрлары - салт -дәстүрлік әндер, айтыс пен эпостар туралы теориялық ақпаратты қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түркітілдес халықтардың фольклоры 1
    Несиелер: 3

    Бұл пән түркі халықтарының фольклорын, мифологиясын, дәстүрлері мен аңыздарын, эпикалық-батырлық аңыздарды, ертегілерді зерттейді. Фольклортанудың басқа халықтармен байланысын, фольклорлық мәтінді зерттеу аспектілерін, түркі халықтары туралы жалпы мәліметтерді, түркі халықтарының тарихы, мәдениеті мен дүниетанымын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гармония 2
    Несиелер: 3

    Пән Гармония 1 курсының жалғасы болып табылады. III дәрежелі туыстық модуляциялар, эллипсис, энгармоникалық модуляциялар және модуляциялар алыс туыстық дәрежелерде зерттеледі. Мажор-минор және минор-мажор жүйелерінен басқа, секвенциялар мен аккордтық тізбектер ойынына көп көңіл бөлінеді. ХХ ғасырдың әуендері талданады, оларға аккордтар таңдалады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сольфеджио - 2
    Несиелер: 3

    Сольфеджио 2 пәні Сольфеджио 1 пәнінің жалғасы болып табылады. Курс келесі модульдерден тұрады: хроматикалық туыстық тоналдылықтағы модуляция, мажор-минорлық жүйелер және энгармониялық модуляция

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Классицизм музыкасы
    Несиелер: 3

    Курс бағдарламасында классицизм дәуірінің жарқын өкілдері – Вена классиктері, олардың шығармашылық өмірі қарастырылады. Ірі сахналық (опера) және аспаптық (симфония, концерт) жанрларды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ХХ ғасырға дейін Орыс музыкасы
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасырдағы орыс музыкасын зерттеуге бағытталған. ХХ ғасырдағы орыс композиторларының шығармашылығы и.Стравинский, с. Рахманинов шығармашылығынан бастап, С. Прокофьев, Д. Шостакович және басқалардың жұмысын жалғастыра отырып қарастырылады. Курс соңында студенттер музыкалық викторина жазады және курстық жұмыстарды қорғайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Этика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» курсы шығу тегі табиғатын, сыбайлас жемқорлықтың тұрақтылық себебін ашады, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Полифония
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің музыкалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, полифониялық есту қабілетін, полифониялық музыканың ерекшелігі туралы кәсіби түсініктерін одан әрі дамытуға бағытталған. Пән әр түрлі дәуірлер мен стильдердің музыкасында қалыптасқан негізгі контрапункционалды әдістерді зерттеу мәселелеріне арналған. Курс көп дауысты, қарапайым қарсы дауысты, күрделі, тігінен және көлденеңінен жылжымалы қарсы нүктелерді бастапқы формаларынан екі, үш, төрт дауысты имитациялар мен канондарға дейінгі негіздерді зерттеуге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орыс музыкасының тарихы
    Несиелер: 3

    Пән орыс музыкалық өнерінің даму тарихы туралы, Әлеуметтік-Тарихи процеспен байланысты тұтас, тарихи дамып келе жатқан құбылыс ретінде, орыс композиторларының шығармашылығы, негізгі музыкалық шығармалар, музыкалық стильдер мен жанрлар туралы білім кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс орыс музыкасының даму процесін орыс музыкалық мәдениетінің қалыптасуынан бастап, орыс музыкалық классикасының қалыптасуынан 1917 жылға дейін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Романтизм музыкасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән романтизмнің қалыптасу тарихын лирикалық, жарқын құбылыстардың бірі ретінде зерттейді. Осы дәуірдің пайда болуымен туындаған барлық экспрессивті музыкалық құралдар зерттелуде. Осы дәуір композиторларының шығармашылығы зерделенеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XVIII-XIXғ. Шетел музыка тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән музыка тарихы курсының жалғасы болып табылады және музыка өнеріндегі романтизм кезеңін қамтиды. Пәннің мақсаты-білім алушыда романтизм дәуірінің музыкасының музыкалық формаларын, жанрларын және стилистикалық ерекшеліктерін бағдарлай білуді дамыту; романтизм дәуірінің негізгі композиторларымен (Шуберт, Шуман, Шопен, Лист, Вагнер және т.б.) және олардың шығармаларымен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Міндетті фортепиано-3
    Несиелер: 2

    Пәннің негізгі міндеті - студенттің пианистік дағдыларын дамыту, оларды кәсіби қызметке қажетті дәрежеде тереңдету, фортепианода өз бетінше практикалық жұмысқа дайындалу. Музыкатанушының педагогикалық репертуарына, көрнекі оқу дағдыларын терең меңгеруге, ансамбльдік ойынға ерекше мән беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көшбасшылық және сыни ойлау
    Несиелер: 5

    "Көшбасшылық және сыни ойлау" пәні білім алушылардың жалпы мәдени, кәсіби құзыреттіліктерін, сыни ойлауын қалыптастыруға, өзін-өзі ұйымдастыру және топты басқару қабілетін дамытуға, өзінің ойын анық, айқын, дұрыс жеткізе білуге, сонымен қатар көшбасшылық дағдыларын дамытуға, жаңашылдыққа бейім болуға, құндылықтарды бағдарлауға, әрдайым жаңарып отыратын ақпараттық ағында мәтінмен жұмыс істей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этносольфеджио 1 (этномузыковедение)
    Несиелер: 3

    Пән оқу жұмысының түрлі формаларын (екі дауысты домбыра диктанты, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді меңгеру арқылы қазақ аспапты фольклорымен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге негізделеді. «Этносольфеджио 1» курсының мазмұны күй формаларын игерумен және импровизация дағдыларымен сипатталады. «Төкпе» стиліндегі күйлер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония тарихы (музыкатану) 1
    Несиелер: 3

    «Гармония тарихы 1» ғылыми дүниетанымды қалыптастыруға, музыкалық-теориялық ойлауды дамытуға және арнайы білім мен дағдыларды игеруге; гармония туралы тарихи дамып келе жатқан жүйе ретінде, гармонияның негізгі нысандары мен түрлері туралы, гармониялық ойлау мен тілдің неғұрлым жалпы заңдылықтары туралы теориялық түсініктерді қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гармония тарихы 2 (музыковедение)
    Несиелер: 3

    Пән гармония туралы теориялық түсініктерді тарихи дамып келе жатқан жүйе ретінде, гармонияның негізгі формалары мен түрлері, гармоникалық ойлау мен тілдің ең жалпы заңдылықтары туралы қалыптастыруға бағытталған. «Гармония тарихы 2» музыканы дыбыссыз ұйымдастырудың негізгі принциптері туралы, гармониялық ойлаудың жалпы заңдылықтары туралы білім алуға; заманауи шығармашылық тәжірибе мен заманауи музыкатанудың өзекті мәселелері шеңберіне енгізуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этносольфеджио 2 (этномузыковедение)
    Несиелер: 3

    Пән оқу жұмысының түрлі формаларын (екі дауысты домбыра диктанты, импровизация және т. б.) қолдана отырып, этникалық музыкалық тілді меңгеру арқылы қазақ аспапты фольклорымен есту жұмысының дағдыларын кезең-кезеңмен меңгеруге бағытталған. «Этносольфеджио 2» курсының мазмұны «шертпе» стиліндегі күй формаларын меңгерумен сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Полифония тарихы 1
    Несиелер: 3

    Бұл пән полифонияның музыкадағы, полифонияның пайда болу көздерін ғылым ретінде қарастырады, Полифонияның дамуы, ырғақты режимдер, орта ғасырлардағы Полифонияның ерекшеліктері, жанрлар, композиторлар және полифонияның жанрларын мотивтер, мадригалдар, массалар сияқты жеке түрге айналдырған басқа тұлғалар. Музыканың полифониялық формалары, сондай-ақ ХХ ғасырдағы полифониялық музыканың жаңа аспектілері зерттелуде

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы класс
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық мәдениет пен білім беру саласындағы дербес педагогикалық, ғылыми, ағартушылық және басқа да қызметке дайындалған кәсіби сауатты заманауи музыкатанушыны қалыптастыруға бағытталған. Пән дипломдық жобаны құруға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында тақырыпты, өзектілігін, мақсаттары мен міндеттерін, жұмыстың теориялық және/немесе практикалық маңыздылығын айқындау, кіріспе эскизін орындау және зерттеуді жоспарлау көзделеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау (музыковедение) 1
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің музыкалық ойлау мен форманың даму заңдылықтары туралы идеяларын байытуға және оларды нақты музыкалық материалда практикалық игеруге бағытталған. Игеру нәтижесінде студент музыкалық шығарма құрылымының заңдылықтары, қалыптасу принциптері, музыкалық формадағы бөліктердің функциялары, музыкалық экспрессивтілік құралдары, музыкалық синтаксис туралы білімді теориялық тұрғыдан игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән қазақ музыкасының ән мен аспаптық дәстүрінің қалыптасуының, дамуының және әлеуметтік жағдайының тарихи заңдылықтарын зерттеуге бағытталған; қазақ музыка тарихының қалыптасуының тарихи кезеңдері мен ғылыми кезеңділігі; көне түркі дәуіріндегі жазба ескерткіштердің мазмұны, олардың мәдени маңызы; ауызша кәсіби қазақ музыкалық мәдениетінің пайда болуы, қалыптасуы мен даму кезеңдері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық фольклор шығармаларын талдау (этномузыковедение)
    Несиелер: 5

    Пән талдау дағдыларын игеруге және фольклорлық шығармалардың музыкалық қалыптасу принциптерін игеруге бағытталған. «Фольклордың музыкалық шығармаларын талдау» курсы әртүрлі аймақтық дәстүрлердің халықтық ән үлгілерін талдау әдістерін дамытуды қамтиды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы 1
    Несиелер: 3

    Қазақ музыкасы пәні 1 - практикалық бөлім. Студенттер пәнді оқу аясында әуендерді талдайды, қазақ музыкасының басынан XIX ғасырға дейінгі ерекшеліктерін зерттейді, кәсіби ауызша халық шығармашылығының алғашқы мектептерін қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ дәстүрлі музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән ХІХ - ХХ ғасырдың басын қамтиды, негізгі аймақтық мектептер мен дәстүрлердің музыкалық -стилистикалық ерекшеліктерін зерттейді; 19 ғасырда қазақ музыкасы классиктерінің - Арқа мен Батыс Қазақстанның ауызша және кәсіби әндері мен күйлерінің қалыптасуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Пән бойынша бірінші кәсіби қазақ музыкалық мектептері, техникумдары зерттеледі. А.Жұбановтың, Е.Брусиловскийдің, Л.Хамидидің және осы дәуірдің басқа замандастарының шығармашылығы мен өмірлік ұстанымына ерекше мән беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде музыкалық практика талаптарының заманауи деңгейінде музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқыту саласында қажетті әдістемелік білім кешенін қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әндерді ажырату (этномузыковедение)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-студенттің есту қабілетін дамыту, оның этникалық ән шығармашылығын кәсіби меңгеруіне назар аудару, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге үйрету, олардың ең жақсысын таңдау; оның орындаушылық деңгейін көтеру ;әр түрлі орындау ерекшеліктері мен басқа да қиын сәттерді естуге мүмкіндік беру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық фольклортанудың тарихы және әдіснамалары (музыкатану)
    Несиелер: 4

    Пән отандық және шетелдік этномусикологияның тарихи қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдеріне шолу жасауды, қазіргі энтомусия әдіснамасына қатысты негізгі ережелерді ұсынуды, сонымен қатар этномусикологтардың ғылыми-практикалық қызметінің негізгі аспектілерін қарастыруды қамтиды. Бұл курс музыкатанушы-студенттердің және этномусикологтардың кәсіби дайындығының бір бөлігі болып табылады және оларда дәстүрлі музыкалық мәдениеттің ерекшелігін ұғынудың қажетті дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді. Пәнді игеру жалпы студенттерде музыкалық фольклордың тарихи қалыптасуы мен дамуы және этномусикологияның негізгі бағыттарын қалыптастыру туралы идеяларды дамытуға бағытталған. Пән студенттерді дәстүрлі музыкалық мәдениетті зерттеудің әдіснамалық және теориялық принциптерімен таныстыруға ықпал етеді. Курс халық шығармашылығын зерттеу саласында бұрын алған білімдерін теориялық жалпылау деңгейінде жүйелеуге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 1
    Несиелер: 3

    Пән дипломдық жобаны орындауды жалғастырады, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында зерттеу әдіснамасын әзірлеу, ғылыми зерттеу түрлерін (эмпирикалық, теориялық, Тарихи) зерделеу, терминологиялық аппаратты айқындау, зерттеудің бастапқы нәтижелерін талдау және өңдеу, жұмыстың негізгі мәтінін орындауды бастау көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыкалық шығармаларды талдау 1 (музыковедение)
    Несиелер: 4

    Пәннің бағдарламасы стильдің негізгі ерекшеліктерін, типтік тұтас композицияларды, барокко, классицизм, романтизм мен 20 ғасырдың музыкалық формасының ерекшеліктерін зерттейді. Курстың соңында 20 ғасырдың шығармаларына көзқарас қағидалары анықталады. Меңгеру нәтижесінде студент алған теориялық білімдерін практикада қолдана білуі, кешенді талдау дағдыларын меңгеруі қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағылшын тіліндегі музыкалық терминология (музыковедение)
    Несиелер: 3

    Бұл пән музыкалық стильдерге, аспаптарға, орындаушылық техникаға, музыкалық шығармалардың құрылымдық компоненттеріне және музыкалық қауымдастықтарға қатысты концептуалды кешендерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халык музыка шығармашылығы 2
    Несиелер: 3

    Пән халықтық-аспаптық мәдениеттің жанрларын, құралдарын, ерекшеліктерін, сонымен қатар теориялық және әдістемелік мәселелерді зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты-аспаптық халық музыкасының тарихы мен теориясын, қазақ және туыстас түркі-моңғол халықтарының дәстүрлі музыкасының әр түрлі формалары мен жанрларын тарихи, мәдени, эстетикалық және музыкалық стильдегі мәселелердің кең ауқымында жан-жақты зерттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы класс 2
    Несиелер: 3

    Арнайы сынып шығармашылық пәннің бір түрі ретінде музыкатанушы студенттің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды жалғастыруда. Тапсырма-мазмұны жағынан шағын, хатты, автордың стилін, қолжазбасын ашатын мақалалар жазу. Студенттер өздерінің көкжиегін кеңейтуге көп күш жұмсайды, онсыз мақалалар жазу мүмкін емес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Түркітілдес халықтардың фольклоры 2
    Несиелер: 3

    Түркі тілдес халықтардың фольклоры пәні 2 мәдени әмбебаптар мен түркі халықтары фольклорының ерекшеліктерін тереңірек зерттейді. Атап айтқанда, жекелеген түркі халықтарының түпнұсқалық эпикалық туындылары «Алпамыш», «Идегей», «Қозы-Көрпеш пен Баян-Сұлу» т.б. Азия мен Қазақстан, Сібір мен Еділ бойында. «Оғыз-наме», эпостардың сюжеттік-композициялық және стильдік ерекшеліктері, дәстүрлі түркі верификациясының ырғақ қалыптастырушы принциптері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аспаптану негіздері (музыковедение)
    Несиелер: 3

    Пән оркестрлік аспаптардың техникалық және мәнерлі мүмкіндіктерін, олардың оркестрдегі рөлін, оркестрлік аспаптар мен қосымшалардың репертуарын (ішекті-ысқылы және ағаштан жасалған үрмелі аспаптар) зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күйді ажырату (этномузыкатану)
    Несиелер: 3

    Пәннің негізгі мақсаты-оқушының есту қабілетін есту әдісімен дамыту, сонымен қатар нотаның кәсіби дамуына назар аудару. Сонымен қатар, студентті Мәдени мұра үлгілерін ажырата білуге және мұқият қарауға, олардың ең жақсысын таңдауға үйрету; оның орындаушылық деңгейін көтеру; ноталау кезінде орындаудың әртүрлі мелизмдерін және басқа да күрделі сәттерді естуге мүмкіндік беру; орындаушылық домбыра мектептері мен аймақтарын ажырату; автор туралы деректерді және орындаушы туралы барлық ақпаратты нақтылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениеттегі менеджмент және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл курс студентке басқару мәдениетін, мәдениет саласындағы кәсіпкерлікті игеруге, студент үшін басқару туралы білім кешенін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға, басқару тетіктерін талдауға және жобалауға мүмкіндік береді. Практикалық және теориялық тұрғыдан басқару тұжырымдамасын және кәсіпкерлік пен менеджмент туралы негізгі білімді қалыптастырады. Қазақстанда және шетелде мәдениет саласындағы кәсіпкерлік және басқару әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы класс 3
    Несиелер: 3

    Пән дипломдық жобаны құруға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында тақырыпты, өзектілігін, мақсаттары мен міндеттерін, жұмыстың теориялық және/немесе практикалық маңыздылығын айқындау, кіріспе эскизін орындау және зерттеуді жоспарлау көзделеді. Дипломдық жұмыс тақырыбы да таңдалады, әдебиеттерді неғұрлым жетілдірілген деңгейде іздейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлем халықтарының музыкасы 1
    Несиелер: 3

    Пән Таяу және Орта Шығыстың дәстүрлі музыкалық мәдениеттерінің қалыптасу тарихын, сонымен қатар мұсылмандық шығыста музыка ғылымының дамуын, музыканың ислам мен сопылықпен өзара байланысын қамтиды. Түркия, Ежелгі және қазіргі Египет, Марокко музыкалық мәдениетінің тарихи даму кезеңдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық ғылым тарихы
    Несиелер: 3

    Бұл пән музыка ғылымын тереңдетіп оқытуға бағытталған. Музыка ғылымының мәселелері, құрылымы, үйлесімділік, әуен, ырғақ, пішін, тембр, құрылым түсінігі зерттеледі. Пифагор, Гвидо Аретино, Джозеффо Царлино және т.б. жүйелер зерттелуде, ХХ ғасыр музыкасы мен оның философиясының аспектілері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыс музыкасы 1
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің ой -өрісін кеңейтеді, музыкалық бейнелеудің күрделі аспектілері мен құралдарын ашуға көмектеседі. Шығыс музыкасын зерттеу шығыс елдерінің музыка тарихының тақырыптарына негізделген. Пән Дүние жүзі халықтарының музыкасымен байланыстыра оқытылады. Сонымен қатар курс Египет, Марокко, Түркия және басқа таяу және шығыс елдерінің музыкасын тыңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 2
    Несиелер: 3

    Пән дипломдық жобаны орындауға бағытталған, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиетпен жұмыс, кіріспе мәтінін нақтылау және толықтыру, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін орындау, жариялауға мақала дайындау, жұмыстың маңызды бөлімінің мәтініне негізделген курстық жұмысты орындау көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылға дейінгі шетел музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән XX ғасырдың бірінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениетке және оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық-теориялық жүйелердің тарихы
    Несиелер: 3

    Курс музыкалық-теориялық ғылым мәселелерін енгізуге, маңызды теориялық жүйелердің негізгі ережелерін жариялауға, музыкалық теорияның дамуындағы маңызды кезеңдерді зерттеуге бағытталған. Курстың негізгі пәні-олардың тарихи дамуындағы музыкалық-теориялық жүйелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ заманауи музыкасының тарихы 1
    Несиелер: 3

    Пән 20 ғасырдағы Қазақстанның музыкалық мәдениеті (1980 жылдарға дейінгі кеңестік кезең) туралы біртұтас идеяларды қалыптастыруға бағытталған, олар өмір тәжірибесімен өзектендірілген және бұл процеске әсер еткен негізгі тұлғалардың (композиторлар мен орындаушылардың) жеке үлесі. оның қалыптасуы мен одан әрі дамуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ музыкасы 3
    Несиелер: 3

    Қазақ музыкасы 3 пәні Қазақ КСР музыкасының, ХХ ғасырдың 90 -жылдарына дейінгі музыканың жаңа тенденцияларын ашады. 60-90 жылдар композиторларының шығармашылығы терең зерттеледі. өткен ғасыр, сол кездегі ең жарқын туындылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Модернизм дәуірдің музыкасы
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасырдың музыкалық композициясының әдістері мен стильдерін зерттеуге негізделген, бірақ сонымен бірге қалыптасқан тарихи аспектілер қарастырылады. Жеке шығармалар зерттеледі, олардың формалары, мазмұны, жазу әдістері талданады. Композиторлар А.Шоенберг, А. Берг, А. Веберн және басқалардың музыкалық шығармашылығы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Менеджмент және маркетинг негіздері
    Несиелер: 3

    Курс Қазіргі заманғы менеджменттің әдіснамалық негіздерін, басқару жүйесі туралы ғылыми түсінікті қалыптастыруды, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерінің нақты дағдыларының теориялық білімі мен практикалық игерілуін қалыптастыруды; басқарудың мәнін, оның ерекшеліктері мен міндеттерін, экономикалық және әлеуметтік процестерді басқарумен өзара байланысын зерделеуді зерделейді; басқару тиімділігінің негізгі көрсеткіштері мен критерийлерін зерттеу, студенттердің әртүрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындарда маркетингтік қызметті ұйымдастыру саласындағы білімдерін қалыптастыру, кәсіпорынның қызметін басқару процесінде маркетингтің рөлін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 1945 жылдан кейінгі музыка тарихы
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасырдың екінші жартысындағы музыка тарихының әлемдік мәдениет пен оның ұлттық формаларына байланысты тарихи даму процесін зерделеуге; музыкалық шығармалардың тарихи ерекшелігін, сондай-ақ әлемдік музыка мәдениеті мен ұлы музыканттар қызметінің көрнекті үлгілерінің қоғам өміріне әсерін ашуға; түрлі бағыттағы, стильдегі және жанрдағы музыкалық өнер туындыларының мазмұнын зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы класс 4
    Несиелер: 3

    Пән музыкатанушыларға көмектесуге бағытталған. Дипломдық жұмысты жазуда және баяндауда. Жазу жоспары, мазмұны нақты көрсетілген. Рецензенттер, қарсыластар ізделуде. Қажет болса, материалды кеңейтілген іздеу үшін шетелдік сапарларға рұқсат етіледі. Дипломды жазу үшін курстың соңында материалдар толығымен беріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ заманауи музыкасының тарихы 2
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстанның музыкалық мәдениетіндегі 1980 -ші жылдардан біздің заманымызға дейінгі тарихи процестерді зерттейді. Соңғы кеңестік онжылдық пен посткеңестік кезеңдегі музыкалық-стилистикалық өзгерістер осы кезеңнің таңғажайып туындылары мен олардың авторларының шығармашылық өмірбаянын терең зерттеу арқылы ұсынылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ музыкасы 4
    Несиелер: 3

    Пән ХХ ғасырдың 90 -шы жылдарынан ХХІ ғасырдың 20 -жылдарына дейінгі Қазақстанның қазіргі заманғы музыкасын зерттеуге бағытталған, отандық композиторлардың шетелдегі шығармашылығы, олардың ХХІ ғасырдағы қазақ музыкалық мәдениетіне қосқан үлесі зерттеледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Курс педагогиканың құрамдас элементтерінің мәні, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялардың ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастырады. Педагогикалық мәдениеттің коммуникативтік дағдыларын және педагогикалық қарым-қатынас технологияларын дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Партитураларды оқу
    Несиелер: 3

    Пән жекелеген партияларды, оркестрлік топтарды және фортепианода күрделі емес партитураларды талдау және оқудың практикалық дағдыларын меңгеруге; қазақ, орыс және шетел классиктерінің, сондай-ақ қазіргі заманғы авторлардың симфониялық музыкасы саласындағы өнер үлгілерін білуге; студенттің жалпы музыкалық және көркем мәдениетін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық ағарту 1
    Несиелер: 3

    Музыкалық сын мен журналистика шеңберіндегі бұл пән студентті музыкалық өнер саласында тәрбиелеуге бағытталған. Мұражайларға, көрмелерге, концерттерге, галереяларға бару, музыкалық өнердің ықпалы мен қалыптасуына байланысты барлық нәрсе бар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыкалық сын және журналистика 1
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық сынның өзіндік ерекшелігін, қоғамның мәдени өміріндегі әдеби-көркем сынның орнын, рөлін, міндеттерін, музыкалық сын туралы білімді жүйелеуді, тарихи және теориялық материалдарды еркін бағдарлауды және игеруді, тарихи теориялық негіздерді зерттеуді ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем халықтарының музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Пән Қытай, Үндістан, Корея мен Жапония мәдениеті мысалында Шығыс және Оңтүстік -Шығыс Азия халықтарының тарихи даму кезеңдерімен, жанрлары мен аспаптық музыкасының жанрлары мен стильдерімен толық танысуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Композиция негіздері
    Несиелер: 3

    Пән композициялық техниканың теориялық және практикалық негіздерін, оның әртүрлі стильдерде, жанрлар мен формаларда қолданылуын, тақырыптар мен кезеңдердің композициясын зерттейді. Көптеген композиторлардың шығармашылығымен, стильдік ерекшеліктерімен таныстырады, оқушыға өз шығармасын жазуда бағыт-бағдар береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 3
    Несиелер: 3

    Пән дипломдық жобаны орындауды жалғастырады, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиетпен жұмыс, зерттеу әдіснамасын нақтылау, енгізу бойынша жұмыс, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін орындау, қорытындының эскизін анықтау, жариялауға мақала дайындау, жұмыстың маңызды бөлімінің мәтініне негізделген курстық жұмысты орындау көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Монодия теориясы
    Несиелер: 3

    Курс монодиялық фактураны зерттеудің негізгі әдіснамалық тәсілдерін, Орталық Азия монодиялық музыкалық дәстүрлерінің теориялық негіздерін игеруге бағытталған. Түркі музыкалық дәстүрлерінің теориялық мәселелері қарастырылады: ладтық және метроритмиялық жүйелер, өлең мен әуен, этникалық нұсқалардағы музыкалық форма және стадиалдық даму

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шығыс музыкасы 2
    Несиелер: 3

    Пән кеңейтілген, ол Үндістан, Корея, Жапония, Қытай халықтарының нақты шығармаларын зерттеуге бағытталған, сонымен қатар осы елдердің жеке авторларын, композиторларын зерттеуге бағытталған. Бұл үдерісте композиторларға өтілген халықтардың сол немесе басқа халықтық музыкалық үлгісіне еліктей отырып, шағын этюдтер жазуға шақырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі заман музыкасы
    Несиелер: 3

    Бұл курсқа екінші жартысындағы композиторлардың шығармашылығымен танысу бағытталған. ХХ ғасыр. Мысалы, л.Ноно, я. Ксенакис, Т. Мюрай, Дж.Гризе. Сондай-ақ, ХХІ ғасырдың қазіргі заманғы музыкалық өнерімен байланысты барлық жаңа оқиғаларды қарастыру заңды болып табылады. IRCAM мектебінің электронды музыкасы мен технологиясы оқытылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Монодиялық жүйелер теориясы
    Несиелер: 3

    Курс монодиялық жағынан жүйелерді қарастырады. Монодияның пайда болу дәстүрлері, оның өзіндік ерекшелігі зерттеледі. Монодия музыканың барлық тарихи кезеңдерінде – ежелгі дәуірден, орта ғасырлардан, Қайта өрлеу дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейін қарастырылады. Курс музыкалық талдау, полифония, полифония тарихы сияқты пәндерге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Джаз стильдерінің тарихы
    Несиелер: 3

    Курс ХХ-ХХІвв композиторларының әртүрлі джаз стильдерінің тарихын зерттеуге бағытталған. Үш дәуірдің джаз стильдері зерттеледі-дәстүрлі джаз, өтпелі кезең, заманауи джаз. Жаңа Орлеан, Чикаго, диксиленд, коммерциялық джаз, свинг және басқа да стильдер қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық сын және журналистика 2
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық-сыни және журналистік қызметтің негізгі жанрлары мен формалары туралы білімді таныстыруға және жүйелеуге, музыкалық сынның практикалық дағдыларын дамытуға және еркін меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Зерттеуді жазудың әдістері мен практикасы 4
    Несиелер: 3

    Пән дипломдық жобаның орындалуын аяқтайды, оның нәтижелері кафедра отырыстарында талқыланады. Пәннің мазмұнында әдебиеттермен жұмыс, зерттеу әдіснамасын нақтылау, дипломдық жұмыстың негізгі бөлігін аяқтау, кіріспе мен қорытындыны орындау, зерттеудің редактурасы, анықтамалық аппарат пен қосымшаны жасау, дипломдық жобаны қорғауға дайындау көзделеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Бұқаралық музыка мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пәнге жаппай музыкалық мәдениет феномені туралы теориялық түсінік, сонымен қатар ХХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы жаппай музыкалық мәдениеттің негізгі бағыттары, стильдері, жанрлары, тұлғалары мен шығармалары туралы материалдар кіреді. Поп, рок, хип-хоп және музыканың басқа стильдері, ХХ ғасырдың екінші жартысынан бастап бүгінгі күнге дейінгі танымал орындаушылар зерттелуде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық ағарту 2
    Несиелер: 3

    Пән оқудың жалғасы болып табылады музыкалық ағарту 1, әртүрлі іс-шараларға, жалпы концерттерге сапарлар. Курстың соңында музыкалық өнер саласындағы соңғы немесе одан да көп маңызды оқиғалар туралы БАҚ-та мақала жазу қажет

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы класс 5
    Несиелер: 3

    Бұл тезисті жазуды аяқтауға көмектеседі. Студент екі-үш мұғалімнің пікірлерін тыңдай алады, белгілі бір қорытынды жасай алады, қажет нәрсені түзете алады, қорғауға дайындала алады. Студенттер сонымен қатар алдын-ала қорғау үшін эссе жазады, онда олар өз жобаларының мазмұнын жинақтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON3

    Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілінде және шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін білу, тіл, мәдениет нормаларына сәйкес кәсіби қызметті түсіну; кәсіби қызметтің негізін құрайтын терминдерді шет тілінде сөйлей білу.

  • Код ON9

    Шығармашылық қызметтің бір түрі ретінде шетелдік, орыс, кеңестік, дәстүрлі, отандық және қазақ музыкалық өнерінің даму ерекшеліктерін, тарихи кезеңдерін білу; музыкалық шығарманың көркемдік ұғымдарын тарихи контексте түсіну, осы ерекшелікке байланысты музыкалық шығармаларды талдауда алған дағдыларын қолдану.

  • Код ON5

    Кәсіби қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында компьютерлік бағдарламаларды білу; мәдениет пен өнер ағымдағы қызметін, кадрлармен жұмысты жоспарлау, ұйымдастырушылық аспектілерінің негіздерін түсіну; шығармашылық және өндірістік қызметті әкімшілік басқару әдістерін қолдану, шығармашылық жобаның өтілу дәрежесін, ықтимал тәуекелдер мен перспективаларды бағалау.

  • Код ON10

    Қазіргі этномузыкатанушылық әдістеменің негіздері мен принциптерін білу; Қазақстан, Таяу және Орта Шығыс, Шығыс және Оңтүстік-Шығыс Азия халық музыкасының шығармаларын түсініп, жан-жақты бағалау; алған білімдерін шығармаларды орындауда, өз бетінше әуендер шығаруда қолдану.

  • Код ON11

    Музыкалық идеяларды зерттеу мен бағалаудың негіздерін білу; шығармашылық, сыни және зерттеушілік ойлау арқылы түсініктер мен процестерді түсіну; оқу, кәсіби және педагогикалық қызмет саласындағы практикалық дағдыларды қолдану.

  • Код ON6

    Есту , гармоникалық және полифониялық талдау әдістерін білу; классикалық және халықтық музыкалық материалдарды нота немесе құлақ арқылы түсіну, тану, түсіндіру, өңдеу; стильдердің, формалардың, жүйелердің және дәстүрлі музыкалық орындаушылықтың қалыптасуының тарихи процестері туралы білімін шығармашылық немесе зерттеу процесінде қолдану.

  • Код ON1

    Негізгі мәселелерді білу, философия категорияларын, қазақ философиялық ойының ерекшеліктерін, діннің пайда болу, даму заңдылықтарын түсіну, қазақ мемлекетінің қалыптасуы мен даму тарихын, ұғымдар мен қазақтардың дәстүрлі мәдениетінің көріністері.

  • Код ON4

    Әртүрлі дене жаттығулары арқылы денсаулықты сақтау және жақсарту жолдарын білу; өз бетінше білім алуды түсініп, тәжірибеде тиісті ақпаратты талдау дағдыларын және топта жұмыс істеу қабілетін қолдану, ауызша және жазбаша коммуникация дағдыларын көрсету, меңгеру.

  • Код ON2

    «Болашаққа көзқарас: қоғамдық сананы жаңғырту» мемлекеттік бағдарламасында айқындалған қоғамдық сананы жаңғырту міндеттерін шешу контекстінде ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін әлеуметтік-гуманитарлық пәндер саласындағы негіздерді білу. Музыкалық-теориялық және музыкалық-тарихи пәндерді оқытудың негізгі ережелері мен әдістерін қолдану және білу.

  • Код ON12

    Музыкалық сын және журналистиканың тарихы мен теориясын білу; сыни және публицистикалық мазмұндағы жазбаша мәтіндерді орындау дағдыларын түсіну; білімдерін сыни мәтіндерді өңдеуде, сондай-ақ оларды жазуда қолдану.

  • Код ON8

    Монодикалық музыкалық дәстүрлерді және соған байланысты модальдық жүйелерді, ладтарды әуенді, әртүрлі этникалық варианттардағы формаларды зерттеу негіздерін білу; киномузыкасының терминологиясын, негізгі даму жолдарын түсіну; партитурада еркін бағытта білімдерін қолдану, симфониялық партитураларды көзден фортепианода ойнай білу.

  • Код ON7

    Музыкалық шығарманың құрылым заңдылықтарын білу; шығарманы музыкалық талдау және эстетикалық бағалау әдістемесін түсіну; әр түрлі тарихи дәуірлердегі музыкалық шығармаларды талдауда музыкалық тіл, форма, гармония мен полифонияның шығарманың мазмұнын ашудағы рөлі, оның драматургиясы, қалыптастырушы қызметін, стилистикалық константаларын анықтау білімдерін қолдану; дәстүр мен жаңашылдық құбылыстары.

  • Код ON13

    Әр түрлі жанрдағы, форма мен стильдегі жеке фортепиано шығармаларын білу; ансамбльдік ойын дағдыларын түсіну; көру қабілеті мен эскиздер мен шығармаларды ойнау дағдысын қолдану.

Top