Жаңа білім беру бағдарламасы

7M10124 Жаһандық денсаулық в Астана медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Халықаралық білімді, практикалық дағдыларды қолдануды ескере отырып, халықтың денсаулық жағдайын бағалау әдістері мен әдіснамасын меңгере алатын, жаһандық денсаулық саласындағы жоғары білікті мамандарды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 1 год
  • Кредиттер көлемі 60
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M140 Қоғамдық денсаулық сақтау
  • Білім беру саласы 7M10 Денсаулық сақтау
  • Дайындық бағыты 7M101 Денсаулық сақтау
  • Халық денсаулығын өлшеу: әдістері мен нәтижелері
    Несиелер: 3

    Магистранттар халықтың денсаулығын өлшеудің түрлі әдістерін меңгеретін болады; - халықтың денсаулығы мен ауруларын өлшеу себептері мен тәсілдері - халық денсаулығын өлшеу әдістері - аурулардың жаһандық ауыртпалығын зерттеу - Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының денсаулық сақтау статистикасы бойынша жыл сайынғы есебіне шолу. Бөлім-халықтың денсаулық жағдайы: - аурулар ауыртпалығындағы салыстыру және тенденциялар; - қауіп факторларына байланысты аурудың ауыртпалығы; - аурулардың Қос ауыртпалығы: эпидемиологиялық ауысу; - шешім қабылдау үшін халықтың денсаулығы туралы деректерді пайдалану; - Халық денсаулығы және оны анықтайтын факторлар. Факторлар тәуекел; - қолданыстағы салмақ көрсеткішін анықтаудағы заманауи тәсілдер; тәуекел факторлары; - халықтың жалпы сырқаттанушылығын зерттеу әдістемесі. Қалыптасудың негізгі әлемдік және өңірлік үрдістері; - ауруханаға жатқызылғанды зерттеу әдістемесі халықтың аурушаңдығы; - індетті зерттеу әдістемесі; халықтың аурушаңдығы; - халықтың аса маңызды эпидемиялық емес аурушаңдығын зерттеу әдістемесі; - ауруды зерттеу әдістемесі еңбекке қабілеттілігінен уақытша айрылу, халықтың мүгедектігі; - дене дамуы халықтың денсаулығын бағалау критерийі ретінде зерттеу әдістері; - физикалық даму кестелерін әзірлеу және жасау әдістемесі; -статика мен халықтың туу көрсеткішінің медициналық-демографиялық аспектілері; - халықтың кемуінің медициналық-демографиялық аспектілері; - арнайы көрсеткіштерді талдау және бағалау: халық өлімі.

    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Шет тілін меңгеруге, шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде тұрмыстық, мәдени, кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативті мәселелерді шешуге, сондай-ақ одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуге қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілікке бағытталған курс

    Оқу жылы - 1
  • Инфекциялық емес аурулар
    Несиелер: 3

    Магистранттарға кең таралған созылмалы жағдайлардың эпидемиологиялық үрдістері: жүрек-қан тамырлары аурулары, қант диабеті, қатерлі ісік, созылмалы респираторлық аурулар, психикалық денсаулық туралы білім беру. Бөлім-niz алдын-алу саясаты: - темекі шегудің алдын алу; - алкогольді теріс пайдаланудың алдын алу; - фаст-фуд нарығын реттеу - денсаулықты нығайту және аурулардың алдын алу; ИЕА жүргізу: - денсаулық сақтаудың сапасы мен қолжетімділігі; - пациентке бағдарланған күтім; - ИЕА-мен күреске медициналық қызметтерді қайта бағдарлау; - Жаһандық серіктестік және жаһандық қаржыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаһандану және денсаулық
    Несиелер: 4

    Магистранттардың денсаулықтың, денсаулық сақтаудың жаһандық мәселелерін және олардың әртүрлі деңгейдегі детерминанттарын терең түсіну. Мынандай сұрақтарды қамтиды: - жаһандану және денсаулық: Тарихи перспективасы. - жаһанданған әлемдегі денсаулыққа қатысты теңсіздік; - әлемдік азық-түлік нарығы және денсаулық; - сауда және денсаулық сақтаудың жаһандық ережелері; - маркетинг пен жарнаманың денсаулыққа тигізетін әсері; - фармацевтика өнеркәсібінің жаһандануы; - Денсаулық сақтау кадрларының жаһандық көші-қоны. Бөлім-Денсаулық сақтау саласындағы жаһандық басшылық: - Денсаулық сақтау саласындағы негізгі жаһандық және аймақтық ойыншылар, олардың күн тәртібі және өзара әрекеттесудің күрделі ауқымы; - жаһандық денсаулық сақтау дипломатиясы; - жаһандық денсаулық жұмсақ күш құралы ретінде; - жаһандық денсаулық және адам құқықтары; - Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулер үшін жаһандық денсаулық сақтауды басқарудың этикалық негізі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сыни ойлау және ғылыми жазу
    Несиелер: 2

    Магистранттарды оқыту, ғылыми әдебиеттерді дұрыс қолдану: - сыни бағалау; - ғылыми жазу; - ғылыми кіріспе жазу; - ғылыми хаттаманы жазудың әртүрлі кезеңдері; - деректерді басқару жоспары; - этикалық көзқарастар; - Gdbr және Еуропаның қалған бөліктерімен деректер алмасу

    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаның ластануы денсаулық детерминанттары ретінде
    Несиелер: 3

    Парниктік эффект және климаттың өзгеруі, орманның жойылуы, жердің тозуы, топырақтың ластануы, ауаның ластануы, судың ластануы, Тұщы су қорының сарқылуы, мұхиттың өзгеруі, биоәртүрліліктің жоғалуы сияқты қоршаған ортаның өзгеруіне қарсы күрес шаралары мен әдістері бойынша практикалық дағдыларды үйрену және игеру. Экологиялық және климаттық қауіп-қатерлерге жаһандық жауап беру принциптерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Магистранттарды менеджменттің даму тарихымен таныстыру. Қазіргі менеджмент. Денсаулық бағдарламаларын басқару. Медициналық көмек көрсету стандарттарын және жабдықты ең аз құрал – жабдықтардың нормативтерін, санитарлық ережелері мен медициналық көмекті ұйымдастыруға қадағалау талаптарын білу. Қазақстан Республикасындағы денсаулық сақтау менеджменті мен корпоративтік басқару ерекшеліктері. Көшбасшылық, менеджерлердің құзыреттілігі және уақытты басқару туралы білім алу

    Оқу жылы - 1
  • Эпидемиология және биостатистика
    Несиелер: 3

    Берілген деректер жиынтығы үшін деректерді эпидемиологиялық және статистикалық талдаудың дұрыс түрін таңдау; - сипаттамалық әдістерді қолдану, бір және екі сынамалы тесттер (t-тесттер, хи-квадраттық тесттер және параметрлік емес тесттер) және корреляция; - қарапайым және бірнеше сызықтық, логистикалық регрессия және Кокс регрессиясы; - деректерді өңдеу және статистикалық талдау үшін SPSS және R қолдану; - салыстырмалы және абсолютті тәуекелдер, мәндер (p) және сенімділік интервалдары туралы базалық түсінігін көрсететін статистикалық және эпидемиологиялық талдау нәтижелерін түсіндіру; - кестелерде және суреттерде деректерді дұрыс көрсету

    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Магистранттардың менеджменттің қазіргі тенденциялары - жаңа басқару парадигмасы туралы идеяларын қалыптастыруға ықпал ету, осы пәннің негізгі бөлімдерінде бағдарлануға көмектеседі: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұны, көшбасшының жеке басқарушылық тұжырымдамасы, басқарушылық өзара әрекеттестіктің теориялық негіздері, Негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктері, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы

    Оқу жылы - 1
  • Денсаулықтың әлеуметтік және экономикалық детерминанттары
    Несиелер: 3

    Денсаулық әлеуметтік, экономикалық детерминанттарын зерттеуге ықпал етеді: - әлеуметтік ұйым, стресс және денсаулық; - халықтың қартаюы және денсаулық: демографиялық ауысу; - өмір жолы, әлеуметтік градиент және денсаулық, және олардың саясаткерлер үшін маңызы; - әлеуметтік қолдау және әлеуметтік бірлік; - денсаулыққа қатысты этникалық және нәсілдік теңсіздік; - босқындар мен мәжбүрлі қоныс аударушылардың денсаулығы; - денсаулық және еңбек нарығы; - урбанизация және денсаулық; - көлік және денсаулық; - жұмыстағы денсаулық және психологиялық орта

    Оқу жылы - 1
  • Жұқпалы аурулардың өршуі және антибиотикке төзімділік
    Несиелер: 3

    Модульдің мазмұны таралған инфекциялық аурулардың (тұмау, туберкулез, жыныстық жолмен берілетін аурулар және ЖИТС, гепатит, қызылша, COVID-19) эпидемиологиялық үрдістерін зерделеуге ықпал ететін болады. Инфекциялық аурулардың жаңа қатерлерінің пайда болуын болдырмау жөніндегі шаралар, эпидемиялық өршулер және инфекциялық ауруларды емдеу, жақында болған инфекциялық өршулерді тақырыптық зерттеулер, өршуді тергеп-тексеру әдістері, ауруларды эпидқадағалаудың ұлттық жүйелері, биоқауіпсіздік жөніндегі өңірлік және халықаралық ынтымақтастық, Бірыңғай Денсаулық тұжырымдамасы зерделенетін болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    ОН 1-Қолданбалы сипаттағы алынған білім мен дағдыларды зерттеу, кәсіби қызметте, оның ішінде шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде пайдалануға қабілетті.

  • Код ON2

    ОН 2-Сипаттамалық және аналитикалық эпидемиологияны сипаттайтын деректерді талдауды ескере отырып, биостатистика әдістерін қолдануға қабілетті (эпидемиологиялық зерттеу әдістері).

  • Код ON3

    ОН 3-Нақты деректерді бағалауға қабілетті: нақты өңірдегі/елдегі қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты деректердің болуы және сапасы.

  • Код ON4

    ОН 4-Көшбасшылық және қарым-қатынас дағдыларын, сондай-ақ ұйымдастырушылық мәселелердің өзара байланысын психологиялық талдау дағдыларын қолдана алады

  • Код ON5

    ОН 5-Денсаулықтың негізгі әлеуметтік және экономикалық детерминанттарын (материалдық, психоэмоционалдық) анықтауға қабілетті.

  • Код ON6

    ОН 6-Инфекциялық аурулардың өршуін болдырмау жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыруға қабілетті.

  • Код ON7

    ОН 7-Белгілі бір аймақтағы/елдегі қоршаған ортаның өзгеруіне байланысты денсаулыққа қауіпті бағалау бойынша қолжетімді әдістер мен құралдарды қолдануға қабілетті.

  • Код ON8

    ОН 8-Шығыс Еуропа және Орталық Азия өңірінің негізгі экологиялық проблемаларына ден қою жөніндегі стратегияны әзірлеуге қабілетті (мысалы, әлеуетті арттыру, деректер жинау, денсаулық сақтау қызметтерін енгізу).

Top